Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Miklós

Éppen erről írtam, Craslorg, hogy bármilyen ilyen jellegű korlátozás bevezetése értelmetlen. Az ilyen kőbe vésett korlátok általában nem érik el a céljukat, hiszen olyat is korlátoznak akit nem kéne és olyat nem, akit kéne.

Még egy dolog eszembe jutott közben, ami a Vus megbeszélésen talán elsikkadt kicsit.

Sokan talán nem is tudnak róla, de létezik a Szövetség lapon, a kirúgás alatt egy olyan lehetőség, hogy a tagok szavazással valakit katakombába küldjenek. Ezt ugye azért raktuk be, mert régen háború esetén a szövi egyetlen lehetősége az volt, hogy az inaktiv tagot kirúgta, aki bukta a kincspontot, és most már bukja a szövi küldit is. A katakombába küldés ennek egy enyhébb verziója lett, ami uezt a célt eléri. Katakombába jelenleg olyat lehet szavazással küldeni, aki legalább 1 napja nem volt online. A tapasztalat azt mutatja, hogy sokan nem is olvassák a szövi fórumot, nem veszik észre, hogy háború van, hiába aktivak. Épp ezért volt egy olyan módosító javaslat, hogy lehessen olyat is katakombába küldeni, aki ennél rövidebb ideje belépett. Persze, ha az illető a saját katakombába küldésére nemmel szavaz, (vagyis nyugtázta és észrevette, hogy háború van) akkor a szavazás végződjön nemmel. Vélemények?
Dátum: 2011.12.12. 13:48:20
A problémádra mellesleg van megoldás: próbálkozz az eggyel feljebbi kategóriában, ott nem fogsz ekkora negativ módosítót kapni...
Dátum: 2011.12.12. 12:38:57
A többkulcsos adórendszerrel a probléma alapvetően az volt, hogy az szja mellett még van egy rakat másik járulék is, és így együtt már túl sok volt. Igy, egykulcsos adóval is a pénz felét, amit a cég rád fordít, le kell adózni. Többkulcsos adónál mennyi volt ez, 75-80%? Képzeld el, hogy azt mondod valakinek (sarkított példa!) hogy 500e Ft bruttóból kapsz 125e nettót. Ki az, aki erre nem dob egy hátast? A többkulcsos adórendszer egyszerűen nem érte el a célját, mert a magas jövedelműektől olyan mértékű volt az elvonás, hogy egyszerűen nem érte meg dolgozni érte (hacsak nem passzív tőkejövedelem volt).

Ugyanakkor, az egykulcsos adórendszernek csak akkor lett volna értelme, ha brutálisan szigorú adóellenőrzéssel párosítják, ÉS nem vetnek ki extra adókat más területeken, ami az így elért megtakarítást kompenzálja, sőt a szegényebb rétegekre terheli. Igy, jelenlegi formájában valóban nem érte el a célját.

De ez már sci-fi, egyszer talán eljutunk arra a pontra, ahol megszűnik a fizikai pénz, minden bevétel és kiadás egy központi bankon megy keresztül, nem lehet adót csalni - VISZONT ÖSSZESEN csak 25-30% lesz az átlagos levonás. Az eredmény nem lenne rosszabb, mint most, sőt, csak igazságosabb lenne (és akkor akár a gazdagokra lehetne többet is terhelni).

A cégautóról: ezzel mindig is trükköztek, amikor útnyilvántartás volt, akkor is. A jelenlegi rendszer, hogy ha akarsz, kiperkálod az évi 84e Ft-ot, viszont nem kell útnyilvántartással kavarni, korrekt volt, az ember leadózott, tiszta volt a lelkiismerete. Ennek a kvázi megszüntetése ugyanolyan buta döntés, mint a játékautomaták adóját 100e-ről 500e-re emelni. És a vicc az, hogy a tervezett költségvetésben ezek pluszos tételekként szerepelnek.

Az adó nem úgy működik, hogyha növeljük a mértékét, akkor több bevételünk lesz. Függetlenül a hatályos jogszabályoknál, mindenkinél van egy adómérték, amit elfogadhatónak és kitermelhetőnek tart. Ha az elvárt összeg jelentősen e reális szint fölé emelkedik, akkor a cég megszűnik, vagy profilt vált, vagy más megoldást keres, kimegy külföldre, eladja az autót és visszabéreli stb. Ezért teljességgel értelmetlenek ezek az intézkedések. Nem egyre több adót kéne kivetni arra, aki még fizet, hanem inkább beszedni azoktól is, akik eddig nem fizettek egyáltalán.
Szépen megszaporodtak a hozzászólások, és úgy látom most elsősorban az entitások vannak még mindig terítéken. Utánanéztem a regeneráció képletének. Alapesetben az entitás 1.5%-kot regenerál minden csata után, az epikus specializáció ezt csökkenti, szintenként 0.02%-kal. Tehát 55-ös epikus specnél a regeneráció 0.4%-ra csökken.

Megnéztem egy konkrét esetben, egy kari egy 574e ÉP-s entitásba 22300-at sebzett állatok nélkül, ebből 8300 volt a (kritikus) varázslat sebzés. Az entitás 2300-at regenerált. Tehát ha valaki csak varázslattal öli az entitást és utána mindig elájul, akkor kb. 82 csatából tudja leverni, egyébként 27 csatából, állatokkal talán még gyorsabban megy, de azok eléggé kivéreznek. Tehát akinek a CSP BÁRMIRE is jó, annak amúgy sem érdemes ájulgatva ölni, jobban jár, ha időnként, amikor van fölös ÉP-je, rázúz az entitásra, aztán amikor már eléggé alacsony ÉP-n van, felveszi a küldit, agyoncsapja, a másikat pedig egy fél nap alatt ledarálja gyógyitalokkal megtámogatva.

A fentiek alapján amit én el tudok képzelni, hogy az entitás regenjén tuningolunk még vmennyit (+0.5% valószínűleg elég is lenne), HA az entitás magas szintű, ÉS a karakter beájult már a varázslattól.
Idézet: Morzkod - 2011.12.08. 15:05:05
Egyeni vagy szovetsegi? Vagy akarmelyik? Vagy kulon-kulon?

Egyéni, a szövetségi szóba se került.

Idézet: Bumburnyak - 2011.12.08. 15:10:44
Miklós: a 2 őskőért tp-t adó állatfelszereléssel mi a helyzet? Szerintem sokakat érintene...

Fent van a listán, de a mostanira már nem fért fel, mert még nincs konkretizálva, az ár, a működés és a mechanizmus sem.

Idézet: Truth80 - 2011.12.08. 15:50:05
Ez az entitás fájdalomtűrés elég ijesztően hangzik. Tudhatunk róla valami konkrétabbat?
A huzalozott reflexek meg király ötlet változatlanul, hányadik szinttől lesz elérhető és milyen erőforrásba fog kerülni?

Az epikusoknak egy bizonyos szinttől kezdve (elég magas ez a szint, fejből sajnos nem tudom) kezd lenni fájdalomtűrése. Eleinte csekély, tehát csak csökkenti kicsit a visszasebzést, nem szünteti meg, később egyre nagyobb.
A huzalozott reflex (lehet, más neve lesz) magasabb szinttől lesz elérhető (80-100 körül), és igen drága lesz, sok őskőbe és lélekgyémántba fog kerülni.

Az entitással kapcsolatban, ha max ÉP-ről is ájulsz, akkor ez tényleg nem jó. Lehet, hogy elegendő akkor az is, hogy ha ájulsz, akkor csak többet regenerál, de azért nem megy vissza maxra.
Dátum: 2011.12.08. 16:04:18
Köszi!
Dátum: 2011.12.08. 16:03:12
Lassan kezd összeállni, hogy milyen új adóterhek fogják sújteni a vállalkozásokat jövőre:
1. adójóváírás megszűnik és az eü hozzájár 1%kal nő (6-8e Ft plusz adó alkalmazottanként). A kompenzáció ezen nem segít semmit, csak annyit jelent, hogy a terhet a dolgozó helyett a munkaadó fizeti (ami amúgy is természetes a legtöbb helyen).
2. cafeteria abszolút megszűnik, mivel félszuperbruttósitják és nemcsak szja-t hanem tb-t is kell utána fizetni, ergó nagyobb lesz az adóteher rá, mint a munkabérre.
3. 25%-ról 27%-ra nő az ÁFA. Ezt sokan nem tudják az ügyfelekre átterhelni, ezt is a vállalkozás bukja el.
4. Visszatér a 2 kulcsos adó, hadd bűnhődjön, aki legálisan keresett és leadózta a magasabb jövedelmét.
5. A céges autók adóját drasztikusan megemelik (nálunk ez 84e-ről 264e-re nő). Ki fogja az autó árának 50-100%-át évente kifizetni adóba?
6. Mindehhez még hozzájönnek az áttételes költségnövekedések, az üzemanyag- és egyéb adóemelések, a célzott különadók (chipsadó, játékautomata adó, egyéni vállalkozók extra adója stb), és persze a Forintromlásból adódó versenyképesség-csökkenés (hacsak nem exportból él vki).

Én attól félek, hogy ezek az intézkedések már nem érik el a céljukat, a bevétel-növelést. Sok vállalkozás csődbe fog menni, a cafeteriákat megszüntetik, a cégautókat magánszemélyre iratják, stb. Az a szűk réteg, aki eddig is fizette ezeket, egyre csökken, és a terhei egyre magasabbak lesznek.
Én inkább arra törekedtem volna, hogy a terheket egyenletesebben osszák el, de nyilván ez utópia hiszen az adót nem fizetők sokkal többen vannak, mint az adót fizetők, így nagyobb szavazói bázist képviselnek.
A menetrend:
1. A motivációs jogar nagyon gagyi lett, tuningoljuk meg. A 3, 6, 9, 12% helyett 5, 10, 15, 20% (már meg is van!)
2. Az entitásoknak is legyen fájdalomtűrésük, ugyanúgy, mint az epikusoknak. (már meg is van!)
3. Egyszerre meg lehessen inni az összes kristályitalt, hasonlóan a dukátitalokhoz.
4. A turbózható szakértelmek listájában ne jelenjen meg olyan szakértelem, amit nem lehet turbózni.
5. Megnöveljük a Kristály szövetség lélekkútját 50%-kal.
6. A vadászatnál legyen egy újabb gomb, abbahagyom a vadászatot, ha küldetésem teljesült.
7. Az energiakristályosító maximális szintje 20-ról 30-re nő. (már meg is van!)
8. A nekrofun fókusz maximális szintje 15-ről 50-re nő, de a 15 fölötti szintek a mágiát növelik (szintenként 1-gyel), a manaregenerációt nem.
9. 10 új megasszencia leprogramozása a mellékelt doksi alapján
10. Kreatív affinitás: ha kimerül a napi kreatív limit, de van EH-ja, akkor az EH-ért járó LE után a kreatív bónuszt a továbbra is megkapja.
11. A csata végén kiírjuk, hogy összesen mennyi LE-t szereztél lélekszívással.
12. Kihívásnál az EH és VF szakértelmek ne játsszanak.
13. Huzalozott reflexek: Ha szakértelmet v. tulajdonságot növelsz, idomítasz, gyógyítasz, sajtolsz, vásárolsz vagy építesz, akkor a megfelelő szakértelmet nem kell turbóznod előtte: ezt automatikusan megteszi ez a relikvia helyetted. (Transzplantácó, ultraspecializáció, idomítás, sebgyógyítás, lélekenergia sajtolás, kereskedelem, építés, mágikus regeneráció, manakonstrukció szakértelmek esetén). Ha a meghatározott időn belül akarsz újra turbózni, az továbbra is 1/3 őskőbe vagy 1 CSP-be kerül (beállíthatás alapja, hogy az automata sajtolásért mivel fizetsz), azonban az oda-vissza turbózásért összesen csak 1x kell fizetned.

Ezek azok a dolgok, amik még asz ünnepek előtt szerintem bele fognak férni, de bővülés persze lehetséges.
A többi (új épületek, sisakok stb) jövő évre maradnak, és az új, 50-es V4 és a kufár csata után fogunk tudni csak foglalkozni velük.

Idézet: Ariel - 2011.12.07. 21:26:36
Ennél szerintem jobb megoldás, ha az entitás egyszerűen visszagyógyul a csata előtti állapotra, ha ájul a karakter. Ez teljesen megszünteti a kamikaze entitásölést. Így egyszerűen csak ép-t bukik a karakter, ha túl nagy pofont kap.

Nekem ez az ötlet teszik, ha a játékosok is elfogadhatónak tartják, be tudjuk rakni. És akkor gondolom CSP vesztés se lenne?
Dátum: 2011.12.08. 14:26:47
Igéretünkhöz híven erősítettünk a xenó eseményen osztott motivációs jogarok hatásfokán.
A nagyon magas szintű entitások most már az epikusokhoz hasonlóan rendelkeznek fájdalomtűréssel (ami a visszasebzéseket, negatív aura és tüskés bőr csökkenti).
Ezen kívül az energiakristályosító maximális szintjét 20-ról 30-ra növeltük.

A többi, beígért dolog programozása folyamatban.
Idézet: Ariel - 2011.12.01. 20:58:23
ha mondjuk a szövetséged tagjainak 50 alkalommal el kellene menni vadászni ahhoz, hogy beléphessetek 50x a térkapuba csak azért mert túl erősek vagytok.

Egész jó ötlet, felírtam a fejlesztési listára

Idézet: Ariel - 2011.12.01. 22:52:31
Mégsem tehetjük, mert 50-60 napnál gyorsabban Miklós nem csinál új tárgyakat.

Ez azért csúsztatás. Az esetek TÖBBSÉGÉBEN ez úgy néz ki, hogy írtok, hogy hétfőre kellenének az új tárgyak, és hétfőre ott vannak a tárgyak. Néha van kivétel, de összességében a maximális lehetséges sebességhez képest szerintem nincs több 10-20%-kos csúszásnál, ami elfogadható.
Az entitás vs epikus témáról némi fejtegetés: Az epikusoknak nemcsak egy 35, hanem egy akár 5 fős szövetség számára is legyőzhetőnek kell lenniük. A megengedési határon belül pedig ez jelentheti azt is, hogy az 5 ember leveri 2 óra alatt, vagy hogy 2 ember veri le 10 óra alatt. Ez technikailag is kivitelezhető, egy programhiba miatt, amit későn fedeztünk fel, és ezért bent hagytunk: az epikus specializáció maximuma is növelhető 5-tel, és így 5 percenként lehet az epikust ütni. Az, hogy 5 percenként ütsz egy epikust, vagy klikk-klikk ütöd az entitást, de az rögtön visszagyógyul, már nem sokban különbözik, vagyis fog különbözni attól kezdve, hogy az entitásoknak is lesz fájdalomtűrésük. Ergo én nem tartom nagyságrenddel nagyobb fegyverténynek egy 160. szintű tárgyat dobó epikus legyőzését, mint egy ugyanilyen entitás legyőzését. Ráadásul ha a reward/investment arányt nézzük, a legyőzött epikusok mindegyike dob kincset, az entitásnál viszont csak minden tizenötödik.
Nem állítom persze, hogy az eredeti cél is ez volt. Az eredeti cél az volt, hogy az epikusok nehezek legyenek, még a legtáposabb szövi se haladjon úgy, mint kés a vajban, szükséges legyen az összefogásra, és az entitásokkal jóval hamarabb elakadjanak. Ennek a célnak a megvalósításához azonban kellettek volna olyan dolgok, hogy a specializációt ne lehessen növelni (megtörtént, nincs visszaút), hogy az epikusok olyan brutálisak legyenek, még az AL-nek is iszonyú nehezek legyenek (de akkor másnak meg lehetetlenek lettek volna). De ha már így van, ez sem tragédia. Az entitásokkal nagyon meg kell szenvedni, és ráadásul ott van egy szintlimit is, szóval az sem egy sétagalopp, egyszerűen csak egy alternatíva.
Az egyetlen dolog, amin esetleg változtatni kellene, a leverésnél a CSP vesztés. Ez eredetileg egy kemény büntetés akart lenni, de mint kiderült, van, akit ez egyáltalán nem izgat. Lehet, hogy helyette LE-t kellene veszíteni... Persze ezt is csak egy bizonyos szint fölött, nem visszamenőleg változtatva.

Idézet: Maci - 2011.12.02. 08:19:14
Esetleg nem-e lehetne-e az aukciós házban esszenciára licitálni?

Mi is gondolkodtunk már ezen többször, de nem szeretnénk az esszenciákat elinflálni. A gyűjtésük így sem komplikált, egyszerűen csak időigényes. Legyél türelemmel, ha pár hét alatt össze lehetne szedni az összes megaesszenciát akkor mit csinálnál utána

Idézet: Finarfin - 2011.12.02. 08:38:57
a szövetségi küldetések végrehajtása során a szövetség tagjaira vetített stat. megvalósítása fel sem merült ugye ...?!

Erre mondtuk, hogy igencsak komplikált fejlesztés, a "talán, majd" kategóriába belefér, oda felírom szívesen, köszi az emlékeztetőt.
Dátum: 2011.12.06. 16:02:01
A karácsonyi időszakkal az a gond, hogy akkor mi sem dolgozunk, és ha vmi gond adódna az eventtel, nem tudnánk supportot biztosítani

A képválasztásba sajnos nem nagyon lehet beleszólni, de amúgy se reménykedj: Brad Pitt v hasonló kaliberű fickók nem fogják ehhez az arcukat adni
A kufár medál nem adódik össze, nem is nagyon lenne értelme: ésszerűségi okokból van egy limit a vásárlási kedvezményre. A boltos ugye negyedáron veszi a cuccokat (25%), ezért a maximum elérhető kedvezmény gyémántosoknak 30% (a kufár kedvezmény ezt leviszi 27%-ra!!) a többieknek 40% (kufár kedvezménnyel 37%). Szóval ezt az élményt fokozni már nem nagyon lehet, mert akkor olcsóbban tudnál venni mint eladni és akkor feltaláltuk a végtelen LE-t.
Másrésztől viszont, akiknek nincs még meg, nyilván örülnének, ha lenne lehetőségük a megszerzésére. Szóval 2 megoldás van:
1.) a mostani rendszer, lehet több kufár medálod, de csak 1nek van hatása. Igy a dicsőség a tied, de nincs túlcsordulás.
2.) a komplikáltabb módszer, ha 1-nél több kufár medálod van, akkor az vmiféle egyéb bónuszt biztosít. Pl. Legalább 100e LE értékű vásárlás esetén a kufár ad egy tesco-utalványt, vagy egy kristály italt stb vagy valami más bónuszt...
Dátum: 2011.12.06. 13:25:47
A következő esemény a Kufárok csatája lesz. Várható indulás január elején. Ha bármilyen változási javaslatotok van a korábbihoz képest, itt lehet róla tárgyalni. A kufárok személye változni fog, most a lányok helyett fiú kufárok lesznek...
Bemásolom ide a játékból a leírást:

"A kufárok csatája során bármelyik sereghez csatlakozhatsz, de ha akarod, semleges is maradhatsz a konfliktus során. Ha csatlakozol egy sereghez, akkor viszont a háború végéig már nem szállhatsz ki - viszont bármikor elárulhatod uradat, átálhatsz egy másik csapathoz! Ha részt veszel az eseményben, akkor a portya ablakban a korábbitól eltérő listát fogsz kapni. Azoknak a listáját fogod látni, akik szintén részt vesznek az eseményben, és támadhatsz bárkit, aki nem a te csapatodban van. Ha egy hordatársad a másik oldalhoz tartozik, akár őt is, de szövetségi társat csak 100% fertőzött üthet.

A csata a normál portyázás szabályai szerint zajlik, lehet küldetést teljesíteni, kínzókamrába vinni, azonban nem a játékosnál levő lélekenergia alapján rabolsz, hanem fix mennyiségű LE-t kapsz, amit az ellenfél nem veszít el, az energiahasznosításhoz hasonlóan. Bizonyos hatások viszont (lélekszívás, szkarabeusz, büntető tárgyak) nem működnek, és a normál háborúkba ezek a csaták nem számítanak bele. Aki energiahasznosítással rendelkezik, annak ez a szerzett LE arányosan nő. A támadás egy portyapontba, és egy eseménypontba kerül (eseménypontot a vadászatokért kapsz, onnantól kezdve, hogy beneveztél). A csata során elvesztett ÉP-d egy részét a végén visszagyógyulod, sebgyógyítás szakértelmedtől függő mértékben! A hordagyűlölet szakértelem nem érvényesül, de a kufárnál vásárolhatsz egy-egy kufár hívei ellen speciális varázstárgyat. Elért győzelmeidet számoljuk, jutalmat ez alapján fogsz kapni. Ha átállsz egy másik kufárhoz, győzelmeid nullázódnak!

Az esemény során plusz kristályhorda-tagok fognak megjelenni (a kufárok csatlósai), ezeket csak az esemény portya ablakon keresztül lehet támadni.
A normál portya ablak továbbra is elérhető lesz, ahol a normál portyázás szabályai szerint lehet harcolni azokkal, akik nem vesznek részt az eseményben. Ha egy portya során az egyik harcoló fél nem nevezett be az eseménybe, akkor a portya normál szabályai érvényesülnek."
Idézet: Mantra - 2011.11.29. 18:01:42
"Esemény alatt ne lehessen a gyorsításoknál a CSP-t őskővel kiváltani."
Nem is értem miért bólintottál rá erre,

Hmm, rábólintottam volna?
Idézet: Miklós - 2011.11.29. 17:48:31
Ami még elhangzott mint kérés, de ezeket egyenlőre nem tudjuk biztosra megígérni:
Esemény alatt ne lehessen a gyorsításoknál a CSP-t őskővel kiváltani.

Ezeket a dolgokat csak a teljesség kedvéért írtam le, szabadon lehúzhatók a listáról... De abban egyébként nem értek egyet, hogy "ez a lehetőség mindneki számára adott volt" és hogy "egy-egy eventen kihasználhatta" mert sokan réges-rég átváltották őskőre, vagy eleve azért vették, még az eventek előtt.

Idézet: Ariel - 2011.11.29. 17:53:23
Miklós, az állatszintlépést gyorsító, 20-ik szintig működő állatfelszerelés mégsem valósul meg?

A technikai megvalósítással voltak gondok, de nem feledkeztem el erről se, ha megvan a bizonyosság hogy meg tudjuk csinálni egyszerűen, akkor az is sorra fog kerülni.

Idézet: Viszok009 - 2011.11.29. 18:15:32
A familiáris 1,5* (TP) szorzója a nagy világon, de itt NEM működik.

Bocs, de ezt a mondatotad nem teljesen értem, és a VU talin se jöttél oda ezzel a problémával hozzám... Nincs olyan familiáris képesség, hogy másfélszeres TP-t kap, csak olyan, hogy a kapott felszerelése másfélszeres TP-t ad (óriási különbség!). Az alap TP 10+felszerelés, tehát ha a +10 TP-s cucc ennek az állatnak 15-öt ad, akkor az alap TP-je 20 helyett 25 lesz, azaz 20%-kal kap több TP-t. Ez működik is, megnéztem egy karaktert, akinek 2 familiárisa van, a +TP-set hónapokkal később vette meg, mégis magasabb szintű, mint a másik...

Idézet: Paco - 2011.11.29. 19:47:57
Ezzel kizárásra kerül majdnem mindenki, aki nem a TOP 1 szövetségben van, valamint a szerver legnagyobbjai nem ott vannak.

Azért én nem általánosítanék, a játékosok többsége nem 160-as tárgyakat szed az entitásokból... És valóban kicsit blőd, hogy egyénileg meg tudok ölni egy lényt, amit az egész szövetségem nem képes. Szóval a kérés abszolút jogos volt, amiért a feltételes listára került, hogy a megoldási javaslat nekem sem igazán tetszik. És azért úgy hiszem, hogy az entitások felruházása fájdalomtűréssel részben segít ezt a problémát kezelni, akkor a tárgy megszerzéséért tényleg tenni kell. Ez a javaslat:
Az entitás gyógyulja vissza az adott csatában bekapott sebzést, ha ájul a karakter.

sokkal jobb, de tény, hogy ez az entitások ölését JÓCSKÁN megnehezíti, tehát ezt is csak bizonyos szint fölött vezetném be. És lehet, hogy ez is szükségtelen, mert fájdalomtűrés mellett lehet, hogy az entitás amúgy is többet gyógyul a csatából, mint amennyit sebzel... szval első lépésként a fájdalomtűréses dolog lesz, aztán meglátjuk, hogy megy a dolog.

Nekrofun fókusz: ha azt szeretnétek, hogy a további szintek inkább +mágiát adjanak, semmi gond, erről lehet szó.
Energiakristályosító: lehet hogy akkor nem kéne ilyen magas szintig elengedni, nyilván a lopást se akarjuk ellehetetleníteni, elég talán a 30. szint.

Idézet: Rjúku - 2011.11.30. 00:11:48
Miklós: Ez megint nem érne semmit a segítségnyújtásos pókok ellen. Mivel a segítségadó mannás karakterekkel is belépnek minden nap mannázni. Ergo nem esik le a kéz.

Akkor milyen megoldást javasolsz?

Truth80: Mit értesz azalatt, hogy a kaland csaták megreformálása? (Egyébként nagyon jó összefoglaló elemzést írtál, köszönöm!)
Dátum: 2011.11.29. 17:51:41
Szerintem ez egy bug volt, Paco, amit Baraty javított. Nincs megkülönböztetve, hogy az előzőn vetted ki, vagy most. Amikor a bug volt, akkor aki akarta, egyszerre mind2-t ki lehetett kérni.

Az állat TP-s cuccot meg fogom nézni, szerintem tuningolunk rajta azért valamit, mert tényleg elég halovány lett.
Összegyűjtöttem a VU találkozón elhangzottakat, és egyúttal ennek örömére nyitottam egy új Várható fejlesztések topicot is.

10 új megasszencia leprogramozása.

Új szövetségi épületek Craslorg javaslatai alapján.

A harcolni kijelölt állatokat egy gombnyomással el lehessen menteni egy "csoportként", és később újra, egyetlen gombnyomással el lehessen őket küldeni pihenni, vagy újra harcba hívni.

Huzalozott reflexek: Ha szakértelmet v. tulajdonságot növelsz, idomítasz, gyógyítasz, sajtolsz, vásárolsz vagy építesz, akkor a megfelelő szakértelmet nem kell turbóznod előtte: ezt automatikusan megteszi ez a relikvia helyetted. (Transzplantácó, ultraspecializáció, idomítás, sebgyógyítás, lélekenergia sajtolás, kereskedelem, építés, mágikus regeneráció, manakonstrukció szakértelmek esetén). Ha a meghatározott időn belül akarsz újra turbózni, az továbbra is 1/3 őskőbe vagy 1 CSP-be kerül (beállíthatás alapja, hogy az automata sajtolásért mivel fizetsz), azonban az oda-vissza turbózásért összesen csak 1x kell fizetned. (és ha egymás után 2-t növelsz a tulajdonságodon természetesen nem fizetsz minden alkalommal).

Sisakok. Egy új tárgytípus, amit bizonyos szint után a lélekkufárnál lehet megvásárolni. A sisakok elsődleges tulajdonsága a védekezés. Az eladási ár 3 komponensből tevődik össze: őskő, lélekgyémánt és sisakszilánk. Sisakszilánk szerzéséről majd később.

Egyszerre meg lehessen inni az összes kristályitalt, hasonlóan a dukátitalokhoz.

Ha valakinek elmúlik a prémium tagsága és a gép levágja a csp-t / pp-t, akkor ezt vissza lehessen kapni bizonyos őskő költségért.

Kreatív affinitás: ha kimerül a napi kreatív limit, de egy karaktrnek van EH-ja, akkor az EH-ért járó LE után a kreatív bónuszt a karakter továbbra is megkapja.

A turbózható szakértelmek listájában ne jelenjen meg olyan szakértelem, amit nem lehet turbózni.

Megnő az átokpiramis maximális szintje 20-ról 30-ra. 30-as szinten a megátkozott karakterről a Segítségnyújtás is leesik, ha a segítséget adó karakter legalább 1 napja inaktív.

Az energiakristályosító maximális szintje 20-ról 50-re nő.

A nekrofun fókusz maximális szintje 15-ről 49-re nő, de a 15 fölötti szintek csak az IQ-t növelik (szintenként 1/2-del), a manaregenerációt nem.

A csata végén kiírjuk, hogy összesen mennyi LE-t szereztél lélekszívással.

Megnöveljük a Kristály szövetség lélekkútját azokon a világokon, ahol ez szükséges.

A vadászatnál lesz egy újabb gomb, abbahagyom a vadászatot, ha küldetésem teljesült.

Az epikusokhoz hasonlóan, a magas szintű entitások is kapnak ellenálló bőr szakértelmet.

Kihívásnál az EH és VF szakértelmek ne játsszanak.

Ami még elhangzott mint kérés, de ezeket egyenlőre nem tudjuk biztosra megígérni:
160. vagy magasabb szintű tárgyat dobó entitás támadásához feltétel, hogy a játékos szövetsége is legyőzött ilyen szintű epikust.

A vadászat oldalon lesz egy statisztikai összesítés a legutóbbi 50 vadászatodról (összes szerzett LE, átlag LE, talált kalandok és esszenciák száma stb)

Jegyzet készítése a programon belül.

Állatkép megváltoztatás.

El lehessen adni egyszerre több kiégett relikviát.

Esemény alatt ne lehessen a gyorsításoknál a CSP-t őskővel kiváltani.

Töröljük a nagyon rég óta zárolt karaktereket.
Dátum: 2011.11.29. 13:54:56
Idézet: Craslorg - 2011.11.29. 08:52:51
Más: A nyeremények közül a platina motivációs jogar sajnos a leírásával ellentétben nem ad 12%-ot az állatok TP-jéhez, pusztán olyan, mintha az állat intelligencia szakértelme 12-vel nagyobb lenne.


Az állat bónuszok (intelligens kedvenc, állat szakértelem, xenó jutalom) mind-mind az alap TP-t növelik. Ahogy az intelligens kedvenc szakértelem minden pontja 3%-kal, az intelligencia képesség minden pontja 1%al, úgy a 4-es xenó jutalom 12%-kal növeli ezt az alap Tp-t. De az intelligens kedvenc bónuszt nem szorozza fel! Az intelligencia állatképességnél ez részletesen le van írva, de egy tárgy leírásához sajnos nem lehet kisregényt írni Vigasztaljon a tudat, hogy a tárgy viszont növeli a kennelben kapott bónuszt is!

Itt a kennel képlet egyébként:
Állat TP = (gyakorlási idő) * (10+felszerelésTP) * (100% + int.kedvenc * 3% + intelligencia * 1% + xenó jutalom * 1%) * (kennel bónusz)
Dátum: 2011.11.28. 14:36:50
Kiirtuk a találkozós fórumba, hogy melyik tétel mennyiért kelt el:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,780.134
A nyeremények jóváírása várhatóan holnapra lesz meg.
Dátum: 2011.11.27. 21:14:39
Nagyon sok dolog elhangzott a fórumon (talán több is mint amit a köv. taliig meg tudunk valósitani ) ami biztosan menni fog arról felrakok egy listát legkésőbb keddig a Várható fejlesztések topicba. Köszönöm hogy ilyen sokan eljöttetek, remélem mindenki jól érezte magát!
Dátum: 2011.11.25. 11:32:12
Ok, felraktam a Mentális burkot a 7-s tétel alternativájaként.

Természetesen, a szavazás kiértékelésénél azoknak a szavazatát néztem csak, aki igennel szavazott arra, hogy eljön a talira (de az össz-szavazatnál is ugyanez volt az arány, szval mind1).

Igen, pár tétel lemaradt, Halálkristály stb. de egy 20 tételes listából nem lehet úgy 8 tételes listát csinálni hogy minden megmaradjon!
Dátum: 2011.11.24. 16:58:18
A "Hatalom Aurája" tétel nyertese mindig megkapja a +10%-ot a vadászatra, függetlenül attól, hogy van-e HT-je v sincs (még szövetségben sem kell lennie).

Igen, van sajnos pár érdekes tétel, ami lemaradt, húznunk kellett a listán, majd jövőre esetleg.