Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Yasmina

Dátum: 2010.01.23. 14:25:44
"Harag itala
Felhasználásakor megadhatsz egy végzeturat, aki ellen, ha megtámad, láthatatlannak fogsz számítani. Csak max-15 vagy alacsonyabb szintű karakter használhatja, és csak ilyen karakterre. Újabb ital felülírja az előzőt."

Nincs ez kicsit túl lekorlátozva?
A V3-on 80. szintű a max játékos én 62. szinten vagyok és nem tudom használni az engem támadó 67. szintű karakterre sem! 18 szinttel vagyok a mezőny alatt ez az ital értelmetlen így, miért kell a második sor???? és csak ilyen karakterre. Ellenem lehet használni, de én nem tudom.
Dátum: 2010.01.21. 00:03:46
Nem semmi! Szép fogás!
8900Le-t már én is láttam, de ez túlszárnyal mindent
"A jutalmad 8908 lélekenergia és 11 TP" Sajna nem én fogtam, hanem az egyik szövitársam

Kit vertél le érte?
Jó ki győzelem vereség aránya lehetett (olyan 7-8x-os)

mod.: pontosítás
Dátum: 2010.01.11. 12:07:33
Ha van Vf-ed és felejtésed, akkor a felejtésnél megjelenik egy ilyen sor: visszafogott fejlődés (349.237 LE) azaz elfelejthető a szakértelem

A kettő egyszerre nem fejleszthető, ergo ha van az egyik a másik meg sem jelenik, mint a hordagyűlölet, ha már raktál az egyikre a többi eltűnik!
Dátum: 2010.01.11. 11:47:55
Egy már aktív

Gyógyító szentély
Gyógyító szentély
Az Gyógyító szentély a sérüléseid gyorsabb regenerációját. Minél magasabb a szintje, annál gyorsabban gyógyulsz. Ha azt szeretnéd, hogy a Gyógyító szentély vadászat alatt is kifejtse hatását, azt a Beállításoknál adhatod meg. Maximális szintje 50.
Készültség: 0.0% (0/200.000 LE)
Dátum: 2010.01.11. 09:41:12
a találj őskövet küldetés volt bizarr, mert ha épp aktuális küldetést csinálsz akkor az alapesélyed tuti el van 5-tel osztva

Ezt konkrétan számoltam, alap 0-ás szakival a 20 kiégett őskövet 1115 vadászattal találtam meg (ebben benne vannak az elfogások is természetesen, ami szintén hozza a 2,5-ös átlagot, azaz ezalatt 90 körül jött), ez is közel van az átlaghoz.
Ez tisztán pszichológia. Ha küldit csinálsz, akkor frusztráltabb az ember, ha két 20-as sorozat is elmarad őskavics nélkül, pedig ez még csak 40 az 50-ből, azt persze nem vesszük észre, mikor egy 20-as sorozatban 2 is van. Naná, hiszen olyankor nem is figyelünk a játékra


Én is figyeltem és számoltam, és nekem 850 Csp-ből mindössze 8 kiégett esett ez messze az átlag alatti volt. Dobtam is a küldetést, azóta újabb ~600 Csp-t használtam el és csak 2 jött na ez lesz az a küldetés, amit soha sem fogok megcsinálni, mert inkább csinálom az unalmas ismétlődő küldetéseket abban legalább van az embernek némi sikerélménye! (bár már az is kezd unalmas lenni)
Dátum: 2010.01.06. 13:58:08
Már rájöttem
Dátum: 2010.01.06. 13:56:37
.
Dátum: 2010.01.06. 13:49:21
.
Mod: félreértelmeztem
Dátum: 2010.01.05. 11:19:11
Visszatérnek majd a buzogányos vakító fényes ütközetek (akár a döntetlennél), mert mindenki le lesz vetkőzve, hogy ne legyen érdemes őt támadni!
Ezt tényleg remek ötletnek tartom
Dátum: 2010.01.04. 23:44:27
.
Dátum: 2009.12.31. 08:58:59
Sikerekben gazdag, boldog új esztendőt kívánok mindenkinek!

B.U.É.K!


Dátum: 2009.12.26. 12:51:37
Jelenleg igen ritkán, csak minden 10. szinten lehet venni új gyógy és varázsitalt! Ennél lehetne sűrűbben is!
Pl.: minden köztes 5. szinten (5,15,25,35,...) lehetne valami kötszer csomag, aminek a gyógyító erejét a sebgyógyítás befolyásolja...
Dátum: 2009.12.26. 12:35:23
Szerintem mindkettőt meg kellene reformálni, mert már mindegyik idejét múlttá vált!
A mágikus regeneráció, túl ritkán használható, az italok meg igen aránytalanul keveset gyógyítanak.

59. szinten 8000Ép-m van, a legjobb Le-ért vehető ital (amit 17-es kereskedelemmel elérek) 2000-2400Ép-t ad, ez az életem 1/4-e! Egy komolyabb csatában elszenvedem ezt az Ép veszteséget, nem beszélve a 2000-3000-es varázslatokról....., ideje lenne valamit csinálni az italokkal.
Mondjuk a sebgyógyítás szakértelem befolyásolhatná a gyógyító erejüket..., de az előttem szólók ötleteit is jónak tartom, csak legyen valami reform!
Dátum: 2009.12.24. 13:18:27
Nálunk is betámadtak
Ma, 13:00 *Zuludraco* Laz070 Laz070 győzött

Hercegnő: Akkor már értem, miért is vagy majdnem 0 Ép-n!

Mod.:
Miklós a mi Urunk portyaüzenete:
"Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánunk! Dec. 25-én délig nincs portyázás, mindenki tápoljon békében, nyugalomban a szeretet ünnepén!"

Mi nem is támadhatunk, de azért minket támadhatnak, kell egy kis táp a kristály hordának is!
Dátum: 2009.12.20. 23:50:29
Nekem csak annyi a bajom ezzel, hogy ez lassan nálam már rendszeres!
Le is álltam a támadás növeléssel, mert nincs értelme, pár szinttel fölöttem már 4000-et is varázsolnak, annyit meg soha nem fogok közelharcban sebezni. Hisz minden varázsló 4 állattal magas védelemmel rohangál, ahhoz hogy egy harcos partiban legyen vele közel azonos IQ, Tau, Védelem és magas támadás és erő kell neki! A varázslónak elég a magas IQ, tau és védelem! Puff... kinek is éri meg???
Dátum: 2009.12.20. 23:10:11
Miklós!
Tények!!! 92-es támadással eltalálnak 315-ös védelem mellet én meg 240-es alap támadással nem ütöm meg a 300-as védelmet
Sőt eltalál és 500-at üt rajtam, ezt kellene figyelni az algoritmusoknak!

Én nem látom a statisztikát csak azt, hogy velem mi történik, harcos akartam lenni, de esélyem sincs a varázslók ellen, így nem tudom azt játszani, amit szerettem volna akár milyen statisztikákat is hozol fel az a valóságot nem fogja fedni, a támadás jelenleg nagyon gyenge alig lehet eltalálni valakit! A varázsló meg idejön és lő rajtam 2000-et, én meg elkalimpálok mellette a magas támadásommal Ő meg a magas védelme mellett a 100 alatti támadásával 6-ból 4x betalál
Hol itt az igazság? ez már randomnak is durva!
Dátum: 2009.12.20. 19:32:57
Miklós:

Az állatok terén nekem eddig Jerikó alapötlete tetszett a legjobban, ami tudom, hogy nem kis munka lenne leprogramozni, de szerintem ez billentené helyre a mérleget harcos vs. varázsló között, természetesen az állatok terén. Szóval, hogy is gondolom:
1. az állatokat teljesen külön kellene kezelni, legyen támadása, védelme, ereje esetleg egyéb tulajdonsága (ami minimum kell neki), de ne függjön az irányító karaktertől.
2. az állat alapszintje legyen a mérvadó mindezekben és ne az, hogy hány szintet lépett! (megérné lecserélni az állatokat és le is kellene cserélni, mert egy idő után nem találnának el senkit)
3. ne csak sebeződjenek a varázslatok által, hanem hasson ki oda is az elnyelése, ha már hősiesen bevállalja a támadó varázslatát
4. lehetne egy szakértelem, ami az állatok harci képességét is növeli, pl: harci kiképzés (erősebbek a támadásaik, magasabb a sebzésük), csoportos harc (összehangoltabban támadnának)...

Ez csak egy ötlet, amit lehetne finomítani, de egy biztos, hogy az állatok alapszintjét kellene előtérbe helyezni és nem azt, hogy hány szintet léptek!
Dátum: 2009.12.19. 18:48:20
Nem akarok nagyon beleszólni, de ha nem VF-et, akkor jelenleg 75 szinten kellene legyen! Miért?:
Ugyan is a VF felezi a szerzett Tp-t, tehát, ha Büyük 18 szintet ugrott Vf mellett, akkor neki VF nélkül, feltételezve hogy aktív volt (és az volt), akkor dupla annyi szintet kellett volna lépnie... (ez 36 szint!)

Ergo Ő is VF-et csak nem nagyban, vagy már elfelejtette!

Mindezek ellenére igen gyorsan fejlődik, gratulálok neki!
Dátum: 2009.11.20. 11:16:49
Ez a játék lényege, legyél jobb mindenkinél, de lehet én látom rosszul

Azzal, hogy korlátokat szabunk ismét eljutunk az egyen karakterekhez. Adott szinten mindenkinek adott TÖ-je lenne és csak a random döntene:( Sőt tovább megyek, aki az elején valami célból nem a harci szakértelmeket növelte, az itt már hátrányba is került, mert tuti nem nyer majd bajnokit és megint ott vagyunk ahonnan leindultunk.....

Szóval szerintem ez halott ötlet. (véleményem szerint!)
Dátum: 2009.11.20. 11:09:18
Idézet: Delain - 2009.11.20. 11:02:52


Persze ez egy érdekes megfogalmazás,de én maxolnám a szinteken szerezhető TÖ-t,hogy esetleg 3-4szintel magasabbról legyen esélyem átkerülni a másik oldalra.
Legalább az esélyt meg kellene adni mindenkinek a győzelemre,nem csak a pokoknak.


Ezt Te sem gondolhattad komolyan?!
Maxolni a TÖ-t , akkor hol itt a játék? elértem a maxot és utána mit csináljak? Malmozzak

mod.: idézet; még rutintalan vagyok