Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Miklós

Dátum: 2010.10.01. 14:45:09
Elismerem, amikor a lehetséges megoldásokon gondolkodtam, az AF 75-ös limitjére nem gondoltam. Mondjuk egyre több olyan ötlet merül fel, amit AFs képességként meg lehetne valósitani, és alacsonyabb szinten is hasznos lenne, könnyen lehet, hogy ez a 75-ös szint nem lesz kőbe vésve, lesznek képességek, amelyek már alacsonyabb szinten tanulhatóak. Ill. ahogy írta valaki, az LGY-s megoldás is lehetséges.

Megértem hogy van pár ember, aki még így is siránkozik, de azért lássuk be, ahhoz képest, hogy holnap nerfelünk és kész, jelentős haladás az, hogy a nerf egy feltétel teljesítésével ignorálható lesz.
Dátum: 2010.10.01. 10:30:27
Köszönöm a számos hozzászólást, végigolvastam mindet. Úgy látom, hogy a gyanúm helyes volt, ezt a "semi-exploitot" elsősorban nem az egyébként gyenge, felzárkózni próbáló karakterek használják (amire a láthatatlanság eredetileg hivatott volt), hanem a szintjükhöz képest legerősebbek, bajnokira gyúrók stb.

A nerf tehát mindenképp szükséges, erről sikerült meggyőznötök, de egysersmind arról is, hogy nem bölcs dolog csak úgy elvenni a játékból egy lehetőséget, ami hosszú időn keresztül rendelkezésre állt, és "plusz taktikázási lehetőséget biztosított". Épp ezért ezt az opciót most nem fogjuk megváltoztatni, csak az AF képessésségek bevezetésével egyidejüleg, és ugyanakkor be fogunk rakni egy AF képességet, ami ezt szimulálja. Tehát aki akar, költhet rá erőforrást, hogy továbbra is láthatatlanul sajtolgatva növelhesse a LE/TP arányát. Remélem ezt igy korrekt és elfogadható megoldásnak tartjátok.
Dátum: 2010.09.29. 15:23:54
Lehet róla szó, hogy véglegesen megmaradjon vmi szimbólikus bónusz (+1/+1 vagy hasonló).
A medál látszani fog a karakterlapon, de ha több medálja van, akkor egyszerre csak egyet jelenitünk meg (de ha ráviszed a kurzort, felsoroljuk az összeset).
Ugyanaz az ember ugyanazt a medált többször egymás után is megnyerheti, és szerezhetsz több medált is, de a bónuszok nem adódnak össze, csak dicsőséget jelentenek.
Dátum: 2010.09.29. 15:00:59
Örömmel jelentjük be, hogy hosszú szünet után végre újra van kvíz olimpia a Végzetúr online játékban! A kvíz olimpia programját teljesen újraírtuk, hogy kizárjuk a csalás lehetőségét, és egyszersmind meggyorsítsuk a játékot, hogy a teljesítési idők ne függjenek a neted sebességétől. A kvíz olimpia már fut is, ma éjfélig tart.
Dátum: 2010.09.29. 14:59:56
A lélekkufárok vezetője, Lady Alvariel szeretné megjutalmazni azokat a végzeturakat, akik a legkiemelkedőbb teljesítményt nyújtják (és idővel talán felemeli őket a Kristály Horda tagjai közé is )

Versenyt hirdet tehát, amelyben minden végzetúr és végzetúrnő részt vehet. Minden egyes verseny időtartama az egyik bajnoki viadaltól a következőig tart. A versenyen a következő kategóriákban lehet indulni:

Legtöbb nyert kihívás (amit te kezdeményezel)
Legtöbb nyert portya (amit te kezdeményezel)
Legtöbb megoldott kaland
Legtöbb megoldott küldetés
Legnagyobb szakértelemösszeg növekedés
Legnagyobb tulajdonságösszeg növekedés
Legnagyobb zsákmányolt lélekenergia különbség növekedés

Az elért eredményt a bírák mindig az adott időszakra tekintik, tehát az számít, az adott időszakban mennyi kihívást nyertél, mennyi portyát stb.
Díjazás történik minden egyes világon, minden egyes kategóriában az első 3 helyezett megkapja a Lady medálját. A medálok örökre a karaktereknél maradnak, de bónuszt csak 1 hónapig biztosítanak.
arany medál: +15 idomítás, +15 meggyőzőkészség
ezüst medál: +10 idomítás, +10 meggyőzőkészség
bronz medál: +5 idomítás, +5 meggyőzőkészség

Az első verseny a jövő héten, a szerdai bajnoki viadal után kezdődik.
Dátum: 2010.09.29. 13:59:03
Szó nélkül ritkán nerfelünk, épp azért nyitottam egy topicot, ahelyett, hogy hírként közöltem volna, hogy meghalgassam a véleményeket, mielőtt bevezetjük.

A problémát helyesen látjátok, mivel ez a taktika a LE/TP arányt tovább növeli, ezért optimalizátor karik rá vannak kényszerítve, hogy használják, különben lemaradnak - viszont emiatt a játékuk is lassul, a játékélményük csökken. Engem inkább ez zavart, nem a plusz taktikázási lehetőség (annak inkább örültem, hiszen minél többféle taktika van egy játékban, annál jobb). Aki lassabban akar fejlődni és cserébe több LE-t akar, annak ott a VF, a láthatatlanságnak nem ez volt a célja.

Magáról a láthatatlanságról csak annyit, hogy nem hivatott kompenzálni a 10 szintnyi különbséget, vagy a prémiumos - nem prémiumos felszerelésből adódót. Ha képes lenne erre, akkor nyilván mindenki láthatatlan lenne. A funkciója mindössze annyi, mint a klasszikus viccben: ha ketten menekültök az oroszlán elől, nem szükséges gyorsabbnak lenned az oroszlánnál, elég, ha a másik fickónál gyorsabb vagy. Egy pvp játékban teljesen mindegy, hogy mik a szabályok, mindenki azokat fogja támadni, akik ellen úgy érzi, nagyobb az esélye a győzelemre, tehát mindig lesz lefelé támadás, és mindenki lehetőleg az alacsonyabb TÖvel rendelkezőket támadja. Ha azonban te láthatatlan vagy, a szomszédod nem, akkor őt fogják zúzni. A láthatatlanság bónusz azért igenis szembetűnő, egy szintekkel alacsonyabb, 1-200-zal kisebb TÖjű, láthatatlan karaktertől simán ki lehet kapni (én is tapasztaltam). Persze ez sem fog 500 TÖ külöbséget vagy 10 szintet kompenzálni.

Ha úgy érzitek, hogy az erősítések ellenére a láthatatlanság már nem nyújt elegendő védelmet a felülről jövő támadások ellen magasabb szinten, akkor ezt a fentiekkel párhuzamosan lehet változtatni (pl. szintkülönbség x 4 helyett szintkülönbség x 6 vagy 8 tulajdonságbónusz).
Dátum: 2010.09.29. 09:42:49
Egy közismert semi-exploittal szeretnék foglalkozni (és egyúttal lejjebb gyúrni az AF-nél valamelyest megugrott fórum pontszámomat )

A látthatatlan vadászat közben elfogott állatok sajtolásáért normál LE jár, ennek köszönhetően, a láthatatlanság során a LE/TP arány sokkal jobb, mint a normál vadászatnál, és így akaratlanul is a láthatatlanság az egyéb előnyei mellett afféle második VF, ami a normál VFel összeadódik. A láthatatlanság hátránya elvileg ugyan az lenne, hogy nem tudsz portyázni és térkapuzni, de a láthatatlanság megfelelő váltogatásával ez a probléma kiküszöbölhető.
Ennek megoldását nem lehet a végtelenségig elodázni. Magát a sajtolásért kapott LE-t nem lehet csökkenteni, hiszen akkor egyszerűen a láthatatlanságból való kilépéskor sajtolnának az emberek. A megoldás egyszerű, a láthatatlanság alatt az állat elfogás esélye feleződik.
Dátum: 2010.09.22. 22:56:08
Válasz a felvetett kérdésekre:
A kihívó mesternél a próbákra kapsz +1-et, az alapban azonos képességeket továbbra sem választja próbára tehát ez nem fog automatikus győzelmet jelenteni.
Mikor kerül be? Úgy látom hogy a javaslat fogadtatása egyértelműen pozitiv, tehát most már biztosan meg fog valósulni. A fejlesztés időigényes lesz, de reméljük még a novemberi VU találkozó előtt elkészül.
80-as szint limit: szívem szerint ezt sokkal lejjebb nem szeretném tornázni, esetleg 75-ig lemehet de tovább nem.
Előfeltételek: szint ill. másik képesség megléte. Ilyen valószínűleg lesz, ha nem is túl sok.
Tapasztalat: ezt a képességet töröljük a listáról.

EH vs VF:
Ezt alapvetően nem egy újabb EH vs VF topicnak szántam, inkább két régi problémát / kivánságot próbáltam egyszerre megoldani.
Az egyik, hogy a TP egy alapvetően rossz dolog sokak szerint. A másik, hogy lehessen a karaktereket eltérő módon fejleszteni, szükség legyen döntésekre. A VFről már elég sokat vitáztunk, és megállapodtunk abban, hogy nerfelni gyengiteni nem fogjuk, ez a döntés már akkor is végleges volt. Persze ez nem jelenti, hogy nem lehet vele hosszútávú probléma, épp ezért adtunk egy alternatívát mellé, az EH-t. A játéktervezésben elfogadott dolog, hogyha egy játékban a játékosok több utat követnek, akkor nem az erősebbnek tűnőt gyengítik, hanem a gyengébbet erősitik. Ez egy sokkal pozitivabb dolog, nem elveszek, hanem adok. Az EH nem a VF ellentéte, egyszerűen csak egy plusz dolog volt, amit a nem VFelőknek akartunk ajánlani, de nem bizonyult elég jónak, ezért akarunk itt erősíteni rajta (lehet, hogy a +10 EH is elég persze, és ha mégsem, akkor később lehet új szinteket adni a képességnek).
Magáról a VFről pedig annyit, hogy én már korábban is elmondtam, a koncepcióval (adunk előnyt valamekkora hátránnyal) nem volt gond, csak a mértékekkel, a felezés volt túl sok. Mint láthatjátok, egy új képesség formájában (alapos tanulás) "visszaadjuk" a VF-et fele hatékonysággal úgy, hogy még az EH-t is lehet használni mellé és gyorsabban kapod az AF pontokat is.

A felvetett ötletek közül ami biztosan megvalósulhat:
Hatékony pihenés. Leírás: A pihenés hatékonysága megnő. Max. szint: 5. Költség: 3.
Álomtolvaj: Portyázáskor szint x 1% esély, hogy ha az ellenfél pihen, a védekezés bónusza nem érvényesül. Max. szint: 5. Költség: 5.
Átokszórás: Karaktered vesztes portyák után választékosan! átkozódik (csak szinesítő szöveg, mást nem csinál) Max. szint: 1. Költség: 3.
Alkusz: Térkapus tárgyaidat/fókuszkristályaidat szint x 5%-kal drágábban tudod eladni a kufárnak. Max. szint: 5. Költség: 5.
Rezisztencia. Szintenként 1%-kal megnöveli a rezisztenciádat. Max. szint: 5. Költség: 5/6/7/8/9
Háborgó őrület: Ha a fertőzöttséged 100%, a vadászatért kapott LE megnő szint x 1%-kal. Max. szint: 5. Költség: 8.
Fókuszált erő: Az erőből eredő sebzés szórása kisebb lesz, emellett valamivel nagyobb sebzést kapsz az erőd után. Max. szint: 10. Költség: 5.
Dátum: 2010.09.22. 13:53:53
Egy kis kiegészítés a Landragór eseményhez:
az 1. fázisban féléves aukciós bérletet lehet találni. Ez az alacsony szintű karaktereknek nem túl hasznos, ezért lehetővé tettük, hogy a 24-nél alacsonyabb szintű karakterek ezt a tárgyat a lélekkufárnál lélekgyémántért eladhassák, és a lélekgyémántból megvehessék Landragór valamelyik csizmáját.

A tárgy eladására csak az eseményt követő 2 hétig lesz lehetőség.
Dátum: 2010.09.22. 13:52:59
Egy kis kiegészítés a Landragór eseményhez:
az 1. fázisban féléves aukciós bérletet lehet találni. Ez az alacsony szintű karaktereknek nem túl hasznos, ezért lehetővé tettük, hogy a 24-nél alacsonyabb szintű karakterek ezt a tárgyat a lélekkufárnál lélekgyémántért eladhassák, és a lélekgyémántból megvehessék Landragór valamelyik csizmáját.
A tárgy eladására csak az eseményt követő 2 hétig lesz lehetőség.
Dátum: 2010.09.20. 22:46:36
Értem. Viszont akkor gondolom a dupla felezés csak arra a TP-re vonatkozik majd, amit a VF felez, tehát a vadászat és a térkapu. Minden más esetben nem logikus.

Természetesen, köszönöm hogy felhivtad erre a figyelmet.

Jah csak ha egyszer veletlenul eltalalom az ellenfelet akkor meg buktam nem ?

azért nem kell itt valami egetverő dologra gondolni, max. 5-10%.
Dátum: 2010.09.20. 21:37:34
Persze, a cél az, hogy sokkal több képesség legyen, mint amennyit meg lehet tanulni, hogy ne lehessen olyan, aki mindet kimaxolja. Ha megnézitek a képleteket, egy AF pontot alapban 1 nap alatt lehet megszerezni (ezt portya, térkapu TP gyorsithatja). Tehát pl. egy 5 szintü, szintenként 5 AF-be kerülő képesség kimaxolása 25 napba kerül. A számokat úgy kell belőni, hogy alapban legyen min. 4-500 elkölthető pont, és min. fél évente ezt bővítsük 2-300 ponttal.
Dátum: 2010.09.20. 21:09:35
Visszamenőleg a dolog sajnos nem tud működni, de ebből (reményeim szerint) nem is lesz hátránya senkinek, hiszen attól kezdve, hogy bekerül, mindenki egyszerre gyűjtheti az AF pontokat. Aki elöl van, (és esetleg még szingulárissal is nyomja), nem valószínű, hogy kevesebb AF-t tud gyűjteni, mint aki lejjebb van szintben. Probléma ebből csak akkor lenne ha a játék maxolva lenne mondjuk 150. szintben és utána nem lehetne TP-t gyűjteni... Ariel, a te aggályodat is értem, attól tartasz., hogy a későbbi fejlesztéseknél már az AF által adott erő is be lesz számítva a PVE elemekbe. Ha azonban megnézed a képességeket, egyetlen olyan sincs, ami a játék "gerincét", a vadászatból jövő LE-t módosítaná, szóval ebből reményeim szerint nem lesz gond, de azért köszönöm a figyelmeztetést, erre a további képességek tervezésekor is oda fogunk figyelni. Az új pve elemek bevezetésekor úgyis tesztelünk magas és alacsony szintüekre is.

ezért kellene a fejlesztéseket a játékosok elé tenni, és nem be a közepébe a mezőnynek.
ha 130. szintre raknánk be akkor az reménytelenül elérhetetlen lenne (vagy legalábbis annak tűnne) a játékosok 95%-ának.

A tüskés bőr relikvia és a szakértelem természetesen össze fog adódni ezért a relikvia nem veszti el az értelmét.

A 3 tizedes pontossag helyett javaslom az 1000-el szorzast.
Először mi is így gondoltuk de amikor felírtam, hogy költség: 3000/4000/5000/6000 akkor meggondoltam magam

"VF is kap valami alternatívát vagy csak az EH? " Bármit lehet, szívesen látok javaslatokat.

"Tapasztalat" nevü képesség - ami sokaknak nem tetszik az nyugodtan repülhet. De. Úgy gondoltam azért 1-2 picit szivatós képesség azért nem árt (elvégre ez egy pvp játék) és ezt tömésre úgysem lehetne használni, hiszen csak akkor hat, ha támadnak. Sőt, aki direkt TP-re gyúr (a fentiek mellett akár ilyen is előfordulhat), annak még vonzóbb is lesz az ilyen célpont.

DZsoniKSL: az ötletek nagyon jók, köszönöm, ezek között lesz megvalósitható! Az átokszórás volt a kedvencem
Saját horda támadhatóság természetesen nem lesz, amiatt nem kell aggódni hogy a 100% fertőzöttek előjogait csorbitanánk, sőt, inkább ki fogok találni nekik plusz AFes képességet.

Vagy a TP felezésen kívül még egyszer beépül a VF hatása, és azért kap feleannyi TP-ért negyede annyi AFTP-t?

Igen, ez pontosan így van.

Ez most csak vadászat TP-je után fog járni vagy minden más szerzett TP után is?

minden TP után.
Dátum: 2010.09.20. 18:08:13
60. szinttől kezdve a játékosok alternatív fejlődés (AF) pontokat gyűjthetnek. Ahányszor a játékos tapasztalati pontot szerez, ennek arányában AF pontokat is kap. Az AF képességek AF pontokból fejleszthetőek. Minden AF képességnek van egy szintje és egy költsége (egy szint megvásárlása hány AF pontba kerül), és lehet előfeltétele. A prémium tagok 10%-kal több AF-et kapnak.

Fontos: a visszafogott fejlődés szakértelem nemcsak a vadászatért kapott TP-t csökkenti, hanem ezenfelül a vadászatért, térkapuért kapott AF pontokat is tovább csökkenti! Tehát 50-es VFel negyedannyi AF-et kapsz egy vadászatért, mint egy nem VFes. Ez a hatás a kompenzáció képességgel részben kompenzálható.

Tér-idő
Alapos tanulás. Leírás: a szintlépéshez szükséges TP megnő szint x 5%-kal, de a TP-vel együtt kapott AF is megnő ugyanilyen arányban. Max. szint: 4. Költség: 10. Előfeltétel: nincs visszafogott fejlődés.
Kihívó mester. Leírás: Kihívás során a próbákra kapsz szint x +1 -gyet. Max. szint: 10. Költség: 2.
Hasznos energiák. Leírás: Minden szint eggyel növeli az energihasznosítás szakértelmed lehetséges maximumát. (Nem adódik össze a rablás agyarával, a kettő közül az erősebbik érvényesül.) Max. szint: 10. Költség: 2.
Energiamester. Leírás: Az energiahasznosított lélekenergiát és ezzel együtt a kapott TP-t is növelik a portya LE-t módosító tárgyaid. Szintenként a bónusz 7%-ka érvényesül. Max. szint: 5. Költség: 7.
Hatékony pihenés. Leírás: A pihenés hatékonysága megnő (6-os szinten duplájára). Max. szint: 6. Költség: 2.
Háborgó őrület: Ha a fertőzöttséged 100%, a vadászatért kapott LE megnő szint x 1%-kal. Max. szint: 5. Költség: 8.
Entitásvadászat. Leírás: Minden szintje után eggyel több entitást támadhatsz meg, mint a szinted engedné. Max. szint: 20. Költség: 3.
Egészséges életmód. Leírás. Ha az egészség tulajdonságra vagy specializálva, minden szintje 1%-kal növeli a specializációt. Max. szint: 10. Költség: 3.
Kompenzáció. Leírás. A visszafogott fejlődés AF csökkentő hatása redukálódik, szintenként 10%-kal. Max. szint: 6. Költség: 4. Előfeltétel: van visszafogott fejlődésed.
Tapasztalat. Leírás: Ha megtámad és harcban legyőz téged valaki aki nálad jelentősen magasabb szintű, és van energiahasznosítása, megnő a TP, amit a győzelemért kap. Ez a képesség háborúban nem működik. szint: 4. Költség: 1.

Állatok
Harctéri gyógyítás. Leírás: Az állataid gyógyulás alatt is harcolnak. Max szint: 1. Költség: 5.
Gyors gyógyítás. Leírás: Minden szintje 1 perccel csökkenti az állat gyógyítás idejét. Max. szint: 5. Költség: 3.
Alkímista. Leírás: Minden szint egy %-kal növeli az esszencia szerzés esélyét sajtoláskor. Max. szint: 5. Költség: 3/4/5/6/7.
Respecializáció. Leírás: Egy állatod szakértelempontjait újra eloszthatod. (Többször is használható, gombként jelenik meg az állatoknál.) Költség: 3.

Harc
Mágus specializáció. Leírás: Kritikus varázslat alapszakértelmed szint x 3%-kal nagyobbnak számít harcban. Max. szint: 5. Költség: 10. Előfeltétel: nincs harcos specializáció.
Harcos specializáció. Leírás: Kritikus ütés alapszakértelmed szint x 3%-kal nagyobbnak számít harcban. Max. szint: 5. Költség: 10. Előfeltétel: nincs mágus specializáció.
Pörgő ütés. Leírás: A 30 fölötti másodlagos támadás szakértelmed hatásfoka megnő. max. szint: 1. Költség: 8.
Detonáció. Leírás: A 30 fölötti másodlagos varázslás szakértelmed hatásfoka megnő. max. szint: 1. Költség: 8.
A bőr evolúciója. Leírás: Minden szint öttel növeli a tüskés bőr szakértelmed lehetséges maximumát. Max. szint: 20. Költség: 5. (Tüskés bőr: új szakértelem, a visszacsatoláshoz hasonlóan, ha megsebez vki közelharcban, ő is sebződik). Előfeltétel: nincs Az aura evolúciója.
Az aura evolúciója. Leírás: Minden szint öttel növeli a negatív aura szakértelmed lehetséges maximumát. Max. szint: 20. Költség: 5. (Negatív aura: új szakértelem, ha megsebez valaki varázslattal, ő is sebződik). Előfeltétel: nincs A bőr evolúciója.
Gyűlölet. Leírás: Választott hordagyűlölet szakértelmed maximuma megnő szintenként 2-vel. max. szint: 5. Költség: 5.
Álomtolvaj: Portyázáskor szint x 4% esély, hogy ha az ellenfél pihen, a védekezés bónusza nem érvényesül. Max. szint: 5. Költség: 4.
Rezisztencia. Szintenként 1%-kal megnöveli a rezisztenciádat. Max. szint: 5. Költség: 3/4/5/6/7
Fókuszált erő: Az erőből eredő sebzés szórása kisebb lesz, emellett valamivel nagyobb sebzést kapsz az erőd után (maximális szinten +5%-ot). Max. szint: 10. Költség: 5.
Fájdalomtűrés. Minden szint öttel növeli az ellenálló bőr szakértelem maximumát. max. szint: 20. Költség: 5. (Ellenálló bőr: a tüskés bőr és negatív aura szakértelmeket kompenzálja).
Fizikai pajzs. Minden szintje öttel növeli az elnyelésedet. Max. szint: 20. Költség: 5. X. szint előfeltétele: 109+X.. szint.
Mágikus pajzs. Minden szintje tizenöttel növeli a varázslatelnyelésedet. Max. szint: 20. Költség: 5. X. szint előfeltétele: 109+X. szint.

Kalandok
Hosszútávú memória. Leírás: Minden szint eggyel növeli a tárolható kalandok számát. Max. szint: 3. Költség: 3/5/7.
Kalandor. Leírás: minden szint egy %-kal növeli a kaland találás esélyét. Max. szint: 2. Költség: 10/15.
Túlélő. Leírás: Minden szint csökkenti a kalandokban az ÉP próbáknál elszenvedett sebződést 5%-kal, és hozzáad egyet a dobásaidhoz. Max. szint: 5. Költség: 3.

Egyéb
A kufár barátja. Leírás: Kereskedelmed maximuma megnő 20-szal. max. szint: 1. Költség: 20.
Emléktörlés. Leírás: 3 AF árán egy tetszőleges AF képességet eltörölhetsz (de a ráköltött pontokat nem kapod vissza). Max. szint: 1. Költség: 3.
Átokszórás: Karaktered vesztes portyák után választékosan! átkozódik (csak szinesítő szöveg, mást nem csinál) Max. szint: 1. Költség: 3.
Alkusz: Térkapus tárgyaidat/fókuszkristályaidat szint x 20%-kal drágábban tudod eladni a kufárnak. Max. szint: 5. Költség: 5.
Gyógyital mesterség. Leírás. Minden szintje 10%-kal megnöveli az őskőért vásárolható gyógyitalok hatékonyságát. Max. szint: 10. Költség: 2.
Lassú idő. Leírás: Ha életpontod 15%-ról 15% fölé nő, akár regenerációnak köszönhetően, akár azért, mert gyógyítasz magadon, szint x 5 másodpercig támadhatatlan leszel. Max. szint: 2. Költség: 12.
Sebkötözés. Leírás. Mágikus regeneráció szakértelmed lehetséges maximuma megnő, szint x 1-gye. Max. szint: 10. Költség: 2.


Képletek
Alapesetben az AF = TP / (szint*35). VF esetén AF = AF * (1 - VF/100). Kompenzáció esetén AF = AF * (1- VF*(1-kompenzáció/10)/100). Prémium tagság esetén van 1,1x szorzó.
Dátum: 2010.09.20. 15:49:54
Köszönjük, jól esik a sok pozitív visszajelzés!

Természetesen nem ülünk a babérjainkon, folyamatosan fejlesztjük a játékot, persze nehéz mindig mindenkinek megfelelni.

A Végzeturat egyébként reklámozzuk a google adwords-ön keresztül, de nyilván a mi reklámbüdzsénk csak töredéke a nagy cégekének.
Dátum: 2010.09.17. 14:46:12
Nem kell tovább kampányolnotok, beletörődtünk, hogy új plecsnit kell csinálnunk
Dátum: 2010.09.17. 11:18:24
Aukciós bérlet 24. szint alatt - ez tényleg nem egy hasznos dolog. Csinálni fogunk egy olyan fejlesztést, ami során a 24. szint alattiak ha akarják, beválthatják a bérletet lélekgyémántra, és teszünk be alacsony szintre néhány lélekgyémántos tárgyat (pl. csizmát).

A 3. fázisban, mivel a régi tárgy (portyagömb) nem lesz, csak egyféle tárgyat lehet szerezni, de abból többet is.
Dátum: 2010.09.16. 12:00:30
- Az ultraspecet növelő tárgyra szerintem rá fogunk keresni jutalmazáskor, hogy ne ezen múljon a jutalmazás hogy vki elfelejti felvenni.
- És igen, az ultraspecet képzeletben "felturbózzuk" akkor is ha nincs éppen.
- A fázisokat a végén, egyben értékeljük, a fázisok között viszed tovább az eredményedet.
- A statisztika nem frissül azonnal, csak bizonyos időközönként, ez a Zarknodnál is igy volt.
- Akinek már van aukciós bérlete, és igy nem látja hasznát a féléves aukciós bérletnek, azoknak egy másik relikvia esik, hogy ne érje őket hátrány. Ez a relikvia is (bár a leírásában nincs külön feltüntetve, mivel Baraty egy meglévő relikviát klónozott) csak fél évig lesz náluk!
- Az inspirátort nem fogjuk korlátozni az event alatt, mint ahogy más relikviát sem, miért tennénk? Evvel az erővel azt is korlátozni kéne aki 800 csp-vel vág bele az eventbe, vagy aki korábban kezdett játszani stb... Nem tudom, kinek mennyire esett le, de a térképes eventtel ellentétben, a Zarknodnál mindenki nyer, azok, akik a top listán teljesítenek, azok kapnak még egy mikronnyi kis pluszt, de erre irigykedni nem szép dolog.
Gondolkoztam ma az új Eseményen. Vajon miért nem "árazzák" be Miklósék a jutalmat kicsit nagyobbra mint a belefeccölt erőforrások?

Tisztázzunk valamit: soha nem mondtam, hogy precizen pontosan ugyanannyi értékben fognak fejlődni a tulajdonságaid, mintha vadásztál volna és azt rátolod a tulajdonságokra. Egy közelítő értéket alkalmazunk, valamekkora ráhagyással (plusz szorzóval). Mivel azonban Zarknodnál a specet adó tárgyakat nem vettük figyelembe, mint ahogy a HT-t sem, ezért még a ráhagyással együtt is volt olyan a top játékosok között, aki úgy érezte, rosszul járt (mert a relikviákat és az állatfejlődést 0-s értéknek tekintette), de a kevésbé táposak közül mindenki nagyon jól járt. Most, hogy a tárgyakat is figyelembe vesszük, remélhetőleg már mindenki pozitívban lesz akárhogy is tekinti a dolgot. Akinek bármilyen kétsége van (pl. Kocos) hogy még igy is "bukóban" lesz, és a relikviákra nincs igazán szüksége, annak azt tudom tanácsolni, hogy ne foglalkozzon az eventtel, üssön le napi 1 sárkányt hogy az állatok morálja rendben legyen aztán jónapot.
Dátum: 2010.09.15. 16:58:29
- A top 10-ek jutalmazása ugyanúgy lesz, mint Zarknodnál.
- Az irányitott vadászatot beszámítjuk.
- Természetesen az összes tulajdonság növekménynél úgy tekintjük, hogy az ultraspecializálva van (tehát még meg is spórolsz egy rakás őskövet, nem kellett váltogatni)
- A kvízmedálokat a számításnál nem vesszük figyelembe.
- különböző méretből származó szorzók eredője - ezt a végelszámolásnál 1-nek tekintjük, de a LE egy részét már a szörny megölésekor megkapod ugye, és ott van méret szorzó (a maradékot meg remélhetőleg nagyjából kompenzálja az, hogy a befejezés szintjén számoljuk el a csp-t)
Dátum: 2010.09.15. 14:56:45
Idézet: Kocos - 2010.09.15. 11:05:17
Varhato esetleg, hogy a sok-sok kerdesre es felvetett problemara is lesz valami reakcio?

Huh, én nagyjából követem a fórumot, de nyilván nem tudok minden egyes hozzászólást elolvasni, van valami égetően fontos probléma amiről elfeledkeztünk? Ha igen, akkor légyszives inkább direktben üzenjen nekünk, az tuti eljut hozzám...

Idézet: Let. - 2010.09.15. 11:34:50
Másrészt te is mondtad, hogy nem fogja annyira megérni mint a vadászat (végső elszámolásra gondolok). Ennek mi értelme van? Kinek jó ez?

Én ilyet nem mondtam volna? Hogy nem éri meg az eventet csinálni, mert a vadászattal jobban jársz, mint összességében az eventből szerzett LEvel, állatfejlődéssel, relikviákkal, tulajdonságnövekedéssel és kiégett őskövekkel? Szerintem valamit félreértettél, de nagyon...

Ariel: a jutalmazás számításakor természetesen figyelembe van véve, hogy a vadászat során sajtolsz is. Ahogy írod, a Zarknodnál azon volt a problémázás, hogy a fejlesztő tárgyak nem voltak beszámolva (tudatosan) ez a költség volt szembeállítva az állatfejlődéssel, relikviákkal, kiégett őskövekkel, fertőzés csökkenéssel és szerencsével. Most ígéretet tettem rá, hogy az ultraspecializáció bónuszt növelő tárgyakat is beszámoljuk. Lesznek faktorok, amelyek továbbra sem kerülnek beszámításra, mint pl. hatalom tornya vagy néhány spéci relikvia ami a vadászat/sajtolás LE-t befolyásolja. De pl. ha 40.szinten kezded az eseményt, és 42. szinten van az eredményhirdetés, akkor az egészet 42. szintű vadászat LE-vel számoljuk el.