Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Miklós

Dátum: 2010.07.31. 10:08:12
Idézet: Syilvia90 - 2010.07.30. 16:23:53
Végülis lett arra vonatkozóan valamiféle hivatalos álláspont, hogy bajnokin számítani fognak-e!?

Igen, bajnokin határozottan működni fognak - mivel egyszerre csak egy esszenciád működhet, ez egy plusz taktikázási lehetőség.

Idézet: Pietrus - 2010.07.30. 16:30:24
Még egy kérdés: Az ultratápok mindenkinek ugyanabban a sorrendben jönnek, vagy random dobálja őket?

Ugyanabban a sorrendben, ilyen nehezen megszerezhető dolognál nem akarunk senkit sem idegesiteni a randommal.

Idézet: Syilvia90 - 2010.07.30. 16:55:26
Még egy kérdés: Ha spec eszenciát választok 50csp-ért, 10 pp-ért, de még nincs 25-ös szintü labor akkor is kaphatok katalizátort, de majd csak később válthatom ultraeszenciává? Vagy korábban is átválthatom de csak akkor használhatom fel ha van 25-ös labor!?

Persze, találhatsz katalizátort 1-es labornál is, a 25-ös szint az ultraesszencia létrehozásához kell. Illetve ha már itt tartunk, volt olyan kérdés is, hogy mi a helyzet az "akadémiaturizmus" mintájára az "esszenciaturizmussal". Volt olyan javaslat, hogyha valaki kilép egy szövetségből akkor az esszenciája vesszen el, hogy ezzel ne lehessen trükközni. De végül úgy döntöttünk, hogy inkább megengedjük ezt (a ki-be lépkedésnek azért vannak hátrányai, kincspont nullázás, szerencse csökkenés, statisztikák nullázódása) mint hogy valaki más okból lép ki és a kilépés után döbbenjen rá, hogy az esszenciái elvesztek. Az 50-es labornál a megaesszencia előállitásáról - itt kicsit más a helyzet, aki akarja, megteheti ezt is, de nem fog vele semmit se érni, a megaesszenciák ugyanis permanens képességet adnak, amik csak akkor működnek, ha van 50-es szintű laborod.

Idézet: Kocos - 2010.07.30. 17:30:07
Van tehat ugyan az ultratapok kozul olyan amibol elmeletben tobb is lehet a karakternel osszeadodo hatassal, de normal esetben nem fogunk tudni tobbet szerezni belole, ugye?

Igen.

Idézet: Endyr - 2010.07.30. 20:55:30
vagyis akkor nem lehet valasztani, hanem ha letrehozom az ultratapkero esszenciat, akkor megkapom az 1est, majd a kovetkezovel a 2-est?

Igen.
Dátum: 2010.07.31. 09:55:03
Köszi! Nyilván egy ekkora adatbázis nem lehet tökéletes, javitani fogjuk!
Dátum: 2010.07.30. 16:36:35
Elkészült a Végzetúr rpg játék nyílt kvíz adatbázisának 1.0-ás verziója! Elérhető a bal oldali menüben, legalul, a Kvíz adatbázis gombbal, vagy a
www.kvizkerdesek.hu
linken. Az adatbázis az összes VU-s kérdésnek több, mint kétharmadát tartalmazza, téma szerint kategorizálva. Ezt az új szolgáltatást még két dologgal szeretnénk bővíteni: egy általános kereső funkcióval, és egy beépített kvízjátékkal, ahol akár egy bizonyos kategóriában, akár általánosan, meghatározott számú kérdésre válaszolva lehet játszani. Szívesen látjuk visszajelzéseiteket!
Dátum: 2010.07.30. 16:19:39
Idézet: Kocos - 2010.07.30. 13:49:12
En akkor mar azt szeretnem megkerdezni, hogy hany ultra-tap van leprogramozva?
Ezek kore fog bovulni idovel, vagy veges a megszerezheto tapok sora?
Ha bovulni fog, akkor gyorsabban mint ahogy igeny lesz ra, tehat virtualisan vegtelen lesz belole, vagy idonkent kerul majd be belole uj, es akkor arra mindenki ravetheti magat akinek megvan a szukseges esszencia?


Vannak sorban az ultratápok:
1-es
2-es
3-as
..
N-es
Ha a játékosok idővel több ultratápot szereznek, mint ahány létezik, attól kezdve mindenki azt az ultratápot kapja, amiből több is lehet neki. De remélem ez elméleti korlát lesz csak és tudunk többet csinálni mint ameddig a játékosok eljutnak.
Dátum: 2010.07.30. 12:12:06
Igen, ilyen váltogatósdit meg lehet csinálni, a hosszútávú fejlesztési listára felveszem.
Dátum: 2010.07.30. 11:22:37
Idézet: Wuher - 2010.07.28. 17:22:36
Miklos azt irtad, hogy a granulatum allat felszereles es ezert oskjobe kerul. De ez szerintem minden logikat nelkuloz. A granulatumnak kb. semmi koze nincs az eddigi allatfelszerelesekhez, sokkal inkabb az eddigi gyorsitasokra hasonlit, es eppen ezert szerintem az osko koltsege is ebbe az iranyba kellene mutasson vagyis 1/3-ad oskobe kellene keruljon. A jatek fennalasa ota ez a legdragabb gyorsitas amit eddig bevezettetek.

A történet nagyjából annyi, hogy a gradulátummal fokozni tudod az állat szervezetében az esszencia termelést... Nem értek egyet, hogy ez csak egy gyorsitást jelentő kényelmi funkció. Minimum tízszeresére növeli az esélyét az esszencia szerzésének, vagyis egy nyers táp. Az árat a lehetséges minimálisra raktuk, 2 őskő a legolcsóbb állatfelszerelés.

Idézet: Eliteninja - 2010.07.28. 19:04:17
Valamint a felszerelés bérlet miért nem hat ezekre a cuccokra? Szerintem lehetne kompromisszum, hogy aki azt megveszi az olcsóbban kapja. A 2 őskőt én is sokallom, kb naponta 2 őskő, azért az elég húzós.

hat rá, de a felszerelés bérlet a felszerelések árát 2 őskő alá nem csökkenti. Egyébként gradulátumot úgysem raksz minden sajtolt állatra, max. a 20. szintre a küldetés kedvéért felidomitottra, olyat meg úgysem sajtolsz minden nap.

Idézet: Vaczakka - 2010.07.29. 22:51:14
Ma sajtoltam 23-as állatot, és 2db ugyanolyan esszenciát kaptam. Tud valaki hivatalos álláspontról ezügyben?

Igen, ezt megerősítem, egy állat sajtolásakor csak egyfajta esszenciát kaphatsz, akkor is, ha 20+ szintű és ezért több esszencia jár. A szerepjátékos magyarázat az, hogy egy állat szervezete csak egyfajta esszenciát termel. A technikai, hogy az alkimista labor leprogramozása már igy is irdatlanul sok időnket emésztette fel, sajnos kellett kompromisszumokat kötni, nem lehetett a programot a végtelenségig bonyolitani.

Katalizátor esszenciából valóban több kell, mint az egyéb esszenciákból, ezen majd még gondolkodom, esetleg berakjuk az aukciós házba gyakori tárgynak és akkor ez segit a problémán.
Dátum: 2010.07.26. 23:07:42
Pontosan! A granulátum az mást jelent. A gradulátum az csak ezt jelenti
Dátum: 2010.07.22. 15:07:41
A mai napon bekerült fejlesztések:
- Elkészült egy új épület, az alkímista labor. Felépítése után az állatok sajtolásakor lesz esély, hogy esszenciákat találj, amelyekkel szakértelmeidet növelheted átmenetileg és néhány egyéb bónuszt is biztosíthatnak. Az állatfelszerelésekhez bekerültek 40. szintre az ún. gradulátumok, ha egy ilyet adsz egy beidomított állatnak sajtolás előtt, 100% az esély, hogy kapsz esszenciát.
- Mostantól a prémium játékosoknak lehetőségük van a csatáik megosztására, nyilvánossá tételére! Az eddigi csatáknál, a jobb szélen van egy új ikon, ezzel teheted ezt meg. Ekkor kapsz egy linket, amelyen bejelentkezés nélkül is megnézhető a csata. Aréna csatán kívül bármilyet meg lehet osztani, még baráti portyázást is.
- A játékon belül bizonyos eseményeket (csaták, szövetségi háborúk stb.) ezentúl megoszthatsz az iwiw vagy a facebook üzenőfalán ismerőseiddel. Ehhez egyszerűen a megfelelő ikonra kell kattintanod.
Dátum: 2010.07.21. 17:54:59
Idézet: Pusztító Tűz - 2010.07.19. 18:33:19
lehetne kérni olyat, hogy a végzetúrnőket/urakat megjelöljem, hogy még véletlenül se támadjak belájük? (pl valaki aki segített régebben de nem tartjuk a kapcsolatot de haragot sem akarunk). lehetne ez akár egy smiley vagy bármilyen bónusz ikon/betűszín ami megkülönbözteti a többitől.

szövetségi szinten erre van lehetőség, a békekötés, végzetúr szinten sajnos egyenlőre nincs ilyen

En arrol irtam, hogy itt senki sem csalo, es senki sem szandekosan hasznalta ki a programhibat ahogy te irod, hanem johiszemuen, feltetelezve, miutan
TI EZT KEREK PEREC LEIRTATOK,

Az hangzott itt el, hogy ez egy másfél éve "közismert tény". Ennek ellenére, Cyron Baratynál néhány hónappal ezelőtt kérdezett erre rá. Ez ellentmondásban van azzal, hogy a hibát senki sem használta ki szándékosan. A helyzet nem az, hogy másfél éve "százak" tápolnak ebből, hanem az, hogy néhányan rájöttek erre, és kihasználták ezt. Tehát bizony, hogy volt, aki visszaélt ezzel, de az is jogos, hogy nem kellett volna általánosítanom, elnézést kérek azoktól, akik csak a közelmúltban hallottak erről.
A szürke lélekrablót pedig nem kell temetni, hogy "használhatatlan lett", a 40% lélekszívás a sava-borsa úgyis annak a tárgynak. A +LE szívást adó állatfelszerelésekkel kapcsolatban pedig úgy döntöttünk, hogy a maximális tolerancia elvét alkalmazva ezeket nem piszkáljuk, hiszen ezek leírásában nem szerepel az, hogy csak portyában működnének, hadd menjenek legalább ezek a térkapuban.
Dátum: 2010.07.20. 11:36:35
Kócos: mielőtt a témában állást foglaltam, több embert megkérdeztem, akinek ilyen tárgya van, hogy mi a véleménye, a tárgy leírása alapján ez működik-e térkapuban? Mindenki azt válaszolta, az is, akinek van ilyen, hogy eszébe sem jutott, hogy ez térkapuban is működik, hiszen a leirásban egyértelműen csak a portyázás szerepel. Ha saját magamból mint játékosból indulok ki, egészen biztos vagyok benne, hogy nem gondoltam volna, hogy a tárgynak igy kell működnie, és ha a dolgot javitják, egészen biztosan nem háborodok fel rajta akkor sem, ha volt ilyen tárgyam.

Te is tudsz példákat hozni, én is tudok példákat hozni, de a további vitának akkor sincs értelme, ezt a dolgot eldöntöttük, aki nem látja be, hogy ez egy bug volt amit javitani kellett, az tekintse nerfnek. Minden vitás kérdésben meg szoktam hallgatni a véleményeket, sok esetben változtattam már az álláspontomon, amikor ezt megalapozottnak látom, ez nem az az eset nem ilyen.
Dátum: 2010.07.20. 11:15:57
Birka: köszi az összefoglalót!

Viszok: az inaktiv karaktereket időnként szoktuk törölni.

A háborúban az ellenfeleket fix 1 óránként lehet támadni, a kontinuumszükités nem számit, mint ahogy a transzcendális projekció sem.

A másodlagos támadás kikapcsolhatósággal kapcsolatban engem nem kell győzködni, az érveket tökéletesen megértettem, az egyetlen dilemmám csak az volt hogy fontos-e ez annyira hogy a játékot tovább bonyolitsuk vele.
Dátum: 2010.07.20. 00:15:53
Idézet: Endyr - 2010.07.19. 18:08:51
Ezt konkretan kidobott fejlesztesi idonek tartom, a blizzard is epp most csinalt ilyet es jol megfujjoltak.
Meg 2 nagyobb dolog, amirol mar sokszor beszeltunk, de csak nem latom a kozeli tervek kozott:
- szovetsegi kuldetesek
- tobbszemelyes kalandok

Ez érdekes dolog, a régebbi játékainknál sokszor vetették a szemünkre, hogy nem marketingelünk eleget. A Végzetúrnál már nem először vetik a szemünkre, hogy miért áldozunk energiát marketingre... Szerintem a régieknek több igaza volt
A szövetségi küldetések a hosszútávú fejlesztési ötletek között szerepelnek továbbra is. Többszemélyes kalandot én nem hiszem, hogy valaha ígértem volna.

Idézet: Ariel - 2010.07.19. 18:14:40
Valahogy eltűnt a listáról a VU találkozón egyedül elhangzott ötlet is, miszerint a térkapuban néha tápos szörnyek fognak felbukkanni...

Köszönöm, lemaradt a listáról, pótolom.

Idézet: Kocos - 2010.07.19. 19:02:41
Nem lehetne felvenni egy olyat, hogy ergonomia novelese?

Ez is jogos igény, a játék kényelmesebbé tételén folyamatosan dolgozunk. Tudom, hogy a fórumon is volt erről szó, de ha valaki levélben össze tudja foglalni konkrétan a javaslatokat és elküldi nekünk, akkor összeállítom, hogy mi ezek közül, amit könnyen meg tudunk valósitani.

Idézet: Shutruk Nahhunte - 2010.07.19. 19:08:49
normális ember nem akart elementáris fúzió esszenciát
A térkapu nerfelésére pedig továbbra is százak akarnak érdemi választ kapni

Mindenképp javaslom, hogy csak a saját nevedben nyilatkozz. Az elementáris fúzió csökkenti a vadászat idejét, van annyira hasznos, mint a többi esszencia. A karakterátadás nem merült volna fel (hiszen én nagyon ellene voltam), ha nem követelték volna SOKAN. "Több százak". A "csaló" talán tényleg erős kifejezés volt, bocsánatot kérek érte, diplomatikusabb lett volna a "programhibát tudatosan kihasználó" (bár lényegében ugyanazt jelenti). A topicot bár olvasom (ezért kérem, hogy ne "költözzön át" ide), de többet reagálni nem láttam értelmét, mivel az egész elment személyeskedőbe és érzelmi alapon érvelőbe.

Idézet: S0laris - 2010.07.19. 20:34:03
50-es másodlagos varim van, és nem, nem akarom a felejtést 25-re növelni emiatt. A másodlagosok a legtöbb embernél védekezési funkciót látnak el, ezért kérték sokan, hogy lehessen kikapcsolni.

Technikailag ez megvalósítható, kérdés, hogy szükség van-e még egy újabb kapcsolóra, további konfigurálási komplikálásra. De meg lehet csinálni.
Dátum: 2010.07.19. 16:39:22
A topic már nagyon hosszú volt, ezért lezártam, folytatás a Várható fejlesztések 3-ban.
Dátum: 2010.07.19. 16:38:51
Most, hogy visszaérkeztem a szabadságról, szeretnék adni nektek egy átfogó jelentést, hogy mi történt a közelmúltban, éppen min dolgozunk, ill. mi várható a közeljövőben.

- Véget ért és kiértékelésre került a 4-es világ. Nagyjából 2 hét múlva, augusztus első felében újraindítjuk a 4-es világot, ezúttal a csapatjáték verzióval (győztes szövetség, amely legyőzi a 75 epikust).
- Bekerült egy kényelmi funkció amely jelentősen csökkenti a kattintások számát a térkapunál (a térkapu ill. térkapu csaták oldalon összevontuk az aktiválom 1/3 őskőért / csp-ért gombot a Belépek a térkapuba gombbal)
- Elkészült az alkímista labor tesztverziója, jelenleg teszteljük, hamarosan be fogjuk élesíteni. Az irányított vadászat esszencia helyett javaslatotok alapján végül elementáris fúzió esszencia került be (amely a többi esszenciához hasonlóan, max. fölé is növel)
- Elkészült egy fejlesztés, ami lehetővé teszi, hogy bizonyos, a Végzetúron történt eseményeket ill. fórum postjaidat megoszthasd facebookos és iwiwes ismerőseiddel. Ez a fejlesztés jelenleg tesztelés alatt áll, hamarosan bekerül a játékba.
- A következő fejlesztés, aminek Baraty nekifog, egy opció lesz, amellyel választott csatáidat nyilvánossá, mások által megnézhetővé lehet tenni.
- Készülnek az állatfelszerelések, amelyek plusz szakértelempontokat adnak az állatoknak, ill. az alkímista laborhoz kapcsolódó gradulátumok.
- Hamarosan újra beélesítjük a kvíz olimpiát, immár az új rendszerrel.

További terveink:
- Egy nyílt kvíz adatbázis létrehozása a kvíz értékelések alapján.
- A karakterátadásra eddig a játékban nem volt lehetőség, az ezzel való visszaélési lehetőségek miatt. Azonban folyamatosan óriási nyomás nehezedik ránk részetekről, hogy tegyük ezt lehetővé. Ezért ennek lehetőségeit átgondoljuk, és a közeljövőben várható lesz egy megoldás, amely segítségével, ellenőrzött körülmények között, karakter rakható át egyik játékos számlájáról a másikr.
- Készíteni fogunk egy chat programot, amely segítségével a fórumra belépők közvetlenül chatelhetnek egymással, a szövetségek és más csoportok külön chat szobákat hozhatnak létre.
- Egy minimál igényű végzetúr css létrehozása azoknak, akiknek lassú a gépe.
- Ismételhető küldik átdolgozása (a túl nehéz küldik könnyítése) javaslataitok alapján.
- Havi toplisták bevezetése
- "Avatár projekt" - részletesebben ld. majd javaslatok.
- Új játékbeli esemény.
Dátum: 2010.07.19. 16:38:17
Várható fejlesztések

Ebben a topicban olvashatsz a közeljövőben és hosszabb távon várható fejlesztésekről, illetve leírom azt is, hogy mi az, ami biztosan nem lesz a játékban. A topicot időnként frissítem, tehát érdemes lesz időnként visszalátogatni ide.

A megvalósult fejlesztéseket kitörlöm, átkerülnek a Hírek topicba!

Közeljövőben várható fejlesztések
- a végzet temploma (új küldetésrendszer nyereményekkel, egyszerre több feladat teljesíthető)
- a kezdő mentor átdolgozása a kezdő játékosokat segítő napi küldetésrendszerré
- huzalozott reflexek (azonnali hatáshoz szükséges szakértelmek automatikus turbózása)
- napi rutinok, hűségbónusz (ld. javaslatok Napi rutinok topic) olcsóbb, TP-t adó állatfelszerelés
- élen haladók szintlépésének lassítása
- portyázás világok között

Hosszabb távon várható fejlesztések (nem feltétlenül ebben a sorrendben)
- végzetúr chat
- havi toplisták
- Szövetség licitálhasson az aukciós házban.

Fejlesztések, amelyet játékosok felvetettek, de szinte bizonyos, hogy nem fognak megvalósulni:
- Kereskedelem. A kereskedelem bizonyos játéktípusokban jó dolog, de egy ilyen jellegű játékban rengeteg csalási lehetőséget tesz lehetővé, amivel tisztességtelen előnyre lehetne szert tenni. Ráadásul nem kívánjuk a kereskedelemmel járó "másodlagos piac" kialakulását, ahol a játékosok valós pénzért kezdenek tárgyakat árulni, mások e célból lopnak el jelszavakat stb.
- Szövetségi körüzenet. A szövetségi fórum pont erre való, ha olyan mondandód van, amit szeretnéd, ha minden tag olvasna, írd a fórumra. A körüzenetek csak feleslegesen terhelik a szervert, és sokkal kevésbé átláthatóak, mint egy jól szervezett fórum.
- A páncél, fegyver, gyűrű stb. után újabb tárgyhelyek (köpeny, kesztyű stb). Ez tényleg jó ötlet lenne, de valahol meg kell húzni a határt. Ez egy internetes játék, a terhelést nem lehet a végtelenségig növelni, és ez sajnos pont ehhez vezethet. Elképzelhető, hogy hosszú távon esetleg még 1 vagy 2 újabb tárgyhelyet bevezetünk, de erre egyelőre nem teszek ígéretet.
- Küldetés végleges eldobása. Ha a legnehezebb küldetéseket el lehetne dobni, akkor hamar mindenki a küldetések végére érne, és reklamálna, hogy hol a többi? Ezzel már egy másik játékban pórul jártunk, ezt a hibát nem ismételjük meg...

A fejlesztési ötleteket továbbra is szívesen látjuk a fórumon vagy üzenetben. Nem tudunk egyenként mindenkinek válaszolni, de ami jó ötletnek tűnik, és sokan kérik, azt igyekszünk megvalósítani!
Dátum: 2010.07.19. 16:19:21
A programba bekerült egy új kényelmi funkció, ami mindenki számára elérhető:
A térkapunál az 1/3 őskőért ill. 1 csp-ért való aktiválást összevontuk a térkapuba való belépéssel, tehát a térkapukat feleannyi kattintással "végig lehet pörgetni".
Dátum: 2010.07.09. 15:12:14
Még egy utolsó, gyors poszt a témában, aki akar, hadd pontozgasson.
Számos jó és értelmes post hangzott el itt, köszönet érte. Jól tudjátok, hogy a játék története során már számos vita adódott, jónéhány esetben hagytam magam meggyőzni, megváltoztattam az álláspontomat. Ez most nem az a helyzet, az érveket már leírtam. A jövőben ha valaki úgy gondolja, hogy bugot talált, vagy valami teljesen másképp működik, mint ahogy a leírás mondja, kérjük jelezze nekünk - ne a fórumon, hanem emailben.
Dátum: 2010.07.08. 05:13:10
Tisztázzunk akkor pár dolgot.
1.) A "félrekommunikációk" meglátásom szerint valahogy igy néznek ki: valaki privátban megkérdez Baratytól valamit, ő van, amikor ezt rögtön privátban megválaszolja/eldönti, van, hogy megkérdezi a dologról a véleményemet. A gond akkor van, ha ugyanaz a kérdés többször befut, és hiányzik reakciónál a következetesség. Igy volt ez a múltkor egy V4-es dijazási problémánál, és igy van ez most is. Cyron be is ismeri, hogy nem azt jelezte, hogy ellentmondás (bug?) lehet a leirás szerint, hanem csak egyszerűen rákérdezett, technikailag ez hogy működik, ezek szerint másodjára valaki már azt jelezte, hogy itt bizony egy bug van és ennek nem igy kéne működnie. A lényeges különbség, hogyha valaki feltesz egy technikai kérdést, akkor ahhoz én nem kellek. Ha viszont bugolás/balancolás kérdés adódik, az eljut hozzám, és abban már én döntök.
2.) Nyugodtan lehet példákkal dobálódzni, hogy a gyémánt horda így meg a VF amúgy. Példát azonban én is tudok hozni. A portyás küldetések nem teljesithetőek térkapuban, a térkapu semmilyen statisztikai szempontból nem számit portyának, és a térkapuban nem veszithetsz LE-t. A tárgy leírása egyértelmű, PORTYA esetén ad több LE-t, a térkapu NEM szerepel a tárgy leírásában. NEM volt szándékunk, hogy térkapuban többet adjon, és a játékegyensúly szempontjából soha nem is volt kivánatos, hogy a rubin triásszal, maxos kvizmedálhoz vagy ajánláshoz mérhető újabb effekt legyen a játékban, amely sokak számára nem volt hozzáférhető, mert nem is tudtak róla (honnan tudtak volna, hiszen a tárgy leirásában nem szerepelt). A játékba bekerült a térkapu továbbépitésének lehetősége, ami a tárggyal ellentétben mindenki számára hozzáférhető, megadja a térkapura a (még nagyobb) bónuszt legálisan.
3.) A felháborodást egyébként abszolút nem értem, mivel leírtam, hogy visszamenőleg a LE-t senkitől nem vesszük el. Eddig így működött, de a továbbiakban nem, ez mindenkit egyformán fog érinteni.
Dátum: 2010.07.07. 06:13:54
A játékkal több ezer játékos játszik, bizony előfordul, hogy olyan hibára bukkannak néhányan, amit mi nem találtunk meg (a helyzet az, hogy a cégnél több ezernél jóval kevesebb alkalmazott van). De számítunk rá, hogyha egy játékos hibát talál, jelenti: Felhasználási feltételek:
3. Játékban lévő hibák
Kérjük a játékosokat, hogy a játékban talált hibákat, úgynevezett bugokat jelentsék a bug vegzetur hu e-mail címen. Az ilyen bugok nem használhatók ki akkor sem, ha nem kerülnek azonnal javításra.

Őszintén remélem, hogy nem volt olyan játékosunk, aki úgy gondolta, a térkapu az is egyfajta portyázás, és ezért a fenti jelenség nem hiba, hanem feature. Aki viszont tisztában volt a fenti hibával, kihasználta, és nem jelentette, az bizony csalt. Sajnos, nem tudjuk, ki mikor jutott hozzá ilyen tárgyhoz, használta-e térkapuzás közben, és ha igen, feltűnt-e egyáltalán neki, hogy bónuszt kapott rá, és összesen mennyi LE-t szerzett így. Ezért minden szándékunk ellenére a hibával visszaélőket megbüntetni nem tudjuk (max.azt, aki ezzel nyíltan elhenceg), és az így szerzett LE-t sem fogjuk levonni. Az egyetlen, amit tehetünk, hogy a hibát sürgősen javítjuk.
Arról az álláspontról, hogyha eddig így működött, akkor ezután is működjön így, hadd tápoljon belőle mindenki:

1. Az ilyen tárgy nem triviálisan megszerezhető. Aki eddig erről nem tudott (azaz a játékosok igen jelentős többsége) ha neki is áll most entitásból kinyerni (már ha nem maxolta ki, és tud vele haladni) akkor is további hátrányba kerül azokhoz képest, akik ebből már tápoltak.
2. Aki épp most / nemrégiben szerezte meg ezt a tárgyat, azért, hogy a hibát kihasználva előnyhöz jusson - nos, az szégyellje magát hogy nem jelentette a hibát ehelyett.
3. Aki eddig X ideig tápolt belőle, ha minden továbbra is így marad, további Y ideig fog tápolni belőle. Tehát aki ezután szerzi meg, és Y-K ideig tápol vele, semmiképp sem hozza be így a "lemaradását", inkább azt tovább növeli (ld. 1. pont).

Tehát ha minden marad a régiben, az csak annak jó, aki ezzel korábban is visszaélt, senki másnak.

Viktor - köszönjük a hibalistát!
Dátum: 2010.07.07. 05:26:41
Idézet: Blazek - 2010.07.06. 15:07:14
ahogy látom Kócosra van szűrőd Miklós, ez nagyon derék, de jó lenne, ha a többi hsz-t is elolvasnád, és arra is reagálnál.

Erre már valahol írtam egy számítást, hogy hány száz évbe telne, ha minden hozzászólásra írnék választ Nagyjából mind1 kinek a hozzászólását quotéztam, aki problémázott annak kb. ez volt a lényege, hogy miért csak az első 3 kapott jutalmat. Másrészről viszont azért sem szeretek egy hosszantartó vitába belemenni postok tucatjaival belemenni, mert az általában csak olaj a tűzre. A felvetett problémára részletesen reagáltam, elmagyaráztam, hogy miért, ennél többet nem tudok hozzátenni...