Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Nari77

Dátum: 2009.08.28. 13:13:51
Idézet: Kocos - 2009.08.28. 12:11:02
Idézet: Nari77 - 2009.08.28. 11:57:34
A varázslat probléma felvetését fogtam (nem tegnap) az első felvetés, miszerint a mágia adjon valamekkora varázslatelnyelést, le lett szavazva (ti azt mondtátok, nem jó ötlet, nem került be), mivel a probléma továbbra is fennállt, a döntés meghozataláig egy kis segitségként beraktuk a mágiaelnyelőt, és most itt az új szövetségi épület is.


Jah és ezzel a tárggyal szépen haza is vágtátok az én mananyelőmet! Pedig elég keményen be is bizonyítottam neked, hogy mennyivel erősebb az ingyenes mágiaelnyelő a mananyelőnél. Arról nem is beszélve, hogy a mananyelőhöz nekem tárgyakat is kell vásárolnom (és ha jó tárgyat is akarok, akkor még ősköveset is) és kereskedelmet is kell fejlesztenem, de a mágiaelnyelő önmagában is többet ad!


Ingyenes lett a magiaelonyelo? Hol vehetem at?


Mész Zarknodhoz manót ölni, nem kell sem bajnokit, sem kvízmedált, sem gyűrűket, sem fókuszkristály beváltanod érte! Nem kell több hónapon át gyűjtögetned és reménykedned, hogy MÁS EL NEM VESZI, mert jut mindenkinek! Napi egyszer így is úgyis be kell menned a manareg miatt. Ergó ingyen van!
Dátum: 2009.08.28. 11:57:34
A varázslat probléma felvetését fogtam (nem tegnap) az első felvetés, miszerint a mágia adjon valamekkora varázslatelnyelést, le lett szavazva (ti azt mondtátok, nem jó ötlet, nem került be), mivel a probléma továbbra is fennállt, a döntés meghozataláig egy kis segitségként beraktuk a mágiaelnyelőt, és most itt az új szövetségi épület is.


Jah és ezzel a tárggyal szépen haza is vágtátok az én mananyelőmet! Pedig elég keményen be is bizonyítottam neked, hogy mennyivel erősebb az ingyenes mágiaelnyelő a mananyelőnél. Arról nem is beszélve, hogy a mananyelőhöz nekem tárgyakat is kell vásárolnom (és ha jó tárgyat is akarok, akkor még ősköveset is) és kereskedelmet is kell fejlesztenem, de a mágiaelnyelő önmagában is többet ad!
Dátum: 2009.08.28. 11:24:53
Idézet: Birka - 2009.08.28. 11:15:26
Nyugi, 1300-1800-as lövések vannak az élmezőnyben, ebből mind a 2 tárgy kabaré elnyelést vesz le...
Anti mágus csak akkor lehetsz, ha lemented iq-ból a varázslatát, de ekkor ugye már te is sebzel, azaz taut fel kell tolni mellé...
Konkrétan jelenleg nincs olyan, hogy nem növeli valaki az iq-t, mert visszahozhatatlan sebzést kap be akkor már távolsági harcban...



IQ-t mindenképpen fejlesztek. Konkrétan ez az egyetlen egy szakértelem ami létezik a világon, mert a többi egy hulladék

Sajna teljesen elvesztettem a hitemet, hogy lehet "'nem varászló karakter"-t fejleszteni, miután Malacka átütött a 30as támadásával és a kb 20-30as erejével a 140es védelmemen és a 60 feletti elnyelésemen. Kb 56-ot sebzett, ha jól emlékszem. És arról nem is beszélve, hogy bajnokin kör elején meg 500-at beledurrantott a fejembe annak ellenére, hogy 70es varázslat elnyelésem volt... Akkor most mekkorát lőhet belém? 40el több IQja és taumaturgiája lett. Szerintetek ezek után mennyi esélye lehet egy közelharcosnak a mágus ellen?

És ez az új harcrendszer is csak 50-60 szinttől kezdődik, előtte meg szakadjon meg az ember.

És akkor ezek után még azt sem lehet, hogy egy tárgy ami varázslat elnyelést ad, azt megduplázza a mananyelőm, ami eleve dupláz minden varázslat elnyelést.... LOGIKA
Dátum: 2009.08.28. 11:11:53
Jah én is próbálom óvni magamat az extrém sebektől.

Egyébként szerintem ha már a közelharci sebzéseket növelik a varázslat sebzések csökkentése helyett, akkor az ÉP képletét is újra kellene dolgozni, kb megduplázni

Mananyelő vs Mágiaelnyelő: nem sikerült Miklóst meggyőzni, hogy a mananyelő duplázza a mágiaelnyelőt. Így hazavágta a tárgyamat seperc alatt... Holott elméletileg dupláznia kellene a varázslat elnyelést! És ráadásul szerinte a mananyelő exponenciálisan nő, a mágiaelnyelő lineárisan. Kiszámítottam neki, és pont fordítva volt Mananyelő 15 szintenként 25 varázslat elnyeléssel ad többet, ez az érték nem változik. Mágiaelnyelő, meg 15szintenként egyre többet és többet. Eleinte csak 25el többet, később meg már 70el többet. Extrém magas szinten meg már teljesen elszáll! És ez egy ingyenes tárgy! Amiért én meg megfizettem az meg egy kacat lett ehhez képest! Tönkretette az egyetlen egy lehetőségemet, hogy antivarázsló legyek, mégpedig azzal, hogy mindenkinek adott egy hasonló, de sokkal erősebb tárgyat! Konkrétan így már nem tudom azt megcsinálni, hogy egy mágus belém üt 500-at, és én meg 300-at, csak én kevesebb taumaturgiával. Nem, most már az van, hogy ő belémüt 500-at, és én már csak 200at, mert már neki is van elnyelője....

Annyi volt a válasza erre, hogy 100as szinten már magasabb varázslat elnyelést adnak a tárgyak. Jah én meg addig dögöljek meg!
Dátum: 2009.08.28. 10:56:25
Idézet: Prinyo - 2009.08.28. 10:47:07
Sziasztok!

Találtam egy bug-ot!



Hát igen Senki sem volt jobb Tezuman-nál
Dátum: 2009.08.28. 10:51:41
Idézet: Szaki06 - 2009.08.28. 10:42:26
Előre bocsánat egy kicsit off lesz amit írok!

Saját példánkból kiindulva: egyáltalán mi értelme van a 45-ös szériának az epikus cuccoknál ha hála a randomnak esélyem se volt megszerezni azt a tárgyat amit szerettem volna!
Nagyon fájt a fogam egy rubin triászra amivel talán feltudtam volna zárkózni kicsit szintemhez képest is de ehelyett a 45-ös szériából kaptunk 3 koponya szimbólumot meg ugyancsak három tökéletes nyakláncot meg sok mást is de ami a lényeg amik tényleg jók lettek volna azok nagy ívben elkerültek! Most komolyan ez már nem random hanem kicseszés!
Miért nem lehett volna úgy megcsinálni hogy először sorba kiesik mind az adott szérián belül aztán ha nincs más akkor jöhetne a random és véletlenszerűen potyoghatna!


Gondolom szettenként van egy kettő igen ritka tárgy, ami csak az igazán mázlistáknak esik. Nektek nem volt szerencsétek, és nekünk sem. De még van 6-7 ugyan ilyen tárgy a későbbi szinteken is, kicsit jobbak is. Szóval csak türelem kérdése
Dátum: 2009.08.28. 10:44:00
Az szép!

Azért ti is sebeztek elég szépeket egymásba! Fogynak a gyógyitalok, vagy már extrém magas az egészség is?

Mondjuk vicces, hogy 100as spektrálissal nem lehet ennyit vadászni +10%os helyes válasszal és +10%os hatalom tornyával, mint amekkorát egy 50es kreatívval rabol az ember!
Dátum: 2009.08.28. 10:40:29
Mi történik, ha elindítok 20 vadászatot 20 CSP-vel és utána 5öt beváltok az AHban?

15nél leáll a vadászat?
Dátum: 2009.08.28. 10:17:43
Idézet: Birka - 2009.08.28. 10:01:40
Annyira jó nézni, hogy Miklós bedob valami ötletet, mely már programozásban van, és esetleg orbitális indokok megtámogatásával hajlandó "finomítani" rajta.

Az epikus tárgyak közt egyszerűen nincs ballance, ráadásúl a játék megint egy max létszámú top szövire lesz beállítva. Mi V3-on valami 20 epikusbol 2 -5% os tárgyat kaptunk, tudok szöviről akik 10 epikből kaptak 3-at...
A ballance abban áll, hogy Dorina megszerezte az első bufák egyikét, és mostanra behozhatatlan előnye van belőle
Ráadásul akik VF-eznek, azok nem epikusozhatnak, azaz az epiket szépen kibelező változásról van szó... Egy hét alatt 2 ember törölt nálunk, megnézzük mennyi marad a "ballance" után, amikro még levesebb játékélmény lesz a még több sebződés miatt

MIÉRT NEM LEHET CSÖKKENTENI A VARÁZSLAT SEBZÉSEKET, ÉS AZZAL BELŐNI A BALLANCOT?

Persze akkor kevesebb gyógyital, így kevesebb lé és őskő fogyna ilyen célra, nem nőne a bevétel, és lassulna a játék, és ezzel a programozási igény...


Sőt mi, akik a legtöbb epikust leöltük (26) mi még egyetlen egy -5%os tárgyat sem találtunk de már láttam olyan gyémánt szövit, ahol 3adiknak esett bufa gyűrűje!


EDIT: Andaxin megelőzött
Dátum: 2009.08.27. 23:51:24
Idézet: Kocos - 2009.08.27. 23:46:33
Idézet: Miklós - 2009.08.27. 23:26:11
Vagy például azt se felejtsd el, hogy most már mindenkinek lesz mágiaelnyelője is, ami számítani fog a harcban.


Mindenkinek? Azt hittem annak, aki 200-400 CSP-t belerak a manozasba.
Raadasul az jo esetben felfog egy 200 sebzest, igy akkor majd nem 6000-et sebzodunk, hanem 5800-at. Es minden nagy!


Sőt Miklós szerint a mananyelő azért nem duplázhatja, mert túlságosan is táp, holott a leírásban is az áll, hogy duplázza a varázslat elnyelést. De még ha duplázná is, akkor is belém vágnának 5600at. Tényleg táp.
Dátum: 2009.08.27. 22:01:23
Idézet: Nari77 - 2009.08.27. 19:52:41
Nah gyerekek Végre kedvelt tag lettem Köszönöm minden pontozónak! Végre már tudok topicot is nyitni! Úgy néz ki csak kedvelt tagok tudják! Igyekszem hasznosan beosztani ezt a "képességet"


Nade miért pontoztatok le? Miért?

Miért? EZ EGY KÖTETLEN CSEVEJ!! Az isten szerelmére! És még semmi kifogásolható sincs az üzenetemben! Akkor miért?? Csak azért , hogy ne legyek kedvelt tag? Legalább véleményt írnál, hogy miért!

Ennyire bántja a szemed, hogy én kedvelt tag lettem volna és te sosem leszel az?? Annyira szánalom vagy, hogy az hihetetlen!
Dátum: 2009.08.27. 21:58:24
Idézet: winnie - 2009.08.27. 21:40:57
Idézet: Nari77 - 2009.08.27. 19:35:27
Sőt akinek még van ilyen küldetése, az most keményen fog sz... PL ÉN IS!!!! Amit mások 3 mp alatt megcsináltak azt most én


ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!

KATASZTRÓFAAAAAAAAA!

egy hét alatt lehet majd csak megcsinálni a 88. küldetést. kész, vége a játéknak, összeomlás.

egy hét, miatyánk, ilyen nincs és mégis van.

emberek, ne legyünk már nevetségesek. (lehet, hogy holnap módosulni fog kettőre, mert miklós nem gondolt erre vagy nem, de tök mindegy.)

elmondom, mi a legnagyobb baj a változásokkal kapcsolatos reakcióknál. tisztelet a kivételnek, de majd mindenki a saját rövidtávú céljait figyeli, nem pedig a játék hosszú távú egyensúlyát.

lehet, hogy a lépés nem jó, de nem is rossz, de olvasd el darksol reakcióját. ő, bár lehet, hogy magára is gondol, de még mindig érveket hoz fel (logikusakat, észérveket, amik olvastán miklós beláthatja, hogy van bennük valami), nem pedig annyit,, hogy "nekem rossz lesz".

ne azt nézd, hogy neked rossz, hanem, hogy _valamennyire_ csökkenteni lehet a visszaélés hatását. ennyi áldozatot igazán lehet hozni. bár sokan úgy vannak vele, hogy ami nekik rossz (kevésbé jó), az a játéknak sem lehet jó. ezen kellene változtatni.

rengeteg olyan változás volt, ami nekem vagy másnak rossz volt, de az ember tudja, hogy melyik tesz univerzálisan jót.

de most komolyan: egy hét miatt?

és komolyan lehet venni azt, aki piros színű stressz-smiley-kat rajzol a kommentjábe?


Ezért a hozzászólásodért még a NULLÁS értékelést sem érdemled meg! ARRA BEZZEG nem gondoltál, hogy az az egy hét pont bajoki előtt van? De még ha egy hónappal előtte is lenne bevezetve, akkor is egy hét eltolódás igenis sok, mert azzal más küldetés is tolódik így!!

Nagy a pofád, hogy neked már kész van!!!!
Dátum: 2009.08.27. 19:52:41
Nah gyerekek Végre kedvelt tag lettem Köszönöm minden pontozónak! Végre már tudok topicot is nyitni! Úgy néz ki csak kedvelt tagok tudják! Igyekszem hasznosan beosztani ezt a "képességet"
Dátum: 2009.08.27. 19:35:27
Idézet: Darksol - 2009.08.27. 19:30:32
"Miklós
Adminisztrátor
742 hozzászólás

Mai napon bekerült:.....
- A felejtés szakértelmet csak hetente egyszer lehet használni."

Bravo!!!
Gondolom a beépülő karakterek ellen született. Elárulom, hogy azok ellen nem véd. Ők (némi segítséggel) ráérnek majd 4-5 hét alatt beépülni a falakba, főleg, hogy szinte nincs is max létszámú szövetség, ahol kellene a hely.
Azokat viszont nagyon szopatja a fent említett "fejlesztés" akik V4-en az utolsó két nap akartak egyet robbantani a szakértelmek elfelejtésével (könyörgöm, legalább egy figyelmeztető ablak feljöhetne róla). Aki nem olvassa a külső fórumot percnyi gyakorisággal, az 3 epikussal (másfél nap) a vége előtt elkezdi lefelejteni a feleslegessé vált skilleket (nyilván a legalacsonyabb lopással, vagy másodlagossal kezdve) és miután benyomta a gombot, utána döbbenten szembesül avval, hogy hiába húzta 100-200.000 LE-ből a felejtését, kitörölheti vele a *****t.


Sőt akinek még van ilyen küldetése, az most keményen fog sz... PL ÉN IS!!!! Amit mások 3 mp alatt megcsináltak azt most én csinálhatom egy héten keresztül!!!!

NA NE MÁR!!!!!!

AZ, hogy hetente lehet felejteni az nem állítja meg a lefelejtős törlősöket, max 1 hetet várnak és lefelejtenek még egy szakértelmet! Ha addig képesek voltak várni, így felhúzzák a felejtést, akkor szerintem ez a hét sem fog nekik megkottyanni!!

Inkább ne adjon a felejtés LE-t! Csak ne hetente
Dátum: 2009.08.27. 16:49:17
Idézet: Endyr - 2009.08.27. 16:37:10
Idézet: MinM - 2009.08.27. 16:18:09
A mai fejlesztés a heti egyszeri felejtéssel a vonatkozó küldetésre is érvényes?
Ha valaki érti, magyarázza el legyen szíves, hogy miért akkora táp a felejtés, hogy korlátozták.


Mert 10 perc alatt minden tulajdonsagodat le tudod felejteni igy, 10-15 millio LEt tudsz hirtelen beleepiteni a szovetsegbe mielott torolsz. Es ez nem tetszik a vezetesnek.


Pedig nem a felejtést kellene babrálniuk, hanem azt kellene megoldják, hogy a játékosok ne töröljenek!
Dátum: 2009.08.27. 15:46:36
Idézet: Birka - 2009.08.27. 15:36:16
Alapvetően gondjaim vannak az egész elképzeléssel...

Miklós, szépen leírod, hogy sok a sebzés, kevés a célpont, mert sokat sebződnek az emberek, ezek után még növelsz a sebzésen???
Értem én, hogy egyensúlyt akarsz javítani, de ezt miért az amúgy is kevés portya célpontot csökkentő megoldással?

Mit lehetne tenni, hogy ne visszanyaljon a fagyi, hanem konstruktívan fejlődjön a közelharc?
-A taumaturgia bizonyos szint felett csökkenő %-al szorozza a sebzést. Azaz nem a közelharcot erősíteni, hanem a taumaturgiát helyrepakolni. Mondjuk 200 felett midnen 2. taumaturgia ad csak 2,5% sebzést... 300 felett minden 3. stb...
-Az erő bizonyos szint felett NE a sebzést növelje, hanem adjon vampirizációt, mely által gyógyult sebek a harc végelszámolásába is beleszámítanak! Ezzel a közelharci találatok csökkentenék az elszenvedett varázslat sebzést...
-A blökik iszonyatos elnyeléseket adnak (örülök, hogy beláttad...), valamint egyszerűen nem éri meg őket lecserélni Érdemes lenne bevezetni, hogy egy blöki max alapszintx2 fizikai elnyelést adhat, a felett minden kalkulált elnyelés mágia elnyelést ad...

Amúgy csak rémálmaimban jutott eszembe, hogy az erő konstans értékkel növeli a sebzést Naívan azt hittem 5 szintenként ad 2,5%-ot mint a taumaturgia szintenként, csak ellensúlyoztad a dolgot 5 harci körre...


Eddig ezek voltak a legértelmesebb mondatok amiket itt olvastam!
Dátum: 2009.08.27. 14:09:52
Idézet: winnie - 2009.08.27. 14:04:33
egy-két kiugró eset, nem jelenti a "probléma kezdetét".


Klántársaim is sorra mennek át varázslóba rubinosként, szóval nem egy két emberről van szó. Mindenki látja, hogy a varázslónak 4 dologra kell figyelnie, míg egy harcosnak összesen 10 dologra, köztük a szívósság kimaxolására. És ez alatt a 6 kör alatt sem sebez az ember annyit, mint egy mágus 1 kör alatt, és neki nem kellett szakértelmet sem fejlesztenie ahhoz az 1 körhöz!
Dátum: 2009.08.27. 13:49:34
Idézet: Miklós - 2009.08.27. 13:43:35
Korábban beszéltünk róla, hogy megpróbálunk egy hetet rászánni, és a 3. fázist átírni. Sajnos úgy néz ki, hogy erre nem lesz lehetőség, a vadászat teljes újraírása és a már korábban beígért, fertőzéses fejlesztés elvitte az időt, és vannak további, szintén nagyon sürgős fejleszések is a végzetúrhoz. Néhány kis "csavart" azért mindenképp megpróbálunk beiktatni, illetve le fogjuk röviditeni drasztikusan a 3. fázist az előre tervezetthez képest, hogy a jutalomhoz mindenki minél hamarabb hozzájuthasson.


Jó ötlet a rövidítés, bár én azt mondom, még mindig van bőven egy hetetek, ha nem több! V2őn még a második fázisnál sem tartanak. Másik két világon pedig ahogy megszerzi valaki a mágiaelnyelőt már nem tölt bele, így egyre lassabban töltődik!
Dátum: 2009.08.27. 13:32:10
Idézet: Miklós - 2009.08.27. 13:04:42
Az utóbbi időben több probléma is összegyűlt. Ezeket megvizsgálva, kiderült, hogy összefüggés van köztük. Szeretném ismertetni a problémákat, és a megoldási javaslatainkat.

Problémák:
1. Magas szinten a harcban okozott sebzés egyre inkább eltolódik a varázslat felé.
2. Az extrém magas szintű epikusok harci értékei valamiért nem voltak megfelelőek.

Okok és megoldási javaslat
A játék kezdeti tervezésekor az erőből eredő sebzés valahogy így nézett ki: erőből számított érték * szinttől függő érték. A szinttől függő érték egy ideig 1 volt, magasabb szinten kezdett növekedni. Miért volt szükség erre a szorzóra? Míg a taumaturgia a varázslat sebzést szorozza, és így a fejlesztés növekvő költsége arányosan növekvő sebzést is hoz, addig az erő sebzést a fegyver sebzéssel nem szoroztuk, hanem hozzáadtuk. A fenti, szinttől függő szorzó biztosította, hogy az erő tulajdonságból eredő plusz sebzés megfeleljen a taumaturgiából eredő plusz sebzésnek 200. szintig. A játék gyakorlati tesztelése során, várakozásainkkal ellentétben, a játékosok tulajdonságaikat nem azonos mértékben fejlesztették; az egészséget és a mágiát elhanyagolták a támadás és IQ javára. Ennek következményeként még úgy is tűnt, hogy a sebzés egy kicsit több is a kelleténél (ekkor vezettük be az állatok elnyelés képességét a béta teszt során). Hosszabb távon azonban végül kibukkant, hogy a varázslat sebzés egyre jelentősebb a fizikaihoz képest. Ezt többször ellenőriztük, de a varázslat sebzéssel minden rendben volt. Nemrégiben a magas szintű epikus ellenfelekkel való harcot teszteltem, és azt láttam, hogy egy 140. szintű epikus is irreálisan keveset sebez fizikai ütéssel. Ennek egyik oka az volt, hogy az állatok elnyelését az ellenfél szintje alapján számoljuk (ezt bolygatni egyenlőre nem akarom), viszont kiderült egy másik dolog is: a fenti, szinttől függő szorzót nem implementáltuk, és ez a fenti okok miatt nem is derült ki. Ezt mindenképpen pótolni kell, ellenkező esetben hosszútávon az erő tulajdonság feljesztése teljesen elveszíti az értelmét. Ez 50. szint alatt semmilyen változást nem jelent, 50.szinttől fokozatosan növekvő fizikai sebzést (első becslés szerint 60. szinten +7-8%, 70. szinten +14-16% stb fizikai sebzést fog ez jelenteni.)
Ennek elsősorban az epikusnál lesz jelentős hatása, a magasabb szintű epikus ellenfeleknek a fizikai sebzése meg fog ugrani. Ráadásul, a 100. szint fölötti epikusok jó ideje 99. szintű varázslatokat lőnek, ezeket is fokozatosan bővítjük, tehát még a varázslat sebzések is nőni fognak. Ennek kompenzációjára 3 eszközt látok. Egyrészt, az epikusoknál (és a térkapus lényeknél, manóknál) a szorzót valamivel magasabb szinten vezetjük csak be. A sebzésnövekedésnek köszönhetően a játékosok is valamivel gyorsabban tudják sebezni ezeket a lényeket. Harmadrészt, bevezetünk egy szövetségi épületet, az alvilági vermet, amit csak 60. szinttől lehet építeni, és szintenként 1%-kal csökkenti a varázslat sebzést (de pl. 65. szinten max. 5%-ot ad). Így a harcban elszenvedett sebzés játékos vs játékos csatákban a jelenleg elért szinteken nem fog nőni, csak az egyensúly egy kicsit helyrebillen a varázslat és fizikai sebzés között.
Az új varázslatok készítése közben észrevettem még egy dolgot, amit elfelejtettünk implementálni: ez bizonyos magas szintű varázslatok lélekenergia szívó képessége. A varázslat sebzésének valahány százalékát elszívod LE-ben az ellenféltől ha sikeres. Ezt most visszamenőleg megcsináljuk. Az LE szívó képességet úgy állítjuk be, hogy ha a varázslatot térkapus vagy epikus ellenfél használja, akkor ne szívjon LE-t az ellenféltől. Így a játékosoknak plusz LE szerzésre lesz lehetőségük a csata során, de a szörnyek ezzel nem fognak szivatni benneteket.


De mi ez a csak 50es és 60as szinttől? A probléma már 30as szinttől kezdődik!

Malacka is már 600akat durrogtatott 31es szinten, 34es szinten meg már 800 felett. CSAK VARÁZSLATTAL. Én közelharcra specializáltam magam, de még a két extrém magas állatommal sem sebeztem ennyit 6 kör alatt összesen.

Jah és még annyit: a 600akat kritikus varázslat nélkül lőtte!
Dátum: 2009.08.27. 11:50:25
Idézet: Solina - 2009.08.27. 11:45:58
Idézet: Dr_Faktor - 2009.08.27. 11:10:51
és őszintén megvallom ha pl itt a forumon lenne egy amolyan szenátus ahova az arra érdemesek léphetnének be hogy képviseljék a nép akaratát én Winniet is delegálnám(persze csak magam után) aztán ennyi...


Na azert mindennek van hatara, Miklos melle meg pont Ti ketten kellenetek az armageddonhoz...


Ne is mond, winnie első fejlesztése az lenne, hogy készítene egy szűrőt a privát üzenetekhez:

Minden anyázásnál automatikusan támad a karakter.
-Akár 15% alá is üthet ilyenkor.
-PP vesztés nincs.