Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Miklós

Dátum: 2013.07.01. 21:58:13
A jutalmakon lehet tuningolni. Alapvetően itt az a terv, hogy nem 1-2, hanem hosszú távon akár 50-100. szintű tudásfák is lesznek, amire nem lenne szerencsés, ha kapnál 50 db sorsjegyet, jobb az, ha van közte néhány haszontalanabb tárgy is. Ha nem szeretjük a randomot, lehet fix sorrend is, tehát mondjuk
ősdrágakő, szubplazma, hűségszilánk, templomkristály, sorsjegy, 10 platina, pp ital, ősdrágakő, szubplazma, csp ital, hűségszilánk, templomkristály, ősdrágakő stb.
és akinek 1 tárgy jár, megkapja az elsőt. akinek tiz, az első tizet.

Ariel: igen, a szintlépés szorzót is rá lehet húzni a képletre a teljes korrektség kedvéért.
Dátum: 2013.07.01. 18:18:04
Csináltam egy egyszerűsített verziót. Teljesen ugyanaz, mint az eredeti, csak sokkal egyszerűbben és közérthetőbben megoldva:

Új épület:
A tudás fája.
Előfeltétel: dicsőség piramis 50. szint.
A tudás fája ugyanúgy építhető, mint bármely más épület, két eltéréssel. A manakonstrukció és a lélekkutas építés hatékonysága csak tizede más épületek építésének. És amit beleépítesz, az nem épül bele azonnal, csak napi egy alkalommal, éjjel. Amikor eljön ez az alkalom, az épített LE-t átváltjuk ún. (link)építési energiára(/link), és azt építjük bele a tudás fájába.

Építési költség: a magasabb szintek építési költsége a többi épülethez hasonlóan exponenciálisan fog nőni.

Amikor egy karakter szintet lép, jutalmat kap, attól függően, hogy hányas szintű a tudás fája. A jutalom a szintlépés ablakban és az eseményeknél is megjelenik. A kapott jutalmak száma: tudás fája szint * karakterszint / 300.
Lehetséges jutalmak: ősdrágakő, szubplazma, hűségszilánk, templomkristály, sorsjegy, 10 platina. (ezek közül sorsolunk véletlenszerűen annyi darabot, ahány jár. A lista később bővülhet).

Építési energia
A nagy szövetségek segítenek neked az építkezésben. Ehhez nem kell mást tenned, mint vadászni és portyázni! Minden vadászatért és portyáért kapsz 1 építési energiát (ilyet egyébként a lélekkufárnál is vehetsz). Minden éjjel egy alkalommal a nagy szövetségek által a tudás fájába öntött lélekenergiát elosztjuk a játékosok között az építési energiájuk arányában. Ezt a lélekenergiát csak épületek építésére használhatod, és ha kilépsz a szövetségből, elvész.
Az így végzett építés növeli az építési mennyiségedet, de nem növeli a szerencsédet.

Hogyan működik:
Minden éjjel vesszük az összes építést az összes tudás fájába, és elosztjuk az összes építési energiával. Így megkapjuk, hogy 1 építési energia hány LE-t ér. A tudás fák épülnek annyit, ahány építési energiát kaptak. A kis szövetségek tagjai pedig megkapják ezt a LE-t.
Példa: 3 nagy szövetség egy nap alatt a tudás fájába épít összesen 120 millió LE-t. Ugyanezen idő alatt 500 végzetúr elhasznál 15000 csp-t és 5000 pp-t, és kapnak összesen 20000 építési energiát. Így 1 építési energia 6000 LE-t fog érni.
Korlátozások: szükség lehet egy ésszerű korlátozásra, pl. 1 építési energia minimum 300 LE és maximum 10.000, akkor is, ha kevesebb ill. több lenne.
Idézet: Maci - 2013.06.24. 19:14:44
A részemről várt fejlesztések jellemzői az alábbiak lennének:
- bugjavítások
- játék gyorsítása
- játék olcsóbbá tétele

A bugokat folyamatosan javitjuk, de soha nem fogjuk tudni kijavitani az összeset (ez minden játékra jellemző).
A játék gyorsítását, optimalizálását is folyamatosan végezzük, ez természetes, ezért nem szerepel a listán.
Azt sajnos nem tudom megígérni, hogy a játék árát elfelezzük, elnegyedeljük stb. Arra viszont törekszünk, hogy a játék ne dráguljon, legalábbis az inflációnál nem nagyobb mértékben. Ld. pl. itt vannak a napi ajánlatok, kérésetekre megváltoztattuk, most már gyakorlatilag minden megvehető platináért. Ha a játékba újabb ősköves funkció kerül, akkor az vagy egy másikat vált ki, vagy olyan kényelmi funkció lesz, ami játékidőt csökkent, és nem kényszertáp, amit muszáj mindenkinek megvenni.
Craslorg: azért a felejtés esszencia, mert az ultraspec esszenciát nem lesz az az őrült, aki át akarja váltani
A bronz stb italokat egyébként pont te küldted be de igen, valóban nem müködhetnek ebben a formában.

A listán rajta van MINDEN, amit kérés elhangzott az elmúlt fél évben, a kósza ötletek is, nem feltétlenül fog minden megvalósulni, természetesen minden mérlegelés tárgya!
Balumaci: az ultraimplantokat már korlátoztuk, a végzet medálról is lehet szó csak mennyi legyen az annyi.
Idézet: Lebufe001 - 2013.06.25. 22:20:17
Szerintem ezt úgy lehetne megoldani, hogy a kérdés felkerülne a chatbe mondjuk, és ott indítana a egy témát. Aki jókat, hasznosakat válaszol az kap 1 pontot a kérdezőtől

Jó ötlet, vhogy a chatet használni!
A chatról még valamit: ugye eredetileg ez belelógott a fő ablakba, ezért kértétek, hogy minimalizálni lehessen, ezért mindenki minimalizálja, ezért nem tölti be a funkcióját. Amióta a fő ablak igazitható balra, nagyobb képernyőn teljesen kényelmesen elfér mellette jobb oldalt a chat. Szerintem sokat segitene, hogyha van neki hely (de csak akkor!), akkor a chatet automatikusan beméreteznénk oda, és - kövezzetek meg - de nem lehetne bezárni, de legalábbis alapértelmezettben megnyilna. Ha nem takar le semmit, úgyse zavar.
Idézet: Quellon - 2013.06.26. 00:33:01
HA sikerül életképes mentorrendszert kiépíteni, annak alapfeltétele kell, hogy legyen: semmi játékon belüli erőforrás/jutalom nem járhat érte. Különben kezdődik a kényszertápolás.

Igen ez érdekes paradoxon. Ha nincs jutalom, sokkal kevesebben segitenek. Ha van, akkor abból trükközések lehetnek. Szerintem mindenképpen kell vmiféle jutalom, de vagy szimbólikus (tehát tápot nem ad, csak "disz") vagy ellenőrizni kell IP azonosságot, ill szükség van korlátozásokra (1 mentornak max 3 tanitvány stb).
Végzetúr tervek 2013. június

Összeírtam minden ötletet és javaslatot, amiből válogatjuk, hogy mit fogunk fejleszteni a jövőben:

Szövetségek
Kezdők kútbeépítése:
Ha egy világ elég idős, a kutat gyorsabban tudja tölteni a karakter, pl. kap szinttől függő bónuszt rá.

Szövetségi küldetések:
lehessen közben is bekapcsolódni.
A szövi küldetéseknél az inaktív karakterek (pl. katakombában pihenők) kevésbé számítsanak valamilyen módon.
A szövetségi kutat növeld meg 5%-kal küldetés ne fix mértékű legyen, nagyon nagy kútnál ill. kisebb taglétszámnál a % legyen kevesebb.

Új Szövetségi épületek:
Az élet fája. Fejlesztési doksi már ki van rakva, a többi, alábbi épület hamarosan bekerül.

Szövetségbe való jelentkezés.
A szövetség tudjon feltételt megadni
- minimális építés szintnek a megléte
- minimális szintnek a megléte
A jelentkezők pedig tudjanak az aktiv szövetségekre szürni.

Kis szövik felzárkóztatása epikussal: csökkentett licit idő (akár magasabb kincseskamra szint által), gyakrabban ugorjon a kincstábla. megvásárolható epikus ellen egyszer használatos "epikus rakétavető" ami nagyon sokat sebez az epikusba.

Szövetségi háború reformja.

Világok összevonása, új világok indítása.
Bajnokin ne kapjál azonos szintű klónt!

Mentor rendszer. Minden új játékosnak lehet egy mentora a régi, tapasztalt játékosok közül. A mentor adhat segítséget szóban (üzenet, chat), és fizikailag is, adhat vmennyi LE-t, segíthet a lélekkút beépítésben és sok másban. Cserébe, ha a tanítvány fejlődik, abból a mentor is profitál.

Epikus kalandok - minden 10, de csak 100. szinttől és ha legalább X kalandot teljesített. A jutalom szerencsekerék ritka kincs.

Lady Alveriel szerű toplista, ahol azonban táposabb jutalmak vannak, nemcsak az első 3-mat jutalmazzuk, hanem sokkal többet. A feladat hetente változik.

Nem harci varázslatok (Aurri ötlete alapján)

Állatok evolúciója. Lehetőség az állatok különleges kiképzésére, továbbtenyésztésére, egyedi képességekkel való felruházására.


Új lélekgyémántért megvásárolható tárgyak, alacsony szintre is. Pl. gyógyító italt, kritikus esélyt növelő (de a másikat csökkentő ital).

Sisakszilánkért megvehető elhasználódó tárgyak.


Napi rutinok oldal továbbra is kidob ha vásárolok /dukát, ital, csomag/. Úgy kellene megoldani mint a konstit. Így a fejlesztéssel együtt is feleslegesen sokk a kattolás.

feladatok: ötlet: kétszer egymás után ugyanazt a küldit ne adja ki.

Ha valaki lentről támad nagyon magas szintre, veszithessen akár sok LE-t.

Lehessen öskőért azonnalivá tenni: sebgyógyitás, idomitás, láthatatlanság megszüntetés

A szövetségbe belépek oldalon csak az aktiv szövik jöjjenek fel. Aki még nincs szöviben, az a napi rutinok oldalon lássa azokat a szöviket,
amiket legutóbb alapítottak és beléphet hozzájuk.

Nagy fókuszkristálynál kevesebb legyen a maximum (15-20). Viszont ha betelik, a leggyengébbet automatikusan adja el a gép aranydukátért. Ha ez megvan, lehet újakat csinálni.

állatgyakorlásnál a confirm irja ki, hány órára küldöm el az állatot.
Támadó nevének kiírása a támadási oldalon a confirm ablakba.

Fenti (öltözetváltós) sávba tudatturbó váltás.

Térkapus csatáknál látszódjon, volt-e kincs.

Huzalozott sebgyógy mindig max ép-1-be rakjon

bajnoki epikus térkapus stb csaták átrakhatók legyenek archivumba. A bajnoki megoldható, a többi sajnos nem. Archivumban 3-nál több oldal is megnézhető legyen. A bajnokin is meg lehessen nézni a cuccokat, mint portyánál.

A felejtés esszenciából ha legalább 10 van, ne találj többet VAGY 4 db átváltható legyen más esszenciára a konverterrel.

Szövi küldiknél inkább hátralevő feladat legyen kiirva.

A játékban bizonyos helyen a sok szöveget question markokkal helyettesíteni, ami akkor ad infót ha ráviszed a kurzort.

Szövi top listánál kiírni, ki hány küldetést csinált meg.

Kviz admin tudjon megjelölni kérdést (jóváhagyottat is) és ezekre az adminban rá lehessen szürni.

Templomnál ha újat kapna rákérdezzünk, hogy biztos akar-e új templomot kapni. Ha kérhetsz új templomot, sárguljon ki a gomb.

bajnokin top kategóriában a saját klónodnak legyen medálja, v alacsonyabb kategóriából is lehessen klón, ha a tiedben nincs.

kőműveskanál számitson xenó eventnél is

kalandtalálás esélyét ideiglenesen növelő holmi

vadássz le 15 kis szörnyet csökkenteni a számot.

láthatatlanságnak legyen alternativája, pl. nyerj kincset a kincseskamrából.

őrjöngés italt ha iszol, azt irja ki a csata elején, hogy felhöpintesz egy támadás italt.

Felcser AF képesség: minél magasabb szintről ütnek, annál többet gyógyitson vissza.

mini EH-nál a LE max 100 TP után járjon, különben többet ad, mint a EH.

állatájulás a csatában más szinnel legyen

kvizkérdés besorolását tudják az adminok módositani

Chat maradjon minimalizálva következő belépéskor. Online szövi tagok legyenek láthatóak, ha ezt engedélyezik. Ha privátban rádírnak ugorjon fel a chat. Chat optimalizálása androidos telefonra.

Vadászzsákmánynál:
Jelenleg __ állatot foghatsz be.
Jelenleg __ kalandot találhatsz.

További játékos ötletek: lehetne olyan ősköves funkció, ami nem termelne lét, de segítene egyes dolgokban és élményszámban menne, pl:

- 5 állat viselése egy napra egy hónapban egyszer ****
- 1,1-1,2* TP szerzés egy napra egy hónapban egyszer
- +1 kör entitás és epik ellen egy napra egy hónapban egyszer *
- dupla vastag bőr entitás és epikus ellen egy napra egy hónapban egyszer *
- 55-ös kronokompenzáció egy hónapban egyszer

Bronz energia ital
Hatása: 12 (24) órára megnöveli a tulajdonságokat 10-10%-kal (kivéve egészség és mágia) támadás esetén.
Ára: 5 őskő és szint*1 sisakszilánk

Ezüst energia ital
Hatása: 12 (24) órára megnöveli a tulajdonságokat 25-25%-kal (kivéve egészség és mágia) támadás esetén.
Ára: 5 őskő és szint*3 sisakszilánk

Arany energia ital
Hatása: 12 (24) órára megnöveli a tulajdonságokat 50-50%-kal (kivéve egészség és mágia) támadás esetén.
Ára: 5 őskő és szint*6 sisakszilánk
Dátum: 2013.06.22. 21:23:07
Köszönjük szépen, hogy eljöttetek, reméljük a meleg ellenére jól éreztétek magatokat

Köszi Birka az összefoglalót, a részletes fejlesztési listát majd hétfőn kipostolom.
Az epikus ládát nem akarjuk piszkálni, ne aggódjon senki...
Dátum: 2013.06.21. 16:19:34
Visszakerestem nektek, honnan jön ez az igény.

Több levelet is kaptunk jópár hónappal ezelőtt az ügyfélszolgálaton kereszül, játékosok panaszkodtak, hogy náluk lényegesen gyengébb karakter lépten-nyomon kivégzi őket max. vagy max közeli hp-ról, nem tudnak ellene védekezni stb. Akkor elég sokat leveleztünk ebben az ügyben, én azt mondtam, nem eszik olyan forrón a kását, lehet azért az egészséget is fejleszteni stb. de ahogy számolgattuk LE-ben, ez tényleg igen "bróken" dolognak tűnt. Én akkor leirtam, hogy a kivégzést nem fogjuk legyengiteni, DE arról lehet szó, hogy berakunk védekezési lehetőséget, aminek a fejlesztése ugyanannnyi erőforrásba kerül, mint magáé a kivégzésé.
Egyébként sokat számolgattunk, alapvetően lehet csinálni egy karaktert, aki csak 2 dolgot fejleszt: egészséget (hogy túlélje a varázslat kört) és kivégzést. Hiába van neked 800-as IQ-d, nekem van 20-as, és mégis kinyirlak. Persze megvannak ennek a stratégiának is a hátulütői, de alapvetően akit megölnek vele, az ezeket nem fogja érzékelni. A kivégzés egy igen hullámzó hatékonyságú tulajdonság, eleinte nagyon erős, később gyengül, magas szinten megint erős. Ez attől függ, egy adott szinten mennyire nehéz az ÉP-t növelni, mennyire nehéz a kivégzést növelni, és mennyire nehéz más módon nyerni a harcban.
Dátum: 2013.06.21. 15:20:32
nem tudom, az elmélkedés itt pontosan mit takar - egy 1000-es kivégzésű ember félelmeit, vagy egy külső szemlélő véleményét - de nézzük meg konkrétan a helyzetet egy "kivégzett" karakter szemszögéből.

Valaki néha rádportyázik, és kivégez. (nem tudod, hányas van neki, 500, 1000 esetleg?) A tulajdonságaid, képességeid sokkal magasabbak, mégis mindig kinyír az illető.

Mit fogsz ezután tenni?
1.) nem foglalkozol vele.
2.) feltolod az egészségedet, ritkábban fog kivégezni (de alacsony ép-n azárt továbbra is).
3.) csinálsz egy 300-as kivégzést, akkor csak úgy fog kivégezni, ha sebesült vagy. tehát eltoltál egy rahedli LE-t egy passziv, védekező képességre, ami csak részleges védelmet nyújt.
4.) Te is feltolod a kivégzésedet 1000-re. Ettől kezdve nemcsak védett vagy, te is mindenkit ki tudsz végezni. Egy idő után mindenki megteszi ezt, mindenkinek 1000-es kivégzése van, helyreállt az egyensúly, nem panaszkodhat senki.

A kérdés az, hogy a fenti esetekből melyik az, ahol a támadó karaktert kár éri az új AF képesség bevezetésével?
Dátum: 2013.06.21. 15:09:20
A játékba bekerültek a 209-232. szintű fegyverek és a 220-250. szintű gyógy- és varázsitalok.
Dátum: 2013.06.20. 22:57:12
Ezeket a képességeket már nagyon régen beigértük.

A kivégzésen régóta nagyon sokan problémáznak, hogy nem lehet ellene igazán védekezni. Az én ellenérvem az volt, hogy azért lehet, az egészség húzásával, de akartunk adni e mellé egy alternativát. Szerintem akinek 1000-es kivégzése van, annak ezután sem kell aggódnia, hogy a célpontjai felhúzzák a kivégzésüket 800-ra és az övé elavul. Ha pedig valaki mégis megteszi, akkor az legalább ugyanúgy tett valamit. A kritikusoknál ez a rendszer jól működik.

A lopásnál ugyanez volt az elv. Korábban akár 100-as lopással is el lehetett érni, hogy valaki annyi kiégett őskövet halmozzon fel, amit soha nem lehet elkölteni. Nagyon hosszú ideje nagyon sokan panaszkodtak a lopás elleni védekezés hiányára. Tény, hogy közben bekerült a lelakatolt ládikó és a platina is, ezért nincs már ekkora szükség erre a képességre. De épp ezért ez nem egy kényszer-védekezés lesz, inkább csak egy lehetséges alternativa.
Itt jegyzem meg, hogy tervben van viszont, hogy a lopással akkor is lehessen esetleg minimális számú kiégett őskövet szerezni gy, hogy az ellenfél ne veszitse el, ha egyébként már nem lehetne.

A találkozón szivesen látunk mindenkit, elmondhatjátok véleményeteket ezzel kapcsolatban élőben is.
Dátum: 2013.06.20. 22:47:02
Bekerültek a játékba a korábban megígért AF képességek:

Varázslatelnyelés. Ha legalább 200-as mágia tulajdonságod van, szintedtől és mágiádtól függő mértékben megnő a varázslatlenyelésed. Előfeltétel: 100 elköltött AF pont. Költség: 30. Max. szint: 2.

Haláltánc. Amikor kiszámítjuk, hogy ellenfeled ki tud-e végezni, először az ő kivégzés szakértelméből levonjuk a tiédet. Előfeltétel: 1000 elköltött AF pont. Költség: 30.

Dimenzionális energiák. Megnő a kaland csatákban kapható lélekenergia. Előfeltétel: Energiamester 5. Költség: 5. Max. szint: 5.

Éberség. Amikor kiégett őskövet lopnak tőled, a lopott mennyiség csökken a te lopás szakértelmedtől függően.

A Járvány maximális szintje 100-ra, a Bőrkeményedésé 6-ra, a Hasznos vadászaté 40-re nőtt.
Dátum: 2013.06.19. 16:21:14
Az energiakristályosító maximális szintjét megnöveltük 34-ről 35-re.
Dátum: 2013.06.18. 10:11:37
Először is gratulálok a győztesnek, nem hittem, hogy az első napon bárki teljesiteni tudja az eseményt a megváltozott szabályok szerint.

Idézet: Ariel - 2013.06.18. 00:00:58
Miklós, fél évetek volt rá, hogy gatyába rázzátok ezt a versenyt. Egyszerűen szégyen amit műveltetek...

Ezt a kijelentést azért légyszíves, gondold át még egyszer.

1.) A bolygó uránál nem véletlenül nincsenek olyan küldetések, hogy X napon keresztül csináld ezt meg amazt. Akkor a játék kb. annyiból állna, hogy mindenki várná az éjfél után 1 percet, aki gyorsabban kattint a 8. napon, az nyerne. Olyan feladatok vannak, amelyek idő- és erőforrás igényesek, de tény, hogyha valaki minden, a játékban fellelhető erőforrásból megfelelő mennyiségűt felhalmoz, akkor X óra alatt teljesiteni tudja a bolygó urát. Teljesen mindegy, hogy ugyanazok a feladatok vagy mások, ha megvan az erőforrásod.

2.) Az előző bolygó uránál a "túl gyorsan teljesithetőség" számláját egyértelműen arra irta mindenki, hogy korlátlan számú dekrétumot lehetett használni. Ez most megváltozott. De most kiderült, hogy nem csak ez volt az oka. Ha pl. a Landragór is gyorsaságra menne, ott is lenne olyan, aki az első 1, 2 v nemtom hány óra alatt megölné az 1000 vagy akárhány drakónt. Tehát ha lassitani akarjuk az esemény teljesíthetőségét, arra mást kell kitalálni. Lehet, hogy akkor ne 7, hanem 24, vagy 40 óra kelljen hozzá, kérdés, jó-e ez. Sok embernek igy is épphogy teljesithető 3 hét alatt, és itt azért gondolni kell az alacsony szintűekre is. Ha megcsináljuk, hogy a leggyorsabb is csak 1 hét alatt tudja megoldani, másnak lehet nem fog menni 3 hét alatt.

3.) Azt, hogy a játék fejlesztési idejét mivel töltjük, gyakorlatban 95%-ban ti befolyásoljátok. Rengeteg volt a felháborodás - jogosan! - hogy az események első napjaiban nagy a lag. Tavaly több hónapot töltöttünk az optimalizálással, mire kiderült, az egyetlen megoldás a több szerver. Ezt megvalósitottuk, de ezzel sajnos rengeteg munka volt, Baraty több mint 1 hónapig csak ezen dolgozott. Aztán ott volt a Craslorg féle "rakjátok rendbe a portyát bármennyi időbe is kerül" topic. Elfogadtuk, ha ez az igény, megtettük, szerintem sikerült az ezzel kapcsolatos problémákat szinte mind korrigálni - de erre is több hét ráment! És még sorolhatnám.

4.) A bolygó ura feladatok jól ki vannak találva, mindenkinek tetszett az egész, az egyetlen kifogás az volt, hogy túl gyorsan meg lehet csinálni. Beraktuk a napi 1 dekrétumot - és még mindig túl gyorsan meg lehet csinálni. Mi lenne az elfogadható sebesség? Hányadik napon kéne az első embernek feljutni a tetejére? Mik azok a feladatok, amik SOK játékos szerint nem jók? A változatosság, teljesen új feladatok biztos, hogy jobb lett volna, mint ez - de sajnos a 3.)-as pont miatt erre nem volt kapacitás, elnézést kérünk... De azért nem érzem, hogy ez "szégyen" lenne. Az eseményeknek pont az a lényege, hogy ismétlődnek, de mivel sok van belőlük, egy csak fél évente jön elő, talán még nem lesz unalmas.
Dátum: 2013.06.17. 16:48:18
Elnézést kérünk a dupla bajnokiért, valószinűleg az óra elcsúszás miatt volt ez. Már rendbe raktuk, a második futtatás nem érvényes, csak az első.
Dátum: 2013.06.17. 16:44:55
Pontosan így van, azért írtam, hogy a 80. sajtolós másodjára már könnyebb lesz, mert van egy fél éved, hogy kinevelj egy állatot erre a célra.

Volt olyan terv, hogy néhány feladatot kicserélünk, hogy felkavarjuk az állóvizet, de sajnos olyan sok sürgős fejlesztés ill. probléma gyűlt össze, hogy erre nem jutott idő. Mondjuk a feladatsor talán így, második körben is megállja a helyét a megváltozott dekrétumszabállyal.
Dátum: 2013.06.17. 12:47:06
Kedves Játékosok! A tegnapi napon sajnos az újonnan beüzemelt V5-ös szerverrel problémák voltak, emiatt volt sajnos egy több mint 1 órás leállás. A problémáért elnézéseteket kérjük, reményeink szerint sikerült azonosítani a probléma okát, és ez nem fog előfordulni többet. Viszont a gép újraindításakor a rendszergazdánk az időt rosszul állította be, és ezt utána már az ebből adódó esetleges gondok miatt (a játékban minden az időtől függ) nem tudtuk korrigálni. Most, az esemény alatt még 2 órára ezért a szervert nem akarjuk leállítani. Holnap reggel 6 órakor vissza fogjuk állítani a szerver óráját 2 órával. Lehetőség szerint előtte ne indítsatok vadászatot vagy portyát. Köszönjük a megértéseteket!
Dátum: 2013.06.14. 08:54:36
A szerencsekerék nyereményeket változtattuk kéréseitek alapján.
ultraritka: nincs már őskő, kisebb térkapu stimulátorból 1 helyett 2 esik, bekerült a sajtoló medál és a barátság kristály.
ritka: kivettük a védelem italt, apró térkapu stimulátorból 1 helyett 2 esik, bekerült 15 db hűségszilánk.
gyakori: nincs már fehér kristályital, 3 helyett 7 sisakszilánk esik, bekerült a templomkristály és az ősdrágakő.
Dátum: 2013.06.12. 15:42:12
Kocos: miért baj az, hogyha a még fel nem használt ultra-implant megjelenik, a többi felszereléshez hasonlóan? enélkül nem tudod bekésziteni A végzet medállal mi a gond?

A sajtoló medál, barátság kristály adnak LE-t. Nem óriási mennyiségűt, de sok kicsi sokra megy. A végzet medál nem ad, tehát szerintem az előbbek erősebbek.
Dátum: 2013.06.12. 14:06:46
A szerencsekerék reformja az, amin épp most dolgozunk. Tehát pont megszünik a védelem ital, mint ritka nyeremény, és jóval több sisakszilánk lesz a gyakori. Szóval nagyjából helyrerázódik az árazás is akkor Itt a teljes doksi:

UR:
kivenni: 30 őskő
változás: ultra-implantból ha valakinél legalább 3 van, ne találhasson többet
változás: 1 helyett 2 kisebb térkapu stimulátor
berakni: sajtoló medál, barátság kristály

R:
kivenni: védelem ital
változás: 1 helyett 2 apró térkapu stimulátor
berakni: 15 hűségszilánk

GY:
kivenni: fehér kristályital
változás: 3 sisakszilánk helyett 7 sisakszilánk
berakni: 1 templomkristály, 1 ősdrágakő

A sajtoló medál és a barátság kristály pechpont értékének meghatározásában is segithettek. Az eddigi pechpont értékek alapja az volt,hogy mi mennyi aranydukátért ment az AHban, de ezt a 2 tétel ott nem árulják.
Dátum: 2013.06.12. 12:39:41
Elkészültünk egy általatok kért fejlesztéssel. Mostantól a lélekkufárnál kérhetsz platinát bizonyos holmijaidért. A napi ajánlatok egy részét pedig ezentúl kiégett őskő helyett platinából is meg lehet venni. Korábban a 30 féle tételből 11 volt megvásárolható kiégett őskőért. Most már a 30-ból 22 megvehető platináért.
Dátum: 2013.06.12. 12:35:47
Vannak értékesebb, és kevésbé értékes tételek. Sosem volt cél, hogy itt 9 db egyforma értékü tétel legyen, ha ezt akartuk volna, akkor 9 db azonos tárgyat árverezünk el A gyengébb tételeknek mindig is az volt a célja, hogy az is eséllyel licitálhasson, aki nem a leggazdagabbak között van. Ha egy tétel nem tetszik - ne licitálj rá. Ha túl tápos, akkor meg hajrá, nem kell ezt túlbonyolítani...

A Pdhivax amulett azért nem választható, mert tavaly senkinek sem kellett (és a kettőt együtt viszont túlzásnak éreztük).

Annak semmi értelme, hogy minden tétel mellé odatoljuk még 3 templomkristályt vagy 2 hűségszilánkot Lesz bőven lehetőség a találkozón különböző nyeremények megszerzésére, nem kell félni.

Azt nem tudom, jobb-e vagy rosszabb a licit, ha 1 tárgyat végigárverezünk minden viágra, vagy 1 világon végigárverezünk mindent, és utána jön a következő. Ha akarjátok, majd a helyszínen szavazhattok, hogy legyen, nekem igazándiból mindegy.