Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ricskosz

Dátum: 2016.06.27. 12:03:49
Olyan állatot nem vehetsz ki, ami szintet lépett 12 szintes küldiben
Mivel ezzel elég őskővel tetszőlegesen sok küldetést lehetne csinálni.
Dátum: 2016.06.27. 10:29:06
A V4 eredményhirdetése helyett még mindig egy fehér lap jön be
Dátum: 2016.06.24. 17:30:57
Nem az a kérdés, hogy vannak-e V3s terminátorok,hanem hogy a világ szabályrendszere adott-e ahhoz, hogy minden más világnál több LE-t facsarj ki az erőforrásaidból. Erre pedig igen a válasz. Az, hogy ezt nem használták ki durván a V3asok, az nem jelenti azt, hogy nem is lehetett volna.
Szerinted ha nem lehetne V3n terminátort nevelni, akkor
1, Minek vetődött fel ez a topic?(ha eleve gyengébb karit lehet ott nevelni)
2, Szerinted Offs minek cseszett el 200 kavicsot, hogy átmenjen oda?
Nyilván azért, mert ott sokkal több LEt tud összeszedni.
Miért? Mert V3n van egy szorzó a portyalére, és ez hat a lélekszívásra is. ha sok győzelmed van, és buksz egy szívással 2000 LÉt, akkor leeht, hogy az ellenfél 15000t kapott. Mindebből te semmit nem érzékelsz, nem ért nagy kár, nem érzel kényszert az LE elköltésére, vagy a lélekszívás védelemre.
Ebből adódóan LE hegyeken ülnek V3n, és a szoró miatt a semmiből termelődik a Le, bőven nagyobb szorzóval, mint a szövibajnokságon
Dátum: 2016.06.15. 18:34:40
Ugyanazt, mint a rendes Inspirátor, csak fele hatékonysággal. V5 pedig azért marad ki, mert ott van egy alanyi jogon járó inspiráció.
Dátum: 2016.06.14. 21:07:46
Szelence nélkül elég gagyi a jutalmazás.
A találati esély nerfelésével nekem nincs bajom, azt a lassítást mindenképp meg kellett lépni egy bizonyos szint felett, viszont ez kissé ötletszerűnek tűnik nekem egyelőre. Ami nagyon zavar, hogy csupa hulladék jön a kincsekből, ilyen erővel nem is kellene találnom semmit. Fix 6 körül voltam mikor bejött a nerf, de annyira kevés myto jön, mintha fix 2 körül lennék(még a régi rendszer szerint)
438 kincsből

A következő tárgyak(at) találtad: 318 kheszon törmelék, 7 sárga mytokronit, 24 fehér mytokronit, 18 szürke mytokronit, 16 kék mytokronit, 10 vörös mytokronit, 8 Asztrálszilánk, 15 zöld mytokronit, 6 Csatlóskristály, 13 narancs mytokronit, 2 Asztrális csepp, barna mytokronit

A mytokronit képességek húzása ezzel lényegében megállt.
Nem tudom, mennyire lesz táp ez a kheszon törmelék, de a jelenlegi formájában ez a kincsreform egy brutális nerfnek tűnik
kb 75%-ban találom ezt az új bigyót, szinte semmi mytokronit nem esik
nem túl nagy minta, de 20 kincsből 15 kheszon törmelék.
Úgy érzem kissé lecsoffad most a mytogyűjtési sebességem...
Dátum: 2016.06.05. 09:22:14
Szerintem nem kell lenerfelni a V3at, biztos nem örülnének azok, akik ott játszanak.
Offs azért tudott most ennyire aratni, mert kicsit elkényelmesedett a V3s top, és nagyon hirtelen érte őket a jövetele.
Egyébként az tény, hogy mivel a V3n igencsak elkényelmesedtek a játékosok, ezért rengeteg LE van náluk általában, ezért szép portyákat lehet ott csinálni. Gondolom ez is az oka annak, hogy V3n nem pörgetik annyira a játékosok a vágóállatokkal küldizést, mert egyszerűen jobban megéri portyázni.
Lehet, hogy Offsnál senki nem erősebb V3n, ez viszont nem cáfolat arra, hogy a V3n erősebb karaktert lehet kinevelni, mint bárhol máshol.
Ebben a világban igenis megvan erre a potenciál, az más kérdés, hogy még senki nem használta ki.
Nerf helyett viszont lehet, hogy jobb lenni az SZB LE-jén erősíteni, és így közelíteni az arányokat.
A világzárra szerintem nincs szükség, hoz néha izgalmakat
Dátum: 2016.05.26. 19:37:30
Mindig várni szoktam az új fejlesztéseket, de ez most egyáltalán nem győzött meg sajnos az eddigiek alapján
Egyrészt maga a PP költség nem tetszik annyira, másrészt az sem, hogy újabb bigyókat lehet gyűjtögetni(dinárium ,barna myto),másrészt újra 20ról lehet pötyögtetni tulajdonságokat, ami szerintem csak azt jelenti szépen becsomagolva, hogy nem igazán tudunk mit kezdeni újdonságok terén, de adunk egy új 1. szintű karakter fejlesztését csak csatlósokba csomagolva.
Szerintem a csatlósokat eleve tervezési hibának kéne tekinteni, ami még jobban széthúzta a fizetős-nem fizetős ollót, de az is könnyen ráfázhatott, aki nem volt elég aktív a mini/egyéb eventeken, és kihagyott 1-2 fétist.
Ha valakinek 700-zal több a TÖje, mint az enyém, de nekem +100 csatlós bónuszom van, akkor ezt azonnal kompenzáltam(persze mennyiségileg, nyilván az elosztás miatt ez nem teljesen pontos így). Ez pedig egyre jobban eltolja a tulajdonságok és a tényleges KARAKTER fejlesztéstől a játékot, ami szerintem nem kívánatos, mivel alapvetően nem a csatlósok ketrecben nevelése a játék fő profilja(ha jól tudom)
örülni kéne, hogy a szürke-kék mytokronitok hiánya miatt előbb-utóbb kicsit mérséklődik a csatlósokkal való elszállás, és nem nyílik még drasztikusabb mértékben az olló, nem pedig tovább bolygatni, tápolni a csatlósokat
Dátum: 2016.05.24. 12:11:32
aha, értem
Dátum: 2016.05.23. 21:07:37
Az 1000 esszenciából miért nem csináltál megákat ill. miért nem használod őket?
136 elég harmatos azon a szinten
Dátum: 2016.05.19. 12:42:13
A legegyszerűbb az lenne, amit itt valaki írt, hogy csak a mostantól talált asztrál kincsek/myto csomagok dobnák a barnát. Nem tudom, ezt meg tudjátok-e oldani
Az AHs tárgyak fokozatai nagyon jó ötletnek tűnik
Persze figyelni kell, hogy ne szállhasson el nagyon.
Dátum: 2016.05.17. 19:39:11
Miklós, Ariel és sokan mások is szépen bemutatták, hogy a játék jelenlegi problémáinak nagy része nem a szintből származik. Nem tudom, mit oldana ez meg, szerintem nem sokakat érdekel már a portya(engem biztosan nem), a legjobbakkal úgyis találkozunk a bajnokin, a gyengébbeket pedig fölösleges napi szinten szekálni. Nem tudom, hogy gondolod ezt, hogy izgalmasabbak lesznek a bajnokik, ha az emberek egyszer csak felérnek olyanokhoz, akik évek óta 100++ szinten végeznek hozzájuk képest minden LE-szerző tevékenységet. A felzárkóztató bónuszt meg úgysem tudod úgy belőni, hogy igazságos legyen, vagy a régóta top szintek körüli karakterek évek óta építgetett előnye vész el igazságtalanul, vagy olyan kevés lesz, hogy a friss max szintes játékosnak esélye sem lesz labdába rúgni a régi nagyok ellen, és a max. szint elérésével szépen meg is nyomhatja a törlés gombot, mivel semmilyen reális esélye nem lesz utolérni a régóta ott játszókat.
Dátum: 2016.05.12. 15:04:14
Bár szerettem régen gyűjtögetni, és ha ismét megerősödöm annyira akkor tervezek megint, de szerintem is beláthat, hogy szükség van valamilyen korlátozásra. A szintx1 millió vállalhatónak tűnik, azzal is lehet viszonylag szép mennyiséget tárolni, de azért mégsem milliárdokat lehet elrakni a 95%s specre.
A bajnoki medáloktól függő szopatást nm támogatom, francnak sincs kedve 2 (vagy bármennyi) TÖ pontnyi LE-nként rohangálni a karakterlapra fejleszteni és megszakítani a tevékenységeket.
Dátum: 2016.05.09. 11:26:20
Gratulálok annak, aki ezt így beengedte
Mije nött meg Pinokkiónak mikor hazudott?

A fűle?
A lába?
A keze?
Az orra?
Dátum: 2016.05.05. 15:29:43
Miklós, a felvetett problémáidat szerintem nem nagyon oldja meg a szint maximalizálása. Ha megállítod a játékosokat 300. szinten, attól még ugyanúgy lesznek olyanok, akik sokkal jobban pörgetik a tevékenységeket, mint mások. Legjobb példa erre a megaesszenciák, és a csatlósok, ezek nagyrészt függetlenek a szinttől, mégis sokan elhúztak velük az átlagtól. Mindegy, hogy milyen szinten megakasztva, de a játék minden aspektusában ők lesznek azok, akik a legjobban kihasználják a lehetőségeiket, kioptimalizálnak mindent, és a lehető leghamarabb érik el a kitűzött célt/maximumot. így tehát ugyanúgy nekik kellene fejlesztened, csak összetorlódnának egy szintre. De attól még ez a rohanó réteg ugyanolyan szűk maradna
Dátum: 2016.05.03. 20:07:20
Nem igazán örülök ennek a felvetésnek. A Vúban kb minden épül a szintre, bajnokik, portyázás, több LE jár magasabb szinten kivétel nélkül az összes LE szerző tevékenységért, jobb cuccokat ér el, ezáltal olcsóbban fejleszt, stb. A játékot alapjaiban változtatná meg, ha ez a szintes struktúra hirtelen eltörlődne. A VÚt pont az teszi egyedivé(többek közt), hogy nincs max szint, és a saját környezetében is lehet kiemelkedő az ember. Ha az aktív játékosok feltorlódnak egy szintre(ez néhány éven belül elkerülhetetlenül a max szint bevezetésével), akkor ezek a "lokálisan jó" karakterek teljesen értelmüket vesztik. Elvesz ezzel egy taktikai elem is, például jelenleg ha valaki a topban van, de túl erősek a környékén lévők, akkor simán dönthet úgy, hogy szingu+TP-s tárgyakkal elhúz. Ez a kiugrási lehetőség is megszűnik, de nyilván nem ez lenne a legnagyobb probléma. Az szerintem az, hogy hogyan garantáljuk azt, hogy a "feljövőknek" legyen értelme játszani, találjanak maguknak célt és ne egyszerű boxzsákok legyenek. Ezt valahogyan biztosítani kellene, de nem tudom, ez pl hogyan valósulhat meg anélkül, hogy ne öltene irreális mértéket a felzárkóztatás. Pl aki utoléri Arielt(de mondhatnám szinte bármely világ top karakterét) az többmilliárd LE hátránnyal vág majd neki a top szintnek. És nem is csak a nyers megszerzett LE szempontjából, hanem a magasabb szintű cuccok régebbi használata miatt adott LE-t is kisebb hatékonysággal költött el. Ezt a hátrányt konzisztensen sokkal jobb játékkal sem lehet behozni még évek alatt sem, esetleg évtized alatt. Ilyen hosszútávú célt kitűzni pedig azért nehéz egy játékban, főleg, ha közben folyamatosan negatív visszacsatolás jön kudarcokból. Ugyanakkor az is teljesen jogos elvárás, hogy az évek óta a karakterüket a topban optimalizálgató karakterek ne legyenek verhetőek pusztán azért, mert valaki aktívan játszik és "hiperszupercsillagromboló" inspirációt kap a lemaradása miatt. Ekkor pedig az évek alatt a karakterbe ölt munka és tervezgetés veszne el. Én valamilyen más megoldást próbálnék találni a vázolt problémákra, a folyamatos tárgyhiányra például pajzs, stb szilánk, amikből a játékosok saját maguk állíthatnák össze a tárgyaik bónuszát bizonyos keretek közt.