Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Miklós

Dátum: 2012.06.08. 14:06:40
A Végzetúr Találkozón ajándékok járnak az őskővásárlás mellé.

Most ünnepli a Beholder Kft. a 20. születésnapját, ezért úgy döntöttünk, hogy az árkedvezmény mellett a helyszínen őskövet vásárlókat egy VU-s ajándékcsomaggal is meglepjük. Ez csak és kizárólag a Találkozón vásárolt őskövek mellé jár, de fizethetsz be barátodnak ismerősödnek is, ha ő nem tudott személyesen eljönni. Az ajándékok értéke elérheti a kapott őskövek 20-30%-t is!

A befizetések mellé kapott ajándékok:

2.000 Ft befizetés, azaz legalább 154 őskő vásárlása esetén
3 boldogság itala, 1 szörnykoktél, 1 lelakatolt ládikó, 3 sorsjegy, 1 vadászzsákmány, 10 kiégett őskő

5.000 Ft befizetés, azaz legalább 385 őskő vásárlása esetén:
3 boldogság itala, 2 bűvös állateledel , 2 szörnykoktél, 2 lelakatolt ládikó, 10 sorsjegy, 3 vadászzsákmány, 1 templomi pálca, 20 kiégett őskő, 1 db barátság kristály

10.000 Ft, azaz legalább 770 őskő vásárlása esetén
7 boldogság itala, 5 bűvös állateledel , 5 szörnykoktél, 5 lelakatolt ládikó, 25 sorsjegy, 7 vadászzsákmány, 1 templomi pálca, 50 kiégett őskő, 2 db barátság kristály

20.000 Ft, azaz legalább 1540 őskő vásárlása esetén
15 boldogság itala, 10 bűvös állateledel , 10 szörnykoktél, 10 lelakatolt ládikó, 50 sorsjegy, 15 vadászzsákmány, 2 templomi pálca, 100 kiégett őskő. 3 db barátság kristály

Boldogság itala: Állatod morálja megnő 21%-kal (az állatoknál használhatod). (ára: 3 őskő)
Szörnykoktél: Állatod ÉP-je maximális lesz (az állatoknál használhatod). (ára: 3 őskő)
Bűvös állateledel: Minden állatod morálja megnő 21%-kal. (ára: 8 őskő)
Vadászzsákmány. Elhasználásakor azonnal végrehajtasz 50 vadászatot 50 CSP árán. Ha közben betelik az állat v. kalandlistád, akkor is végrehajtódik, de az automata sajtolás működik közben (ára: 10 őskő)
Lelakatolt ládikó: Ahány ládikód van, annyiszor 10 kiégett őskövedet nem tudják ellopni. Több is lehet belőle! (ára: 20 őskő)

További tárgyak:
Barátság kristály: Páros szintje ad +1% lélekszívást, páratlan szintje ad: +1% lélekszívás védelmet
Templomi pálca: Felhasználva azonnal új végzet templomot kérhetsz, az idő lejárta előtt és az előző templom törlődik.
Sorsjegy: Soron kívül forgathatsz egyet a szerencsekeréken.

Amelyik ajándék mellett őskő ár van feétüntetve, azok átmenetileg (3 hétig, jún. 15-től kezdődően) elérhetőek lesznek a lélekkufárnál is, ahol bárki megvásárolhatja őket.

További megjegyzések:
- Egy karakter csak egy ajándékcsomagot kaphat.
- Az ajándékok csak a találkozó után hétfőn fognak a karakterednél megjelenni.
- A vásárláskor a már a karakterednél levő kiégett őskövek ugyanúgy átváltoznak, mint más őskő vásárlásnál.
- Az ajándéktárgyak másra nem átválthatók, és a boltban őskőért nem eladhatók.


Szeretettel és sok ajándékkal várunk mindenkit a VIII. Végzetúr Találkozón!
Dátum: 2012.06.08. 13:46:05
Aukciós tételek:

1. A szívósság öve A szívósságod lehetséges maximuma 100-ra emelkedik (+1 harci kör)

2. Az Uralkodó pálcája Hordázás szakértelmed lehetséges maximuma 100 lesz (5 harcoló állatot megengedve)

3. Karemium csapda +1% esély lények foglyul ejtésére

4. Wyhetrqaxx képzőgyűrűje (gyűrű) Tulajdonságaid fejlesztése 12%-kal, szakértelmeid fejlesztése 8%-kal olcsóbb vagy Pdhivqaxx szerencseamulettje (nyaklánc) A szerencse fejlesztése 10%-kal hatékonyabb.

5. Joker Megkapsz egy tárgyat, ami már szerepelt valamilyen –a világodnak megfelelő- aukción, de nem szerepel ezen a listán.

6. Alternatív szimbólum A kapott AF pontok mennyisége 10%-kal megnő.

7. 150 db sorsjegy. 150 db plusz forgatási lehetőség a szerencsekeréken.

8. Császári kegy. A végzet templomának 2. és 3. császári dekrétumai ugyanannyiba kerülnek mint az első.

9. Inspirátor A cselekvéspontokat az átlagnál gyorsabban regenerálod, attól függően, hogy szintben mennyire vagy lemaradva az élmezőnyhöz képest. Csak akkor működik, ha nincs VF-ed. (V5-ön nincs ez a tétel)
Dátum: 2012.06.01. 13:22:53
A mai napon bekerült egy új AF képesség, templomkristály, amellyel a templom zsákokból kapott jutalmat növelheted.

Változott néhány küldetés a templomban:
30 küldetés helyett elég 20.
Vásárolj új sisakot alternatívája az új csizma vásárlás.
A vásárolj 3 állatfelszerelést helyett használj 3 állatfelszerelést lett.
Dátum: 2012.06.01. 13:19:43
Idézet: Yasmina - 2012.05.31. 15:19:43
Megvalósítható lenne az, hogy a használj el 5 esszenciát küldetés, akkor is teljesüljön amikor használom az ultrakatalizátort az ultra-esszenciák segítségével?
Megoldható?


Sajnos nem... ez a küldetés trivializálása lenne... Ezért is jó hogy felkerült a válaszom google doksiba, ott mindenki megnézheti, egy halom ilyen jellegű javaslat volt, hogy XY küldetés legyen teljesen triviális, a templomnak nem ez a célja.

Idézet: Ywgarrd - 2012.05.31. 15:28:59
*A templom lejártakor automatikusan kezdődjön az új, ne csak a következő belépéskor. - Ez élvezzen prioritást..


Nem emlékszem, hogy rábólintottam volna erre... Elmegyek nyaralni 2 hétre, közben elindul az új templom, mire hazaérek már csak 1 hét van hátra belőle... ezt nagyon nem szeretném.

Idézet: Kocos - 2012.05.31. 15:39:23
Nem latok semmilyen utalast a dukatos kuldetesre, ami szerintem koncepcionalisan van rosszul tervezve. Remelem, hogy nem felejtodik el, hiszen mar tobbszor felhivtam ra a figyelmet.


Igen ez nem szerepelt a doksiban, pedig ezen is szeretnék változtatni, legalább annyit, hogy a minimum licitet levinni 100-ra.

Látom új ötlet is van bőven, később még sort kerítünk a küldetések bővítésére, de jelenleg nem ez a fő prioritás.

Ma bekerült a játékba az új AF képesség (templomkristály), a sisakos küldinél alternativaként lehet csizmát is venni, lecsökkent a 30 küldetés 20-ra.
A többi dolog is haladni fog.
Dátum: 2012.05.31. 14:34:38
Beherit (V3) korábban összegyűjtötte nekem egy terjedelmes doksiban az összes fórumos észrevételt a templommal kapcsolatban, amiért nagyon hálás voltam. Az egészet átnéztem, és részletesen visszaírtam, hogy mi az, amit ebből megvalósítunk, amit nem lehet azt miért nem. NAGYON terjedelmes doksi, ezért nincs itt fent a fórumon, de ha van igény rá kipostoljuk.

A lényeg szerintem azok a dolgok, amire igent mondtunk. Ezekről készült egy fejlesztői doksi, és csináljuk is őket folyamatosan, a többi dolog mellett.
A 3. dekrétum nemhogy szerepelt a listán mint általatok kért dolog, de emiatt többen érdeklődtek is nálunk hogy mikor kerülnek be, mert sürgősen szükség lenne rá, ezért valósult meg az elsők között.
Ami szintén magas prioritású, hogy növeljük a kis kincsek értékét. Ehhez be fog kerülni egy új AF képesség, ami növeli a kis kincsekért kapott templomkristályok számát.
Van olyan küldetés, ami változni fog, pl. a 30 küldetés teljesítést lecsökkentjük 20-ra, a vásárolj sisakot küldetés alternatívája lesz a vásárolj csizmát, bizonyos szakértelem növelések választhatóak lesznek (pl. választhatsz hogy +3 idomítást v +3 sebgyógyítást csinálsz).
Ami már megvalósult, a lélekgyémántos és kincspontos küldetéseket csökkentettük, ill. a 2 szintlépős küldetést kiváltottuk 1.1 szintlépésnyi Tp-vel.
Ami még TALÁN megvalósul, a láthatatlanos küldi kap alternatívát (győzz le X láthatatlan karaktert), a háborús küldetést és a szimulációsat pedig lehet hogy kiváltjuk vmi mással.
Volt számos nagyon jó ötlet új küldetésekre is, ezek meg fognak valósulni.

Azt, hogy a dekrétumok költségét lecsökkentjük, elutasítottuk. A költség nem véletlenül ennyi, a dekrétumot csak végső esetben használd, ha a küldetést tényleg nem tudod másképp teljesíteni, ne pedig lépten-nyomon, ha "nem éri meg". A cél nem az volt, hogy a templomban a 3 legnehezebb küldetést "költs el 10000 LE-t" gombbal helyettesíteni lehessen.

Hasonlóképp, jónéhány kérés egyszerűen arra irányult, hogy a templom legyen könnyebb, a feladatok legyenek triviálisak, a jutalom legyen több, az egész pár kattintással teljesíthető legyen. Ahol ez indokolatlan volt, ott nemet mondtunk, mert a templomnak az a lényege, hogy kihívás legyen.

A tulajdonságfejlesztés specializációs költségéről is írok külön. Annak a valószínűsége, hogy mindkét tulajdonságfejlesztős feladatot (erő v tau és mágia v egészs) is megkapod, kb. 30%. A mágiája mindenkinek a béka segge alatt van, ezt specializáció nélkül sem akkora extra költség fejleszteni, az egészség néhány embernek a xenós küldik miatt az egekben van, ott valóban már számottevő a különbség. Tehát az esetek 30%-ának 50%-ában, azaz 0.3x0.5=15%-ban valóban kell még egyszer specializálnod ha meg akarsz spórolni 100-200e LE-t. A specializáció költsége 10 őskő, tehát havonta átlagosan 1.5 őskő. Erre annyit tudok mondani, hogyha a templomból dupla kristály lesz szerezhető, akkor a 10 őskővet már másfél templomonként ki lehet szedni, ebből akkor azt a másfél őskövet áldozd rá az egészség specializációjára.

A beígért dolgok folyamatosan fognak elkészülni!
Dátum: 2012.05.30. 16:38:55
Elnézést a lassú reakcióidőért, átbeszéltük hogy mi az, amin esetleg változtatni kell.

A csp-ért történő xenó harcért jár sisakszilánk, mint ahogy az állat elfogásért is.
A xenó vadászat megfelelő előfeltétel a szerencsekerék forgatáshoz.
A xenó esemény alatt elfogott állatok beleszámítanak a Végzet Templománál kért állatelfogásokba.
A xenó csaták nem számítanak vadászatnak a Végzet Templomához.

A jutalmak nem változnak, de most megpróbáljuk megoldani azt, hogy akinek már van lélekszívós fókuszkristálya az előző xenóról az most kérhesse a másikat.

Kalandot xenózás közben lehet találni továbbra is.
Dátum: 2012.05.30. 16:28:45
Idézet: Kocos - 2012.05.21. 11:08:53
Találkozón jutalomként lehet majd kérni?

Ott sem lehet.
Dátum: 2012.05.29. 13:24:38
Reális kérés, felirtam a teendők listára.
Dátum: 2012.05.24. 15:52:34
Sajnos ez technikailag nem volt megoldható
Ha valakinek ez előfordul, hogy a topban van, a szintlépése jelentősen megdrágult, de még most, a változás előtt megkapta a szintlépős küldit, írjon nekem és megpróbálok segiteni.
Dátum: 2012.05.24. 13:27:03
Szavazatotok alapján bekerült a játékba a top50 játékos szintlépését lassító fejlesztés.
Az 1-50. helyezett szintlépése 100-2%-kal lassabb lesz, de ez csak a következő szintlépéstől lesz érvényes, és csak 60. szint fölött működik. Ez a változás a 4-es világon nem lesz. Ezzel párhuzamosan 160. szinttől megszűnik a szintlépéshez szükséges TP exponenciális növekedése.

A szövetségi küldetéseknél a fenti szorzó nélküli TP-t kell továbbra is elérni a jutalomhoz, és a végzet templomában az ezek után generált küldetésekben már a 2 szintlépéses feladat helyett 1.1 szintlépésnyi TP-t fog a program kérni.

A végzet templománál javaslataitok alapján bekerült egy 3. dekrétum használati lehetőség, aminek a költsége ugyanaz, mint a másodiké.

A szerencsekeréknél a ritka nyeremények listája bővül sorsjeggyel, így kéréseteknek megfelelően az őskő nélkül forgatóknak is lesz esélye ultra ritka kincset nyerni.
Dátum: 2012.05.23. 22:59:02
Lesz csoki is, de a pisztáciást nem ígérem
Dátum: 2012.05.23. 15:51:34
A fejlesztés elkészült, holnap berakjuk. A szintlépéshez szükséges TP-k nem fognak megváltozni, csak szintlépés után fog érvényesülni.
Dátum: 2012.05.19. 11:31:28
Ilyet, hogy a vadászat generálja a portyapontokat, visszamenőleg már valóban nem lehet bevezetni, bár biztos, ha küldhetnék magamnak emailt visszafelé az időben, ezt az ötletet biztosan beleirnám (a lottószámokkal és a tőzsdei árfolyamokkal együtt )

Viszont mivel folyamatosan keressük a lehetőségeket, amivel a portyát és vadászatot is csináló karaktereket jutalmazzuk, ez kiindulási alapnak jó lehet, vadászatra adni valamiféle olyan bónuszt, amit portyázás során lehet kihasználni.
Dátum: 2012.05.18. 20:25:58
Többen kérdezték már, úgyhogy leírom itt. A jelenlegi tervek szerint a rablás agyar nem lesz esemény jutalom, csak relikviakuponért lehet majd megvenni.
Dátum: 2012.05.17. 14:50:11
Offsboy: igen ez mindenkire fog vonatkozni, egy kis könnyítés a többi játékosnak is

Craslorg: épp azért lesz ez onnét bevezetve, mert a dolognak számottevő hatása csak kb. onnét lesz ahol most a top tart. Sztem azon se stresszeld magad túlzottan hogy az a pár ember aki 170 fölött van, az effektive eddig 4%-kal lassabban lépett, mert ezután 80-90%-kal lassabban fog lépni...

Ywgarrd: szerintem épp elég ez a rendszerszinten meghatározott lassítás a topnak, ez még további "használhatsz VFet is az EH mellé" húzással nem kéne tovább fokozni.
Dátum: 2012.05.16. 16:19:32
Elkészítettem a fejlesztési dokumentációt, de elég tömény programozó szöveg lett szóval megpróbálom érthető nyelven összefoglalni. (hm lehet nem sikerült)

Minden nap egyszer (éjszaka) elkészítünk minden világra egy táblázatot, amely minden egyes szinthez rendelt TP szorzót tartalmazza. Ez alapban 1. Végigmegyünk a toplista első 50 helyezettjén, hátulról kezdve. Az 50. helyezettnek megfelelő mezőbe beírunk 1.02-es szorzót. Tegyük fel, hogy a 47-49. vele egy szinten van. Akkor a 46. helyezettnek megfelelő mezőbe beírunk 1.08-at. És így tovább. Az első helyezett mezőjébe 2 kerül. (De ha 3-man vannak holtversenyben az elején, akkor értelemszerűen csak 1.96 lesz). Ha egy szinten nincs senki akkor az alatta levő szorzót kapja. Ha egy világon nincs legalább 50 ember, aki 60. szint fölötti, akkor csak a 60. szint fölöttiekre számoljuk ezt végig (tehát ha csak 1 db 60-as karakter van akkor ő kap 1.02-es szorzót és kész).
Amikor valaki szintet lép, akkor a szintjének megfelelő szorzót megkapja, ennyivel több kell neki a köv. szintlépéshez. Az ő szorzója már nem fog változni amíg szintet nem lépett.

További teendők:
- A szövetségi küldetéseknél amikor kiírjuk, hogy mennyi TP kell a következő jutalomhoz, akkor a fenti szorzó nélkül számoljuk ki a szükséges TP-t,.
- A végzet templománál a "lépj 2 szintet" küldetést cseréljük le arra, hogy "Szerezz %d TP-t!" ahol a szerzendő TP a karakter egy szintlépéshez szükséges TP-jének 1.1 -szerese, a fenti szorzó nélkül.
- Az exponenciális MaxTp függvény egyik szorzója, amely folyamatosan nőtt, 160. szinttől konstans érték lesz. (Ez gyakorlatban annyit tesz, hogy a szintlépéshez szükséges TP vmennyivel csökken, 180.szinten kb. 4%-kal, 190. szinten kb. 6%-kal, stb.)
Dátum: 2012.05.15. 13:40:35
Idézet: Coronita - 2012.05.14. 19:38:40
„Egy bizony szint felett a szintlépés már nem lassul tovább.”
Csak ezt nem értem.


Elnézést, ha nem fogalmaztam érthetően. Itt másról van szó, nem a lassításról, az úgy lesz, ahogy leírtam. Viszont van olyan emellett, hogy a szintlépés maga amúgy is lassul. Ez utóbbi dolog nem segített a mezőny összerázásában, hiszen mindenki számára ugyanúgy lassultak a szintek. Mondok példát.

Tegyük fel, hogy a szintlépéshez eddig kellett (kamu számokat írok):

163. 130ezer
162. 120ezer
161. 110ezer
160. 100ezer

Tehát minden szint egyre több TP-be került. Ezt egy bizonyos szinttől fixáljuk, de legalábbis csökkentjük, pl.

163. 109ezer
162. 106ezer
161. 103ezer
160. 100ezer
Dátum: 2012.05.14. 18:14:57
A többi dolog sem henyél egyébként, a templommal kapcsolatban kapott javaslatokat időközben átnéztem, és összeállt egy lista, miket tudunk megvalósítani itt, a fórumban leírt kéréseitek alapján. Ha elkészül a fejlesztési doksi közzé fogom tenni.
Dátum: 2012.05.14. 18:13:28
Idézet: Aurri - 2012.05.14. 16:06:32
Legalább tudtok most már utalni őskövet ukashal (vagy mivel) is a templomhoz!
Ez most fontosabb fejlesztési prioritás volt, gondolom mindenki belátja..


Valójában ezt már 3 hónapja halogattuk templom és egyéb dolgok miatt... és pl. Oroszországból nem igazán tudnak fizetni se utalással, se smsel, se paypallal... szóval igen, elég fontos volt, ha ez most konkrétan nem is nektek, de a Végzetúrnak
Dátum: 2012.05.14. 18:04:26
Megszületett a szavazás végeredménye:

............................................................... V1...V2...V3....V5.....össz.
Tetszik, vezessük be................................10...11.....7....22.....50
Nem tetszik, nem kérem..........................15.....9...14......8......46
Legyen, de az 50 karakteres verzióval....13...15...23....21.......72

Az eredmény eléggé egyöntetű, világtól függetlenül, 122 játékos kéri a rendszer bevezetését, és 46 karakter van, aki nem szeretné. A 122-ből 72-en inkább 50 karakerre szeretnék a TP lassulást elosztani, tehát akkor ez a verzió lesz a nyerő. Érdekes, hogy a szavazások végeredménye gyakorlatilag világokra lebontva is ez lett, a V5 az egyetlen ahol a 20-as és 50-es verzió szinte holtversenyben végzett. Mivel a vélemény ennyire egyöntetű, nem kell minden világra külön szabályokat bevezetni, ami amúgy is bonyolítaná a dolgot.

A fejlesztést tehát felvesszük a listára. A részletes fejlesztési dokumentációt közzéteszem, ha elkészült.
Mindemellett, mivel a játékosok 27%-a nem szeretne lassabban fejlődni, és a kisebbség véleménye is fontos, átgondolunk még néhány további dolgot, mint pl:
- Egy bizony szint felett a szintlépés már nem lassul tovább.
- Legen lehetőség vmennyi plusz TP szerzésére (pl. a magas szintű epikus relikviák közé visszarakni VD TP-t adó tárgyat).