Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Miklós

Dátum: 2012.03.06. 12:25:09
Gratula
Dátum: 2012.03.06. 12:20:54
Idézet: Ash0oKa - 2012.03.06. 12:12:53
Nos ma elmentem reggel katakombába! És az írja nem tekrhetek mert ma nem vadásztam+portyáztam! de reggel mind a 2 őt megtettem! ilyenkor mi van?


Ez a fejlesztés ma került be, tehát az előfeltételt is a program csak ettől kezdve tudja vizsgálni, ezért nem tudja sajnos figyelembe venni azt, ha ma reggel 9 előtt vadásztál v portyáztál.
Dátum: 2012.03.06. 12:17:26
Rolikam: a javascript nincs nálad bekapcsolva v nincs frissítve, frissítsd és akkor forogni fog a kerék. Baraty azt mondja ha nem forgott a kerék akkor nem használtad el a lehetőséget sem.
Dátum: 2012.03.06. 11:21:23
A mai nappal bekerült egy új fejlesztés, a szerencsekerék. A lélekkufárnál, a szerencsekerék fül alatt találhatod, és már 1. szinttől forgathatod. Naponta egyszer van lehetőséged rá, hogy szerencsét próbálj, ill. őskőért vehetsz még +2 forgatási lehetőséget.
- A forgatás eredménye lehet: nem nyert (csak az első forgatásnál), gyakori kincs, ritka kincs, utraritka kincs (utóbbi csak ősköves forgatásnál!).
- Az ősköves forgatás mindössze 2 őskőbe kerül, és ezt aki akarja, 1 őskőre csökkentheti a lélekkufárnál, a relikviák alatt található szerencsekerék bérlet megvásárlásával.
- A különösen tápos (sok LE-t adó) jutalmak mellé jár valamennyi tapasztalati pont is!

A soron következő fejlesztések: AF képességek bővítése, új szövetségi épületek, a végzet temploma (részletesebben ld. várható fejlesztések).
Dátum: 2012.03.01. 12:07:57
Időről időre kapunk kéréseket azzal kapcsolatban, hogy "elrontottam valamit, kérlek, csináljátok vissza nekem, mert óriási hátránnyal jár ez számomra!"

Annak idején egy ilyen nagyon katasztrofális következményekkel járó "félrekattintásról" tudtunk, ha valaki kisajtolta véletlenül a magas szintű állatát. Erre akkor be is raktunk egy undo funkciót.

De az ügyfélszolgálat azóta is kap ilyen kisebb-nagyobb volumenű problémákkal kapcsolatos kérdéseket.
"Véletlenül eladtam az aukciós házban 10 aranydukátért az epikusból szerzett gyűrűmet."
"Véletlenül a lélekkufárnál rossz sisakot vásároltam meg."
stb.

A magánvéleményem, hogy én, mint játékos, ha egy játékban ilyen hibát követek el, lenyelem a békát, én rontottam el. Előfordulhat, hogy próbálkozom, hátha visszaadják, de ha nem lehet, akkor elfogadom, nincs harag.

Mint cég azonban természetesen maximális ügyfél elégedettségre törekszünk. Éppen ezért az ügyf. szolgálat tényleg próbál minden esetben segíteni. Csakhogy, a legtöbb ilyen eset igen körülményes. nagyon nehéz kideríteni, hogy tényleg úgy volt-e, és nagyon körülményes a dolgok visszacsinálása. Épp ezért az ilyen esetek általában Baratynál kötnek ki, aki minden egyes ilyen problémával eltölt egy csomó időt. Odáig jutottunk, hogy ez sajnos már a játék fejlesztés rovására megy.

Jelenleg vannak dolgok, amiket az ügyfélszolgálat meg tud csinálni, ezekkel nincs is probléma. Ráadásul, ahogy látjuk, milyen gondok vannak, ezeket a lehetőségeket folyamatosan bővítjük, hogy minél több problémában tudjunk segíteni. És fogunk fejleszteni olyan, a játékon belüli undo funkciókat is, mint a sajtolás visszaállítása. Próbáljuk a felületet is úgy fejleszteni, hogy csökkenjen a hibázás lehetősége.

De amiért ezt a postot írom most: azokban az esetekben, amikor az ügyfélszolgálat tud segíteni, akkor megteszünk minden tőlünk telhetőt. De vannak esetek, ahol sajnos nem tudunk segíteni, egészen egyszerűen azért, mert fizikai képtelenség. Nem lehet minden félrekattintást egy gombnyomással visszacsinálni. Ha kapsz egy confirm ablakot, olvasd el, mit kérdez. Fontos dolgokat ne csinálj középső egérgombbal (új ablakban, confirm nélküli katitntás). Stb.

Ha tehát elutasító választ kap valaki, ne az ügyfélszolgálatra haragudjon. Szeretnénk tehát mindenkinek mindenben segíteni, de ez nem mindig megoldható. Köszönjük a megértéseteket!
Dátum: 2012.02.18. 15:23:14
Coronita: az 1-2-es elképzelésben (lassan szintlépés felül, lehessen messzebb támadni) van fantázia, a másik 2 (EH további erősítése, világok közti portyázás) szerintem nem megvalósítható.
Egyébként igazad van, az hogy egy VFesnek 20+ nap a szintlépés, eléggé abnormális, ezen jó lenne vmit változtatni. Az egyébként korábban már felmerült, hogyha valaki elég gyorsan lép szintet, akkor jutalmat adunk, de a dolog el lett vetve, többek között azért mert sokan ezt egy újabb VF nerfnek tekintették (végülis joggal).

Egyébként annak idején a lassabb szintlépésre (felül) volt is egy ötlet, a szintlépés csak addig lassabb, amig egy adott számú játékos nem érte el azt a szintet, ez pont megoldaná a problémát, Ariel.

A VFel kapcsolatban, az az ötlet merült fel, hogy ne a vadászat TP-t felezze, hanem a vadászat LE-t duplázza. A LE/TP arány így megmarad, viszont megszűnik a lassabb fejlődés. A dolognak egy apró hátulütője van, hogy a VF egyetlen hátránya, a lassabb fejlődés megszűnik így. Lehet esetleg egy arany középút lenne a jó, nem dupla, hanem teszem azt +50-80% LE vadászatra. És persze a dolog választható lenne egy AF képességen keresztül v egy relikviával, hogy a VF a régi módon működjön vagy inkább így. Nyilván a dolog egyik előnye lenne hogy végre lehetne berakni jutalmakat a gyorsabb szintlépésért. Egyébként az új AF képességek között lesz olyan, hogy +5% LE vadászatra EHsoknak (a teljes egyensúly kedvéért talán rakunk be a VFeseknek meg olyat, hogy nekik a portyára +5% LE, de ennek vszinűleg nincs túl sok értelme).
Dátum: 2012.02.17. 16:52:29
Gtr2: a legrosszabb forgatókönyv az, ha a te csapatod utolsó lesz, akkor tényleg nehéz dolgod van. Ha viszont legalább 3. helyen befutó, akkor már 100 térképdarabbal, ha 2. akkor pedig 50-nel is megkaphatod az arany jutalmat.

Morzkod: ha már van platina jutalmad egy csapatban, oda nem nevezhetsz a verseny során és nem válthatsz át. Elvileg be lehetne rakni, hogy váltani lehessen, és akkor végzet medál járjon. De nem lesz olyan, aki emiatt elrontja?
Platinát csak akkor kapsz, ha arany van ÉS aranyat nyersz. Egyébként ha van egy ezüst, és megint ezüstöt nyernél, akkor nem kapsz se aranyat, se végzet medált, akkor buktad a dolgot.
A negativ handicap megszűnik ezért könnyebb lesz most a térképdarabokat gyűjteni egyébként.
Dátum: 2012.02.17. 16:41:07
Bumburnyak: nincs elfelejtve, csakhogy. Az állatokkal egy sokkal nagyobb fejlesztést szeretnék összehozni, és akkor ez is a csomag része lenne. Doksi már erről is van, de erről még nem mondok részleteket, a lényeg, hogy az állatok részére egy több lehetőséget, több variációt kínáló plusz fejlesztési rendszert találtam ki, ahol az állatokat lehet nemesíteni, spéci képességekkel felruházni stb.

Alendaar, ha konkrét problémád van a kalandokkal, kérlek írd meg nekünk emailben, konkrét adatokkal. Köszi!
Dátum: 2012.02.17. 13:30:33
Szeretnénk új eventet idén, de addig nem ígérgetünk ezzel kapcsolatban, amíg nincs konkrétum. Ha lesz, akkor értelemszerűen a tervekben úgy lesz beilleszve. A szövis V4 nem konkrét ideig tart, de egy tervnél azért valami becslés kell arra, hogy kb. mire lehet számítani az eddigiek alapján.

Frissítettem a nyitó topicot, most hogy elkészültek a sisakok, számos új fejlesztésen dolgozunk.

Úgy érezzük, hogy a játék egyik nagy gyengéje, hogy induláskor nem kínál eleget egy kezdő játékosnak. Ezért szeretnénk csinálni a mentor helyett egy mini-küldetés rendszert, és a kezdeti néhány szintet felgyorsítani, hogy egy kezdő játéka ne néhány vadászatban és portyában merüljön ki, hanem rögtön az akció közepébe csöppenjen, és a játék több lehetőségébe is belekóstolhasson. Ehhez kapcsolódik a Végzet Temploma, ahol megadott számú feladatot tetszőleges sorrendben, akár egymással párhuzamosan is teljesítve lehet elnyerni a közbenső nyereményeket és végül a végső főnyereményt.
Ami legközelebb elkészül, egy régi tervünk, egy tombola-játék. Ez a lélekkufárnál lesz elérhető, szerencsekerék formájában, amit mindenki minden nap megforgathat, akár már első szinttől is, számos értékes nyereménnyel.
Dátum: 2012.02.17. 13:17:12
Összeállítottuk, hogy milyen változásokat tervezünk a korábbi térképhez képest. Köszönöm a segítséget Craslorgnak!

1.) Csapatot legfeljebb 2 alkalommal lehet váltani, és legkésőbb az esemény vége előtt 1 héttel. Az első váltásnál a térképdarabjaid 15, a második váltásnál a térképdarabjaid 30%-kát veszted el. Amelyik kufárt elhagyod, ezt a mennyiséget megkapja, amelyikhez csatlakozol, attól ezt a mennyiséget levonjuk (nem 100%-kot, hanem a 15 ill. 30%-kot!).

2.) Volt eddig lehetőség, hogy ha vki legalább 50 (ill. ennek módosított értéke) számú térképdarabot elér, akkor eggyel jobb jutalmat kap. Ezt bővítsük ki azzal, hogyha valaki legalább 100 (ill. ennek módosított értéke) számú darabot elér, akkor kettővel jobb jutalmat kap, 150-nél hárommal jobbat.

3.) A handicap szorzót (ha van több arany jutalmad, kevesebb eséllyel találsz térképdarabot) teljesen megszüntetjük, mivel relikviát már számos más módon is lehetett szerezni a játékban.
Dátum: 2012.02.09. 15:26:22
Bekerültek a Végzetúr online szerepjátékba a sisakok! 80. szinttől lehet a játékban ún. sisakszilánkokat gyűjteni, ha rendelkezel a sisakszilánk gyűjtés AF képességgel. Ha elég sisakszilánkot gyűjtesz, a lélekkfufártól megvásárolhatod álmaid fejfedőjét, sőt, speciális fókuszkristállyal még egyedivé is alakíthatod.
Dátum: 2012.02.09. 13:28:27
A sisakok ma be fognak kerülni a játékba.

Csináltam közben nem ősköves sisakokat is.
Dátum: 2012.02.09. 09:11:09
Na itt a MEGALOL: Reggel hallgatom a rádiót, Budai Gyula kormánybiztos magyarázza, hogy a Budapest Airportot cirka 450 milliárdért vették meg a magyar államtól (hitelből), akkor most a magyar államnak ennek dupláját kell visszafizetni, mert egyrészt, a teljes vételár visszajár a vásárlónak, másrészt, a hitelt is vissza kell fizetni, amiből a cég vette a Budapest Airportot.
Akkor hogy is van ez? Ha visszaadom a teljes vételárat, abból szépen ki tudják fizetni a hitelt, nem? Kétszer fizetünk ugyanazért a dologért? Egyáltalán, az elmúlt években a Budapest Airport nem termelt volna profitot? Én éppen ennek ellenkezőjét hallottam mindig, hogy a Malév veszteséges, de "hál istennek" az Airport legalább szépen nyereséges! Nem úgy kellett volna esetleg a szerződést megfogalmazni, hogyha teszem azt a szerződés megkötése után 74 évvel megy csődbe a MALÉV (a jogot 75 évre vették) akkor csak az összeg 1/75 része jár vissza? Egyáltalán, miért is kellett ez a záradék, amikor a MALÉV utasait más légitársaságok úgyis átveszik, és a Bp Airport helyzete baromira nem fog ellehetetlenülni? Ki hiszi azt, hogy a 10-ből ha megszűnik 1 légitársaság, akkor attól kezdve feleannyi ember akar repülővel utazni???
Őszintén remélem, hogy ezt a kis "félreértést" kibogarásszák hamarosan. Mert bár biztos van, aki úgy gondolja, a 22ezer milliárdos adóssághoz még 1000-et hozzácsapni igazán csekélység, én másképp számolok. Ha ezt a pénzt leosztjuk szépen a cirka 3millió adófizetőre, fejenként +300ezer Ft-ba fog nekünk fájni a Budapest Airport + MALÉV. Ez már elég sok pénz, hogy talán megkérdezzék az én véleményemet, és mindenki másét is.
Márpedig ha elém tennének egy népszavazást, hogy perkáljuk még ki ezt az 1000milliárdot is, vagy húzzunk el az EUból, és tollba, szurokba fürdessük meg azokat, akik ezt a szerződést aláírták (és a horribilis kenőpénzt zsebre tették), kobozzuk el az összes vagyonukat és zárjuk őket életfogytiglan börtönbe, akkor én az utóbbi pontra szavaznék.
Dátum: 2012.02.07. 14:50:35
A nerf fogalmát tisztázzuk: nerf az, amikor valamit gyengítünk. Itt erről nincs szó: mindenki tápot kap. Igen, elképzelhető, hogy teszünk 1-2 kisebb lépést is közben bizonyos dolgok még tökéletesebb kiegyensúlyozására, de a választás szabadsága továbbra is megmarad.

Amit itt többen írtak, hogy valamit kéne csinálni azzal, hogy ne legyen hátrányos felfelé ütni: tökéletesen egyetértek. Szerintem aránylag egyszerűen megoldható, hogy felfelé támadásnál csökkenjen a kapott TP. Annak idején csakis azért járt több TP a felfelé ütésért, mert akkor még az volt a koncepció, hogy a "TP jó dolog", és jutalmazzuk a bátrakat. Ha ez a koncepció idejétmúlttá vált, változtatunk rajta.
Konkrétan, és egyszerűen fogalmazva: lefelé ütésnél a TP szint/3-mal arányos, felfelé ütésnél viszont szint/2-vel. Ezt a szint/2-t kell szint/3-ra változtatni, ha egyetértetek. Úgyis rakunk be hamarosan új AF képességeket, akár lehet ehhez kapcsolni.
Dátum: 2012.02.06. 15:02:39
Próbáltunk már más játékban is ilyet, hogy a játékos saját maga designolja meg a tárgyát, hogy úgymond egyedi cuccok jöjjenek létre. A dolog nem jött össze. Mindenki a maxos statokra optimalizált. Pl. ha azt mondanám, egy N. szintű sisakra N*2 pontot költhetsz el, ahol minden 3 pont 1 IQ, minden 2 pont 1-1 védettség, tám, tau, erő stb. akkor ezek az "egyedi" sisakok egyetlen statot adnának csak a karakternek.
Dátum: 2012.02.06. 13:33:28
Szilánkgyűjtés alatt a szilánkgyűjtés AF képességet értettem, egyérteműsítettem is a posztot.
Dátum: 2012.02.06. 12:09:19
A sisakok 99. szinttől vannak, 20 őskőbe kerülnek.

Ha ekkora igény van rá, csinálhatunk "butított" sisakokat de akkor az nyilván nem lesz vmi nagy durranás (+5 védettség +2 egészség kezdetben meg hasonlók). Mondjuk ezzel az a gond, hogy akkor ezeket is meg kell tervezni, rajzoltatni (ami egyébként nincs ingyen) szóval akkor ezek induláskor még nem lesznek meg de igyekszünk elkészíteni őket mihamarabb.

Vki kérdezte, hogy mi az előfeltétele a szilánkgyűjtés nevű AF képességnek:
80. szintűnek kell lenned (hiába tudnál kereskedelemmel már hamarabb is venni ,sajnos előbb nem kezdheted a gyűjtést), és 4-es szintű Tapasztalat AF képesség.
Dátum: 2012.02.06. 09:03:19
A három nagy életképtelen óriás, a BKV, a MÁV és a MALÉV közül most a MALÉV térdre rogyott és kimúlt. Nem a magyar államon múlt, az adófizetők pénzéből a MALÉVot a végtelenségig szponzorálták volna, csakhogy az EU ezt szabályellenesnek ítélte, így a lélegeztetőgépet ki kellett kapcsolni. A MALÉVhoz engem is érzelmi szálak fűznek, édesapám egész életében ott dolgozott, jártam többször a reptéren, az emberek kedvesek voltak, a helyet imádtam, és a MALÉV járatokon volt a legjobb utazni. De a panamákról, visszaélésekről, pazarlásokról, az ésszerű gazdálkodástt megakadályozó szakszervezetekről, a szörnyű hibákról én is tudomást szereztem az utóbbi években a sajtóból. Egy cég, ami óriási, és hatékony működéséhez senkinek sem fűződik közvetlen anyagi érdekeltsége, működésképtelen. Hiába próbálkoztak a privatizációval, sajnos még az is balul sült el, nem véletlenül. Most megy a sírás-rívás a sajtóban, hogy mekkora bevételkiesés éri ezzel a magyar államot, és hogy meghal a magyar idegenforgalom, és hogy villámgyorsan fel kell állítani egy újabb nemzeti légitársaságot. Jó nagy marhaságokat tudnak írni, nem igaz? Van egy piaci igény X utas el- és ideszállítására, ki hiszi azt, hogy ezt a többi légitársaság nem fogja megoldani, átvenni? Néhány hét, max. hónap és pontosan ugyanannyi utas fog utazni Budapestre és Budapestről, mint előtte, MALÉV vagy nem MALÉV. És ehhez persze emberek kellenek, a MALÉVtól távozó jó szakembereket, tárt karokkal fogják várni, és közben még valószínűleg végkielégítést is kapnak, tehát munkanélküli sem lesz annyi, mint a sajtó riogat vele. Az állam pedig hiába siránkozik, hogy mennyi adót fizetett a MALÉV neki, mert azt a pénzt, meg még sokkal többet is ő adta neki... Új állami légitársaság? Minek? Ennyi év alatt a MALÉVot nem tudták nyereségessé tenni, akkor minek még egy pénznyelő? Hogy lehessen tovább panamázni? Remélem, hogy erre nem fog sor kerülni.
Felvetül a kérdés, hogy mi lesz ezután a BKV és a MÁV sorsa, követik-e a MALÉV példáját. Itt a helyzet más, míg a MALÉV az állami támogatás által piaci előnyt kapott a versenytársaival szemben, és ezt a kapitalizmus nem nézte jó szemmel, addig a BKVnak és MÁVnak nincs konkurrenciája, úgyhogy őket békén fogják hagyni, tömik tovább pénzzel, amit tőlünk szednek be, legyen az útadó, vagy akármi más. De hogy ésszerű lépéseket tegyenek (állami cégek szakszervezeteinek törvényi korlátozása, kedvezményes jegyek / bérletek csökkentése, korlátozása, részleges privatizálás stb) az senkinek nem jut eszébe.
Dátum: 2012.02.02. 11:27:07
Idézet: Nagy02 - 2012.02.01. 16:33:30
Őskő nélkül nem lehet sisakot szerezni?
Van olyan karim, aki egyáltalán nem használ őskövet, akkor +1 felszerelés/lehetőség, amiről lemarad?

Így van, a sisak csak őskőért lesz elérhető. Mondjuk sisakok csak 100. szinttől vannak, addig talán mindenki el tudja dönteni, hogy tetszik-e neki a játék annyira, hogy támogassa legalább ennyivel...

Idézet: Ricskosz - 2012.02.01. 17:49:15
hányadik szinttől lehet gyűjteni a szilánkokat?

80. szinttől.

Idézet: BaalCain - 2012.02.01. 18:49:54
Ez így egy vadászat támogató fejlesztés, hajár vfesek! nem pedig mindenkinek egyaránt hasznos.

Ezt mi is átgondoltuk, hogy egy VFes könnyebben elnyomja a portyát minthogy az EHs befogjon egy állatot. Éppen ezért van a móka sok AF pontba kerülő képességhez kötve, és a mennyiség növelő képesség még többhöz. Ezek egy VFesnek jóval költségesebb mulatságot fognak jelenteni.

Idézet: Klarinét - 2012.02.02. 10:55:59
Most ezekkel a tárgyakkal még nagyobb lesz a varázsló karik védelme

Erre is gondoltunk, és leteszteltük, hogyan változik a játék a sisakkal. Vettünk két karit azonos LE összeggel, az egyik inkább támadásra erőre krit. ütésre gyúrt, a másik IQra taura és krit varázslatra. A varázsló karinak volt vmekkora előnye a szimulációknál kicsivel többet nyert (de nem jelentősen). Ezután mindketten kaptak sisakot, és láss csodát - a különbség eltűnt, hajszálra egyforma volt az esély egy rakás szimuláció után.
Miért is? Jelenleg 100. szint felett a támadás tulajdonság jelentős előnyben van a védelemmel szemben. Vagyis hiába nyomja fel valaki aránylag magasra a védelmét, akkor is jó eséllyel el fogják találni, egyszerűen nem lehet "közelharcban sebezhetetlenség" taktikát játszani. A sisakok által adott védettség ezt az egyensúlyt állítja helyre részben. A harcos karakter, akinek a támadása eddig is magas volt, ugyanúgy találni fog még, tehát az ő sebzése nem változik. A mágus karakterek viszont akik eddig az alacsony támadással is találtak, most már nem fognak találni, így csökken a fizikai sebzésük.
Persze a gyakorlatban ennél összetettebb a helyzet, lesznek taktika váltások, ötletek, hogyan lehet ebből profitálni, és ezeket nem tudjuk előre megjósolni. De attól, hogy a mágus nemcsak az IQját, hanem a védettségét is az egekbe nyomja, attól nem félek - a harcosnak csak a támadását kell az egekbe nyomnia, és kompenzálta ezt...
Disclaimer: egyébként a közhidelemmel ellentétben ez nem dungeons and dragons játék, nincsenek kasztok, varázsló, harcos, pap, tolvaj stb. A tulajdonságok megfelelő egyensúlyára kell törekedni, és hogy mi a sikeres taktika, nagyban függ attól, hogy a környezetedben levők hogyan fejlesztik a karakterüket.
Dátum: 2012.02.01. 16:12:20
Idézet: Kvnoemi - 2012.01.30. 14:26:10
Azért még az állatelfogást részleteznéd? Csak a vadászatkor befogott állat számít? Az autosajtolt is? Esetleg a térkapu nem számolódik ide?

Ha elfogod az állatot, akár sajtolod akár nem az számítani fog. A térkapu nagyon nem számít az állatelfogáshoz...

Idézet: Kiaphet - 2012.01.30. 15:18:48
A VF-est egyáltalán nem zavarja egy szint/12 tp-s vadászat, és egy kihívás, míg egy EH-snak napi 1 elfogás olyan mértékű lé/tp rombolás, hogy ha ezt meg meri lépni, akkor esélye nem lesz a VF-esek ellen portyában.

Igen, ez volt az oka, amiért a B variációt első körben elvetettük. Az A variációnál ez kevésbé jön elő, hiszen aki nagyon érzékeny erre, az mondjuk hanyagolja a szörnyelfogást és még mindig összetudja gyűjteni a sisakokat valamivel lassabban.

Idézet: Kiaphet - 2012.01.30. 15:18:48
Azt is érdemes lenne megemlíteni, hogy akkor a sisakszerzés alól ki vannak zárva azok, akik "szinthuszárok", és 4-6 naponta lépik a szinteket? Ők 20 szint alatt gyűjthetik össze az 1 sisakra való szilánkok mennyiségét, miközben vehettek volna már 4 fajtát is?

100. szint fölött azért nem nagyon hiszem, hogy 4 naponta lehet szintet lépni. De lesz egy plusz AF képesség, amivel a szerzett szilánkok mennyisége növelhető. A szinthuszár ezt elsajátítja, így 1 hét alatt 31 szilánkot tud szerezni. Ha 6 naponta lép szintet, 30 nap alatt 930 szilánkot tud szerezni, bőven elég lesz...

Idézet: Kornmirror - 2012.01.30. 18:42:46
Még messze vagyok tőle, ezért csak érdeklődöm. V5ön ugyanezen feltételeknek kell megfelelni??

Igen.

Idézet: Gtr2 - 2012.01.30. 18:46:36
Én sem bánnám, ha nem AF-hez kötnék vagy ne legyen irreálisan sok (10, 20 vagy még több).

A szilánkgyűjtés képesség 12 AF pontba fog kerülni. A szinthuszároknak beraktunk egy plusz AF képességet, ami növeli a napi szilánkok mennyiségét 21-ről 31-re, ennek valóban borsos ára van, 20 pont, de ez csak opcionális boost.

Idézet: Mantra - 2012.01.31. 17:32:39
Mi az a sisak szilánk???
Nem lehetnének a sisakok, külömböző fémekből??
Kevésbé hangzana röhejesnek...

Ezek fémszilánkok! Régi sisakok és egyéb páncéldarabok szilánkjai, amelyekből a kufár páncélkovácsa jó pénzért frankó mágikus sisakot kovácsol Neked.

Leírom konkrétan, hogy vannak a szilánok:
1. cselekvés 1 szilánk, 2. cselekvés 2, 3. cselekvés 4, 4. cselekvés 6, 5.cselekvés 8. (összesen 21 naponta)
A boost AF képesség után 1,2,4,8,16 (összesen 31 naponta)
A sisakok szilánk ára szintx3, a hozzávaló fókuszkristály szintx1.
Tehát pl. a 99. szintű sisak 297 szilánkba kerül, a fókuszkristály 99-be. Ha minden nap 21 szilánkot gyűjtesz, akkor 19 nap után tudod megvenni. Ha 1 cselekvést kihagysz, és napi 13 szilánkot gyűjtesz, akkor ez 30 napba kerül. Ha kifejleszted a plusz AF képességet, akkor 396/31=13 nap egy sisak, ha 1 cselekvést kihagysz, akkor 396/15=26.4 nap. 5 szintenként lesz új sisak. Kezdeti sisak vásárlása mindenkinek javasolt, mert óriási stat növekedést jelent, de hogy ez 5 vagy 10 vagy 20 szint múlva cseréled le, már a te döntésed.