Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Miklós

Dátum: 2014.03.21. 13:31:01
A következő esemény a Kufárok csatája lesz. A nevezés hétfőn, márc. 24-én nyílk meg, az esemény maga 1 hét múlva, márc. 31-én 10 órakor indul.

Emlékeztető az eseményről:

A kufárok csatája során bármelyik hadúr seregéhez csatlakozhatsz, de ha akarod, semleges is maradhatsz a konfliktus során. Ha csatlakozol egy sereghez, akkor viszont a háború végéig már nem szállhatsz ki - viszont bármikor elárulhatod uradat, átállhatsz egy másik csapathoz! Ha részt veszel az eseményben, akkor a portya ablakban a korábbitól eltérő listát fogsz kapni. Azoknak a listáját fogod látni, akik szintén részt vesznek az eseményben, és támadhatsz bárkit, aki nem a te csapatodban van. Ha egy hordatársad a másik oldalhoz tartozik, akár őt is, de szövetségi társat csak 100% fertőzött üthet.

A csata a normál portyázás szabályai szerint zajlik, lehet küldetést teljesíteni, kínzókamrába vinni, azonban nem a játékosnál levő lélekenergia alapján rabolsz, hanem fix mennyiségű LE-t kapsz, amit az ellenfél nem veszít el, az energiahasznosításhoz hasonlóan. Bizonyos hatások viszont (lélekszívás, szkarabeusz, büntető tárgyak) nem működnek, és a normál háborúkba ezek a csaták nem számítanak bele. Aki energiahasznosítással rendelkezik, annak ez a szerzett LE arányosan nő. A támadás egy portyapontba, és egy eseménypontba kerül (eseménypontot a vadászatokért kapsz, onnantól kezdve, hogy beneveztél). A csata során elvesztett ÉP-d egy részét a végén visszagyógyulnod, sebgyógyítás szakértelmedtől függő mértékben! A hordagyűlölet szakértelem nem érvényesül, de a kufárnál vásárolhatsz egy-egy kufár hívei ellen speciális varázstárgyat, a nemezist. Elért győzelmeidet számoljuk, jutalmat ez alapján fogsz kapni. Csak az általad kezdeményezett csaták győzelmei számítanak. Ha átállsz egy másik kufárhoz, győzelmeid nullázódnak!

Az esemény során plusz kristályhorda-tagok fognak megjelenni (a kufárok csatlósai), ezeket csak az esemény portya ablakon keresztül lehet támadni.
A normál portya ablak továbbra is elérhető lesz, ahol a normál portyázás szabályai szerint lehet harcolni azokkal, akik nem vesznek részt az eseményben. Ha egy portya során az egyik harcoló fél nem nevezett be az eseménybe, akkor a portya normál szabályai érvényesülnek.

Kiegészítések:
- Az esemény alatt megvásárolható egy időszakos tárgy, a jégszív amulett a lélekkufárnál, a relikviáknál. Ez +50 kontinuumszűkítést ad, lehetővé téve a gyakoribb támadást.
- Az esemény alatt megvásárolható a szubplazma csomag a kufárnál az egyéb kategóriák alatt.
- A nemezis varázstárgyak kapnak egy extra tulajdonságot: a kufár csatákért +10% LE-t kapsz (mindegyikért, nem csak az adott hordra tagjai ellen).
- A választható jutalomrelikviák sora bővül, bronz/ezüst/arany csatlósfókusszal (+2/+4/+6 TP a csatáékért és kihívásokért az aktív csatlósnak).
- Minden 7. győztes csatáért (megfelelő térképismeret esetén minden 5.-ért) kapsz vagy egy csatlóskristályt, vagy egy csatlóseledelt, vagy egy aranydukátot, vagy egy templomkristályt (nem véletlenszerű, fix sorrendben kapod).

Kiegészítés 2015.május:
- Az esemény indulása (máj. 20, szerda) után még 1 hétig lehetőség van a nevezésre.
- A nagyobb térkifordító italokat töröljük az esemény előtt, valamint az 1. és a 2. hét után, így 3x lesz lehetőség ennek a megvásárlására.
- A jutalom relikviák listáját hamarosan bővítjük.
Dátum: 2014.03.17. 15:40:55
Igen, bennem is ez a kérdés merült fel, hogy melyik az a funció, amit szeretnél kikapcsolni?
Dátum: 2014.03.17. 11:00:53
Beraktuk a VIP gyógyításhoz a selectoros megoldást, most már eldöntheted, hogy hány gyógyítás hajtódjon végre egymás után.
Dátum: 2014.03.14. 16:40:21
Rendben, én is úgy gondolom, hogy a selectoros sokkal rugalmasabb, mintha a gép döntené el helyetted, meddig megy a gyógyítás. Akkor ezt a verziót adom le a Baratynak programozásra.
Dátum: 2014.03.14. 15:02:02
Ilyet biztos nem tudunk csinálni, hogy a program 10 percenként frissítgeti neked a gyógyítást. Ilyen mechanizmus van már a játékban (vadászat) és ne tudd meg, mennyi probléma volt vele.

A legürdölő menüt nem érzem annyira komplikáltnak. Annál, hogy gyógyítok, 10 percet várok, megint gyógyitok, 10 percet megint várok stb annál garantáltan egyszerűbb, hogy egyszer kiválasztom hogy 6, utána megnyomom a gombot, és szevasz. Ahogy írtam, meg tudjuk azt is csinálni, hogy marad így, azzal az eltéréssel, hogy ha csak 2x ÉP-t gyógyultak, akkor csak 20 percig fut, nem másfél óráig. De lehet, hogy van, akinek ez sem lenne jó, a selector nagyobb szabadságot ad.
Dátum: 2014.03.14. 13:25:22
Volt egy olyan javaslat, hogy berakunk egy selectort, ahol kiválaszthatod, hány gyógyitás fut le egymás után, talán az lenne a legjobb.

Barattyal beszélek majd, hogyha hazaér, kapcsolja ki a VIP gyógyítás funkcióját, hogy a hétvégén ne legyen ebből senkinek kellemetlensége.
Dátum: 2014.03.14. 13:23:32
Idézet: Kocos - 2014.03.14. 12:43:49
Ami jogosabb ellenvetes, hoogy ez valojaban csak a sebgyogyitas szaki hatekonysaganak drasztikus novelese lenne.

Igen, így értettem.
Dátum: 2014.03.14. 12:15:40
Mert akkor egy 100-as gyógyitás is annyit érne, mint egy 500-as, és aki felvitte 500-ra annak most ez értelmetlen lenne. Plusz a gyógyits X-szer küldetés is elég nehézzé válna annak, akinek magas gyógyitása van.
Dátum: 2014.03.14. 11:49:29
Azért volt fent 1 hétig a teszt világon, hogy ki lehessen próbálni, ha valakinek bármi problémája van, legyen idő javítani

A gyógyitás most úgy működik, hogy egyből végrehajtódik N db gyógyitás, ez az időre, és a gyógyított mennyiségre is vonatkozik.
A fő probléma, ha jól értem az, hogy ha kevesebb gyógyítás is elég lenne az állatok maxba rakásához, akkor is a teljes időre gyógyulnak.
Szerintem ezt meg tudjuk oldani, hogy ha kevesebb gyógyítás is elég, akkor annyit lőjön. De ugye az állatgyógyitás közös timeren van, tehát ha van 7 állatod aminek 1 gyógyitás elég, és egy, aminek 5, akkor 5 gyógyítás fog futni. Szóval lehet, hogy jobb megoldás, ha van egy radio button, hogy egyet akarok gyógyítani, vagy többet, mondjátok meg, melyiket szeretnétek. Viszont Baraty ma szabin van, ezzel hétfőig várni kell sajnos.
Illetve azt is meg fogjuk csinálni, hogy a VIP mellett az állatok a kennelben is gyógyulhassanak, így a kettő együtt remélhetőleg már megfelelően hasznossá teszi ezt a funkciót.
Dátum: 2014.03.13. 13:01:51
Bekerült a játékba a VIP kényelmi funkció csomag, számos hasznos funkcióval: azonnal teljesülő idomítás, többszörös gyógyítás, több tulajdonság, szakértelem, AF pont növelése egyszerre stb. A VIP csomag az Egyéb menüpontban, a Gyorsítások alatt vásárolható meg, szinttől függetlenül. Prémium tagság szükséges hozzá.
Dátum: 2014.03.12. 13:14:03
Az öltözet témával kapcsolatban még megjegyezném, én egy olyan lehetőségen gondolkodtam, hogy bizonyos cselekvéseknél (tulfejl, szakifejl, idomítás stb) megjegyezzük, az illetőnek mekkora bónusza volt. És legközelebb, ha már kevesebb bónusza lenne, akkor is a korábbi maximumot alkalmazzuk. Igy pl. az átöltözés is kispórolható lenne. Ennek azonban van számos buktatója, ezt még át kell gondolni.

Mindenesetre, ha most csinálnám a VU-t, úgy próbálnám megoldani, hogy ne kelljen az öltözeteket váltani (pl. több slot lenne, de tulfejl cuccot csak az egyik slotba, szakifejlt csak a másikba lehetne rakni).
Dátum: 2014.03.12. 09:53:37
Értem, mire gondolsz, VIP funkciók annak hozzáférhetők, akik egy bizonyos összeg felett költenek. Ezt láttam más játékokban is, bevallom, nekem nem tetszett, két okból sem.
1.) Amikor ezek látható előnyök, mindenkinek a homlokára ragasztunk egy pecsétet, "ez az ember elköltött már 10.000 dollárt". Az, hogy ki mennyit költ, mindenkinek a magánügye, ezt a játéknak is diszkréten kéne kezelni.
2.) Ezek nem olyan funkciók, amiket csak kiemelten sokat költők számára szeretnénk lehetővé tenni, ezek hasznosak minden fizetős játékos számára.

A VIP funkciókban egyébként eredetileg lett volna egy olyan opció is, amit te leírsz, hogy a vadászat során elfogott állatokat automatikusan beidomítod, rárakod a gradulátumot, elküldöd idomítani, (esetleg meg is zabáltatod) és megkapod automatikusan érte a küldetésből járó jutalmat, de valaki azt mondta, ez már túlzott automatizálás. De ha úgy gondoljátok, ezt még mindig meg lehet valósítani.

A térkapuval kapcsolatban nem értek egyet, hogy az 1 CSP/.3 őskő gyorsítási költséget is el kéne törölni. Naponta 6 térkapu pontot kapsz, ez 1.8 őskő, ráadásul a csp sem erőforrás már a játékosok többsége számára.
Várakozás nélkül újratámadod az epikust: ez sajnos nem lehetséges, így szinte bárki bármilyen epikust pik-pak le tudna ölni. Már a mostani elszállás is azért volt, mert le lehetett vinni 10 percről 5 percre az újratámadást. Van korlátlanul újratámadható epikusunk, ez az entitás.
Nem kell törődni a kvízzel - szerintem ilyesmiről lehet szó, ha van rá igény. És igen, ez pont olyasmi, amit lehetne kötni vásárolt őskő mennyiséghez, vagy akár megválaszolt kvízkérdéshez.
Nem kell törődni a kalanddal - ez jelenleg így van már, a fenti VIP funkcióval. Egy gombnyomás, és letudtad.
Egérközépső portyánál - itt nem teljesen értem, mire gondolsz, a portyát azért csak nem lehet úgy "sorozni", mint a térkaput, csak meg kell nézni, kit támadsz...

Szóval azok a dolgok, amiket írtál, már részben vagy teljesen megvalósultak vagy meg fognak valósulni.

Azzal kapcsolatban, hogy minden nap 30 őskövet elköltesz az állatokkal kapcsolatos rutinokra. Sokat beszélgettünk játékosokkal a mikrotranzakciós fizetési modellről. Itt valójában egy paradox helyzet van (legalábbis a magyar piacon, a külföldieket ez nem zavarja). Egyrészt, mivel nincs fix díj, a játékosokra van bizva, miért fizetnek, miért nem. Lehetővé kell tenni, hogy aki akar, egész minimális összegből is jól tudjon játszani, de aki akar, annak lehetősége legyen többet is költeni. Az itthoni piac sajátossága, hogy mindenki el akarja érni a maximumot, az összes megszerezhető opciót, viszont csak minimumt akar költeni.
Amit sok játékos szeretne, hogy mindenki ugyanannyit fizet, és minden elérhető számára, az a havi előfizetéses modell. Sajnos, ennek már régóta leáldozott. Mivel minden játék már a "free to play, pay to win" modellel működik, egy havi előfizetéses rendszerért senki sem fizetne (higgyétek el, próbáltuk! Kalandok Földje így indult, még a webes játékok hajnalán), már csak 1-2 milliárdos monster cég tudja ezt fenntartani. Csak a mikrotranzakciós modell az életképes, de az is csak akkor, ha egy játékos, ha nagyon akar, el tud költeni többet is, mint egy havi előfizetéses játékban.
Én több ilyen játékkal játszottam, és a következő stratégiát alkalmaztam: meghatároztam, havonta mennyit vagyok hajlandó költeni rá, és megnéztem, mi az, ami ebből meg tudok venni, és érdemes. És nem zavart, hogy van, aki sokkal többet költött, az ő extra költését az okosabb játékkal próbáltam kiegyensúlyozni, simán tudtam első lenni olyan világon, ahol mások 10x, 30x többet költöttek.

A te esetedben én ugyanezt tenném, ha nem akarsz erre az állatpörgés-dologra napi 30 őskövet költeni, költs kevesebbet, 10-et vagy amennyit jónak látsz, hosszú távon ezen nem fog múlni semmi.
Dátum: 2014.03.10. 13:20:24
Igen, ennek az eseménynek a hossza mindig is dinamikus volt. Előfordul, hogy hamarabb, de olyan is, hogy később ér véget, mint 3 hét.

Hallottam, hogy volt néhány játékos, aki elhasznált idő előtt pár xenó kitint, és így nem tudják a fétist összegyűjteni. Szerdán berakunk egy speciális, egyszeri napi ajánlatot, 10 xenó kitint 5 őskőért, ne kelljen senkinek a fejét a falba vernie, mert egy pár darabot elhasznált.
Dátum: 2014.03.10. 12:23:51
Domakutya, nem teljesen értem, rossz irányt vettünk? Azt mondod, hogy ne kelljen várnod, kevesebb katitntást szeretnél. A VIP funkció pont ezeket a kívánságokat teljesíti. Nyilván jobb lenne, ha minden újdonság, ami bekerül a játékba, ingyen lenne, viszont akkor nem tudnánk a játékot fenntartani, mivel nincsen kötelező havi díj. Pont az volt a visszajelzés a részetekről, hogy nem örültök, ha a játékba pénzért megvehető tápok kerülnek, mert akkor az "kényszertáp", muszáj megvenni. Épp ezért most kínosan ügyeltünk rá, hogy a VIP funkcióba ne ilyen kényszertápok legyenek, hanem csak kényelmi, időt spóroló funkciók.

A térkapunál azért van egy 3 másodperces várakozás két csata között, mert ha túl gyorsan történnek egymás után a csaták, "egymásra csúszhatnak" nem kapod meg a LE-t vagy más baleset történhet. Egyébként én elég sok játékkal játszottam, ahol harcolni kell valamilyen ellenféllel, egy csata átlag 20 másodperc - másfél percig tart, szóval szerintem az a 3 mp nem annyira vészes főleg hogy mozillában eljátszhatod, hogy középső gombbal elindítasz pl. 10 csatát,
amik szépen3 mp-es eltéréssel lefutnak és a végén csak az eredményt kell megnézned.
Dátum: 2014.03.06. 15:13:43
Felkerült a teszt szerverre a VIP funkció, ki lehet próbálni (ott 1 őskőbe kerül).

Dobozostej: a többi, 50 ősköves gyorsítási funkció darabonként 1-2 kényelmi elemet tartalmaz, a VIP csomag ennél sokkal összetettebb (és a fejlesztési is elég sok idő volt). megértem, hogy mindenki jobban örülne, ha egy adott termékhez minden kiegészítő, extra ingyen járna, de sajnos ez nem mindig lehetséges. Eddig is és a jövőben is folyamatosan kerülnek be olyan extra funkciók, amelyek ingyenesek, mindenki számára elérhetők, ez sajnos nem az. Azt, hogy a VIP funkciókat a jövőben igény szerint bővíteni fogjuk, továbbra is tartjuk.
Dátum: 2014.03.04. 14:45:35
Ebben a Végzetúrban már biztos, hogy nem fogjuk a csatákat animációval helyettesíteni (mindenki fellélegezhet ) de ha valaha csinálunk egy VU2-t, egy újraírt játékot hasonló alapokkal, akkor ott már kelleni fog ilyen grafika. A lagot (elvileg) nem növeli, a grafikák egyszer kerülnek letöltésre és utána a cachéból jönnek (persze gyakorlatban tudom, hogy ez nem teljesen így megy, sokszor újratöltésre kerülnek a grafikák). De ez még a jövő zenéje, és amúgy sem flashben gondolkodunk.

Gombok, elrendezések optimalizálása, kényelmesebbé tétele: aki gondolja, írja össze az ezzel kapcsolatos ötleteket, küldje el nekünk emailben vagy az ÜSZen, amit lehet, szívesen megcsinálunk.
Dátum: 2014.03.03. 15:39:43
Hamarosan elkészülünk ezzel a fejlesztéssel, sajnos elég sok idő elment vele.

Látom, hogy nem aratott osztatlan sikert, hogy ezekért a kényelmi funkciókért folyamatosan fizetni kelljen, és jobban szeretnétek, ha ez egy egyszer megvásárolható, permanens kényelmi funkció lenne. Legyen akkor így, mindenképpen csak akkor van értelme az egésznek, ha úgy valósítjuk meg, ahogy ti szeretnétek. A funkció akkor a gyorsítások oldalon lesz megvásárolható, 200 őskőért. Az első posztban vázolt összes lehetőség meglesz benne, kivéve, hogy a hűségbónusz nem nullázódik, ha egy napon nem lépsz be.

A végső verzió a héten felkerül a teszt szerverre, és ha minden rendben van vele, beélesítjük.

SEOzással kapcsolatban:
A "fantasy szerepjáték"-ra 2., az "online szerepjáték"-ra 5. helyen jövünk fel a googléban, a "böngészős" szót eddig nem SEOztam, de akkor fogom

Grafikai tuning: igen, erre mi is gondoltunk, hogy a csatákat egy komplett grafikai animációval lejátsszuk, de ez annyira komplex dolog, hogy ha meg is valósul, már legfejlebb csak a Végzetúr 2.0-ban
Dátum: 2014.02.28. 16:08:38
A 4-es világon a kufárnál most már megvásárolható a szubplazma csomag.
Dátum: 2014.02.28. 15:39:32
Igen, elgondolkodtam a hozzászólásokon, hamarosan felelevenítjük a témát!

Közben aki akarja, a tesztvilágon (teszt1.vegzetur.hu) kipróbálhatja azt, hogy egyszerre több pontot költhet el egy szakértelemre. Kikerült a tudatturbó gomb a felső sávba is. Nézzétek meg, jó-e így, nincs külön OK gomb, ha kiválasztasz valamit, akkor rögtön megy rá a turbó
Dátum: 2014.02.28. 11:11:00
Idézet: Zoole - 2014.02.27. 22:01:16
Azt elismerem, hogy az 5% építős valóban kemény, de bármibe le merném fogadni hogy ez az 5% korrigálva lesz épp ez miatt a közeljövőben...

Hmm, az az 5% már jó ideje 1%... Nagyobb lélekkútnál a program kisebb százalékot kér.

Idézet: Ariel - 2014.02.27. 21:50:06
Ha elfogynak az AF képességek, és fél éven keresztül kell várni, mire lesz valami.

A többi panaszt se érzem teljesen jogosnak (epikus szörnyek talán ha 1-2x "fogytak" el; kinccsel se volt gond egy jó ideje stb) de erre az egyre azért hadd kommentáljak: Ha valaki úgy gondolja, hogy 50 elérhető AF képességből neki elég 10-et kifejleszteni, mert a többi "szuboptimális", és rakjanak be neki inkább 10 új nagyon táposat, az még nem jelenti azt, hogy a képességek "elfogytak". Ha valaki az ÖSSZES AF képességet kifejlesztette maxra és tétlenül kell üldögélnie, az viszont kérem, haladéktalanul jelezze nekem