Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Miklós

Dátum: 2012.11.30. 12:46:22
Kocos: a feladatokon szinte biztos, hogy változtatni fogunk valamennyit legközelebb. A hétvégi indulással az a gond, hogyha valami gond van, én egyedül nem feltétlenül tudom megoldani.

Dr_Faktor: a nyakláncot viselni kell ahhoz, hogy működjön, és nem erősödik.
Dátum: 2012.11.30. 10:08:19
Idézet: Kocos - 2012.11.30. 09:56:11
Az irtózat nyakéke bugos, ha jól látom.

Mi a gond?
Dátum: 2012.11.30. 08:37:42
Gratulálok az elsőként befutóknak! Nem hittem volna, hogy lesz, aki ilyen gyorsan végez. Az Irtózat Maszk szerintem még nincs is teljesen készen, de Baraty a mai napon megcsinálja. Remélem a hétvégén ki tudjátok magatokat aludni Azért ne felejtsétek el, a győzelem még nem garantált, aki néhány napon belül szintén teljesíti a piramist és kevesebb dekrétumot használ, megelőzhet.

A szintenként használható dekrétumok száma azért lett 3-ra megemelve, hogy egy alacsonyabb szintű karakternek is lehessen legalább elméleti esélye, hogy magasabbra jusson. Lehet, hogy a következő piramisnál legalább a felső két szinten ezt lejjebb kellene venni.

A toplista díjak pont azért ilyenek, amilyenek, mert a toplista elsősorban a dicsőségről szól, magát a tápot mindenki megszerezheti időtől függetlenül, ez így volt és lesz minden eseményünkben. Ez pont azért van így, Klarinet, hogy a dolog ne a dekrétumokról szóljon.

Syabo: az irtózat nyakék szintje (és így erőssége is) a te szintedtől függ!
Dátum: 2012.11.29. 21:11:42
Lanmaffia: a szubplazma detektor már működik most is, tudsz vele szubplazmát találni, ha megszerzed, csak még támadni nem tudsz más játékost a szubplazma felhasználásával.

Craslorg: a 80. szintű állatot nem lehet visszaállítani, különben a küldetés annyi is lehetne hogy költs 10 őskövet és vmennyi LE-t. Ez épp erről szól, hogy legyen tétje a dolognak. Megéri-e neked ledarálni az egyik kedvencedet a jutalmakért... Egyébként ha utánaszámolsz, ezt a küldetést még össze is lehet hozni úgy, hogy a kedvenced ne sérüljön, ha van egy elfekvő, tartalék dögöd ami legalább 40-es szintű, és egy jó adag templomkristályod. Nyomatod az állatot ezerrel, viszed minden harcba, és 60. szint környékén rátolsz 200 templomkristályból minden állatodra +20 szintet. De tény, hogy ez a feladat a köv. Bolygó Ura eseménynél már könnyebb lesz.

Rolikam: igen, így van, ahogy írod, 3 fölött minden dekrétum 8 órával növeli az időt a végső elszámolásnál.
Dátum: 2012.11.29. 19:27:03
Baalcain: az ősdrágakő beállítás már meg is van, a Beállítások alatt be lehet kapcsolni. A szubplazma is meglesz reméljük holnap, de legkésőbb hétfőn. A kiírt épületekből is gyorsan meg tudjuk csinálni, amelyik csak minimális programozást igényel, ezzel nem lesz gond.
Dátum: 2012.11.29. 15:50:17
Sajnos a szubplazma programozása ma már biztos nem fog elkészülni, csak holnap. Elnézést kérünk!
Dátum: 2012.11.29. 12:59:48
Idézet: PsyChoTickTack - 2012.11.29. 12:44:30
na várjunk csak! szintenként beváltható a dakrétum? vagy az egészre van ütemezve

A 3 dekrétumos limit 1 szintre vonatkozik.

Akinek vadászattal volt ilyen problémája, kérjen írjon nekünk. Elvileg előfordulhatott ez, ha vadászat közben rádportyáztak. Baraty javította a problémát. És igen az állatelfogás is számít vadászatnak.

A maszk egy relikvia, tehát nem kell felvenni más tárgy helyére, tárgylistából adja a bónuszokat.
Dátum: 2012.11.29. 11:18:54
Beraktunk egy külön sárga kiírást a piramis alá, hogy alulról kell kezdeni mert úgy látszik sokaknak nem volt ez egyértelmű, meg hogy van egy Leírás amit érdemes elolvasni.
Dátum: 2012.11.29. 11:00:15
NoFear, még egyszer beidézem egy korábbi hozzászólásomat:
Az eddigi összes eseményben minden nyeremény megszerezhető volt, szinttől függetlenül, itt sajnos nem így lesz. Ez egy kompromisszum: ezt az eseményt úgy terveztük, hogy a magasabb szintű karaktereknek több feladatot és több kihívást kínáljon. Ha a piramisban csak és kizárólag olyan feladatok lennének, amelyeket egy 3. szintű karakter is meg tud oldani, akkor az egész nagyságrendekkel gyengébb játékélményt kínálna. Azonban a piramis egy alcsonyabb szintű karakter számára is nagyon jó jutalmakat fog adni a szintjéhez képest, és mivel kb. fél évente ismétlődni fog, aki most nem tud eljutni a csúcsig, annak legalább meglesz a cél, hogy mit kell elérni 6 hónap alatt a karakterével.

Idézet: Syabo - 2012.11.29. 10:35:35
Az irtózat nyakéke?
Irtóztató Maszk?
Szubplazma detektor?
Ősdrágakő detektor?

Az irtózat nyakéke egy nyaklánc, elég tápos statokkal, a szintedtől függ, hogy melyiket kapod.
A detektorok relikviák, lehetővé teszik, hogy vadászat során szubplazmát, ill. portyázás során ősdrágakövet találj.
Az Irtóztató Maszk szintén relikvia, harci statokat növel. Fél évig működik, utána átváltozik medállá, továbbra is adja azokat a statokat, csak nagyságrenddel szerényebb mértékben.
Dátum: 2012.11.29. 10:32:29
Ahogy Craslorg is írja, ezt már előre tisztáztuk, hogy az alacsonyabb szintű karakterek nem juthatnak el olyan sokáig, viszont nekik az első néhány szint teljesítése is megfelelő kihívást jelent, és ehhez mért jutalmat is kapnak. Sehol sem írtuk azt, hogy a teljes piramist mindenki teljesítheti.

Paco, olvasd el a hozzászólásaimat. Az utolsó téglás feladat miatt írtam, hogy hamarosan lesznek új épületszintek, és az energiakristályosító szintjét már most felemeltük 32-re.
Dátum: 2012.11.29. 10:16:10
Az alsó sort kell csinálni. A 100 kiégett ősköves feladat nem az első sorban van.
Kérek szépen mindenkit, hogy mielőtt nekiáll, olvassa el a leírást! (Leírás gomb, felül).

Baraty azt mondja vmilyen fájlt nem másolt fel, ezért az első 1 percben a teljesített feladatot nem számolta Ha vmilyen kisebb dolog (portyáztál egyet és nem számolta) kérlek csináld meg még egyszer. ha vmilyen komoly dolog, írj az ÜSZnek küldj screenshotot és természetesen segítünk.
Dátum: 2012.11.29. 10:08:01
A bolygó ura esemény elindult, a karakterkép melletti ikonra kattintva vagy az Egyéb menüből lehet elérni. Ezzel együtt a következők kerültek be a programba:
AF képességek (új képességek: szubplazma, ősdrágakő. Entitásvadászat: 20-ról 25-re nőtt a maximális szint)
Energiakristályosító maximális szintje 30-ról 32-re nőtt.
Néhány napon belül lesznek további új épületszintek is.
A Beállítások alá (hamarosan) bekerül egy gomb, ahol megadhatod, hogy vadászat során használsz-e ősdrágakövet vagy sem (a jelenlegi és az alap beállítás az,hogy nem).
Mindenkinek sok sikert kívánunk!
Dátum: 2012.11.29. 09:56:55
Igen, természetesen lesz egy toplista, külön fülön.

Még egy megjegyzés: lesz a piramisban egy küldetés, amiben ősdrágakövet kell elhasználni. Most jöttünk rá, hogy ez nehézséget okozhat, mivel az ősdrágaköveket vadászatnál automatikusan elhasználod. Ezért még a mai nap során berakunk a beállítások alá egy lehetőséget, hogy ki/bekapcsolhasd, hogy használsz-e ősdrágakövet vagy sem. Ez amúgy is hasznos, hiszen fel lehet őket spejzolni akkorra, amikor kellenek.
A beállítás alapértelmezése az lesz, hogy nem használsz el ősdrágakövet, tehát amíg nem készül ez el (a mai napon meglesz) addig is mehettek nyugodtan vadászni, az ősdrágakövek nem fognak elhasználódni.

Még 4 perc...
Dátum: 2012.11.29. 09:42:22
Én úgy gondolom hogy a végső toplistában a többség (vagy mindenki) az összes feladatot teljesíteni fogja. Itt a sorrendet az fogja meghatározni, hogy az UTOLSÓ feladatot mikor csinálták meg, és mennyi dekrétumot használtak (ugye beraktuk, hogy a 3 fölött használt dekrétum mindegyike 8 órával növeli ezt a végső időt). Szóval szerintem teljesen mindegy, hogy vki 10-kor v 12-kor vagy 16 órakor áll neki, ezen nem fog múlni, az egészet úgysem lehet 1 vagy 2 nap alatt teljesíteni (remélem nem cáfoltok meg )

Ja igen, és előre elnézést kérünk, de szerintem induláskor elkerülhetetlen, hogy lassabb lesz a szerver, mindenki ott akar lenni induláskor.

És akkor indul a visszaszámlálás... még 18 perc...
Dátum: 2012.11.28. 19:14:29
Ma még egyszer alaposan végigteszteltünk mindent, úgy tűnik, minden rendben van.

Igyekszünk mindent loggolni, de azért ha bárkinek bármi problémája van az esemény során, és ír az ügyfélszolgálatnak, próbáljon megadni minden lehetséges információt, hogy megkönnyítse a dolgunkat, beleértve (ha megoldható) screenshot mellékleteket is. Mindent többször alaposan kiteszteltünk, szerintünk nincsen hiba, de bármi megtörténhet. Szóval ha egy küldetés pl. azt kéri, hogy "rabolj 1000000 LE-t", a küldetést teljesíted, de nem adja meg a gép, akkor mellékelj screenshotot a zsákmányról és add meg a csata sorszámát is nekünk.

Az esemény holnap, 10 órakor, az eredeti terveknek megfelelően indul, és 3 hétig fog tartani.
Dátum: 2012.11.26. 19:25:13
Attól tartok, a szubplazma tényleg nem lesz jó semmi másra, mint amire kitaláltuk mivel megvenni nem lehet, ezért eladni sem, sajnálom. Max ha egyszer berakjuk majd a játékba, hogy lehet tárgyakkal üzletelni, akkor majd jól elcseréled vkivel
Szerintem nem maradt le semmi.

Igen, nyilván a bevezetéskor automatikusan elad annyit, hogy ne legyen több a kelleténél.
Idézet: Kocos - 2012.11.26. 13:46:38
Idézet: Miklós - 2012.11.26. 12:12:37
A szövetségi kutat növeld meg 5%-kal küldetés ne fix mértékű legyen, nagyon nagy kútnál ill. kisebb taglétszámnál a % legyen kevesebb.


Ezt kifejezetten ellenzem. Ez olyan tobb tapot kerek jellegu keres, aminek nem szabad helyt adni. A tagletszamtol fuggove tett limit meg azt eredmenyezi majd, hogy par embert kileptetnek a szovik, mielott felveszik a kuldit, akik aztan visszalepnek, es beepitik a szukseges LE-t. Ha ez utobbi megis megvalosul, akkor legyen egy minimum letszam, ami alatt nem csokken tovabb a szukseges kutnoveles merteke.


Ez nem teljesen így van. A többi küldetés már eddig is az aktív tagok számától függött. Itt csak arról lenne szó, hogy ez a % is az aktív tagok számától függene. Tehát 10 v több aktív tag 5%, kevesebbnél kevesebb.
Végzetúr tervek 2012. november
Az alábbi sorrend egyben prioritási sorrend is.

Jelentősebb fejlesztések

Bolygó ura esemény (kész, tesztelés alatt, csütörtökön indul)

Új AF képességek. (fejlesztés alatt)
Mágia tulajdonság adni fog varázslatelnyelést egy bizonyos AF képesség kifejlesztése után.

Szövetségi épületek.
Az élet fája. Fejlesztési doksi már ki van rakva, a többi, alábbi épület hamarosan bekerül.
Energiaszentély: 75 a max szint.
Mesteri építészet III (gyakorlótér és védőfal szintje tovább nő)
Palota 50. Hatása: 29. szint felett minden további 4 szint +1 öltözetet és + 1 vezetőkészséget ad.
Mágustorony 50. Minden 20 feletti szintje 0,33%-al csökkenti a mágia tulajdonság fejlesztési költségét.
Kennel 72. Megnöveli az időt, amennyire az állatot el lehet küldeni gyakorolni.
Alkímista labor 75. Növeli a gyakori, szakértelmet növeli esszenciák hatásfokát és hatóidejét.
Átokpiramis 50. 20. szint felett minden szintje egyel növeli a transzdestructiód hatékonyságát az átkozott végzetúr ellen (maximum annyival amennyi eleve volt). Ezen felül szintenként 3%-al csökkenti a megátkozott végzetúron lévő segítő kéz hatékonyságát (kivéve olyan végzetúr ellen akinek negatív LE diffje van).
Régebbről: Bánya (korábbi tervek alapján). Taláne erre már nem feltétlenül lesz szükség.

Karakter átmozgatása egyik világról a másikra (csak fiatalabb világról régebbire), akár nemzetközi világok között is.

Mentor rendszer. Minden új játékosnak lehet egy mentora a régi, tapasztalt játékosok közül. A mentor adhat segítséget szóban (üzenet, chat), és fizikailag is, adhat vmennyi LE-t, segíthet a lélekkút beépítésben és sok másban. Cserébe, ha a tanítvány fejlődik, abból a mentor is profitál.

Epikus kalandok - minden 10, de csak 100. szinttől és ha legalább X kalandot teljesített. A jutalom szerencsekerék ritka kincs.

Világok közti portyázás egyelőre parkolópályán (ehelyett van a szubplazma) de világok közti bajnoki viadalt tervezünk!

Lady Alveriel szerű toplista, ahol azonban táposabb jutalmak vannak, nemcsak az első 3-mat jutalmazzuk, hanem sokkal többet. A feladat hetente változik.

Nem harci varázslatok (Aurri ötlete alapján)

Állatok evolúciója. Lehetőség az állatok különleges kiképzésére, továbbtenyésztésére, egyedi képességekkel való felruházására.

Új lélekgyémántért megvásárolható tárgyak, alacsony szintre is. Pl. gyógyító italt, kritikus esélyt növelő (de a másikat csökkentő ital).

Sisakszilánkért megvehető elhasználódó tárgyak.

Szint küldetések. A végzet templomához kapcsolódó feladatrendszer, amit szintenként egyszer lehet megcsinálni. Elsődleges célja hogy a kezdő játékosoknak több tennivalót adjon, de hozzáférhető lesz minden játékosnak. A kezdőket segítő egyéb tervezett lépések: gyorsabb vadászat, minimum LE mindenképp jár portyáért, szakértelmek 2. szinttől, kalandok 1. szinttől. Státusz: Fejlesztési dokumentáció elkészült.

Apróbb dolgok

A szövetségbe belépek oldalon csak az aktiv szövik jöjjenek fel. Aki még nincs szöviben, az a napi rutinok oldalon lássa azokat a szöviket,
amiket legutóbb alapítottak és beléphet hozzájuk.

Nagy fókuszkristálynál kevesebb legyen a maximum (15-20). Viszont ha betelik, a leggyengébbet automatikusan adja el a gép aranydukátért. Ha ez megvan, lehet újakat csinálni.

állatgyakorlásnál a confirm irja ki, hány órára küldöm el az állatot.

Levágott csp/pp visszaadása. Ha valakinek elmúlik a prémium tagsága és a gép levágja a csp-t / pp-t, akkor ezt vissza lehessen kapni 10 őskőért.

Aukciós bugok kijavítása (néha nem megy le az aukció). Kincs licitnél néha 2x kapja meg a tárgyat.

Fenti (öltözetváltós) sávba tudatturbó váltás.

Térkapus csatáknál látszódjon, volt-e kincs.

Huzalozott sebgyógy mindig max ép-1-be rakjon

bajnoki epikus térkapus stb csaták átrakhatók legyenek archivumba. A bajnoki megoldható, a többi sajnos nem. Archivumban 3-nál több oldal is megnézhető legyen. A bajnokin is meg lehessen nézni a cuccokat, mint portyánál.

Lopás. A lopást szeretnénk megváltoztatni, hogy ne az abszolút értéke számítson, hanem a két karakter szakértelmének a különbsége. Ezenkívül valószínűleg megcsináljuk, hogy a KH-tól lehessen (minimális mennyiségben) kiéett őskövet lopni.

Alkímista labor. esszenciáknál kiirni hogy mi az a katalizált esszencia. A felejtés esszenciából ha legalább 10 van, ne találj többet.

Szövi küldiknél inkább hátralevő feladat legyen kiirva.

Entitás kincsnél jelenjen meg a kép is, hogy látni lehessen az gyűrű v nyaklánc.

A játékban bizonyos helyen a sok szöveget question markokkal helyettesíteni, ami akkor ad infót ha ráviszed a kurzort.

Szövi top listánál kiírni, ki hány küldetést csinált meg.

Kviz admin tudjon megjelölni kérdést (jóváhagyottat is) és ezekre az adminban rá lehessen szürni.

Templomnál ha újat kapna rákérdezzünk, hogy biztos akar-e új templomot kapni. Ha kérhetsz új templomot, sárguljon ki a gomb.

++Amit még a fentieken kívül Ti kértetek:

Aktuális eseményre gyors gomb a karakterkép mellett.

Aukciós tárgyak frissítése: az elavult / haszontalan tárgyakat töröljük, és berakunk helyette néhány új tárgyat.

Szövetségi versenyes V4-en a szövetségek tagléglétszámát 6-ban korlátozni, hogy a verseny érdekesebb legyen (és hogy legyen verseny).

A szövi küldetéseknél az inaktív karakterek (pl. katakombában pihenők) kevésbé számítsanak valamilyen módon.

A relikviával jutalmazó esemény során a nyerető relikviák száma bővüljön.

A szövetségi kutat növeld meg 5%-kal küldetés ne fix mértékű legyen, nagyon nagy kútnál ill. kisebb taglétszámnál a % legyen kevesebb.

Chat maradjon minimalizálva következő belépéskor. Online szövi tagok legyenek láthatóak, ha ezt engedélyezik. Ha privátban rádírnak ugorjon fel a chat. Chat optimalizálása androidos telefonra.

Kis szövik felzárkóztatása epikussal: csökkentett licit idő (akár magasabb kincseskamra szint által), gyakrabban ugorjon a kincstábla. megvásárolható epikus ellen egyszer használatos "epikus rakétavető" ami nagyon sokat sebez az epikusba.
Dátum: 2012.11.24. 21:56:06
Idézet: Maci - 2012.11.24. 21:29:32
igen csak rövid volt a VU fórum fent a kisteremben.

Igen, volt a kezdésnél kb. 10-15 perc csúszás a korábbi programok miatt, viszont a végén nem akartam hosszabbítani, nehogy vki lemaradjon a tomboláról, mint a múltkor. Viszont aki akart, még ott maradhatott, és kérdezhetett.