Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Miklós

Dátum: 2010.06.09. 13:03:04
Bocs a doksi töménységéért, ez a teljes fejlesztői, sok számotokra felesleges dolog van benne. A játékon belüli leirás egyszerűbb és érthetőbb lesz Az átlag játékos szintjén ebből az egészből annyi fog lejönni, hogyha szorgalmasan sajtolgat a szakértelmek mellett piros gombok jelennek meg, amit megnyomhat és akkor egy ideig bónuszt kap a szakértelmére.

Jerikó: az esszenciák autosajtolás közben ugyanúgy esnek, tehát ebből nem lesz gond! De tény, hogy az ultraspeces és transzplantos esszencia kiválthat kényszercselekvést azokból, akik optimalizálni akarnak (mondjuk ez ellen talán lehet tenni annyit, hogy max. X kattintásig tartanak ez utóbbiak, nem pedig időre mennek, ezt Kócos is írta). Szerintem egyébként félreértettél valamit, a gradulátum állatfelszerelés, ezért csak beidomitott állatnak lehet adni. Nem hiszem hogy bárki nekiáll idomitgatni, 20-30k-t elkölteni egy gradulátumért, inkább az lesz hogy amikor a küldetéshez sajtolják a 20-as állatot akkor rádobnak egyet. Változás inkább akkor lesz, amikor valaki összerakja a 2. ultraesszenciát, és attól kezdve egyetlen kattintással be tudja idomitani az állatokat minimális költséggel, nyomja rá a gradulátumot és utána sajtolja. EZ valóban növeli az időfüggést (de ez általában jellemző az új fejlesztésekre), mondjuk ez tényleg a néhány hardcore-nak van kitalálva akinek erre van igénye. Aztán előbb-utóbb úgyis lesz majd "automatikus idomitás-gradulátumozás-sajtolás" A laboros esszenciázás a nem vadászó karik miatt van berakva, és pont azért van pp költsége is, mert nekik a csp nem költség (de lehet, hogy a pp költséget rosszul lőttük be és csökkenteni kell, erről lehet szó).

Idézet: Pietrus - 2010.06.08. 14:44:59
Egy gyors kérdés: Az "esszencia gradulátum" mibe fog kerülni? (LE/LGY/őskő) És függ-e az ára a karakter szinttől?

Az esszencia granulátum állatfelszerelés, ezért őskőbe fog kerülni (de szerintem a minimális 2 őskő lesz az ára).

Idézet: Ricardo - 2010.06.08. 14:52:07
Ez csak pénzért (őskőért) elérhető fejlesztés lesz, vagy az ingyenes játékot ingyen játszók is tudnak majd belőle valamennyit használni? Ha igen, mennyit? Illetve ez az egész eszencia-dolog hanyadik szinttől lesz elérhető a karaktereknek előreláthatóan?

Gondold át: felépited az alkimista labort, attól kezdve potyognak az esszenciák sajtoláskor. Ez mindenkinek elérhető. A gradulátum ősköves cucc, ez már prémium funkció (de ld. fent).

Ha vettem neki tér-idő gradulátumot, és pl. 80. szintű az állat, akkor ad ugye 1+80/20,tehát 5 db tér-idő esszenciát. Ezek random bármelyikek lehetnek a tér-idő kategórián belül (nyilván a táp nem)?

Igy van, kapsz 5 db random tér-idő gradulátumot.

Idézet: Kocos - 2010.06.08. 15:30:17
Allatszint alatt mi ertendo? Alap? Lepett? Esetleg alap/2+lepett?

Természetesen a lépett szint.

Idézet: Endyr - 2010.06.08. 15:56:02
es mi tortenik akkor, ha az allat 20as szintu de NINCS rajta gradulatum? akkor 2x dob a 10%-ra?

1x 10%.

Jerikó és Kócos nap-számolgatásaihoz annyit teszek hozzá, hogy a 20. szintű sajtolos ismételhető küldit mindenki csinálja, ad az állatnak egy katalizátoros gradulátumot akkor azért hamarabb össze fog ez jönni.
Dátum: 2010.06.09. 09:46:43
Orbán Viktor 29 pontos programjáról:
Szerintem először ide, a VU fórumra kellett volna felraknia, átbeszéltük és tökéletesítettük volna neki... Mint minden VU változást és fejlesztést, nagyon hatékonyan meg lehet beszélni ezzel a közösséggel, szerintem egy adóreformmal is elbírtuk volna. De ha nem, hát nem

Adócsökkentések, egykulcsos adó, társasági adó csökkentés: nem nagyon látszik, az így kieső bevételt hogy fogják pótolni (a bankok ravaszabbak annál, hogy beperkálják azt a 200M-t az államkasszába). Ráadásul a kétkulcsos adó eltörlését én túlzásnak tartom. Aki jól keres, az kibírta az extra jövedelem után az extra adót - mondom úgy, hogy ez rám is érvényes volt. Van aki azt bizonygatja hogy a minimálbéreseknek ezt plusz terhet fog jelenteni, ezt azért én még egyszer kiszámolnám mikor ezt pontosítják. Ugyanis az adójóváírás emelését a szuperbruttóval együtt vezették be, ennek az eltörlése semmit nem jelent ha a szuperbruttó is megszűnik. Ha nemcsak erről, hanem a TELJES adójóváírás megszüntetéséről van szó, az már gáz, és rossz ötletnek tartom, én a legkevesebbet keresőkre nem tennék további terhet.

Nadrágszíjhúzó intézkedések, bürokrácia csökkentés, leépítések: korrektek, szükségesek.

A bankadó jól hangzik, nyilván nem lesz annyi amennyit remélnek, és a bankok megpróbálják majd továbbhárítani az ügyfelekre - de legalább az emberek még inkább meggondolják majd, hogy felvesznek-e hitelt (ami a lakáshitelt kivéve, pénzügyi öngyilkosság szvsz).

ha valaki más embernek ad munkát, hogy gyakorlatilag a házi, ház körüli munkában segítsen, akkor ebben a viszonylatban nem kell semmilyen közterhet fizetni. . Áfamentes lesz az adományozás.

Kiskapukat nyitni mindig hiba, lehet, hogy a Tescónál ezután se fognak hirtelen minden pénztárost ház körül segítő rokonná átminősíteni, de ebből azért lesznek visszaélések.

Az egyenes ági rokonok közötti öröklés, ajándékozás illeték- és adómentes lesz.

Korrekt.

Gyümölcspálinkát lehessen engedély nélkül főzni.

Ez egy alapvetően fontos intézkedés, egyetértek vele

60 napon túli végkielégítések, titoktartási pénz, szabadságmegváltás megadóztatása a közszférában 98 százalékos adókulccsal.

Ez egyenesen zseniális megoldás, a már megkötött szerződéseket visszamenőleg elég macera lenne megváltoztatni, így viszont mérsékelik az eddig lezsírozott humbugokból eredő kárát az államnak.

Havi bruttó 2 millió forintos keresetnél plafont húznak meg a költségvetési szférába tartozó minden, még a kormány irányítása alá nem tartozó szerveknél is, beleértve az MNB-t is.

Nem hiszem hogy bárki együtt tudna érezni azokkal, akik eddig 6-8misit kerestek havonta, és most harmadolódik negyedelődik a "bérük". Azért ez a szabály fura, olyan, mintha azt mondanám, a portyával mostantól max. 20ezret lehet szerezni 1-től 200-ig szintig, függetlenül mindentől. Jobb lett volna inkább valamilyen arányos leosztás a vezetőknek, mert a fizetések egymáshoz való aránya nyilván valamennyire tükrözi a felelősségvállalást, stesszt, hozzáértést stb.. Ennél még az ingatlanadó is jobban volt kitalálva

Lakáscélú devizahitelek gyakorlatilag megszűnnek, mert a kormány azt javasolja, jelzálogbejegyzés csak forintalapú hiteleknél lehessen.

Jó ötlet, a bank ha kapzsi és több hitelt akar kihelyezni mint amennyi betétje van, tegye meg, de akkor az legyen az ő kockázata.

Én hiányolom az adóellenőrzés szigorítását, ami mindenképp szükséges az adóterhek könnyítése mellé.
Dátum: 2010.06.08. 14:26:39
A VU találkozó előtt várható, hogy bekerül a legtöbb új szövetségi épület, illetve ha belefér az időbe, akkor az alábbi tárgyak is:

A tömés gyűrűje
Szint: 5. Ár: 25 őskő, szint *1000 LE.
Ha megtámadnak, és győzöl, nem kapsz TP-t, LE-t, állataid nem fejlődnek. Ha nem hordod, és van energiahasznosításod, fele TP-t kapsz, ha megtámadnak és győzöl.

A tudás rézkulcsa. 50. szint. 2500 LGY. Ha van kvíz gyorsításod, nem 2, hanem 4 vadászatra lesz elég egy kvízválaszod.
A tudás bronzkulcsa. 70. szint. 5000 LGY. Ha van kvíz gyorsításod, nem 2, hanem 6 vadászatra lesz elég egy kvízválaszod.
A tudás ezüstkulcsa. 90. szint. 7500 LGY. Ha van kvíz gyorsításod, nem 2, hanem 8 vadászatra lesz elég egy kvízválaszod.
A tudás aranykulcsa. 110. szint. 10000 LGY. Ha van kvíz gyorsításod, nem 2, hanem 10 vadászatra lesz elég egy kvízválaszod.
Dátum: 2010.06.08. 14:24:44
Az új épületekből amelyiket sikerült levéglegesíteni, jövő hét elején bekerülnek a játékba.

Az átokpiramis még függőben van.
A Kincseskamrát elkészítjük így, de a magasabb szintje elképzelhető, hogy kapni fog további effektet.
Az alkímista labor teljes dokumentációját felraktam a szövetségek topicban.
Holnapig igyekszem bepótolni a lemaradásomat ezzel a topickal, nehogy elkerülje a figyelmemet valamilyen fontos észrevétel.
Dátum: 2010.06.08. 14:21:10
Az alkímista labor az egyik legkomplikáltabb új épület, ezért a terveit külön topicként rakom fel.

Alkímista labor
előfeltétel: 20-as palota, 30-as kennel.
Ha kisajtolsz egy állatot, van rá esély, hogy találsz benne egy esszenciát. Az esszenciák segítségével szakértelmeidre átmeneti bónuszt kaphatsz, illetve van néhány speciális esszencia is. Ha egy állatot beidomítasz, felruházod a lélekkufárnál vásárolható esszencia gradulátummal, akkor az esszencia szerzésének esélye 100%, és az állat szintjétől függő mennyiséget kapsz. Az alkímista labor szintje meghatározza, az esszencia mennyi ideig tart. Minden szint 10 perccel növeli az időtartamot. Maximális szintje 50.
Programozás:
sajtolásnál van 10% esély, hogy egy random esszencia esik.
ha egy állatot beidomítanak, és ráadják a tér-idő gradulátumát, vagy egy másik csoportét, akkor 100% eséllyel esik esszencia, és a meghatározott csoportból. Az esszenciák száma 1+floor(állatszint/20). A "táp" esszencia nem esik, ezt katalizátorral lehet létrehozni.
Ha egy szakértelemhez van esszenciád, akkor kis piros kereszt jelenik meg mellette (a zöldhöz hasonló). Ha ráviszed a kuzort, szöveg "Használom a +%d %s esszenciát (%d darab van belőle)." Ha megnyomja a gombot, akkor megjelenik mellette sárgával a +5, +10 vagy hasonló, a szakértelem ennyivel megnő (max fölé is növel). Amíg egy esszencia aktív, más esszenciát nem lehet használni. Egy szakértelem esszencia hatása a labor szintje által meghatározott ideig tart. A szakértelmeknél a lap alján jelölhetjük, hogy "jelenleg aktív esszencia: %s (még %s ideig).."
tér-idő: spektrális manipuláció (+5), kreatív affinitás (+5), tr. projekció (+10), valóságformázás (+20), energiahasznosítás (+10) / táp: ultraspec (+5)
hűség: idomítás (+10), sebgyógítás (+10), léleksajtolás (+5), int.kedvenc (+5), vastag bőr (+10),. / táp: transzplantáció (+5)
harc: kivégzés (+20), kritikus ütés (+20), kritikus varázslat (+20), másodlagos támadás (+20), másodlagos varázslat (+20), / táp: 3 db szívósság (+40)
élet: építés (+5), lopás (+20), zárnyitás (+20), csapdaészlelés (+20), mászás (+20)./ táp: kereskedelem (+20)
speciális: átokeltávolítás, feltámasztás, katalizátor, lélekgyémánt, biztonság / táp: ultrakatalizátor
A speciális esszenciák magyarázata:
átokeltávolítás. Lekerül rólad az átokpiramissal felrakott átok, és esszencia időtartamig nem lehet újabb átkot rakni rád. Ha ilyen esszenciája van, ÉS van rajta átok, akkor a karakterlapon megjelenhet: átok eltávolítása (piros kereszt). Illetve utána számláló %s ideig immunis vagy az átokra. Fontos: itt ugyanazt a timert használjuk, mint a szakértelem esszenciáknál! Tehát eleve csak akkor jelenjen meg, ha más esszencia nincs bekapcsolva.
feltámasztás: Az ájult állat mellett megjelenik a piros kereszt, rajta szöveg: Használom a %s esszenciát (%d darab van belőle). Más esszenciákkal ellentétben, ez bármikor használható, és nincs timerje, azonnali a hatása.
lélekgyémánt: A kalandoknál megjelenik egy sor (ha van esszenciája és nem aktiv más esszencia): A kalandokban több LGY-t szeretnék kapni (piros kereszt). Ugyanúgy timeres mint a szakik és az átokeltávolítás.
biztonság: A portyázásnál megjelenik egy sor (ha van esszenciája és nem aktiv más esszencia) A portyázás során nem akarok a büntető tárgyaktól és a szkarabeusztól szenvedni (piros kereszt). Ugyanúgy timeres mint a szakik és az átokeltávolítás.
katalizátor: Használatát ld. lejjebb, az alkímista labornál.
ultrakatalizátor: Használatát ld. lejjebb, az alkímista labornál.
Az alkímista labornál legyen egy Belépés gomb (és a szövetség főoldalon egy Alkímista labor gomb). Ezután feljön a labor aloldala.
Felül megjelenik az alkímista labor képe és szövege. Alatta:
A laborban lehetőséged van arra, hogy a szövetségi társaid által hátrahagyott laborhulladékot feldolgozd, és esszenciát állíts elő. A siker esélye és a hatékonyság attól függ, hogy mennyi erőfeszítést töltesz ezzel. A hatékonyságot növelő gradulátumokat az állatfelszereléseknél vásárolhatod meg.
Gombok:
[12 csp és 5 pp árán próbálok véletlenszerű esszenciát előállítani] siker esélye: 10%
[120 csp és 50 pp árán előállítok egy véletlenszerű esszenciát] siker esélye: 100%
[50 csp és 15 pp árán előállítok egy adott csoportba tartozó esszenciát, a következő gradulátummal:] [selector, gradulátumok felsorolva] siker esélye: 100%.
Ha nincs elég csp vagy pp, vagy nincs gradulátom, az adott gomb kiszürkül.
Megnyomva: %d csp és %d pp árán sikeresen előállítottál egy %s esszenciát! Kaptál %d TP-t. vagy Sajnos nem jártál sikerrel.
A TP mértéke negyedannyi, mint amennyit egy vadászatért kapsz.
További gomb, HA van katalizátor esszenciája:
A katalizátor esszencia, és egy adott csoportba tartozó 5 különböző esszencia segítségével létrehozhatsz egy ultra-esszenciát, ha az alkímista labor legalább 25. szintű!
[Létrehozok egy ultraesszenciát a katalizátor és a következő csoportba tartozó esszenciák segítségével:] [selector, a fenti csoportokkal]
Ha egyetlen csoportból sincs 5 kül. esszencia, vagy nincs meg a 25-ös labor, akkor a gomb kiszürkül, és szöveg alatta:
Sajnos egyetlen csoportból sincs 5 különböző esszenciád. vagy Sajnos az alkímista labor még nem elég magas szintű.
Ha a katalizátort a speciális csoportra használja (ehhez ugye összesen 2 katalizátor kell!) akkor ultrakatalizátor esszencia jön létre.
További gomb, HA van katalizátor esszenciája:
Ha birtokodban van egy ultrakatalizátor, és minden egyéb lehetséges, katalizátorral létrehozott ultra-esszencia, akkor létrehozhatsz valami különlegeset, ha az alkímista labor legalább 50. szintű!
[Használom az ultakatalizátort az ultra-esszenciák segítségével] (ki van szürkülve, ha nincs minden ultra-esszenciája vagy nem elég magas szintű a labor]
Ezt használva, történik valamilyen különleges esemény (ha már az egyik bekövetkezett, akkor a másik történik)
1.) Mostantól minden állatodnak tízzel több szakértelempontja lehet.
2.) Az idomítás LE költsége ötödére csökken.
3.) stb.
Esetleg még az oldal alján felsorolhatjuk, milyen esszenciái vannak, csoportokra bontva (ahogy fent, a darabszámot is jelölve).
Azt mondják, az okosságokat mondó politikusaink vagy shortoltak, vagy csak szimplán hülyék. Az eddigiek alapján én azt mondom, csak szimplán hülyék. De ez már a választások előtti kijelentéseikből is látszott... Nem tudom, mennyire nyugtatja meg ez a devizahiteleseket, meg az importőröket, meg azokat, akiknek részvényei vannak, meg összességében, mindenkit, de a helyzet az, hogy fundemanetális alapokat nélkülöző kijelentésekkel legfeljebb "megrángatni" lehet a pénzpiacot, de hosszútávú változást ez nem fog okozni. Ha tényleg csőd lesz, az nem azért lesz, amit mondanak, hanem amit tesznek (értsd fenntartják az "elefánt a porcelánboltban" üzemmódot). Jó esély van tehát, hogy a piac hamarosan megnyugszik és aki bevásárol most részvényekből az igen jól jár. Mondjuk én akkor hinném el, hogy a Fidesz képes a saját hibáit korrigálni és a helyes útra térni, ha lemondatná a felelősöket (az, hogy több százmilliárdos kárt okoztak az országnak, elég indok lenne). Amíg ez nem történik meg, nincs garancia, hogy a makacsságuk nem okoz még több galibát.
Dátum: 2010.06.07. 11:09:38
Más NEM licitálhat helyetted. Lehet, hogy ott, abban a pillanatban esetleg bejön a sumákolás, és nem jövünk rá rögtön, de az ilyen szinte mindig ki szokott derülni, ha máskor nem, utólag. És mivel ez csalás, zárolás jár érte.
Dátum: 2010.06.04. 17:18:33
A mágiamestereire még nem lehet regisztrálni, csak a belső tesztelőknek és adminoknak.

Idézet: Cyron - 2010.06.03. 21:44:05
1. Aukciós bérlet - aznap eladhatom az összes addig gyűjtögetett ékszeremet 3* áron?

Igen.
Idézet: Cyron - 2010.06.03. 21:44:05
3. Hűség záloga - ha aznap átváltok zafírból smaragdba de ugye maradok a zafír szövetségben, akkor másnap nem lesz gond belőle?

Igy van.
2. Szívósság öve - ha aznap gyorsan felhúzom 100-ra a szívósságomat... másnap továbbra is tudok 7 közelharci körben ütni?
4. A tudás könyve - ha aznap kitolom az összes szakimat 1-el nagyobbra (amin már megvan a +5 max is), akkor másnap is megmarad és használhatom az előnyeit?
5. Sámán iszák, aranytojó tyúk, Zu'lit lombikja - A leírás szerint minden nap első belépéskor kapok valami tápot. Először a Zan változik át ezzé és egyből megkapom a "tápot", vagy esetleg egyszerre zajlana ez a része és emiatt nem kapok semmit?

Sajnos ezekké nem tud átalakulni

De itt egy (még nem végleges) listra arról, hogy mivé tud átalakulni:
1 Gyilkos szkarabeusz - Ha valaki elhurcol a kínzókamrába, megkapod az összes lélekenergiáját (limit: viselő szintje x 500 LE)
4 Aukciós bérlet - Térkapus gyűrűidért, nyakláncaidért 3x árat kapsz az aukciós házban
6 Okuláré - Ha egy kvízkérdésre rosszul vagy nem válaszolsz, akkor is kapsz +5% LE-t
8 Puha párna - Egy nap 5 alkalommal kezdeményezhetsz pihenést
9 Démonűző idol - +25 sebzés epikus ellenfél ellen
10 A Hűség záloga - Hordaváltáskor nem hagyod el a szövetségedet (Szövetségi társadat sehogy sem támadhatod!) (Újrahasználható!)
11 Kőműveskanál - Minden, építésre költött lélekenergiád +20%-kot számít
13 Bűvös síp - A harcra kijelölt első állatod morálja nem csökken
19 Tüskés bőr - Harcban az ellenfél elszenvedi a neked okozott fizikai sebzése 3%-át
21 Lélekszipolyozó - +10% LE jár győztes portyáért
25 Kristálygömb - A kémkedés VP költsége 10 VP-re, újrahasználati ideje 1 percre csökken
34 Magitrox - Varázslatod +5% sebzést okoz
44 Tapasztalatkő - Állataid a csatákból 20%-kal több tapasztalati pontot kapnak
51 Brilliáns karkötő - Állataid a harcban való győzelemért +2 morált kapnak
57 Mérgezett karom - Ellenfeled állatainak 33%-kal több sebzést okozol
64 Mananyelő - Varázslat elnyelésed duplán számít
27 Trollszarv - Életpontod gyorsabban regenerálódik (Mint a zafír bónusznál!)
28 Papi amulett - A gyógyitalok 33%-kal több ÉP-t adnak vissza (zafír bónusszal nem adódik össze)
56 Alkímista kő - A varázsitalok 33%-kal több VP-t adnak vissza (zafír bónusszal nem adódik össze)
79 Aranytallér - Az ismételhető küldetésekért +20% lélekenergia-jutalmat kapsz (Ékszerekkel összeszorzódik!)
Inspirátor (A cselekvéspontokat az átlagnál gyorsabban regenerálod, attól függően, hogy mennyire vagy lemaradva az élmezőnyhöz képest.)
Karemium csapda (+1 % esély lények foglyul ejtésére.)
Vadász csizma (A vadászat ideje fél perccel csökken.)
Dátum: 2010.06.03. 13:44:33
Zan: nem változik olyan tárggyá, ami egyszer használatos. Az AH és aukciós relikviák közül váltogat (tehát gyürü nyaklánc fókuszkristály nem!), de a térképesek közül nem. Olyan tárggyá nem változik, amilyen már van a birtokodban. Valószinűleg idővel rakunk fel majd fel teljes listát is.

A halálkristályról: a halákristály támadásnál és védekezésnél is működött. Pár hete valaki reklamált ezzel kapcsolatban, hogy ennek csak védekezéskor kellene működnie. Akkor ezt kijavítottuk, de most az aukció előtt átnéztük az eredeti doksikat, és sehol nem találtuk nyomát, hogy ennek csak védekezéskor kellene működnie, ezért visszaállitottuk az eredeti állapotot. Arról hogy ez hogy lenne igazán korrekt, lehetne vitatkozni, véleményünk szerint csak védekező tárgyként ez tényleg nem túl sokat ér, a lélekmérgező sem lett egy nagy sztár, és amúgy is, az alkímista laborral lehet, hogy bekerül egy esszencia, amely az ájult állatot fel tudja támasztani.
Dátum: 2010.06.03. 12:23:23
Az aukción szereplő tárgyak listája:
Szokás szerint, a tali előtti pénteken, 15 órakor megnézzük kinek mennyi dukátja van, és az fog számítani a licitnél. Egy JÁTÉKOS csak egy tárgyra licitálhat. Az alábbi tételeket minden egyes világon elárverezzük (1-3. világ).

30,000 lélekgyémánt
győzd elkölteni...

A fejlődés arany öve
a specializált tulajdonság fejlesztése 3%-kal kevesebb LE-be kerül)

Halálkristály
Varázslatba rakható, visszaváltható fókuszkristály: Siker esetén 5%, kudarcnál 10% esély, hogy ellenfeled egy véletlenszerű állata elájul, ÉP-től függetlenül.

Inspirátor
A cselekvéspontokat az átlagnál gyorsabban regenerálod, attól függően, hogy szintben mennyire vagy lemaradva az élmezőnyhöz képest.

A szívósság öve
A szívósságod lehetséges maximuma 100-ra emelkedik (+1 harci kör)

Vadászcsizma
A vadászat ideje fél perccel csökken.

Kamikaze
Akkor is tudsz portyázni, ha életpontod 15% alatt van.

Karemium csapda
+1% esély lények foglyul ejtésére

Zan
Minden nap az első belépéskor átváltozik egy véletlenszerű relikviává.
Dátum: 2010.06.01. 14:07:49
Köszönöm a sok hozzászólást és véleményt! Összegyűjtöttem néhány kiegészítést, ha ezen felül további módositást szeretnétek, kérem, hogy egyszerűen, világosan írjátok le, minél kevesebb felesleges vitával, mert a tisztázott dolgok programozását már elkezdtük, szeretnénk még a találkozó előtt több épületet berakni.

Kincseskamra: a kihivható entitás maximális szintjét is növelje, ill. ha jól értem, volt egy olyan igény, hogy ne csak 1 nagy 1 kicsi epikust lehessen ölni, hanem bárhány kicsit vissza lehessen hivni egymás után?

Kennel
állat rezisztencia szintenként 0,3-mat ad
varázslatlenyelés: 1+játékosszint/60)*szakértelemszint
epikus harapás kiegészítés: Epikusok ellen a támadásuk feleennyivel megnő. Több állatnál az átlag számít.
intelligencia kiegészítés: Az intelligens kedvenc szorzót növeli, tehát pl. 50-es intelligens kedvencnél a szorzó 2,5x, ezt az 50-es intelligencia 3x szorzóra növeli.
hűség - ennyivel nő az állat maximális lehetséges morálja.
Fontos (ami sokaknak a leirásból nem volt egyértelmű): a 24. fölötti kennelszintek nem növelik a gyakorlással tölthető időt, és a kennel hatásfokát sem.

átokpiramis: ezt még nagyon nyitott témának érzem, további megbeszélést igényel.

mesteri építészet 2:
A térkapu 50 előfeltétel megszűnt.
Dátum: 2010.05.28. 22:27:42
A rezisztencia a karakter szintjéhez is lesz kötve (mint az elnyelés)?

Jó kérdés, szerintem ez nem szükséges.

állat intelligencia: elég sok módosító van, jelenleg ezek legtöbbje úgy működik, hogy alap tp * (első módositó + második módositó + stb). De ezt majd pontosan átnézzük és kiszámoljuk hogy is működjön, lehet, hogy kisebb hatásfoka lesz, a matek még nincs véglegesítve. Az állati intnek egy hátránya van: hogy elveszi a helyet egy állat tápoló szakértelemtől, és a felszerelésekkel ellentétben, később nem lehet lecserélni...

A rezisztenciát mi is számolgattuk, vagy csökkenteni fogom az állat-rezisztencia hatásfokát (minden szakértelem 0,3-mal vagy 0,5-tel növeli) vagy egyszerűen megadunk egy maximumot rá (pl. max 20-at adhat az állat) de ez kicsit favágó megoldás. Ideálisan az a cél, hogy a rezisztenciát ne nagyon lehessen 50-60% fölé vinni.

A varázslat elnyelésen lehet, hogy még változtatni fogunk úgy, ahogy a normál elnyelés is működik: nem lineárisan, hanem exponenciálisan működik. Tehát nem szint * 2-t ad, hanem pl. szint * (1+ játékosszint/60).

Birka javaslata a kincseskamrával kapcsolatban (növelje a max. entitás szintjét) megoldható.

Az épületek költsége a gyógyitó szentélyhez hasonló lesz.

Térkapuhoz szeretném kérni továbbra is, hogy a játékban kevésbé erős karakterek szórakozásának megóvása érdekében legyen választható a kihívott lény normál avagy hard változatúként érkezik

Az 50-es térkapunál a magasabb szintű karik cirka Zarknodos manó erősségű lényeket fognak kapni (csak vmivel nagyobb elnyeléssel). Ezek legyőzhetőek. A szövetségnek kell eldöntenie, hogy a lényekért kapott plusz LE-ért, és az ismételhető küldik hatékonyabb pörgetéséért felvállalják-e a valamivel több sebződést.

Tetszik az újítás, én csak az állatos dolgon problémázok, most akkor akinek magas szintű állata van mit tehet?

A magas szintű állatod ugyanúgy lépi a szinteket, kapja a szakértelem pontokat, mint egy kisebb szintű állat, csak valamivel lassabban, a szakik kimaxolása több idő lesz, de ugyanúgy meg lehet csinálni. Maxos kennelnél szintlépésenként 4 szakértelem pontot kapsz, egy 60-as alapszintű állatnál ez 15 szintlépés. Ha az állatod már 100. szint környékén jár, azért csak fel fog tudni lépni 115. szintre is belátható időn belül.

Magas szintű epikusokat nem találnak el az állatok a szintkülönbség miatt, támadást is adjon a szakértelem, különben tovább folyik a légkarate.

Erről lehet szó.
regeneráció - Működik akkor is ha az állatok a kennelben vannak?

Ha a normál epik tárgy regen működik akkor ez is (ugyanaz a funkció).

a kisebb (nem is annyira kicsi) szövetségek ebből az egészből kimaradnak. Ők még a meglevő épületeket sem tudták maxolni,

Erre a "paradoxonodra" nincs is megoldás, és nem is kell. A kisebb szövetségek nyilván lassabban épitenek, mint a nagyobbak, és kevesebb épületük van. Ha nem így lenne, akkor viszont a nagy szövik 2 nap után minden épületet kimaxolnának és malmoznának... szerencsére, ahogy te is írtad, ez nem gond: az épületeket nem is kell kimaxolni ahhoz, hogy használni lehessen őket. Pl. az egészen minimális kennel is adja már a szakértelem pontokat, csak az állat lassabban maxolódik ki. A kincseskamra már 30.-as szinten megadja, ami a lényeg, utána csak parányi bónuszt ad.

állatnak maximum alapszint/2*9 szakértelme lehet

nem teljesen értem, amit írsz: egy állatnak maximum alapszint szakértelempontja lehet (plusz tárgy). Mivel egy szakértelem maximuma alapszint/2, ezért lehet neki 2 maxos szakértelme, vagy több nem maxos. Ez elég sok kombinációs és taktikázási lehetőséget ad.

A visszahívható epikusoknak kell egy maximális karakterszintet adni, ami felett őket nem lehet ütni - és értelemszerűen licitálni.

A szövetség egy egymással kooperáló játékosok klánja. Ha nem képesek megegyezni abban, hogy egy epikust ki üt, ki nem, egy tárgyra ki licitálhat, és ki nem, akkor megette a fene az egészet. Mert akkor hiába akar a kis kari visszahívni egy korábbi epikust, a nagyok úgysem fogják neki ezt megszavazni... szóval ezt a dolgot nem a programnak kell szabályozni vagy korlátozni.
Dátum: 2010.05.28. 15:18:10
FONTOS VÁLTOZÁS!!!

Szabadságolások miatt a 4-es világ nem jún. 29-én, hanem júl. 5-én (hétfőn) fog lezárulni. Megértéseteket köszönjük.
Dátum: 2010.05.28. 15:17:55
FONTOS VÁLTOZÁS!!!

Szabadságolások miatt a 4-es világ nem jún. 29-én, hanem júl. 5-én (hétfőn) fog lezárulni. Megértéseteket köszönjük.
Dátum: 2010.05.28. 14:32:10
Zanzásítva a változások:
Kincseskamra: kérésetek alapján visszatapsolható epikus lett.
Kennel: a képességek részletesen kidolgozásra kerültek.
Átokpiramis: szakértelem bónuszt is ad most már.
Palota:szakértelem bónuszt is ad most már.
Kínzókamra: egyenlőre nem lesznek további szintjei.
Mesteri építészet: a 25-ös védőfal és gyktér is fel lett véve a feltételek közé.

A mikorról: szerintem jó esélye van, hogy ezek jelentős része elkészüljön még a VU találkozó előtt.
Dátum: 2010.05.28. 14:27:04
Itt egy frissebb verzió az épületekről. Módosítások történtek a javaslataitok alapján.

Kincseskamra
A kincseskamra új maximuma 50. Az epikus legyőzésekor mindenki, aki az epikust megsebezte, kap kincseskamra-15 lélekgyémántot. 30. szinten a szövetség lehetőséget kap arra, hogy minden 2. epikus esetén egy tetszőleges, korábban legyőzött epikust hívjon ki ismét.
Amíg a kincseskamrában a licitálás tart:
Ha az utoljára megölt epikus maxos volt (ahol épp a szövi tart), és az illetőnek minimum 5 szavazata van, a lap alján jelenjenek meg gombok:
[A következő epikus 50. szintű legyen]
[A következő epikus 60. szintű legyen]
...
[A következő epikus floor(aktuális szint)-10. szintű legyen]
Ha megnyomja ezt a gombot, megjelenik a szavazás:
XY javaslata: a következő epikus %d. szintű legyen.

Kennel
A kennel új maximuma 49. A további kennel szintek lehetővé teszik, hogy az állatokat új speciális képességekkel ruházd fel, mint pl. rezisztencia, kritikus ütés, varázslatelnyelés, lopásvédelem. Az állat minden szintlépéskor kap pontokat, amelyeket ezekre a képességekre elkölthetsz. A kapott pontok száma a kennel szintjétől függ (25-ösnél 1, 33-asnál 2, 41-esnél 3, 49-nél 4). A pontok lehetséges maximumát az állat alapszintje és felszerelése határozza meg.
Leírás: Minden állatnak lehetnek szakértelmei, ha a kennel legalább 25. szintű. Ha ez nem teljesül, az állatok képességei sem működnek, akkor sem, ha voltak neki korábban! A szakértelem pontok utólag nem átrakhatók, tehát jól gondold meg, mire költöd őket. Egy szakértelem sem lehet több, mint az állat alapszintjének a fele. Harcban csak azoknak az állatoknak a szakértelmei működnek, amelyek veled harcolnak.
Állat neve
Szintje: %d
Alapszintje: %d
Jelenleg %d szakértelempontja van.
rezisztencia - Ennyivel nő a rezisztenciád. Több állat esetén a legmagasabb szint számít.
kritikus ütés - az állat(ok) sebzése nő 50%-kal, a kritikus ütésnek megfelelő eséllyel. Több állat esetén az átlag szint számít. (a kritikus ütést jelölhetjük egy sárga (krit:) felirattal a lény sebzése előtt.
varázslatelnyelés - A szakértelem kétszeresével nő a varázslatlenyelésed. Több állat esetén a legmagasabb szint számít.
őrködés - Az ellenfél lopás szakértelme csata végén kevesebbnek számít, az őrködésed kétszeresével. Több állat esetén a legmagasabb szint számít.
epikus harapás - Ennyi plusz sebzést okoz az állat epikusoknak és entitásoknak. Több állat esetén az összeg számít. (programozás: összeadjuk, elosztjuk az állatok számával, és megszorozzuk a találatot elérő állatok számával).
regeneráció - ennyi ÉP-t gyógyul óránként. Minden állatnál egyedileg számít.
intelligencia - ennyi százalékkal nő az állat által kapott TP. Minden állatnál egyedileg számít.
acsarkodás - ennyi plusz sebzést okoz az ellenfél állatainak. Ezt a sebzést a vastag bőr nem csökkenti. Több állat esetén az összeg számít. (programozás: összeadjuk, elosztjuk az állatok számával, és megszorozzuk a találatot elérő állatok számával).
hűség - a napi morálcsökkenés ennyivel kevesebb. Minden állatnál egyedileg számít.
Az állatoknál legyen minden állat alatt egy szakértelmek gomb. Ha ezt megnyomod, feljön az állat lapja, felsorolva a fenti szakik, mértékük, ha növelni lehet, mellette zöld gomb, és minden szakiról a fenti leírás. A fenti leírás is megjelenhet, egy képpel, valamint az, hogy hány szakértelempontja van. Esetleg jó lenne, ha ezek az adatok rövidítve, tömören a fő állatlapon is megjelennének (REZ: X, KRIT, VELNY, ŐR:, EPIK:, REGEN: INT: ACS: HŰ:).
A szintlépéskor kapott szakértelempontok száma: (kennel szint - 25) / 8. (lefelé kerekítve, de min. 1). Tehát 4 pont csak 49-es szintnél jár.
A kapható szakértelempontoknak van egy maximuma: alapszint + tárgymódosító (a magasabb szintű állatfelszerelések adni fognak +max. szakértelempontot is, +5, +10 stb, ezt is implementálni kell). De: egy szakértelem se növelhető alapszint fele fölé. Tehát ha 80-as az alapszintje, +20 van tárgyból, akkor össz. 100 pontot fog kapni, de egy szaki max. 40 lehet.

Alkímista labor (kidolgozás alatt)
Ha kisajtolsz egy állatot, van rá esély, hogy találsz benne egy ún. elsődleges esszenciát (az esély az alkímista labor szintjétől függ), vagy esetleg egy speciális elhasználódó tárgyat (átokmegszüntetés, 10 perc támadhatatlanság). Az elsődleges esszencia segítségével szakértelmeidre átmeneti bónuszt kaphatsz (ezt a szakértelmeknél jelöljük). Ha egy állatot beidomítasz, felruházod a lélekkufárnál vásárolható esszencia implanttal, akkor az esszencia szerzésének esélye 100%, és a labor szintjétől függő mennyiséget kapsz.

Átokpiramis
Új maximuma 50. Ha megátkoztok valakit, a piramis 20. szintje fölött minden szint 5%-kal csökkenti a célpont építési hatékonyságát a Hatalom Tornyában. Ha pl. 40-es a piramis szintje, a megátkozott játékos feleannyit fog a saját HT-jébe építeni, mint egyébként. Ha egy játékost többen átkoznak meg, akkor az építésnél a legerősebb átok érvényesül. Emellett 20 fölött a piramis minden 2 szintje után eggyel növeli az energiahasznosítást (ha megvan a szakértelem).
Az átkot jelölhetjük olyan formában, hogy a HT építésénél XY 100% bónuszt kapsz az építkezésre az fehér helyett pirossal jelenik meg. 20. szint fölött az átkozható célpontok száma nem nő.

Palota
A palota új szintje 29. 15. szint felett már nem csökken az ár, viszont minden 2 szintért kapsz +1 öltözetet, ha megvásároltad az öltözetes kényelmi funkciót. Ezenkívül 20. szinttől minden szintje eggyel növeli a vezetőkészségedet (akár maximum fölé is).

Térkapu
Új maximuma 50. Tovább nő a térkapu pontok lehetséges maximuma. 24. szint fölött a térkapuból jövő szörny is erősödik, viszont az érte kapott LE is nő.
(50-es szinten a lényekért dupla LE jár, de a TP nem nő).

Bűvös kunyhó
Új maximuma: 50. 10. szint fölött az állatok vastag bőrének hatékonyságát növeli varázslatokkal szemben. Minden szint a VB hatékonyságát 2.5%-kal növeli, 50. szinten +100%-ra.

Kínzókamra
(egyenlőre töröltük a listáról)

Alvilági verem
Új maximuma 40. 20. szint felett nem a sebzést csökkenti, hanem szintenként 1% rezisztenciát ad (a varázslatok tulajdonságot módosító hatását csökkenti).

Mesteri építészet 2.
Előfeltétel: mesteri építészet, 50-es térkapu, 50-es bűvös kunyhó, 25-ös gyakorlótér, 25-ös védőfal.
Felépítésekor a védőfal és gyakorlótér 0-ra rombolódik. A gyakorlótér és védőfal maximuma 30.
Dátum: 2010.05.28. 11:10:25
Idézet: Byzon - 2010.05.27. 17:58:32

Valaki javítson ki ha tévedek, de a kényelmi funkciók lényege nem az lenne, hogy azt ha megveszed, akkor növeli a komfortérzetedet? Akkor ha valaki más stratégián van a játékban, miért kell ezt jó másfélszer később megkapnia a többieknél? Ne haragudj Miklós, de ez ostobaság...


Az egyetlen ostobaság az, hogy ha valaki más véleményen van, mint te, azt ostobának bélyegzed...

Szó sincs róla, hogy ez pusztán "kényelmi funkció" lenne... A hosszas vita helyett segítek megérteni a dolgot a matematika módszerével. Tegyük fel, hogy igazad van: 2 vadászatot 1 kvizzel megválaszolni még kényelmi funkció. 4-et is. 8-at is. Stb. Tegyük fel akkor, hogy ezt odáig bővítjük (persze csak elméletben), hogy a játék elején kapsz egyetlen kvízkérdést. ha erre helyesen válaszolsz, akkor attól fogva MINDEN vadászatra megkapod a +10%-kot. Ha nem - akkor nyilván törlöd a karaktert és csinálsz egy másikat, és reméled, hogy majd azzal jól fogsz válaszolni... Ez esetben te erőfeszítés és időbefektetés nélkül megkaptad minden kérdésedre a +10%-kot, míg más egy csomó idő és energia árán rosszabb eredményt fog csak elérni, hiszen ő néha el fogja rontani a választ.

Egyébként a fenti okból értek egyet végül Kócossal is abban, hogy a rossz válaszokat is fel kell szorozni - ugyanis minél több vadászatra vonatkozik egy kvízkérdés, annál fontosabb, hogy tényleg jól válaszolj rá, annál inkább megéri alaposan utánanézni a válasznak - épp ezért valószínűleg a helyes válaszaid aránya is jobb lesz ez esetben.
Dátum: 2010.05.27. 18:10:18
igen, az ár szinttől függő lesz.

Idézet: Darah - 2010.05.27. 17:55:20
Idézet: Miklós - 2010.05.27. 16:39:00

Ha nem viseled, megtámad valaki, és van energiahasznosítás szakértelmed, a csatáért fele TP-t kapsz.


Ismét értetlen vagyok.
Erre miért van szükség?

A válasz egyszerű, van olyan, aki az EH-ra váltásnál azt is szempontnak tudja, hogy a tömés ellen tudjon védekezni. Nyilván úgy kell a tárgyat megcsinálni, hogy az EHsoknak is adjon valamit, ne csak a VFeseknek.
Dátum: 2010.05.27. 16:39:00
A TP töméssel kapcsolatos lobbi már elég szép múltra tekint vissza. A problémára igyekeztünk is reagálni, az akkor berakott energiahasznosítás szakértelem részben ezt is célozta megoldani. A visszajelzések alapján úgy tűnik, hogy a probléma nem oldódott meg teljesen, sok VFes is panaszkodik a jelenségre, számukra az EH nem nyújt megoldást. Ezért a következő, LE-ért és őskőért megvásárolható gyűrűt tervezzük (aránylag alacsony szinten is megvásárolható lesz):

Ha viseled, és megtámad valaki, a győztes csatáért LE-t, TP-t nem kapsz, állataid nem kapnak TP-t.
Ha nem viseled, megtámad valaki, és van energiahasznosítás szakértelmed, a csatáért fele TP-t kapsz.
A gyűrű további statokat nem ad.
Dátum: 2010.05.27. 14:32:00
Bekerült a játékba egy új lehetőség, amit már régóta kértetek:
A vadászatnál felül megjelent egy kvízkérdések fül, erre rákattintva tudsz kvízkérdésekre válaszolni akkor is, ha éppen nem vadászol. Az így adott válaszok a következő vadászataidnál beszámításra kerülnek. Jelenleg 100 vadászatnyi kvízt lehet megválaszolni előre, ezt hamarosan bővíteni fogjuk 300-ra. Az új opció 5. szinttől elérhető.