Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - BlackSheep77HUN

Dátum: 2010.01.11. 14:42:58
Idézet: Darah - 2010.01.11. 14:29:37
Idézet: Miklós - 2010.01.07. 15:36:07
A hivatalos álláspontom az, hogy a horda bónuszok jól ki vannak egyensúlyozva. De ezt a témát hagyjuk, a játék eleje óta lehet vitázni róla, hogy melyik horda az erősebb, és a játék végéig (ami remélem sosem lesz) fognak is róla vitázni.
Ami azonban sokkal lényegesebb, hogy eszünk ágában sincs ezt az igen törékeny egyensúlyt megbolygatni azzal, hogy bármely hordát egyoldalúan jelentősen megerősítjük. Szóval szó sem lehet róla, hogy egy nyers LE termelő képesség jelentősen többet adjon bármely hordának.


Ez tetszik! Eléggé vicces ez pont Miklóstól!
Dátum: 2010.01.11. 14:17:36
Ezen már túl vagyunk! Miután Miklós volt kegyes és pontosította a leírást már érthető!
Dátum: 2010.01.11. 13:55:37
Ez igaz! Ezen nincs is mit szépíteni. Vagy elfelejti végleg a vadászatot, vagy láthatatlanul fog vadászni, ha az említett szakikat használni is akarja.

Volt egy csomó jó és kézenfekvő javaslat a kisebb karakterek védelmére és portyázás rendberakására erre lett ez a valami ami elsőre nagy szarnak tűnik. Ugyan az lesz vele mint a VF-fel anno. Mire a Behosok észbe kapnak, hogy nem azt a célt szolgálja amit akartak addigra már nem lehet kivenni mert egy csomóan erre kezdtek specializálódni és elkezdték kihasználni a hibáit.
Dátum: 2010.01.11. 13:45:49
Majd láthatatlanul fog vadászni, akkor kevesebb Tp-t kap, de a befogás és a sajtolás aránya nem változik. A Térkapu viszont valóban ugrott így.
Ha jól tudom akkor valamit változtattak a láthatatlanságon is.
Dátum: 2010.01.11. 13:39:16
Tehát ez a szaki nem hogy csökkentené a lefelé támadást hanem inkább ösztönzi rá a játékost. Legalábbis az első benyomások alapján?
Dátum: 2010.01.11. 13:14:04
Blizzeeee:
Én igen a vita még Miklós bejegyzése előtt jóval kezdődött, de már akkor mindenki tudta azt ami csak 12 óra 26 perckor vált nyilvánvalóvá.

Az igaz, hogy én közben nem vettem észre Mikolós új Hsz-t és aki meg igen nem szólt, hogy már módosított rajta csak okoskodott az új infó tudatában. Kivéve egyvalaki aki belinkelte. Neki Köszönöm.

matdav:
az lehet, de nem mindegy hogy azt okoskodva teszik-e vagy érthető módon pl. belinkelik azt ami esetleg elkerülte a figyelmemet.
A billentyűzetről meg akkor szállok le ha jól esik.
Dátum: 2010.01.11. 13:05:34
Ma, 12:26:40

- Egy karakter csak olyan epikus tárgyat készíthet be, amelynek a szintje VAGY max. kétszerese az övének, VAGY max. 20 szinttel nagyobb (a két feltétel közül bármelyiket elég teljesíteni). Akinek van ilyen tárgya, attól nem vesszük le, de ha a feltétel 2 hét múlva sincs meg, átmenetileg le kell vennie amig a feltételt nem teljesiti.

Tehát Miklós is rájött, hogy a vagylagosság kizárta egymást ezért került be a zárójeles rész. Tehát akkor nagyonokos játékosok kinek is volt igaza? És most lehet magyarázni a bizonyítványt, hogy ti mindent jobban tudtok.
Dátum: 2010.01.11. 12:50:25
Képzeld én vettem a fáradságot és utána olvastam, de itt mindenki olyan okos és nagy tudású, hogy csak azt nem veszi észre ami kiszúrja a szemét.
A sok hülye meg majd megint nyávog meg siránkozik amikor pofára esik mert annyira biztosak voltak a dolgukban.
Dátum: 2010.01.11. 12:46:30
Nem fogok utána számolgatni mert annyira nem érdekel! De ez az állítás csak egy bizonyos szintig igaz. Utána már az egyik kizárja a másikat és ez nem lett tisztázva, hogy akkor melyiknek kell érvényesülni.

a 2x-nek vagy a +20-nak ez a nem mindegy! Mit nem lehet ezen megérteni!
Dátum: 2010.01.11. 12:39:28
Ez Miklós eslő hozzászólásából való:

Egy karakter csak olyan epikus tárgyat készíthet be, amelynek a szintje vagy max. kétszerese az övének, vagy max. 20 szinttel nagyobb.

Sajnos van némi fogalmazás hiba mert a két vagylagosság kizárja egymást. Vagy kétszeres, vagy +20 szint. Jó lenne eldönteni melyik!

Elméletileg a Topik azért lett létrehozva, hogy ezeket megbeszéljük és a kérdésekre választ kapjunk. De nem lett belőle semmi.
Dátum: 2010.01.11. 12:26:47
Nesze neked újítás, folyamatosan jönnek elő a problémák és a kérdések, de már töltik fel.

Jeriko senki nem tudja max csak a Beho emberei. De abban sem vagyok biztos.
Dátum: 2010.01.11. 12:13:20
Ha már töltik fel a javítást akkor ennyit a megbeszélésről! Csak akkor tudnám mi a francnak lett ez a Topik nyitva. Nem lett reagálva a felvetésekre, nem lett véglegesítve semmi. Gratulálok a játékos barát hozzá álláshoz.
Most eszembe jutott egy egyszerű és kézenfekvő megoldás. Meg kell fordítani a TP osztást. Ha lefelé támadsz akkor több Tp-t kapsz, ha felfelé akkor kevesebbet. És még bele lehetne keverni a TÖ-t is minél nagyobb a TÖ különbség annál több TP-jár.
Ebben 100% igazad van. De nem az erős játékosokat kell korlátok közé szorítani a gyengébbek védelmében, hanem a gyengébbeknek kell segítséget adni.
De mi alapján dől el, hogy két játékos azonos erősségű-e a TÖ-SzÖ különbség alapján, vagy a szint alapján?

Mert az nagyon nem mindegy, hogy a portában mennyi TP-t kapok.

Vegyünk egy 50. szintű játékost 1200 TÖ-vel. Támad lefelé egy 44. szintűt 700 TÖ-vel és kap érte 6Tp-t. Ugyanakkor támadhat felfelé egy 56. szintűt is 700 TÖ-val. 30Tp-ért.
Vagy csak vegyül figyelembe a TÖ-t? Értelem szerűen akkor is az alacsonyabb szintűt támadom mert kevesebb az ÉP-je nagyobb az esély a kivégzésre és még mindig kevesebb TP-t kapok, ha meg veszítek akkor Ő sziv mert egy csomó TP-t kap az LE mellé.
Vagy vegyük figyelembe mindkettőt. Ok akkor ugyan oda lyukadunk ki amit már hsz-ek óta mondunk leszűkítjük az átüthetőséget azonos szintre csak egy másik oldalról közelítünk.

Ez a tervezet a VF-hez hasonlóan nem megoldaná a problémát hanem újat generálna. Nagyon veszélyes gondolat.
Morti ne haragudj, de ez butaság! A rablás esélye szabály szerint lehet, hogy csökken vagy csökkennie kéne, de ettől függetlenül több 10k LE-t lehet vinni +7-9 szintről is. Vagyis sosem lesz zéró.

És még egy nagyon fontos dolog amit mindenki elfelejtett ebben a témában. Méghozzá, hogy az állatok ugyanannyi TP-t kapnak egy szintazonos támadásér mit a lefelé támadásért.
Vagyis hülye lennék az állataimat velem azonos szintűn vagy magasabbon gyakorlatoztatni, ha egy olyanon is megtehetem akiért negyed vagy harmad annyi TP-t kapok.
Megtámadok egy velem azonos szintűt kapok érte 30-40 TP az állat 5 TP-t, megtámadok egy 7 szinttel alacsonyabb játékost kapok érte 7-9 Tp-t az állat 5 Tp-t. szerinted kin fogom edzeni z állataimat.
Lehet nem viszek tőle LE-t nem is ez a cél hanem az állatok nevelése. De ha igen az csak pluszban jó és már duplán nyertem a támadással.
A szerencsétlen meg néz és azt sem tudja mért kap naponta támadást és verem le az ÉP-je felét vagy harmadát. Holott nem viszek tőle semmit, de a játékát aznapra haza is vágtam, mert Ép nélkül már nem tud csinálni semmit. És ez csak egy állatnevelgetőtől érkező támadás. Mi van ha mondjuk 10-20-50-100 nevelik így az állatait?

Amikor felülről érkező támadásokról beszélünk akkor mindenki csak RABLÁSBAN gondolkodik, holott korántsem biztos, hogy az a cél.
Ez igaz, ez az a tényező amivel nem tud senki számolni. Mert ez a játékfejlesztés. Ez az amire már valaki korábban utalt, hogy a sok egymásnak ellentmondó meg keresztbe kasul történő játékfejlesztés miatt a magasabb szintű játékosok abbahagyják a játékot és inkább kezdik elölről a már meglévő tudásukkal.
A portyarendszert is a fejlesztők foltozgatása tette tönkre. Sok volt a panasz a fentről érkező támadások miatt, de M. nem akarta az átütést szűkíteni, mert akkor a korai kezdők, a lista vezetők, támadható ellenfelei drasztikusan csökkentek volna. Ez érthető is. Erre bevezették a VF-et hogy a magasabb szintről érkezők támadásai elöl le lehessen maradni annak aki akar. De a játékosok nem hülyék és ráéreztek a VF-ben rejlő óriási táplehetőségre. De a problémát nem oldotta meg, mert a VF-t bárki kifejlesztheti aki akarja, tehát nem tudtál lemaradni ugyanakkor generált még mégpedig a már ismert VF szindrómát, ami azonos szinten is hatalmas TÖ különbségeket generált.

Tehát egy átgondolatlan VF bevezetés miatt tartunk ott ahol. Az átütések megmaradtak, a magas szintűeknek kevés a támadható játékos és lett még egy szinten belüli TÖ-SZÖ eltérés is.
Én ebben látom a portyarendszer hibáját. Amit nehéz lesz javítani, úgy hogy az mindenkinek jó legyen.
Köszi. Ezek szerint érthető az amit leírtam, csak Cave-val szerintem elbeszéltünk egymás mellett. Ez nem fejlesztési probléma, hanem (hülyén hangzik) generációs probléma. Akik később kezdik a játékot könnyebben járnak a már kitaposott úton, vagyis ha utánaolvasnak dolgoknak akkor ügyesebben fejlesztetnek. Az eltérés ebből adódik és nem abból, hogy leálltál. Mert ha egy tudatosan fejlesztő játékos áll le hónapokra egy klikkelgető akkor sem fogja utolérni (TÖ-SZÖ). De egy jó fejlesztő, aki kihasználja az elődök hibáit és tanul a tapasztalataikból esetleg van közben egy a játékkészítők által bevezetett újítás és azt is kitudja ügyesen használni, akkor bőven túlszárnyalhat.
Ebben szerintem 100%-ig egyetérthetünk.
Nem az idő az ami eldönti, hogy valaki jó fejlesztő-e vagy sem legalábbis szerintem.
CaveMaN, a V2-n Szultánkalifa és Kicsontozó a játék abbahagyása után még hetekig a szintjük legerősebbjei voltak. Amikor felért a szintjükre egy újabb generáció akik már tudatosabban fejlesztettek és kihasználták az új játékfejlesztéseket, kezdek el a környezetükhöz képest gyengűlni. Azzal hogy pihenőre teszed a karaktered még nem leszel gyengébb. A környezeted megváltozik, de gyengébb nem leszel. A pihenő idő nem jár bűntetéssel.
A nyáron Én is voltam nyaralni amkior újra felléptem még mindig úgyan annyi volt a TÖ-m és az SZÖ-m mint amkir elmentem.
Nem hiszem el, hogy ennyire nem érted vagy csak direkt nem akarod megérteni, hogy bosszants :-))
Byzon:
Igaz, nagyon sakított, de mindenki sarkít a VF-el kapcsolatban. Úgy beszélnek róla mintha a fejlesztése csak egyeseknek lenne megadatott és ezzel tönkre tennék mások játékát. De ez messze nem így van.

Elite:
Na jó nem 2-3 nap, hanem 3-4. De a lényegen az az egy nap nem változtat. Nem hetekkel nő a szintlépés, hanem 1-2 nappal.
Tudom, hogy értelmetlen mind a két szakit kifejleszteni ezért írtam.