Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Miklós

Dátum: 2008.12.21. 17:39:16
Idézet: Ebegab92 - 2008.12.21. 17:03:09
Mint már említettem a Végzeturat lehet PSP-n(PlayStaion Portable) is játszani.A-az ötletem lenne,hogy a PSP felbontásában is lehessen játszani,mert a sok kép miatt kicsit sokáig tölt+nem minden gomb működik(tulajdonságok növelése).Erre én csak azt a megoldást találtam eddig,hogy gyors legyen,hogy mikor elkezd betölteni,akkor állítom meg,így ilyenkor minden egymás alatt van,a linkek kék színűek,a háttér fehér,nincsenek képek.Ezért,ha lehetséges,akkor szerintem belehetne valahogy állítani a honlapot úgy,hogy automatikusan felismeri a gépet(PC vagy PSP vagy PDA stb.).Így a PSP felbontásban a honlap 480*272 pixel lenne.

Ezt más is mondta, az a baj, hogy nincs ilyen gépünk, és ezért nem tudjuk tesztelni / optimalizálni rá. De valamilyen egyszerűbb variációt megpróbálhatunk összehozni.
Dátum: 2008.12.21. 17:35:37
Idézet: Zaccmester - 2008.12.21. 14:37:34

-azonos géphasználat szűrése és tiltása (vagy egymással ne csatázhasson)
-két karakter közötti csaták % figyelése a rendszerben. Azaz pl. ha multizónk 100 csatájából 50 egyetlen karakterre irányul, akkor ne hozhasson LÉt attól. Kivéve háború persze, ahol ez előfordulhat.

Természetesen ezeket a módszereket mi is alkalmazzuk, és jónéhány hal "fennakad" a hálón.
Dátum: 2008.12.21. 13:01:15
Birka, ezt az 1-es pontot gondold át alaposabban. Mivel LE-t a prémiumosok nem veszítenek, ezért nem is lesz jelentősége, hogy csontra elköltség. Azaz, valószínűsíthető, hogy a zsákmányolható lélekenergia korlátját nem a normálisan számított zsákmány fogja jelenteni a csaták nagy többségében, hanem a győzelem arány alapján számolt maximum. De ebben az esetben semmi értelme nincs összebeszélni, vagy sok LE-t felhalmozni, és úgy ütni egymást, üthetek bárkit, akinek szimpatikus a győzelem aránya. Ráadásul, ha két karakter szépen nekivetkőzve folyton egymást üti, arra elég erőteljesen harap a multidetektor algoritmusunk, és szépen kibanneli őket, én ezt biztos nem kockáztatnám.

A 3-mas pontban lehet, hogy igazad van, lehet, hogy elég, ha csak kicsit csökkentjük a 3-mas világon a LE-ért vásárolható italok árát.
Dátum: 2008.12.21. 12:55:02
Épiteni mondjuk mindenki tud, de az, hogy a háborúban leverik, mert esetleg később kezdte, és alacsonyabb szintű, nem feltétlenül az ő hibája. Ezzel egyébként van egy technikai probléma is. Egy háborúról nyilvántartani, hogy ki hányszor győzőtt és vesztett nem bonyolult, de elvileg egy szövetségnek akárhány háborúja lehet egyszerre, tehát ehhez már komplett mátrixot kell felvenni. Lehetséges, persze, csak most már kezdünk ott tartani, hogy feszegetjük a határokat, olyan sok adatot tartunk nyilván egy-egy karakterről, hogy ha az még nagyon növelgetjük, akkor szerver terhelési problémák jelentkezhetnek. Nem véletlen, hogy a többi, hasonló netes játék sokkal egyszerűbb, mint a végzetúr, nem akarnak kockáztatni, hogy túl nagy játékosszám esetén összeomlik a szerver.

Bármit is fejlesztünk, szinte bizonyos, hogy lesz egy csomó ötlet arra, hogyan lehetne azt még jobbá tenni, még további dolgokkal kiegészíteni, ami további fejlesztési ötleteket szül. Gyakorlatilag, egy játékot végtelenségig lehet fejleszteni, bővíteni, mint ahogy a Túlélők Földje vagy az Ősök Városa is mutatja. Csakhogy míg azok statikus játékok, itt ezek dinamikusan futnak a neten, másodpercenként több száz kattintást, oldalgenerálást kell a szervernek kezelnie, és ez sajnos egy természetes gátat szab annak, hogy mit lehet, és mit nem. Épp ezért az olyan fejlesztéseket preferáljuk, amelyek lehetőleg egy bizonyos adatbázist nem bővítenek jelentősen (új adatbázis lehet), és nem egy meglevő, komplex modult bonyolítanak tovább, hanem egy új, önálló modulon keresztül implementálhatóak.

Például itt van a TFből népszerű aukciós ház ötlete, ez egy megvalósítható fejlesztés jelentős terhelésnövekedés nélkül. Az aukciósházban egyedi tárgyakat, illetve tárgynyereményeket lehet licitálni őskőért vagy lélekenergiáért. (hosszútávú fejlesztési ötlet).

Nem tudom egyébként, mit szóltok Simon javaslatához, hogy a nagyon negativ kariktól ne csak a nagyon pozitivban levő karik, hanem mindenki kevesebbet tudjon zsákmányolni.
Dátum: 2008.12.20. 22:52:13
Idézet: dorong - 2008.12.20. 22:30:08

Valamilyen háborús statisztika a karaktereknek:
Érdekes lenne látni például azt, hogy a háborúkban hogy teljesítettem, mennyi pontot hoztam egy háborúban, hány csatát nem kellett volna lenyomnom mert csak ártottam vele, hányszor voltam áldozat, és hányszor lehettem büszke magamra mert lepattant rólam a támadó.
Érdekes lenne ezt a többiekről is látni.

Érdekes ötlet, de pszichológiailag kérdéses, hogy mennyire tenne jót az egyes tagoknak. Ha a szövi győz, akkor aki gyengébb volt, és inkább vesztő volt, vagy láthatatlanságban, katakombákban bújkált, együtt örülhet a többiekkel, senki sem fog rá mutogatni, mindenki jól érzi magát. (konkrét esetekről beszélek)
Ha azonban részletes statisztika van, hát... ott a bezzeg karakter, aki egyedül nyerte meg a háborút, én meg csak koloncként kaptam a pofonokat... ez nem tenne jót a morálnak.
Dátum: 2008.12.20. 22:10:47
Idézet: Simon - 2008.12.20. 21:44:47
Nem latom, hogy miert egy jatekos hibaja, hogy a legjobban "tejelo" vegzeturhoz visszajar LE-ert. Ha a tejelo csalo, akkor legyen zarolva (Milanoi Makaroni? Most komolyan...). Ha nem csalo, hanem "bena", akkor pedig ne csak az erosek ne tudjanak tole sok LE-t vinni, hanem senki!

De ha az lesz belole, hogy a jol jatszok szinte mindenkitol kevesebbet visznek el (mert erosen ugy hangzik, amit leirsz), akkor viszont ismet felhaborodas lesz. Van.


Én nem tudok mindig tévedhetetlenül különbséget tenni aközött, hogy valaki csak simán béna, vagy egy ügyesen álcázott multikarakter. Ha az előbbi, akkor sem árt egyébként, ha nem farmolják mindig totálisan nullára, hanem kap egy kis időt, hogy megtanuljon játszani.
A pontos képletet nem tudom leírni, de csakis a szélsőértékeket piszkálja, emiatt nem kell aggódnod. De esetleg berakhatjuk, hogy legyen valami visszajelzés, ha ez "bekattan", és így lehet tudni, hogy jó-e a képlet vagy sem.
Dátum: 2008.12.20. 21:34:32
Idézet: Simon - 2008.12.20. 16:17:43
Miklos - ezt nem ertem. Azt bunteted, aki jol jatszik.

Olvassátok el még egyszer, amit írtam. A rablott LE csak akkor csökken, ha olyat támadsz, akinek extrém rossz az aránya. Vagyis, az áldozat vagy extrém béna, és még nem jött rá, hogy a szerzett lélekenergiát esetleg el is lehet költeni tulajdonságokra meg ilyesmikre, vagy esetleg pont erre a célra növesztett karakter... Ez nem egy korlátozás, hacsak nem hívjuk korlátozásnak azt, amikor a visszaélési lehetőségek számát csökkentjük. Hacsak nem az a taktikát követed, hogy örökkön örökké ugyanazt a 20 embert támadod, akik mínusz 20-50k-s LE differenciával virgonckodnak, de érdekes módon mindig lehet tőlük 1000 LE-t rabolni, akkor ez a dolog semmilyen módon nem fog téged korlátozni vagy gyengíteni.

Idézet: Bolsevik - 2008.12.20. 19:12:09

Csak amióta én játszom (nem régen), ezek a portyagyilkos javaslatok merültek fel avagy helyezted őket üzembe:
- portyapontok - 5 vs. 15 perc - béke csarnoka - állatok kiherélése - védelem itala

Lássuk csak... 5 vs 15? Le lett szavazva. Védelem itala? Még nincs sehol. Állatok "kiherélése". Ki lettek herélve az állatok? Arra gondolsz, hogy az 50. szintű állat most már "csak" 40. szintű hatékonysággal működik, továbbra is szinte garantálva a győzelmet? Béke csarnokának MI KÖZE a portyázás gyengítéséhez? Egy kanyival nem csökkent a portyában a nyerési esélyed vagy a rablott lélekenergia ettől. Az egyetlen "nerf" ami a játék kezdete óta a portyázást érte, az a portyapontok bevezetése volt, ahol pont a hc játékosok kedvéért meghagytunk egy kiskaput, a 30 pp-t, amivel éltek is, tehát ebben az egyetlen "gyengítés" az volt, hogy már nincs értelme éjjel-nappal portyázó scriptet írni... Kínosan ügyelek rá, hogy semmiféle komoly korlátozás, negatív változás ne legyen a játékban, szóval nem érzem jogosnak ezt a panaszáradatot. Tényleg mindenki úgy gondolja, hogy képtelenség már portyázni a "sok korlátozás miatt", vagy jól látom, hogy ugyanaz a néhány ember siránkozik emiatt folyamatosan?

Idézet: BaalCain - 2008.12.20. 16:22:53
A béke csarnoka A PORTYÁZÁSTÓL is véd. olyan akivel múlt héten harcoltunk felhúzta az épület 2 szintjét és elérte h közel + egy hétig nem támadhatóak a játékosaik általunk.

Azért ezt gondold át. A háború alatt sokkal gyakrabban támadhattátok őket, mint egyébként, úgyhogy kaptak annyi támadást a háború néhány napja alatt tőletek, mint egyébként a 2 hét alatt kaptak volna. Ha pedig nem, akkor a béke csarnoka elérte célját, akinek ilyenje van, kevésbé lesz kívánatos célpont. Támadjatok esetleg egy erősebb szövetséget, akinek nem éri meg béke csarnokát építeni... A háború csarnokát csak azért nem csináltuk még meg, mert sok játékos kötözködött rajta, hogy az úgy nem lesz jó, és mivel nem volt a fogadtatása egyértelműen pozitív, léptünk tovább a következő fejlesztésre, és félretettük.
Itt jegyzem meg, Viktor, hogy a béke csarnokának csak 5 a maximális szintje, nem 10...

Idézet: AranyAlma - 2008.12.20. 16:48:32
Allatok moraljaval mi lesz??

Jó felvetés, ha tudjuk, megoldjuk, hogy az adott időszakban a morál ne csökkenjen.

Idézet: Darah - 2008.12.20. 18:47:17
Hogy folyamatosan a portyát nyirbáljátok, háborúban, békében, sima portyaként, karácsonyi ajinak, és ez mit jelent más hordáknak és mit a gyémántnak, mint gondos fejlesztő, gondolom pontosan felméred, akkor viszont nem értem a kérdésed.

Megszokott dolog, hogyha egy játékban különböző kasztokkal, fajokkal stb. lehet játszani, akkor bármilyen változás, fejlesztés esetén a játékosok sírnak, hogy az ő kasztjuk, fajuk stb. milyen hátrányokat szenved ettől. De valójában az a helyzet, hogyha rákattintasz a toplistára, és megnézed, hogyan állnak a gyémántosok, látni fogod, hogy semmi gond nincs a bónuszukkal, szépen és jól működik. Én is csinálok statisztikákat, összesen szerzett lélekenergia, karaktererősség stb., és én bizony azt látom, hogy tökéletesen ki vannak a hordák egyensúlyozva - a gyémánt is, semmivel sem gyengébb a többieknél. Egyébként is erőteljesen blődnek tartom, ha valaki azt írja, hogy a gyémánt a "portyázó horda". Bezzeg, a többi szövetségnek vadászatra meg szakértelmekre működik a hordabónusza

A "feledésbe merült ötletekről", Simon, meg az itt felvetett aranyhordáról és hasonlókról: már a bevezetőben leírtam, de akkor még egyszer: több ezer ember javaslatainak, ötleteinek nemhogy a megvalósítására nincs kapacitás, de még csak a megmagyarázására sem, hogy miért nem lehet megvalósítani, vagy miért rossz, amit írtál. Mindemellett, a játékot folyamatosan fejlesztjük, és ezek legtöbbje a ti javaslataitok alapján történik. Mielőtt érzelemből kritizál valaki, fussa végig a hírek topicot (és oda a kisebb dolgokat le sem írtuk)...

Idézet: winnie - 2008.12.20. 20:49:17

viszont azt is írtuk, hogy nagyon gyakori, hogy nem írja ki az ablak azt, aki támadható lenne. amikor szövetségre szűr az ember, akkor ez tettenérhető, hiszen látok 2 nevet a listában, de érdekes módon ha karakterlapokat klikkelek végig, akkor még 3-4-et meg tudok támadni. szóval itt valami gubanc biztos lesz.

Ezt elismerem, ez tényleg fennáll, erről írtam is már korábban. A portyázás kiválasztó algoritmus a sok feltétel, szűrő miatt hihetetlenül összetetté és komplikálttá vált. Ezt tökéletesen "rendberakni" nem egyszerű (bár folyamatosan próbáljuk). Más játékokban a támadás kb. abból áll, hogy rákattintasz 1 db ellenfélre, kiirja, hogy nem támadható. Rákattintasz egy másikra, az se. Ezt addig csinálod, amíg találsz valakit... A mi rendszerünk azért fejlettebb. Azért talán annyira nem tragikus, hogy néha csak a 2. vagy 3. kattintásra találsz ellenfelet...
Dátum: 2008.12.20. 16:03:08
Ezért kár hadat üzenni - a naponta vívható csatáknak így is úgy is határt szab a portyapont.
Dátum: 2008.12.20. 15:58:25
Idézet: Mazlee - 2008.12.20. 08:47:12
"- Ha egyik világon törlöd a karakteredet, akkor a másik világon levő karakterednek átadhatod az ősköveidet."

Bár ezt a dolgot nem részleteztem ki, az átadásnak lesz egy százalékos és minimális költsége, pont emiatt és a kiégett őskövek miatt, tehát ebből nem lesz probléma.

Idézet: Mortimer - 2008.12.20. 09:31:28
Apróságok, amik kimaradtak a felsorolásodból, és jó lenne ha bekerülnének:
- az eddigi csatáknál kellene lapozás link
- az eddigi csatáknál lehetne még külön fül, van hely rá, például a térkapus csatáknak
- a portyázás ablakot ideje lenne rendbe rakni. Rendszeres az, hogy megjelenik a név, majd támadásra rákattintva kiírja, hogy nincs elég életpontja. Rendezni az ablakot nem lehet
- az átokpiramis nem használható egy adott végzetúrra

Ezek a dolgok nem "kimaradtak". Igazándiból biztos vagy benne, hogy minden játékosnak vannak fejlesztési ötletei, de lehetetlen mindet megvalósitani. Amiket irtál, legfeljebb kényelmi funkcióknak nevezhetők, ilyeneket a világ végéig csinálhatnánk, akkor sem jutnánk a végére. Az eddigi csatáknál nem lesz lapozás. Az átokpiramis már használható konkrét végzetúrra (ld. hirek). A portyázás ablakot nem kell "rendberakni". Egyszerüen csak arról van szó, hogy van, amikor lekéred a portyázás ablakot, és mire kiválasztasz egy ellenfelet, más is megtámadta.

Idézet: Byzon - 2008.12.20. 09:36:54

1. Felfelé támadásnál miért van szintkorlát? Ha én elég bátor vagyok valamiért mondjuk pl egy 8 szinttel magasabb Végzetúr megtámadásához, azt miért korlátozzák?

2. Lefelé támadásnál nem lehetne megoldani egy lehetőséget arra, hogy ha mindkét fél beleegyezik, akkor az alap szintkorlátnál nagyobbat is át lehessen ütni? Mert sokszor van az, hogy próbálnék másnak segíteni szívesen a küldetésekben, de ez a nyomorult szintkorlát mindig beleszól. Mondjuk mint az ŐV-án kihívás itala, vagy csak egy kihívás, ami a másiknál megjelenik és ha elfogadja, akkor had szóljon...

Ez eléggé logikus, hogy A csak akkor támadhassa B-t, ha B is támadhatja A-t... Ha pedig szintkorláton kivül akar valaki támadni, méghozzá az ellenfél beleegyezésével, ott valami bűzlik...

Idézet: winnie - 2008.12.20. 13:02:39

a másik pedig, a kémgömbbel kellene valamit csinálni, mert igencsak nem az aktuális adatokat adja vissza. ez nem baj, de jó lenne tudni, hogy mikoriakat mutat.

Lol, ezt meg honnan veszed?

Idézet: BaalCain - 2008.12.20. 15:47:57

+ béke csarnaoka, ami nem csak a szöviháborúra vonatkozik, hanem hetekre bevédi a portyázóktól a tevenvelőket.

Igazándiból ennek a topicnak nem az a célja, hogy mindenféléről vitázzunk - mindössze a jövőben várható fejlesztésekről tájékoztat. De mivel a topic új, most még megválaszolok mindent... szóval a béke csarnoka védi a tevenevelőket? Azért ezt te sem gondoltad át. Nem véd be senkit, csak aki ellen háborút nyertek, azok ellen a béke felbontás ideje meghosszabbodik - nem túl jelentős mértékben, hacsak nem növelik fel 5-ös szintre (ami azért nem olcsó mulatság).

Idézet: Darah - 2008.12.20. 14:45:02
Javaslom a gyémánt horda bónuszának megváltoztatását. Mert amit műveltek vele, az immár nevetséges.

Mi van????????????????????
Dátum: 2008.12.20. 11:53:17
Köszönöm az ötleteket, javaslatokat a 3-mas világgal kapcsolatban, nekem is folyamatosan ezen jár az agyam.

A világ3 elsősorban azoknak készül, akiknek az első 2 világ túl kemény, túl brutális volt, és inkább a békés fejlődést preferálják, ugyanakkor azért megmaradna a versenyszellem. Ezért, a javaslataitok alapján, talán a következő lenne a legjobb:

A portyázás rendszere ugyanaz, mint a korábbi világokon, a szerezhető lélekenergia képlete is ugyanaz lenne, három jelentős kiegészítéssel:

1.) A szerezhető LE maximalizálva lenne, valahogy így: 10 * szint * minimum(áldozat győzelmeinek száma / áldozat vereségeinek száma, 0.2).
Tehát egy 5. szintűtől, aki ugyanannyit nyert vagy vesztett, maximum 50 LE-t lehet zsákmányolni. Akinek 10 győzelme és 20 veresége van, attól csak 25-öt, akinek 20 győzelme és 10 veresége van, attól pedig 100-at. Továbbra is persze az alapértéket a nála levő LE-ből számoljuk, de ennek lesz egy maximuma. Aki már sokszor kikapott, azt így nem lesz értelme annyira támadni, de azért az arány szorzó nem csökkenhet 0.2 alá. Azért, hogy a gyémántok ne kerüljenek hátrányba, nekik a 10-es szorzó helyett 11 lesz, tehát kapnak +10%-kot a maximum szerezhető LE-re.

2.) Ha valaki egy prémiumos játékost támad, akkor az LE-t ugyanúgy megkapja, viszont a prémiumos a lélekenergiát NEM VESZTI EL. Többen írták, hogy az nem jó, ha egyáltalán nem lehet LE-t veszíteni, mert az visszaélésekhez vezet, és a fizetni nem akarók el fogják hagyni az első 2 világot. Csak prémium tagságot váltani minimális összegbe kerül, ezt bárki megengedheti magának, viszont így nem fognak az emberek "rabszolgákat" indtani. Aki nyugalomban akar fejlődni, az rászánja ezt az összeget, viszont aki ingyen akar játszani, azok a lophatatlanság miatt nem fogják a régi világot otthagyni.

3.) Az ÉP és VP kétszer gyorsabban fog regenerálódni. Az első két világon a 15% egy fontos védelmet jelent annak, aki gyűjteni akar. Itt viszont erre nincs szükség, és akkor engedjük meg, hogy aki akar, tudjon támadni, ne kelljen folyamatosan a bokrok közt bújkálnia akkor, ha a többieknél gyengébb.

Gondoljuk át gyorsan, hogy mindez mit is fog jelenteni.
A játék nagyjából ugyanúgy fog menni, mint az első két világon, viszont többet lehet csatázni, és kisebb lesz a tét a harcokban. Kisebb kudarc, igaz, kisebb sikerélmény is. A prémium játékosoknak nem kell állandóan elkölteniük a lélekenergiát, szabadon beoszthatják maguknak. Ez viszont azt is jelenti, hogy a portyákkal több lélekenergiát lehet majd szerezni, nagyobb szerephez jut a portyázás, és ezért továbbra is érdemes lesz a tulajdonságokra és a felszerelésre fókuszálni. A szövetségi háborúkban nem lesz senki rákényszerülve arra, hogy azonnal kapituláljon, a háborúkat végig lehet játszani komoly kockázat nélkül.

Természetesen, a világ3 ennek ellenére is egyfajta kísérleti világ lesz, kisebb kihívást és versenyzést biztosítva, mint az első 2 világ, viszont remélem, hogy megoldást jelent számos olyan játékos számára, akit az első 2 világon túl sok kudarcélmény ért.
Dátum: 2008.12.20. 08:38:37
Várható fejlesztések

Ebben a topicban olvashatsz a közeljövőben és hosszabb távon várható fejlesztésekről, illetve leírom azt is, hogy mi az, ami biztosan nem lesz a játékban. A topicot időnként frissítem, tehát érdemes lesz időnként visszalátogatni ide.

A megvalósult fejlesztéseket kitörlöm, átkerülnek a Hírek topicba!

Közeljövőben várható fejlesztések
- Térkapuból 30. szint felett essenek nyakláncba és gyűrűbe illeszthető fókuszkristályok (dokumentáció már elkészült)
- készítünk egy külön admin felületet a kvíz adminok számára ahol a régebbi - a kvízkérdéseket is javithatják (erre eddig csak Hatsepsutnak volt lehetősége)
- lesz a játékban egy új opció (Fejlesztések) ahol a játékosok megszavazhatják a fejlesztések sorrendjét
- fertőzés jutalom picit módosul, 1, később több szakértelmet max+5-re fejleszthetsz.
- 68. szinttől szintenként 2%-kal fog csökkenni a fertőzés.
- a felejtést csak bizonyos időközönként lehessen használni (hogy ne lehessen tönkretenni valakinek a karakterét, ha ellopják a jelszavát)

Hosszabb távon várható fejlesztések (nem feltétlenül ebben a sorrendben)
- Több részfeladatból álló kalandok. (a kalandok egy részét maguk a játékosok is létrehozhatják, kristálypontjaiktól függően)
- Barátságos portyázás: nem harcolsz a meglátogatott végzetúrral, hanem szakértelmeiteket méritek össze. A győztes LE-t és TP-t kap, és állatának morálja is nő.
- Szövetségi küldetések.
- Szövetség licitálhasson az aukciós házban.

További, "talán" ötletek
- Weboldal skinnelés
- Szövetség névváltoztatás indokolt esetben, őskőért.
- Korábbi epikus ellenfél ismételt megölésének lehetősége.

Fejlesztések, amelyet játékosok felvetettek, de szinte bizonyos, hogy nem fognak megvalósulni:
- Kereskedelem. A kereskedelem bizonyos játéktípusokban jó dolog, de egy ilyen jellegű játékban rengeteg csalási lehetőséget tesz lehetővé, amivel tisztességtelen előnyre lehetne szert tenni. Ráadásul nem kívánjuk a kereskedelemmel járó "másodlagos piac" kialakulását, ahol a játékosok valós pénzért kezdenek tárgyakat árulni, mások e célból lopnak el jelszavakat stb.
- Szövetségi körüzenet. A szövetségi fórum pont erre való, ha olyan mondandód van, amit szeretnéd, ha minden tag olvasna, írd a fórumra. A körüzenetek csak feleslegesen terhelik a szervert, és sokkal kevésbé átláthatóak, mint egy jól szervezett fórum.
- A páncél, fegyver, gyűrű stb. után újabb tárgyhelyek (köpeny, kesztyű stb). Ez tényleg jó ötlet lenne, de valahol meg kell húzni a határt. Ez egy internetes játék, a terhelést nem lehet a végtelenségig növelni, és ez sajnos pont ehhez vezethet. Elképzelhető, hogy hosszú távon esetleg még 1 vagy 2 újabb tárgyhelyet bevezetünk, de erre egyelőre nem teszek ígéretet.
- Karakter átadás. A karakter átadás intézményét alapvetően nem támogatjuk jelenleg. A játék pörgős, nem igényel éveket, hogy a játékba "belerázódj", alapvetően semmi nem indokolja, hogy ne saját karaktert indíts, hanem más, használt karakterét vedd át. Természetesen bárki megteheti, hogy megadja a felhasználói nevét és jelszavát egy másik játékosnak, és rábízza a karaktert, de óva intek mindenkit attól, hogy ilyesmiért pénzt fizessen, hiszen az eredeti tulajdonos a karaktert bármikor visszakérheti magának, hiszen a jóindulatú karakterátadás és a hackeléssel megszerzett jelszó között mi nem tudunk különbséget tenni, ezért az eredeti tulajdonos a karakterének adjuk vissza kérésre.
- Karakter névváltoztatás. A karaktered neve nem megváltoztatható, együtt kell élned vele. A karaktered tettei, története a nevéhez kapcsolódik. Ha megváltoztatod, honnét fogják tudni a korábbi barátaid, de még inkább, ellenségeid, hogy kivé lettél? Épp ezért, még karakter átadás esetén sincs lehetőség név megváltoztatására.
- Küldetés végleges eldobása. Ha a legnehezebb küldetéseket el lehetne dobni, akkor hamar mindenki a küldetések végére érne, és reklamálna, hogy hol a többi? Ezzel már egy másik játékban pórul jártunk, ezt a hibát nem ismételjük meg...

A fejlesztési ötleteket továbbra is szívesen látjuk a fórumon vagy üzenetben. Nem tudunk egyenként mindenkinek válaszolni, de ami jó ötletnek tűnik, és sokan kérik, azt igyekszünk megvalósítani!
Dátum: 2008.12.19. 16:57:49
A pénzügyi válság során már kitértünk a hitelekre, de úgy gondolom hogy azért ez a téma megér egy különálló bejegyzést.
Elég furának tartom, hogy a cigarettareklámokat tiltják a tévében, de a fogyasztói hiteleket szabadon lehet reklámozni. Pedig sokkal ártalmasabbak. Az egy dolog, hogy milyen rengeteg ember vergődik a hitelek csapdájában, de ugyanez a játék megy az állami vállalatok, vagy az egész ország szintjén. Tegyük fel, hogy valaki meg akar venni valamit, amire épp akkor nincs pénze. Ilyenkor két módszer van: az egyik, hogy elkezd spórolni rá. Nem költ feleslegesen, amit tud, félretesz és kamatoztat. Sok esetben ez célravezető és hatékony, de néha elég lassú és nyomorult módszer, főleg, ha olyasmire akarunk spórolni, ami meghaladja az erőnket, és ráadásul sok türelem és önmegtartóztatás kell hozzá. De a másik alternatíva még ennél is rosszabb. Kölcsönt veszünk fel, és utána minden hónapban törlesztjük a részleteket, kamatokkal együtt. Ekkor viszont a havi költségeket már a kamat is terheli, még kevesebb pénzünk lesz: újabb kölcsönre lesz szükség, aminek köszönhetően még több lesz a kamat, és belekerültünk egy ördögi spirálba...
Ha valaki venni akar egy plazmatévét 150ezerért, kölcsönt vesz fel, amelyet két év alatt törleszt vissza, és így mondjuk 200ezerbe került neki a TV. Ha viszont minden hónapban betesz 10ezret a bankba, egy év elteltével a kamatokkal együtt lesz mondjuk 130ezre, amiből - a technikai cikkek olcsóbbodásának köszönhetően - vehet egy jobb TV-t, mint amit egy évvel előbb vett volna. És még spórolt 70ezret.
Erre persze lehet mondani, hogy nem tudok havonta 10ezret félretenni. Akkor a havi 13ezer törlesztőrészletet hogy fogod fizetni? Mert azt muszáj? LOL.
Amikor valaki a saját nevében vesz fel kölcsönt, akkor legalább vállalja a felelősséget. Ha valaki ezt egy ország nevében teszi, még ennyire sincs szükség. Minden tiszteletem Medgyessy Péteré, amiért miniszterlenökként megpróbálta betartani a választási ígéreteit. De arra felvenni kölcsönt Magyarország nevében, hogy pl. a közalkalmazottaknak 50% fizetésemelést adhasson, teljesen értelmetlen dolog volt. Mert amikor a felvett hitelt kamatokkal együtt kell visszafizetni, annyi pénz sem lesz, mint előtte, és ugyanazok a közalkalmazottak az utcára kerülnek.
Vagy nézzük meg a BKV sztrájkot - nincs pénz, mert a BKV adóssága már 100milliárd Forint! Az a bank, amely kölcsönadott a BKV-nak, amikor annak már 10, 20, 30 stb milliárd adóssága volt, megérdemelné, hogy elbukja a pénzét. Ennek az adósságspirálnak semmi értelme nem volt, a pénz, amit a kormánytól kérnek, legfeljebb a kölcsön kamatára lesz elég. A BKV jelentsen csődöt, a hitelezők kapják meg a hitel fejében a BKV-t - aztán más érdemi vásárló nem lévén, az állam vegye meg tőlük a BKV-t reáláron, mondjuk 20milliárdért. Ezzel a varázsütéssel megszabadultunk az adósságtól - a valós gazdaságban is így megy ez. A BKV-nál mondjuk nyilván nem lehetne elsütni, nemcsak azért, mert valószínűleg a döntéshozók a hitelezők zsebében vannak, hanem azért is, mert a BKV nem állhat le hetekre.
De a lényeg, hogy minden szinten a kölcsönöktől és azok kamataitól szenvednek a magyarok. Egy dolog, ami szükségszerű (valakitől hallottam, hogy az nem is kölcsön, hanem "hitel"), amikor fejlesztésre veszel fel pénzt, ami több pénzt hoz. Pl. egy vállalkozás vesz egy gépet amitől megnő a termelékenység. Illetve ide sorolom még a lakáshitelt is, senkitől sem lehet elvárni, hogy 20 éves korától 50 éves koráig spóroljon arra, hogy lakása legyen Ráadásul, míg egy TV vagy autó értéke folyamatosan csökken, egy lakásé akár még nőhet is, tehát arra szabad hitelt felvenni.
Dátum: 2008.12.19. 16:12:04
szivesen! Kibővitem a leirását is hogy egyértlemű legyen.
Dátum: 2008.12.19. 16:08:42
Idézet: Blobov - 2008.12.19. 15:37:28
Volt 1 cselekvéspontom. Gondoltam, vadászni megyek, hátha kapok annyi LE-t, hogy fejleszteni tudjam a kritikus ütést. 987 LE -n voltam, kaptam 133 LE-t, mennyi LE-m lett?
Maradt 987...
gyanús...
mi van, ha egy csomó vadászatnál így járunk?

Más is jelezte már ezt, próbáljuk kideriteni, mi okozza, de nagyon ritkán fordul elő. Szerencsére, ilyenkor a cselekvéspontot sem vonja le.
Dátum: 2008.12.19. 14:55:37
Még egy, általatok kért fejlesztést is sikerült ma Baratynak megcsinálni: az átokpiramisnál most már lehet szövetségre szűrni illetve konkrét karakternevet is megadni, ugyanúgy, mint a portyázásnál. Sokan hiányolták még, hogy az átokpiramis használati költségét nem jelezzük ki, most már megjelenik az elköltött varázspont is a piramis aktiválásakor.
Dátum: 2008.12.19. 13:33:53
Tegnapelőtt bekerült az új szövetségi épület, a béke csarnoka, most pedig egy új fejlesztés készült el, amit már régóta szerettek volna az erősebb szövetségek: a térkapu pontok! A térkapuba való belépést most már nem kell precízen időzíteni, 8 óránként kapsz egy térkapu pontot, és ezeket a pontokat tetszés szerint beoszthatod. Annyi a megkötés, hogy a térkapuk száma max. a térkapu szintje, és két térkapu használat között min. 1 óra kell, hogy legyen.
Dátum: 2008.12.17. 08:48:44
Megjegyzem, hogy ahogy itt valaki ki is fejtette, maximum attól lehetett rabolni, aki úgy ment el aludni, hogy rengeteg LE-je volt, mert a hajnali 3-as állapotot állitottuk vissza...
Dátum: 2008.12.16. 22:44:47
Igyekszem a felvetésekre válaszolni.

1.) Az állatok morálja sajnos csökkent - sajnos, nem tudtunk mindent kivédeni, ezért adtuk a lélekenergiát a kvízkérdéseknél, hogy az ilyen dolgokat az fedezze, ebből a plusz LE-ből bőven fel tudod vidítani az állatodat, akár többször is.
2.) Az ajánlások jóváíródnak ma éjjel.
3.) A délben mentés húzós lenne, mert akkor percekre leállna a szerver. De változtattunk a konfiguráción, aminek köszönhetően minimálisra csökkent az adatvesztés esélye.
4.) A szövetségi háborúkkal, a ma szerzett dolgokkal, állatok, térkapu kincs stb. sajnos nem tudunk mit kezdeni, a szerver szempontjából a ma délelőtt meg sem történt de a cselekvéspontokat visszaadtuk, sőt többet is, tehát ezek a dolgok kiesés nélkül bepótolhatók, ugyanúgy, mintha ma délelőtt nem tudtál volna belépni.
5.) Az intenzíván portyázó kariknak: a portyapontok normálisan regenerálódtak, tehát a kiesett portyázások behozhatók hátrány nélkül! A kiesett zsákmányért én meg nem aggódnék, mert pont ti vagytok a hc játékosok, aki hébe-hóba vadászgat az nem 5 és 7 óra között fogja magát széttápolni.

A hiba okát egyenlőre nem találtuk még keressük, de leginkább valószínűsíthető, hogy valamiféle terheléssel kapcsolatos dolog, ezt remélhetőleg lerendezzük holnapig. Írjátok, hogy a megszokottnál lassabb a szerver, ezt én is láttam, holnapra ez rendbe fog jönni.

Köszönöm a türelmeteket és megértéseteket, és még egyszer elnézést kérünk a problémáért!
Dátum: 2008.12.16. 16:49:00
A lélekenergia kárpótlást a kvízre kattintva lehet átvenni.

A mai ajánlásokat a holnapiakkal együtt, hajnalban fogjuk ismét jóváírni.

Ha bármi extrém dolgot tapasztaltok (furcsa számok a toplistában, stb) kérem jelezzétek nekünk!

Még egyszer elnézést kérünk mindenkitől, igyekszem a rendszergazdától minél előbb megtudni, mi lehetett a gond, és természetesen igyekszünk a következő ilyen esetre jobban felkészülni (ami remélhetőleg nem lesz).
Dátum: 2008.12.16. 16:46:07
Újraindult a szerver, elsőre úgy tűnik, minden rendben van!