Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Miklós

Dátum: 2012.09.06. 21:33:18
Felírom a listára, de most elég sok fontosabb dolog áll sorban.

Jelenleg az a problémánk, hogy a Baratynak túl sok idejét köti le, hogy olyan problémákat oldjon meg, amit az adminok nem tudnak. Sőt, mostanra már eljutottunk odáig, hogy nekem is sok időmet köti le, hogy olyan problémákat oldok meg, amiket a külföldi adminok nem tudnak. Jelenleg zajlik az ügyfélszolgálati rendszer átalakitása. Az adminok a játékosok teljes history-ját meg fogják tudni nézni, mindenfajta problémát meg fognak tudni oldani önállóan, és a játékosok ezt nem egy emailezgetős rendszerben, hanem a játékba beépitett ügyfélszolgálati rendszerben tudják majd nyomon követni.

És akkor remélhetőleg a Baratynak végre több ideje lesz a tényleges fejlesztésekkel foglalkozni.
Dátum: 2012.08.31. 16:25:08
Kocos: egyetértek azzal, amit írsz, a végtelenített képességek a legjobbak, de egyben veszélyesek is, nehéz belátni a következményeket. Mindenesetre igazatok van, törekedni kell minél több végteleníthető képesség berakására. Az alternativában is egyetértek, ezért csináltunk egymást kizáró képességet korábban is. Több kellene, töröm a fejemet még rajta.

Idézet: BaalCain - 2012.08.31. 15:21:18
1. Miklósék keményen dolgoznak-valahol.
Eközben szembesültek azzal, h elröppent néhány hónap és egyes beígért fejlesztések 2-3-4 hónapos csúszása miatt és a rátok sem nézek dolog miatt a nép elkezdett hőbörögni.


Adtam egy teljes listát a terveinkről, de ott nem mondtuk, hogy ez 1 v 2 hónapon belül fog elkészülni. Egész egyszerűen egy terv volt, haladunk velük, ahogy tudunk. De hogy tudjátok, mit dolgoztunk keményen (valahol )

Látható fejlesztések:
A tali óta elkészült:
- huzalozott reflexek
- karakterlap / tárgylista komplett reformja
- chat
- végzet templomához beígért javitások, szintlépés lassításos javítások
- szétválasztottuk a játékot php és adatbázis szerverre
Ezek elkészítése azért elég komoly munka volt. Ráadásul a chat integrálásánál nem várt probléma keletkezetett, az összes javascript rutint újra kellett írni, és ebből elég sok gond is adódott.
folyamatban van:
- ügyfélszolgálati ticket rendszer

Ami nem látható annyira, de nekünk fontos:
- A fejlesztések átvitele a külföldi doomlord verziókra
- Baraty tehermentesítése, hogy több ideje jusson a játék fejlesztésére, mivel jelenleg rengeteg ideje megy el azzal, hogy
1.) olyan problémákat old meg, amit csak ő tud. Ezért készül az ügyfélszolgálati rendszer, és ezért bővítjük az adminok lehetőségeit. Az ügyfélszolgálati rendszert nem Baraty csinálja, de az admin funkciókat neki kell megcsinálni
2.) a külföldi verziók szövegeit konvertálja. Ehhez készül egy rendszer, ahol a szövegekkel Baratynak már egyáltalán nem kell foglalkozni, ha bármi változás újdonság van a megfelelő nyelvi admin ezt meg tudja oldani. De ezt a rendszert most Baraty csinálja.
Az 1.)-2.) pont most elég sok időt elvesz, viszont pont az a céljuk, hogy Baratynak több ideje jusson utána újdonságok készítésére.

Ha ezek megvannak, haladni szeretnénk a követketkező, beígért dolgokkal:
- új AF képességek és megaesszenciák
- napi rutinok képernyő és szint-küldetések
- idén szeretnénk még egy új eseményt is
Dátum: 2012.08.31. 14:58:18
Kocos:
A portyát és a vadászatot lehet piszkálni, de csak úgy, hogy az egyensúly ne romoljon. Tehát pl. nem rakunk be egy AF képességet, ami egyszerűen megnöveli a portyáért kapott LE-t úgy, hogy a vadászat oldal nem kap valamit ennek ellensúlyozására.
A kábitós dolog azért merült fel, hogy a kábitást hasznosabbá tegye, nem azért, hogy a harc egyensúlyát változtassa. nekem pont ez a gondom vele, hogy piszkálja az egyensúlyt Eszünkbe se jutott hogy a medált piszkáljuk. Ha nem tetszik a képesség, kihagyható.

Idézet: Ariel - 2012.08.30. 18:44:17
Több tucatnyi új képességet kellene behozni a rendszerbe, hogy a játékos valóban érezze, hogy van választási lehetősége. Hogy az alternatív fejlődés valóban alternatívákat biztosítson, és ne egy egyenes utat kelljen végigjárnia mindenkinek. Ennek, az új képességeket elnézve nyoma sincs.


Az AF képességek tervezésekor a következők a fő szempontok:
- Amit a játékosok szeretnének és hasznosnak találnak
- Nem borítja fel a játékegyensúlyt
- A fejlesztési idő arányban van azzal, hogy a képesség mennyire hasznos a játékosoknak

A javaslataiddal kapcsolatban:
tetoválás végtelenségig fejleszthető, de csak egy bizonyos fokú különbség számit. Van itt egy logikai bukfenc. Azt mondod, egy hatás, ami ad +10 IQ-t a karakternek, haszontalan, mert előbb-utóbb mindenki megszerzi. Ezzel a logikával tárgyakat se érdemes venni, mert az is lesz mindenkinek. Ezt a képességet nem azért veszed meg, mert ettől előnybe kerülsz, hanem mert ettől nem kerülsz hátrányba. Gyakorlatilag ugyanazt jelenti! Nem győztél meg, hogy egy képesség, ami csak korlátozott mértékű +IQ-t ad AF-ért, haszontalan.
tüskés bőr végtelenségig fejleszthető, de csak egy bizonyos fokú különbség számit. Nem tudom, ez mennyivel jobb. mennyire nyomjam fel, 300-ra? v 500-ra? Ki tudja, ebből mennyi a haszontalan fejlesztés? És hogyan viselkedjenek az epikus lények, nekik mekkora szakértelmet szabad adni? Plusz a tulajdonságnál felhozott érvek.
kivégzés. Azzal önmagában nincs gond, ha egy AF képességgel olyasmit fejlesztek, amit LE-ből is fejleszthetek, ilyen képesség már sok van. Más erőforrás. Annak nincs értelme, hogy már van portya LE-t növelő AF képesség, és mellé kitalálunk még egyet.

Offsboy: a +5 EH ezt elég egyszerűen lekezeli, nyilván összeadódik rablás agyarral és minden egyébbel.

Ha valaki úgy érzi volt olyan ötlete, ami megfelelt az általam felsorolt kritériumoknak és mégsem került fel, küldje el nekünk emailben!
Dátum: 2012.08.30. 17:29:00
Baraty 5 napig szabin van, tehát ne címezzetek neki direktben üzenetet. Az esetleges problémákat természetesen igyekszünk továbbra is megoldani, a szokásos email címre írjatok:
info{kukk}vegzetur{ponty}hu
Dátum: 2012.08.30. 17:22:51
A másik topicot is átnéztük, átelemeztük mindenféle szempontból. Ami megvalósithatónak tünik (az általunk javasolt esetleges változásokkal):

Teljes kábulat
A szakértelem minden szintje 1%-al csökkenti ellenfeled alapsebzését kábításonként.
AF: 10/ szint Max. szint: 10
Előfeltétel: 1000 elköltött AFP

Esetleges probléma: a közelharc varázslat egyensúlyt bolygatja a képesség (csökkenti a közelharc sebzést)

Koncentrált tudat
Esszenciák hatóideje szint*1 órával nő.
Költség: 5 AF pont
Maximális szint: 10

Szubtéri Fókuszálás
A képesség minden szintjével 10% esélyt kapsz vadászatonként arra, hogy találsz egy Szubtéri kivonatot.
AF: 10/ szint Max. szint: 10
Előfeltétel: Szubtéri érzékelés 30.

Szubtéri kivonat (egyéb kategóriás tárgy):
Minden általad indított portyában automatikusan elhasználódik, ha van. Adott portyában ad +5 EH szakértelem, mely akkor is kifejti hatását, ha nem rendelkezel alapvetően a szakértelemmel!

Esetleges probléma: a +5 EH-nyi LE-től még nem feltétlenül lesz érdemes egy VF-esnek portyázgatni. Esetleg ki lehet azzal bőviteni, hogy egy portyában több is kisülhessen, ill. legyen egy relikvia, ami növeli a hatásfokát.

Volt még nagyon sok ötlet ezeken kívül, köszönjük őket! Amiért mégsem kerültek fel a listára, az a következő okok egyike lehetett:

- A javasolt konkrét képesség nem lehet őskővekkel kapcsolatos, nem rakunk be ősköveket termelő képességeket.
- Továbbra sem támogatunk játékon belüli kereskedelmet, és TP nélküli LÉ szerzési lehetőségeket.
- A javasolt képességek lehetőleg ne legyenek már meglévő képességekkel/relikviákkal azonos hatásúak.
- A templom komoly revízión esett át a közelmúltban, további változásokat a templommal kapcsolatban rövid távon nem szeretnénk.
- Lehetőleg egyszerű 1-2 sorban megfogalmazható képesség legyen, mely nem kíván újabb adatbázis bejegyzéseket.
- Vadászattal és portyával kapcsolatos képességek csak akkor jöhetnek szóba, ha mind a 2 tevékenység kell hozzá.
Dátum: 2012.08.29. 11:01:45
Vannak tárgyak és hatások, amelyek a vadászatért kapott LE-t növelik, de nem adódnak össze a Hatalom Tornyával. Ha a HT bónusz nagyobb ezeknél, akkor a HT bónusz érvényesül, ha ezek összege nagyobb a HT-nál, akkor ezek. Most megcsináltuk, hogyha az utóbbi eset áll fenn, és valaki birtokolja a Hatalom Tornyát, akkor a HT-ból továbbra is járjon neki +1% bónusz, tehát így a HT-nek mindig lesz értelme, függetlenül attól, hogy az egyéb bónuszokból mennyit gyűjt össze.
Dátum: 2012.08.28. 15:30:29
Elkészítettük az új AF képességek tervezetét. Várjuk az észrevételeket, javaslatokat ezzel kapcsolatban. Az új AF képességek azok számára lesz elérhető, akik egy bizonyos mennyiségű AF pontot elköltöttek már.

Ezek között több "nyerstáp" képesség is van, épp ezért meg van határozva egy minimum elköltött AFpont mennyiség, hogy senkinek se kelljen a falba verni a fejét amiatt, hogy nem tartalékolt rájuk

A legkérdésesebb talán a harci kitartás, amely 800 AFpontért szívósság öve hatást adna. A kérdés az, hogy mennyire sok munka 800 AFpontot összegyűjteni, több-e, mint az aranydukátokat összehozni rá, és a jelenlegi szivósság öve tulajokat vigasztalja-e, hogy nekik lesz 800 AFpontjuk, amit másra költhetnek. Ha mindenki úgy érzi ez is belefér, akkor mehet, ha nem tetszik nektek, akkor kihagyjuk és kitalálunk mást.

A lista még valószínűleg bővülni fog, átnéztem a másik topikban levő ötleteket is, volt közük pár ami tetszett.

1000 elköltött AFP felett:

Hasznos vadászat
maximális szint megnő 20-szal.

Bör evolúció/Aura evolúció/Fájdalomtűrés hármas
maximális szint megnő 10-zel.

Lopakodás
Amennyivel magasabb a lopakodás szakértelmed, mint az ellenfeledé, annyival megnő a kivégzés szakértelmed a portya során. Költség: 1/szint. Max.szint: 200.

1500 elköltött AFP felett:

Trollvér
Amennyivel magasabb a trollvér szakértelmed, mint az ellenfeledé, annyival megnő a regenerációd a portya során (de maximum annyival, ahányadik szintű vagy). Költség: 1/szint. Max.szint: nincs.

Harci tetoválás
A szakértelem minden szintje ad +1 támadást és +1 védelmet valamint
Max. szint: Karakterszint/10 Költség: 10
(Előfeltétel: nincs Mágus tetoválás)

Mágus tetoválás
A szakértelem minden szintje ad +1 IQ-t
Max. szint: Karakterszint/10 Költség: 10
(Előfeltétel: nincs Harci tetoválás)

Harci kitartás - TÖRÖLTÜK A LISTÁRÓL
A szakértelem minden szintje eggyel megnöveli a szívósság szakértelmed lehetséges maximumát, legfeljebb 100-ig.
Max. szint: 40 Költség: 20

2000 elköltött AFP felett:

A tudás hatalma
A specializált tulajdonságot szintenként 1%-al kevesebb LE fejleszteni.
Max. szint: nincs Költség: (tudás hatalma szint+1)*200

A fejlődés hatalma
A szakértelmeket szintenként 1%-al kevesebb LE-be kerül fejleszteni
Max. szint: nincs Költség: (fejlődés hatalma szint+1)*100

Dátum: 2012.08.24. 15:30:43
Egy kisebb javitás: a harag italánál nem működött jól a plusz sebzés, amit a láthatatlanságban is megkapsz, ezt most javítottuk.
Dátum: 2012.08.13. 16:08:06
Jaja ez igy nem lesz jó, gyorsan töröljük a szorzót.

A szintlépés lassítás egy normál világon 60. szinttől lép életbe, de a V4-en nem akarunk szintlépés lassitást, mivel mindenki úgyis egyszerre indul 60-ról, és az a cél hogy pörögjön a játék.
Dátum: 2012.08.09. 12:47:13
Köszönjük a visszajelzéseket! Összeszedtem mindent amit leírtatok, és továbbitottam a fejlesztőbrigádnak, remélhetőleg minden hamarosan javitva lesz!

A chaten moderálás nem lesz, de aki spammol azt tiltólistára rakhatod.

Braxatoris: próbáld ki más böngészővel,vagy frissítsd a böngészőt, vszinü ez vmi javascriptes probléma lesz. Esetleg ha tudsz nekünk egy screenshotot küldeni hogy mit is látsz, az is segithet, ird meg milyen konfigurációt használsz. Köszi!
Dátum: 2012.08.08. 15:38:06
Azt tervezzük, hogy kirakunk még egy csatornát, ahol az összes csatorna (végzetúr, világ, szövetség, privát) látszódik, nem csak az, amelyiken vagy.
Dátum: 2012.08.08. 14:58:17
Idézet: Klarinét - 2012.08.08. 13:39:23
Viszont emiatt az állatokat nem lehet gyógyítani...

Nekem működik... valakinél van még ilyen gond?

Idézet: Offsboy - 2012.08.08. 13:53:51
Mellesleg a privát beszélgetés megjelenik minden ablakomban

Az, amit felül beállítasz (világ, szövetség stb) az, hogy hova megy, amit te írsz. A fogaskerekeknél pedig meg tudod adni, hogy melyik chat ablak szövegei látszódjanak. Ha nem akarod hogy a privát látszódjon a fogaskeréknél ki tudod kapcsolni.

Idézet: Syabo - 2012.08.08. 13:58:11
Én egyszerűen rámentem a jobb felső sarokban a 12 mellett kettővel lévő asszem zöld gombra és kikapcsoltam....
Azért írom, hogy asszem, mert azóta szegény chat nem jön be, hiába lépek ki és újra be, na nem mintha bánnám...


Ott van az, csak egész picire és átlátszóra összehúzta magát, nagyon diszkréten. Ez egyébként ez bőven elég arra a célra, hogy "eltüntesd", hmm?
Dátum: 2012.08.08. 13:34:17
Örömmel jelentjük be, hogy elkészült a játék beépített chatja!

Mostantól van alapesetben a jobb felső sarokban egy chat bar. (Piros csík, rajta a neved és egy narancssárga gomb a jobb szélén). A narancssárga gombra kattintva, kinyílik a chat ablak. Az ablak a megszokott módon (jobb szélét és alját húzva) átméretezhető. A méretezést a böngésződ megjegyzi, akkor is, ha később minimalizálod az ablakot a zöld gombbal. Aki nagyobb monitoron játszik, az a chatet kényelmesen elhelyezheti a jobb oldali, üres sávban (később lesz olyan beállítási lehetőség a Vu-ban, hogy az oldalt ne középre, hanem balra rendezze, és így több hely lesz a chatnak).
A chat fejlécében 4 kattintható fül van. Mind, Világ, Szövetség, Privát. Itt választhatod ki, hogy éppen hova írsz. Ha valakinek privát üzenetet írsz, akkor kattints a nevére, és kattints a privátra. Ugyanitt lehetőség van közvetlen karakterlap ugrásra, és az illető ignore listára rakására (tiltás). Ha valakivel privát chatbe kezdesz, a neve kattintható fülként megjelenik felül, ilyenkor már alulra is írhatod neki, amit akarsz, nem kell külön a nevére kattintani.
A fogaskerékre kattintva beállíthatod, hogy melyik csatornára érkező üzenetek jelenjenek meg, itt tudod a tiltott listát szerkeszteni, ill. szabályozni hogy a chat ablakban megjelenjenek-e az üzenetküldések időpontjai. Szintén a fenti taskbaron látható egy -12-es gomb, erre kattintva lehet lekérni, hogy visszamenőleg mennyi időre jelenjen meg a chat (12 órától 12-esével egészen 3 napig).
Amennyiben egyszerre több ablakot nyitsz meg, akkor az elsőben lesz csak aktív a chat. Ha azonban bezárod az ablakot, ahol a chat aktív volt, a program ezt felismeri, és a másik megnyitott oldalon a következő oldalfrissítéskor megnyílik újra automatikusan.
A chat egyik fő szempontja volt, hogy ne sértsük meg a játék privát szféráját. Tehát azért, mert játszol, nem látszódsz automatikusan a chaten. Privát üzenetet olyannak tudsz csak küldeni, akinek a neve szerepel a chatben. Ha olyannak akarsz üzenni, aki nem online vagy akinek online státuszáról továbbra sem tudsz, használd továbbra is a játék beépített üzenetküldő rendszerét. A chat tehát nem alkalmas arra, hogy "teszteld" vele valakinek az online státuszát.
A későbbiekben elképzelhető olyan fejlesztés, hogy beállítható legyen, hogy a karakter online státusza látszódjon, csak a szövetségi társak számára, ill. olyan is, hogy a chatbar véglegesen eltüntethető legyen, ha vkit nagyon zavar.
Reméljük hasznosnak találjátok ezt a fejlesztést. Szívesen fogadjuk javaslataitokat, apróbb változásokról lehet szó, skype rendszerű chatet viszont nem tudunk és nem is akarunk csinálni.
Dátum: 2012.08.02. 14:45:58
Ok, meg is van... tehát nincs minimum 300, és max. 80 dukát. A minimum 300 nem a köv. templomtól él, ez már a mostaninál is így teljesíthető, a 80 a következőtől.
Dátum: 2012.08.02. 14:35:27
Quellon: erre sajnos nincs lehetőség. A küldetéseket egyébként a már megkapott templomokban sem tudtuk megváltoztatni, csak az ezután kapott templomban lesz így.

Kocos: 300 AD lecsökkentése 100-ra. igazad van, valamiért ez nem szerepelt a jegyzeteimben, pedig emlékszem, hogy megbeszéltük. Mindjárt megcsináljuk ezt is.

A szerezz X dulátot küldetéssel kapcsolatban:
Napi 6 térkapu pontot kapok. 1 térkapunál kb. 30% esélyem van kincsre. Tehát 28 nap alatt 28x6x0.3 = 55 kincset tudok szerezni. Ezek 2/3-át féléves bérlettel darabját 2 dukátért adom el, a maradékot 1 dukátért. Ezenkívül minden nap CSP-ért kérek 2 dukátot. összesen 118 dkátot tudok termelni 1 hónap alatt. Szóvel ez egy teljesíthető küldi, nem? Féléves bérlet nélkül lesz ez a küldetés húzós, elvben előfordulhat, hogy vki nem tudta beszerezni, akkor a havi gyűjthető csak 83. Ok, rendben, berakunk egy 80-as maximumot. (köv templomtól lesz érvényes)
Dátum: 2012.08.02. 13:54:51
Elkészültünk azokkal a változásokkal, amelyeket még korábban ígértünk a Végzet Templomával kapcsolatban, javaslataitok alapján.
1.) A "növeld meg egy X szakértelmedet 3-mal" küldetéseket "növeld meg egy X vagy egy Y szakértelmedet 3-mal" küldetésekre vontuk össze. Így egyrészt kevesebb ilyen küldetés lesz templomonként, másrészt lesz választási lehetőség. A küldetés úgy is teljesíthető, hogy X szakértelmet 1-gyel, Y-t kettővel növeled meg.
2.) A "Használd a portyázásnál a szimulációt 5 alkalommal" küldetés helyett bekerült "Használd a portyázásnál a szimulációt 5 alkalommal vagy válts specializációt őskőért!"
3.) A "Használd a csonterősítést 2x" küldetés helyett "Használd a csonterősítést 2x vagy növeld meg az entitásvadászatot 2x" küldetés lett.
4.) A "győzz háborús ellenfél ellen portyában 3-szor" küldi is kapott alternatívát, "használd el az összes portyapontodat!"
5.) Ha letelik az idő a Végzet Templomában, és van olyan jutalom, amit nem vettél át (akár zsákocska, akár ládikó) akkor az idő leteltekor a jutalmakat automatikusan megkapod, nem vész el.

A küldetések visszamenőleg nem változnak, csak az újonnan kapott templomban lesznek így!
Dátum: 2012.08.02. 13:54:00
Elkészültünk azokkal a változásokkal, amelyeket még korábban ígértünk a Végzet Templomával kapcsolatban, javaslataitok alapján.
1.) A "növeld meg egy X szakértelmedet 3-mal" küldetéseket "növeld meg egy X vagy egy Y szakértelmedet 3-mal" küldetésekre vontuk össze. Így egyrészt kevesebb ilyen küldetés lesz templomonként, másrészt lesz választási lehetőség. A küldetés úgy is teljesíthető, hogy X szakértelmet 1-gyel, Y-t kettővel növeled meg.
2.) A "Használd a portyázásnál a szimulációt 5 alkalommal" küldetés helyett bekerült "Használd a portyázásnál a szimulációt 5 alkalommal vagy válts specializációt őskőért!"
3.) A "Használd a csonterősítést 2x" küldetés helyett "Használd a csonterősítést 2x vagy növeld meg az entitásvadászatot 2x" küldetés lett.
4.) A "győzz háborús ellenfél ellen portyában 3-szor" küldi is kapott alternatívát, "használd el az összes portyapontodat!"
5.) Ha letelik az idő a Végzet Templomában, és van olyan jutalom, amit nem vettél át (akár zsákocska, akár ládikó) akkor az idő leteltekor a jutalmakat automatikusan megkapod, nem vész el.
6.) A gyűjts X aranydukátot feladatot maximalizáltuk 80-ban.
7.) A licitálj 100-al osztható aranydukátért legalább 300-at küldetés szövegéből kiszedtük a legalább 300-at.

A küldetések visszamenőleg nem változnak, csak az újonnan kapott templomban lesznek így!
Dátum: 2012.08.01. 13:53:13
Quellon: igyekszünk a leállásokat a lehető legrövidebbre venni úgyhogy reméljük senkinek nem múlik ezen a kufár eredménye.

Az átállás problémamentesen megtörtént, a játék adatbázis műveletei most már külön szerveren futnak. Ahhoz, hogy az eredményeket lássuk, azért több időnek kell eltelni, ki kell várni az esti csúcsforgalmat, de az eredmény biztató, így első ránézésre egy nagyjából 25%-kos gyorsulást sikerült elérnünk. És amennyiben még ez sem lesz elég, természetesen van ötletünk további optimalizálásra is.

Köszönjük a türelmet!
Dátum: 2012.07.31. 13:32:52
Holnapra ismét tervezünk egy leállást. 10 órától, nagyjából 1 óráig fog tartani. A játék teljes adatbáziskezelését egy másik szerverre telepítjük át, ettől drámai teljesítményjavulást remélünk.
Dátum: 2012.07.30. 15:34:51
A Relikviák menüpontban most már a hűség záloga is megvásárolható.

Aki az elmúlt 60 napban, aranydukátért vette meg az aukciós házban, és szeretné a dukátot visszakapni és inkább 100 őskövet fizetni érte, írjon az ügyfélszolgálatunknak.