Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Miklós

Ez nemcsak a szólásszabadság korlátozása, hanem egy minden eddiginál nagyobb országos lenyúlás. "Kicsiben" már láthattuk, mi az eredménye, amikor a szabályok betartatását célzó rendszert (Bp-i parkolási rendszer) a büntetések mértékétől függő, anyagilag jutalmazó rendszerrel kombináljuk (orrba-szájba büntetik, kerékbilincselik az embereket, a legkisebb mondvacsinált vétségért is irreálisan magas büntetéseket szabnak ki, korrupt parkolóőrök stb). Namost bármely weboldalra rá lehet bökni, hogy a tartalom nem tetszik, csengesse a 10 millát. Megindul a feljelentgetés, mindenki feljelenti a konkurrenciát, és az ellenőrző testületnek nemcsak a büntetésből lesz bevétele, hanem a feljelentőktől kapott kenőpénzből is. Ha ez megvalósul, minden létező fórum, blog, internetes újság költözhet ki külföldi szerverekre
Dátum: 2010.11.30. 23:09:52
Igen, ezt én is láttam, szóltam is Baratynak, holnapra ez javítva lesz.
Köszönjük, hogy ilyen sokan eljöttetek, remélem mindenki jól érezte magát. Igyekeztünk minél több programot szervezni, sokfajta nyereményt lehetett szerezni a vetélkedőkön. Nagyon jól esett nekünk a figyelem és az elismerés a részetekről. A megbeszélésen elhangzott dolgokat igyekszünk minél hamarabb megvalósítani!

Idézet: Birka - 2010.11.27. 20:51:29
Miklós ignorálta a projekció vs lélekszívás kombó esetét

konkrétan ez arról szólt, hogyha vki beül projekció mögé lélekszívással akkor az tuti nyer a csatán. Ez így is van, viszont az esetek többségében a támadó ugyanígy nyerőben van, az EH-ból és az ism küldikből szerzett LE-vel. Bizonyos magas szinten ha bejön a védő varázslata, szívhat annyi LE-t, amennyi az EHból jönne, de ez ellen lehet LEszivás védelemmel védekezni. Ha viszont a projekció nem védene a szívás ellen, vagy csak a projekció feletti résszel lehetne szívni, akkor ezt az első csatában elvennék az emberektől és utána ugyanúgy nem tudna LE-t szerezni (Ariel a lightosabb verziód ugyanez, akkor a védő által szerzett le-t mindig rögvest visszaszivnám). egy win-win szituáció szvsz jobb, mint egy win-loss szituáció. Nem mondom, hogy nem lehetne jobbat kitalálni, de nekem egyenlőre nincs ötletem.

Idézet: Birka - 2010.11.27. 20:51:29
Ha jól értettem V3-on a KH csata arány problémában valami halvány ígéret elhangzott. Bevallom fogalmam nincs mi

Konkrétan, hogy a KH örökli a támadás arányt (de ez még átgondoljuk, hogy ez nem ad-e visszaélésre lehetőséget)

Idézet: Birka - 2010.11.27. 20:51:29
-V3-on a csataarány vs tétnélküli támadások kérdést is droppolta (táborozz 0 lével, legyen preventuszod, a támadó erőforrást költ amikor füstöli a pp-t, azaz nem tét nélküli stb...)

Ezt utána még átbeszéltük. A sztori annyi, hogy V3-mon akinak extrém magas csataaránya van, az ha csak nagyon ritkán bukja a csatát, akkor is sok LE-t veszít. Erre én azt mondtam, hogy aki ennyire el tud húzni, annak taktikát kell váltani, nem táborozhat több millió LE-vel, el kell költeni a LE-t, és a maradékot transzcendális mögé rejteni, akkor ez a baleset nem fog előfordulni.
Köszi Birka! Tehát holnap, pénteken, 3 órakor lementjük az aranydukát állapotokat, és ez alapján megy a licit. Ha péntek 3 óra és a tárgy beírásának ideje (hétfő) között a dukátot elköltöd, akkor a tárgyat nem fogod megkapni.
Ez kicsit azért aggasztó tendencia, ma elveszik a mnyp megtakaritást, holnap elveszik a gyerekem babakötvényén gyűlő megtakarítást, holnapután lefogalják a bankszámlámat. Aki hisz ezek után az állami nyugdijban, az meg is érdemli. Most azt mondják, hogyha nem adod oda a nyugdijra félretett pénzedet, akkor nem kapsz állami nyugdíjat. Holnap azt mondják, hogy ha a bőröd színe X, a vallásod Y, a politikai pártállásod Z, akkor nem kapsz állami nyugdíjat. stb. stb. veszélyes tendencia. Ha ezt nem lehet megfúrni az Alkotmánybíróságnál, akkor semmit, akkor nyugodtan feloszlathatják az egész intézményt...
A mostaniból nekem két dolog jön le:
1.) a pénzt amit elvesznek tőlem, nem a magyar gazdaság helyrerakására, hanem a túlköltekezés átmeneti fedezésére használják fel (pl. csak nyugdíjelemelésre 110+ milliárdot költenek 2011-ben)
2.) bármikor egy tollvonással kitalálható egy indok, hogy nekem miért is nem fog járni állami nyugdíj.
Köszönöm szépen Birka! A lista így majdnem tökéletes, egyetlen dolgot tennék hozzá, hogy a 30 AF pontos tételt töröltük róla, hogy az inspirátor visszakerülhessen.
Dátum: 2010.11.24. 13:27:25
Attól tartok, ezzel kapcsolatban semmi jó hírem nincs. A fordítás megkezdése azért csúszott, mert jogdíjközvetítő hónapokon keresztül nem is válaszolt a leveleinkre. Amikor végre leültünk tárgyalni, és beleegyeztünk minden feltételbe, rábólintottak, megkapjuk a jogokat, kezdhetjük a fordítást. Most viszont kaptunk egy levelet, hogy az új könyv - igen jelentős - jogdíján felül fizessük még egy csillagászati összeget csak a teljes sorozat jogainak megújításáért (attól függetlenül, hogy ezeknek a jelenleg még forgalomban levő könyveknek a jogdíját már évekkel ezelőtt, előre egy összegben kifizettették velünk). Szóval jelenleg nem tudom, mi lesz, tárgyalunk velük, hogy találjunk egy kölcsönösen előnyös megoldást.
Dátum: 2010.11.24. 11:11:22
Az Alanori Krónikát 1996-tól 2008-ig adtuk ki, nem 1997-ig Az internet megásta a papír alapú újságok sírját, különös tekintettel a szűk, internettel rendelkező rajongói körnek készülő lapokét, és ez a helyzet nem változott azóta sem, újságot többet egészen biztosan nem fogunk kiadni. A fórumok, honlap cikkek ehelyett vannak...
Dátum: 2010.11.24. 08:16:27
A következő fejlesztés egy új időszakos esemény lesz, amelyről részletesebben a játék angol nyelvű változatának fórumján olvashattok. Lesz majd itt is neki topic.
Dátum: 2010.11.24. 08:08:15
Ha ez a nép akarata, szerintem azt megígérhetjük, hogy egy bizonyos idő elteltével (kb. fél év) a kódok elérhetőek lesznek őskőért is azok kedvéért, akik tényleg semmilyen más módon nem tudnának hozzájutni. A régi, VU paklis kódokkal kapcsolatban pedig ezt a lehető legrövidebb időn belül megtesszük.
Dátum: 2010.11.23. 19:19:43
A mai napon várhatóan este 10 órától 10:30-ig szerver karbantartás lesz. Megértéseteket köszönjük!
Dátum: 2010.11.23. 11:58:17
Az akció célja most is, korábban is az volt, hogy kedvet csináljunk ahhoz, hogy a VU-sok más játékainkat - pl. a HKK-t - is kipróbálják. A kóddal kapott előny - akárcsak a korábban kapott - nem jelentős, nem olyasmi, amiért kötelező lenne kódot szerezni. Akinek van kedve, vásároljon HKK-t, próbálja ki, a kódot váltsa be. Ezt egyébként millió más cég is csinálja, nem mi találtuk ki a dolgot... Lesz, aki a kód miatt megveszi a HKK-t, kibontja, aztán rájön, hogy jé, ez is egy milyen jó játék.

A random faktorról annyit, hogy egy gyűjtődobozban FIXEN 4 kód van, bár a dobozon belül a kódos paklik elhelyezkedése random. Tehát ha többen összeálltok és vesztek egy dobozzal, akkor mindenkinek tuti meglesz a kódja.

Természetesen megértem, hogy van olyan, aki már most előre tudja, hogy ő soha nem fog HKKzni, ki se fogja próbálni, rá se fog nézni. Viszont, azzal is tisztában van, hogy a karaktere tökéletesen életképtelen lesz egy olyan állat nélkül, aminek 30-cal több szakértelempontja lehet, ezért számára kód nélkül nem élet az élet. Nekik a következőket tudom javasolni:
1.) álljon össze más VUs játékosokkal, vegyen egy doboz kártyát, hogy biztosan legyen benne kód, a kártyát pedig ajándékozzák el olyan ismerősnek, gyereknek (úgyis jön a karácsony), akit a számítógépen kívül más játék is érdekelhet.
2.) cseréljen kódot HKK-ssal, de csak úgy, hogy a paklit előtte bontják ki (pl. a VU találkozón vagy HKK versenyen).
3.) várjon kicsit, valószínűleg lesz alternatív kódszerzési lehetőség is, a webboltunkban lesz olyan akció, hogyha valaki egy bizonyos összeg felett rendel könyvet, az kap mellé egy kódot.

Megértem, hogy a legegyszerűbb az lenne, ha ezeket őskőért meg lehetne venni. Ilyen jellegű fejlesztés azonban már van elég a játékban, ahogy írtam, az akció célja nem az, hogy még több őskövet kérjünk el tőletek, hanem az, hogy megismertessük veletek más termékeinket is.

Idézet: Warfoki - 2010.11.22. 20:03:51
Hogy a konkrét fejlesztésről is essen szó: azt értem még, hogy familiárist nem lehet sajtolni, de szabadon engedni miért nem? Ha teszem azt veszek egyet, aztán rájövök, hogy ez így mégsem kóser és egy másik kéne, akkor - ha jól értem - sehogy sem tudom lecserélni? Persze vehetek plsu egy reliket, amivel kettő lehet nálam, de mivel beleszámít a vezetőkésségbe, ezért ez nem biztos, hogy megéri.

Ez Baraty asztala, azt mondta, hogy szerinte kevesebben akarják elengedni, mint ahányan véletlenül elengednék, úgyhogy ha valakinek gondja van ezzel, írjon neki levelet, és manuálisan kitörli. De aztán lehet, hogy a vége az lesz, hogy berakja a szabadon engedés lehetőségét.
Dátum: 2010.11.22. 15:58:37
Frissítettük az Egyéb menüpontok alatt a Relikviák oldalt. A nov. 27-i VU találkozón megjelenő új HKK kiegészítőben, az Örökkévalóságban megint lesznek kódok, amelyekkel akár a régi relikviákat, akár az új relikviákat és familiárisokat is meg lehet venni. A familiárisok olyan befogott állatok, amelyek különleges képességekkel rendelkeznek. Részletesebben ld. a Relikviák menüpont alatt.
Dátum: 2010.11.22. 15:56:48
Frissítettük az Egyéb menüpontok alatt a Relikviák oldalt. A nov. 27-i VU találkozón megjelenő új HKK kiegészítőben, az Örökkévalóságban megint lesznek kódok, amelyekkel akár a régi relikviákat, akár az új relikviákat és familiárisokat is meg lehet venni.
Ezt nem teljesen értem, hogy a VU tali miért okoz gondot a V4 szempontjából. Pénteken van az indulás, megcsinálod a karit, elindulsz vele, játszol stb. Attól hogy szombaton lejössz a talira reggel meg utána ugyanúgy be tudsz lépni és tudsz játszani. Merem remélni hogy azért a gyors világ nem igényel 24 órát a gép előtt
Mi pont a te kedvetekért indítottuk így, hiszen lehet a talin szövit keresni / alapítani, taktikát megbeszélni, befizetni stb.
Ha egy varázslat ellen megdobják a mentődobást, akkor a sebzés 25-50%-a megy csak be, tehát itt azért van egy erős random faktor, fix sebzésű varázslatnál is.
Dátum: 2010.11.17. 21:53:58
Az ötlet maga érdekes, de számos probléma van vele.
1.) Végig kell menni az összes tárgyon, és megnézni, milyen speciális problémák lehetnek velük, sok tárgyat emiatt ki kell zárni, vagy külön programkódot írni hozzá (császári tekercs, hűség záloga, szivósság öve stb)
2.) Vannak tárgyak, amelyeket érdemes megvenni, utána X ideig tápolni vele, és utána már nyugodtan le lehet cserélni (inspirátor, esszencia katalizátor stb). Az ezzel kapcsolatos összes balance problémát minden egyes tárgyra sztem még Birka sem látja át.
3.) Lehetőség van szélsőséges exploitokra, pl. egy szűk kör szert tesz teszem azt fejenként 2000 aranydukátra. Ezután szépen körbe adogatják ilyen áron a tárgyaikat egymás között (aukciós bérlet: eladja az összegyűjtött cuccokat és mehet tovább; lélekkút katalizátor: kisütöm a lélekkutat és mehet tovább; őskőtermő zsák szintlépés előtt mindig megkapom)
4.) Ha egyszerre 1000+ játékos kezd el tárgyakat elárverezni, akkor az nem egy sima aukciós ház lesz, hanem egy piac, ahol effektive bármit meg lehet venni. A tárgyak elértéktelenednek, a tápos tárgyakra ugyan lesz mindig kereslet, de a közepes tárgyakat át lehet majd adni minimális költséggel, ami előhozza a klasszikus rabszolgázás problémát.

A szabad piac, kereskedelem és gazdaság mindig érdekessé tesz egy játékot, viszont egy bizonyos értelemben vett versenyjátékban ez sajnos könnyen tönkreteheti a versenyt, épp ezért nem akartunk eddig sem tárgyátadást, és ezután sem lesz.
Dátum: 2010.11.16. 22:11:50
Itt valójában csak egy elméleti limitről van szó, a cél továbbra is az, hogy folyamatosan bővítsük a megaesszenciák számát abban az ütemben, ahogy a játékosok össze tudják gyűjteni. Azzal, hogy mindig megadunk egy konkrét limitet, és ezt emelgetjük folyamatosan, két alapvető problémát szeretnénk elkerülni:
1.) ha ugyanazt a jutalmat adjuk ki az esetleges előreszaladónak, amikor már kifogytak az előre legyártottak, akkor a megaesszenciák későbbi pótlásánál alapos kavar lenne ebből (kicseréljük neki? ne cseréljük ki? ha kicseréljük, mi van azzal az effektel, amit addig használt? stb)
2.) ez tipikusan olyan fejlesztés, ahol előfordulhat (és valószinűleg elő is fog fordulni) hogy néhány játékos nagyon előreszalad. Itt 2 választási lehetőség van: vagy megmaradunk az eredeti koncepciónál, a megaesszenciák tényleg nagyon táposak maradnak, érdemes gyűjteni őket, ebben az esetben ha kevés játékos "elszáll" azt nem feltétlenül vesszük észre időben. Vagy pont a tömegtermelés lehetősége miatt gyengébb megaesszenciákat csinálunk, ekkor a széles néptömegeknek nem fogja megérni gyűjteni, és az éllovasokkal pedig folyamatosan menne a privát vita hogy direkt őket szivatjuk. Erre számos példát láttunk már, a VUban is, más játékunkban is, és más játékában is. Ez egy biztonsági szelep, aminek az egyetlen káros hatása, hogy néha az elöl rohanóknak várniuk kell, cserébe viszont biztosak lehetnek benne, hogy nem sebtiben összecsapott megaesszenciákat kapnak.
Dátum: 2010.11.16. 11:00:36
Nem akarok zsákbamacskát árulni, ezért leírom:
Jelenleg 10 db ultraesszencia van (és igen, van közte ismétlődés). Az eredeti terv az volt, hogy ezeket a végtelenségig lehet majd tápolni, az ŐVs őskő katalizátor mintájára, de ez több problémát is felvetett. Végül úgy döntöttünk, hogy az eredeti koncepció helyett (végtelen ultraesszencia van, de ha valaki eléri a fejlesztési limitet, akkor egy "joker" tápot kap a végtelenségig), fix számú ultraesszencia lesz, de ezt a számot a továbbiakban növelni lehet majd. Egy javaslat volt, hogy a további ultraesszenciák megszerzésének feltétele legyen bizonyos számú esszencia elhasználása, de szintén kézenfekvő ötlet a további szinteket AF képességhez kötni, esetleg event jutalomhoz vagy LGYs relikviához. Ezzel kapcsolatban még nem született végleges döntés, jelenleg ez a 10 ultra van, amit gyűjteni lehet.
Dátum: 2010.11.12. 09:40:11
Idézet: Ariel - 2010.11.11. 20:47:29
Miklós: a térképezés még mindig magában hordozza az első variáció legnagyobb hibáját, mégpedig azt, hogy nulla csapatmunkát igényel...


Mivel összesen négy csapat van, minden csapatban több száz játékos lesz. Bármilyen rendszer lenne is, ennyi embert képtelenség koordinálni, vagy legalábbis csak és kizárólag ennek köszönhetően számottevően jobb hatékonyságot elérni, mint egy másik csapatnál. Ha azt akarnánk, hogy a győzelem ne az egyéni teljesítmények összegén múljon, hanem azon, hogy mennyire jól tud a csapat összedolgozni, akkor kisebb csapatok kellenének: azaz, feltaláltuk a szövetségek közötti versenyt, amelyet úgyis a legerősebb szövetségek valamelyike nyerne. Nem véletlen tehát, hogy nem erre mentünk rá, és ez a jövőben sem lesz cél. A cél az volt, hogy egy olyan versenyt teremtsünk, ahol mindenkinek van esélye, és ugyan az eredmény a csapat teljesítményétől függ, de azért az egyéni teljesítmény ezt jelentősen befolyásolja.