Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Rafkós

Ebben benne van a sajtolás is? Mondjuk 3-400 vadászatra átlagban? Számold bele, utána a többit, meg nem tudom, mennyi a szerencséd. Nem felezni (duplázni) kell, hanem arra még rászámolni a kvízt, a plusz sajtolást, a szerencse hatását, meg mindent. Mindegy, nem irkálom ki ide, pm-ben inkább, ha valakit érdekel, ha egy csomóan elkezdik így csinálni, csak ez is le lesz korlátozva, meg elvesz a lehetőség a taktikára. Egyébként 45. szinttől figyeltem meg, előtte nem vadásztam, de akkor úgy írom, hogy szinthez képest dupla le/tp arány vadászatból. Azért 25. szinten ha "csak" 200 le/tp, szerintem az sem szörnyű.
Vadászik éjszaka, vagy láthatóvá válik, levereti magát valamivel, ami nem portya, epikus, entitás, kaland, bármi, vissza láthatatlanba, vadászik, elkölti, kész is. Alapból kap egy halom pluszt miatta, nem kell sok idő, és nem tudják leütni. Erre bőven akad megoldás.
Egyébként sokkal jobb az ilyeneket kipróbálni, mint a képleteknek vagy mendemondáknak hinni. Van, aki eltalál minden közelharci körben, kritikussal, okoz is kemény 2 sebzést vele, meg 1et az állataimnak. Ezzel szemben csak az erőből származó állatsebzésem 150 körüli körönként, és még most fejlesztem csak... Jobb lennék, ha lenne hatalmas kritem is, de mivel alkalmazkodom, inkább erre költök. Vari nem 100, hanem csak 30%-al okoz több sebzést, a tau viszont az eddigi sebzést emeli +1%al, legalábbis ezt tapasztalom. Lehet, hogy a közelharci találat is így működik? Majd odafigyelek rá, kíváncsi lettem. Kellenek a krit szakik, de inkább extra, kivégzést segítő sebzéshez, simán ezzel nem lehet csatát nyerni. Nemrég oda-vissza vertem el egy bajnokot, asszem 7szeres (?), erősebb épületekkel, csak mert ebből a két tulból kevesebb volt neki jóval. Varit megadta a random, kb egyforma is volt az IQ, többit meg rendezték az állatok... állítom a kritje vagy 200-al nagyobb, mint az enyém, csak nem volt mit felszorozni. Kivégzés mennyit is ad? Erre van pontos adat, maximum 10%. 70 felett szerintem pazarlás fejleszteni, az a része le van korlátozva. Tudom, 100valahány szinten éri el a max hatásfokot, arra ott a turbó. Tovább fejleszteni csak drágítja a szakértelmeket. Ha erőt fejlesztek, attól a védekezés nem fog többe kerülni, ha kivégzést, attól meg a többi szaki egyre csak többel. 5 ép/kivégzés szint, ennyit húz át, erő meg tau ennél sokkal többet leszed. Persze mindenki tetszés szerint fejleszt, csak azt mondom, ezeket nem árt beleszámolni. Wikin van sokminden, azt érdemes belőle elhinni, ami kipróbálható, legalábbis a portyával kapcsolatban.
Nemrég csatáztam valakivel, akinek 190 volt az egészsége, amúgy meg gyenge nagyon. 15%ról ki lehet végezni, másképp meg nem. Fejlesztek erőt inkább, és leverem az ép-jét. Korlátozás óta 50-nél több kivégzés sajnos egy fia lét nem ad, ha csak nem épp mindketten használhatnátok, az meg nagyon ritka Kritnek van köze a sebzéshez? Mármint hogy hány krit mennyi plusz sebzés? Nekem 30%-al nagyobb a krit varim, mint a sima, elnyeléstől függetlenül. Elvileg "dupla" sebzést okozna, miután ennél többet nem bírtam belőle kicsikarni, inkább költök a taura. Ha jól emlékszem, krit szintje arra van hatással, hány % az esélye, hogy bejön. Ellenféléből kivonják a tiedet, és ennyi.
Felfelé törekvésnél biztos nem, az másra jó. Nekem van jó nagy másodlagosom, aránylag nyugtom van, ha 10 szinttel kisebb lennék, már lehet, hogy nem menne ennyire jól később, egyre erősebb mezőnyt kell lenyomni. Mindegy, aki akarja, feltalálja magát. Olyan is akad, aki állat nélkül támad, nem akar nyerni, vagy egy állattal épp, küldetést pörgeti, veszít, tp-t nem kap... na akkor vakítóval várom a látogatókat. Azért szakértelmekkel csatát nyerni, hát, inkább a tulajdonságok azok, amit most elbizonytalanítják őket. A vf miatt épp, hogy a szakikat nyomják jobban. Én spec örülnék, ha arra is lehetne kémkedni, de sokan meg frászt kapnának tőle.
Ott a kontinuumszűkítés, támadhatsz óránként, bár 2,5 óránként bőven elég, addig úgysem tér magához. Felfelé minek korlátozni? Hagy támadjak már +7 szintet, ha egyszer nekem úgy jön a legtöbb lé egy pp-ből... lefelé meg sokan kértük, remélem lesz is belőle valami (bár ezzel kb megszűnik, hogy védett csatában ellenfelem legyen ha normális cuccban vagyok).

Senki ne értsen félre, nem azt mondom, hogy bármit korlátozni vagy megszüntetni kéne, azt a pár szint támadhatóságot leszámítva, csak arra próbáltam rámutatni, hogy rengeteg lehetőség van a játékban, egyébként ennél a vf-esnél még talán erősebbek is, ne a portyarendszer vagy a vf-et vegyük elő egyből, meg tényleg számoljunk utána, mi milyen arányt hoz... mostani világokhoz már nem lesz jó hozzányúlni, csak nyertese semmi ilyennek nem lehet, vesztest meg legalább direkt ne csináljunk senkiből...
A korlátozások konzerválták az előnyöket, de akiknek volt, azoknak nagy része már törölt. Hiába utálnak, pont a korlátozások teszik lehetetlenné, hogy jobbak lehessenek. 50-55. szinten Te is bele fogsz szaladni azokba, akiken már érződik a vf igazi hatása, aztán vagy törölsz, vagy beletörődsz, vagy kifejleszted azokat a szakikat, és szintben lehagyod őket. +8 szintről érkező támadást egy jobb karakter ellen nem lehet kivédeni ebben a szakaszban, akkor sem, ha van 500k vesztett léje, neked meg 15milla nyert, mert ez itt a tamagocsi klub, nem kell foglalkozni velük. Még tárgyakat sem veszek, amíg tudok farmolni, hogy amikor "átverekszem" magam az un. középmezőnyön, akkor minél nagyobb előnyöm lehessen. A láthatatlanság meg pontosan az, amire a vf-et kitalálták, eredetileg is benne volt a játékban, fogalmam sincs, miért nem azt ajánlotta inkább a jv azoknak, akik ilyesmire vágytak. Azóta el lett felejtve, kb a pókok használják a küldetésekhez, senki más. Iszonyat exploit, előbb-utóbb valaki majd kihasználja, de ez legyen más gondja...
Hidd el, mi is nagyon meglepődtünk rajta. Küldetések miatt elég sokáig számoltam, kb 1000 vadászat kell hozzájuk, végül kifejlesztettem az összes szükséges szakit, mert bőven behozza az árát. Nem akarok agybafőbe visszamaradni, nekem a portyából jön az igazi bevételem, de majdnem ugyanazt hozza arányra a vadászat is, láthatatlanság nélkül. Portya 150 felett, vadászat kb pont ennyi. 400 csp-t elvadásztam láthatatlanul is, ott vettem észre, hogy rettentő erős, jobb, mint a vf, együtt meg a portyánál is jobb lehet. Portya 0-1000 le/tp, ebből nincs "irányított", tökéletesen ezért nem is lehet őket összehasonlítani. Számolj kicsit, egy átlagos vadászatra szorozz szakikat, vedd hozzá a vf-et, és ezek után még a láthatatlanságot is. Hogy miért nem csinálják így? Én spec szeretnék játszani, akár egy rosszabb le/tp aránnyal is, akinek viszont ez a legfontosabb, az hibázik, amikor nem ezt teszi. Hogy miért? Na ez már nem a végzetúr hibája, nem Miklós maradt távol szívesen a matekóráktól. Ha valaki a mostani szinteden max szakikkal elmenne láthatatlanba, az idővel verhetetlenné válna. Sok idő, unalmas, de biztos (ahogy ez a láthatatlanságnál le is van írva).
Irányított vadászat is duplán érvényesül, szerencse is, ráadásul fele lébe is kerül a szinten tartásuk. Sima vadászat úgy, hogy minden szaki maxos, vf is, max 150 le/tp, láthatatlanul ez 300 is lehet.

mod: nem csak dupla mennyiségű sajtolás, hanem dupla le is, egy tp-re nézve. ugyan azt sajtolod, mint láthatatlanság nélkül. Szinthez képest 4szeres le.
Ha láthatatlanul vadászol, az egy szintre jutó sajtolások számát megduplázod, és az ezekből kapott lét is, a vadászathoz képest.

Lehetőség szerint ne rontsa az arányt? Egyenlő nem lehet, soha semmi nem teljesen egyforma, szóval vagy jobb az az arány, vagy rosszabb. Ha rosszabb, akkor megintcsak ott tartunk, hogy egyáltalán nem érdemes, ha meg jobb, akkor minek vadászni? Mindenesetre ez már végképp nem ide tartozik.
"Egy VF-esnek a VF ugyanazt jelenti mint a spektrális: megduplázza az 1 TP-ért kapott lét."

Egy vf-es számára tényleg ezt jelenti, csak a kismillió további hatással nem számol. Egyébként ott rögtön sántít a dolog, hogy nem duplázza meg a lét, hanem a tp-t felezi. Nyilván többet sajtol így, ez plusz előny, a többit meg már sokan leírtuk.

Csak egy kérdés, talán ez rá fog mutatni arra, hogy mindenféle számolgatás nélkül vf-eznek sokan:

Ha egyszer jó neked az, hogy lassabban lépsz szintet, és a max le/tp arányt akarod hozni, miért nem vadászol kizárólag láthatatlanul? És miért portyázol egyáltalán?

Lefelé támadhatóság határát nem azért szeretnék sokan csökkenteni, hogy a vf-ezők 1 tp-vel többet kapjanak portyánként, hanem azért, mert idővel egyszerűen a szintkülönbség miatt a leggyengébb játékos elverheti a legerősebbet. Nem baj, ha valakit le lehet győzni, csak ilyen formán teljesen igazságtalan. Nyugi, ezzel a többi vs-es is megkapja csatánként azt a +1-2 tp-t, mindenkire egyforma hatással lesz, nem vesz el a remek lehetőség, hogy egyenkaraktert csináljon valaki.
Így van, egy vf-esnek ugyanazt jelenti, épp ezért vf-es. Elég egyértelmű köztük a különbség, ha valakinek mégis teljesen ugyanazt jelenti, annak attól, hogy hisz benne, még nem lesz igaza. "és mégis mozog a föld"... Egy lefelé támadónak is az a hiedelme, hogy jobb le/tp arányt hoz, ezért támad lefelé. Én inkább egy 7 szinttel nagyobb karakter vadászatának 25%-át kérném... Szinten belül a vf-el hogy lehet erősebbé válni egy másik vf-esnél? Vagy az sem lényeg? Akkor mi értelme van az egésznek? Tényleg gyere, regelj a v1-re, van még nálunk is hely akár, és olyan, mintha tele lenne kh-val. Legalább rájössz, mi is ennek az egész topicnak a lényege, meg miért került ide a vf téma. V3-on nem hinném, hogy felmerülnének ilyen gondok, ott elvitathatatlanul a vf a legnagyobb táp.
Fix le naponta van most is, az a csp. A VF nem le-t adó szaki, hanem tp felező, lassító, le/vadászat és le/csata rontó. Ha nem így lenne, elég lett volna a spektrális hatásfokát duplázni. A kettő között óriási különbség van.

V1-en játszom most már csak, regelj, jó nagyon, lehet jó karatert csinálni, ha nem megy szólj, segítek

Biztosan lefelé éri meg támadni? le/csata rontó döntés, lassítja a fejlődést, le/vadászat csökkentő a hatása. Pók egyébként a jó istenért sem támadna 7-8 szintet lefelé, max 2-3. Előnytelenül a nagyon gyenge vadászokat fogja érinteni, akik a küldetéseket csak úgy tudják megcsinálni, hogy a lehető legkisebb szintűt gyepálják.

csak néhány gyöngyszem az emúlt 24 órából:

A jutalmad 9290 lélekenergia és 27 TP.

A jutalmad 6947 lélekenergia és 22 TP

A jutalmad 13129 lélekenergia és 26 TP.

A jutalmad 16818 lélekenergia és 26 TP.

A jutalmad 11045 lélekenergia és 21 TP.

A jutalmad 12132 lélekenergia és 26 TP.

A jutalmad 18437 lélekenergia és 26 TP.

Hajrá, támadj lefelé, piszmogj a küldetésekkel...

mod: meg sem szoktam nézni, mennyi tp-t kapok
Magas szinten már volt változtatás, a KH ezért lett berakva.

Vesztes csatáért csp? Ez pontosan ugyanaz, amit már egyszer elvetettek, hogy pp-ért csp-t lehessen váltani. Vagy nem erre használná mindenki? Sőt... leveretem magam mással, és még csp is jár érte. Alapjában jó az ötlet, csak a következményeit nem szeretné senki.
A portyából biztos lét szaki azért szerintem mindenkinek jó lenne. Pókoknak a 0lés csaták miatt, másoknak is ugyanezért, és ez egy lét adó szaki, nem le/tp javító, mint a vf, szembeállítani vele, tehát választhatóvá tenni meg szerintem már bőven késő. Egyik mindenképp jobban megéri, mint a másik, valószínűleg ebben a vf nyerne, a portyában azért a legtöbbek számára most is elérhető a lé, ha erre ráébrednek, már inkább vf + rendes portya fog menni. Talán kb annyi lét adhatna, mint a térkapu, de a rendes portya tp-vel.

Akin ismételhető küldit csinálnak, találja fel magát! Rajtam is elkezdték, érdekes módon megtaláltam megint a sokat vitatott vakító fény egyik felhasználhatóságát, -55 támadással indul a csata. Állatot fejlesztenek valakin? Másodlagos vari/nagy tau biztos leszoktatja őket. Ja, hogy ezeket esetleg nem lehet 0 léből azonnal megcsinálni? Egy-egy jó karakterben is rengeteg idő van, most nem a regidőre gondolok, hanem amennyit foglalkoztak vele. Ehhez képest egy ilyen megoldás összehasonlíthatatlanul könnyű, ne már, hogy még ennyit sem lehet rá áldozni. Ha meg mindenáron butítani kell ezt is, akkor ne szint szerint, ebben az esetben már semmiképp sem a szint mutatja az erősséget, hanem tulösszeg alapján. Ha sokkal gyengébbet támadsz, nem pörög. Kb 250 tul különbség már jó lenne. Tessék léért támadni elsősorban, a többi mellékes kell, hogy legyen, ha nem így van, na az egy hiba, amit különösebb baj nélkül lehet orvosolni.

Aki sokat bukott azt támadja mindenki? Ennek meg az a hatása, hogy a többiek ellustulnak, nem kapnak támadást, hagynak maguknál lét, tessék megnézni, kinél van... lesz bőven. Aki sajnálja beépíteni, magas a tulösszege/szakiösszege, annál is lesz annyi, amennyiért érdemes megtámadni. Mennyiért érdemes? Szerintem bármennyiért, de ízlés dolga. Annyit, mint egy vadászat, a legrosszabb csaták is hoznak átlagban. Lére is, le/tp arányra is.

Lefelé támadás határát talán tényleg kellene csökkenteni, de úgy, hogy ez ne érintsen magas szinten sem hátrányosan senkit. Ott hagyni kéne úgy, ahogy van, ahogy a KH is ott elérhető, ezt is hasonlóan lehetne belőni. Pontos értéket inkább olyan javasoljon, akit érint, de ezt talán a legtöbben elfogadnák.
Tudjátok ki van itt megvédve meg támogatva mindenfélével? A csalók. Szó szerint azok, akik megszegik a szabályokat. Lehet miattuk a rabolható léről hazudozni, korlátozni a kreatívot meg a kivégzést, meg mindent. Sokkal jobb, mint kitenni őket...

Erőseket megéri támadni, ott legalább kiderül, tényleg mennyire vagy jó, meg több lét is termelnek.
V3 tán még nem is volt akkor, legalábbis semmi ilyesmit nem említ.
Megkérdőjelezném egyébként a valóságtartalmát, 13millád diffel is lehet rabolni lefelé, inkább az látszik működőnek, amit Morti írt. Szomorú lennék, ha így lenne, akkor ugyanis nekünk bizony hazudtak
Pedig Miklós ezt írta, majd egy évvel ezelőtt.
A rablások csökkentése lefelé nem az erőviszonyok miatt, hanem a farm karakterek hatástalanítása céljából lettek bevezetve, legalábbis erről volt szó. Vagy volt egyébként is? Erről akkor tényleg nem tudtam. Egy 6-7 szinttel nagyobb karakter egy átlagos vadászatának 15%-a jóval nagyobb, mint egy ennyivel kisebbé, ezért érné meg felfelé támadni inkább, persze több a tp is, az arányokat képlet híján nem lehet tudni, de elviekben jobban megéri. Egy szinten levőkkel szemben lehet védekezni, méghozzá jobb fejlesztési stratégiával, idővel. Ha vf-es, le lehet hagyni szintben, ha nem akkor is lehet tenni ellene, aki meg a lehető leggyengébb, annak nem tudom, milyen alapon jár táp. Igazad van bizonyos szempontból, csak nem szabad elfelejteni, hogy nem kizárólag vf-ezők meg űbertáp karakterek vannak 1-2 gyengével szemben. Középmezőnyben azért 50-50% az arányuk. Most az, aki a lehető legrosszabbul fejlesztett, az legyen a legerősebb? Ha az életpont elvesztése a baj, akkor azt kell kérni, vagy épületet, ami gyorsítja a regent, ezt már többen mondtuk. Normális egészséggel nem kellene, hogy baj legyen vele, ezt Neked kéne a legjobban tudni. Csatáztam nemrég valakivel, akinek az egészsége 50-el volt nagyobb, mint a védekezése. Azért az ilyen karakterek szép, hogy esélytelenek, ne fordítsuk már meg a dolgot...