Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Miklós

Dátum: 2009.11.18. 12:41:41
A vadászcsizma nem slotos (csak a vadászathoz húzod fel )

Az inspirátorról: aki versenyezni akar, annak itt egy lehetőség, hogy behozza az élmezőnyt, elég sokan vágynak erre. Természetesen a tárgyat nem fogjuk visszamenőleg nerfelni vagy változtatni. Ha egy top játékos úgy gondolja, hogy ez neki is hasznos lesz, és megér neki 500+ dukátot, akkor nyugodtan licitáljon rá. A VF valóban lehetővé teszi, hogy egy adott szinten a karakterekben levő LE mennyiségben jelentős eltérések legyenek, de ehhez semmi köze az inspirátornak. A VF-nek nyitok majd külön egy topicot, és ott átbeszélhetjük, ezt a topicot ne nyomassátok tele légyszi a VF-ről szóló elmélkedésről.

Epikus tárgyakat kereskedelemmel nem lehet venni, ehhez a dologhoz a kereskedelemnek semmi köze, mint ahogy pl. a szubtéri érzékelésnek sem. A kitétel tehát természetesen a tárgy szintjére, és a te szintedre vonatkozik. A 80. szintű kari max. 80-as tárgyat kérhet. Aki úgy gondolja, hogy licitálni fog rá, legyen szíves nézze meg a wikin, hogy mire van szüksége, hogyha ő nyer, akkor tudjon nyilatkozni is rögtön, hogy milyen tárgyat kapjon.

Idézet: D4vid - 2009.11.18. 11:15:09
Mennyibe fog kerülni egy kavics a VÚ talin?

13 Ft / őskő, ahogy a korábbi talikon, nem lesz áremelés.
Dátum: 2009.11.17. 15:20:40
Végzetúr aukciós tárgyak

A tanulás könyve
Egy tetszőlegesen választott szakértelmed, amely már megvan, megnő 10-zel (de max. fölé nem mehet). A tétel megnyerésekor kell döntened.

Epikus
Egy tetszőlegesen választott epikus tárgy, amelyet a szinted alapján használni tudsz (a találkozó napján kell döntened).

Halálkristály
Varázslatba rakható, visszaváltható fókuszkristály: Siker esetén 5%, kudarcnál 10% esély, hogy ellenfeled egy véletlenszerű állata elájul, ÉP-től függetlenül.

Mentális burok
Nem tudnak információt szerezni rólad kémgömb segítségével.

Inspirátor
A cselekvéspontokat az átlagnál gyorsabban regenerálod, attól függően, hogy szintben mennyire vagy lemaradva az élmezőnyhöz képest.
(naponta (max szint-te szinted)/2 plusz cselekvéspontot kapsz).

Aranytojó tyúk
Minden nap az első belépésedkor kapsz egy aranydukátot.

Vadászcsizma
A vadászat ideje fél perccel csökken.

Kamikaze
Akkor is tudsz portyázni, ha életpontod 15% alatt van.

Karemium csapda
+1% esély lények foglyul ejtésére

Joker
Megkapsz egy tárgyat, ami már szerepelt a játékbeli aukción. (A tétel megnyerésekor kell döntened).
Dátum: 2009.11.17. 15:17:48
Idézet: Ricardo - 2009.11.15. 20:39:43
A lélekszívó mancsnál + 5 % lélekenergia mit jelent? Lélekszívás vagy többet rabolhatok? Ha többet rabolhatok akkor ez mégis mennyit ér? Az egy karaktertől rabolható 25%-os maxot tolja ki 30%-ra, vagy 5%-kal növeli, azaz 26,25%-ra visz fel? Ez is átlagolódik, mint a többi tárgy; szóval ha csak az egyiken van a négyből akkor negyed akkora a hatásfoka, vagy ha mind a négyre teszek akkor 20%-kal növelem a bevételemet, ami így akár elérheti a 45%-ot is?


A győztes portyánál szerzett LE-t növeli, a gyémánt bónuszhoz hasonló módon. Ha már amúgy is a maximális lehetséges LE-t szerzed (mert pl. a kivégzés miatt a max bónuszt kapod), akkor ezt a maximumot nem növeli tovább. Több mancs nem átlagolódik, hanem összeadódik.
Dátum: 2009.11.17. 10:19:29
Rekordidő alatt véget ért a 4. világ második ciklusa. Gratulálok a győztes szövetségnek, az Ájjatfajmnak és a többi top játékosnak! A megnövelt győzelmi feltételhez ezek szerint még hatékonyabb taktika is társult

Kérlek benneteket, ebben a topicban mondjátok el véleményeteket arról, miben volt most jobb / rosszabb a 4. világ, és mit kellene változtatnunk a harmadik újraíndítás előtt!
Dátum: 2009.11.17. 10:16:11
Ez a topic kezd kicsit átláthatatlan lenni, nyitok egy újat, a V4 második lezárása alkalmából!
Dátum: 2009.11.17. 09:29:18
Idézet: winnie - 2009.11.16. 21:21:28
igazán lehetne reakciód arra is, hogy tesztek-e az ellen, hogy pénzért kezdjem el árulni a kódokat, akár itt a fórumon belül, akár mindenkit átvágva egy kódot több embernek is, vagy csak "nem vállaltok felelősséget". ha mehet a móka, akkor nyittatom is a "végzetúrkódot adok-veszek, szigorúan készpénzért vagy őskőért" topikot.


Mit szeretnél, mit tegyek? Töröljem az ilyen hozzászólásokat, vagy mindegyik alá biggyesszem oda, hogy vigyázat, lehet, hogy átverés?
A HKK pakliknál már a játék eleje óta van egy ún. "másodlagos piac". Minden, gyűjthető játékban van ilyen - amikor a játékosok a "használt" lapokat csereberélik, adják-veszik egymás között. Én, mint gyártó, etikátlannak tartom, hogy ebbe bármilyen szinten belefollyak. Mi csak bontatlan paklikat árulunk. De a lapok önállóan is értéket képviselhetnek, a játékosok ezért cserélik egymás között, ez is a játék része. Nyilván a kódokkal is így lesz, ez ellen semmit nem tudok tenni azon kívül, hogy igyekszem felhívni a figyelmet, a másodkézből kapott kód érvényességét mindenki ellenőrizze, mielőtt bármit ad érte. Kártyát, kisautót, használt biciklit, bármi egyebet kockázatos a neten keresztül, látatlanban venni. Én is csak annyit tudok tanácsolni, ha nem akar valaki paklit venni, de kell neki a kód, akkor jöjjön el személyesen a VU találkozóra, és ott próbáljon "tradelni", vagy próbálkozzon valamelyik HKK-t áruló boltban, valószinűsítem, hogy a laponkénti eladással foglalkozó kereskedők üzletelni fognak a kódokkal is.
Eh, akkor elárulom: a kaland értékelése most is opcionális! Ha nem akarod értékelni, akkor nem értékeled! Bárhova kattintasz, mint előtte is, utána nem fog a program pampogni, hogy nem értékelted a kalandot...
Egyébként az értékelésről, úgy látom, az emberek többsége nem olvassa el a kalandokat, minél több értékelést kap egy kaland, egyre inkább a pontszámok ugyanaz felé az érték felé konvergálnak
Kiteszek majd egy feliratot, hogy CSAK akkor értékeld, ha a kalandot el is olvastad! (azt hittem ez nyilvánvaló lesz mindenkinek)
Dátum: 2009.11.17. 09:03:02
Idézet: Vaczakka - 2009.11.16. 21:18:31
Egy kicsit elmentünk szerintem a témától. Nekem például nem azokkal a próbákkal van gondom, amiknél a karakter fejlesztéssel előbb-utóbb el lehet kerülni a kudarcot (felnyomom az erőt, stb.), hanem azokkal, ahol a fejlesztésnek van egy plafonja (pl. vezetőkészség 50), és erre rámond egy olyan számot, amit csak matematikai esélyem van teljesíteni kristálypont nélkül.


Ezt én is átgondoltam a tervezéskor 3 lehetőség merült fel:
1.) nincsenek olyan próbák, amelyeknek plafonja van. ezzel az egész rendszer szegényebb lenne, sokkal kevesebb féle próbát, és kalandot lehetne írni.
2.) a plafonos próbának annyi a limitje, amennyi a plafon. mivel ezeket a szakikat előbb-utóbb úgyis mindenki kimaxolja, valljuk be, ennek nem sok értelme lenne, nem lenne benne semmi kihívás. ( itt jegyzem meg egyébként, hogy amikor neked maxos a szakid, de sok másik játékosnak a környékeden még nem, akkor igenis jobb esélyed lesz, mint nekik.)
3.) a jelenlegi rendszer az, hogy a maxos szakiknál a küszöb random faktornak van egy plafonja (ellentétben a nem maxos szakikkal). Ha már mindenkinek maxos szakija van a környékeden, akkor itt a siker a kristálypontokon fog múlni, ha nincs szerencséd, el kell használnod KP-t. De ebben legalább van valami játék, KP-t kell szerezned, izgulhatsz, hogy mit dob a gép - ellentétben az első két ponttal.
Dátum: 2009.11.16. 23:17:48
A Hatalom tornyával kapcsolatban bekerült a másik változás is: az a szövetség, amely még egyetlen napig sem birtokolta a HT-t, annyi % bónuszt kap a HT építésére, amennyi az adott világon az összes birtoklások száma. Ez a bónusz csak akkor érvényesül, ha a HT-jük szinte kisebb, mint a jelenlegi maximális HT.
Tudom, hogy a háborús rendszer megreformálását régóta központi kérdésnek tartják sokan. én nyitott vagyok olyan kezdeményezésre, amely valóban jelentősen jobb a jelenleginél. Már számos ötlet elhangzott, de mindegyiknél sikerült belátni, hogy több sebből vérzik. Ha van épkézláb ötlet, juttassátok el emailben, hogy tudjak rágódni rajta. Ott erről vitát kezdeni valószínűleg nem hoz érdemi eredményt, ebben igazat adok McPaulnak, de beszélhetünk róla.

A hatalom tornyát szerintem elég jól kezeltük, én megvárnám, mit hoz a mostani változás, mielőtt tovább piszkálnánk.

A portyapontot soha nem terveztük erőforrásnak. Kis mértékben mégis az lett - védelem italt, kristály italt vehetsz érte, most már a bukott portyák is hozhatnak kalandokat azaz fejlődést -, de ezt tovább semmiképp sem akarjuk eszkalálni. Akinek 150 pp-je van, az ne stresszelje magát vele, időnként nullázza ki a portyabeállitással és akkor tudja megint gyűjtögetni

A KH kiterjesztéséről szívesen beszélek, de már elég sokszor leírtam, miért nem tartom ezt jó ötletnek: igazándiból ez semmi pluszt nem ad, csak talán valami kis szerepjátékos élményt, ez inkább egy hiánypótló dolog az élmezőnynek, de egyszersmind szivatás is, amit nem feltétlenül akar mindenki magának a középmezőnyben.

A kvízolimpia egy érdekes kérdés. Az adatbázisok használatát teljesen kiküszöbölni nem lehet. Az tény, hogy aki 50 kérdésből 45-öt tud, és csak 5-öt kell megnéznie, az jobb időt fut, mint akinek az 50-ből 25-öt kell megnéznie, tehát a tudás továbbra is számít. De az adatbázisok ellen csak kétféleképpen lehet fellépni: tűzzel-vassal irtani, perrel fenyegetni, ez sztem nem hatásos és nekem ez nem kenyerem. A másik hogy rendszer szinten védekezni ellene, erre volt számos ötletünk, de vagy nagyon lassítanák a szervert, vagy nagyon sok befektetést igényelnek, vagy végső soron ugyanúgy "hackelhetők". Alapvetően egyébként a gond az, hogy az adatbázis gyűjtése nyilván nem manuálisan, hanem egy scripttel zajlik. Manuális beírkálással sosem lehetne 200ezer kérdést összegyűjteni. Sajnos, ahol van tét és verseny, ott van csalás is... és egy böngészőből futó programmal én nem tudom felismerni, hogy valaki egy "third party" programmal adatokat gyűjt.

"portyaablak rendezhetetlensége". ez már közel egy éve lejátszott menet, remélem ezt nem hozod fel, csak a többiek idejét rabolnád vele.
Dátum: 2009.11.16. 22:32:02
Igen, ezt megbeszéltük, megoldjuk, hogy minden karid megkapja a relikviát, amit a kódért kapsz, kivéve a császári tekercset.

Hunzs: fogtam a problémádat, gondolkodni fogok rajta. így hirtelen nekem sincs jobb ötletem, minthogy megkérd egy szövi társad, segitsen kódot keresni, de ahogy irtam egy másik posztban, hosszútávon lehet, hogy lesz később más alternativa.

A póker mint mindig, texas hold'em lesz, nevezési dij nincs.
További részletek:
http://www.beholder.hu/?m=hkk&cikk=15539
Dátum: 2009.11.16. 16:06:47
csináltunk két újabb küldetést (egyet a kalandokhoz, egyet az entitásokhoz).
Dátum: 2009.11.16. 15:15:44
Köszönöm, hogy leírjátok a véleményeteket, végül is a topicot ezért nyitottam...

A promócióba épp azért kezdtük, mert az előzetes piackutatás alapján a visszajelzésetek pozitív volt. Ami lényeges szempont: az egésszel az a cél, hogy aki mindkét játékkal játszik, vagy az egyiket megismerve, a másikat is kipróbálja, kapjon egy kis extra bónuszt, motivációt. Természetesen nem cél, hogy bárki úgy érezze, hátrányba kerül azért, mert nem vásárol HKK paklikat.

A reakciók alapján úgy látom, hogy a fő probléma a karemium csapdával van, mivel ez nem kényelmi funkció, hanem "nyerstáp". Ez a probléma orvosolható, levesszük a listáról, és akkor senki nem fogja magát rosszul érezni.

Másrészről, hogy a tárgyakat valamilyen alternatív módon is meg lehessen szerezni: ezen gondolkodom még, rövid távon erre biztos nem lesz lehetőség, legfeljebb a VU találkozós licitre rakunk fel 1-2 tárgyat. De a jövőben lehet, hogy lesznek még promóciók, akciók, ahol valamilyen módon (de nem egyszerűbben) hozzá lehet ezekhez jutni.
Dátum: 2009.11.16. 13:32:15
Idézet: Darah - 2009.11.16. 12:47:52
Ha minden paklihoz járna kód, egye kutya, eldönthetné az ember, hogy kell-e neki relikvia, vagy nem kell, és ha kell, hány kell.


Huh, hát pont ezért tartottunk előtte közvéleménykutatást. A többség (ugyan nem túl nagy fölénnyel) de arra szavazott, hogy minden ötödik pakliban legyen, ne pedig minden pakliban.
Dátum: 2009.11.15. 08:50:10
császári tekercsből 1 karinak 1 lehet a jelenlegi állás szerint.
Dátum: 2009.11.14. 23:23:57
Egy játékos természetesen többféle relikviát is megvehet, ha több kód áll rendelkezésére.

Egy játékos - több karakter: bevallom, erre nem gondoltunk. Konzultálok Barattyal, szerintem megoldható, hogyha bekérsz egy tárgyat egy karaktereddel, akkor azt a tárgyat automatikusan mindhárom világon megkapják a karaktereid (kivéve a császári tekercset, ott ennek nem sok értelme van).

A kódok nem évülnek el, a relikviák gomb nem fog eltűnni néhány hónap múlva.

Egyébként a fórumon felvetett összes relikvia ötletet feldolgoztam, átnéztem, mit lehet ezekből megvalósítani. Az igazi tápos dolgokból lélekgyémántos jutalom lesz majd, az inkább kényelmi funkciót adó hasznos kis apróságok kerültek ide - pont azért, hogy ne mondhassa senki, hogy kötelező ezeket megvennie. Azt szeretnénk, hogy aki amúgy is HKK-zik, vagy szívesen kipróbálja a kártyát, az kapjon egy kis plusz értéket, bónuszt a Végzetúrban, nem akarunk senkit arra kényszeríteni, hogy emiatt vegyen kártyát.
Dátum: 2009.11.14. 17:03:05
Nyitok egy külön topicot ennek a témának.

Bizonyára sokan észrevettétek, hogy megjelent baloldalt, a menüben az egyéb kategóriák alatt egy relikviák menüpont. A dologhoz túl sok mindent hozzátenni nem kell, minden le van ott írva, de ha bárkinek további kérdése van a témában, véleménye van az akcióról stb. az mehet ebbe a topicba.

Néhány dolog:
- Egyfajta relikviából csak egy lehet a játékos birtokában. (de ha olyat próbálsz választani, ami már van neked, a kód természetesen nem használódik el).
- A portyagömb ugyanaz, amit a Zarknod 3. fázisban is szerezni lehetett (csak akkor az idő rövidsége miatt sajnos sokan lemaradtak róla)
- Kódokat a Végzetúr alappakliban és kiegészítőben lehet találni. Minden ötödik kiegészitőben, és minden negyedik alappakliban. A promóciós paklikban (tesztelői paklik, versenydíjak, ill. a nov. 21-i frissen bontott paklik) NEM lesznek kódok, csak és kizárólag a kereskedelmi forgalomban árult paklikban. A kódok elosztása véletlenszerű, de törekszünk arra, hogy egy teljes gyűjtődobozban kiegészitőknél (20 pakli) pont 4, alappakliknál (10 pakli) 2-3 darab legyen, de a dobozon belül keverve.

FONTOS: Egy kódot csak EGYSZER lehet használni. Ha a kódot nem te magad bontod ki, hanem valakitől kapod, cseréled, stb. nincs rá garancia, hogy az illető azt a kódot már nem haszálta fel előtte. Ha valakitől kódot kapsz, és kiderül, hogy ő azt már felhasználta, nem tudunk kárpótolni, ezért mástól kapott kódokat mindenki csak a saját felelősségére használjon fel. Javaslom, hogy ilyen esetben először próbáld ki a kódot, és ha működik, csak akkor fogadd el.
Dátum: 2009.11.14. 16:46:18
A portyagömb közkívánatra került fel a listára, mivel a 3. fázis a vártnál sokkal gyorsabban lezajlott, és ezért sokan lemaradtak róla. Akinek pedig megvan, annak van bőven más választanivaló.
Dátum: 2009.11.14. 16:44:21
Egy adott relikviából csak egy lehet nálad.
Dátum: 2009.11.14. 16:38:38
Látom kezd elfajulni a topic, úgyhogy ebben a témában itt az utolsó hozzászólásom.

1.) A V3-on 20-as szint körül van a max. torony. Tehát a V3-on ez a fejlesztés nem oszt, nem szoroz, semmit nem számít, mindenkinek ugyanannyival nehezebb lesz építeni, senki nem kerül hátrányba.
2.) Aki a V1 2-5. szövetségei nevében kampányol, hogy mekkora hátrány érte őket, javaslom, ragadjon egy excelt, számológépet, vagy papírt tollat, számolgasson egy kicsit... És figyeljen oda arra, amit Ariel és Birka mondott, a bölcsesség most tőlük jön, nem pedig Mortimertől. De akinek ehhez nincs kedve, viszonyuljon pozitívan a dologhoz (a pohár nem félig üres, hanem félig tele van!), amíg valaki kiszámolja helyette, addig is nyugtassa magát azzal, hogy a szövetségenként elérhető becsült 40-60 napnyi birtoklása már megvolt így is.
3.) Az eddig 0-t birtokolt szövik által kapott építés bónuszon pláne kár sírni, ezt már a legelején megmondtam, hogy ilyen lesz, azért, hogy előbb-utóbb mindenki részesedhessen a tortából.
4.) A többi szövetséghez képest az AL által elért előny nem abból ered, hogy rossz a rendszer, vagy exploitoltak, vagy hogy a HT hülyeség. A HT egy szövetségek közötti versengést tesz lehetővé, és egy ilyenben a legnagyobb, legerősebb, legszervezettebb szövetség valamekkora előnyre fog szert tenni. Ez így lesz bármilyen egyéb, szövetségi versengésre alapuló fejlesztéssel.
5.) Aki úgy érzi, hogy nem teszünk meg mindent a játék folyamatos fejlesztéséért és a meglevő dolgok tökéletesítéséért, arról úgy gondolom, hogy telhetetlen, és vigaszt sajnos nem tudok neki nyújtani.