Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Miklós

Dátum: 2009.10.16. 11:50:13
Átgondoltam a dolog matematikáját. Aki nem matekos, ne olvasson tovább, a saját érdekében!

Jelenleg igy néz ki a dolog:

Van egy idő változónk (hivjuk mondjuk E-nek), ami tárolja, hogy mikortól számit a 72 óra, amikor a következő entitást kikérheted. Legyen T a jelenlegi idő. Amikor kiválasztod, hogy 1, 2 v 3 szinttel legyen erősebb a köv. entitás, akkor
E=T kerül végrehajtásra.
Ehelyett a következőt lehet csinálni. Amikor választasz új ellenfelet, akkor
Ha E+144óra < T, akkor E=E+72óra. Egyébként E=T-48óra.

Ez mit is fog csinálni?
Az életed első entitását vasárnap 10 órakor kapod meg. Ezt levered. A következőt szerdán 10-kor kérheted ki, de te csak szerdán 12 órakor lépsz be. A jelenlegi rendszer szerint a következőt legkorábban szombaton 12-kor kaphatnád meg. A fenti képlet szerint szombaton 10-től kérheted, függetlenül attól, hogy szerdán 10 kor, vagy szombaton 9-kor kérted ki és verted le.
Probléma ott van, ha valaki attól kezdve, hogy kikérhetné, legalább 3 napig felé se néz a játéknak. Én semmiképp sem szeretném, ha ilyenkor zsinórban agyonverhetne X db entitást. Erre való az "egyébként rész". Ha a fenti példában szerda 10 és szombat 10 között be se lépsz, csak mondjuk vasárnap délben, akkor a következő entitást 24 óra múlva, hétfőn déltől kérheted ki, tehát a lemaradásodból 48 órát még igy is visszakapsz.

Ebben a rendszerben aki 3 naponta belép a játékba (mindegy, mikor), semmilyen lemaradásba nem kerül, aki hosszabb ideig nem lép be, az igen.
Dátum: 2009.10.15. 23:00:51
A saját horda ütést nem tartom jó ötletnek, ez a fertőzöttek sajátja, legalább ennyi legyen nekik, cserébe hogy elbukják a fertőzés0 bónuszt. Az ellen-büntetővel technikailag nincs problémám, ugye megdolgozol a büntetőért, de az ellen-büntetőért is meg kell dolgozni, akkor egyensúlyban lesz a kettő. de mondjuk ha a büntetőt be kell késziteni, akkor úgy lenne ildomos, ha az ellen-büntető is bekészitendő tárgy lenne. Egyébként megjegyzem a büntető mellett el lehet ütni ha 0-ra viszed a csp-t!
Dátum: 2009.10.15. 18:45:38
Frankó ez az új EUs rendelet a hagyományos izzók kivonásáról. Megint több ezer embert fognak elbocsátani magyar üzemekből Nagykanizsán és Zalaegerszegen, ahol izzókat gyártanak. Nem vagyok a környezetvédelem ellensége, de ennek a "használjunk inkább kompakt fénycsövet" dolognak a környezetvédelmi hatásfokát még szakmai körök is megkérdőjelezik, namármost ha ennek köszönhetően még egy csomó ember az utcára kerül... nyilván valahol valaki aki kompakt fénycsövet gyárt, elég sok pénzt fizetett egy EUs döntéshozónak (vagy ő maga az EUs döntéshozó).

Érdekes, hogy ugyanakkor itt van ez a roncsprémiumos tréfa, az állam fizet azért, hogy az emberek a régi autójukat újra cseréljék azért, hogy az autóiparban dolgozókat ne kelljen kirúgni. Nem tudom egyetlen új autó legyártása mennyi környezetszennyezéssel jár, de valószinüleg több tizezerszerese annak, amivel egy lámpaizzóé. Akkor most mi a fontosabb, a környezetvédelem, vagy hogy az emberek ne veszitsék el a munkájukat? A roncsprémium során az emberek által befizetett adóból az autóipart támogatják, a pénz (kisebbik) része igy az autóiparban dolgozókhoz kerül, nagyobbik része pedig az igazgatókhoz és részvényesekhez. Elég fura dolog ezt igy kiemelni, hogy az adókból támogatják az autóipart, de mondjuk sok minden mást nem. Még szerencse, hogy nálunk ezt nem vezették be, mert nem birta volna el a költségvetés...
Dátum: 2009.10.15. 17:27:36
Idézet: LoWs - 2009.10.15. 17:09:32
Egy relikvia ami semlegesítené az ellenfél egy állatának támadásait. Vagy akár többét is.

Nem jó, az ellenfél egy sebzésforrását kivédhetetlenül kikapcsolja, túl erős.

Idézet: LoWs - 2009.10.15. 17:09:32
ellenfeled másodlagos támadása és másolagos varázslata nem hat állataidra.

Nem jó, túl erős, értelmetlenné teszi a sebgyógyitást és vastag bőrt.

Idézet: LoWs - 2009.10.15. 17:09:32
Hatás:+1% esély lények befogására

Ez elvben mehet.

Idézet: LoWs - 2009.10.15. 17:09:32
Harcra kijelölt első állatod körönként kétszer támadhat.

Eléggé no-brainer, a relikviák elsődleges célja nem az, hogy a sebést növeljék. Persze elvben attól még lehet, de csak ha semmi jobb nem jut eszünkbe...

Idézet: LoWs - 2009.10.15. 17:09:32
Ellenfeled elszenvedi 5-10%-át saját varázslatsebzésének.

ld. előző.

Idézet: LoWs - 2009.10.15. 17:09:32
Hatás:+2%esély kiégett őskő találására vadászat során.

Ez nem relikvia, ezt inkább egy epikus tárgyra való, +X szubtéri érzékelés (szerintem van is ilyen).

Na jó asszem most ömleni fognak az ötletek, nem fogom tudni mindet egyenként véleményezni, de maradjunk abban, hogy a jó ötletek bekerülhetnek.
Dátum: 2009.10.15. 17:16:38
Oké, értem, hogy hogy gondoljátok, Barattyal megbeszélem majd, hogy ez igy megoldható-e.
Dátum: 2009.10.15. 17:00:27
Köszi az ötletet, Endyr, felirtam, ez megvalósithatónak tűnik.

Relikviákat még fogunk berakni, ezzel kapcsolatban szívesen látok további ötleteket.
Dátum: 2009.10.15. 15:31:06
A most készülő nagyobb fejlesztéshez, a játékosok által készíthető kalandokhoz lefutott az első patch, beraktuk a játékba a megszerezhető jutalmak nagy részét. Ezek a lélekkufárnál már most is megtekinthetők, bár megvenni még nem lehet őket. Bekerült egy új tárgytípus, a csizmák. A csizmákon kívül vannak új állatfelszerelések és fókuszkristályok, hamarosan bekerülnek a relikviák is, az italok csak a jövő héten. A lélekkufárnál van egy új szűrő, amit ha bekattintasz, akkor lekérheted a lélekgyémántért megvásárolható tárgyakat.
Dátum: 2009.10.15. 15:28:44
Aki 40+ szintű, kukkantson be a lélekkufárhoz! a jutalmak egy része bekerült, a csizmák, fókuszkristályok ill. felszerelés állatoknak szekcióban található (baloldalt van egy kapcsoló, hogy csak lélekgyémántos tárgyakat rakjon ki).
Dátum: 2009.10.15. 13:20:55
A fejlesztés bár elég komplex, jól haladunk vele! Ha minden igaz, hamarosan már látszani fognak a lélekgyémántért megvásárolható jutalmak a lélekkufárnál (bár megvásárolni ugye még nem lehet őket), de kedvcsinálónak remélem ez is megteszi, amig a kalandok is elkészülnek!
Dátum: 2009.10.15. 13:19:34
Bekerült egy apró fejlesztés, az entitás gombja a szövetségi lapon kisárgul, ha üthető.
Dátum: 2009.10.14. 12:13:46
Oké, nézzük hogy mit is jelent a gyakorlatban az, hogy akár néhány óra csúszás is horribilis lemaradást eredményez.

Tegyük fel, hogy minden egyes entitást csak 3 órával később kezdesz ütni, mint ahogy üthetnéd. Ekkor az átlagos entitás ütési idő 72 óráról 75 órára növekszik, azaz 4% csúszást eredményez, 45 nap helyett 47 nap lesz. Azt hiszem, ennél voltak már a világtörténelemben durvább katasztrófák...

Amit Birka ír, hogy "bug" van, egy félreértésen alapszik, de feltételezed, hogy már most is "pufferel" a program. Ezt a dolgot háromféleképpen lehet implementálni.

1.) Tároljuk, hogy mikor ölted meg a legelső entitást, és mindig ahhoz képest számoljuk a 72 órát. Ld. az esetet, amit leirtam, 3 hónapig be sem lép valaki, és utána 1 nap alatt ledarálja mindet.
2.) A 72 óra attól kezdve ketyeg, hogy elkezded ütni az entitást. A program jelenleg ezt a megoldást használja.
3.) Entitás pontok gyüjtögetése (térkapu mintájára) és azok maximalizálása. Isten ments ettől a megoldástól (ld. 1.)-es eset + túlkomplikálás).

Másfajta implementáció nem nagyon lehetséges, legfeljebb ezek variációi: pl. 1.) eset, de nem a legelső epikust nézzük, hanem a 10-zel vagy X-szel ezelőttit - ezt hivjátok "pufferelésnek" - ez még komplikáltabb, mindenki számára kevésbé érthető, mint az 1.)-es alapeset, és mellesleg ugyanazt a problémát hordja magában.

Az entitás nem térkapu, nem néhány óránként lehet ütni, hanem 3 naponta, ilyen időközönként be tudsz lépni, ha néhány órát csúszol, na bumm, nincs jelentősége.

Amit mindenképpen be tudunk vállalni, hogy a gomb kisárguljon, igy láthatod, hogy mikor tudod megint ütni az entitást.
Dátum: 2009.10.13. 22:31:30
a szavazáshoz csak annyit tennék hozzá, hogy már az entitás topicban is felvetette Birka, hogy legyen ez a "pufferelés" dolog. Elsőre jó ötletnek tünt, de utána átgondoltam, és leirtam, hogy miért nem jó ez. "A" játékos rendszeresen belép, cirka 3 naponta leveri az epikust. "B" játékos nem is foglalkozik a játékkal 2 hónapig. Aztán belép, és 1 nap alatt eljut ugyanoda, mint A játékos. Ezt hivják úgy, hogy birkaiskola (bocs a szójátékért ) aki oda se ballagott, még dicséretet is kapott. Nem azt várjuk el, hogy óránként belépj (egymás után klikk-klikk ütheted!!), hanem azt, hogy 3 naponta nézz már rá egyszer. Aki ennél ritkábban játszik annak szerintem tökmind1, hogy 45 vagy 55 nap után lesz meg az első epikus tárgya.
Dátum: 2009.10.13. 22:23:02
természetesen ha megcsináljuk, hogy a gyorsitásokat őskőért is meg lehet venni, akkor lesz rá lehetőség visszamenőleg, hogy visszakapd a csp-t az őskőért.
Dátum: 2009.10.12. 16:55:38
Idézet: Endyr - 2009.10.12. 13:45:49
az elbiralok Beholder dolgozok lesznek, vagy kiadjatok jatekosoknak (ha nem is mindenkinek, esetleg nehany kivalasztottnak)?


Első körben Beholderesek, de hosszútávon biztosan ebben is besegithetnek játékosok.

Alemen: Dark Phoenix magyarázata a kérdésedre tökéletesen leir mindent.
Dátum: 2009.10.12. 13:28:43
Elágazást hagyjuk meg egy jövőbeli bővitésnek.

Módositottam a doksit:
Zöld kristályital. Ára: 5000+(szint-40)*150 LE. Kapsz 50 KP-t.
Tehát 40. szinten csak 5000, 60. szinten 8000, 80. szinten már 11000 (de ezt csökkenti a palota).

Egy elfogadott kalandért próba * szint / 4 LGY jár.
Tehát egy napi elbirálási idő esetén fix +33% tápot ad annak, aki ir kalandot ahhoz képest, aki nem.
No igen, a témát részben azért is hoztam fel, mert én is gyakran elgondolkodom, hogy a gyermekeim milyen világba fognak felnőni. A politikusok alapvetően ugyanolyanok, mint 100 vagy 1000 évvel ezelőtt, ebben a témában nem változott semmi. A helyzet legfeljebb annyival rosszabb talán, hogy most sokkal többen vannak, akik a mézesbödönből részesedni akarnak. De a királyság / diktatúra ennek ellenére nem megoldás, ha megfelelően kapzsi, egyetlen uralkodó is tud annyit költeni, mint egy egész Parlament (a történelemben nem is kell nagyon visszamenni, ha emlékem nem csal, Szaddám kisebb palotarendszert kezdett el építeni aranyból). A cigánykérdésben valahol középúton van az igazság. Meggyőződésem, hogy a többségük ugyanúgy szeretne beilleszkedni és becsületes munkából megélni, mint bárki más. A kisebbségükről azonban egyre gyakrabban és egyre ijesztőbb dolgokat lehet hallani, ami alapján úgy tűnik, nem általános bűnözői magatartásról van szó, hanem kihasználják a demokrácia magas toleranciaszintjét. Elképesztőnek tartom pl, hogy egy ózdi faluban csak úgy lebontják a nyugdíjas bányászok feje felől a házat és a rendőrség nem tud semmit sem tenni. Ebben az esetben mindenképpen a büntetések szigorítása, a cselekményektől való elrettentés lenne egy út, mielőtt a probléma eszkalálódik, és a szélsőségesek ezt hihasználva, megoldást ígérve hatalomra jutnak. A sajtó már most is előszeretettel mutogat erre, mint minden probléma forrására. Pedig ez csak egyetlen láb a sok közül, ami a zavargások és akár összeomlás felé is viheti az országot.
Dátum: 2009.10.12. 11:14:53
Az összeolvadós javaslattal kapcsolatban:
Elég sokat gondolkodtam ezen, minden részletre kiterjedően. Mi van akkor, ha a a két szöviben többen vannak, mint az őrposzt mérete, folyamatban levő háborúk, békeszerződések, a kismillió féle adat és statisztika, folyamatban levő épitések, exploitolások stb. Ezt úgy implementálni, hogy minden apró részletet felöleljen a fejlesztés, és még a lehetséges kiskapukat is kivédje (van számos, ha belegondoltok) nagyon komplikált, több hetes fejlesztés. Szerintem ennél fontosabb az új dolgok fejlesztése, mint pl. most a kaland rendszer. Két szövi most is össze tud olvadni, erre volt már példa nem egyszer. Az épületek nem vesznek el, ha a kisebb szövi olvad a nagyba, az egyetlen dolog, amit elbuksz, az olvadó szövetség tagjainak kincspontja. Szóval az ötlet elvetve, sajnálom.
Dátum: 2009.10.11. 23:02:50
Igen, elszámoltam, a prémium szorozza a fúziót is.

Persze a szinttől függő ital ár lenne a legkorrektebb megoldás, de ez jelenleg nincs implementálva (mondjuk végülis megoldható).

Igen, aki már wikiről ismeri a kalandot, lesz valamekkora előnye. De ez minden ilyen játékban igy van, és itt mivel folyamatosan kerülnek be új kalandok, bárki kaphat időnként olyan kalandot, ami még nincs fent adatbázisban tehát neki kell felfedeznie.

A kalandirás nyilván nagyobb erőfeszités mint a kaland megoldása, ez nem vitás. Viszont kalandirásra nem mindenkinek lesz lehetősége, tehát egyensúlytalansághoz vezetne, ha ezáltal pl. meg tudnád duplázni a lélekgyémántodat. Nézd meg a kvizt: aki minden kvizkérdésnek utánanéz, és helyesen megválaszolja őket, az csak 10% előnyben lesz ahhoz képest, aki az egésszel nem is foglalkozik... Mégis a legtöbb ember úgy gondolja, megéri a kvizkérdéseket elolvasni és megválaszolni.
Dátum: 2009.10.11. 16:32:54
Igen, a palota csökkenti az ital árát. Arról, hogy megéri v. nem éri meg. Az árakat pontosan be kell nyilván lőni (ezért is irtam le, hogy segitsetek számolni). De alapban a KP-t azért nem igy veszed, ez csak egy alternativ beszerzési lehetőség. Ha a játékban van egy olyan mechanizmus, ami ad valami tápot, és erre extra tápot kaphatsz olyan módon, amihez nem minden játékos férhet hozzá, akkor az extra mennyisége jóval kevesebb lehet, csak mint az alap. E konkrét esetben, ha a kalandok teljesitéséért 100 táp jár, akkor ha a kaland irásért is 100 tápot adunk, akkor aki kalandot ir, az 2x több tápot kap, mint aki egyszerüen nem elég tehetséges hozzá, és ez egyensúlytalansághoz vezet.

Kalandot csak 40. szinttől irhatsz, mivel előtte nem lesz kristálypontod. Lehet olyan próba is, hogy sebződsz, VP-t költesz stb.

Igen, a kalandokhoz lehet majd képet is rendelni, ennek módján már dolgozunk.

A kiégett őskőről, erről már irtam korábban, olyan mechanizmus a játékban soha nem lesz, amelyért őskő jár, mert akkor aki nem akar fizetni, az is megkap mindent, amit a fizetős játékosok. De a fizetősök számára a kiégett majdnem ugyanaz, mint a normál, mivel a vásárláskor igazi őskőre konvertálódik át.
Dátum: 2009.10.11. 12:08:12
A kalandok programozását Baraty már elkezdte. A kalandírás jutalmazásáról végülis találtam egy megoldást, amely az alábbi dokumentációban részletezve van. Lényege, hogy kristálypontot venni is lehet (gyakorlatilag korlátlan mennyiségben, de erőforrásért) így a kalandírás bárki számára elérhető lesz, ha jó kalandot ír, akkor a befektetése megtérül, ráadásul bizonyos, nem exploitolható formában a Jerikó-féle ősköves jutalmazás is bekerült. Várom a véleményeket.

Szakértelempróbák
A tulajdonságpróbákhoz hasonlóan kellene a táblázatot felvenni, de nincs szükség minden szakértelemre. Elsősorban a nem korlátozott szakikat rakjuk be, ill. amelyiknek a fejlesztése nem triviális.
szubtéri érzékelés
transzcendális projekció
irányított vadászat
idomítás
meggyőzőkészség
vezetőkészség
sebgyógyítás
vastag bőr
kivégzés
kritikus ütés
másodlagos támadás
kritikus varázslat
másodlagos varázslat
kereskedelem
lopás
tudatturbó
építés
felejtés
mágikus regeneráció
csapdaészlelés
mászás
zárnyitás

Hősi pontok
Egyszerűsítsünk a dolgon, a hősi pontot hagyjuk ki, használjuk helyette a kristálypontot (ld. alább).

Kristálypontok
Kristálypont szerzése:
Ismételhető kaland teljesítése: 10 KP.
Kék kristályital: Ára: 5 őskő, 10 portyapont: Kapsz 50 KP-t.
Zöld kristályital. Ára: 10000 LE. Kapsz 50 KP-t.
(MIndkét ital 40. szinttől vásárolható.)
Ennek köszönhetően bárki, aki akar, írhat kalandot, és ha jó kalandot ír, a befektetése megtérül.
A kristálypontokat 2 dologra lehet felhasználni:
Ha egy kalandban egy próbát nem tud teljesíteni, akkor fel tud használni KP-kat. 2 KP-ért 1-gyel növelheti a siker esélyét.
A kalandok írásának költsége: 10 KP + 10 KP * próba. Ha a kalandot elfogadják, a befektetése megtérül. Ha a kalandban csak kisebb hibák vannak, lehetősége van a javitásra.

Lélekgyémántok
Egy kaland teljesítéséért próba * szint / 4 LGY jár.
Egy játékos egy nap 47 CSP-t kap max. fúzióval, és 15 PP-t. CSP-nként és PP-nként 5% esély van kaland találására. Tehát naponta átlagosan 3 kalandot fog találni. Tegyük fel, hogy a kalandok átlagosan 6 próbából állnak (a játékosok legtöbbje próbál 8-as kalandokat írni mivel ez éri meg a legjobban, de azért lesznek rövidebb kalandok is). Ekkor egy 40. szintű karakter naponta átlagosan 180 LGY-t tud szerezni, 60. szinten 240-et, 80. szinten 360-at. Hetente ehhez még hozzájön 120 LGY, ha ír egy 8-as küldetést vagy 2-3 rövidebbet.
A lélekgyémántért kapható tárgyak költségét úgy lőjük be, hogy 1 hét után már tudjon egy 40. szintű karakter egy gyengébb tárgyat vásárolni (egy 80. szintűnek ez 3-4 nap lesz).
Alternatíva: a kaland találás alap esélye valamivel kevesebb (3% körül), és épület, szakértelem, relikvia növeli ezt az esélyt tovább.
Csizmák. A csizmák LGY költsége egyre magasabb, ahogy egyre erősebbek. Emellett lesz szintkorlátjuk is, és a kiugróan erős csizmák őskőbe is fognak kerülni. Az első csizma egy 40. szintűnek 1 hét után megvásárolható már (kb. 1000-1200 LGY). A konkrét csizmákat ld. a mellékelt excel táblázatban.
Páncélok, pajzsok, fegyverek. Készítünk néhány speciális tárgyat, amelyek az LE és esetleges őskő költség mellett LGY-be is kerülnek. Ezek a normál tárgyak mellett jelennek meg, alternativaként, és lesz valami specialitásuk (kiugró érték 1-1 statban, vagy speciális képesség).
Állat felszerelések. Lesz néhány speciális, LGY-ért (és őskőért) megvásárolható állatfelszerelés, bizonyos szinteken.
Fókuszkristályok. Ld. állat felszerelések. Itt lesznek a csizmába rakható fókuszkristályok is.
Relikviák. Ezek legtöbbje nem AHs tárgy lesz, hanem új. Néhány példa: növeli a kalandért kapott LGY-k számát, növeli a teljesitett ism. küldiért kapott kristálypontok számát, csökkenti a szerencse fejlesztésének költségét, lehetővé teszi gyűlölt ellenség beállítását stb. Lesznek olyan tárgyak is, amelyeket érdemes többször megvásárolni.

Jutalmazás
A kalandírást jutalmazzuk.
A kalandíró próba x 1 kiégett őskövet kap (tehát ha őskőért vette a KP-t, akkor elfogadás esetén az ősköveket visszakapja, és megvalósult az igény, hogy az írókat anyagilag is jutalmazzuk).
Ezenfelül játékbeli jutalomként lélekgyémántot kap.
Egy elfogadott kalandért próba * 15 LGY jár.
(azért írtam konstans, nem pedig szinttől függő LGY-t, hogy ne legyen értelme a KP-kat spejzolni a végtelenségig, remélve a nagyobb megtérülést, mert akkor senki sem fog kalandot írni. de lehet, hogy itt is megengedhető a szinttől függő jutalmazás, úgyis a jobb tárgyak LGY költsége egyre magasabb lesz).
Az LGY jutalmazásnak egy húzós pontja van. Elvben valaki megteheti, hogy hatalmas mennyiségű KP-t vesz italokból (vagy akár mostanra már össze is gyűjtött ismételhető küldikből), ír egy halom jó kalandot, és óriási bevásárlást csap, mindent meg tud venni. Nézzük tehát a számok szintjén.
A kalandok értékelésének mindenképpen van egy átfutási ideje. Ez minimum 1 nap, de ha feltesszük, hogy a kalandokat esetleg javítani kell, közbejön egy hétvége, nagyon feltorlódnak stb. könnyen lehet, hogy ez 2-3 nap is lesz. A fentiekben kiszámítottuk, hogy valaki naponta átlagosan max. 3 kalandot tud megcsinálni. Ha tehát 2 naponta ír mellé egy kalandot, akkor egy 40. szintű karakter esetén +25%, egy 60. szintűnek +16%, egy 80. szintűnek +10% tápot fog jelenteni. Ez semmiképp sem jelent problémát.
Ha a kaland találási esély alapértékét 3%-ra csökkentjük, és az átfutási idő csak 1 nap, az viszont már jelentős előnyt eredményezhet.

Kaland értékelő admin
A kalandok listájának formátuma, a kvizkérdésekéhez hasonlatos: ID, kaland cím, létrehozó ID-név, állapot (elfogadva, értékelés alatt), teljesítve (hányszor csinálták meg).
Egy kalandra rákattintva, feljön ugyanaz a szerkesztő, amit a kaland létrehozásakor látok. Itt a kalandban javithatok bármit (szöveget, próbát).
A kaland létrehozója mellett látszik, hogy kalandját hányszor fogadtam el és utasítottam el.
Ezenfelül ha nincs elfogadva, megjelenik az elfogadva / elutasitva (javitható) / elutasitva (írjon újat) gomb.
Elutasitva javitható esetén javithatja a kérdést, a KP-k nem vesznek el (mint helyesirási kvizkérdés). Elutasitva irjon újat esetén a KP-k elvesznek, új kalandot kell irnia. (Erre azért van szükség, mert ha valaki alkalmatlan kalandírásra, vagy direkt hülyeséget ír, az hosszútávon ne vegye el az adminok idejét, viszont aki tud jót irni, csak elrontott valamit, azt ne büntessük).
Az elutasitvánál lehet indoklást is megadni (nem kötelező, ha irok szövegeset):
Helyesírási és/vagy nyelvi hibák
Fogalmazási hibák
Nem jó a történet
A próbák nem illenek a szöveghez
Esetleg lehessen beírni egy boxba rövid szöveges indoklást is, ha akarok.

A játékos a következőt látja:
Kalandod kiértékelés alatt van.
VAGY
Kalandod kiértékelésre került.
ezután
Elfogadva! Jutalmad:
VAGY
Elutasítva! Indoklás: .... A kalandot az alábbiakban javíthatod.
VAGY
Elutasítva! Indoklás: .....