Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - BlackSheep77HUN

Dátum: 2010.01.28. 22:26:08
A Liga mindenhol ott van és a Liga szeme mindent lát! Mételyként terjed és fertőzi mind a 3 világot. Aki ellenáll abból Fekete Túró lesz, aki meg nem annak sorsa felől az Atya dönt. És nem csak a világokon vagyunk ott ezt ékesen bizonyítja, hogy már ez a topik is rólunk szól.
Dátum: 2010.01.21. 19:41:26
Lipót zárva van. Így már csak a V3 maradt!
Dátum: 2010.01.20. 23:29:29
Kíváncsi vagyok ez most jó helyre megy-e!

A Te Hsz-edt pontoztam és a 10-es ellenére 9.xx valamennyiről lement 8.8-ra. Erre most néztem vissza a neked szánt üzenetemet (Válasz erre) az alattad hozzászóló Mary Lou-nak küldte. Bár lehet a válasznál én kattintottam rossz helyre. De a pontozás mindenképpen érdekes!

Rosszul írtam Mary nevét: Bocsi javítottam
Dátum: 2010.01.20. 22:53:27
Adtam rá 10 pontot és 9.3-ról lement 8.6-ra! Ez igen, pontozási rendszer meg nesze neked fejlesztés.
Dátum: 2010.01.19. 20:07:33
Sokan nem azért ellenzik amiket leírtál. Hanem azért mert Miklós javaslat nem háború, hanem inkább egy szövetségek közötti bajnoki viadal.
Dátum: 2010.01.19. 18:32:46
Most ahogy olvastam az utóbbi hsz-eket. Eszembe jutott egy lehetséges alternatíva a két rendszer összemosására.

- A hadüzenet után zároljuk a két hadban álló szövetséget. Ez alat azt értem, hogy a tagok a bajnokihoz hasonlóan full Ép-ről és Vp-ről indulnak.
- A háborúban a jelenlegi szintkorlátok mellet vagy inkább szigorítva, mindenki támadhat mindenkit, viszont gyógyitalt vagy mágikus italt használni nem lehet.
- Akinek elfogy az Ép-je és elájult az kiesett.
- A háború alatt a katakombákba már nem lehet elbújni illetve a szövetségből nem lehet kilépni. A katakombát a hadüzenet után még lehet használni a kitörésig.
- A háború akkor ér véget, ha az egyik szövetségből minden ellenfél elfogyott, vagy ha már nincs támadható ellenfél.
(a szintkorlát miatt két győzelmi lehetőség van, - 1 az ellenfélből mindenki ájult és nincs kivel harcolni. - 2 a szintkorlát miatt azonos számú ellenfél marad talpon de már nem érik el egymást akkor a háború idején az összesen több sebzést okozó szövetség nyer)
- A háborúban résztvevő szövetségekre nem lehet portyázni a háború ideje alatt, Ők viszont az ÉP terhére kifelé portyázhatnak.
_ én kivenném a 15%-os szabályt tehát az alatt is támadható az ellen addig amíg el nem ájul. Vagy megmarad de akkor aki 15% alá került akkor az kiesett. Itt fontos, hogy a 15% az tényleges 15% maradjon és ne legyen menne szintmódosítás.

Azt hiszem ezzel Miklós ötlete is megvalósul ugyanakkor megmarad a támadhatóság is.
Az ötletem lényege, hogy a gépi automatizált háború helyett megmarad a támadás lehetősége. És így megmarad a taktikázás lehetősége is.
Ja és ezzel ki is van zárva a létszám probléma, mert a szintkorlát megmarad valamilyen formában, viszont érvényesülhet a sok lúd disznót győz elmélet miszerint a háborúban te döntöd el kit támadsz és ha 2-3 tag rászáll az erősebbre akkor letudják verni az Ép-jét ájulásig.
Dátum: 2010.01.19. 15:55:21
Teljesen jó az ötlet Én csak az első gondolathoz szólnék hozzá. Ami igazából nem neked személyesen szól csak amolyan kiegészítés.
Én 54. szinten ugyanannyit költök a játékra, ha nem többet mint az aki toplista első oldalán van. Ha ezt vesszük figyelembe akkor az Én szavam, vagy bárki másé aki költ a játékra ugyanannyit ér vagy többet és mint azoké akik az első oldalon tanyáznak.
Ne az legyen egy javaslat elfogadási feltétele ki mennyit költ a játékra vagy ki hol helyezkedik el a toplistán. Egyszerűen csak az döntsön, hogy a javaslat jó vagy nem jó. a játékot élvezhetőbbé teszi-e vagy sem. Az élvezhetőséget pedig globálisan kéne nézni, nem pedig egyes rétegek szerint.
Dátum: 2010.01.19. 15:33:11
Már megijedtem. Azt hittem kötekedni akarsz.
Sajnos igaz az amit leírtál. A baj az, hogy a fejlesztők azt nézik egy javaslatban hogy ki adja és nem azt, hogy miről szól. Pedig fordítva kéne lennie.
Dátum: 2010.01.19. 15:28:18
Darah lehet meglepő, de ez a való világ.
Dátum: 2010.01.19. 15:23:07
Idézet: Prisma - 2010.01.19. 14:38:49
Idézet: BlackSheep77HUN - 2010.01.19. 14:17:33
Ezzel csak az a baj, hogy sokan már az alapelvekkel sem értenének egyet. Legalábbis szerintem.

Elvileg dönthetne a többség az alapelvekben is (valójában persze a TOP prominens tagjai )



Na látod én már rögtön vétóznám a zárójeles részt. A TOP az 3x25 játékos. Vagyis világonként 25. Ne hogy már 25/75 ember mondja meg, hogy mi a jó a több 1000-nek. Minden szentnek maga felé hajlik a keze. Ha TOP javaslatait kiemelten vennénk figyelembe akkor az egy olyan torz rendszert hozna ami az Ő előnyükre válna.

A Játékfejlesztése a fejlesztők dolga. Javaslatot lehet adni a játékos oldalról sőt kell is, de azt nem szabad csinálni, hogy az egyik vagy másik javaslatot kiemelten kezelünk, mert az egy TOPlistás játékos adja.
Dátum: 2010.01.19. 14:17:33
Ezzel csak az a baj, hogy sokan már az alapelvekkel sem értenének egyet. Legalábbis szerintem.
Pl. Mit jelent az hogy:
- A háború inkább erkölcsi elismerést jelentsen, mint komoly tápot.

Már bocs, de ha én erőforrást, pp-t és energiát fektetek a háborúba akkor azért bizony jutalmat várok. Legyen az jól időzített portyából bejövő LE, vagy plusz zsákmány a HCS-ban, vagy csak simán több nyeremény akutba.

Ha erkölcsi elismerésre vágynék akkor beállnék papnak vagy szerzetesnek.

A háborúknak most is az az egyik legnagyobb gondja, hogy nincs benne nyeremény! Ha erkölcsi elismerés lenne a jutalom, akkor már az elején megöli az új rendszert vagy legyen az bármilyen újítás.
Ez a játék az erőforrások szerzéséről szól nem pedig az elismerésekről.

Félreértés ne essék, szerintem is ott kéne kezdeni, hogy először azt tisztázzuk mit várunk egy szabálymódosítástól, és csak utána kéne a szabályokon gondolkozni. Ezzel teljesen egyetértek. De az alapelvek ne legyenek a játék gyilkosai.
Dátum: 2010.01.19. 13:06:57
Ezzel az a baj, hogy mindent számításba kell venni már a nevezés előtt Egy ilyen mértékű taktikázás meg már átbillenti a másik oldalra a játékot és túlbonyolítja. Ahhoz hogy minden lehetőséget számba vegyél minimum egy Napoleonnak kéne lenni.
Dátum: 2010.01.19. 12:56:56
Ne beszéljél már butaságot egy olyan karakter akit úgy ütnek ki, hogy nem tud kb. azonos mértékű sebzést okozni mint amivel kiütik az már eleve gyengíti a szövetséget. És ez rohadtul nem taglétszám függő.
Mortimer példája nagyon jól ábrázolja ezt. Sőt még ha azonos szintű de 3-400 TŐ-vel eltérő tagok akadnak össze (nem ritka) már akkor is mutatkozik, hogy hiába vannak sokan, ha meg sem tudják sebezni azt az egyet.
Dátum: 2010.01.19. 12:49:49
Csak egy ötlet. Aki benevez az azért teszi mert biztos a dolgában. Ez a mostani háborúban is így van aki támad az nyerni akar.

Tehát, aki nevez 3000LE-vel teszi, mire kiütik megnyer mondjuk 4 csatát az össze bónuszával és szakival egyetemben, nyerne mondjuk 12000LE-t de mivel legyőzték így veszíteni is fog lehet, hogy mindet, de lehet, hogy csak 1500LE-t.
Itt a lényeg az, hogy a jelenlegi háborús rendszerben van portya amiből tudsz nyerni magadnak LE.t ha szemfüles vagy az új rendszer meg teljesen kiveszi a háborús portyából szerezhető LE lehetőségét. És ez szerintem semmiképpen nem jó.

Abba meg szinte 100% biztos vagyok, hogy Miklós olyanba nem menne bele, hogy az új ötletű háborús rendszerben mindenkinek jóváírjon mondjuk x LE-t kezdéskor. Bár szerintem ehhez a rendszerhez ez lenne a legkorrektebb és akkor nem saját LEt. használnál fel.

Vagy egy másik ötlet hogy nyert csatánként mindenki kap valamennyi LEt. Mondjuk annyit amennyit az EH adna és azt felszorozni a bónuszokkal.
Dátum: 2010.01.19. 12:34:51
Mit tehát? Példázatokról van szó nem a valós taglétszámokról. Ne csak olvas próbáld megérteni is.
Dátum: 2010.01.19. 12:31:29
Ez így nem teljesen igaz, mert a lefelé ütéssel mindenki kicsapható, de a nagy számokat nézve van benne valami.
Dátum: 2010.01.19. 12:27:57
Nekem is hasonló a véleményem! A jelenjavaslatnál a rég rossz rendszer is jobb. Ez persze nem zárja ki az újat. Sőt ha Miklós hallgatna itt egy két tapasztaltabb játékosra akkor egész jó rendszert lehetne kihozni az újításból.

A háborús portyából kimaradó LE-re lenne is egy ötletem. Azok akik neveznek a nevezést csak x mennyiségű LE-vel tehetik meg. Azok akik nem neveznek de részt vesznek a csatában pedig kapjanak y mennyiségű LE-t.
Mondjuk x legyen 3000LE míg az y legyen a fele.
Persze ezt lehet finomítani.
Dátum: 2010.01.19. 12:05:27
3.) Gyenge karakterek, katakomba, láthatatlanság stb. Látom, ezt a részét nem mindenkinek sikerült megérteni. Irok egy szemléletes példát. Tegyük fel, hogy van 2 szövetség. Ugyanannyi, tökéletesen egyforma taggal. Tegyük fel, hogy az egyik szövetséghez hozzácsapunk 1 harmatgyenge karaktert, akitől annyira telik, hogy sebez 100-at egy varázslattal. Ettől erősödött vagy gyengült a szövetség? Aki bizonytalan azzal kapcsolatban, hogy mi a helyes válasz, konzultáljon a matektanárával, vagy logikában járatos barátaival, de kérem, ne a fórumon adjon hangot kétségeinek.

Miklós ne haragudj, de én ezt még mindig nem értem. Két 35-35 fős szövi kerül össze abból az egyik harmatgyenge. Bevisz 100sp-t és cserébe kap egy kiütést. 34-35 akkor ez a karakter nem hogy segít, hanem egyenesen hátráltat mert a 100 sp édes kevés egy másik karakter kifektetéséhez. és mivel a csata utolsó emberig tart így 34-35 fővel szemben máris hátrányban van.
Tehát akkor most erősödött a gyenge karakter kiütésével a szövetség vagy gyengült. Semmi ördöngösség nincs benne se matek se logika egyszerűen visszafordítottam a kérdést amit feltettél.

A másik azt hittem a fórum azért van, hogy megbeszéljük azokat a dolgokat amiket nem értünk, de lehet, hogy tévedtem ebben is.
Dátum: 2010.01.19. 11:55:20
Mort ott van hogy a "normál szabályok szerint" a normál szabályokba beletartozik a szintátütési korlát is.

Bár lehet én nem értem! Ezt mindenképpen tisztázni kéne szerintem!
Dátum: 2010.01.19. 11:30:48
Nem tudom ki és honnan vette ezt a szintátütéses dolgot. Elolvastam Miklós kezdő hsz-ét, de ilyenről szó sem volt. Egy szóval sem írt olyat, hogy szintkorlátok el lennének törölve. Vagyis nem fog egy 80 szintű karakter egy 50. szintűvel csatázni.