Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Maximuss

Oldal: 123456789
Dátum: 2009.12.10. 22:14:59
Csatlakoznék. Már jeleztem más topicban is, de ide is beírhatom, hogy az eddigi 50-50%-os eredményem a varázslók ellen 70-30-ra billent. (igen, a számok csak kb. értékek).

A minap volt egy csatám, megosztanám a tapasztalatokat: XY ajka hangtalanul mozog, és máris létrejött egy halálgömb. 5864 pontnyit sebzett. Kritikus sebzés! A varázslat hatással van rád: -13 Kritikus sebzés. Az állataid 1700 életpontot sebződtek.

Ha nagyjából azonos szintű közelharcosabb és varázslóbb karaktereket hasonlítunk (jelen esetben ez fennáll), akkor kérdem én, melyik karakter képes 65-70. szint között 6 közelharci kör alatt 1000-et sebezni úgy, hogy természetesen az ellenfélnél is vannak állatok (4db), akik ugye elég gyakran betalálnak, 100 feletti sebzést okozva.

Ehhez azt is hozzávehetjük, hogy míg a 150-es varázslatelnyelés a varázskör után érdektelenné válik, addig a 150-200-as elnyelés a közelharci körök mindegyikét csökkenti ennyivel.

A fenti példa egy kimagasló eset, de a 3k-s varázslatsebzést is nehéz manapság már közelharccal kompenzálni (nagyjából azonos tau-erő értéket véve.)

Jelen állás egyértelműen a varázslóknak kedvez, sokan elkezdik tolni a krit. varit, az IQ-t, a taut, aminek eredménye pár hónap múlva egy új közelharci reform lesz. Aztán a balance-olgatás folytatódni fog, hol ide-, hol oda billen a mérleg nyelve.

Tehát összességében várjunk türelemmel az új közelharc reformot, amikor ismét minimum 50-50 lesz az esélye egy közelharcosnak a varázsló ellen.
Dátum: 2009.12.10. 21:27:07
Maradt még olyan szövetség, mely ellenzi a nagy összefogást?

Képviselője írjon má' nekem egy üzenetet, legyen oly kedves.

Előre is köszönöm!
Dátum: 2009.12.09. 19:04:12
Inkább úgy fogalmaznék: nem vagyok egy nagy ötletgazda típus, főleg ha nincs benne optimalizáció egy szikrányit sem
Dátum: 2009.12.09. 18:56:23
Én csak ártatlan áldozat vagyok. Sajnálom, hogy nem tudok többet mondani a dologról.
Dátum: 2009.12.09. 18:48:44
No para, a tervről csak néhány elvetemült Nyúltiszt tud csupán. Az átlagos Köznyulakat nem avatják be, csak 20 perccel a kezdet előtt
Dátum: 2009.12.08. 21:43:43
Bár a számok alapján nem tűnt lényegesnek a reform, de a csaták nálam is nagyon eltolódtak a varázslók javára. A reform előtt 50-50% volt nagyjából a győzelem/vereség, azóta ez 30-70 körülire ment fel. Mielőtt bárki jelezné, hogy nem tudom konkrét számokkal alátámasztani a dolgot, nem hiszem, hogy sokat túloznék (max. 5%)
Dátum: 2009.12.07. 15:04:56
Nálam a játék aktuális ideje több, mint 2 percet siet a "valós" időhöz képest. Ezt is belekalkuláltad?
Dátum: 2009.12.06. 19:09:11
Csináljatok ismételhető küldetést és vegyetek kristály italokat. Ha ez nem tetszik, akkor lehet fejleszteni a szakértelmeket az egekbe. Azt hiszitek csak nektek vannak problémák a kalandokkal? hát nem.... Érdekes, hogy sokan mégis meg tudják oldani így vagy úgy, nem pedig a fórumon rinyálnak, hogy: "jajj, ez túl sok, jajj LE-t kell költenem kristálypontra, nem pedig ingyen kapom meg..."

Kezd túl unalmas lenni...
Dátum: 2009.12.05. 19:54:52
Ha az epikus kincs épp akkor talál gazdát, amikor a szerverek állnak, akkor a kincs elvész? vagy a karakter megkapja időben, esetleg később kapja csak meg?
Dátum: 2009.12.03. 15:28:10
Hány perces egy vizilabda negyed?

8
7
6
5

Töröljétek az adatbázisból, ugyanis a wikipedia szerint változó hosszúságú.

A támadóidő és a tiszta játékidő hossza változó:
FINA világliga meccseken: 36 perc tiszta játékidő, 4×9 perces negyedekre osztva;
Olimpia: 32 perc tiszta játékidő, 4×8 perces negyedekre osztva, (csak itt) 30 mp-es támadóidő;
Nemzeti liga és nemzetközi kupa meccseken: 32 perc tiszta játékidő, 4×8 perc.
Egyetemi liga
végzősök: 28 perc tiszta játékidő, 4×7 perc,
hallgatók: 24 perc tiszta játékidő, 4×6 perc,
elsőévesek: 20 perc tiszta játékidő, 4×5 perces negyedekre osztva.

Ráadásul a helyesnek megjelölt válasz se nem a FINA, se nem az olimpiai verzió, hanem az egyetemi liga végzős kategória.

Tehát a kérdés nem egyértelmű.
Úgy tudom, hogy törölte a karakterét.
Bár nem vagyok értékelő, de szerintem jogos az elutasítás. 3 éve érettségiztem, de én sem tudom, mennyitől van jeles emelt szinten. (nem mintha engem nem érintett volna anno). Erre csak az épp érettségizők tudhatják a választ, a többiek közül csak kevesen.
Miklós is emberből van, miért ne lehetne neki is személyes véleménye? Miért csak a Beholder Kft. nevében szólalhatna meg a fórumon?
A rablás egy olyan tényező, ami kiugrási lehetőséget biztosít. Most ne feltételezzünk farmkaraktereket vagy lebeszélt rablásokat, vegyük csak a standard esetet: állsz a LE-vel, portyára kattintasz, kiválasztasz egy jónak tűnő célpontot és ha szerencséd van, szép jutalomban részesülsz. Több helyen le lett írva, hogy ha nem vagy biztos a technikában vagy magadban, akkor költsd el az LE-t és máris megoldva a probléma. Ha rizikózol? abban benne van a veszteség lehetősége is. Ha minimálisra szorítjátok a kiugró rablások számát, akkor oda jutunk, hogy a jelenlegi differenciák megmaradnak a karakterek között, az új hullám pedig +-5 SZÖ/TÖ eltérésű játékosokból fog állni.

Nem kell e gyengéket jobban védeni. Neki is meg van adva minden olyan lehtőség LE védésre, mint a támadónak. Ha nem él vele? hát így járt...
Dátum: 2009.12.01. 18:21:05
Idézet: Endyr - 2009.12.01. 18:17:20
orommel hallom, h csokken az allatok sebzese, megjobb, h az ero bonusz is picit visszabb lesz veve. kezdtek nagyon eldurvulni a sebzesek


Valahogy én ezt nem vettem észre. Mióta módosítottak az erő bónuszán, azóta közelharcos karakterként is van esélyem a varázslók ellen. Nem nagy különbséggel, de többségben sikerül őket legyőznöm. Ha vissza lesz véve az erő, akkor ez megint azt jelenti, hogy csak varázslós karakterrel lesz érdemes játszani, különben byebye pvp:(
Dátum: 2009.12.01. 12:41:37
Lehet a szintlépéseket is "ösztönözné", ha magasabb szinteken nem durvulna el a bajnoki ennyire. Gondolok itt arra, hogy a 62-esek együtt indulnak a 67-esekkel, de 79-ig maradnak a 6 szintenkénti kategóriák.

A bajnoki cím egy elismerés, de ha magasabb szintű vagy, akkor mostanra kb. semmi esélyed bajnokit nyerni, legyél akármilyen erős. Egy +2 szintes karakter ellen még van reális esélyed, de a +6 az nagyon durván felejtős.

Bőven elég lenne 3 szintenként meghúzni a határt itt is. Ezzel azt lehetne elérni, hogy sokkal több embert motiválna 1-1 bajnoki. Mert a 62-67-es kategóriában a bajnoki címért kb. a 66-67-esek és talán 1-2 65-ös küzdhet meg. Ha megfeleznétek a korlátot, biztos többen kapnának kedvet hozzá. Hátrány szerintem senkit nem érne, egyedül az lenne, hogy nem lennének olyan szintek, amikor tudod, hogy tutira nincs esélyed bajnokin. Szerintem ezek az 5-6-7 szintes határok pont ezt érik el, hogy csak szűk réteg lehessen bajnok.

Megy a felmérés a VF reformról, de ez szerintem nagyobb probléma, hogy a VF mellé még azzal is visszafogja magát, hogy a következő bajnokin a legmagasabb szintek egyikén induljon, tehát így még lassabban lépnek szintet páran. Bevallom, ha a rendszer nem változik, akkor én is ezt fogom tenni, mert számomra fontos lenne egy bajnoki cím, mint elismerés:)
Dátum: 2009.11.27. 11:30:19
Azért érdekelne, hogy az LV meg a Chaos mikor verte meg az össze Top szövetséget? (AL, EH, SÖ, Tyrant,VM,stb, vagy a Chaos az EH helyett a TGY-t pl?)

Ugyanis mi megtettük, erre fel van a kiírás.

Amúgy meg többen elmondták már, rontsd máshol a levegőt, ne ebben a topicban. Gyökér vagy, ez látszik az írásodon is, szal tipli innen.
Dátum: 2009.11.27. 00:18:59
Neeeem, nyuszifülek nincsenek, csak rózsaszín Nyuszifüles Mamusz:)
Dátum: 2009.11.26. 21:15:31
Minő meglepetés, én pont a pénteki fél 4-es IC-vel megyek Pécsről. Bár nem a VU talira, hanem sokkal messzebb:)
Dátum: 2009.11.25. 22:14:01
Nem teljesen ide tartozik, de szerintem az ütőtávot és a bajnoki szintbeosztást is csökkentve megváltozhatna az összkép. Az a baj, hogy akik elől vannak, ott bevezetni egy +-4 szintes üthetőséget azt jelentené, hogy 1-2 célpontjuk lenni, de nekik ott a KH. A bajnokin meg nem lenne az, hogy az 5-8 szinttel magasabb VF-es biztosan nyeri a kategóriáját, lehetne mondjuk csak 3 szintenként viadal. Nem azt mondom, hogy így mindenki egyenlő eséllyel indulna, de a szinteken belüli jobb karakterek nem lennének ennyire távol egymástól erősségben
Oldal: 123456789