Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Miklós

Dátum: 2012.09.21. 14:18:29
Paco terjedelmes postjára még reflektálnék.

Amit folyamatosan ragozol itt, nagyon popularistán hangzik, csak sajnos egy árva szó sem igaz belőle.

Mutatok egy igencsak konkrét példát: a szubplazma kikapcsolhatóságáért te lobbiztad tele a másik topicot, és én rögtön azt mondtam, rendben, lehet róla szó, máris kiírok róla egy szavazást.

Természetes, hogy minden egyes fejlesztést a játékosok érdekében találunk ki és fejlesztünk, és mindig maximális mértékben figyelembe vesszük a véleményeket és kéréseket. De nem CSAK a te véleményedet. Másokét is. Ha ez fáj, akkor is próbáld kicsit objektívabban szemlélni a dolgokat. Köszönjük szépen!
Dátum: 2012.09.21. 14:07:00
Nagyon egyszerű oka van annak, hogy miért nincs olyan opció, hogy "nem kérem a fejlesztést."
Ez a fejlesztés a játékosok egy részének hasznos lesz, egy részét nem érdekli, senkinek sem lesz hátrányos. Ha lehetne arra szavazni, hogy "ne legyen" akkor bizonyosan a "nem érdekli" leszavazná, csak azért, hogy másnak se legyen jó.

Ha pl. valaha lett volna szavazás arról, hogy a játékban legyenek-e ősköves tárgyak, az ingyenes játékosok nyilván leszavazták volna.

Ha lett volna szavazás arról, legyen-e EH, a VFesek leszavazták volna.

Ha lett volna szavazás arról, hogy lehessen-e portyázni, leszavazták volna.

Stb.

Szóval olyanról szavazni, hogy legyen-e, csak akkor van értelme, ha valakiknek ez hátrányos változást jelent.

Ahogy itt sokan írták, attól, hogy van egy piros link az eddigi csatáid alatt, a karaktered semmilyen hátrányt nem szenved el, max. a büszkesége sérül. Persze ez is fontos szempont, épp ezért tesszük az opciót kikapcsolhatóvá.

Aki azon problémázik hogy az állataid hogy le fogják verni stb. azt kérem olvassa el a szubplazmás topicot is, a karaktert SEMMILYEN hátrány nem éri, nem sebződnek az állatai, nem szívnak tőle LE-t stb az egyetlen egyáltalán kérdeses dolog az ÉP sebződés volt.
Dátum: 2012.09.20. 15:37:36
Elkészült az új ügyfélszolgálati rendszerünk.

Nem kell külön emailt írni, a jobb felső sarokban látható sárga segítség gombra kell kattintani, és a "levelet írok az ügyfélszolgálatnak" gombbal lehet nekünk írni. Nyomon tudod követni, hogy áll a problémád, válaszoltak-e rá, továbbitották-e valahová. Közben tehetsz fel újabb kérdést, és ha választ kapsz, visszakérdezhetsz, vagy lezárhatod és értékelheted a kérdést.

Reméljük, hasznosnak találjátok ezt az új fejlesztést.
Dátum: 2012.09.20. 11:40:57
A beállíthatóság leprogramozása a sok kivétel és feltételkezeléssel együtt kb. annyi lesz, mint maga a szubplazma használat. Épp ezért biztos szeretnék lenni benne, hogy erre a sok munkával járó kényelmi funkcióra ténylegesen azoknak van szüksége, akik fenntartják a játékot.
Dátum: 2012.09.20. 11:19:09
A Szubplazma topicban ígértnek megfelelően itt egy szavazás.

Ami lehetőségek felmerültek:

1.) Lehessen beállítani, hogy nem támadhatnak szubplazmával. Nyilván akinek ilyen beállítása van, az nem birtkolhat szubplazmát.
(Ezzel összesen annyi probléma lehet, hogy a játékban bizonyos esetekben a jutalom lehet szubplazma is, akinek ilyen beállítása van, az ettől a jutalomtól elesik.)

Értelemszerűen, ennek az opciónak nem kell feltétlenül nyernia a szavazásban ahhoz, hogy megvalósuljon, csak látni akarjuk, mekkora igény van rá.

2.) Ha valakit szubplazmával támadnak, állatainak a morálja nőjön.

3.) Ha valakit így támadnak, vagy ne sebződjön egyáltalán, vagy legfeljebb a max. ÉP-je 15-20%-kát veszíthesse el (legyen akkor 15%).
Dátum: 2012.09.20. 11:11:23
Paco: a számokat nem hasból vettem. Olvasd el a leírást, maxos AF képességnél 5% esély van a szubplazma szerzésére. 50 x 0.05 = 2.5 szubplazma naponta. A relikviát nem fogja minden aktív játékos megszerezni (sőt!), mondjuk hogy a fele (de ezzel felülről becsültem). 2.5/2=1.2 szubplazmás támadás jut egy aktív játékosra. Csakhogy nyilván sokan fogják a passzív játékosokat is támadni (küldetést ezeken is ragyogóan lehet teljesíteni, LE is jár érte) tehát becsülhetően egy játékosra átlagosan csak 3-4 naponta jut 1 ilyen támadás, amiből semmilyen hátránya nem származik. De ha jelentős igény van rá (de csak akkor!) berakhatjuk, hogy ha valaki prémium tag akkor ha akarja, beállíthassa, hogy őt ne támadhassák. De ami Isten Kardja írt is jó ötlet, hogy legyen vmi pici jutalom, pl. állat morál növekedés a legyőzöttnek. Rakok is ki erről szavazást.

Ariel: a szubplazma célja nem az, hogy véglegesen mindenki számára tökéletesen megoldja a portyacélpont problémát. Egyszerűen csak enyhíteni próbálja azt. Nem feltétlenül jelenti ez azt, hogy minden nap kell egyet portyáznod szubplazmával. Megteheted azt is, hogy felgyűjtöd, és akkor használod el, amikor tényleg szükség van rá (esemény alatt, háború alatt, vagy amikor a KH épp a katakombában van). Plusz ne felejtsük el azt sem, hogy ha most valakinek még van elég célpontja, attól elkezdheti gyűjtögetni, és később, amikor már kevesebb lesz, akkor ott lesz neki egy szép mennyiség.

Kvnoemi: nem tudom, hogy egy adott VFesnek hasznos lesz-e a szubplazma vagy sem (szerintem az, hogy van-e elég portyacélpont, az nem EH-tól v VF-től függ), de a lényeg, hogy a szubplazma nem ad +LE-t, ezért nem tudja ellensúlyozni azt, ha az ősdrágakő a VFesnek jobb LE/TP-t ad. Ezért szüskéges, hogy az ősdrágakő mindenkinek egyformán legyen hasznos.

Idézet: Helion1988 - 2012.09.19. 20:22:56
Őszintén szólva kicsit értetlenül állok eme fejlesztés előtt...
Lényegében amit egyáltalán nem értek az az, hogy miért kell egy játékbeli problémát (ami jelen esetben a célponthiány és talán a vadászat le növelése), ennyire bonyolultan megoldani. miért kell egy teljesen új dolgot kitalálni (új név, új tárgy- vagy én nem is tudom mi ez-, új rendszer), ami rengeteg fejlesztést igényel kezdve a buktatók kiküszöbölésével (amiből ha nem tévedek így hirtelen felmerült 1-2).

A KH önmagában nem megoldás. A VU egy PVP játék, a KH tagjai viszont NPC-k. Sokkal uncsibb gépi ellenfeleket ütni, mint valós karaktereket.
A probléma így néz ki:
"Jó lenne több játékossal csatázni, nem mindig ugyanazt a 10 arcot ütni minden nap."
A megoldás:
"Lehetőség legyen más játékosokkal is csatázni."
A probléma:
"Senki nem szeretné, ha toronymagasról szétvernék, megölnék az állatait stb."
A megoldás:
"Az ilyen, hatótávon kívüli támadásnál ne legyen ÉP veszteség, állat ájulás stb."
Még mindig probléma:
"Ja de én vagyok az überpók és eddig senki sem tudott szétverni, a büszkeségem csorbát szenvedne ha naponta 20-an elvernének ezután."
És másik probléma:
"Ha korlátlanul üthetek 1. szintű inaktív karaktereket és ugyanúgy megkapom a LE-t és teljesül a küldetés, minek kockáztassak azzal, hogy szitnemnek megfelelő ellenfeleket találok?"
A megoldás:
"Ilyen, korlátlan távra történő támadásra csak igen korlátozott mennyiségben legyen lehetőség."
Még egy kérdés:
"Minek ezt bonyolítani? Minek tárgy hozzá? Legyen mindenkinek napi 1 ilyen portyája és kész."
Válasz:
"Egyrészt, mindig jobb, ha a játékban vannak új célok, új megszerezhető dolgok, amik nem csak úgy pottyannak az öledbe, meg kell dolgozni kértük. Másrészt, a tárgy jobban beosztható, gyűjthető stb."
Amit írtál:
"Rengeteg buktató rengeteg fejlesztés."
Válasz:
"Nincs semmilyen fejlesztés a fenti problémára, ami ennél egyszerűbb lenne. A buktatók kiszűrésére hoztuk létre ezt a fórum topicot."
Szóval a helyzet az, hogy az ilyen fejlesztések általában nem random pattannak ki az agyunkból, hosszas problémaelemzés eredményeként kerülnek ki megoldásként.

Idézet: Helion1988 - 2012.09.19. 21:01:12
Mi az oka egyébként ennek a nagy "VF ellenességnek"? Miért jobb Miklóséknak az Eh mint a VF?

Szó sincs VF-ellenességről. Mindössze arról van itt szó, hogy a tárgy pontosan ugyanolyan erős legyen a VFeseknek és az EHsoknak is. Pontosan ugyanannyival növeli a LE/TP-t mindenkinek. Egyébként egy EHs kevesebbet vadászik, mint egy VFes, tehát ez a fejlesztés valójában pont, hogy a VFeseket tápolja.

Idézet: Popeye72 - 2012.09.20. 04:56:33
Jól értettem? A szubplazmát csak EH-sok tudják használni, tehát a VF-esek ismét ki lesznek zárva (0LE, sok +TP) a szinte ingyen tápból, és még +TP-t is kapunk?
Az ősgyémántot a VF-eseknél lekorlátoznátok, viszont használhatják az EH-sok is méghozzá korlátozás nélkül?

Huh, szerintem te valamit nagyon félreértettél, olvasd vissza még egyszer a posztokat... A szubplazmát bárki használhatja, nemcsak az EHsok, az ősgyémánt "korlátja" azaz hatása (LE/TP) pedig pontosan azonos mindenkinek.
Dátum: 2012.09.19. 18:13:37
Craslorg: talán az lenne a legjobb, ha felfelé és lefelé ütve a legnagyobb még üthető szinttávnak megfelelő LE-t és TP-t adnánk.

Paco: Egyrészt az ilyen támadások igen ritkák lesznek. 20 portyából kb. 1. Másrészt több játékos közt is oszlanak meg. Tehát nem fog túl gyakran előfordulni, hogy "porba aláznak". Ha valaki bejön hozzád, okkal teszi: lehet egy múltbeli sérelemért, vagy mert piszkáltad a szövi társát v bármi más okból. De legalább megvan a lehetősége - anélkül, hogy neked bármi kárt okozna. Az éremnek két oldala van. Te nem akarod, hogy bárki meg tudjon támadni. Van, aki viszont lehetőséget szeretne rá kapni, hogy legalább egy-két alkalommal, tét nélkül csatázzon veled. Ennyi kompromisszum belefér. Ettől nem leszel erősebb vagy gyengébb.
Dátum: 2012.09.19. 17:03:38
Idézet: Truth80 - 2012.09.19. 15:59:50
Miklos, nem eleg ha VF 0 TP 0 LE-vel a vegen beallitja a kuldetes szamlalo az LE/TP aranyt?

Igen, azt hiszem ez ugyanazt az eredményt hozza ki végül. És Gtr2-nek is igaza van, akkor senki nem fog bátorságból felfelé ütni.

Idézet: Offsboy - 2012.09.19. 16:10:57
Idézet: Miklós - 2012.09.19. 15:55:44
A kínzókamrában még nem látom, hol a probléma

A probléma az, hogy ha 100. szintűként lebeszélés miatt be tudom kamrázni a HT-s szövi 15 magas szintű tagját

Ok köszönöm! Erre nem gondoltam, felfelé kinzókamrázás. Akkor azt hagyjuk, pedig jó lett volna. Vagy esetleg úgy, hogy fefelé távon kivül ütésnél nincs csak kamra?

Craslorg: a szubplazmát pls ne variáljuk át. Portyázni az EHsnak megéri a LE/TP miatt, meg a VF-esnek is a küldik miatt. Tehát ott a LE-n nem kell tuningolni, a célponthiány ami probléma.

Az ősgyémántnál (ami egyébként darabonként kb. 1.5 VD-nyi LE-t jelent, vagyis ha minden óriás lényre jut, átlagban +10% LE) VFeseknek azért kell a felezés, mert a VFesnél ha egy 140-es, az EHsnál egy 70-es LE/TP portya átalánnyal számolunk, akkor ha mindketten +10%-kot kapnak akkor a VFesnek ez +14, mig a portyásnak csak +7 LE/TP-t jelent. Ez csak akkor lenne oké, ha cserébe a portya LE-t tuningolná a szubplazma, ami nem lesz. Szóval ha mindenkinek +7 LE/TP-t akarunk adni, akkor sajnos a VFesnél csak +25% bónuszt adhat az ősgyémánt.
Dátum: 2012.09.19. 15:55:44
Igazatok van, a küldetések miatt muszáj adni valamennyi TP-t akkor is, ha nincs EHja. (azt a minimális mennyiséget, amit lehető legnagyobb szinttávra támadásnál kapna az illető.)

A kínzókamrában még nem látom, hol a probléma (már ahhoz képest, ahogy jelenleg működik, ami önmagában egy probléma )

Az ősgyémánttal kapcsolatban: valóban pongyola volt a fogalmazás, a lényeg, hogy a VF-esek ebből az effektből ne profitáljanak duplán, tehát nekik az ősgyémánt csak +25% LE-t kell, hogy adjon.
Dátum: 2012.09.19. 15:19:00
Ja igen, amit még nem irtam le:
Az állatok fejlődnek ilyenkor is. A támadó játékos ha veszitene, akkor sem bukik LE-t, és akkor sem kap a másik TP-t, a visszaélések elkerülése végett. A támadó játékos sebződik normálisan, de kiégett őskövet ő sem bukik de úgy igazságos ha az állata neki sem sebződik. Ha a támadó nyer, LE-t TP-t csak akkor kap, ha van EH-ja. Szkrarabeusz és büntető tárgy nem működik ilyenkor.

Igen, a relikvia a bolygó ura eseménynél lesz nyeremény, és félévente újra megszerezhető lesz.

A tárgy ugye portyázásnál használható, de vadászat során lehet szerezni.

Ennek lesz egy párja is, az ősgyémánt, de az ennél jóval egyszerűbb, azt talán nem kell ennyire kivesézni: portyázás során lesz esély szerezni (ugyanúgy relikviával AF képességgel max. 5%), és a vadászat során az óriás méretű szörnyből szerzett LE-t növeli 50%-kal (a VF ezt a bónuszt nem duplázza), minden óriás szörnynél elhasználva 1 ősgyémántot.
Dátum: 2012.09.19. 14:52:08
A közeljövőben bekerülő új esemény, "A bolygó ura" terveink szerint egy új tárgyat hozna a játékba, erről szeretnék most egy külön topicot nyitni, mindenki elmondhatja a véleményét.

szubplazma (egyéb): Ha van szubplazmád, és megnézel egy karaktert, akit a szintkülönbség miatt nem támadhatnál meg, kapsz egy sárga támadás gombot, ha az egyéb támadási feltételek teljesülnek és legalább 60% életpontja van. 1 szubplazma árán megtámadhatod (LE-t csak akkor kapsz, ha van EH-d, állatot, játékost nem sebzel ilyenkor, kiégett őskövet nem lopsz).

szubplazma detektor (relikvia). Vadászat során van 2% esélyed, hogy találsz egy szubplazmát. Fél évig működik.

szubplazma (AF képesség): Ha van szubplazma detektorod, megnő az esélyed a sikerre, szintenként 1%-kal. Költség: 10 AF pont. Max. szint: 3.


Alapvetően ez a fejlesztés a "portyacélpont hiány" problémán szeretne segíteni.
Korábban volt szó arról, hogy szeretnénk világok közti portyázást pont ebből a célból. Erről a tervről még nem mondtuk le, de ez időigényes, mivel sok technikai nehézséget kell leküzdeni.
A fenti dolog jóval egyszerűbben megvalósítható. Mi értelme lenne?

1.) További portyacélpontok annak, aki ebben eddig hiányt szenvedett (Lehetőség kínzókamra feltöltésre, küldetések teljesítésére, esemény alatt kvóta elérésére)
2.) A vesztes játékos nem szenved semmilyen kárt. (mondjuk talán valamennyi Ép vesztés beleférne, de maximalizálva, pl. a max ÉP 20%-a).
3.) Aki akarja, kipróbálhatja, hogy hogyan szerepelhetne egy tőle túl messze levő játékossal szemben (ezt ugye arénával csak szövitársak ellen lehetett kipróbálni)

Az, hogy direktben a karakterlapról kell a támadást indítani kicsit macera, hiszen lehet, hogy több karaktert is meg kell nézni, amíg egy támadhatót találsz, de sajnos technikailag ezt csak így tudjuk megoldani.

Várjuk a véleményeket.
Dátum: 2012.09.19. 12:46:20
Köszönjük a szavazatokat!

Ahogy a szavazás megnyitásakor írtam, a bugjavítások mellett jelenleg Baraty "tehermentesítésén" dolgozunk, azaz ügyfélszolgálati rendszer tökéletesítésén és a külföldi szövegek hatékonyabb átültetésén. Azt is írtam, hogy erre nagyjából 2 hét kell, ebből 1 hét már eltelt. A következő héten tehát nekilátunk a szavazás nyertesét, a Napi Rutinokat leprogramozni. A várható fejlesztési idő nagyjából 1 hét, tehát összesen kb. 2 hét múlva fog elkészülni. Utána pedig az új esemény leprogramozásának fogunk nekilátni, amely a Landragór után fog következni. Az eseménynaptárat hamarosan pontosítjuk ennek függvényében.

Jerikó: a tranzakció kezelésről, sajnos ehhez a teljes adatbázis kezelésünket át kell alakítani, ez elég sok munka, és mindenképpen lassítaná a játékot. Kérdés, hogy érdemes erre 1 hónap munkát rááldozni, és megkockáztatni hogy a játék lassul, vagy elviseljük ezt a 0.01%-kos hibahatárt. A probléma amúgy is akkor jön elő főleg, ha laggol a szerver, ugye a bontás ezen segített, ill. most izzítottuk be a memcache-t, amivel további látványos gyorsulást sikerült elérnünk.
Dátum: 2012.09.14. 12:44:36
Szövetségi küldetésekkel kapcsolatban javítottunk néhány dolgot:

- Ha valaki a top50-ben van, és ezért szorzót kap a szintlépéshez szükséges TP-re, akkor ezt a szorzót most már figyelembe vesszük a szövetségi küldetés jutalom feltételnél. Pl. ha valakinek 100.000 TP kell alapban a szintlépéshez, de 1.5x szorzója van, és így csak 150.000 TP megszerzése után lép szintet, a maximális jutalmat már 2 szintépés után meg fogja kapni. (a jelenleg aktiv küldetésekre is vonatkozik)

- A "lépjetek X szintet" szövetségi küldetésnél is figyelembe vesszük most már a szorzót. Eddig X értéke az aktív tagok létszáma volt. Most X-et elosztjuk az aktív tagok szntlépés szorzójának átlagával.

- Aki nem volt teljes jogú tag (nem töltötte fel a lélekkutat) beleszámított a szövi küldetések célszámának meghatározásába, de nem tudott segíteni a küldetések végrehajtásában. Ezt mos megváltoztattuk, a nem teljes jogú tagok nem számítanak bele a célszám meghatározásába sem.
Dátum: 2012.09.13. 12:43:11
A fejlesztési időről: a felsoroltak mindegyikére nagyjából 1 hét, plusz minusz néhány nap, az AF képesség+megaesszenciák vmivel rövidebb, a sok apróság a listáról több. Az időt olyan dolgok nyújták meg, ami a feladat összetettségétől független: tervezés, tesztelés, és a közben beeső egyéb dolgok (bugjavitások, egyéb problémák kezelése stb).

Idézet: Kocos - 2012.09.13. 06:47:46
Sajnos van sok regi bug, amik honapok, vagy epp evek ota vannak jelen. Peldaul, hogy a poartya ablakban megjelennek olyanok akiket nem lehet utni, vagy az, hogy 15% folott nem enged tamadni.
De van olyan is, hogy X tulajdonsagfejlesztesbol egyhez nem vonta le a LE-t, 2-3 csatabol is megkapom a sisakkristalyt. tehat egy csomo egyidejusegi problema.


Sajnos ezek olyan dolgok, amiket valószínűleg sosem fogunk tudni teljesen javítani. Ezt el kell fogadni, egy kellően összetett programban mindig lesznek ilyenek. Olyat ne kérjetek hogy amig nincs bug a játékban, addig ne is foglalkozzunk mással, mert akkor a fejlesztés végleg megállt. Azokat a bugokat kell javitani amik gyakran és következetesen előjönnek, és zavarják a játékmenetet, nem azokat, amik nagyon ritkán, képtelenség őket előidézni/javitani (és ezért irtózatosan sok időt emésztene fel), és/vagy nem igazán zavarják a játékmenetet.
De ahogy írtam, Baraty a bugokat folyamatosan javitja. Ha valakinek ezzel még mindig problémája van, legyen szives egy részletes buglistát közzétenni azokról a dolgokról, aminek a javitása eddig elmaradt és fontosnak érzi. Egy listát egyébként adtam most is Baratynak erről, ezeken dolgozik.

Az en kis naiv agyammal azt gondolom, hogy az automata ugyfelszolgalat reszet kell, hogy kepezze a jatekon beluli leirasok pontositasa.


Hasonlóan meddő próbálkozás lenne. A játék folyamatosan változik, új dolgokkal bővül, amik sokszor meglévő dolgokra vannak hatással. Ha valaki talál valami hibát, pontatlanságot, azt javitjuk, de ilyet ne kérj, hogy "akkor most álljatok neki, nézzetek át mindent, és esküdjetek meg hogy attól kezdve soha semmiféle pontatlanság nem lesz."

Ugye a térkép után a Landragór normál ütemben lesz?

A Landragór nem fog elmaradni, nyilván ha lesz új esemény akkor azt az események sorába be kell majd szúrni, Landragór elé vagy mögé.
Dátum: 2012.09.12. 22:52:42
Igen egy rangsorolás jobb lett volna de sajnos ilyet nem tudok. Szavazzatok arra ami a legfontosabb, és utána legfeljebb megint kirakunk egy szavazást a maradék négyre. (vagy mivel a szavazat módositható, 1 hét után lezárjuk, eredményt hirdetünk, és akkor lehet a maradék 4-re átrakni).

Bugok tömkelege - Baraty 2 hét szabin volt, most a bugokat javítja. W5 beragadt aukció, szövi küldi jutalom stb minden javitva lesz. Ha 2 nap múlva még mindig van vmi, amit nem korrigáltunk, kérem jelezzétek emailben nekünk!
Dátum: 2012.09.12. 22:03:23
Olvasd el ezt, mielőtt szavazol!

Jelenleg több, teljesen kész dokumentáció is van a tervezőasztalon. Volt egy listánk a találkozóról, hogy milyen fejlesztések állnak sorban, ezekről ebben a topicban írtam:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,810.0
Bolddal megjelöltem, ami közben elkészült.

Jelenleg az ügyfélszolgálati rendszeren dolgozunk, hogy a problémákat gyorsabban, hatékonyabban meg tudjuk oldani, és Baratynak ne kelljen ezek megoldásával tölteni a fél munkaidejét, erre az adminok is képesek legyenek. Ez még legalább 2 hetet vesz igénybe. Természetesen a bugokat közben is javítjuk.

A véleményeteket szeretnénk kérni, hogy utána mi következzen.

1.) Új megaesszenciák és új AF képességek, lásd:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,820.0

2.) Napi rutinok. Kijelezzük, hogy milyen, naponta végrehajtandó feladatok vannak, ezekből mi készült el és mi nem. Ezenkívül a több napi egymás utáni belépést hűségjutalommal honoráljuk. A fejlesztési dokumentáció már elkészült, további részletek itt a fórumon.

3.) Szintküldetések. A végzet templomához kapcsolódó feladatrendszer, amit szintenként egyszer lehet megcsinálni. Elsődleges célja hogy a kezdő játékosoknak több tennivalót adjon, de hozzáférhető lesz minden játékosnak. A kezdőket segítő egyéb tervezett lépések: gyorsabb vadászat, minimum LE mindenképp jár portyáért, szakértelmek 2. szinttől, kalandok 1. szinttől. Státusz: Fejlesztési dokumentáció elkészült.

4.) Fennmaradó apróságok a talis listáról (ami nincs bolddal megjelölve)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,810.0

5.) Egy új esemény. Ez is már komplett meg van tervezve, a címe A bolygó ura.
"Évek teltek el azóta, hogy a végzeturak visszahódították a Felszínt és elpusztították az Ellenség utolsó egyedeit. Aztán megküzdöttek számos egyéb nehézséggel, bezárták a világot végigtomboló óriássárkányt, Landragórt, és legyőzték a xenomorfok seregét. Eljött az idő, hogy eldöntsék: ki a leghatalmasabb, ki az, akit uralkodójukként választanak. Ki lesz végül a bolygó teljhatalmú ura... Az Ellenség ezeréves uralmának rettenetes mementójaként magasodik a horizont fölé az Irtózat Piramisa. A halált hozó építmény tetejére eddig még senkinek sem sikerült élve feljutnia. Most eljött az idő: aki elsőként jut a piramis csúcsára, az lesz a bolygó ura..."
Az esemény három hétig tart. Ez idő alatt kell az Irtózat Piramisának minél több szintjét leküzdened. Minden szintért, amin túljutsz, busás jutalum üti a markod. Az pedig, aki elsőnek jut a csúcsra, a bolygó ura címet viselheti egészen addig, amíg a következő verseny során kihívója le nem taszítja trónjáról. A piramisnak hét szintje van, minden szintnek csak akkor kezdhetsz neki, ha az előzőt teljesítetted.

Természetesen mindenre sort fogunk keríteni, most egyszerűen csak arra vagyunk kíváncsiak, mi jelenti számotokra a legmagasabb prioritást.
Dátum: 2012.09.12. 21:36:57
Javítottunk egy hibát a manaregenerációban. A manaregenerációt adó tárgyak nem jól működtek, 100% bónusz nem felezte a maxba regenerálás idejét, hanem 0-ra csökkentette.

A huzalozott reflexekben is volt egy hiba, ahogy sokan jelezték, a korlátlan szakértelmeknél ha a turbó mértéke nagyobb volt a szakértelemnél, akkor is a teljes turbó bónuszt megadta a program.

A javítások mellé egy apró, de régi ígéretünk: a 15 kritikus varázslat küldetésben a 15-öt 12-re csökkentettük.
Dátum: 2012.09.06. 21:33:18
Felírom a listára, de most elég sok fontosabb dolog áll sorban.

Jelenleg az a problémánk, hogy a Baratynak túl sok idejét köti le, hogy olyan problémákat oldjon meg, amit az adminok nem tudnak. Sőt, mostanra már eljutottunk odáig, hogy nekem is sok időmet köti le, hogy olyan problémákat oldok meg, amiket a külföldi adminok nem tudnak. Jelenleg zajlik az ügyfélszolgálati rendszer átalakitása. Az adminok a játékosok teljes history-ját meg fogják tudni nézni, mindenfajta problémát meg fognak tudni oldani önállóan, és a játékosok ezt nem egy emailezgetős rendszerben, hanem a játékba beépitett ügyfélszolgálati rendszerben tudják majd nyomon követni.

És akkor remélhetőleg a Baratynak végre több ideje lesz a tényleges fejlesztésekkel foglalkozni.
Dátum: 2012.08.31. 16:25:08
Kocos: egyetértek azzal, amit írsz, a végtelenített képességek a legjobbak, de egyben veszélyesek is, nehéz belátni a következményeket. Mindenesetre igazatok van, törekedni kell minél több végteleníthető képesség berakására. Az alternativában is egyetértek, ezért csináltunk egymást kizáró képességet korábban is. Több kellene, töröm a fejemet még rajta.

Idézet: BaalCain - 2012.08.31. 15:21:18
1. Miklósék keményen dolgoznak-valahol.
Eközben szembesültek azzal, h elröppent néhány hónap és egyes beígért fejlesztések 2-3-4 hónapos csúszása miatt és a rátok sem nézek dolog miatt a nép elkezdett hőbörögni.


Adtam egy teljes listát a terveinkről, de ott nem mondtuk, hogy ez 1 v 2 hónapon belül fog elkészülni. Egész egyszerűen egy terv volt, haladunk velük, ahogy tudunk. De hogy tudjátok, mit dolgoztunk keményen (valahol )

Látható fejlesztések:
A tali óta elkészült:
- huzalozott reflexek
- karakterlap / tárgylista komplett reformja
- chat
- végzet templomához beígért javitások, szintlépés lassításos javítások
- szétválasztottuk a játékot php és adatbázis szerverre
Ezek elkészítése azért elég komoly munka volt. Ráadásul a chat integrálásánál nem várt probléma keletkezetett, az összes javascript rutint újra kellett írni, és ebből elég sok gond is adódott.
folyamatban van:
- ügyfélszolgálati ticket rendszer

Ami nem látható annyira, de nekünk fontos:
- A fejlesztések átvitele a külföldi doomlord verziókra
- Baraty tehermentesítése, hogy több ideje jusson a játék fejlesztésére, mivel jelenleg rengeteg ideje megy el azzal, hogy
1.) olyan problémákat old meg, amit csak ő tud. Ezért készül az ügyfélszolgálati rendszer, és ezért bővítjük az adminok lehetőségeit. Az ügyfélszolgálati rendszert nem Baraty csinálja, de az admin funkciókat neki kell megcsinálni
2.) a külföldi verziók szövegeit konvertálja. Ehhez készül egy rendszer, ahol a szövegekkel Baratynak már egyáltalán nem kell foglalkozni, ha bármi változás újdonság van a megfelelő nyelvi admin ezt meg tudja oldani. De ezt a rendszert most Baraty csinálja.
Az 1.)-2.) pont most elég sok időt elvesz, viszont pont az a céljuk, hogy Baratynak több ideje jusson utána újdonságok készítésére.

Ha ezek megvannak, haladni szeretnénk a követketkező, beígért dolgokkal:
- új AF képességek és megaesszenciák
- napi rutinok képernyő és szint-küldetések
- idén szeretnénk még egy új eseményt is
Dátum: 2012.08.31. 14:58:18
Kocos:
A portyát és a vadászatot lehet piszkálni, de csak úgy, hogy az egyensúly ne romoljon. Tehát pl. nem rakunk be egy AF képességet, ami egyszerűen megnöveli a portyáért kapott LE-t úgy, hogy a vadászat oldal nem kap valamit ennek ellensúlyozására.
A kábitós dolog azért merült fel, hogy a kábitást hasznosabbá tegye, nem azért, hogy a harc egyensúlyát változtassa. nekem pont ez a gondom vele, hogy piszkálja az egyensúlyt Eszünkbe se jutott hogy a medált piszkáljuk. Ha nem tetszik a képesség, kihagyható.

Idézet: Ariel - 2012.08.30. 18:44:17
Több tucatnyi új képességet kellene behozni a rendszerbe, hogy a játékos valóban érezze, hogy van választási lehetősége. Hogy az alternatív fejlődés valóban alternatívákat biztosítson, és ne egy egyenes utat kelljen végigjárnia mindenkinek. Ennek, az új képességeket elnézve nyoma sincs.


Az AF képességek tervezésekor a következők a fő szempontok:
- Amit a játékosok szeretnének és hasznosnak találnak
- Nem borítja fel a játékegyensúlyt
- A fejlesztési idő arányban van azzal, hogy a képesség mennyire hasznos a játékosoknak

A javaslataiddal kapcsolatban:
tetoválás végtelenségig fejleszthető, de csak egy bizonyos fokú különbség számit. Van itt egy logikai bukfenc. Azt mondod, egy hatás, ami ad +10 IQ-t a karakternek, haszontalan, mert előbb-utóbb mindenki megszerzi. Ezzel a logikával tárgyakat se érdemes venni, mert az is lesz mindenkinek. Ezt a képességet nem azért veszed meg, mert ettől előnybe kerülsz, hanem mert ettől nem kerülsz hátrányba. Gyakorlatilag ugyanazt jelenti! Nem győztél meg, hogy egy képesség, ami csak korlátozott mértékű +IQ-t ad AF-ért, haszontalan.
tüskés bőr végtelenségig fejleszthető, de csak egy bizonyos fokú különbség számit. Nem tudom, ez mennyivel jobb. mennyire nyomjam fel, 300-ra? v 500-ra? Ki tudja, ebből mennyi a haszontalan fejlesztés? És hogyan viselkedjenek az epikus lények, nekik mekkora szakértelmet szabad adni? Plusz a tulajdonságnál felhozott érvek.
kivégzés. Azzal önmagában nincs gond, ha egy AF képességgel olyasmit fejlesztek, amit LE-ből is fejleszthetek, ilyen képesség már sok van. Más erőforrás. Annak nincs értelme, hogy már van portya LE-t növelő AF képesség, és mellé kitalálunk még egyet.

Offsboy: a +5 EH ezt elég egyszerűen lekezeli, nyilván összeadódik rablás agyarral és minden egyébbel.

Ha valaki úgy érzi volt olyan ötlete, ami megfelelt az általam felsorolt kritériumoknak és mégsem került fel, küldje el nekünk emailben!