Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Rozsomáx

Oldal: 1
Én most így pontos idézgetések nélkül szólnék egy párat az előttem szólókhoz. Én kb fél évet játszottam el a Wow-val, de egyetemista létemre nem engedhettem meg magamnak az eredetit, tört szerveren "próbáltam ki". Igaz ami igaz, az óvodás szindróma megfigyelhető, néha nagyon idegesítő is tud lenni, mikor látod a másikon, hogy nem ér fel a marék lepke kombinált agyszintjére sem.
Az, hogy a grafikája nem hasonlítható a korábban említett 2008-as játékokéhoz, az azért van, mert a Wowot 2004ben adták ki, és a kiegészítőkben ezt gondolom csak kis mértékben lehetett javítani.
Nem értem miért van még mindig ez a nagy grafika láz, mostanában már sokkal kisebb változás figyelhető meg grafikai fejlődésben, mint mondjuk 10-15 éve. Meg ha valaki csak a grafikára gyúr, akkor a végén kap egy olyan játékot, ami szép-szép, de 3 óra alatt ki lehet tenni, és soha az életben elő nem veszi az ember. Blizzard játékok sose a hűdehajde grafikájukról voltak híresek, a több, mint tíz éve stratégiai játékok trónján ülő starcraft megjelenésekor nem volt szebb az átlagnál, VGA felbontásával még pl a C&C Tiberian Sun-t se közelítette meg, még se azzal játszanak manapság még párszázezren, meg nem annak szentelnek koreában TV csatornákat.
A történetről csak annyit, hogy az nem speciel a Wow története, hanem a warcraft-é, amit több könyvben is lehet olvasni a magyarítottak közül, eleddig egyetlen Wow könyvet láttam, de az volt eddig a leggyengébb ebben a sorozatban, szinte semmit nem mondott a warcraft 3 vége óta eltelt, és a wow kezdeti ideje között eltelt 4 évről. Az, hogy nincs története magának a wownak, az meg az én meglátásomban éppen az, hogy túl sok is van neki. Ha tényleg megtörténik mindaz, amit ott meg lehet csinálni, akkor nem marad semmi a warcraft 4hez (már ha lesz). Ugye a warcraft 3-ban mindig különböző oldalakon harcolva bontakozott ki a történet, és általában az adott fél valami előnyre tett szert a saját kampánya végére. A wowban meg mindenki elérné a végső győzelmet? Legalábbis, ha mindenki megcsinál minden küldetést, akkor nagy inkonzisztencia lenne a történeti szálban.
Nekem a történetezési szál stratégián belül a Starcraftben keltette először fel igazán az érdeklődésemet, és a WArcraft 3 ban erre még egy lapáttal adtak, főleg a hősrendszernek köszönhetően. Amit kicsit hiányoltam Wowból, hogy ott nincs a történetben olyan átvezető, se renderelt animáció, se videó(a kiegekét leszámítva), se semmi hanganyag, mindent csak olvasni lehet. Ami egy idő után lehet unalmassá válhat, és akkor tényleg már csak az accept quest-re kattingatás marad(Nálam mondjuk pont nem, de legyünk realisták, a többség nem biztos, hogy érti is, mit olvas, ha angol a szöveg, nem véletlenül van annyi add-on, quest helper, stb.)
Sajnos Everquestről csak hallottam, és nem is olyan sokat, igy arról nem tudok nyilatkozni. Hogy melyik a jobb, azt csak az tudhatja, aki mindkettővel játszott már, viszont ezek valóban rengeteg időt elvesznek az ember életéből, és tényleg az lesz, hogy az embernek nincs élete, hanem Wow-accountja, mint azt a South Park: Make love not warcraft részében is láthattuk(gyengébbek kedvéért ezt magyarra "világok harcá"-nak fordították, de szerintem ennél gyengébb melléfordítás már csak az x-men ből Wolverine - Farkas-ra fordítása, amit a HC Marvel képregényfanok mind jól tudnak, hogy valójában Rozsomák. Egyébként is szerintem a pár millió aktív és már nem játszó wowosok között le merném fogadni, hogy egy sincs, aki valaha is azt mondta, hogy "most VH-zok").
Hát kicsit bő lett a mondandó, nem is biztos, hogy még el is olvasssa valaki, de annak aki idáig elolvasta, annak azért megköszönöm.
Oldal: 1