Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Miklós

Dátum: 2013.04.02. 14:40:18
Nem értem, mi a gond, Kocos...

A pókoknak igy is van elég célpontjuk, nekik nem éri meg mozogni szvsz. és a pók mindenhol pók De amit irtok, azok épp hogy ellenérvek a teljes világösszevonásra.

Az időátállitásos problémák miatt elég sok dolguk lett mára, max holnap fog ez csak bekerülni.
Dátum: 2013.04.01. 11:27:39
Kiirtam a hírekbe is, a hűségbónusz nullázódást mindjárt orvosoljuk, mindenkinek beállitjuk maxosra.

A templommal csak holnap tudunk foglalkozni, akinek sürgős irjon ÜSZ-re és megcsinálom neki.
Elnézést kérünk a kellemetlenségért.
Dátum: 2013.04.01. 11:26:17
Sajnos az óraátállítás csúnya áprilisi tréfát űzött velünk. A hűségbónuszok resetelődtek, ill. a templomoknál a X egymás utáni napon át... stb küldetések is nullázódtak sok játékosnál. A hűségbónuszt beállítjuk mindenkinél maximumra most azonnal. A templomi küldetésekkel valószínűleg csak holnap tudunk kezdeni valamit, aki ír annak ma beállítom, de holnap próbálunk erre globális megoldást. Lehet 1-2 egyéb probléma is az óraátállítással, ezeket az ügyfélszolgálaton keresztül próbáljuk megoldani. Elnézést kérünk a problémáért!
Dátum: 2013.04.01. 00:28:53
sziasztok, ha mindenkinek nullázódott az vmi globális probléma lehet. Üsznek nem kell irni, utánanézünk és igyekszünk sürgősen javitani. köszi a türelmet!
Dátum: 2013.03.31. 23:39:48
Igazatok van, egy újonnan induló, 3x sebességű világon vannak feladatok, amik sehogy sem jók az elején. A játék előbb kér állateledelt, minthogy szerezni lehetne, stb. Ezekkel a feladatokkal normál sebességnél nincs gond, de itt valamit kell kezdeni. Talán a legegyszerűbb, ha a dekrétumozásra alacsony szinten V4-en az őskő mellé adunk valamilyen más alternatívát (kiégett őskő, lélekgyémánt stb)

Az állatidomitós feladatot pedig globálisan könnyíteni fogjuk.
Dátum: 2013.03.30. 22:12:08
Idézet: Offsboy - 2013.03.30. 17:06:08
Sosem fogom megérteni mire ez a nagy titkolózás az ilyen alap infókra. Hacsak nem az, hogy egyáltalán ne lehessen észrevenni, ha valami nem működik megfelelően. 2-3 hete készítettem egy elég komplett tesztelést a közelharci sebzésre vonatkozóan (Cras se talált hibát benne), amiből gyönyörűen kijött, hogy a VT medálok SEMMIT nem adnak a közelharci sebzéshez, elküldtem ÜSZ-re, hogy wasistdas, hol a hiba (az én rendszeremben is lehet persze a hiba, ezt is elfogadom ha rámutatnak), jött a válasz, hogy most sajnos nincs idő rá, hogy megnézzék, majd valamikor. Akinek kell, privátban elküldöm a számolásokat, akár hibakeresési jelleggel.

Egyszer próbálkoztunk vele (Ősök Városa) hogy minden képlet publikus. Katasztrófa volt, a játékosok folyamatosan vitáztak, mert megpróbáltak utánaszámolni mindennek, de nem mindig sikerült, és valami irdatlan tömegű idő ment el azzal, hogy minden egyes ilyen kérdésnek utánanézzünk, és elmagyarázzuk, hol számolt rosszul az illető. A VU alapképletek publikusak egyébként, de minden részletbe menő technikai dokumentációt a fenti okból nem fogunk közzétenni. Ezt egyébként nem is teljesen értem, amit írsz, N. szinted volt X medálod, utána vhány szinttel később volt 5-tel több, közben változtak a tulajdonságaid, a tárgyaid, az af képességeid, az ellenfelek azonos tulajdonságai, fogalmad sincs, melyik csatában épp mennyit dobott a random mire, hogy a manóba tud gyönyörűen kijönni ebből, hogy az a +5% nem működik? De jogos, ennek utána kell nézni, úgyhogy kipróbáltam, vettem egy tesztkaraktert a tesztszerveren, ráütöttem egy térkapus szörnyre, körönként 2000 sebzés. Adtam neki 400 templomi medált, körönként 9-12000 sebzés. Szóval szerencsére a templomi medál működik.
Dátum: 2013.03.29. 14:24:16
Látom van még mindig, aki szeretne világösszevonást. Szeretném, ha leírnátok, hogy miért lenne jó az, ha minden toplistán, viadalon stb. kétszerannyi emberrel kéne versenyeznetek, felakkora esélyetek lenne mindenféle sikerélményre. És ha van olyan, aki úgy érzi, hogy teszem azt 3 dologban volt eddig első, nem szeretne most hirtelen 10. helyre visszaszorulni egy világösszevonás miatt, az is nyugodtan írja ezt le...
A célponthiányt egy középmezőnyben levő karakternél pedig érvként hagyjuk, célponthiánya kizárólag az élmezőnynek van (most itt ne térjünk ki a pókokra akiknek esetleg az a gondja, hogy nem találnak elég óvatlan karit, akit le lehet rabolni).
Manapság minden játékban inkább az a koncepció, hogy gyakran sok új világ, hogy mindenkinek lehessen sikerélménye, és csak akkor vonják össze őket, ha a világok kihalnak, V1-V2-n ilyen nincs...
Én sokkal jobban szeretem a rámerőltetett dolgoknál, amikor szabadon dönthetek.
Eyébként a világok közti bajnoki ötlete már igy is felmerült, de azért ennek az implementálása nem triviális.

A csak fiatalabb világról lehet öregebbre mozogni témáról pedig, a nyitó topicom pontosan erről szólt, hogy ezt meg lehet-e engedni oda-vissza.

Szóval még egyszer:
1.) Világösszevonás most biztosan nem lesz (a későbbi jövőben persze bármi elképzelhető).
2.) A karakter transzfert kedden be fogjuk élesíteni, a kérdés csak annyi volt, hogy lehessen-e visszavelé is mozogni (kivéve V5-re) de úgy tűnik ez a kérdés eldőlt, lehet majd mozogni.

A legális multizás témára később majd visszatérünk, a fenti linkben megadott cikkben mindent megtaláltok ezzel kapcsolatban, a fent vázolt ötleteiket pedig felírom átgondolásra és esetleges későbbi megvalósításra, köszönöm szépen a javaslatokat!
Dátum: 2013.03.28. 16:42:38
Köszönöm a sok hozzászólást!

Inaktív karakterek törlése. Az alacsony szintű inaktívakat szoktuk törölni, a magas szintűeket viszont nem. 2 okból, egyrészt, bármikor visszajöhetnek, másrészt, plusz célpontot jelentenek portyázáshoz. Ráadásul attól, hogy az inaktívakat kitöröljük, nem lesz több aktiv kari

Két világ összevonása. Én a számokat jobban látom, mindkét világon sok aktív karakter van, és sok játékos játszik mindkét világon, tehát a teljes összevonás fel sem merült. Tudom, hogy vannak játékok, ahol hetente indítanak új világot, futnak pár hónapig, utána a többség megunja, és összevonják őket, de mi nem ezt a modellt követtük. Természetesen ha egy világ nagyon "kihal" akkor lehet szó erről, de senkinek a játékát sem akarjuk elrontani. Gondoljatok bele, 2 világ kétszer annyi játékosnak lehetőség, hogy első legyen egy vagy több kategóriában. Miért kéne ezt elfelezni. Itt inkább egy lokális problémáról van szó, a topon jóval ritkábban vannak a játékosok, ott inkább van igény a transzferre. Tömeges vándorlástól én nem tartok, de ha teszem azt V2-ről a top20 karakter átmegy V1-re, csak a 10. helyezett marad ott, akkor ő egyből 1. lesz az adott világon. Szerintem ez nem feltétlenül rossz dolog. Én is játszottam olyan játékban, ahol második voltam, egyszerűen fizikai képtelenség volt, hogy utolérjem az elsőt. Az egyetlen megoldás az lett volna, ha megunja vagy abbahagyja...

Legalizáljuk a több karakterrel való játékot egy világon. Ezzel nem lenne gond, ha a játék nem lenne alapvetően ingyenes. Egy fizetős játékban senki sem fog tucatszám olyan plusz farm accountokat nyitni csak azért, hogy kisebb-nagyobb előnyhöz jusson ezáltal. Itt viszont ezt ingyen megteheti, csak idő kell hozzá. És sokan nem ismernek határt, nem egyszer bukott már le 20-30 farmot indító játékos. Épp ezért ezt nem engedhetjük meg sosem. Ha megnézitek a jelenlegi policyt:
http://www.vegzetur.hu/index.php?m=jatekleiras&sub=multizas
Elég egyértelmű. A szabályok legalapvetőbb megsértése az, ha valaki ingyenes accountokat indítgat, és/vagy a karaktereivel egymást támadja, vagy szövetséget építget velük. Mivel tárgyakat átadni a játékban nem lehet, más módon komoly visszaélésekre igazán nincs lehetőség. Tehát eddig sem tiltottuk ki azokat, akik pl. egy háztartásból, iskolából stb. játszottak,. vagy akár átmenetileg/hosszabb időre egy barátjuk karakterét gondozták, abban az esetben, ha ezek között a karakterek közt nem volt kooperáció, és a prémium tagság garantálta, hogy nem csak tucatszám indított rabszolga karakterekről van szó. Abban igazatok van, hogy elvben ezt a formáját lehetne legalizálni a "multizásnak". Vagyis programból tiltani, hogy ha több karaktered van, akkor támadják egymást és azonos szövetségbe lépjenek. Ha valaha mégis szükség lesz világösszevonásra, akkor erre kitalálunk majd valamit.

A fenti 3 dolog mellett úgy látom, akkor komoly kifogás nincs a V1-V2-V3 közti átjárhatóságnak, akkor ezt beélesítjük, rendben? A V3-ról még annyit, hogy nincs vele gond, megnéztük, a karakterek szinten erősségben megfelelnek a többi világnak.
Dátum: 2013.03.28. 12:49:08
2 feladaton könnyítettünk:
a templomkristályos feladat most már kevesebb templomkristályt kér.
A 3 végzet templomás zsák helyett a feladat most már csak kettő átvételét kéri.
Dátum: 2013.03.27. 15:43:04
Ha mindkét világon van karaktered, akkor max. annyit tehetsz, hogy a korábbi karit, amivel már nem akarsz játszani, átadod egy másik játékosnak. De két karaktered nem lehet egy világon.
Egyébként a világösszevonás + új világ indítás jó ötlet, csak ez kiszúrás lenne azokkal, akik mindkét világon játszanak.

Nagyon sok statisztikát néztünk egyébként, úgy néz ki, hogy alapvetően nincs probléma, mivel a V1-V2-V3 aránylag fej fej mellett vannak. Egyedül a V5, ami kivétel, ott a top jóval lejjebb van, ezért ha onnan megy át valaki V1-V3-ra, akkor ugye egy top szintlépés lassított karakter megy a nem lassítottak közé. Neki viszont nincs VF-e.
Dátum: 2013.03.27. 14:14:34
Kérésetekre elkészült a leprogramozása annak az új lehetőségnek, hogy karaktert lehessen világok között mozgatni.
Erre elsősorban azért volt szükség, mert bizonyos világokon, bizonyos szinteken kevesebb az aktív játékos, mint máshol.
A kódot úgy készítettük el, hogy csak az újabb világokról lehet a régebbiekről mozogni (tehát V5-ről bárhová, V3-ról V1,V2-re, V2-ről V1-re). De még nem élesítettük be!
A fő dilemmát az okozza, hogy V2-n és V3-on is van már magasabb szintű karakter, mint V1-en. Két kérdésünk, ami főleg a top karakterekhez szól, a következő:
1.) Gondot jelent-e számotokra a top játékosok esetleges, ilyen módon történő "összevonása"? Ez megtörheti 1-1 játékos egyeduralmát, viszont a játék izgalmasabb lesz, újabb ellenfelek, újabb kihívás.
2.) Megengedhető-e az, hogy ne csak felfelé, hanem lefelé is lehessen mozogni (V5-re nyilván nem, de a többi világra igen, hiszen a karakterek szintje hasonló. Egyetlen probléma talán, hogy a V3-on nem lehet annyira pókoskodni, de aki elég erős a szintjéhez képest és van bőven célpontja úgysem fog átmenni, ez inkább a célponthiánnyal küzdő, inaktiv karikkal körülvett játékosokra vonatkozik).
Megjegyzem, hogy a "hobbi-transzferek" elkerülése végett a művelet ára elég borsos, 200 őskő lett.
Dátum: 2013.03.18. 13:35:28
Pontosítok: azt már hónapokkal előbb is tudtuk, hogy a nyári találkozón biztosan lesz akció, de hogy előtte lesz-e valami, bizonytalan volt. De mivel elég sok levelet kaptunk ezzel kapcsolatban, úgy döntöttünk, hogy mindenképpen csinálni fogunk egy húsvéti akciót. A részleteket hamarosan kiírjuk a fórumra.
Dátum: 2013.03.11. 13:10:12
Megújítottuk a játék regisztrációs rendszerét, igyekeztünk egyszerűbbé és szebbé tenni. A hordaválasztás külön oldalon, grafikákkal történik, a usernevet nem kell feltétlenül rögtön az elején megadni, ráér később is, mint ahogy a titkos kérdést is. A karakter avatárokhoz is új képek készülnek, hamarosan ezeket is felrakjuk.
Dátum: 2013.03.04. 16:43:10
Extra klónokat raktunk be a kufár csatában azokra a szintekre, ahol túl kevés klón volt, de ugyanakkor vannak játékosok. Reméljük ezzel már tényleg mindenkinek megoldódik a célponthiánya.
Folyamatban: A játék eleji mentort szinkronizáljuk a Feladatokkal és egyéb játék eleji gyorsító funkciókkal. A mentor most már nem kér kvízkérdést, legendaolvasást és beállításokat, viszont a tutorial végén a játékost rögtön a Feladatokra vezeti.
+1 apróság: a legyen pontosan 0 varázspontod küldetést könnyítettük, legyen 5 vagy kevesebb varázspontodra.
Dátum: 2013.02.28. 14:33:48
Ha valakinek lejár a prémium tagsága, a nem-prémiumos maximum fölötti csp-t és pp-t levágja a rendszer. Ha a belépéskor a prémium tagságot megújítod, a levágott csp-t pp-t visszakapod, de ha olyan cselekvést végzel előtte, ami csp-be vagy pp-be kerül, erre már nincs lehetőség. Most beraktuk a játékba, hogyha valakivel előfordul ez az eset, a prémium tagság oldalon, a prémium megújítása után 3 napig visszakérheti az így elvesztett csp-t és pp-t 6 őskő árán.
Dátum: 2013.02.25. 13:04:54
Kérésetek alapján bekerült a kufár-csaták oldalra egy új szűrő, amivel kifejezetten alacsonyabb szintű klónokat lehet lekérni, szubplazmás támadáshoz. Azt nem tudtuk megoldani, hogy ezeknél a célpontoknál a támadhatósági feltételek mindig garantáltan teljesüljenek, tehát lehet szükség lesz 1-2 próbára, amig valakit sikerül megütni, de azért reméljük ez így is nagy segítséget jelent.
Dátum: 2013.02.23. 22:14:09
Ha több az ősdrágakő, mint amit el lehet költeni, az valóban probléma. És igen, a megoldás egyszerű, pl. az ősdrágaköves AF képesség kiterjesztése lehetővé teszi, hogy ne csak óriási, de nagyobb szörnynél is elhasználd, erről lehet szó.
kivettük!
Dátum: 2013.02.22. 22:06:45
Az állateledeles küldetésnek mindenképpen csinálunk alternatívát!
Dátum: 2013.02.22. 14:49:19
A mai nappal elkészült néhány olyan fejlesztés, amit visszajelzéseitek alapján különösen fontosnak éreztetek:

- Lehetővé tettük a Feladatoknál (4. szinttől), hogy 10 őskő árán egy feladatot teljesítettnek jelölhess. A vadászatos feladatot nem lehet így eldobni.
- Többen jelezték, hogy a kufár esemény során egyszerűen nincs elég célpontjuk. Ezért (csak az esemény időtartamára!) beraktunk a boltba szubplazma csomagot az egyéb kategóriába. Csak akkor vásárolhatod meg, ha 30-nál kevesebb szubplazmád van, és nincs kikapcsolva a szubplazma találás.
- A szerencsekeréknél az ultraritka nyeremények közül kivettük a lélekenergiád.

+1 változás: A relikviák minden világon 100 őskőért voltak megvehetőek. Ha egy világon megvetted a relikviákat, a familiárisok, a hűség zálog és a császári tekercs kivételével minden világon megkaptad. A V4-en viszont minden őskőre 2.5x szorzó van, így vissza lehetett élni azzal, hogy a relikviákat valaki a V4-en kersztül vette meg más világon levő karakterének, jelentősen olcsóbban. Ezt javítottuk, a V4-en a relikviák most már 250-be kerülnek.