Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Szandra2222

Oldal: 1234567
Dátum: 2010.01.23. 00:20:04
Tetszik a hozzászólásod. Végre olyat is olvasok, aki az új rendszert szeretné ugyan, de nem tamagocsi módon. Tőlem 10-est kaptál.
Dátum: 2010.01.21. 21:54:33
Szerintem lényegtelen hogy egymilla vagy többmilla. A hozzászólásom lényege nem ez volt. de mindenki azzal érvel amivel tud. Te ezzel. És igen a taktikázás fontos. Ha úgy tudtatok nyerni, hogy katakombáztatok és ki be lépkedtetek, nekem nincs bajom vele. Miért nincs? Mert időt és agyat öltetek a játékba, és volt célotok. Hogy nyerjetek. A jutalomból meg épült a szövitek. a nem pokok is háborúznak vagy nem? Vagy nekik az a játékélmény hogy vadászok beöntöm a lét és kikapcs? Ezért kár a VU ra regelni. És hogy megérdemlem e hogy leverjek valakit? Igen megérdemlem. Azért mert tudatosan fejlesztettem, és jó karaktert csináltam. Az lehetőség mindenkinek adott. Azért mert valaki eltolta a karakterét, nem azt kell szidni akié jó lett.
Dátum: 2010.01.21. 21:19:50
Többmilliós lélekkutú több szinttel nagyobb szövi? Miről beszélsz? Gyönyörű feltételezés. Vajon hogy jutott eszedbe??? Hogy értsd amit mondok: Nem akarom hogy a gép vívja meg helyettem a csatáimat. Én akarok ellenfelet választani és kitaktikázni hogy fogok nyerni. Örülni szeretnék ha nyertem, és bosszankodni ha nem. Legközelebb más taktikát választani. Mi ebben a nehéz? Nem szeretnék automata háborúkat.
Dátum: 2010.01.21. 20:12:48
Szerintem teljesen természetes, hogy nem azok tiltakoznak aki a szívó ágon vannak hogy téged idézzelek. De azért abba gondolj bele, hogy nem azért fejlesztette az ember a karakterét hosszú hónapokon át, hogy a gyengék akik nem fektettek ebbe munkát, azok miatt legyen egy ilyen brutális változtatás. Én a régi rendszerben regeltem, ott voltam pici, ott fejlődtem végig, tehát ennek a rendszernek megfelelően alakítottam a karakteremet. Igenis kárba veszett munka ha ez értelmét veszíti. A Végzetúrhoz hozzátartozik a portya és a háború. Aki ezt nem fogadja el az miért regelt?
Dátum: 2010.01.21. 17:51:42
Nos én a régi rendszert választanám. Játékos játékos ellen. Taktika, szervezés, tanácskozás, diplomácia. Vesztek LE-t ha nem nyerek? Tudtam amikor elindítottam a háborút, hogy bukhatok is. Lecsapnak óránként? Nincs más dolgod mint erőssé válni és te csapj le másokat. Mi a célod ebben a játékban? Meghúzódni mások mögött, vadászgatni és csak úgy lenni? Vagy esetleg kitűzöd magad elé célnak, hogy legközelebb te ütöd le azt a tagot aki eddig téged ütött? Ha pedig egyáltalán nem akarsz részt venni ebben ott a katakomba. Ezért van. Hogy addig nem vadászhatsz? Legalább gyűlik a csp. Ha jól értem abból úgy is mindig kevés van.
Dátum: 2010.01.21. 13:47:41
"Bocsi, de nem bírtam ennyi veszekedést és baromságot végig olvasni, így a dolgok közepébe vágok:"

Elolvastam a véleményedet és csak annyit fűzük hozzá, hogy hol látsz te itt veszekedést??? Nem hiszem, hogy bármelyikünk személyesnek venné bármelyik bejegyzést is. Leonarddal véleményt cserélünk, ezt megosztjuk másokkal is, annál is inkább mert ez a topik azért jött létre, hogy vitassuk meg a reform tervet.

Az, hogy baromságnak minősíted más véleményét pedig nem túl udvarias dolog.
Dátum: 2010.01.21. 13:29:04
Igen értem miről beszélsz, de erre szerinted ez a reform a legjobb megoldás? valami olyan megoldásra kell törekedni, ami senki játékát nem töri derékba. Azért mert a nagy szövetségeknek nem kedvez valami a játékban, a kicsik kedvét, szórakozását kell elvenni? Szerinted fél év mulva lesz aki eljut arra szintre ahol ti vagytok? Nem fogja ez a reform a játékosok számának csökkenését vonni maga után?

"A háborús reform nekünk azért tetszik mert ezentúl úgy háborúzhatunk hogy közben nem tömjük magunkat Tp-vel a minimális LE-ért..." Úgy háborúzhattok??? Nem ti háborúztok. Egy gép játsza le nektek. Mire felébredsz vesztettél vagy nyertél. Egyszerűbb ha irsz egy szövinek hogy háboruzunk, dobtok egy kockával és aki nagyobbat dobott az nyert. De ebben mi a jó???

A sok TP meg nem csak neked megy hanem mindenkinek. Nem látom a hátrányod.
Dátum: 2010.01.21. 12:20:42
Na de te most arról beszélsz Leonard, hogy egy adott szövetséget, vagy egy adott játékost akarsz folyamatosan verni. Gondolkodj a szintednek megfelelő ellenfelekről. Persze hogy téged elérnek a nagyobbak ha nősz, de ahogy nősz, te is jobban eléred a kisebbeket. Miért ragaszkodsz pont ahhoz, aki leragad a fejlődéssel? És az új háborús rendszer miért küszöböli ezt ki? Gyakorlatilag egy olyan játékot akartok, ahol nem kell másokkal harcolni? Akkor nem háborús reformra hanema háborúk törlésére vágytok. És még valami. A "probléma" igazából magas szinten jelentkezik, a háborús reform a nagy szöviknek kedvezne. A sok-sok kisebb szintű játékosra gondol valaki?
Dátum: 2010.01.21. 09:47:12
Nem értem az okfejtésedet Leonard. Miért nem tudod fél év mulva megnyerni a háborút? Te nem fejlődsz? Te nem teheted meg azt, hogy vadászol és portyázol? Sokunknak féléves-éves munkája fekszik abban, hogy a karakterünket fejlesszük. Mi másért játszik az ember ha nem azért, hogy eredményeket érjen el? Aki csak tamagocsit akar nevelni, az nem jó játékot választott.
Dátum: 2010.01.21. 09:28:27
Kedves Leonard, mint ahogy te is írtad ez a statisztika a békés világon készült. De tekintsünk el a matematikai részétől, és gondoljunk csak a játékélményre. Nekem abban mi az élmény, hogy összesorsolnak valakivel, és mire fellépek a karakteremhez, nyertem vagy vesztettem egy háborút? Ilyen alapon felesleges az egész, időnként kaphatnék egy értesítést is, hogy sorsolás alapján vesztettetek X szövetséggel szemben egy háborút. Mi igenis szeretünk felkészülni egy háborúra, taktikázni, stratégiát gyártani, és örülünk ha nyerünk. Megjegyzem ha olyan ellenféllel kerülünk szembe, aki szintén jól taktikázik, az a játékot még élvezetesebbé teszi, és örömmel fogok feljönni játszani. Pont azért szeretem a Végzeturat, mert nincs agyon automatizálva, helye van a szervezésnek, a gondolkodásnak, és némi agymunkát is igényel. Aki csak időnkét mondjuk hetente egyszer felnéz, elküldi a karakterét vadászni, és a szerzett LE t beépíti az persze ezeket az érveket nem fogja elismerni. És csak remémykedni tudok abban, hogy nem ezekre a játékosokra épít a Beholder.
Dátum: 2010.01.20. 23:44:20
Mortimer te biztos nagy szintű vagy már. Az én szintemen még megéri a portya, és nem olyanok a szakik, hogy vadászatból tápos legyek. Nekem nem jutalom a csp.
Dátum: 2010.01.20. 23:40:54
Akkor már csak arra adj választ hogy miért is háborúzik két szövetség???
Dátum: 2010.01.20. 23:39:29
Ha bevezetődik ez a reform akkor játszani se nagyon fog.
Dátum: 2010.01.20. 23:37:53
Annyira, hogy háborúban azt kérnél LE helyett? Hát fura. Én a LE-ért háborúzok. Egyéni és szövetségi LE-ért.
Dátum: 2010.01.20. 23:33:55
A csp-s megoldás a vadászoknak jó. Ám ha lehetne választani, hogy csp vagy pp az finom lenne.
Dátum: 2010.01.20. 23:27:15
De addig el kéne jutni valahogy nem? Vagy arról szól a játék, hogy mindenki átmenjen építőbe?
Dátum: 2010.01.20. 23:26:11
A csp egyéni jutalom a háborús LE meg a szövié nem? És mi van azzal aki nem akar vadászni? Akinek igy is van 400-800 csp-je? Miért mindig a vadászkarik sírnak?
Dátum: 2010.01.20. 23:23:24
Gondolhatnánk arra nem kevés szövetségre is akiknél még van mit építeni.
Dátum: 2010.01.20. 22:59:23
Hát nem bánnám ha ezeket hoznák rendbe reform helyett
Dátum: 2010.01.20. 22:21:26
Ez a reform nagyon sokunknak nem tetszik. Azoknak a játékosoknak veszi el a kedvét, akik napi szinten foglalkoznak a karakterükkel, akiknek az adja a játékélményt, hogy kitaktikáznak egy nyerést egy erősebb szövivel szemben, szóval aki játszani akar. Miért nem próbáljátok meg bevezetni a készülő 5. világon és a többi világot úgy hagyni ahogy van? Sokan nagyon sok időt beleöltek a tudatos fejlesztésbe és szövi építésbe, ez a rengeteg idő mind a semmiért volt? Az új rendszer miért azoknak kedvez akik keveset játszanak, és miért sújtja azokat akik minden nap itt vannak?
Oldal: 1234567