Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Offsboy

Dátum: 2016.06.01. 07:05:12
Volt régebben valami portya összegző script, ami a csaták oldalon összesíti a LE-t LE/TP-t az oldalon látható 20 csatánál. Ez elérhető még valahol?
Dátum: 2016.05.31. 18:53:19
Idézet: Blackdragon - 2016.05.31. 18:51:42
Hova tűnt Offsboy V2-ről? Elvileg Ő lett volna az Univerzum Ura meg ilyesmi

V3at fedezi fel. Az univerzum ura címet átengedte Bachtassnak.
Tennék ki egy összefoglaló szerűséget, a teljesség igénye nélkül.

- A legfontosabb: akiknek nem tudtam visszahívni a söröcskét, mert teli volt már a tank (a gyomrom, nem a fejem), annak legközelebb pótolom!

- A fórumon 12 játékos volt, nagyon kevesen jöttek fel a végén, amit sosem fogok megérteni; ha hozzászólni nem is akar valaki, figyelni azért érdemes.
- 35 perc ment el az elején az aukciós problémákról, ami V1-en 14000ért ment el (2X is, tehát kevés volt a +3 tétel balanszolni a több résztvevőt), az V2-n 4000ért. Ugye arról beszélünk, hogy 200 őskőért világváltással máris mehetsz az olcsó verzióra, ez mennyire jó dolog? Személy szerint úgy láttam Miklós a probléma létezését elismerte, de megoldás nem nagyon született a dologra.
- Tárolható LE maximum: idézek - "Ezt igazából a játékosok megszavazták."
- Szintmaximum: ki lesz írva a játékbeli szavazás, konkrét döntés nem született, a fórumon elkezdett gondolatokat folytattuk, erről nem sokat beszéltünk.
- Tárgy craftolás: ahogy itt a fórumon is, a szintmaximummal párosította Miklós a bevezetését. Lenne egy alap tárgy, elosztható pontokkal, amik annak paramétereit növelik. Amit sokan növelnek, az ettől függően drágulna (pl. ha mindenki tesz az IQ-ra, akkor később már a saját tárgyad IQ tulajdonságának fejlesztése 1->2 is drágább, mint amíg nincs sok másoknak az IQ-n). Szintmax esetén a TP számolva van továbbra is, és amikor szintet lépnél, akkor kapsz elosztható pontokat is a tárgyadra. Ez elég elméleti dolog volt még, nem nagyon volt észrevétel a játékosok részéről.
- Csatlós portya: folytatódott az itteni fogadtatás kifejezése, nem nagyon tetszett továbbra sem a felszólalóknak. Miklós azzal védte a fejlesztést, hogy azért jó, mert mindenki 0-ról tud benne indulni, valamilyen formában utolérhetőek az elöl lévő karakterek. Ebben még mindig lenne bőven mit ötletelni, hogy mindkét oldalnak megfeleljen.
- Inspiráció: menetrendszerűen előjött ez a téma is ismét, mert az lenne a cél, hogy aki inspirálódni akar inspirálódjon, de amint utolérted a top-ot, ne hasson tovább. Ez a V5-6 inspirációra és a relikviára egyaránt érvényes. Volt több verzió: adjon feleannyi, fix tápot; csak működjön X. szintig, aztán mindenképp kuka; inspirálja a karaktert top lassítás nélkül felfelé, aztán mikor felért, akkor ne hasson tovább.
- Asztrális kincs változás: lesz majd egy asztrális kincs ÚJ, amiben esni fog barna myto, meg még 1-2 dolog. Ezzel kevesebb fog esni a már meglévő myto színekből, akkortól kedzve találsz ÚJ kincset, hogy nyitottál már X számú sima kincset. Ez egyébként az inspiráció kiskapu egyfajta korlátozása is, mert ha eléred az X számú kinyitott kincset, onnantól mindenképp kevesebb myto fog esni az alap 7 színből, meg úgy alapból is kevesebb myto fog esni. Itt volt poénkodás, hogy majd fehér kristályital jön, aztán majd kiderül.
- Szerencsekerék reformra nyitottak, ÜSZ-en várják a javaslatokat, de szerintem ha itt nyitna valaki egy topicot neki, akkor jobban szem előtt lenne.
- AH ezüst fokozatú relikviák tetszett Miklósnak, az szerezhetné meg őket, akiknek megvan az alap tárgy. (elékeztető a javaslatból: Pl. ezüst Magitrox (+10% varázslat sebzés), Tapasztalatkő (+40% állatfejlődés), Aranytallér (+30% LE), Drefeath (+15% sebzés)....a sor folytatható)


Ennyi jutott most eszembe, én tök jól éreztem magam, köszönjük a szervezést!
(És még Tivornya is kulturált maradt! )
Idézet: Miklós - 2016.05.27. 17:15:29
Idézet: Offsboy - 2016.05.27. 00:08:27
miért is jó, ha újra 20ról lehet pötyögtetni tulajdonságokat, ami csak azt jelenti, hogy nem igazán tudunk mit kezdeni újdonságok terén, de adunk egy új 1. szintű karakter fejlesztését csak csatlósokba csomagolva.

Ezt leírtam ott is, az egésznek az a lényege, hogy az új eventben mindenki egyforma eséllyel induljon.
Ez rendben is van! Ehhez viszont hogy a játékosok lelkesedését is megkapd, célszerű olyan fejlesztést betenni, ami nem független teljesen a karaktereiktől. Most érted, ennyi erővel termeszthetnénk spenótot online, és akinek leghamarabb beérik, annak karaktere kap +1 tö-t.
Akkor mivel nem szakadt szét a topic a játékos javaslatoktól, nem lesz nehéz összegezni a listát, amit a fórumon javaslok átbeszélni. Itt is kiteszem, hogy mindenki tudjon rá készülni, a helyszínen kiegészíteni, egyetértést-ellenérzést ki tudja fejezni.

-----------------------
Rövid emlékeztető a napirendi pontokról
-----------------------

1. Fő fejlesztési irány - Csatlósok közötti harc

Sörgős(ebb) megoldást igénylő fejlesztések, prioritási sorrendben:
- mi lesz a játék fő fejlesztési iránya, ami perspektívát ad az elöl lévőknek, motivációt a következő mezőnynek, megakadályozza a mezőny további ritkulását, eltávolodását, és a tobbség számára interakciót, élményt ad? Erre kell választ találnunk, mert ha ez nincs meg, akkor felesleges AH meg szerencsekerék reformokról beszélni, és itt meg is állhatunk a listában.

Miklós válasza:
Idézet: Miklós - 2016.05.17. 13:27:37
Dióhéjban az egyéb felvetett témákról:
- Fő fejlesztési irány: továbbra is olyan fejlesztésekre szeretnénk koncentrálni, amelyek nem csak és kirázólag a legerősebb játékosoknak szólnak, hanem a nagy többség számára hozzáférhetőek, és nem jelent előnyt, amit korábban szereztél, felhalmoztál. A csatlós rendszer jó példa volt erre. Erről biztos beszélhetünk majd valamennyit, miért ez a jó irány, és miért nem az, hogy akinek 2x annyi LE-je, TÖ-je van mint másnak az ezentúl 4x annyit tudjon szerezni, és abból egyből ki tudjon maxolni újabb, LE-ért fejleszthető dolgokat.

Őszintén szeretném ha engem a jelenlévők közül meg tudna bárki győzni arról, hogy ahogy Ricskosz is fogalmazta másik topicban: miért is jó, ha újra 20ról lehet pötyögtetni tulajdonságokat, ami csak azt jelenti, hogy nem igazán tudunk mit kezdeni újdonságok terén, de adunk egy új 1. szintű karakter fejlesztését csak csatlósokba csomagolva.

Illetve ha a jelenlévő többség is hasonlóan gondolja (van egy ilyesmi érzésem), akkor remélem lesz ebben felxibilitás.

Ne feledjük: van-e értelme AH tárgyakról, tárgy craftról, bármi egyéb karakterszintet és LE-t érintő témáról egyáltalán beszélni, ha ki hagyjuk kivezetődni a játékból az eddig elért játékos interakciós elemeket, és bohóckodhatunk a csatlósok 20as tulajdonságaival?

-----------------------

2. Szintmaximum, LE tárolás maximum

Idézet: Miklós - 2016.05.17. 13:27:37
A megbeszélés két "forró" témája lesz amiről már itt is van hosszabb topik, a szintmaximum és a LE tárolás maximum. Szeretném azért, ha a döntést már nagyjából meglenne itt, a fórumon, legalábbis 90%-kos formában, itt mindenkinek több ideje van átgondolni és hozzászólni, és ez az 1 órányi megbeszélés már inkább arról szólna, hogy a dolgot véglegesítsük.

-----------------------

3. Hosszabb távú - nem kiforrott - egyéb javaslatok

- Tárgy craft?

- AH reform - Miklós álláspontja, hogy máshonnan nem szerezhető tárgyak kerüljenek be az AH-ba, de az olcsó bóvlik is maradjanak, a +1 tul köveket sem érdemes lecserélni.
Az angol fórumon volt egy javaslat, amiben van fantázia. Eszerint lehetne egyes relikviáknak ezüst fokozata, pl: Magitrox (+10% varázslat sebzés), Tapasztalatkő (+40% állatfejlődés), Aranytallér (+30% LE), Drefeath (+15% sebzés)....a sor folytatható. Elvileg akkor ezek teljesítik az AH kritériumokat, mert máshol nem lehet beszerezni, tehát csak egyszer kell megvizsgálni az exploit lehetőségeket.

-----------------------
Dátum: 2016.05.26. 15:47:34
Persze ha nem költesz valamennyit, akkor sehol nem leaz a karakter. A listád elemeit (és általában a játékban minden őskőköltési lehetőséget) 2 csoportra lehet osztani, a must-have kategória (pl gradulátum) és a semmi értelme kategória (szerencsekerék, kőből dekrétum, ősköves napi ajánlatok, stb.).
Ha a must have kategóriára költesz, akkor mondjuk kihasználtad az őskőköltési lehetőségek 40%-át, és azokkal eléred a fejleszthetőség 90%-át. Így lőném be kb.
Dátum: 2016.05.26. 15:10:24
Idézet: Azazel - 2016.05.26. 14:37:21
Van korlátlan forintod a játékra?
Egy pont után semmi olyat nem tudsz venni, amitől erősebb lennél, és semmi olyan cselekvést nem tudsz csinálni, amitől több LE-t keresnél. Ezen a fordulatszámon van a kari 1-2 éve, nem releváns hogy mennyi forintot lehetne még rákölteni.
Dátum: 2016.05.26. 14:09:00
Akkor támogasd másképp az én gondolatom, itt a neked szóló érv: majd kattingathatod egyesével a csatlós tualjdonságaidat is, persze miután egyesével rátetted a kellő barna mytot a csatlósra.

Ha feltesszük hogy végtelen forintom van, és mindent megveszek, még azt is, ami alig éri meg, akkor belátható időn belül megelőzök mindenkit.
Ez nem igaz, ha valaki kellően elöl jár, akkor jelenleg már nem lehet beérni, csak ha ő lejjebb ad a tempójából. Legalább 1-2 éve én csinálom a legtöbb küldetést, szerintem minden világon nézve is, LE diffben is meglesz az első hely mindjárt, mégis van 1-2 ember akihez nem közeledik a karakter, vagy annyira kicsit, hogy ha utol is érhetné, az nem belátható időn belül van.
Dátum: 2016.05.26. 13:38:19
Mostanában eléggé izzik a megunt karakterek topic. Kíváncsi vagyok hány sok éve játszó top50 játékosnak kell abbahagynia/törölnie, mire a játékosállomány nagy része elkezdi presszionálni a játékvezetést, hogy inkább a megmaradt karakterek között (világokon áthúzva) erőltessük a bármilyen interakciót, ahelyett, hogy csatlóstulajdonságokat fejlesztünk 20asról. Illetve kérdés, hogy lesz-e addigra "játékosállomány nagy része" egyáltalán. Vagy a megmaradt utolsók elkönyvelik, hogy vége a játéknak, és azért hagyják abba.
Persze tudom, majd jól csatlós arénáztathatom az ellenfelet, szintkorlát nélkül. Mondjuk ennyi erővel támadhatom vagy kihívhatom szubplazmával is, annak legalább köze van a karakteremhez, ha tétje és profitja ugyanúgy nincs is.
Dátum: 2016.05.25. 20:45:40
Vagy 2-3at....
Dátum: 2016.05.25. 09:15:27
Így tolná az új Quellon?

https://youtu.be/eEdT3kBsYBQ
Fel is kerítem majd a javaslatok közé, hogy a BU epikus feladatait (30x ütés, kivégzés) lehessen entitáson is teljesíteni. Szörnyű, hogy 10-20an állnak sorba az aktív szövetségekben, egymás elöl ütjük le, mindenki kínosan figyel, hogy csak minimálisat sebezzen, de rendszerint a tagok jobban erősödnek mint ahogy az epikussal haladni lehet, így nagy taglétszámnál ez egy visszás, idegesítő feladat, nulla élménnyel.
Dátum: 2016.05.23. 07:13:40
Idézet: DurLaDur - 2016.05.23. 01:55:15
Aki 1 nap alatt csinálta meg az első piramist, az vagy hazudik, vagy csalt.
Nem is tudom melyik a viccesebb opció.
Esetleg; mondom esetleg, miért nem kérdezed meg akinek kész, hogy hogy csinálta? Aztán ha nem tetszik a válasz, még mindig odavághatod, hogy hazudol vagy csalol?
Dátum: 2016.05.23. 06:50:01
Idézet: Buildermann - 2016.05.22. 20:53:41
Mytokronit sajtolás:

Ha egy állat sajtolásakor esszenciát kapsz, kapsz annyi barna mytokronitot is, ahány esszenciát kaptál.

A csatlos gradulatum ezt dobja meg random +1-3-mal.


Szerintem pedig:
esszenciánként +1-3 barna mytokronitot kapsz

Tehát mivel 2 esszenciát kapott, az első esszenciára 2-t dobott neki a gép, a másodikra meg 3at. Az hogy nem volt 20. szintű, nem releváns, mert ugyanúgy eshet alkimista AF miatt 2 esszencia 1. szintű állatból is.
Dátum: 2016.05.21. 14:35:33
99%, hogy nem.
Dátum: 2016.05.20. 16:05:01
Most én troll leszek, de tökre nem vagyok meggyőzve ennek megérősségéről. Mármint nem a tápra gondolok, persze az is egy dolog hogy eddig még mintha a pp többet érne ismételhető küldetésekre; de nem látom az élmény faktort így elsőre. A végső profit némi TÖ, a győzelem nem jár különösebben semmivel, csak pár dináriummal amiből végtelen sokat el tud nyelni az a pár csatlós, a bukta sem jár semmivel (mármint abszolút semmivel!), nekem nem sok izgalmat sejtet ez a dolog. Aki újra 20-as tulajdonságról akar fejlesztgetni, tárgyak és erre fordítandó erőforrások nullázása mellett, az indít egy új karaktert egyik világon...ráadásul értem én hogy az a cél, hogy minél kevesebb játékosnak legyen kudarcélménye, de azt nem az szünteti meg, hogy a bukta esetén semmit nem veszítünk, ez csak a langyos vízbe belepunnyadást jelenti, és pont a pvp játék ellensége!
Szerintem azok is erre gondolhattak nagyjából, akik eleve nem értették mire ez a csatlós vonal tovább erősítése.

*Mod: ja, és attól sem vagyok elragadtatva, hogy az egész csatlósportya dolgot úgy tudom művelni, hogy a karakterlapom felé sem kell néznem. Én megszoktam - továbbmegyek a perverzitásban -, megszerettem Offsboyt, moat nehéz lelkesednem egy olyan fejlesztésért, aminek ennyire semmi köze a karakteremhez, vagy annak bármilyen paraméteréhez. Világos a cél, hogy induljunk nulláról, érthető és jogos is. Gondolkozom majd javaslaton is, csak ez most kikívánkozott.
Dátum: 2016.05.20. 13:23:00
Nem esett le, hogy saját kalandok, azt hittem csak véletlenszerűen találtakat másolsz be, azért nem értettem.

* Kufárnál lehet venni kristályitalt ha nagyon viszket a temyered a kalandírásra
Dátum: 2016.05.20. 09:46:33
Szerintem nincs szükség rá, hogy az összes kalandot bemásold, van róluk összesítő:
http://vegzetur.wikidot.com/kalandlista
Nem hiszem, hogy (ne értsd félre) bárki is elolvassa, persze ha a magad kedvéért csinálod, akkor OK.
Dátum: 2016.05.19. 12:57:17
Idézet: Miklós - 2016.05.19. 12:37:40

A tervek szerint barna myto lesz majd más forrásból is, de igen, az probléma, hogy vannak nagy mennyiségű csomagok felhalmozva, és aki spejzolt, így előnybe került, erre ki kell találni majd valami megoldást

Lélekkufár relikvia:
Mostantól az asztrális kincseid és myto csomagjaid is adnak barna mytot.
Előfeltétel: megvásárlás pillanatában mindkettőből 0 db van. Így csak egyszer kell vizsgálni a feltételt, nem kell új csomagfajtákat gyártani.
Dátum: 2016.05.19. 12:25:37
Na igen, kerdes, hogy meyikuk lesz a szuk keresztmetszet.