Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Rafkós

Dátum: 2009.08.10. 13:55:41
Pók is hozhatja azt a döntést, hogy játszani akar, sőt nekik lehetőségük van 400/800 csp-t ellövöldözni rá. Sokan sokféle módon állnak hozzá, van, aki egyáltalán nem csinálja, van, aki naponta egyet, többet, és van aki minden csp-t felszámol most vele. Én sem hagyom ki a dolgot attól, hogy nem fekszem rá teljesen. A közös erővel megoldás nyilván nem azt jelenti, hogy én 200-szor többet csinálom, mint a szomszéd, főleg nem kel remélni, hogy ezerszer erősebb leszek tőle utána.
Dátum: 2009.08.10. 13:46:11
Ez viszont csak viszonylag magas szinten lehet hátrány. Középmezőnyben teljesen mindegy, hányan vannak a következő 3-4-5 szinten, így is van több száz, aki leüthetne, ha bírna. Ez a manózás viszont nem csak csp, hanem LE veszteség is, ami viszont minden szinten visszaveti a karaktert, szal csak ezt a különbséget mondtam az aukcióshoz képest.
Dátum: 2009.08.10. 13:34:54
"napi 5 csp két hónapon keresztül erősen visszavetett a szintemen azokhoz képest akik nem költöttek rá"

Szinteden nehezen. Kevesebb csp az kevesebb szintlépés is és pontosan arányos. Ha visszavetett a -5 csp, akkor rosszul portyáztál, más oka nem lehet.
Dátum: 2009.08.10. 13:32:42
Nem túl sok, hanem negatív LE/TP arány. Állatot fejleszthetem úgy is, ha az epikust ütöm, ezen kívül a karakter TP/ állat TP arány lefelé portyázáshoz képest kb 10szer rosszabb, szóval ezzel nem kell számolni, egyáltalán nem táp. Tulajdonképp ha megmondják, mi lesz a vége, akkor sem fekete vagy fehér, hogy kinek mennyire érte meg a dolog, az eddigi átlag LE/TP arány karakterenként változik. Ha matematikailag igazságos lesz a jutalom, az ugyanúgy borít mindent, mint ha nem, tehát ezért nem a fejlesztőket kell elővenni. Napi egy aktiválás szerintem nem vág agyon senkit, sőt odáig még szórakoztató is, aki bevállalja, hogy specializálódik valamire, ami ismeretlen, az meg utána ne sírjon
Dátum: 2009.08.10. 00:31:08
Póknak mitől lenne maxos VF? Portya TP nem változik tőle. Ha csak most ezért külön ki nem fejlesztették, esetleg a térkapu miatt már korábban, akkor nincs nekik. Teljesen felesleges szaki annak, aki nem vadászik.
Dátum: 2009.08.09. 13:37:28
Ma, 13:21 Rafkós Diavolaa Te nyerted a csatát.
A jutalmad 3194 lélekenergia és 21 TP.

Nem írta jóvá
Dátum: 2009.08.08. 15:42:01
Egy biztos, Kati ötlete tükrözi legjobban a valóságot

Komolyra fordítva, azért sokféle szempontból lehet vizsgálni a dolgot. Most hagyjuk azt, amit nem tudunk, hogy mi lesz a jutalom, nézzünk azt, hogy jelenleg mivel veti vissza a szöviket és a karaktereket. Fele kút és fele VP. Ha manózás helyett elküldünk egy tonna hadüzenetet, valószínű, hogy meglódítjuk az építést. VP regen a gyengébbeket hozza hátrányba, akinek vakítóval is megvannak a portyái, térkapuja, annak nem oszt, nem szoroz.

Idézet a mai térkapus látogatásból:

A csatában összesen 644 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.
Te nyerted a csatát, jutalmad 944 lélekenergia és 22 TP!
Dátum: 2009.08.08. 15:20:50
Nem, az 110-et kap, ha Veled azonos szintű.
Dátum: 2009.08.08. 15:18:39
Kati, Te remélem egy térképet kapsz relikviaként, ami megmutatja, hol lakik Drakin.
Dátum: 2009.08.08. 15:14:46
loooooooooooooooooooooooooooooooooooooool
Dátum: 2009.08.08. 14:32:48
Tulajdonképp a fejlesztés majdnem jó, egy-két hibája van, viszont sajnos az az egészet elcseszi. Erőforrás választható kellene, hogy legyen, csp vagy pp, és vp vagy lé. Arányok megfelelően megállapítva, kicsit jobb és több kieső tárgy, és senki sem sírna. Így tényleg mindenki számára elérhető és szórakoztató lenne, túlcsorduló forrásokból működne a dolog, és nem a költség, hanem a játékélmény emelkedne kizárólag.
Dátum: 2009.08.08. 12:38:15
Azt, hogy ez volt a cél, nem is feltételezte senki, csak sajnos (némi okkal) többen attól félnek, hogy mégis bekövetkezik, és hátrányba kerül valamilyen szempontból. Másik dolog talán, amit még Miklós mondott, hogy a fejlesztésnél nem azt néztétek, hogy mennyire táp, vagy nem táp a dolog, ezzel csak annyi a gond, hogy a játékosok igénylik. Volt több fejlesztés, ami nem vette figyelembe maradéktalanul a játékegyensúlyt, ezért tartanak tőle többen. Én spec még szívesen is csinálnám, de nem merek odaverni több ezer TP-t a karakternek, és ezzel sok erős játékos így van. Paranoiáról meg annyit, hogy ha jól volt megtervezve, mért kellett közben módosítani a visszafogott fejlődés hatását, és az alacsonyabb szintűek, akiknek nincs, vagy akik kisebb szöviben vannak, nem vadász taktikát követnek, hol lesz a többekhez képest kompenzálva. Az addig oké, hogy világesemény meg játék, de valahol (és ezt nekünk észre sem kéne venni) a fejlesztőknek kellene az egyensúlyról még a bevezetés előtt gondoskodnia, ha már eljátszották a bizalmat, legalább tessék a játékosokra hallgatni...
Dátum: 2009.08.07. 16:02:02
Arra lennék kíváncsi, persze csak elméleti síkon, hogy, ha mielőtt vége, és látszik melyik horda nyer, arra átváltok, utána vissza, és most ne számoljuk a költségét, csak tudjuk, hogy ilyet lehet, akkor hogy érvényesül a jutalom, függetlenül attól, hogy mi is lesz az. Hordák közti a verseny, de a jutalom nyilván egyénileg megállapítható csak. Nyilván van olyan, aki egyáltalán nem foglalkozik a dologgal, valószínű, hogy hordától függetlenül nem is fog kapni semmit. Mindenesetre Nekem a jó öreg Tharr gyűrűje megolvad az ujjamon 50 TP után
Dátum: 2009.08.06. 21:05:49
Aki sokat piszmog vele, annak kelleni is fog a transzcendális
Dátum: 2009.08.06. 11:32:29
PÓK olyan karakter, aki a jobb LE/TP arány reményéban nem vadászik, csak portyából él. Manaregen miatt 24 óránként csak-csak aktiválni kell a pilont, viszont ha jócskán -%on teszi valaki, az nem veszít lét, tp-t sem kap, mégis megtette

Erre tetszettek gondolni a fejlesztésnél?
Dátum: 2009.08.06. 11:21:50
PvP játékban nagyonis számít mennyi lé és mennyi szint.
Dátum: 2009.08.06. 11:18:13
Térkapu csatának jegyzi. Ha térkapuban vesztesz, ott sem kapod vissza a pontot.
Dátum: 2009.08.06. 11:16:41
Ha egész nap ütöm őket (van 400 csp-m és elég erőm), annyi tp-t szedek össze, ami iszonyat sok lé, ha portyázom inkább. Milliós nyeremény alatt póknak belefogni is marhaság, pedig erre nem sok esély van. VF hat rá, viszont ezzel az alacsony szintű karakterek 100% hátrányba kerültek azonnal. TP el lett cseszve benne, a többiben nem vagyok biztos, de ebben igen. Minél kisebb vagy, minél inkább vadász, annál inkább növeli a különbséget közted és a már amúgy is erősek közt. Vagy kapsz 15. szinten 1millió jutalmat a végén? Maga az ötlet meg a fejlesztés egészen kiváló, játékegyensúly szem előtt tartása viszont állítom rosszabb. mint a KH esetén, ott legalább csak a játékosok 5%-a vakarózhatott, hogy ne szívjon nagyon...
Azért ez a portyából éldegélés nem a legmagasabb szintekre jellemző, lentebb meg óriási a különbség a karakterek közt. A célpont legalább 100al kevesebb tulajdonságösszeggel rendelkezik, csak ha a lényegeseket vesszük is, de inkább többel. Egy napi bevételből lehet emelni 20 egészséget, ez nem fog gondot okozni, ha emelkedik a találat esélye, 2. kör után ott lesz a kivégzés is.

Gyűlöletre, szerencsére, tárgyakból kapott elnyelésre nem alapoznék azért csatát, ezeknél még a random is nagyobb, csak kellenek, mert a másiknak is lehet, hogy van.

Állat elnyelését meg egyszerűen át kell tudni ütni, ha kicsik a sebzések húzni kell az erőt.

Csodálkoznék, ha 3000/200 arányban kikapna valaki egy horda bónusz vagy egyensúly hiánya miatt egy hasonló összegből fejlesztett karaktertől. Egyszerűen szinthez képest valahol sántítania kell. Vagy majd 50. szinten xmillió rabolt lével Engem is levarázsolgat sorban mindenki? Rossz LE/TP arány okoz ilyen különbséget és nem a varázslat ereje.

Mostani magas szintű játékosoknál csalóka lehet a dolog, aki visszafogottal megy, netán PóK, sokkal több lehetőséget fog kapni kifejleszteni a taktikáját, hisz nem egy-egy karakterhez, hanem 10 egész szinthez képest kell erősnek lennie, teljesen más játék.
"és a portyából élőket is visszafogná"

Táp lenne nekik akár a varázslat elnyelés növelése, akár a közelharc erősítése. Aki portyából jól él, az a többit így még jobban agyonverné, több kivégzés, még több lé, kevesebb ÉP vesztés...

Volt már szó állatból varázslat elnyelésről, asszem 2.5x-öse lett volna a közelharcinak, arról akkor le lettek beszélve a fejlesztők.

Az a választható dolog érdekesebb ötlet, csak akkor mekkora legyen a szorzó? 6szoros azért nagyon soknak érzek, még talán 3at is.