Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Offsboy

Dátum: 2009.09.16. 15:51:15
Csak rá akartam cáfolni, hogy nem csak a magas szintűeket érdekli a dolog
Dátum: 2009.09.16. 15:35:01
Mellesleg én sem értek egyet sok elhangzott javaslattal, de ezért kell Miklós, hogy megmondja merre tovább.
Dátum: 2009.09.16. 15:33:39
Idézet: Dr_Faktor - 2009.09.16. 15:24:47


tudom tudom most majd jól lepontoztok merhát hogyjövök én ahoz hogy itt megpróbáljam bevétózni ezt az egészet...de ez az egész nem játékélmény szinesítés hanem a sok optimalizátornak öhhh párdon nagyszintű optimalizátornak tápolás...röhej...



Én úgy tettem a javaslataim, hogy 32. szinten vagyok.

A mondandód második feléhez meg inkább nem fűzök semmit, ezért kár volt fórumra jönnöd.
Dátum: 2009.09.16. 12:36:39
Szerintem is nagyon szerteágazóak az ötletek már, mindenkinek megvan a maga érvelése. Én nem is agyalok már rajta amíg nem tudunk valami fixet.
Dátum: 2009.09.16. 10:00:54
Részben érthető az érvelésed, de a 70. szintűnek ott van addig a szövetségi epikus...nem a top20 kedvéért jött az ötlet.
Dátum: 2009.09.16. 08:31:45
Idézet: Otoaak - 2009.09.16. 00:04:04
Az epikus spec már most is csökkenti az epikus sebzését, az miért nem elég előny ? Szerintem fölösleges még több mindent beleerőltetni csak azért, hogy akinek már megvan annak nőjön az előnye.


Nem azért, hogy akinek megvan, annak nőljön az előnye, hanem azért, hogy akinek nincs meg annak is megérje kifejleszteni. Hiszen nyilvánvaló, hogy akinek nincs meg (mondok valamit: egy 40. sztinű karakter), és az erősebb szövitársai darálják az epikust, annak az epik spec a szövetségi epikusnál tapasztalható előnyeit soha fogja éélvezni, mert soha nem lesz olyan erős, mint amennyire halad a szövi előre az epikusokkal. Így ha nem ad szemmel látható előnyt (mint a szövi epik esetében a 10percenkénti támadás), akkor nem fogja senki kifejleszteni. Persze ha óránkénti támadás lenne, akkor logikus, hogy érdmes a -1perc/szint -ben gondolkodni, de szerintem nem óránkénti támadás lesz semmiképp. Az túl sok gép előtti időt jelentene, és ezt Miklósék nem hiszem, hogy be fogják vállalni. Ezért fektettem a támadás/sebzés kmpenzációra a hangsúlyt.


Idézet: Aurri - 2009.09.15. 23:51:30
Jó ötlet hogy nem szöviszinthez kötitek az epikust hanem saját szinthez. Szerintem lehetne a saját szint az üthető epikusok határa 1:1-ben, ez kb elméleti határ, és ennél több úgyis nehezen teljesíthető(azaz egy 50. szintű az 50. epikusnak is nekieshet ha akar). A min. szint amivel be lehet szállni lehetne 30. Kb ezen a szinten már bejöhetnek az első epikus küldetések és akik nagy szövikben ragadtak, azoknak problémás lesz továbbra is
(sőt megoldhatatlan szöviváltás nélkül) ezen küldik megoldása.


Ehhez annyit fűznék hozzá, hogy az üthető epikus felső határa nem logikus, hogy a saját szint legyen; egysrészt nem is értem miért kellene felső határ (ha úgy érzed erős, akkro fejlődsz kicsit és visszamész később hozzá), másrészt ha csak a térkapura gondolsz, ott is +10 szintű lényekkel harcolsz, márpedig az csemege. Igaz nem sok10000 ÉP, regen...de a csatát megnyered. Abban, hogy az alsó határ lehetne 30. szintű epikus, én keveslem. Egy 30. szintű epikus ellen egy 25. szintű karakter (térkapuból kiindulva) midnen gond nélkül le tud győzni, ha nem túl gyenge (ha túl gyenge akkor egyébként is mit akar az epikustól). Miklós erre nyilatkozta, hogy az első egyéni epikus mindenkinek 50. szintű lenne, bár szerintem mehetne kicsit lejjebb is ez a szint, de 40 alá semmiképpen. Így talán max. 35. szint körül el lehetne kezdeni az öldöklést, így a végzeturak nagyobb része vehetné ki a részét, mintha csak a 40. szint felett lenne aktív a dolog. Mellesleg az alpprobléma, miszerint az alacsonyabb szintű karakterek nem tudják kivenni a részüket a szövetségi epikusmészárlásban nem feltétlenül a 45-50. szintűeket érintik. Ezért gondolnám egy kicsit lejjebb tolni a határt úgy 35. szintre, vagy nem minimalizálni a szintet, hanem mindnkinek aktív lenn (a 3. szintűnek is), csak egyszerűen olyan erősségű epikust betenni, amihez kell egy 35-40 szint, hogy le tudja győzni az ember.
Dátum: 2009.09.15. 18:39:18
Inkább úgy finomítanám, hogy a kettő összefügg; mint minden csatában. De igaz, akkor lehetne úgy pl. hogy epik spec +1% sebzés szintenként, és +1támadás 2 szintenként (vagy +1% támadás szintenként talán még jobb lenne, mert az arányaiban növelés mindig életképesebb); de ez már csak tesztelés kérdése, arra meg nincsenek meg az eszközeink
Dátum: 2009.09.15. 17:17:09
Ja, de még a játékélményen nem sokat dob
Dátum: 2009.09.15. 16:46:59
Még valami eszembe jutott...az epik spec (mivel akinek már megvan elég sokat költött rá) véleményem szerint szemmel látható előnyt kellene, hogy jelentsen az egyéni epikusnál is, ezáltal az alacsonyabb szintű karaktereknek is megérje kifejleszteni.
Tény ugyanis, hogy egy 40. szintű karakternek nem előny az, ha kifejleszti és egy 100+ szintű lény 10 percenként varázsolja nullára. Akkor nem érné meg kifejleszteni. Ezért gondolom, hogy érdemes lenne egy olyasvalamit betenni, hogy a szaki minden szintje pl. +1% sebzést ad egyéni epikus ellen; max 50, nem is túl nagy táp, de maxra kifejlesztve bizony érezhető. Persze a szám majdhogynem hasraütésszerű, de szerintem élvezhetné egy részét a 30-40. szintű is annak, amekkora előnyt jelent egy 70. szintűnek, hogy 10 percenként darálja az epikust.
Persze a másik ág, hogy nem tudjuk mennyi időnként lehet majd támadni az egyénit (hogy az időt befolyásolja az epik spec), ezért ezen a területen nem is folynék bele a kompenzációba. Ezért lenne jó, ha lenne valami konkrétum amibe kapaszkodhatnánk a további elmélkedésben.
Vélemények?
Dátum: 2009.09.15. 14:46:53
Ötletelgettünk sok mindent, érvek tömkelege, jó lenne ha tudnánk valamit milyen irányba haladjunk tovább. Ehhez viszont Miklós kell
Van már valami konkrétum (akármilyen kevés is az), hogy tudjuk mi az ami fix, és mi az ami még függőben van (na és amit a bevezetés előtt az orrunkra kötsz:))?
Csak mert szerintem remek ötletek is hangzanak el, de ha már egyik-másiknak alapkoncepciója nem egyezik a ti véleményetekkel, akkor felesleges nagyobb mélységekben gondolkodni rajta. Mehetne az ötletelés úgy, hogy megmondod a fő csapásirányt; nektek is jó, mert jobban tudunk segíteni, nekünk is jó, mert hamarabb lesz kész
Dátum: 2009.09.14. 23:15:53
Jogos
Bár ha valaki azért vereti le magát, mert épp felvesz 3 küldetésnyi LE-t.....
Dátum: 2009.09.14. 22:00:08
Hát mondtunk pár dolgot, kíváncsi vagyok milyen lesz a vége
Dátum: 2009.09.14. 19:47:34
Nem vagy lekötve, csak akkor, ha 2 óra alatt akarod ledarálni az epikust. Ha minimális a regenerációja (1/10, 1/20 a szövi epikhez képest), akkor nem sokat regenerál amíg újra gép elé kerülsz, így nem ütsz "potyára" bele, ha csak 3 óra múlva tudsz/akarsz ismét ráütni. Viszont csak azért, hogy valaki leveresse magát, nem fog 15-25 percig ülni a gép előtt. illetve biztos fog, ha nagyon ezt akarja, de ha már nem ez a célja az újításnak, akkor szenvedjen meg kicsit vele
És mivel 2-3 napod van kicsinálni az lényt "lemaradás nélkül", ezért egy jó regenerációs érték belövése jó kompromisszumot teremt.
Dátum: 2009.09.14. 19:42:25
Na hát ja, az ellen nem igazán lehet védekezni
De azért az mégiscsak körülményesebb (pl ha nem vagytok egyszerre gépnél), mint klikkelni egyet az epikusra
Lehet, hogyha bezáródnának a kiskapuk, akkor mindenkinek lenne 1-2 5 szinttelmagasabb ill. alacsonyabb haverja
De az legalább összehozza az embereket; mint a döntetlenes küldi
Dátum: 2009.09.14. 19:38:29
Emiatt lenne logikus egy max 5-10perces újratámadási idő.
Dátum: 2009.09.14. 19:34:51
Igen, ezen a LE diffen én is agyaltam Dutch.
Szerintem ha mindenképp bünti kéne, akkor ne legyen válogatás, nullára vert, vesztesz 2CSP-t és 2 PP-t. Így a megosztott végzetúr társadalomban mindenki szívná a fogát, vagy a CSP-ért, vagy a PP-ért
De szerintem a sebgyógyítós jobb, hosszú távon nemhogy ürülne, de telne a portyaablak, ami meg csak jó a játéknak
Dátum: 2009.09.14. 19:31:59
Már hogy lenne felesleges erre gondolni?
Amiket felsoroltál:
1. Szövi epikus: ezt ledarálja a szövi, 1-2 napig pihi, amíg kincseskamrából elviszik a tárgyat.
2. Térkapu: ebből mindenkinek véges van, és szerintem többen gondolják úgy, hogy inkább szed belőle LE-t, és esetleg cuccot; gyakorlatilag akkor lehet leveretésre használni, ha 1-2 CSP-t elhasználsz, hogy belemenj 3szor is.
3. Kristályhorda: szűk rétegnek elérhető.
Ezzel szemben ott lesz az egyéni epikus, mindenkinek. Bünti nélkül.
Draglov ötlete nem rossz, csak plusz 2 épületet ezért bevezetni nem tudom érdemes-e.
Szerintem még mindig a sebgyógyítás előfeltételen a lényeg. Egy 50. szintű karakter egy 50. szintű epikussal nem tudja leüttetni magát. Egy 70-80. szintűvel viszont igen. Ahhoz viszont, hogy azt meg tudja támadni, arányaiban magasabb sebgyógyítás kelljen majd, így egyszerűen ha csak leveretés miatt támadná az epikusát, egyszrűen nem éri meg majd fejleszteni épp ezért a sebgyógyítását, mert azzal pont az ellenkezőjét éri el!
Ha pl. előfeltételnek mondjuk, hogy legyen a sebgyógításod legalább 1,5*(epikus szint-te szinted) (különben nem támadhatod a lényt), akkor aki leveretésre játszik, nem fogja kifejleszteni csak ezért. Ha meg igen, akkor hosszútávon nem jár jól, mert kevésbé tudja leveretni magát; így az egyéni epikus elérheti az eredeti célját, miszerint CSAK az fogja majd támadni, aki tényleg az epikus megölésére, és relikvia begyűjtésére játszik.
Szerintem ez a legegyszerűbb és elég hatékony lehet, a megfelelő képlet kitesztelésével persze.
Dátum: 2009.09.14. 18:10:48
Szerintem meg lehet találni a balanszot a sebgyógyítás mértéke és a lény között; letesztelik úgyis Miklósék aztán meglátjuk mire jutnak
Dátum: 2009.09.14. 18:09:03
Csak győztes csata esetén csökken az ÉP egész jó ötlet.
Bár kicsit gagyi a háttere:
"Ellenfeled egy 89. szintű akármi közeledik feléd, elmond egy dimenziókifordítás varázslatot, és mikor látod, hogy PONTOSAN 3451 ÉP-t sebezne vele rajtad, gyorsan elmenekülsz"
Dátum: 2009.09.14. 18:05:45
A leveretés elleniekkel egyetértek; vagy egy majdnem végtelen ciklusba futna a sebgyógyítás-epikus csata folyamat, vagy leverik az ember.
Bár szerintem nem CSP kénbe, hogy legyen a bünti, mert a CSP nem mindenkinek egyforma erőforrást jelent. Legyen aranydukát
Csak vicceltem; de a CSP nem jó szerintem, egy vadásznak többet ér, mint egy póknak.
Inkább olyasmi, hogy ha nullára ütött, akkor nem ütheted x (8? 12? 24?) óráig, és nem mehetsz x (30? 60?) percen át vadászni pl....
Így annak is figyelnie kellene, aki "véletlenül" , és aki direkt üttette le magát. Vagy ez már túl radikális? (Meg bonyolult is kicsit programozni.)