Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Miklós

Dátum: 2016.06.27. 15:14:46
Sziasztok,

Lezárult a második V3exit szavazás. Ismét nagyon szoros lett az eredmény 51% szavazott a korlátozásra, és 49% a V3 végleges lezárására. Láthatóan nagyon megoszlott a közvélemény Harmadik szavazást már nem írunk ki, akkor ez a végleges eredmény, szerencsére ez nem egy olyan egetrengető döntés, mint az UK kiválása az EU-ból, a döntést később még felül lehet vizsgálni (a lezárást már nem lehetett volna). Az hogy jó döntés-e, majd az idő megmondja. Baraty jelenleg szabadságon van, a változásokat akkor implementáljuk, ha visszajöttek. Köszönöm mindenkinek a konstruktív hozzáállást!
Dátum: 2016.06.27. 14:49:13
Nem, a lopásnak nincs köze a karakter szintjéhez, a lopás limit fix lesz.
Dátum: 2016.06.24. 14:46:02
Idézet: DurLaDur - 2016.06.24. 08:37:34
Azt is lehetne, hogy amennyiben működik a lopás, akkor az vigyen akinek nagyobb, és ne csak a támadó.


Ilyen se lesz biztosan, hogy ülsz passzívan, és portyapont meg minden erőforrás nélkül fosztogatod a népet, még egy ok lenne rá, hogy miért ne legyen értelme portyázni.
Dátum: 2016.06.24. 14:44:54
Nekem is ez volt az első reakcióm, hogy akitől sokat lopnak húzza fel a lopását, de engem már meggyőztek, hogy ez így nem elég.
Egyetértek azzal, hogy nem jó az, ha elvehetek valakitől valamit, amire neki szüksége lett volna, akkor, amikor nekem már semmi szükségem sincs rá.
Arról szó sincs, hogy ettől gyengülne a lopás, ugyanúgy meg fog védeni a többiektől, és amikor elhasználtad a kiégetteket, gyorsan vissza fogod tudni tölteni. Nem a lopásnak lett korlátja, annak volt - de annak mindig is - hogy mennyi kiégett őskövet érdemes felhalmozni.
A KH az külön téma, a KH-nál egyáltalán nincs kiégett őskő, az hogy mégis lehet tőlük lopni egy minimális mennyiséget, egy gesztus volt tőlünk. A lopásplafon beállítása biztos nem lesz apropó arra, hogy a KH-nál még több kiégett legyen.
Egyébként a plafon elérése után is fogsz tudni lopni még, csak kevesebbet.
Dátum: 2016.06.24. 11:54:05
Némi információ arról, hogy mi várható júliusban:

Először is, a nyári szabadságolások miatt kicsit lassabban jönnek majd a fejlesztések, de azért igyekszünk haladni a beígért dolgokkal. Amire számítani lehet:

1.) A V3Exit szavazás kiértékelése, és ennek megfelelő változás.
2.) A szokásos júliusi befizetési és költségi akció július első felében.
3.) Lopással kapcsolatos kérések implementálása (lelakatolt ládikó AF szintjének növelése, minimál kiégett őskő lopás ha legalább 2000 kiégett ősköved van)
4.) Egyéb felmerült javaslatok (tárolt LE maximalizálás, állat oldal további optimalizálás ill. ami még közben felmerül)
5.) A csatlós aréna júliusban valószínűleg még nem fog elkészülni a szabik miatt, és azért ez egy eléggé nagy lélegzetvételű fejlesztés (kb. mint a portyát teljesen újra leprogramozni, rengeteg új tárggyal), várhatóan augusztusban fog bekerülni.
6.) A szintmaximum, tárgykraftolás témájával ezután fogunk tudni foglalkozni.
Dátum: 2016.06.22. 16:04:41
Idézet: LanMaffia - 2016.06.22. 07:34:52
Ha fel tudnád venni a fejlesztési javaslatok közé azt, hogy legyen egy kalkulátor vagy táblázat az állatok szintlépésének tervezéséhez, az nagyon szuper lenne


Felírtam, csak valakinek kéne akkor egy részletes leírást készíteni erről, hogy pontosan mi is az, amit szeretnétek.
Dátum: 2016.06.21. 23:07:37
Visszatérve akkor az eredeti topikra, akkor jó az a megoldás, hogy 2000 kiégett őskőtől csak a minimumot lopod, felirhatom igy a fejlesztési listára?
Dátum: 2016.06.21. 23:06:23
Hmm, ok, értem, tehát az, hogy "Jelen félkész állapotában rosszabb, mint volt." az igazándiból annyit jelent, hogy "a változások miatt a régi scriptek nem működnek". Azért ha fejlesztjük a játékot, és emiatt bizonyos (a szabályok szerint egyébként tiltott) 3rd party szoftverek nem működnek, azért nem túl ildomos még minket lecseszni . A második leveled már normálisabb hangnemű volt, de még így sem érzem a "játék hiányosságának" hogy nem automatizál magától az égadta világon mindent. Én amióta az eszemet tudom, játékokkal játszom, és igen, sokhoz készültek scriptek, modok. Néha előfordult, hogy valamit, ami tényleg szükséges volt, a fejlesztők beépítettek a játékba, de azért az esetek 99,9%-ában az volt a megoldás, hogy a scriptek modok írói updatelték a programjukat, ezt azért itt nem kell túl gyakran megtenni. Azt hogy kiszámolja neked egy program, melyik állatot pontosan mennyi ideig is kell gyakorlatoztatni, nem érzem pl. alapvető funkciónak, de megértem, ha erre valaki egy segédprogramot, vagy akár excelt használ, hogy kiszámolja neki. De akárhogy is, azért megnézzük, ezek közül a funkciók közül hátha van olyan, amit az UI túlzott továbbkomplikálása nélkül meg tudunk valósitani. Mondjuk nekem ezek tipikus prémium/VIp funkcióknak tűnnek, amire meg jön a válasz, hogy akkor inkább scriptelek.

Az állatszintlépős küldivel kapcsolatban igazad van, ezt ugye úgy jelezzük, hogy a gomb kipirosodik, az viszont csak az oldal újratöltésekor történik meg, ami itt nincs. De talán még mindig egyszerűbb így az oldal, hogy az állatok gyakorlatoztatása után kell 1 újratöltést csinálni, mintha minden egyes kattintás után kéne. Esetleg valamilyen feliratot vagy popupot tudunk adni, hogy a küldetés teljesült, ezt felirom.

A csatlósokhoz még egy harmadikféle pluszjelet minden képességhez már biztos nem fogunk bevezetni, persze megértem, hogy van amikor ez is hasznos lenne.
Dátum: 2016.06.21. 14:46:09
Idézet: Quellon - 2016.06.21. 14:04:01
Az állatoldalt mikor szeretnétek befejezni?

Hasznos lenne, ha konkrétan le tudnád írni, mi az, ami szerinted még hiányzik. Mi a patch után a visszajelzések alapján igyekeztünk minden kérést teljesíteni, a hibákat javítani, ha valaki még hibádzik, azt konkretizálni kellene.
Dátum: 2016.06.21. 12:45:54
Igen, Offsboy, ezt el kéne dönteni, mire is való a lopás szerintetek, és mit szeretnétek ezzel a szavazással és topikkal.

Bevallom én végig azt hittem, hogy a cél az, hogy ne lehessen csontra kirabolni valakit, de azért mindig legyen elég kiégett ösköved a duplázásra. De azok alapján,amit írtál, az is fontos szempont lenne, hogy akit akarsz, jól meg lehessen szivatni vele. Sajnos, a 2 cél nem összeegyeztethető, vagy teljes kontrollod van és azt csinálsz, amit akarsz, vagy adunk valamiféle védelmet a játékosoknak, a kettő együtt nem megy. Én azt látom egyébként, hogy a többségnek nincs óriási igénye arra, hogy jól meg lehessen őket szivatni (akármilyen módon is). De még a plafon bevezetésével is azért ez megoldható, ahogy itt többen írták, becsűrsz egy marék kiégett őskövet a kristályosítóba, és utána látogatod meg a delikvenst.

A kiégett őskő lopást kérő küldetések általában úgy vannak kalibrálva, hogy portyánként 1-3 kiégett lopással is kényelmesen teljesíthetők. Tehát ha úgy implementáljuk a limitet, hogy az elérése után is lopod a minimumot, akkor ezzel nem lesz gond.
Dátum: 2016.06.20. 15:45:53
Idézet: Bíborhold - 2016.06.20. 15:25:42
Esetleg lehetne egy kuponos relikviát is csinálni a védekezésre. Ez a relikvia a lelakatolt ládikó hatásfokát növelné. Bronz fokozaton +5, ezüst +10, arany +15, platina +20, mithril +25, kryxonium +30 és az unobtánium fokozatú relikvia +50-et adna egy ládikó őskő levédéséhez. Így egy ládikó +60 kiégettet tudna megőrizni a tulajdonosának. 30 ládikó akár már 1800 kiégett megőrzéséhez is elegendő lenne.
Természetesen a levédést is maximalizálni kell, szerintem az ilyen védekezési módszerrel maximum 2400 kiégettet lehessen levédeni. Már ez is több mint elegendő ahhoz, hogy minden játékos a befizetésekkor megtudja duplázni a befizetését.


Ez egy elég komplikált dolog lenne, ennél már egyszerűbb, ha a lelakatolt ládikó nagyobb mennyiségben / olcsóbban hozzáférhető. Majd odafigyelünk rá, hogy könnyebben lehessen szerezni.
Dátum: 2016.06.20. 15:43:46
Idézet: Offsboy - 2016.06.20. 13:11:05
Ha olyasmi helyzetben lennék mint te, kínosan figyelnék, hogy bárki aki akar befizetni, az mindig tudjon duplázni, de ha ez mégsem olyan fontos, akkor nekem sem az a továbbiakban.

Ez mire vonatkozik, a 2000-es limitre? Nem jó?
Dátum: 2016.06.20. 11:59:58
Idézet: Offsboy - 2016.06.18. 07:52:33

1. Miért az öltözködjön, akinek amúgy is magas a lopása? Nonszensz!

"Miért az kapcsolgassa ki-be a lopását, akinek magas a lopása? nonszensz." Pont erről beszéltem. Ha berakjuk, semmi garancia nincs arra, hogy ha te használod is, bárki más ezt használni fogja.
Idézet: Offsboy - 2016.06.18. 07:52:33

2. Ezek megint hasraütésszerű számok, és már az első felhozott példámon elbukik az elmélet. Adott a támadó 2000es lopása, ezt csökkenti 400-al, maradt 1600. Az ellenfél 1000ig jó védekezésben (500 őrködés + 500 éberség miatt). Így nem 1000es difivel, hanem 600assal hordják a köveit. Jeeee!

A te számaid is hasraütésszerűek. A kérdés az volt, mekkora lopás kelljen ahhoz, hogy egy 2000-es ki lehessen védeni. Én azt mondtam, az 1000-es a reális, te meg hogy az 500-as...
A további kommentekről:
Szó sem volt arról, hogy ezek a tárgyak őskövesek lennének. Egyszerűen csak egy implementálható alternatívát akartam adni arra, amit ti szeretnétek. Amit meg kéne értenetek, én is szeretnék megoldást találni a problémára, egy dolgot azonban mindenképpen el kel kerülni: hogy kismilliárd flaget, kapcsolót kelljen kapcsolgatni a játékban, már így is épp elég van ezekből, többet nem szeretnénk. Már most is komoly energiát emészt fel az ÜSZ-en amikor a nem annyira profi játékosok azt kérdezgetik, ezt meg azt hogy kell beállítani, hol vannak a kapcsolók, mitől függ, támadhatok-e lefelé, elhasználom-e az ősdrágakövet, stb. Tehát bármilyen egyéb megoldást játszhat, én írtam is jónéhány ötletet. A 2000-es limit is oké lehet, de nem külön flaggel: megállapodunk a számban, és kész, ha valaki eléri ezt a limitet, attól kezdve a lopásokkal nem, vagy csak minimum követ fog vinni, amíg ez alá a szám alá nem esik.
Dátum: 2016.06.17. 15:11:00
Sziasztok,

Végigfutott közben az előző szavazás, az eredmény a következő lett:
46% - legyen egy maximuma a portyában szerezhető LE szorzójának.
54% - zárjuk le a 3-mas világot.
(205 szavazat alapján)

Ez egy elég szoros eredmény, jobban örülnék, ha nem a játékosok fele döntene a játékosok másik felének a sorsáról, hanem az egyértelmű többség voksa döntene. Következő a javaslatom:

A szavazást megismételjük, de a korábban javasolt 5x szorzó helyett egy jóval megengedőbb, 15x szorzóval; viszont emellé bevesszük azt is, hogy a lélekszívással szerzett LE 100%-át elveszti az áldozat.
Ha a lezárás nyeri a szavazást, akkor a szavazás vége után 1 hétig el lehet még hagyni a szervert, az eredeti világváltási költség 10%-káért, hogy megmaradjon a választás szabadsága.
Az új szavazásnál már az egyszerű többség fog dönteni.
Dátum: 2016.06.17. 13:54:23
Továbbra is úgy gondolom, hogy a normális egy környezetben az, hogy a játékosok lopása nagyjából hasonló. Ha valaki felhúzza 1000-rel a többiek fölé, csak azt éri el, hogy mindenki másnak húznia kell 1000-et, nagyon jól megszivatott mindenkit. Ez ugyanolyan, mint az értelmetlen árversenybe kezdő kiskereskedők. Tipikusan egy olyan rendszer, ahol a szabályozás lehetősége a játékosok kezébe van adva, ha ők ezt eltolják, nem kéne a játékvezetéstől várni, hogy mi oldjuk meg a problémát.

A kikapcsolhatósággal azon kívül, hogy a közösség továbbra is a megacápa kegyelmére van bízva, egyéb problémáim is vannak:
- Ugyanúgy lehet terrorizálni bárkit, hogy "vigyázz, ha ez meg az nem úgy lesz, akkor bekapcsolom ellened a lopást, és szétszivatlak" (és itt nem Offsboyra gondolok, róla tudom, hogy nem ilyen, de ezt a fegyvert bárki használhatja)
- Amikor éppen szüksége van a usernek kiégett őskőre (pl befizetési akció előtt), ugyanúgy végig fog darálni mindenkit, ugyanúgy megy majd a sírás-rívás, hogy ők is őskövet akartak venni és most ellopták a kiégett ősköveiket.
- Ha ezt kikapcsolhatóvá tesszük, akkor jön még a kivégzés, a másodlagos támadások meg ki tudja mi minden.
- Ha ez (meg a többi) képesség kikapcsolható lesz, akkor az szíthatja a játékosok közti gyűlölködést, ellentéteket "tudom, hogy kikapcsolhattad volna, de mégsem tetted. direkt szivatsz engem, te #%*?"
- Ha minden portya előtt lesz kismillió flag amit ki-be kell kapcsolni, jön a következő fejlesztés, "1 gombos flagsor-elmentés" és hasonló ultrakomplikációk.

Szóval szerintem inkább a lopás mechanizmusát, és a védekezést kéne finomítani. Lehetőségek:
1.) Lelakatolt ládikó AF képesség max szintjének növelése.
2.) A probléma ott van, hogy a nagyobb lopással esély van sokkal több követ is lopni egyszerre. Tehát
2.1.) vagy egy maximumot meghatározni a lopható köveknél (de ez erőteljes nerfje a lopásnak, aki csak védekezni akar, annak a 0-s lopása mellett is csak ezt a maxot fogja vinni, akinek 2000-es van)
2.2.) a lopott mennyiségre vonatkozó osztót növelni. Ez valahogy igy néz ki: 1...X random érték, ahol X = (támadó lopása - védő lopása - éberség - 30) /5 +2. Az a /5 lehet /20 vagy akár /50 is.
3.) További, az állat éberséghez hasonló védő faktorok bevezetése, amik csökkentik az ellenfél lopását. Ezzel könnyen át lehet esni a ló túloldalára, mert ennek eredményeképp aztán senki sem fog tudni lopni, kivéve néhány top megacápát.

Szerintem az 1.) és 2.2.) lenne a legjobb.

A "lopás" kikapcsolásra esetleg el tudnék képzelni egy olyan megoldást, aminek az eredményeképpen nem kéne mindenféle flaget beállítani.
Pl. "tolvajgyűrű" és "tolvajnyaklánc" kufárnál megvásárolható tárgyak, mindegyik ad +200-200 lopást, megvásárlásukhoz min. 1000-es lopás kell, és megvásárlásukkor csökken a lopás szakértelmed 400-400-zal. Tehát így fel kéne áldoznod vmennyi lopást (aka "felejtés") de cserébe részben kikapcsolhatóvá tudnád tenni (de azért marad elég, hogy védekezni tudj). Nem kellenek új flagek, egyszerűen csak lesz egy "lopás" öltözeted.
Dátum: 2016.06.16. 16:14:36
A kikapcsolhatóságot én értelmetlennek tartom. Aki felnyomta az egekbe a lopását, az csak azért tette, mert különben nem tudott elég kiégett őskövet szerezni. Ha tudott volna feleekkora szakértelemmel is, akkor ugye nem csinált volna ilyet, maximum azért, hogy jól megszivassa a többi játékost. De a kettő közül bármelyik is igaz, nyilván ezek után nem fogja a lopást kikapcsolni. Tehát ez nem jelentene megoldást. Arról viszont lehet szó, hogy megnöveljük a lelakatolt ládikó AF képesség maximumát.

Egyébként van egy AF képesség, az éberség, ami csökkenti az ellenfél lopását a te lopásoddal. Tehát ha mondjuk az ellenfelednek 1000-as lopása van, azt az állatod csökkenti 500-zal, te egy 500-as lopással már ki tudod kompenzálni.
Dátum: 2016.06.08. 13:26:25
A mai nappal a következő változások kerültek be a játékba:
- A csatlósok képességeit egyszerre több ponttal is fejlesztheted egy kattintással. Az új, kék gombbal mindig az összes lehetséges mytokronitot elköltöd. Az új kényelmi funkciót nem kötöttünk prémium vagy VIP tagsághoz, bárki számára elérhető.
- A játékosoknál levő "asztrális kincs" nevű tárgyakat mindenkinél átneveztük "régi asztrális kincs"-re. Tartalma ugyanaz, mint korábban. Az ezután indított vadászatokban talált asztrális kincs tartalma viszont már el fog térni. Egyrészt, lesz benne esély, hogy találsz barna mytokornitot, másrészt "kheszon törmeléket". Ez utóbbi fontos komponense lesz a csatlós tárgyak készítésének. A kheszon törmelék esélye alapban 20%, de ha valaki nagyon sok asztrál kincset bontott (35000-nél többet), akkor ez az esély elkezd nőni, a bontott kincsek függvényében.
- Az asztrális kincs találati esélye nagyon magas kincs képesség összegnél módosult. Az 5 kincs / vadászatig az esély nem változott, de efelett az esély csökkenni kezd, tehát kétszerakkora kincs összeggel már nem fogsz vadászatonként 10 kincset találni. (de plafon nincs, tehát mindig nő a talált kincsmennyiség, csak csökkenő mértékben).
- Kérésetek alapján optimalizáljuk az állatok oldalt android rendszerekre, egy sorban csak egy állat képességei jelennek meg (folyamatban).
- Javaslatotok alapján bekerült egy újabb tárgy a játékba, "kisebb inspirátor". A tárgy a lélekkufárnál vásárolható meg, de csak az 1-3-as világokon. Hatásfoka feleakkora, mint a normál inspirátornak.
- Ha egy karakter tud a szövetség lélekkútjából is építeni, akkor az lesz a default beállítás, nem pedig a saját lélekenergia.
Dátum: 2016.06.08. 12:57:04
A bolygó ura esemény alatt valószínűleg le kellett volna tiltanunk a világok közti váltást, a problémák elkerülése végett.

Leírom, hogy a program hogyan kezelte ezt jelenleg:
A toplistákat, a program az adott világokhoz kötve tárolja, nem a karakterlapon. Tehát ha valaki egy piramis elérése előtt váltott világot, és az új világon fejezte be a piramist, akkor az erdménye az ottani toplistába számított be. Ha valaki viszont egyik v másik piramis befejezése után váltott világot, akkor az új világon a bolygó ura ill. univerzum ura címhez szükséges toplistában már nem került bele. Pl. A 2-es világon, az 1. és a 2. piramist elsőként teljesítő játékosok (két különböző játékos) világot váltottak. Ezért az eredményhirdetéskor a 2-es világon a bolygó ura ill. univerzum ura címeket a piramisokat másodikként teljesítő játékosok kapták meg.

Az esemény alatt ezzel kapcsolatban kérdés nem érkezett hozzánk, ezért remélem, hogy a világváltások célja nem a címekkel volt kapcsolatos.

Írjátok le, mit gondoltok, hogy kéne ennek működnie a jövőben, vagy tiltsuk-e le teljesen a világváltás a BU alatt.
Dátum: 2016.06.07. 16:05:15
Idézet: Tigrisnyul - 2016.06.06. 22:07:45
És akinek a három közül több világon is van karaktere, az megszívná, mert az egyik kezébe bele kéne harapni.

Idézet: Azazel - 2016.06.06. 22:54:42
Én meg pont arról beszélek, hogy nem kell összehozni, mert ahogy Offs mondta, akkora káosz lesz...csak nem jó értelemben vett káosz, hanem bughalmaz, sírás, amire megint ad hoc megoldások születnek, ami újabb sírás, újabb ad hoc...

Mindenképpen javaslom, hogy informálódjatok előbb. Az angol Végzetúrban már nagyon régóta össze van vonva a 3 világ, a szabályok tökéletesen le vannak kezelve, szóval ez nem káosz meg hasonló. Ezek egyébként itt is le voltak írva, amikor a magyar világösszevonás felmerült.

Quellon: nem a világváltással van a probléma. A világváltás már egy megoldás arra a problémára, hogy bizonyos világoknál bizonyos szint-range elnéptelenedhet. És hosszú távon lehet világösszevonás is, épp ezért van az, hogy vagy a világokon hasonló mértékű LE-t lehet szerezni, vagy soha nem lesz világösszevonás.

Dozer javaslatát támogatom, hogy a LE szívással szerzett LE 100%-kát megkapja a támadó, ha megcsináljuk ezt, és a győzelem/vereség arányba nem számoljuk be az NPC csatákat, akkor talán el lehet tekinteni a másik 2 megoldástól (vagy olyan maxot berakni, ami nem sérti a jelenlegi állapotokat).
Dátum: 2016.06.06. 15:31:32
Minél mélyebbre ásunk, annál komplexebb lesz a probléma Ibolyex példája érdekes volt, köszönöm! Úgyhogy nekiálltunk, és megnéztük, van-e eltérés a programban - és ha igen, milyen - az eredeti dokumentációhoz képest.

V3-as portya LE:
zskmányolt LE:= 10 + 10 * szint * maximum(áldozat győzelmeinek száma / vereségeinek száma, 0.2).
Ezt az értéket növelheti a gyémántok hordabónusza és a kreatív affinitás nevű szakértelem.
Ezenkívül, ha valaki egy prémiumos játékost támad, akkor az a LE-t ugyanúgy megkapja, viszont a prémiumos a szokásos LE-nek csak a 10%-kát veszti el. Ha egy prémiumos támadás során veszít, akkor a szokásos LE-nek csak a 20%-kát veszíti el.

Ami itt lényeges, a szorzó: áldozat győzelem/veresége, erre a szorzóra jelenleg nincs limit. Ez jelenleg bármeddig nőhet, idővel lehet akár 10, 100, 1000. Attól kezdve, hogy a játékosok elsősorban nem egymást ütik, hanem a KH-t és az SZB-t, egyszerre akár sok játékosnak is felnőhet ez az arány. Aki akarja, kihasználhatja ezt kölcsönös ütögetéssel, aki nem akarja, az nem, de a lehetőség adott.

Lélekszívás:
A lélekszívással zsákmányolt alapértéke az okozott sebzés, ezt szorozzuk a lélekszívás és a lélekszívás védelem különbségével, valamint fenti hányadossal: áldozat győzelmeinek száma / vereségeinek száma, de legkevesebb 0,2, és legfeljebb 1. Tehát számít a győzelem/vereség arány, de szerencsére a portyával ellentétben, itt van egy maximális szorzó. Viszont, a dokumentációval ellentétben, ahol nincs szó arról, hogy a vesztes az elszívott LE-nek csak egy részét vesztené el, a valóságban a lélekszívásra is igaz, ami a portyára, a vesztes csak az elszívott LE 10%-kát veszti el.

Tehát a lélekszívással szerezhető LE nem azért ilyen magas, mert a szorzóval gond van - ebben igazatok volt - hanem talán mert a minimális veszteség miatt a karakterek nem foglalkoznak a lélekszívás védelem növelésével, meg így mindenki többet tud szívni a nála gyengébbektől, és a KH klónokat sem jó ötlet ugye sok le szívás védelemmel ellátni.

De akkor a lélekszívásról 2 dolog:
1.) itt mi max úgy tudunk beavatkozni, hogy hirtelen elkezd mindenkinek nőni a természetes lélekszívás védelme, vagy a játékos által vesztett 10%-kot 20%-ra emeljük, nem vagyok benne biztos, hogy ezek jó megoldások lennének.
2.) ez a rész teljes mértékben a ti részetekről kontollált. Ha valaki nem akarja, hogy Offsboy vagy bármelyik nagyhal folyton megverje, egyetlen teendője van (amit más világon is tesznek). Magas transz. projekció, ami fölötte van, azt elköltöd, és ha nem tudnak tőled LE-t szívni, nem is fonak támadni.