Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Miklós

Köszönöm a visszajelzést, akkor ezek szerint segített, amit csináltunk.

A loggolásnak köszönhetően találtunk közben még valamit, ami problémát okozott. A részletekbe nem megyek bele, de egy paradox helyzet állt elő amiatt, hogy a kontinuumszükités leviheti a támadhatóságot 35 percre, mig háborúban csak 1 óránként lehet támadni. Tehát ezt most megváltoztattunk (úgyis többen kérték már régóta amúgy is), a kontinuumszükités működik háborúban is. Szerintünk ez tovább javitja a portya támadhatósági helyzetet.
Dátum: 2013.05.15. 11:29:41
A felvetésemmel kapcsolatban, hogy a végelszámolásnál az egészségre és mágiára ne rakjon a program. Köszönöm a sok kommentet!

Még egyszer átolvastam minden kommentet, és úgy látom, az ötlet nem aratott osztatlan lelkesedést, van, aki nem örül neki, ha a szabályok esemény közben változnak. Úgyhogy akkor ez már így marad, de a következő Landragór előtt térjünk vissza akkor rá, akkor csinálunk majd erről egy szavazást és még az esemény kezdete előtt eldöntjük, hogyan legyen.
Az elmúlt napokban Baraty elég sokat foglalkozott ezzel a problémával. Változtatott, optimalizált dolgokat, timestamp szinkronizáció és egyéb szavak is elhangzottak. Szerintem van rá jó esély, hogy javult a helyzet, de nekünk ezt elég nehéz tesztelni, várunk visszajelzést tőletek is. Illetve most felállítottunk egy debug rendszert, ami az ilyen kudarcot vallot portyákról lementi az adatokat, reméljük ez is segíteni fog.

Megértem, hogy nem akartok egy teljesen random ellenfelet, még akkor sem, ha nincs más. Viszont ha egy konkrét ellenfelet (azaz a klónját) akkor és annyiszor tudsz támadni,amikor csak akarsz, ez eléggé egysíkú játékot eredményez, nem lesz benne semmi kihívás, mert mindenki folyton ugyanazt az egy "optimális" karaktert fogja ütni, szerintem ez nem jó ötlet.
Dátum: 2013.05.13. 12:57:45
A nyitó tpoikban ez azért nem jött elő, mert bevallom, én erről teljesen elfeledkeztem, és senki sem dörgölte az orrom alá, hogy erről volt szó korábban.

Kocosra gondoltam, hogy ő legszivesebben az egészet a mágiára kérné, gondolkodtam is rajta, hogy lehet ezt úgy megoldani, hogy ő is elégedett legyen. A választhatóság jó megoldás, de ez eléggé megbonyolitja, ezt még átgondolom.

Arról, hogy valaki nem vett eddig részt, mert úgy gondolta, nem éri meg. Az eseményből még nagyon sok idő van hátra, lehet még bőven tápolni. Azt hogy megéri nem éri meg, gondolom mindenki közvetlenül az esemény indulásakor, a végleges szabályok kiirásakor, de legkésőpbb a 2. napon tudta eldönteni, amikor meg lehetett nézni, hogy milyen jutalom fog járni az eddigi töltésre. Csak nem volt olyan aki a 2. nap után gyorsan ellőtt 600 csp-t vadászatra, vagy igen? Olyan se volt, aki bőven a Landragór indulása előtt az összes csp-t ellőtte, mondván hogy bármik is lesznek a szabályok, neki nem fogje megérni, ugye? Meg azért a minimum jutalmak (szerencse, stb) miatt valamennyit már amúgy is mindenki rakott bele.
Dátum: 2013.05.13. 10:57:25
A francia szerveren is lesz Landragór, de valamivel később. Ott nem lesz még Bolygó ura, azalatt lesz ott a Landragór.

Közben eszembe jutott valami, amiről még tavaly beszéltünk a megéri-nemérimeg témában. Konkrétan, hogy a jutalom, amit a végén kiadunk, NE kerüljön egészségre és mágiára, csak a másik 4 tulajdonságra. Szeretnétek ezt? Még megoldható.
Hát ez is lehet, mintegy "hibajavitó algoritmusként" hogy valaki feljön a portyalistában, akkor azt mindenképpen meg tudom támadni ezzel a módszerrel. Mondjuk ez nem segit azon, akinek egyáltalán nincs, vagy túl kevés célpontja van.

De igen, ha ezt a dolgot leprogramozzuk, akkor az mellesleg használható arra is, hogyha valaki feljött a portyalistában, azt mindenképpen tudd támadni.

A klónok mindig 100%-kosnak számitanának.
Ez nem a régi rendszer helyett lenne. Mellette. ha akarsz, támadhatsz ugyanúgy, mint eddig. De ha nincs kit, lenne egy ilyen gomb.
Szkarabeusz - ha a random célpontnak van, akkor azt bizony megkapod. De a szkarabeuszt az ettől védő AF képesség óta én nem érzem parának. Annyi LE-vel kell támadni a szkarabeuszost, amennyit az EH-ért kaphatnál, és akkor még mindig nagyon pluszosan jösz ki a csatából. Arról meg, hogy "erősebb" ellenfelet kapsz. Ez a gomb főleg azoknak kell, akiknek nem hemzsegnek a célpontok. Aki ezek mellett a környék leggyengébb karaktere, az a normál portya gombot sem nagyon tudja használni. Nekik amúgy is inkább a VF és szubplazma kombó való akkor.
A következő a helyzet ezzel a témával kapcsolatban. Az elmúlt napokban szántunk rá időt, de egyelőre sajnos nincs eredmény. Egy informatikai paradoxont kéne felöldanunk, és nem tudom, hogyan. Viszont. Baratynak támadt közben egy elég jó ötlete, véleményezzétek.

A portyalistán lenne egy gomb:
véletlenszerű ellenfél megtámadása.
Ha ezt megnyomod (nyilván akkor, ha a portyalistában nem jön fel szimpatikus célpont) akkor a gép próbál keresni neked egy végzeturat -3 és -7 szint között. (ha nem talál, akkor szélesíti a keresést, legrosszabb esetben - pl. top lista tetején állóknál - megtalálja a KH másolatodat).megnézi, hogy ezt a Végzetúr támadható-e. Ha igen, megtámadod. Ha nem, készít róla egy virtuális klónt, és támadhatóvá teszi (100% ÉP, 3 óra alatt 0 támadás, szintje támadhatóságon belül legyen stb). És ezt a klónt fogod megütni. Az exploitok kivédésére a LE-jét korlátozzuk, a segítő kezet levesszük, de a többi stat marad. Igy ez a gomb mindig tud majd adni egy garantált célpontot, persze lesz benne valamennyi lutri.
Dátum: 2013.05.10. 15:34:48
Egy kis update akkor a témával kapcsolatban: ha Baraty a szerver szétválasztás végére ér, akkor ezt meg fogjuk csinálni, köszönöm a hozzászólásokat és Birka javaslatát még egyszer. Természetesen a végleges fejl. doksit felrakom majd még véleményezésre.
Dátum: 2013.05.10. 11:58:38
Az epikus kincsesláda most már nemcsak epikus tárgyakra, hanem 200 pechpontra is beváltható.
Dátum: 2013.05.10. 11:57:42
Nem kell aggódni, azért ez olyan sok fejlesztési időt nem vett el. Azért nyitottam róla külön topicot hogy lássam, nincs-e komoly ellenvetés rá. De úgy látom nincs, úgyhogy akkor beraktuk.
Dátum: 2013.05.09. 16:26:03
Az epikus kincsesládával kapcsolatban felötlött pár gondolat:
V4-es karakterek panaszkodtak, hogy a V4-en ez a szerencsekerék nyeremény nem hasznos.
Nem ritka, hogy egy-egy karakternél több kincsesláda is fel van halmozódva.
A Landragór 3. fázisában epikus kincsesládát lehet nyerni, ami sokak számára épp ezért nem lesz vonzó.

Ezért a következő, egyszerű ötletem támadt: az epikus kincsesláda felhasználásakor az epikus tárgyak helyett lehessen egyszerűen 200 pechpontot kérni. Tehát ha olyan nyeri, akinek nincs rá szüksége, akkor egyszerűen átválthatja plusz nyerési esélyre. Az epikus kincsesláda maga egyébként 225 pontot ér, ezért adna vissza 200 pontot. És így a 3. fázis nyereménye is kicsit vonzóbb lenne.

Ja és itt jegyzem még meg, hogy tervbe van véve a szerencsekeréknél is egy komolyabb reform, kéréseitek alapján. Számos nyereményt szeretnénk lecserélni, és új tárgyakat berakni.
Dátum: 2013.05.08. 20:46:30
A platina igy első körben semmi másra nem lesz jó, mint a napi ajánlatok megvásárlására. Se tulajdonságot, se szakit, se mást nem lehet belőle fejleszteni

Kizárólag csakis a mindenki által haszontalannak ítélt, túlhalmozott erőforrásokat lehet majd átváltani. A húségszilánk, őrjöngés itala stb. nem ez a kategória. Ha mindent mindenre lehetne váltani, akkor előbb-utóbb kitalálna rá valami bróken kombót.. Amit ugyan nem hasznos, de már most is lehet átváltani valamire, ami hasznos (tönkrement relik: LE, nagyobb fókuszkristály: aranydukát) azt szintén nincs érteme másra is váltani.

Cavalorn: azt mindenképp el akarom kerülni, hogy állandóan kattintgatni kelljen az átváltásra, teljesen igazad van, de itt erre nem is lesz szükség. Van néhány (6-8) dolog, amit összesen át lehet váltani. Ezeket nem váltod át állandóan. Amikor venni akarsz valamit, és nincs elég platinád, bemész a váltáshoz, és megadod 1 gombnyomással, hogy átváltasz 100 sisakszilánkot. Ha ez nem elég, még átváltasz 2000 lélekgyémántot is. Az AHban egyébként régóta szeretnék én is egy "eladom az összes szemetet aranydukátért" gombot, csak még nem jutott rá sajnos idő.
Dátum: 2013.05.08. 12:40:41
A fejlődés hatalmát is beraktuk a végső jutalomba.

A töltött LE-re nincs semmilyen bónusz, viszont a végén ugyanúgy érvényesül rá mindenféle specializáció bónusz, mint a vadászottra. Az 5%, amit itt említesz, az egyféle "puffer" a csatákból szerzett LE-re. Mivel a csatákból szerzett LE-t csak becsülni tudjunk, ott van egy cirka 5%-kos ráhagyás. Tehát ha simán vadásznál és sajtolnál, akkor 5%-kal kevesebb LE-t kapnál, mint a csatákból és a végső jutalomból összesen. De épp azért irjuk most már ki menet közben a végső jutalmat, hogy mindenki ellenőrizhesse, és lássa pontosan, hogy mennyire éri meg neki.

A sajltolós küldiről: erre most hirtelen sajnos nem tudok megoldást, mivel a landragór közben nincs egyáltalán állatelfogás
Dátum: 2013.05.06. 20:54:10
Köszönöm a segítséget, nekem igy a terv elsőre jónak tűnik!
Dátum: 2013.05.06. 13:59:45
Amiket beígértem:
- +3 ultraesszenciányi bónusz mindenkinek a végelszámolásban
- új relikviák, megaesszenciák a végelszámolásban
- a kapott jutalom menet közben is megtekinthető (a 2. naptól, de mindig csak az előző napig összegyüjtött eredmény látszik)
- a landragór csaták számitanak vadászatnak a feladatoknál (és akkor a templomnál is)
- az epikus kincsesládát nem kell elhasználnod a 3. fázis előtt, mindenképp fogsz találni
azokkal nem lesz gond, van-e még valami, amivel tartozom az event kapcsán?
Dátum: 2013.05.06. 13:11:44
Ha valaki szintet lép, megjelenk egy információs ablak a szintlépésről.
Dátum: 2013.05.06. 13:10:15
Az elmúlt 2 hétben Baraty azon dolgozott, hogy a világokat szét tudjuk választani különböző szerverekre, és ezáltal elkerüljük a Landragór induláskor megszokott túlterheltséget. Emiatt csúszik a beígért portya-célpont lista revízió is (ezzel is foglalkoztunk valamennyit, de sajnos elég összetett a probléma, még nem sikerült megoldást találnunk). Illetve ugyanezért csúszik a napi ajánlatokhoz felhasználható platinák beváltása is. Sajnos elképzelhető, hogy az esemény indulására nem készülünk el a szerverek szétválasztásával, a beígért időpontot azonban nem akarjuk elhalasztani. Ezért a Landragór indulni fog szerdán, de lehetőség szerint kérünk mindenkit,hogy ne az első nap használja el az összes CSP-t a túlterheltség elkerülésére.
Dátum: 2013.05.02. 20:38:04
Kis türelmet kérünk még, jelenleg épp ezzel foglalkozunk.
Dátum: 2013.04.30. 14:36:33
Az epikus kincsesládával mint jutalommal gondolkodtunk, mit lehet kezdeni. Végül arra jutottunk, hogy programból megoldjuk, hogy mindenki pontosan egyet kaphasson (tehát nem baj, ha van már nálad, attól még kaphatsz a 3. fázisban, nem kell őket elhasználni).

Az ősdrágakő problémán is töprengtem, sajnos elég nehéz ezt beilleszteni - ha a csatánál működik, azzal nem jársz jól, ha a végelszámolásban "sülnek" ki, az pedig csak valamiféle extrapoláció lesz, szintén nem biztos, hogy mindenki elégedett lenne vele. Mindenesetre átgondolom, hogyan lehetne ezt úgy megoldani, hogy biztosan senki ne járjon rosszul. De egyelőre az állaspont az, hogy az ősdrágakő az eseményen ugyan nem működik, viszont meg fogjuk csinálni azt, amit korábban ígértünk, hogy akinek 100-nál több ősdrágaköve van, annak 2 sül ki egy óriás szörnynél, és dupla bónuszt kap.

Mivel a csaták 2 CSP-be kerülnek, szubplazma detektorral lehet majd szubplazmát találni (mivel 2 CSP, dupla eséllyel).