Hozzászólások - Miklós
Dátum: 2016.11.19. 16:15:29
Igen, ezen lehet még változatni, ha más is szeretné.
Dátum: 2016.11.18. 16:21:00
Kedves Játékosok,
Az aukció a nyárihoz hasonló, változatlan formátumban lesz, új tárgyat most nem raktunk be. Egy világon csak egy tételt nyerhetsz, de ha van karaktered másik világon, ott is licitálhatsz.
A kedvezményes helyszíni befizetési akció rendszere a szokásos lesz, a csomagokat a lenti listában találjátok.
Kódos relikviák: a 4 vadonatúj kódos relikvia már elkészült, de hogy ezek mit tudnak, egyelőre titok Pénteken fognak a játékba bekerülni, az új HKK kiegészítő, a Kreátor műhelye megjelenése előtti napon. A relikviákat HKK kódokért, vagy őskőért lehet megvenni, a megszokott módon (ahogy tavaly is, most sem lesz várakozási idő, amíg a relikviákat csak kódért lehet megkapni).
Bolygó Ura csapatverseny.
Ne féljen senki a versenytől, csak gondolkodós feladatok lesznek most, és minden csapat versenyzői kapnak jutalmat, ami fejenként a következő:
1. unobtánium fókusz + 50 csatlóskristály
2. kryxónium fókusz + relikviakupon + 40 csatlóskristály
3. 2x relikviakupon + 30 csatlóskristály
4. relikviakupon + 20 csatlóskristály
5. 30 templomkristály + 15 csatlóskristály
6. 20 templomkristály + 10 csatlóskristály
7+ 10 templomkristály + 10 csatlóskristály
Ha nincs csapatod, akkor is érdemes eljönni, a legtöbb csapat a helyszínen, nevezéskor verbuválódik.
Aukciós lista
1. A szívósság öve (A szívósságod lehetséges maximuma 100-ra emelkedik, vagyis +1 harci kör.)
2. Az Uralkodó pálcája (Hordázás szakértelmed lehetséges maximuma 100 lesz, 5 harcoló állatot megengedve.)
3. Aukciós fétis. Csak az élő aukción megszerezhető. szint: 150, TP: +14. Passzív képesség: minden nap, a belépéskor kapsz 1-2 aranydukátot. A 2. aranydukát esélye a csatlós szintjétől függ (150. szinten 0%, 250. szinten 50%).
4. Az elveszett fétis. Választhatsz egy tetszőleges fétist (kivéve végzet és auckiós fétisét).
5. Egy tetszőleges unobtánium fokozatú relikvia (beleértve a mytokronitos relikviákat is).
6. Csatlós fűszer (zabáláskor a csatlósod 10%-kal több TP-t kap)
7. “Retro-joker1” Választhatsz egy tárgyat az alábbi listából: Alternatív szimbólum (+10% AF), Biztonsági pajzs (szkarab immunitás), Halálkristály (ellenfél állatát megölő varázslat fókuszkr), Inspirátor (V5/V6-on nem választható)
8. “Retro-joker2” Választhatsz egy tárgyat az alábbi listából: Karemium csapda (+1% állatelfogás), Mentális burok (kémgömb védelem), Wyhetrqaxx képzőgyűrűje (12% spec, 8% szakértelemfejl), Pdhivqaxx mázliamulettje (15% szerencsefejl), Zan (minden nap véletlenszerű relikviává alakul).
További tételek, amelyekre csak V1-en lehet licitálni:
9. Inspirátor. Több csp-t kapsz, attól függően, mennyire vagy lemaradva az elsőtől (de nem használhatsz VFet mellette).
10. Joker1. Nyertese a fenti listából választhat egy tetszőleges tételt.
11. Joker2. Nyertese a fenti lista alapján választhat egy tárgyat, kivéve azt a kettőt, amiért a legtöbb dukátot fizették (ha ugyanazért a tárgyért fizették mindkét legnagyobb licitet, értelemszerűen a következő legtöbb dukátért elvitt tárgy lesz a másik tiltott tétel).
Befizetési akció nov. 26.
2.000 Ft befizetés, azaz legalább 154 őskő vásárlása esetén:
1 relikviakupon, 3 univerzum ládikó, 3 ork sör, 10 aranydukát*, 2 smaragszelence, 10 csatlóskristály, 40 kék mytokronit
5.000 Ft befizetés, azaz legalább 385 őskő vásárlása esetén:
1 kryxónium fókusz, 10 univerzum ládikó, 10 ork sör, 25 aranydukát*, 6 smaragszelence, 25 csatlóskristály, 100 kék mytokronit, 1 templomi pálca
10.000 Ft, azaz legalább 770 őskő vásárlása esetén:
1 unobtánium fókusz, 20 univerzum ládikó, 20 ork sör, 50 aranydukát*, 12 smaragszelence, 50 csatlóskristály, 200 kék mytokronit, 1 templomi pálca
20.000 Ft, azaz legalább 1540 őskő vásárlása esetén:
2 unobtánium fókusz, 40 univerzum ládikó, 40 ork sör, 100 aranydukát*, 25 smaragszelence, 120 csatlóskristály, 500 kék mytokronit, 2 templomi pálca
* az aranydukátok csak akkor jelennek meg, ha már elérhető az aukciós ház a játékosnak
Az aukció a nyárihoz hasonló, változatlan formátumban lesz, új tárgyat most nem raktunk be. Egy világon csak egy tételt nyerhetsz, de ha van karaktered másik világon, ott is licitálhatsz.
A kedvezményes helyszíni befizetési akció rendszere a szokásos lesz, a csomagokat a lenti listában találjátok.
Kódos relikviák: a 4 vadonatúj kódos relikvia már elkészült, de hogy ezek mit tudnak, egyelőre titok Pénteken fognak a játékba bekerülni, az új HKK kiegészítő, a Kreátor műhelye megjelenése előtti napon. A relikviákat HKK kódokért, vagy őskőért lehet megvenni, a megszokott módon (ahogy tavaly is, most sem lesz várakozási idő, amíg a relikviákat csak kódért lehet megkapni).
Bolygó Ura csapatverseny.
Ne féljen senki a versenytől, csak gondolkodós feladatok lesznek most, és minden csapat versenyzői kapnak jutalmat, ami fejenként a következő:
1. unobtánium fókusz + 50 csatlóskristály
2. kryxónium fókusz + relikviakupon + 40 csatlóskristály
3. 2x relikviakupon + 30 csatlóskristály
4. relikviakupon + 20 csatlóskristály
5. 30 templomkristály + 15 csatlóskristály
6. 20 templomkristály + 10 csatlóskristály
7+ 10 templomkristály + 10 csatlóskristály
Ha nincs csapatod, akkor is érdemes eljönni, a legtöbb csapat a helyszínen, nevezéskor verbuválódik.
Aukciós lista
1. A szívósság öve (A szívósságod lehetséges maximuma 100-ra emelkedik, vagyis +1 harci kör.)
2. Az Uralkodó pálcája (Hordázás szakértelmed lehetséges maximuma 100 lesz, 5 harcoló állatot megengedve.)
3. Aukciós fétis. Csak az élő aukción megszerezhető. szint: 150, TP: +14. Passzív képesség: minden nap, a belépéskor kapsz 1-2 aranydukátot. A 2. aranydukát esélye a csatlós szintjétől függ (150. szinten 0%, 250. szinten 50%).
4. Az elveszett fétis. Választhatsz egy tetszőleges fétist (kivéve végzet és auckiós fétisét).
5. Egy tetszőleges unobtánium fokozatú relikvia (beleértve a mytokronitos relikviákat is).
6. Csatlós fűszer (zabáláskor a csatlósod 10%-kal több TP-t kap)
7. “Retro-joker1” Választhatsz egy tárgyat az alábbi listából: Alternatív szimbólum (+10% AF), Biztonsági pajzs (szkarab immunitás), Halálkristály (ellenfél állatát megölő varázslat fókuszkr), Inspirátor (V5/V6-on nem választható)
8. “Retro-joker2” Választhatsz egy tárgyat az alábbi listából: Karemium csapda (+1% állatelfogás), Mentális burok (kémgömb védelem), Wyhetrqaxx képzőgyűrűje (12% spec, 8% szakértelemfejl), Pdhivqaxx mázliamulettje (15% szerencsefejl), Zan (minden nap véletlenszerű relikviává alakul).
További tételek, amelyekre csak V1-en lehet licitálni:
9. Inspirátor. Több csp-t kapsz, attól függően, mennyire vagy lemaradva az elsőtől (de nem használhatsz VFet mellette).
10. Joker1. Nyertese a fenti listából választhat egy tetszőleges tételt.
11. Joker2. Nyertese a fenti lista alapján választhat egy tárgyat, kivéve azt a kettőt, amiért a legtöbb dukátot fizették (ha ugyanazért a tárgyért fizették mindkét legnagyobb licitet, értelemszerűen a következő legtöbb dukátért elvitt tárgy lesz a másik tiltott tétel).
Befizetési akció nov. 26.
2.000 Ft befizetés, azaz legalább 154 őskő vásárlása esetén:
1 relikviakupon, 3 univerzum ládikó, 3 ork sör, 10 aranydukát*, 2 smaragszelence, 10 csatlóskristály, 40 kék mytokronit
5.000 Ft befizetés, azaz legalább 385 őskő vásárlása esetén:
1 kryxónium fókusz, 10 univerzum ládikó, 10 ork sör, 25 aranydukát*, 6 smaragszelence, 25 csatlóskristály, 100 kék mytokronit, 1 templomi pálca
10.000 Ft, azaz legalább 770 őskő vásárlása esetén:
1 unobtánium fókusz, 20 univerzum ládikó, 20 ork sör, 50 aranydukát*, 12 smaragszelence, 50 csatlóskristály, 200 kék mytokronit, 1 templomi pálca
20.000 Ft, azaz legalább 1540 őskő vásárlása esetén:
2 unobtánium fókusz, 40 univerzum ládikó, 40 ork sör, 100 aranydukát*, 25 smaragszelence, 120 csatlóskristály, 500 kék mytokronit, 2 templomi pálca
* az aranydukátok csak akkor jelennek meg, ha már elérhető az aukciós ház a játékosnak
Dátum: 2016.11.07. 13:08:59
A mai nappal a következő fejlesztések kerültek be:
- Az állatok mellett van egy lakat ikon, erre kattintva az állatodat védheted sajtolás/zabálás ellen, amíg zárolva van, nem tudod véletlenül kisajtolni.
- Bekerült 2 új AF képesség az állatok szekcióhoz:
Barna mytoészlelés: korábbi ígéretünkhöz híven megkönnyítjük a barna mytokronitok szerzését, ezzel az AF képességgel a korábbi esélyt 4x -ére tudod növelni.
Csatlós emlékezet: a csatlós csatákban való lemaradás behozását könnyítettük ezzel a képességgel, egyrészt a kimaradt napokról több csatát tudsz bepótolni, másrészt egy csatlós egy nap 10-nél többet is tud csatázni.
- Felraktunk egy nagy adag, magasabb szintű csatlós felszerelést.
- Ami még készül: a szövetségi bajnokságban ha valaki egy kör végén nem teljesíti a nevezési feltételt, az adott napra kevesebb pontot kap (várhatóan a jövő heti fordulótól már bekerül).
- Az állatok mellett van egy lakat ikon, erre kattintva az állatodat védheted sajtolás/zabálás ellen, amíg zárolva van, nem tudod véletlenül kisajtolni.
- Bekerült 2 új AF képesség az állatok szekcióhoz:
Barna mytoészlelés: korábbi ígéretünkhöz híven megkönnyítjük a barna mytokronitok szerzését, ezzel az AF képességgel a korábbi esélyt 4x -ére tudod növelni.
Csatlós emlékezet: a csatlós csatákban való lemaradás behozását könnyítettük ezzel a képességgel, egyrészt a kimaradt napokról több csatát tudsz bepótolni, másrészt egy csatlós egy nap 10-nél többet is tud csatázni.
- Felraktunk egy nagy adag, magasabb szintű csatlós felszerelést.
- Ami még készül: a szövetségi bajnokságban ha valaki egy kör végén nem teljesíti a nevezési feltételt, az adott napra kevesebb pontot kap (várhatóan a jövő heti fordulótól már bekerül).
Dátum: 2016.10.27. 16:12:28
Ez is egy érdekes felvetés, hogy további minijátékként lehessen kihivásos alapon saját szövi bajnokságot rendezni. Mondjuk komolyabb tétért, a győztes szövi elszívja a vesztes karakterekben levő tulajdonság-LE egy részét
De komolyra fordítva a szót, 2 külön kategóriát csinálni, más-más szabályokkal, ennek kivitelezhetőségére így első körben elég kis esélyt látok. Állandó probléma lenne abból, hogy mi van, ha az egyik ligában nincsenek elegen... vagy ha nincsenek 4-gyel oszthatóan... Ha ugyanaz a díj, miért indulnék a profi ligában, ahol várhatóan erősebb ellenfelek lesznek. Ha a profi ligában több a díj, miért zárjuk ki a kisebb szöviket onnét. Ráadásul, nekem a kiindulási alap sem az igazi, hogy a kis szövik itt óriási előnyben vannak. Az "egyszemélyes" szövi ha csak egyetlen nap nincs a gép előtt és nem tudja leadni az összes támadást, akkor bukta az egész fordulót. a nagy szöviből mindig lesz, aki tud támadni.
Szóval én annyit ígérek, amit fent írtam, hogy minden nap rávizsgálunk, teljesül-e a nevezési feltétel, ha nem, akkor mínusz pontot adunk. Ha még komplikálni akarjátok ezt, beszélünk róla a talin.
De komolyra fordítva a szót, 2 külön kategóriát csinálni, más-más szabályokkal, ennek kivitelezhetőségére így első körben elég kis esélyt látok. Állandó probléma lenne abból, hogy mi van, ha az egyik ligában nincsenek elegen... vagy ha nincsenek 4-gyel oszthatóan... Ha ugyanaz a díj, miért indulnék a profi ligában, ahol várhatóan erősebb ellenfelek lesznek. Ha a profi ligában több a díj, miért zárjuk ki a kisebb szöviket onnét. Ráadásul, nekem a kiindulási alap sem az igazi, hogy a kis szövik itt óriási előnyben vannak. Az "egyszemélyes" szövi ha csak egyetlen nap nincs a gép előtt és nem tudja leadni az összes támadást, akkor bukta az egész fordulót. a nagy szöviből mindig lesz, aki tud támadni.
Szóval én annyit ígérek, amit fent írtam, hogy minden nap rávizsgálunk, teljesül-e a nevezési feltétel, ha nem, akkor mínusz pontot adunk. Ha még komplikálni akarjátok ezt, beszélünk róla a talin.
Dátum: 2016.10.24. 14:53:24
Pontosan a sebzés az egyetlen ami ér valamit, és az lenne a célszerű, ha azt lehetne upgradelni.
Lehet félreérthető voltam, a sebzés folyamatosan nő a szinteddel, de automatikusan, nem tudsz olyat csinálni,
hogy a te fegyvereidnek nincsenek statjai, viszont 2x annyit sebez mint a másiké, mert te arra raktad a pontot.
Ha van rá több ősi aranypénzem és rakat LE-m, akkor több azonos kategóriájú tárgyat is csinálhatok, amit cserélgethetek, ugye?
Ez megoldható, igen, nyilván lesz rá igény is.
Szerintem ezeknél is bevállalható annyi bátorság, hogy nem súlyoztok. Nektek is egyszerűbb, és a fentiek egyike sem boríthatja meg a csatát túlzottan.Szerintem ezeknél is bevállalható annyi bátorság, hogy nem súlyoztok. Nektek is egyszerűbb, és a fentiek egyike sem boríthatja meg a csatát túlzottan.Szerintem ezeknél is bevállalható annyi bátorság, hogy nem súlyoztok. Nektek is egyszerűbb, és a fentiek egyike sem boríthatja meg a csatát túlzottan.
Amióta tárgyakat rakunk a játékba, megvan ez a súlyozás. A tárgy vagy 1 elnyelést ad, vagy 2 varászlatelnyelést.
Nem kéne ezt most megszüntenti, a bónuszok súlya nem egyforma, +1 lélekszivás nem annyit ér, mint +1 káb.kivédés.
Be lehetne vonni ebbe a fejlesztésbe a gyűrű-nyaklánc craftolást.
Persze, ennek nincs akadálya, de nem rögtön az első körben, szeretnénk egyszerűvel indulni és utána bővíteni.
Jól sejtem, hogy ebből úgy februárban lesz leghamarabb valami?
A találkozóig nem lesz kész, és tény, hogy a talin tuti fel fog merülni pár sürgős dolog, de a februárt túlzónak
érzem. Ha a decemberi szabadságolások miatt nem készül el decemberben, januárra egészen biztosan meglesz.
A gyémánthorda és kufár medálnak a bónusza továbbra is érvényesülni fog az egyedi tárgyak elkészítésénél?
A fejlesztés indulásakor nem fogsz tudni minden létező speciális, egyedi képességet berakni a tárgyakba, amit bármilyen
korábbi tárgy tudott. Tehát szükséged lesz továbbra is, hogy az öltözetváltással bizonyos régebbi tágyseteket felvegyél
egy-egy cselekvéshez.
Lesznek egyedi fókuszkristályok is? Esetleg új épület, AF, stb., hogy a Legendás tárgyakba akár több fókuszkristály is belehelyezhető legyen? Gondolom az állatfelszerelések is idetartoznak.
Új, legendás tárgyba rakható egyedi fókuszkristályok egészen biztosan lesznek, de 1 tárgyba továbbra is csak 1 fk
lesz rakható. Az állatfelszerelések craftolása nem merült fel, ilyet nem tervezünk jelenleg.
- szerencsekerék update új szuperextra tárgyakkal, új kisebb tárgyakkal
- AH update. Felesleget kiszórni, új, fasza cuccokat betenni. Na én erre költeném az aranytallért. Pl küldetés gyűrű 2. szint, és ehhez kéne aranytallér is
- AH update. Felesleget kiszórni, új, fasza cuccokat betenni. Na én erre költeném az aranytallért. Pl küldetés gyűrű 2. szint, és ehhez kéne aranytallér is
Ezeket épp most csinálom, szóval ha valakinek van még vmi kivánsága, sürgősen irja meg nekem supportra v emailben,
a fórumon nem biztos, hogy látni fogom.
- SZB update. Ebbe egy csomó extra featuret lehetne beletenni.
ezekről az ötletekről most hallok először nem mondom hogy nem lehet velük kezdeni valamit, de ezt azért
átgondoltabban kéne.
Végzet Verme update, hogyan lehetne állandó játékelemmé tenni.
Ez már el van döntve, hogy lesz, de. Sorban kell mennünk. A tárgykraftolás, ami most jön, és nemcsak azért, mert
nyáron ezt a sorrendet ígértük, hanem mert magas szinten már elfogytak a tárgyak, erre a dologra már nagyon
régóta szükség van (és pl. az előfeltétele lenne a többi magas szintű reformnak is amiről korábban beszéltünk).
Jöhetnek új tárgyak, hogy több csatlóst lehessen hozni, most 10+ csatlós nem csinál semmit
Hamarabb jönnek, mint gondolnád
A csatlós arénában még sok potenciál van, de erről szeretnék veletek egyeztetni a Vu talin először (a bajnokságot leszámítva, az biztosan lesz)
Dátum: 2016.10.24. 14:30:15
Én is gyakorlatilag ugyanezt írtam, csak a "bármely pillanatban meg kell felelni"-t egy picit precizebben definiáltam (minden nap, a pontszámításkor), és én nem csinálnék ilyen kivételeket hogy x. szabályszegés után végleges kizárás, az, hogy kevesebb pontot kapnak, épp elég büntetés.
Dátum: 2016.10.21. 17:48:35
A szavazat alapján a játékos közösség elég megosztottnak tűnik, úgyhogy én óvatosan bolygatnám a szabályokat.
Azt mindenképp érdemes megjegyezni, hogy a nagy szövetségnek egy rakás előnye van, hátránya viszont nem igazán. Az épületek több tápot adnak és pöröghetnek az epikusok (és ennek köszönhetően az entitások). És egy jól szervezett, fegyelmezett csapat tud ugyanúgy harcolni az szb-ben, mint egy egyfős. Egyszerűen ki kell írni a stratégiát az üzenőfalra, és mindenkinek be kell tartani. Már ott vannak a számok a mezőkön, így elbénázni (bocs, elrontani) tényleg igazán művészet, és ha valaki tényleg tovább bénázik, hát, az még a statisztikákból is kiderülhet és mehet az ejnye-bejnye v a kirúgás. De tény, napról napra posztolni a stratégiát több energia, mint papíron megtervezni.
A multizásról, ezt ugyan figyeljük, de utána a vitázás, hogy tényleg multi volt-e vagy sem, hallatlan időt és energiát emészt fel, és nem lehet 100%-osan tökéletesen csinálni (proxyk - különböző IP, több ember uarról a munkahelyről - azonos IP, klasszikus dilemma). Tehát jobb olyan szabályokat alkotni, amik nem függnek a multizás felismerésétől.
1.) Az, hogy ha egy szövetségben egy adott körben az aktív / nem katás tagok száma 3 alá csökken a pontszám kiszámításakor, egyszerűen figyelhető, és a játékosok részéről is könnyen betartható. Persze ez nem jelenti azt, hogy mind a 3man harcolnak - ha 1 harcol, a másik kettő nem, de aktivak, akkor ugyanúgy 1 személyes szöviről beszélünk. Tehát e mérhető negativ változást szerintem nem eredményez egy kis szövinek, tényleg csak az esetleges visszaélést bünteti, ezt meg tudjuk csinálni.
2.) Az SZB szétválasztása 2 csoportra - kis és nagy szövik. Ezt rossz ötletnek tartom, hol húzzuk meg a határt, a 3-5 fő a kis szövi, a 6 a nagy? Akkor az 5 fős szövi fog panaszkodni, hogy a 3(1) fős szétverte, a 20 fős meg hogy a 6 fős előnyben van... De ennél is nagyobb baj, hogy a kevésbé frekventált szervereken nő az esélye, hogy egy kategóriában nincs elég vagy csak túl kevés résztvevő van.
3.) A másik ötletemre, hogy a nagy szövi több jutalmat kapjon, nem reagált senki, ha jól értem ez akkor amúgy is a dicsőségről szól, a jutalom irreleváns, a nagy szövinek tápban van úgyis sok előnye (ld. fent) tehát ez a javaslat ejtve.
Összefoglalva, ha egyetértés van, akkor meg tudjuk csinálni az 1.)-est.
Azt mindenképp érdemes megjegyezni, hogy a nagy szövetségnek egy rakás előnye van, hátránya viszont nem igazán. Az épületek több tápot adnak és pöröghetnek az epikusok (és ennek köszönhetően az entitások). És egy jól szervezett, fegyelmezett csapat tud ugyanúgy harcolni az szb-ben, mint egy egyfős. Egyszerűen ki kell írni a stratégiát az üzenőfalra, és mindenkinek be kell tartani. Már ott vannak a számok a mezőkön, így elbénázni (bocs, elrontani) tényleg igazán művészet, és ha valaki tényleg tovább bénázik, hát, az még a statisztikákból is kiderülhet és mehet az ejnye-bejnye v a kirúgás. De tény, napról napra posztolni a stratégiát több energia, mint papíron megtervezni.
A multizásról, ezt ugyan figyeljük, de utána a vitázás, hogy tényleg multi volt-e vagy sem, hallatlan időt és energiát emészt fel, és nem lehet 100%-osan tökéletesen csinálni (proxyk - különböző IP, több ember uarról a munkahelyről - azonos IP, klasszikus dilemma). Tehát jobb olyan szabályokat alkotni, amik nem függnek a multizás felismerésétől.
1.) Az, hogy ha egy szövetségben egy adott körben az aktív / nem katás tagok száma 3 alá csökken a pontszám kiszámításakor, egyszerűen figyelhető, és a játékosok részéről is könnyen betartható. Persze ez nem jelenti azt, hogy mind a 3man harcolnak - ha 1 harcol, a másik kettő nem, de aktivak, akkor ugyanúgy 1 személyes szöviről beszélünk. Tehát e mérhető negativ változást szerintem nem eredményez egy kis szövinek, tényleg csak az esetleges visszaélést bünteti, ezt meg tudjuk csinálni.
2.) Az SZB szétválasztása 2 csoportra - kis és nagy szövik. Ezt rossz ötletnek tartom, hol húzzuk meg a határt, a 3-5 fő a kis szövi, a 6 a nagy? Akkor az 5 fős szövi fog panaszkodni, hogy a 3(1) fős szétverte, a 20 fős meg hogy a 6 fős előnyben van... De ennél is nagyobb baj, hogy a kevésbé frekventált szervereken nő az esélye, hogy egy kategóriában nincs elég vagy csak túl kevés résztvevő van.
3.) A másik ötletemre, hogy a nagy szövi több jutalmat kapjon, nem reagált senki, ha jól értem ez akkor amúgy is a dicsőségről szól, a jutalom irreleváns, a nagy szövinek tápban van úgyis sok előnye (ld. fent) tehát ez a javaslat ejtve.
Összefoglalva, ha egyetértés van, akkor meg tudjuk csinálni az 1.)-est.
Dátum: 2016.10.21. 17:35:24
Itt még erősen a tervezés fázisban vagyunk, úgyhogy mire ezt elkezdjük, addig szerintem meg tudjuk oldani, hogy változtassunk az szb-n, az nem olyan komplikált. A gond csak az, hogy ott pontosan 50% mondta, hogy változzanak a szabályok, és 50%, hogy ne... de írok abba a topikba is. A 4-5 hét egyébként azért 4-5 hét, mert mellete folyamatosan vannak egyéb munkák, játékos reklamációk, esetleges bugok, apróbb javítások, és a folyamatosan futó eventek menedzsmentje (kvizolimpia, bajnokság, mini-event, nagy event, jutalmak beirása stb stb) plusz a külföldi végzeturak.
Dátum: 2016.10.21. 15:12:21
Végzetúr: Legendás tárgyak
Az isteni hatalmú végzeturak hamarosan képessé váltak arra, hogy saját maguk készítsék el elképesztő hatalommal bíró, legendás varázstárgyaikat.
A legendás tárgykészítés a játékosok számára 265. szinttől nyílna meg. Ettől kezdve a Tárgylista oldalon lesz egy „Legendás” fül, amelyre kattintva a játékos létrehozhatja saját fegyverét, páncélját, pajzsát, varázslatát (és a későbbiekben sisakját és csizmáját). A fegyverhez pl. a „Saját legendás fegyver létrehozása” gombot kell majd megnyomni, ez 1 ősi aranypénzbe, és egy csomó lélekenergiába kerül majd.
A legendás tárgy képét és nevét is te választhatod ki. Minden tárgy jellemzői 3 csoportba tartoznak: tulajdonságok, szakértelmek és harci jellemzők. Minden kategóriában kiválaszthatsz 3 dolgot, amire az adott tárgy bónuszt ad. Pl. tulajdonság: IQ, taumaturgia, mágia. Szakértelmek: kritikus ütés, kritikus varázslat, vastagbőr. Harci jellemzők: elnyelés, varázslatelnyelés, lélekszívás. Minden tárgynak lesznek default jellemzői is. A fegyvernél és a varázslatnál ez a sebzés, a páncélnál és a pajzsnál pedig alapban megvan a védekezés, és ezen felül választhatsz még 3 tulajdonságot.
A sebzés nem, de a többi dolog növelhető. A növeléshez ún. legendás forgácsokat kell majd használni. Ezek többféle módon megszerezhetők lesznek, egyrészt, az ősi aranypénzt átválthatod majd egy jókora mennyiségre, másrészt, jutalmul szerezhetsz majd eseményekben, harmadrészt, hozzákötjük extra jutalomként valamilyen, már hanyagoltabb dologhoz (pl. portyázás, vagy kalandok, vagy részvétel bajnoki viadalon). Az, hogy egy jellemző csoportra legfeljebb mennyi pontot költhetsz el, a te szintedtől függ. Mivel azonban a tárgyaknál mindig is voltak prémium, ősköves tárgyak is, ez itt meg fog maradni, a maximum elkölthető pontok kitolhatók lesznek valameddig őskőért.
Az, hogy mennyi legendás forgácsba kerül egyet növelni egy jellemzőn, függ attól, hogy min növelsz: pl. az IQ-t drágább lesz növelni, mint a védekezést, és sokkal drágább lesz növelni, mint a mágiát. Ezenkívül, ha egy jellemzőt sokkal magasabbra tornászol, mint a többi abban a csoportban, az is extra költséggel fog járni. (alternatíva: a jellemzők egymáshoz viszonyított pontköltsége attól függ, hogy a többi játékos mit preferált. Ha sokan növelnek IQ-t és mágiát senki, akkor nő az IQ ára, és csökken a mágiáé.) Terveink szerint lesz olyan lehetőség is, hogy a pontokért nem növelsz egy már meglévő jellemzőt, hanem egy újat vásárolsz. (alternatíva: az új „slot” nem vesz el pontot, amit más tulajdonságra költhetnék, hanem bizonyos szintekkel kapsz újabb slotokat).
Példa, a játékban levő jelenlegi tárgyak statjai alapján: egy 265. szintű tárgy tulajdonságaira 800 pont költhető. Az IQ 5, a mágia és egészség 1, a többi tulajdonság 2 pontba kerül. Veszek rá 100-as IQ-t, 100-as támadást, és 100-as taumaturgiát. Ahányszor szintet lépsz, kapsz +4 pontot, amit eloszthatsz a tulajdonságokra. Ugyanez a szakértelmeknél és harci jellemzőknél is (de más pontértékekkel). A 265-ös tárgy őskövesre való upgradelése a többi hasonló szintű tárgyhoz hasonlóan fix őskőbe kerülne, ez +400 pontot adna, ill. lenne lehetőség a tárgy prémium szintjének további upgradelésére is, ez 265. szint fölött minden szintért +2 pontot jelentene.
A harci jellemzőknél tervezett súlyozás: lélekszívás 6, kábítás 4, elnyelés, regeneráció, káb. kivédés, lélekszívás védelem 2, varázslatlelnyelés 1. A nem harci tápokat (AF pont, szakértelemfejlesztés, stb) később, egy 4. jellemző csoport formájában valósítanánk meg. Az, hogy a varázslatoknak kezdetben lehessen-e speciális hatást adni, egyelőre még kérdéses, hosszabb távon nyilván ezt is meg próbáljuk valósítani.
Lesz lehetőség a tárgy teljes resetelésére, ekkor a kép, elnevezés, de még a tulajdonságok is újra eloszthatók: de ennek persze érezhető költsége lesz (pl. újra ki kell fizetni a LE-t és ősi aranypénzt). (Esetleg: havonta 1x ingyen reset).
Attól kezdve, hogy elkezdjük a programozást, várhatóan 4-5 hétbe fog telni, hogy bekerüljön a játékba. De első körben várjuk az ezzel kapcsolatos véleményeiteket, kérdéseiteket, javaslataitokat!
Az isteni hatalmú végzeturak hamarosan képessé váltak arra, hogy saját maguk készítsék el elképesztő hatalommal bíró, legendás varázstárgyaikat.
A legendás tárgykészítés a játékosok számára 265. szinttől nyílna meg. Ettől kezdve a Tárgylista oldalon lesz egy „Legendás” fül, amelyre kattintva a játékos létrehozhatja saját fegyverét, páncélját, pajzsát, varázslatát (és a későbbiekben sisakját és csizmáját). A fegyverhez pl. a „Saját legendás fegyver létrehozása” gombot kell majd megnyomni, ez 1 ősi aranypénzbe, és egy csomó lélekenergiába kerül majd.
A legendás tárgy képét és nevét is te választhatod ki. Minden tárgy jellemzői 3 csoportba tartoznak: tulajdonságok, szakértelmek és harci jellemzők. Minden kategóriában kiválaszthatsz 3 dolgot, amire az adott tárgy bónuszt ad. Pl. tulajdonság: IQ, taumaturgia, mágia. Szakértelmek: kritikus ütés, kritikus varázslat, vastagbőr. Harci jellemzők: elnyelés, varázslatelnyelés, lélekszívás. Minden tárgynak lesznek default jellemzői is. A fegyvernél és a varázslatnál ez a sebzés, a páncélnál és a pajzsnál pedig alapban megvan a védekezés, és ezen felül választhatsz még 3 tulajdonságot.
A sebzés nem, de a többi dolog növelhető. A növeléshez ún. legendás forgácsokat kell majd használni. Ezek többféle módon megszerezhetők lesznek, egyrészt, az ősi aranypénzt átválthatod majd egy jókora mennyiségre, másrészt, jutalmul szerezhetsz majd eseményekben, harmadrészt, hozzákötjük extra jutalomként valamilyen, már hanyagoltabb dologhoz (pl. portyázás, vagy kalandok, vagy részvétel bajnoki viadalon). Az, hogy egy jellemző csoportra legfeljebb mennyi pontot költhetsz el, a te szintedtől függ. Mivel azonban a tárgyaknál mindig is voltak prémium, ősköves tárgyak is, ez itt meg fog maradni, a maximum elkölthető pontok kitolhatók lesznek valameddig őskőért.
Az, hogy mennyi legendás forgácsba kerül egyet növelni egy jellemzőn, függ attól, hogy min növelsz: pl. az IQ-t drágább lesz növelni, mint a védekezést, és sokkal drágább lesz növelni, mint a mágiát. Ezenkívül, ha egy jellemzőt sokkal magasabbra tornászol, mint a többi abban a csoportban, az is extra költséggel fog járni. (alternatíva: a jellemzők egymáshoz viszonyított pontköltsége attól függ, hogy a többi játékos mit preferált. Ha sokan növelnek IQ-t és mágiát senki, akkor nő az IQ ára, és csökken a mágiáé.) Terveink szerint lesz olyan lehetőség is, hogy a pontokért nem növelsz egy már meglévő jellemzőt, hanem egy újat vásárolsz. (alternatíva: az új „slot” nem vesz el pontot, amit más tulajdonságra költhetnék, hanem bizonyos szintekkel kapsz újabb slotokat).
Példa, a játékban levő jelenlegi tárgyak statjai alapján: egy 265. szintű tárgy tulajdonságaira 800 pont költhető. Az IQ 5, a mágia és egészség 1, a többi tulajdonság 2 pontba kerül. Veszek rá 100-as IQ-t, 100-as támadást, és 100-as taumaturgiát. Ahányszor szintet lépsz, kapsz +4 pontot, amit eloszthatsz a tulajdonságokra. Ugyanez a szakértelmeknél és harci jellemzőknél is (de más pontértékekkel). A 265-ös tárgy őskövesre való upgradelése a többi hasonló szintű tárgyhoz hasonlóan fix őskőbe kerülne, ez +400 pontot adna, ill. lenne lehetőség a tárgy prémium szintjének további upgradelésére is, ez 265. szint fölött minden szintért +2 pontot jelentene.
A harci jellemzőknél tervezett súlyozás: lélekszívás 6, kábítás 4, elnyelés, regeneráció, káb. kivédés, lélekszívás védelem 2, varázslatlelnyelés 1. A nem harci tápokat (AF pont, szakértelemfejlesztés, stb) később, egy 4. jellemző csoport formájában valósítanánk meg. Az, hogy a varázslatoknak kezdetben lehessen-e speciális hatást adni, egyelőre még kérdéses, hosszabb távon nyilván ezt is meg próbáljuk valósítani.
Lesz lehetőség a tárgy teljes resetelésére, ekkor a kép, elnevezés, de még a tulajdonságok is újra eloszthatók: de ennek persze érezhető költsége lesz (pl. újra ki kell fizetni a LE-t és ősi aranypénzt). (Esetleg: havonta 1x ingyen reset).
Attól kezdve, hogy elkezdjük a programozást, várhatóan 4-5 hétbe fog telni, hogy bekerüljön a játékba. De első körben várjuk az ezzel kapcsolatos véleményeiteket, kérdéseiteket, javaslataitokat!
Dátum: 2016.10.18. 15:12:03
A mai nappal a következő fejlesztések kerültek be a játékba:
- Már lehet a csatlósok képét is változtatni, ugyanúgy, mint az állatokét, a képükre kattintva, őskőért.
- Beraktunk a játékba egy új, ismételhető küldetést: győzz 7 alkalommal a csatlós arénában (amikor te támadsz)!
- Most már a csatlós arénában is lehet kalandot találni, ugyanúgy, mint portyázáskor.
- Bekerült a csatlós arénába a kémkedési lehetőség, 1/3 őskőért, vagy kheszon törmelékért meg tudod nézni egy ellenfél csatlósainak adatait részletesen.
- Beraktuk, hogy szintlépéskor a portya-fáradtság reseteljen, ez különösen gyorsabb világokon ill. a játék elején hasznos, szintlépés után tudsz újra kipihenten támadni.
- Magas szinten egyre komolyabbak az állatokat ért sebzések, ezért a felcser AF képeség maximumát 10-ről 20-ra növeltük (de ehhez azért sebgyógyítás szakértelem is kell).
- Már lehet a csatlósok képét is változtatni, ugyanúgy, mint az állatokét, a képükre kattintva, őskőért.
- Beraktunk a játékba egy új, ismételhető küldetést: győzz 7 alkalommal a csatlós arénában (amikor te támadsz)!
- Most már a csatlós arénában is lehet kalandot találni, ugyanúgy, mint portyázáskor.
- Bekerült a csatlós arénába a kémkedési lehetőség, 1/3 őskőért, vagy kheszon törmelékért meg tudod nézni egy ellenfél csatlósainak adatait részletesen.
- Beraktuk, hogy szintlépéskor a portya-fáradtság reseteljen, ez különösen gyorsabb világokon ill. a játék elején hasznos, szintlépés után tudsz újra kipihenten támadni.
- Magas szinten egyre komolyabbak az állatokat ért sebzések, ezért a felcser AF képeség maximumát 10-ről 20-ra növeltük (de ehhez azért sebgyógyítás szakértelem is kell).
Dátum: 2016.10.07. 12:45:28
A Végzet vermében most már direktben válthatsz vadászat italt is energiára, és ekkor az nem kerül leosztásra az inspirációs szorzóval.
Dátum: 2016.10.05. 16:14:52
Az aktivitásnak / katának csak a bajnokságba való nevezéskor van jelentősége, tehát ha közben megy el valaki, a bajnokságból nem lehet "kiesni". tehát ezt a részt nem lehet piszkálni.
A minimum nevezőszámot se babrálnám - ha feljebb toljuk, akkor azzal a kis szövikkel cseszünk ki, és aki trükközni akar, ugyanúgy megoldja 5 v 7 karinál.
Ha a több tagú szövi több elsődleges pontot kap, akkor azzal megint a kis szövik lehúzhatják a rolót.
Azt, hogy nekiállunk szubjektív bírálat alapján szöviket kizárogatni, szintén nem megoldás.
Én 2 járható utat látok:
1.) ha egy szövi több aktív taggal vesz részt, az kapjon nagyobb jutalmat. tehát 3-nak lenni egy nagyobb szövivel jobb, mint 1-nek lenni egy 1személyessel.
2.) Ha egy szöviben a bajnokság alatt bármikor 3 alá csökken az aktiv létszám (akár inaktivitás, akár kata miatt) akkor arra a fordulóra kapjon az a szövetség a pontjára 2/3 ill. 1/3 szorzót. (ez utóbbi esetben még szigorúbban figyeljük a multizást is).
Tehát mindenképpen egyszerű könnyen betartatható szabályváltozás kell, nyitott vagyok más javaslatokra is.
A minimum nevezőszámot se babrálnám - ha feljebb toljuk, akkor azzal a kis szövikkel cseszünk ki, és aki trükközni akar, ugyanúgy megoldja 5 v 7 karinál.
Ha a több tagú szövi több elsődleges pontot kap, akkor azzal megint a kis szövik lehúzhatják a rolót.
Azt, hogy nekiállunk szubjektív bírálat alapján szöviket kizárogatni, szintén nem megoldás.
Én 2 járható utat látok:
1.) ha egy szövi több aktív taggal vesz részt, az kapjon nagyobb jutalmat. tehát 3-nak lenni egy nagyobb szövivel jobb, mint 1-nek lenni egy 1személyessel.
2.) Ha egy szöviben a bajnokság alatt bármikor 3 alá csökken az aktiv létszám (akár inaktivitás, akár kata miatt) akkor arra a fordulóra kapjon az a szövetség a pontjára 2/3 ill. 1/3 szorzót. (ez utóbbi esetben még szigorúbban figyeljük a multizást is).
Tehát mindenképpen egyszerű könnyen betartatható szabályváltozás kell, nyitott vagyok más javaslatokra is.
Dátum: 2016.09.30. 16:41:54
Végzet Verme és inspiráció: itt sajnos egy tervezési hibát követtünk el, a mostani rendszer nem igazságos az inspirációsokkal szemben, 2 okból:
Az inspirátorosok nem kapnak több vadászat italt - de a verem az abból származó CSP-t is leosztja.
Bár az inspirátorosok az induláskor összegyűjthető 1000 CSP-t gyorsabban össze tudják szedni, de az kevesebb lépésre lesz nekik elég, és emiatt a toplistában hátrányban lesznek.
Ennek orvoslására 2 dolgot találtunk ki:
A max. tárolható CSP limitet is felszorozzuk az inspirációval. (Ezt majd azért meg kell nézni, más eseményeknél nem lesz-e ebből galiba).
Az energia vásárláskor lehet majd közvetlenül a vadászat italt energiára váltani, és így nem éri veszteség az inspirációsokat.
Talán még a mostani esemény alatt meg tudjuk ezeket csinálni, de visszamenőleg ez már nem jelent segítséget. Ha bármilyen hasonló anomáliát fedeztek fel, kérjük, idejében jelezzétek, az esemény közben már elég nehéz igazságosan változtatni.
Az inspirátorosok nem kapnak több vadászat italt - de a verem az abból származó CSP-t is leosztja.
Bár az inspirátorosok az induláskor összegyűjthető 1000 CSP-t gyorsabban össze tudják szedni, de az kevesebb lépésre lesz nekik elég, és emiatt a toplistában hátrányban lesznek.
Ennek orvoslására 2 dolgot találtunk ki:
A max. tárolható CSP limitet is felszorozzuk az inspirációval. (Ezt majd azért meg kell nézni, más eseményeknél nem lesz-e ebből galiba).
Az energia vásárláskor lehet majd közvetlenül a vadászat italt energiára váltani, és így nem éri veszteség az inspirációsokat.
Talán még a mostani esemény alatt meg tudjuk ezeket csinálni, de visszamenőleg ez már nem jelent segítséget. Ha bármilyen hasonló anomáliát fedeztek fel, kérjük, idejében jelezzétek, az esemény közben már elég nehéz igazságosan változtatni.
Dátum: 2016.09.30. 16:37:17
Idézet: Mordus - 2016.09.26. 14:07:27
Először is, hálásak vagyunk, hogy próbálod a játékot népszerűsíteni, ezer köszönet érte!
Ami a Végzetúrban (és minden játék tervezésénél) a legfontosabb, hogy kezdetben egyszerű legyen, könnyen megtanulható. Amikor elkezdesz játszani, mindig csak egyetlen dologra kell odafigyelned. Nem véletlenül van minden újdonság egyre magasabb szinthez kötve. Nem zúdul minden infó a játékosra az elején, amikor egy funkciót megszoktál, és valami újra vágysz, akkor jön a következő.
Épp ezért, ha a játékot népszerűsíteni akarod, valószínűleg az nem jó, ha rögtön az elején az AF pontoktól kezdve a Bolygó Urán keresztül az entitásokig és kincspontokig mindent elmagyarázol neki, akkor tényleg kimenekül a világból. Üljön le a játék elé, kezdjen játszani, figyelje a tutorialt, ha valami nem tiszta esetleg, akkor abban segíts neki.
Köszi!
Ezzel egyet kell, hogy értsek. Sokan mondták már előttem, hogy a játék egyre bonyolódik. Ezt saját bőrömön tapasztaltam, próbáltam beszervezni barátot akivel asztali szerepjátékoztunk régen és rpg-el játszik számítógépen plusz van tapasztalata böngészős játékok tekintetében is. Elkezdtem neki bemutatni a játékot, mi az erőforrás, hogyan tud szerezni (vadászat, portya, szb, kaland), aztán kezdtem végigmenni a baloldali menűsávon mi micsoda. Vannak a feladatok amik szintlépésnél resetelődnek. Van végzettemplom amit kezdetben 1-2 hét alatt kell teljesíteni később nagyobb lesz és 1 hónap áll majd rendelkezésre (Ekkor már kezdett felszökni a szemöldöke). Az erőforrást szakértelemre is el lehet költeni nem csak tulajdonságokra. Lehet saját befogott állatod és harcban melletted harcolnak. Aztán 60. szinttől bejön egy új erőforrás az AF ekkor már szemmel láthatóan ledobta az agya az ékszíjat így a csatlósos részt már nem is mondtam neki.
Először is, hálásak vagyunk, hogy próbálod a játékot népszerűsíteni, ezer köszönet érte!
Ami a Végzetúrban (és minden játék tervezésénél) a legfontosabb, hogy kezdetben egyszerű legyen, könnyen megtanulható. Amikor elkezdesz játszani, mindig csak egyetlen dologra kell odafigyelned. Nem véletlenül van minden újdonság egyre magasabb szinthez kötve. Nem zúdul minden infó a játékosra az elején, amikor egy funkciót megszoktál, és valami újra vágysz, akkor jön a következő.
Épp ezért, ha a játékot népszerűsíteni akarod, valószínűleg az nem jó, ha rögtön az elején az AF pontoktól kezdve a Bolygó Urán keresztül az entitásokig és kincspontokig mindent elmagyarázol neki, akkor tényleg kimenekül a világból. Üljön le a játék elé, kezdjen játszani, figyelje a tutorialt, ha valami nem tiszta esetleg, akkor abban segíts neki.
Köszi!
Dátum: 2016.09.24. 21:26:02
A szörnyeken gyengitettünk az előző körhöz képest. A probléma magja, hogy más eventektől eltérően, nem a saját klónoddal harcolsz, hanem egy generált ellenféllel. Az erős karakterek könnyedén leütik, a gyengéknek viszont nehézséget okoz.
Amit javasolni tudok:
Állatokat mindenképp vigyél a harcba.
Kritikust turbózd meg.
Talán mág az őrjöngés / támadás ital is segit.
Nézd meg a tárgyaidat, le tudod-e cserélni valamelyket táposabbra.
Fusd át az AF képességeidet, hátha lehet ott is tuningolni valamit.
Amit javasolni tudok:
Állatokat mindenképp vigyél a harcba.
Kritikust turbózd meg.
Talán mág az őrjöngés / támadás ital is segit.
Nézd meg a tárgyaidat, le tudod-e cserélni valamelyket táposabbra.
Fusd át az AF képességeidet, hátha lehet ott is tuningolni valamit.
Dátum: 2016.09.19. 14:52:22
Szívesen, ha valami esetleg még kimaradt, szóljatok gyorsan
Dátum: 2016.09.19. 14:07:50
Szerdán indul a Végzet Verme. A gyorsabb átláthatóság kedvéért nyitok neki most egy új topikot, de itt van a régi tropik linkje, a teljes leírással:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,955.0
Ami változik az előző eseményhez képest:
- Eseménypontot nem a CSP-k átváltásáért adunk, hanem a győztes csatákért (győztes csatánként 5-öt).
- A szörnytalizmánok nem ládákban lesznek, hanem szörnyeknél, viszont a továbblépéshez a 20 helyett elég lesz 17 pontot szerezni egy szinten.
- A győztes csaták után lesz esélye, hogy kalandot találsz.
- A szörnyeken egy picit gyengítettünk, ill. a szerencséjük jelentősebben csökkent.
- A segítségképp kérhető buffon erősítettünk.
- Az új verem nem 15, hanem 25 szintes lesz (de nem lesz külön bónusz rész).
- Kibővítettük a jutalomkategóriákat, sokkal többen tudnak gyémánt, platina stb. medált szerezni, és az egyéb jutalmak is nőttek.
- A ládákban is lehet hordatrófeát találni.
- A legvégén, ha már van fétised, fétisszilánkot fogsz kapni helyette.
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,955.0
Ami változik az előző eseményhez képest:
- Eseménypontot nem a CSP-k átváltásáért adunk, hanem a győztes csatákért (győztes csatánként 5-öt).
- A szörnytalizmánok nem ládákban lesznek, hanem szörnyeknél, viszont a továbblépéshez a 20 helyett elég lesz 17 pontot szerezni egy szinten.
- A győztes csaták után lesz esélye, hogy kalandot találsz.
- A szörnyeken egy picit gyengítettünk, ill. a szerencséjük jelentősebben csökkent.
- A segítségképp kérhető buffon erősítettünk.
- Az új verem nem 15, hanem 25 szintes lesz (de nem lesz külön bónusz rész).
- Kibővítettük a jutalomkategóriákat, sokkal többen tudnak gyémánt, platina stb. medált szerezni, és az egyéb jutalmak is nőttek.
- A ládákban is lehet hordatrófeát találni.
- A legvégén, ha már van fétised, fétisszilánkot fogsz kapni helyette.
Dátum: 2016.09.09. 16:24:15
Korrigáltunk 2 dolgot:
A csatlós arénában most már van egy szűrő, ahol jobban rá tudsz szűrni arra, kit akarsz támadni, és a frissítéskor se mindig ugyanazok az ellenfelek jelennek meg, mint ahogy valaki itt jelezte is.
A vesztes csatákért kapott Tp-t csökkentettük.
A csatlós arénában most már van egy szűrő, ahol jobban rá tudsz szűrni arra, kit akarsz támadni, és a frissítéskor se mindig ugyanazok az ellenfelek jelennek meg, mint ahogy valaki itt jelezte is.
A vesztes csatákért kapott Tp-t csökkentettük.
Dátum: 2016.09.08. 14:32:10
Ami felmerült javaslat:
- Csatlós arénában is lehessen kalandot találni.
- Lehessen valahogy kémkedni a többi csapatot.
- Legyen egy új, ismételhető küldetés amit fel lehet csatlós arénázás közben teljesíteni (pl. győzz 7 alkalommal csatlós arénában!)
Ezek fent vannak a fejlesztési listán, szívesen látunk további kommenteket is.
- Csatlós arénában is lehessen kalandot találni.
- Lehessen valahogy kémkedni a többi csapatot.
- Legyen egy új, ismételhető küldetés amit fel lehet csatlós arénázás közben teljesíteni (pl. győzz 7 alkalommal csatlós arénában!)
Ezek fent vannak a fejlesztési listán, szívesen látunk további kommenteket is.
Dátum: 2016.09.08. 13:05:48
A csatlósokat nem kell elküldeni pihenni, minden csata végén max. ÉP-re gyógyulnak. Ha egyszer kijelölted őket harcolni, max. más csatlósokra tudod őket cserélni, de teljesen nem tudod megszüntetni a csatlós csapatodat. Ez azért van, hogy mindig legyen kit támadni, ne pedig az legyen hogy mindenki csak a támadás idejére jelöl ki csapatot és utána nem lesz ellenfél.