Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Semelyik

Dátum: 2011.01.29. 15:46:23
Málta pedig csak tengerpartból áll.
Törlés?
Dátum: 2011.01.28. 10:42:29
Ezek közt vannak nagyon jók, nem erősek, tényleg végiggondoltak, az entitásos meg egyszerűen szuper.
A kupeces az egyetlen para.
Annyi kedvezmény van már az olcsósításra [épület, tárgy, AF-tuli], ki kell számolni, nem lesz-e lassan nyereséges megvenni-eladni!
Dátum: 2011.01.28. 09:07:20
Rosszul tudja!
Nem egy.
Ha számok: nem értelmezzük.
Ha sorozatok: nem általánosítható, a példától függően bármilyen értéket fölvehet.
Dátum: 2011.01.27. 11:05:25
Lemmázzuk le, oszt jóság van.
Dátum: 2011.01.27. 10:19:22
Valóban nem spec, nem is ezért írtam, csak kiegészítésként.
Mindenesetre így nem jó.
Ad 1, ezek nem tételek. Max állításocskák.
Ad 2, az az állítás, hogy "A nulla nulladik hatványa 1" nem igaz, nem is hamis.
Nem tudjuk eldönteni, gyengébb számfogalomnál pedig nem értelmezzük.
Dátum: 2011.01.27. 08:08:21
Egyébként a matematikában vannak úgynevezett határozatlan alakok
Pontosabb belemászás nélkül, nagy vonalakban: ezek olyan kifejezések, amelyek értéke nem előre meghatározható egy szabállyal, hanem függ az aktuális feladattól.
Ezek a ∞/∞, 0/0, ∞*0, 0^0, 1^∞, aki tanult matematikai analízist, netán halott a L'Hospital-szabályról, pontosan tudja, mire gondolok.
Legismertebb példája az utóbbira van:
A matematikában központi jelentőségű, hogy ha n helyére egyre nagyobb számot választok, akkor nagyon belustulva, de nőni fog az (1+1/n)^n kifejezés. Amikor már annyira nem változik, hogy mindig elég közel marad egy szám értékéhez (ez egy sokkal jobban definiált dolog a matekban, de ide így elég), azt nevezzük a határértékének. Nos ez hírhedt példánk esetén maga a hírhedt e, sőt, ez maga az e definíciója, igen, ez az az e, aminek az értékét a számológéped 2,71-re taksálja, és a természetes alapú logaritmus fogalmánál mindenki hallott már róla.
Persze nem nehéz meggondolni, hogy kis átalakítással (1+1/n)^n=((n+1)/n)^n=(n+1)^n/n^n alak, ami meg máris ∞/∞ alakú, aztán (1/n)^n*(n+1)^n-ként máris 0*∞, (1/n)^n/(1/(n+1))^n-ként pedig 0/0 alakú.
Az (1/n)^(1/n) épp 0^0 alakú, kis átalakítással 1^(1/n)/n^(1/n), kis jártassággal tudható, hogy mind a számláló, mind a nevező értéke 1, azaz ez a 0^0 alakú cucc épp 1(-hez tart). És épp attól határozatlan alak, mert lehetne hasonlót generálni, ami épp 0-ba, végtelenbe vagy a kedvenc számunkhoz tart.
Dátum: 2011.01.26. 18:35:51
Helló.

Csoportos gyógyításnál az egyik nem gyógyult látszólag.
Tippek, teendők?
Kinek van ötlete.
(Épp fontos lett volna.)

Köszi,
S.
Dátum: 2011.01.25. 23:40:52
"további bevezetésre irányuló terv, hogy a béna, lére nem vigyázó karakterek veszteségeit a bajnoki viadalok között elszámoljuk, és azoknak, akiknek a megtakarítása a kedvezmények ellenére sem éri el a 20%-ot, azoknak megadjuk a láthatatlan sajtolás hatalmas felzárkóztató lehetőségét, és minden 20. kap egy nagyobb csomag kiégett őskövet lélekgyémánttal"


na jó, csak viccelek
Dátum: 2011.01.25. 16:26:55
Rosszul gondolod már nagyon régi játékos vagyok mondhatni már a kezdetek óta itt vagyok,de átolvastam amit írtál és egy-két dologban elismerem hogy igazad van, a sok bónuszok miatt ahol +1-van ott lehetne akár a tizede is jó de ha úgy nézed ezek leginkább alapok amikre talán lehet építeni.

Igen!
És vegyük észre, hogy sehol sem azt mondtam, hogy "ez szar, felejtsd el"; elmondtam, hol mit látok sérülni, mit gondolok hibának.
És igen, ha húszból 3 a kivitelezhető, az nem eredmény?
Dehogynem! Sőt! Több is, mint elvárható.

A másik az hogy pár hozzászólásodat nem teljesen értem de ez már lehet hogy az én hibám.

Ez meg nem hiba, ne gondold. Sokkal kevesebbre mennénk, ha azonos lenne a nézőpontunk meg a véleményünk.


13.Regeneráló

Tudod mit?
Átsúlyozva használható, sőt jó.
Nem védekezést nyom, a csata kimenetelét nem nagyon befolyásolja. Kényelmi dolgot ad, főleg aktívaknak. Még igen jó is lehet.

18.LE elrejtő

Itt ugye félreértettük egymást. A háborúra viszont ne erőltessünk védelmet, mert jelenleg sem ri meg: fönt nincsenek is háborúk.
Inkább tágítani kéne, mint szűkíteni. Legyen erre épület?


16.Küldetés gyár

Tök jó lenne. De ennek nem így lesz a módja.
Ezt tényleg fölülről kell átgondoltan kezdeményezni.

15.Lelekszívó

Az első húszat adó szívásos alaptárgy 101. szintű, addig az alaptárgyak a 0-5-7 szívásukkal lapítanak.
Lánccal-gyűrűvel max 40-50-et tudsz összehozni. Mondjuk minimum 70-80. szintű tárgyakkal, de ehhez is kell a szövi támogatása: szerintem több évszaknyi aktív játék jutalma.
Nem véletlenül nincs értelmes szívás lejjebb. Akkor adják, mikor már kevesebb a célpont, a rablás. És az itt leírt mennyiségek überfelszerelésben javarészt kivédhetők. Úgy van belőve a szívás, hogy ősköves rásegítéssel legyen csak értelme (kajicsok, csizma, jobb cucc).

5.A pusztítás citadellája mivel

A szövik azért léptek rögtön egyezményekbe, mert a citadella indokolatlanul erős. Veszteséget okoz - szinte semmiért, kivédhetetlenül.
Megkockáztatom, hogy ha van épület, amit inkább kivennének utólag, az ez.

Most ennyi.
Fontosnak tartom, hogy érezd, sehol nem szóltam be.
Érvekkel és - szerintem - érdemben válaszoltam.
Dátum: 2011.01.24. 22:13:21
Póknempók, lassan tényleg minden kiugrási lehetősé kihal a játékból.
Dátum: 2011.01.24. 21:50:48
ÚJ épületek
10. TÖ adagoló
1-6-11-16-21-26-31-36-41-46 szinteken növeli az erőt +1
2-7-12-17-22-27-32-37-42-47 szinteken növeli az egészséget +1
3-8-13-18-23-28-33-38-43-48 szinteken növeli a mágiát +1
4-9-14-19-24-29-34-39-44-49 szinteken növeli a tautamágiát +1
5-10-15-20-25-30-35-40-45-50 szinteken növeli a szerencsét +1
így 50-es szinten erre az 5 tulajdonságra mindere kapnánk 10-10 pluszba
de akár 100-as szintig is mehet ugyan így.

Az épületfejlesztések sarkalatos pontja a táp mértéke a karakterhez. Olvasd ez az Alvilági vermet, gondold meg, hanyadik szintűeknek ad mekkorka tápot.
És akkor nézd vissza ezt az ötleted!
A szövetségi épületek nem adhatnak nagyobb bónuszt rögtön, mintha az építés rád eső hányadából a karaktered fejlesztenéd. Ez itt majdnem sérül.

11.Elnyelő
max 50 szint szintenként ad plusz 1% elnyelést

Egy százas szintű pajzs, páncél 20-35, egy százas szintű epiktárgy néhány kivétellel maximum 20-25 elnyelést ad. A harci körök magas száma alapján átlagosan 4,5 bevitt ütéssel számolva ez ugye több mint kétszáz spórolás csatánként. Irreális.

12.Varázslat elnyelő
max 50-es szint szintenként ad plusz 1% a varázslat elnyelésre

A játékvezetés is tudja, hogy a varázslatok kissé rosszul lettek belőve, folyamatos kompenzációcskákat is észre lehet venni. Kicsit változó képletecskék, nyelést okozó, íventeken pottyanó tárgyak, miegymás. egy ilye épülettel lehetne valóan kompenzálni, ha kell még.

13.Regeneráló
max 50 szint szintenként ad plusz 1 regenerálást

Ugyanaz. 20 fölötti regenerációhoz olyan epikeket kell leverni, hogy ihaj. Irreális.

14.Lélek védelmező
max50 szint szintenként ad 1% lélekszívás védelmet

Szerintem a rablási lehetőségek visszafogására annyi mód van, hogy ez már csak jogos hőbörgéseket szítana. Miközben a lévédelem a játék legegyszerűbb eleme.

15.Lelekszívó
max 50 szint szintenként ad plusz 1% lélekszívást

Muhaha. Őskő nélküli értelmes lészívás NINCS. Nem még az ajánlás sem az.

16.Küldetés gyár
max 10 szint küldetéseket kaptok amit nem egy embernek hanem a klánnak kell megcsinálnia
szintenként erősebb küldetéseket kaptok persze több LE-t is kaptok érte.
pl.sebezzetek mostantúl 1000 kritikus ütést ijesmi
a legerősebben pedig sebezzetek mostantól 5millió sebzést porgyázás-térkapu-epikus-entitás ellenfelekre
ezek ismételhető küldetések lennének és ezekért nőne a kút mérete szintenként 10%
1-es szintűnél a kút mérete növekedne 10% 10-es szintűnél 100%-al meg lehetne olyan is hogy még mellé hogy minden tag kap pl 10 kiégett követ és karakter+épület szint szer 100LE
azaz egy 10-es karakter 1-es épületnél kapna mellé 10X1X100LE=1000LE
10-es kari 10-es épületnél 10X10X100=10000LE
ezt csak azért írtam mert már régóta ígérve van de csak ígérve így hátha segítettem valamit hogy meg is legyen valósítva.

Ez nagyon nehéz fejlesztés. Ennél sokkal átgondoltabban lehet, de én jelenleg el sem tudom képzelni. A háborúskodós küldetések szintfüggők, sok magas szintű szövetségnem nincs is érdemi ellenfele. A sebezzetek együtt szép és jó, de a 30 szinttel a top alatti mégcsak segíteni sem tud benne. Ettől függetlenül nagyon tervezetten nagyon jót tenne a játéknak. A jutalmazás pedig csak egyszeri lehet. A 10%-os kútnöveléshez iszonyatos beruházások kellenek. Nem párnapos feladatok.

17.Kaland segítő
max 10-es szint szintenként plusz 1-et hozzáad a dobásokhoz kalandok során

Megoldható, be kell lőni. Így picit erősnek hangzik. Ne feledjük: a jó lötyik is őskövesek. Sok jutalom közvetve veszteség a vezetőségnek.

18.LE elrejtő
max 10 szint szintenként 5%LE vel kevebbet rabolnak tőletek háború során 1-es szint 5milla és szintenként 5 millával nő az épület költsége.

Annyi mód van a vigyázásra. Szakik, tárgyak, satöbbi. Ja, és az elköltés!


Azt hiszem elég friss vagy, és nem látod összefüggéseiben az orvosolandó dolgokat, a lehetséges utakat.
De!
Az aktivitás, a segítési igény fontos, és díjazandó!
[De ha kitartó leszel, és fél év múlva is itt vagy, és újraolvasod, lesz, amelyiken te is utólag derülni fogsz! ]
Dátum: 2011.01.24. 18:26:43
1.Katakombák2-es szint kb 10Milla építésben
A második szintúnél lehetne amikor már előjöttél 2 hét hét várakozáson belül megint el szeretnél bújni a szintednek megfelelő LE-t ismét elbújhatnál megint min 1 napig ott kéne maradnod és ha előjössz utána megint 2 hétig nem bújhatnál el persze LE-t megint lehetne elbújni.

Ilyet akár lehetne is, jobban átgondolt büntetéssel...
... ha majd egyszer meg lesz reformálva a háborúskodás, ami jelenleg sürgősebb tatarozásra szorul egy új épületnél sajnos.

2.Kennel max szint 73-as 50-es szinttől minden szint 1 órával csökkenti az állat gyakorlási idejét ez 50-es szinten2 órás gyakorlásnál csak perceket jelentene de 73-as szinten 2 órás gyakorlásnál már 1 órát ami max szinten 48óra helyett csak 24 óra lenne és ugyan annyit fejlődni és 50-es szinttől kezdve minden szintje adna +1inteliges kedvenc szakértelmet a maximum fölé is mehet.

Ezt nem gondoltad végig szerintem.
A lineárisnak tűnő csökkentése durván nem az. Mert ugye a teljes kifejlesztés azt eredményezi, hogy kétszer akkorára nő a TP/idő. Megkockáztatom, jobban megérné gyakoroltatni, mint harcban edzeni. Márpedig azt látni kell, hogy ez irreális.
Továbbá a kerek órá a tervezhetőséghez is kellenek.
Ez mindenhogyan bukó, azt kell mondjam.

3.Átokpiramis max 50 szint 21-es szinttől minde szintje ad +1 a hordagyűlőletre emellet 50-es szinten már 50 végzeturat átkozhattok meg.

A +1 még akkor is rengeteg lenne, ha ki is kéne fejleszteni mint szakit.
Komolyan mondom, 10 szintenként egyért is ki-kiépítgetnék előbb-utóbb a szövik.
[Meg végig kéne még gondolni, hogy a hordaváltósokkal mi a stájsz.)]

4.Térkapu max 100 szint 51-es szinttől minden szintje ad 0.5 vagy 1% arra hogy térkapu használat során őskövet találj az ellénfélnél így 100-as szinten vagy 25% vagy 50% esélyed leszz arra hogy őskövet találj az ellenfelednél.
emellet 100-as szinten már max 100 epikust találhaszt és akár még az erősségük is nőhet de ez nem muszáj

Az első ötlet apróság, épp ezért jó is lehet.
A vezetőség tudja, az őskő hogyan hat az anyagiakra, a dolog értékelése így a ő kompetenciájuk.
Ide tegyük hozzá, hogy a lopásguruk nem fogják szeretni.
A második vagy lényegtelen vagy nem értem.

5.A pusztítás citadellája mivel 10 millás kótnál már nem sokat ér még a 20-as szintű sem 20 vadászatbúl beépíti eg 100 as szintű ezért max szint 50 es lenne.

A Citadella az a fejlesztés, amihez szerintem sose fognak nyúlni.
Én úgy látom, mindenkinek púp a hátán.
Csak patthelyzetet teremt, nem szereti senki használni.*
[*Két kivétellel: fejlődni nem kívánó heccmajszter szövik és kristályok (azaz a vezetőség kis orr alá tört borsa.]

6.Kincseskamra max 100-as szint szintenként tovább csökkenne az idő és 25 szintenként tehát 75 és 100-as szinten az epikus megölésekor nem 1 hanem 75szinten 2 ,100-as szinten pedig 3 relikviát adna az epikus szörny abból egy relikviát az epikus szörny szintjének megfelelőt a többit pedig random szerint kapnák akár egy 30-as szintű cucc is lehet egy 200-as szintű epikusból.

Ezt soknak érzem. De nem is ez a baj.
Épp itt ugye a visszahívás, szerintem még a jelenlegi fejlesztés következményeinek kor sem éljük, korai ez.
Másrészt a térkapus cuccok is kezdenek elértéktelenedni. A nagyon jó entitások óta mindenkinek megvan mindene.
Harmadrészt további dukátromlást is okozna. Ami már tényleg nagyon nem hiányzik.

7.Őrtorony 25-as szint 10-es szinttől szintenként plusz 1 taggal növelné a maximális taglistát.

(Ez sokak tudom nem szeretnék mert csak még gyorsabban haladna az építés de talán kevesebb szövetség lenne a toplistán és minél többen vannak egy klánban annál könnyebb őket elverni.)

A játékvezetés nagy szívfájdalma a játékosállomány. Magas szinten nincsenek is teljes szövik.
Érdektelen. Épp ezért jó is lehet. Akinek kell, kiépíti. De előkövetelmény ne kelljen hozzá, mert szerintem csak alacsony szinten érdekes.

8.Kínzókamra max 30 szint 16-os szinttúl esélyed van arra hogy a LE-mellet kiégett őskövet is kapjál az ellenfeledtől.

Kapj. Ismét max a vezetőség politikájára és a lopósok hőbörgésére lehet számítani.

9.Nekrofun fúkusz max 50-es szint ekkor már 50IQ kapsz pluszba

Jujj, ez nagyon irreális. Az emberek 5 IQ-ért is ölnének, nem 35-ért.
Nagyon át kell súlyozni, a tizedéért is megvenné a nép.

A többit esetleg később.
Dátum: 2011.01.23. 16:11:16
http://vegzetur.wikidot.com/quest11
Dátum: 2011.01.23. 10:14:40
Portyázás -> portyapontok beállítása.
Meg hogy legyen pontod. (Váltáskor törlődik!)
És csak bizonyos szintfüggő sávon belül lehet. A portyalistád csak innen választ.
hujujuj
Dátum: 2011.01.22. 23:30:36
Attól függetlenül mikor járnak le,

V2-n
a hat aukciós tétel
összértéke jelenleg
654 dukát.

Ekkora trágya fölhozatalt tervezve sem tudnék.

Hihetetlen!*
_______________________________
* a javaslat még nincs kész
de javaslom, hogy csináljunk vele valamit
annyi új tárgy ötlete röppent föl régen
az én szememben előbb kéne rendet rakni, mint íventeket gyártani
majd gondlkodom
dettó
Ennek át kellett volna mennie, egyetértek.
Tesztelj itt:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,162.0

Küldetésre meg összedobunk valamit, írj privátban bátran.
* Ebben a formájában.
____________________________
Bocs, nem volt eddig időm érdemben válaszolni.
Tata jó alapja lehet egy kérdésnek, de a Tó maga nem annyira nevezetes arról, amire kérdeztél, hogy egy kérdést elvigyen a hátán.
De ez nem jelenti azt, hogy nem jó alapanyag egy jó/elfogadásra kerülő kérdés mondjuk egyik válaszlehetőségének.
Például:
Melyik Tatával kapcsolatos állítás HAMIS?

Magyarország legrégebbi mesterséges halastava a tatai Öreg-tó.
A tatai Öreg-tó partján álló Tatai várat Luxemburgi Zsigmond építtette.
A város mai arculata sokat köszönhet az itt letelepedő, az Esterházy-kastélyt is tervező Fellner Jakabnak.
A Duna bal partján letelepedő szarmaták alapították a XIII. században.


(Ha tetszik, nyugodtan teszteld, írd át, ha bármire van jobb vagy más ötleted.
Érezd meg, miért így gondolkoztam.)
Szerintem ez teljesen jogos elbírálást kapott.