Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Dozer

Dátum: 2011.08.23. 21:54:18
meglehet... de jó történet
Dátum: 2011.08.23. 21:44:39
jajajjj
Ezek szerint neked mást mond...
Vajon miért nincs matematikai Nobel díj?
Dátum: 2011.08.21. 19:58:27
Én úgy vélem kicsit bonyolult lehet már ez a képlet
Nem lenne jobb egy olyan jutalmazási rendszer ahol te választod ki hogy mit szeretnél fejleszteni az event nyereményéből? Gondolok itt arra hogy meg lenne határozva egy LE mennyiség amit az event alatt "összepilonoztunk", s a végén mindenki megkapná rá a plusszokat (Kvízmedál, sajtolási bónusz..stb)
Ha ez megvan a játékos választaná ki hogy mely tulajdonságokat akarja ebből az összegből fejleszteni! (Hasonlóan mint az 50. szinten induló V4!)

kieg.: Természetesen a lerablások ellen ide is belehetne vezetni azt hogy amíg nem költöd el a nyeremény pl 90%-át addig olyan mintha katakombában lennél...
fasza...
861 csp ami kvízre vár... ha egy sima első helyet buktam nagyon morcos leszek
Dátum: 2011.08.16. 14:41:59
Akkor mi is volt a cél most Mikós? Mert ha szinte senkit nem érint akkor miért foglalkozunk vele?

Írok pár dolgot amik SOKAKAT érintenek:
- Szövetségi küldetések
- Eventek
- Szövetségi aukciós ház
- Háborús reform

Koncentráljunk ezekre
Dátum: 2011.08.16. 14:37:18
ez nem nerf hanem bővítés barátom
nem írtam sehol hogy töröljük az eddigieket

Amúgy látod ez a baj hogy már ott tartunk hogy nerf.... Írtam tegnap is hogy egy fejlesztés legyen építő jellegű... Úgy gondolom ha behoznánk még pár ismételhető küldetést, az építő és nem romboló jellegű lenne!
Dátum: 2011.08.16. 14:29:06
nem lenne jó olyan küldetéseket kitalálni amit naponta kb csak egyszer lehet megcsinálni?
pl:
- Vigyél el 15 játékost a kínzókamrába
- Rabolj Tsz*1000 (?) LE-t
- Győzz portyában 15x úgy hogy közben egyet sem veszítesz!

Ezeket lehetne ismételhetővé tenni szerintem
Dátum: 2011.08.16. 14:17:59
"A 180 TP-s megoldás meg engedmény, bár továbbra se csinál semmit"
-nyaklánccal ez van 190-200 is...
magyarul csináltunk valamit azon kívül hogy veszekedtünk egy sort?
Dátum: 2011.08.16. 07:37:43
erről van szó..
Ez a kifejezés nem a TOP ismérve...
Dátum: 2011.08.16. 07:33:22
"Csak annyi, hogy az első 14-ből 11 zafír, ebből 10 ugyanabba a szövetségbe tartozik."
-Na erre mit mondjak... Ez a játék hibája lenne??? A TOP úgy döntött hogy egy szövetségbe tömörül, ezáltal építésben és epikusütésben lehetetlen velük felvenni a versenyt?
Nos itt a hátránya: Kevés a támadható célpont! De ez korántsem a játék hibája!

"A másik meg az, hogy nem mindenkinek van annyi ideje, hogy minden 35. percben ott kuksoljon a gép mellett, hogy megüthessen valakit/valamit... "
- nem is kell! Napi 2 küldetést simán lelehet tudni, ahhoz nem kell 40 PP, sőt 35 perces aktivitás sem!

"Egyébként meg idéznék a kezdőlapról: "A játék nem igényel sok időt"..."
És ezt te beveszed?
Dátum: 2011.08.16. 07:27:42
abban egyetértünk hogy 40 PP-t ellőni az nem kis feladat.. de most itt a küldetésekről volt szó nem?
60 kritikust ütni nem 40 pp... ahogy 15 kritvari sem...
Dátum: 2011.08.16. 07:18:31
125. szintű vagyok, immár második hete 40 PP-n és tudom tartani!
3-at ütök felfelé, meg ott a klónom, 35 percenként...

Mi a baj a TOP-pal???
Dátum: 2011.08.16. 00:56:15
A nem Eh-s meg sokkal többet vadászik egy szinten, egy kis változtatással nekik ott lenne a vadászós küldetések...
Amúgy ez lenne szerintem a helyes út.. a vadászós küldetések nehézségét a portyásokhoz igazítani!

"Igen, mindenki úgy születik, hogy ezek neki megvannak.
Ez világos."
- Nos aki jó EH-s karaktert akar, az kifejleszti ezeket a képességeket

Jah igen értem már Térkifordító ital? Nos tudod aki sokat markol az keveset fog
Dátum: 2011.08.16. 00:45:11
nem ennyit tud.. mert ha tényleg EH-zik valaki akkor ezek is megvannak hozzá:
Hasznos energiák: 10
Energiamester: 5

ha pedig így nézzük akkor jóval többet tud. (és a lélekszívást még bele sem vettük)
Dátum: 2011.08.16. 00:32:52
"27750 EH portyaLE 15 portyából"...

Az 1850 LE/portya ha jól számolom ugye??? Nos ez a te bajod úgy gondolom...

55-ös Szinguval van ilyen LE/tp arányom...
Dátum: 2011.08.16. 00:29:01
Te vagy az egyik fő szószóló, vannak nagyon jó ötleteid ezt el kell ismernem... ha megnézed a fejlődési ütemem láthatod azt is hogy nekem aztán jöhet a TP magasról teszek rá...
Épp ezért gondolom úgy hogy tudom objektíven nézni a dolgokat!

Szeretnélek kérni téged is hogy gondold át a javaslatot, s kérd meg Miklósékat is erre! Vannak más megoldások is, olvashattunk jó párat!

Egy valamit tartsatok szem előtt: Ha változtatás kell, az legyen mindig építő jellegű, sose romboló... (elég volt már a nerfekből, kezdjük már el építeni a játékot, ne csak bontani) Ha ez megvan nagy gond nem lehet...
Dátum: 2011.08.15. 23:44:01
Tisztelt Játékvezetőség!
A minap bekerült egy új változtatás az ismételhető küldetéseknél ami a fórum szerint a következő:
"A portyás ismételhető küldetésekért (kábítás, kritikus ütés és varázslat) jár most már tapasztalati pont, de csak abban az esetben, ha a küldetés teljesítése közbeni portyákért nem vagy csak minimális TP-t kaptál (konkrétan, ha a küldetés LE/TP arány 140 fölött van - a portyáért kapott LE nélkül! - akkor adunk annyi Tp-t, hogy ez az arány meglegyen)."

Több szövetségi társammal együtt aggodalmunkat szeretnénk kifejezni e változtatás miatt, mert az eddigi legnagyobb hibának tartjuk s hosszútávon a játék rovására megy majd!
Jómagam már több mint 2 éve játszom ezzel a játékkal, kipróbáltam megannyi taktikát és lehetőséget ahogy társaim is...
Ha csak a fentebb említett 3 küldetésért jár Tp, akkor ez sajnos a portya teljes kihalásához fog vezetni, hiszen:
Mi történik akkor ha egy játékos a következő ismételhető küldetéseket csinálja?
- 15 kaland
- Sajtolj ki egy 20. szintű állatot
- Lépjen állatod szintet 12 alkalommal
Ha ezekért nem jár TP, akkor bizony kinyírtuk a portyát...
Hiszen akkor az optimalizátor átáll 30 (vagy 40) PP-re amivel a kihívásokból ontani fogja a kalandokat, vadászni pedig vadászik annyit hogy befogja az állatokat...
Lassabb út az biztos, de jóval nagyobb LE/TP arány érhető el vele mint a 140...

S mivel volt olyan elvetemült aki 0 TP-ért küldetésezett, lesz bőven olyan is aki ezt az utat fogja választani!
Ha pedig az állatos küldetésekért TP jár, akkor kötelezően be kell majd vezetni a sima vadászathoz is a TP-t sajtoláskor... Ez pedig totális káoszt fog jelenteni...

A javaslatunk a következő:
Ismételhető küldetések változását eltörölni, helyette a következő változást eszközölni:
- Okozz kritikus ütést 60 alkalommal (Magasabb vagy ugyanolyan szintű ellenfél ellen működik)
- Okozz kritikus varázslat sebzést 15 alkalommal (Magasabb vagy ugyanolyan szintű ellenfél ellen működik)
- Kábítsd el ellenfeled 40 alkalommal (Magasabb vagy ugyanolyan szintű ellenfél ellen működik)

Új AF képesség:
Vadászösztön:
Max szint: 50 Fejlesztési költség: 2 pont/szint
Minden egyes szintje 2-vel megemeli a spektrális manipuláció maximumát! (100-ról, 200-ra)
Előfeltétel: Nincs Visszafogott fejlődés

Inspiráció:
A V5-höz hasonlóan az összes világra bevezetni, ezzel segítve az új játékosokat (illetve azokat akik nem szeretnek annyira portyázni) abban hogy a megfelelő fejlesztési ütemben haladjanak!
Ezzel jól jár a Beholder KFT is, hiszen az új AF képességgel kihal a VF, a játékosok lépnek szintet, több őskövet vásárolnak! Aki pedig ezen fejlesztések közepette a 0 TP ismételhetőket válassza, hamar lemarad a szerver játékosaitól! (Inspiráció hatása és a VF hiánya miatt)
Köszönöm hogy türelemmel végigolvasták levelem, remélem jobb belátásra térnek, s meghagyják a portyát a játékosoknak mint fejlődési opciót!

Üdvözlettel:
Leonard (Vihar Lovagok)
Dátum: 2011.08.15. 23:14:03
törölve: összefoglalva fentebb
Dátum: 2011.08.15. 18:47:12
Nem, amit említettem az állatszakértelem...
de van AF képesség is valóban...
Dátum: 2011.08.15. 18:34:39
Az állatod adta elnyelés:

Amennyiben állatod alap szintje x, aktuális szintje pedig y valamint a te szinted z, úgy az állatod elnyelése (x/2+y)∗(0,5+0,25∗[z/15])

Az állatod adta varázslat elnyelés:
[1+(játékosszint/60)]*szakértelemszint (no de ez csak állat szakértelemmel!!!)

Az hogy alapjában véve miért nem ad az állat varázslat-elnyelést az jó kérdés...