Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Miklós

rendben, javítottam, magasabb szintűeket lehet támadni
Megszületett a portyázáspontokról való szavazás kiértékelése, 1289 szavazat alapján:

Korlátozzuk-e a napi portyázások számát?
Igen: 53%
Nem: 36%
Igen de csak a következő világon: 11%

Mennyi portyázáspont legyen naponta?
10: 37%
12: 13%
15: 50%

Korlátozás esetén legyen-e olyan alternatíva, hogy többet is portyázhatsz, de akkor csak azonos v magasabb szintűekre?
Igen: 53%
Nem: 19%
Rátok bízom: 28%

A portyázáspontok tehát bevezetésre kerülnek, napi 15 portyaponttal (amelyek a csp-hez hasonlóan, fokozatosan regenerálódnak), és lehetőség lesz választani, hogy 30 PP-t kapj, de akkor nem támadhatsz azonos szintűeket.

Fontos! 2 hét múlva tartunk azért egy új szavazást, hogy tetszik-e nektek az új rendszer.

További tudnivalók:
- Induláskor (1. szinten) illetve most, az átálláskor mindenki 15 portyaponttal indul.
- 1. szinten, illetve most az átálláskor az 1 és 2. szintűek az alternatív beállítással indulnak (30 PP / nap, csak azonos vagy magasabb szintűeket lehet támadni). Értelemszerűen, hiszen 1-2. szinten amúgy sem támadhatsz alacsonyabb szintűt.
- Most, az átálláskor a 3. ill. magasabb szintűek a 15 PP / nap beállítást kapták (amit később megváltoztathatnak a 30-asra).
- A 15 / 30 -as beállítás 3. szinttől kezdve megváltoztatható a portyázás oldalon. Ilyenkor a PP-k száma mindig nullázódik!! A beállítást leggyakrabban 48 óránként változtathatod meg.
- A portyapontok, a csp-khez hasonlóan halmozódnak. Azaz, ha egy nap nem használod el az összeset, a maradékot továbbviheted. Legfeljebb 100 (prémiumosok 150) portyapontot halmozhatnak.
- A felhalmozott portyapontok semmilyen más erőforrásra nem lesznek átválthatóak, tehát semmi másra nem tudod őket használni, csak portyázásra.
- Valószínűleg be fog kerülni a játékba egy új szakértelem, amivel a portyapontok száma növelhető.

Az új rendszerrel kapcsolatos hibákat nekem vagy Baratynak priviben, emailben, vagy esetleg ide a fórumra is lehet.
Dátum: 2008.10.08. 13:50:02
1. Az élő segítség rendszerét még tökéletesítjük, ha ezzel kapcsolatban véleményed van, juttasd el nekünk (akár itt a fórumon is, nekem üzenetként).

2. A kvízkérdést értékelők értékelési rendszere megújult, részletek a kvízes topicban:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,39.0

3. A portyázáspontos szavazás a végéhez közeledik, úgy tűnik hogy a többség megszavazza a portyázáspontok bevezetését, méghozzá azzal az alternatív lehetőséggel, hogy lehessen többet is portyázni, de akkor csak azonos szintűekre. Részletek:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,35.0
A kvízkérdések értékeléséről.

A játék első másfél hetében az értékelőket is "értékeltük". Azaz, aki túlzottan sok törölni, rossz, vagy jó választ nyomott a normális arányhoz képest, azok először figyelmeztetést kaptak, hogy reálisan értékeljenek, majd ha a gépnek továbbra sem tetszett, ahogy értékelnek, letiltotta őket az értékelésről, és ráadásul csak 45 helyes válaszonként tehettek fel kérdést.

Ez a rendszer MEGSZŰNT, nem küldünk ki figyelmeztetést vagy zárolást, és nem büntetünk senkit azzal, hogy 45 válaszonként tehet fel 1 kérdést. Felváltotta a helyét egy "intelligensebb" szűrő, amely kiszűri azokat, akik rosszul értékelnek (ezt manuálisan is ellenőrizzük), de nincs büntetés, nekik egyszerűen csak nem lesz lehetőségük az értékelésre. Az algoritmust a jövőben tovább fogjuk tökéletesíteni. A cél hosszútávon az, hogy a kérdéseket csakis azok értékelhessék, akik reálisan tudnak értékelni. Ha az eredménnyel elégedettek leszünk, akkor viszont lehet, hogy ezeknek az embereknek bevezetünk valami kisebb jutalmazási rendszert is.

Ezenkívül hamarosan bekerül egy olyan rendszer is a játékba, hogy a "rossz kérdés" értékelés megjelölésekor megadhatod, hogy miért választottad. Így akinek a kérdését elutasítják, meg fogja tudni, hogy ez miért csinált, mit csinált rosszul. A kérdésfeltevésre a fentiekben leírt irányelvek továbbra is érvényesek!
Dátum: 2008.10.08. 08:49:45
Idézet: Pappara - 2008.10.07. 17:44:46
Elvben találtam 2 kiégett őskövet, valamiért mégiscsak egyet jelez nekem a rendszer. Vártam kicsit, hátha megkapom, de semmi eddig... nem aktiváltam egyiket se, feltűnt volna ha előfizetek:)

Van egy szakértelem, amivel el lehet lopni (kis eséllyel) kiégett őskövet mástól (ld. a csatáidat, a végén van kiírva).

Idézet: Zacsi78 - 2008.10.08. 08:34:58
Hogyan tudok állatot befogni, sehol nem találom.

Ld. haladó fórum, szakértelmek.
Dátum: 2008.10.07. 08:17:16
Ennek az oka igen egyszerű. Ahogy előrehaladsz a játékban, egyre több LE-t szerzel. Ha a képlet konstans maradna, akkor mondjuk 30. szinten 1 vadászat eredményéből már fel tudsz nyomni egy szakértelmet 1-ről 10-re. Magas szinten még igy is jóval könnyebb lesz a szakértelmeket fejleszteni, mint a tulajdonságokat.
Dátum: 2008.10.07. 08:14:23
Az alacsonyabb szintűekért már igy is kevesebb LE és TP jár, de látod még igy is sokszor megéri ütni őket.

Egyébként az alternativ javaslatom pont titeket szolgál:
ha a veled azonos szintüeket ütöd, akkor sokkal többet portyázhatsz, tehát megéri ezt csinálni. és aki azt mondja, áldozott rá hogy jól tudjon portyázni, és számára a sok csata adja a játék savát borsát szintén zenész, továbbra is kiélheti magát - 30 támadás a veled azonos szintűekre remélhetőleg bőven elég lesz egy napra.
Dátum: 2008.10.06. 23:05:32
Idézet: Braka - 2008.10.06. 19:01:35
Ha csekken adtam fel pénzt, az kb. mennyi nap múlva érkezik meg a számlámra(és alakul át őskővé )?

Kb. 2-5 nap, a posta sebességétől függően.
Dátum: 2008.10.06. 15:32:50
Megy már a szavazás a játékban!
Dátum: 2008.10.06. 15:31:08
Rendben, igyekszem módosítani a leírásokat úgy, ahogy kérted!

Elnézést, hogy ez a dolog nem elég feltűnő, igazándiból a később megismert dolgok közé szántuk, mert kicsit komplikált. Az, hogy valaki ezt 2. szinten süti ki, te meg 6. szinten - lehet, hogy ő 3 nappal korábban jutott hozzá, de te 3x annyi LE-t kapsz belőle szóval nem biztos hogy jól járt aki rögtön az elején rohant kisütni.

Hogy miért van ez az egész úgy, ahogy van: a tesztelés során sokszor volt olyan, hogy hú, bárcsak lenne egy egyszer, vagy nagyon ritkán használható "kívánságom" amivel a tárgy gyűjtéshez hozzájárulhatnék. Ez a "kívánság" lett a lélekkút kisütése. Azért kötöttük az egészet őskőhöz, mert különben ez egy általános táp lenne, amit akár hozzá is adhatnánk a vadászat LE-jéhez. De elismerem, ez részben egyfajta marketingfogás is.
Dátum: 2008.10.06. 14:37:04
Sziasztok,
Az értékelőket értékelő rendszerünk sajnos nem lett tökéletes. Azt tekintettük, hogy összességében mi volt az értékelések aránya, és aki ezektől nagyon nagy mértékben eltért, azt zártuk ki az értékelésből.
A probléma itt az volt, hogy nagyon sokan jónak értékeltek rossz kérdéseket is, illetve sokan a rossz helyett törölnit nyomtak, ezért nem lett reális az arány.
A következőt fogjuk csinálni:
- Mindenkinek visszaadtuk az értékelési jogot és levettük a "büntetést".
- Megváltoztattuk a kiértékelő rendszert úgy, hogy "gyakorlatiasabb" legyen. Manuálisan végignéztem, kik azok, akiket továbbra is zárol a rendszer, és mindegyik teljesen jogosnak tűnik.
- Aki az új szűrőn sem ment át, azt sem fogjuk büntetni azzal, hogy csak 45 jó kérdésenként tehet fel új érdést. Mindössze annyi fog történni, hogy ő nem fog értékelni, külön üzenettel nem bombázzuk erről.
- Hosszabb távra pedig: már kitaláltunk egy, a fentieket tökéletesítő rendszert, ami tényleg kiszűri a rossz értékelőket. Illetve valószínűleg bevezetünk valamilyen jutalmazási rendszert a jó értékelők számára, ahelyett, hogy a rosszakat büntetnénk.
Addig is, arra kérek mindenkit, hogy az itt, a fórumon megadott, és a játékban, a kvíznél is olvasható értékelési rendszert tartsa szem előtt, amikor egy kérdést értékel.
Dátum: 2008.10.06. 13:22:04
Megújult az élő segítség! (bal oldali menü, segítség gomb) Saját programot készítettünk, amely kényelmesebb és használhatóbb. Ezenkívül az új rendszerrel megoldható az is, hogy bizonyos időközönként működjön akár munkaidőn kívül is.

Ahogy láttátok, a kvíznél - ha az operátor azért utasítja el, mert helyesírási hiba volt benne,vagy már szerepelt az adatbázisban - erről értesítést kaptok, és ilyenkor lehet helyette új kérdést írni.

A kvíz rendszeren emellett továbbra is dolgozunk, szeretnénk, ha minél pontosabb visszajelzést kapnának a játékosok arról, miért lett a kérdésük elutasítva, és hogy mit tehetnének azért, hogy ez legközelebb ne forduljon elő.
Dátum: 2008.10.06. 09:47:49
amit irsz azzal az a gond, hogy pont a legtáposabbak fognak tudni többet támadni, és még jobban eltápolódnak

egyébként itt a hozzászólásaitokat olvasva, az ötlött fel bennem a káposzta és a kecske kielégitésére, lehet, hogy azt kéne csinálni, hogy választhatsz:
vagy napi 12-15 portyapont, és akkor támadhatsz alacsonyabb szintüeket is. Vagy napi 30 portyapont, de akkor csak azonos v magasabb szintüeket támadhatsz. A beállitást persze csak bizonyos időközönként lehetne változtatni, és akkor a portyapontok nullázódnának.
Dátum: 2008.10.06. 08:49:47
Idézet: tramenes - 2008.10.05. 10:38:55
A méregfelhő extra hatását (-3erő) növeli a magas taumaturgia vagy az csak a sebzésre vonatkozik?

Igen, de ilyen kis módosítónál ez a kerekítés miatt nem lesz észrevehető. Ha egy varázslat -20 támadást vagy hasonlót ad (lesz ilyen) ott már számítani fog a taumaturgia.

Idézet: Fmate - 2008.10.05. 10:51:02
Próbáltam keresni,de egyszerűen túl sok a találat...Szóval,nemrég kerültem 3. szintre,és egy ideje nem kapok kvízkérdéseket.Van vmi szabály ami eddig elkerülte a figyelmemet?Egyetlen helyes válasz hiányzik a küldimhez,jó lenne befejezni.

Van a vadászatod alatt egy gomb, kérdőív kitöltése... töltsd ki, és utána kapod a kvízkérdést.

Idézet: Nagy sas - 2008.10.05. 11:30:59
Sziasztok!
az lenne a kérdésem ha prémium tag leszek akkor ugye lehet kariképet feltölteni ! és ez meddig érvényes ? tehát a kép addig marad amíg a tagság le nem jár?

Megmarad véglegesen. Ha üzenetbe kéred a választ, akkor üzenetben is kérdezz...

Idézet: Iandor - 2008.10.05. 22:23:13
Az állatok között van használhatósági/ hasznossági különbség? Ha igen mi a sorrend?
Mert az egyik állatnak 1200, a másiknak 2100LE az idomítása.
Köszi

Minden állatnak van egy ún. alapszintje. Az alapszinttől függ, hogy mennyi beidomítani, mennyi életpontja lesz, mennyire jól harcol stb. Tehát a nehezebben idomítható állat táposabb is.
Dátum: 2008.10.05. 22:33:40
Sharpa: még nem tudtatok meggyőzni arról, hogy a béta1-en gyenge gyémánt a minimális erősités hatására erősebb lett, mint a többi horda, mert a Craslorg féle matematikai levezetést alkalmazva nekem pont az ellenkezője jött ki, hogy pont tökéletes az egyensúly. Nekem a top listáról egyébként az jön le, hogy a rubin erősebb a gyémántnál

Amit még fontos tudnod ezzel a témával kapcsolatban:
1. Egy játékban az induló kasztok / fajok / hordák stb. egyensúlyát utólag megváltoztatni általában mindig óriási hiba.
2. Mikronnyi eltérés (vélt vagy valós) mindig lesz, tökéletes egyensúly nincs, ezért nem változtatunk meg semmit.
3. Ha túl gyengének érzed a hordádat, néhány szint múlva lehetőséged lesz hordaváltásra.

De ez az egész "túl erős a gyémánt horda" téma nagyon eloffolja az eredeti topicot. Ha lesz időm konkrét adatok alapján csinálok majd egy matematikai modellezést, hogy megnyugodjatok.
A játékban levő kérdőivet megcsinálom, csak az adatbázis kreálásnál volt egy hiba, ezért csak hétfőn tudom majd beüzemelni ha Barattyal konzultáltam.
Dátum: 2008.10.05. 20:52:00
Craslorg: "A gyémántok 10 csata alatt teszem azt 5-5-re végeznek". A számításod teljesen elméleti, és hibás. Először is, az arány nem 5-5, hiszen minden egyéb hordának bónusza van a harcban. Lehet, hogy az arány csak 6-4 - ami még mindig jó lenne. Csakhogy gyakorlatban ez azt jelenti, hogy mindenki szívesebben támad gyémántot, és a támadó előnyt élvez, hiszen a legtöbben egy náluk gyengébbet támadnak. Több támadás éri őket, sokat sebződnek, tehát sokkal ritkábban tudnak portyázni. A gyémánt a béta1-ben a leggyengébb horda volt, a minimális erősítésekkel csak szintbe került, be tudja hozni azt a veszteséget, amit a kevesebb győzelem, és a több, őket érintő támadás jelent.
Az, hogy ki van most az élmezőnyben, nem a hordától függ, hanem attól, hogy mennyire jó játékosok. Nyilván mivel sokkal több gyémánt van, mint egyéb, ezért az élmezőnyben is több van belőlük.
Dátum: 2008.10.04. 23:06:50
Jaja, Draglov hozzászólását én sem értem... ez egy játék, ahol a lényeg, hogy játssz, szórakozz. "NYERNI" csak egy ember fog, szóval ha arra vágysz, hogy első legyél, nagy valószjnűséggel kudarcélményben lesz részed...

Attól, hogy egy pár ember itt többször leírja, hogy mennyire durva lett a gyémánt, még nem lesz igaz... A rubin, zafír és smaragd horda nagyon pöpecre ki vannak egyensúlyozva: képességeik gyakorlatilag átszámithatók, egyforma erősek, ezen nincs is sok értelme vitázni. A gyémánt bónusza teljesen más jellegű, ezért nehéz hasonlítani. A béta1-en 33% bónusza volt támadáskor szerzett LE-re, és 10% elvesztett LE-re. A béta2 során a második bónuszt is felemeltük 33%-ra, és kaptak a tárgyakra 10% kedvezményt. Az első verzió matematikai levezetésben és gyakorlati tapasztalatban is gyenge volt. hiába tudtak több LE-t szerezni, ha a csatákban gyakrabban vesztettek, az nem kompenzálta ezt. és még a vesztett védelem 10-ről 33-ra növelése sem volt igazán elég ehhez. A tárgyakra a kedvezmény még valami, de szintenként max. 1 tárgyat veszel, annak a 10%-ka néhány vadászat. Szóval szerintem most igy tökéletes az egyensúly (bár átszámitani igy is igen nehéz...)

A játékban 3 válaszlehetőséget lehet feltenni, ezért írtam 3-mat. És túl nagy kisregényt se tudok elé irni. Ja, és azt most megmondom, hogy ez a változás nem fogja azt hozni, hogy "nem verik szét az embereket". látatlanban megmondom, hogy ez a korlátozás kevesebb, mint 5%-kot érint. tehát semmilyen hatása nem lesz arra, hogy az átlag usert hányszor ütik meg. arra lehet jó, hogy az éljátékosok kevésbé húzzanak el, de ezt már korábban is irtuk, erről szól az egész. egy korlátozás, és nem a gyengék védelme.
Dátum: 2008.10.04. 16:09:27
Mit tegyél, ha sokan támadnak?

A játékon belül számos help és segítség van azért, hogy a kezdőket, gyengéket segítse, a fórumokon is több topic van erről, de ezeket a tanácsokat nem árt még egyszer itt is összefoglalni. Már ha valaki eljut idáig, hogy ezt a topicot megtalálja...

Előfordulhat, hogy valaki úgy érzi, sokan támadják, nála erősebbek, és elrabolják a lélekenergiáját, leverik az életpontját, és emiatt nem tud fejlődni. Mit lehet ilyen esetben tenni? Szerencsére számos megoldás van, csak olvasd el ezt a posztot figyelmesen!

1. Amikor egy játékos meg akar támadni valakit, általában két szempont alapján dönti el, hogy kire támadjon: milyen felszerelése van az áldozatnak, és mekkora a tulajdonságösszege.
1.1. A tulajdonságösszeg növelése a legegyszerűbb dolog. Kattins a főoldalon a karakterlapra. A tulajdonságaid mellett van egy szürke vagy egy zöld kereszt. A zöld keresztre kattintva megnövelheted a tulajdonságodat! A szürke kereszt azt jelenti, hogy nincs elég lélekenergiád (tehát vadásznod kell). Egy fontos segítség: minél alacsonyabb egy tulajdonság, annál könnyebb megnövelni! Tehát sokkal kevesebb lélekenergia kell ahhoz, hogy minden tulajdonságot megnövelj 20-ról 21-re, minthogy csak a támadásodat felnöveld 20-ról 27-re. Ha sokan támadnak, mindig a legalacsonyabb tulajdonságodat növeld, hogy minél magasabb legyen a tulajdonságösszeged, és leszálljanak rólad. A támadás tulajdonság hasznosabb ugyan, mint a mágia, de ha a mágiát is növeled, a többiek erősnek hisznek és nem támadnak.
Másrésztől, ha csak a szövetségben építesz, és a tulajdonságaid nem nőnek, mindenki azt látja, hogy gyenge vagy, és támadni fognak! A top listára kattintva megnézheted, a többi, hasonló szintű játékosnak mennyi a tulajdonságösszege. Ha nagyon el vagy maradva tőlük, akkor ennek a fejlesztésére koncentrálj!
1.2. A támadásnál az is szempont, hogy milyen felszerelése van az áldozatnak. Akinek hiányzik valamelyik felszerelési tárgya, különösen, ha nincs varázslata, azt könnyebben támadják. Ha teheted, igyekezz minden tárgyból (fegyver, páncél, pajzs, varázslat) beszerezni egyet-egyet. Ha már megvan, elég 5-6 szintenként lecserélned. Ha egy tárgyra gyűjtesz, spórolj össze minél több cselekvéspontot, és igyekezz egyhuzamban minél rövidebb idő alatt sok vadászatra elmenni. így nem tudnak olyan sokszor megtámadni. Persze előfordul hogy kapsz egy pár támadót, de legrosszabb esetben is csak néhány vadászatnyi lélekenergiát vesztesz. Ha sok lélekenergiát gyűjtesz egy tárgyra, nem árt a vadászatok végén újra ránézni a karakteredre, mert ha 1-2 napig ott van nálad a sok lélekenergia, többet ellopnak belőle. A gyűjtésre tehát válassz egy olyan időpontot, amikor a vadászat leteltével ismét rá tudsz nézni a karakteredre. Tárgyra ne gyűjts amíg nincsenek szintednek megfelelő tulajdonságaid!
1.3. Van még egy szempontja a támadóknak: előszeretettel támadják azt, aki nincs szövetségben. Ennek oka egyszerű: aki szövetségben van, megteheti, hogy akár az összes lélekenergiát elépíti. Aki nincs, annál viszont mindig lesz zsákmány. Ezért minél előbb próbálj belépni egy olyan szövetségbe, amely élet- és fejlődőképesnek tűnik!
1.4. A Beállításoknál írhatsz magadnak bemutatkozást. Sok esetben egy megfelelően szellemes / érdekes bemutatkozás hatására is elállhatnak a megtámadásodtól.
1.5. Egy kezdő játékosnak az első kvíz kitöltéséért kapott 6 őskövet mindenképp érdemes 1 hét prémium tagságra költeni (baloldalt, Prémium gomb). Ekkor ugyanis kevesebb lélekenergiát tudnak tőled rabolni.

Ha átlagos tulajdonságösszeged van, van pár valamilyen tárgyad, és szövetségbe tartozol, akkor könnyen lehet, hogy szinte senki nem fog támadni!

2. Hogyan gyűjtsek lélekenergiát egy új tárgyra?
A leggyakoribb ok, amiért egy játékos frusztrálva érezheti magát, ha lélekenergiát próbál gyűjteni egy tárgyra, és azt folyton ellopják tőle. Ez ellen azonban számos módon lehet védekezni.
2.1. Ahogy már fent leírtam, próbálj összegyűjteni sok csp-t, és egyhuzamban szedd össze a lélekenergiát.
2.2. Ha egy régi tárgyat cserélsz újabbra (kivéve fegyvernél) akkor a régi tárgy árát is be lehet számítani, azt eladhatod (igaz, csak negyedáron) mielőtt az újat megvennéd.
2.3. Fontos trükk: ha életpontod 15% alatt van, nem tudnak támadni! Ha mondjuk egy 1500 lélekenergiás tárgyra gyűjtesz, amikor már van 3-400 LE-d, érdemes támadni annyit, hogy életpontod lecsökkenjen (akár 1-re). Ilyenkor persze vesztesz egy kis lélekenergiát, de utána a maradékot teljes biztonságban össze tudod gyűjteni!
2.4. Ha szövetségben vagy, kérj segítséget egy szövetségi társadtól amíg gyűjtesz! A legtöbben nem támadnak meg olyat, akin segítség van. A segítségnyújtáshoz a szövetség főlapján kell a megfelelő gombra kattintani, jobboldalt.

3. Láthatatlanság
A láthatatlanság egyrészt egy végső megoldás, ha minden fent leírt dolog csődöt mond, másrészt a békés játékot kedvelők módszere. A karakterlapodon van egy gomb, láthatatlanság. Nyomd meg nyugodtan, azzal még nem aktiválod, csak a leírására mész rá, ahonnan aktiválni tudod.
Ha láthatatlan leszel, továbbra is támadhatnak, de olyan bónuszokat kapsz, hogy nagy valószjnűséggel te nyersz. Épp ezért a láthatatlan karaktereket nem szokták támadni, majdnem olyan, mint a teljes sebezhetetlenség. Mindenesetre, ha láthatatlan vagy, akkor is fejleszd a tulajdonságaidat és vegyél tárgyakat, hogy még kevésbé legyél vonzó célpont!
A láthatatlanságnak 2 hátránya is van. Egyrészt, te sem támadhatsz. Másrészt, kevesebb LE-t és TP-t kapsz a vadászatért, ezért lassabban fogsz fejlődni. Ez persze nem feltétlenül hátrány, hiszen ha szintben megelőznek azok, akik támadtak korábban, egy idő után már nem fognak tudni támadni a szintkülönbség miatt. Ügyelj rá, hogy a láthatatlanság minimális időtartama 24 óra!

4. Pihenés
Ne feledkezz el a pihenésről (van egy ilyen gomb baloldalt). A Pihenéskor sokkal gyorsabban gyógyulsz, ráadásul kapsz +10% védekezést. Ez nem számít olyan sokat (kb. 2-3%-kal nő meg a nyerési esélyed), de azért ez is valami. Próbáld minden nap kihasználni a 3 pihenést. Ha épp nem vadászol, és hiányzik számottevő életpontod, mindig nyomd be!
Dátum: 2008.10.04. 15:14:45
Idézet: BaalCain - 2008.10.04. 00:06:46
Javaslom a smaragd horda kapjon bónuszt az IQra is.


Valójában kap, csak ez nem jelenik meg a karaterlapon, de a varázslatoknál beszámításra kerül.
Dátum: 2008.10.04. 15:11:17
Idézet: Szilac - 2008.10.03. 13:48:11
Az lenne a kérdésem, hogy nem lehetne-e olyan opció a szövetségeknél, hogy bármilyen kérdést szavazásra lehessen bocsájtani. Gondolok itt a következő építéstől kezdve a szövetség belügyein keresztül minden olyan kérdésre, amit amúgy csak a fórumon lehet eldönteni. Sok játékos nem használja a szövi fórumot, mert ideje/kedve nincs, de egy gombnyomást azért valószínűleg megtesznek...

ez szerepel a fejlesztési listánkon, csak még nem jutottunk odáig.