Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Miklós

Dátum: 2014.11.04. 14:33:17
Változások a játékban:
- Mostantól mindenki 1-es szerencsével indul (ha nem volt még szerencséd, megkaptad 1-es szinten).
- az "írj kvízkérdést" küldetés kapott egy alternatívát, "vedd át a Feladatok fő jutalmát".
- az idomítás ideje maximum annyi perc lehet, ahányadik szintű vagy, tehát alacsony szinten az idomítás ideje rövidült.
- Amikor egy játékos 4. szintre lép, a PP beállítása automatikusan, a portyapontok nullázása nélkül 30-ról 15-re vált (tehát támadhat alacsonyabb szintűeket is).
- Az inspiráció hatáás (5-ös és 6-os világon) kikapcsolható lett a beállítások alatt.
- A szuplazmával (ha elég alacsony szintű vagy) most már egészen 5. szintig lehet támadni, valamint a szubplazma folyamatosan kapható a lélekkufárnál.
- A templomkristályért vehető tárgyak közé bekerült a fehér kristályital.
- Az "idomíts be állatot" feladat minimum szintje, amikor megkaphatod, 5-ről 20-ra nőtt.
- A "szerezz vagy költs el templomkristályt" feladatban a mennyiséget csökkentettük.
- Bekerült egy új feladat, "lépjen állatod X szintet".
- Csak 6-os világon: ha egy portyában a szerzett TP kevesebb lenne mint LÉ/(200+karakterszint), akkor a TP-t megnöveli a V6-os szerver LÉ/(200+karakterszint)-re.
Dátum: 2014.10.29. 15:04:19
beirtam 30 pp italt és 50 csp italt de még ne vegyétek át mert elirtam valamit, és csp ital csak 1 van, várjatok kicsit a frissitésig.
Dátum: 2014.10.29. 14:59:00
Jelenleg ezeket a dolgokat írtam össze megvalósításra:

V6
-- kvizküldit irj küldetés alterntiva: vedd át a feladatoknál a fő jutalmat
-- 4. szinten váltson át 15pp-s beállitásra automatikusan, pp vesztés nélkül
- idomitás max annyi perc, ahányadik szintű vagy
-  ha egy portyában a szerzett TP kevesebb lenne mint LÉ/(200+karakterszint), akkor a TP-t megnöveli a V6-os szerver LÉ/(200+karakterszint)-re.
- inspiráció kikapcsolható beállítások alatt.
- inspiráció kiterjesztése (?)
-szubplazma alapban kapható legyen
- szubplazma 5. szinttől működjön
Feladat változások:
„idomíts” feladat min. szintje 5 helyett 20
helyette új feladat:
„Állatod lépjen szintet %d alkalommal”,5,8,999 %d=min(1+floor(szint/20),8)
„templomkristályos” feladatban a (3+szint/3) helyett (szint/4)
Dátum: 2014.10.28. 15:56:20
Holnap, szerdán 10 órakor indul az új mini-eseményünk, a Sörfesztivál!
A háború véget ért, a győztesek ünnepelnek. Az egykori csatamező szomszédságában sátorerdő nő ki a földből, a végzeturak és végzetúrnők korsószám isszák a jóféle sört, táncolnak, énekelnek. De tudják, a béke nem tart örökké, és hamarosan újra fegyvert kell ragadni.

Feladatok:

Kábulat
időtartam: okt 29-nov 1
Kábíts el ellenfeledet portyában, amit te kezdeményezel!
jutalom: 1 ünnepi embléma, 1 korsó

Vadászmester
időtartam: okt 29-nov 2
vadássz egy nap alatt 30 alkalommal!
jutalom: 1 ünnepi embléma, 2 virsli

Egészségedre!
időtartam: okt 29-nov 3
Igyál meg 1 ork sört!
jutalom: 1 ünnepi embléma

Kihívó
időtartam: okt 29-nov 6
Győzz egy nap alatt 3 kihívásban!
jutalom: 1 ünnepi embléma, 1 hűségszilánk

Veterán kalandozó
időtartam: okt 29-nov 6
Teljesíts összesen 50 kalandot (több nap alatt teljesíthető)!
jutalom: 10 ünnepi embléma, 5 relikviaforgács, 100 fehér kristályital

Őskő mester
időtartam: okt 29-nov 14
Használj el legalább 2 őskövet (kivéve mini-esemény csomagra)!
jutalom: 2 ünnepi embléma, 1 ork sör

Stratéga
időtartam: nov 2-nov 5
Nyerj egymás után 5 portyában, amit te kezdeményezel!
jutalom: 1 ünnepi embléma, 1 sorsjegy

Csapdamester
időtartam: nov 3-nov 7
Fogj el egy nap alatt 2 állatot!
jutalom: 1 ünnepi embléma, 1 ork sör, 1 virsli

Manaital
időtartam: nov 4-nov 9
Használj el 3 manaitalt!
jutalom: 1 ünnepi embléma, 1 ork sör

Kábulat
időtartam: nov 6-nov 9
Kábíts el ellenfeledet portyában, amit te kezdeményezel!
jutalom: 1 ünnepi embléma, 1 korsó

Templomos lovag
időtartam: nov 7-nov 14
Teljesíts 2 feladatot a Végzet Templomában!
jutalom: 1 ünnepi embléma, 1 templomkristály

Elhivatott kalandozó
időtartam: nov 7-nov 14
Vedd át 15 küldetés jutalmát (több nap alatt teljesíthető)!
jutalom: 10 ünnepi embléma, 1 relikviakupon

Tapasztalt vadász
időtartam: nov 8-nov 14
Szerezz szint*16 TP-t vadászattal 1 nap alatt!
jutalom: 2 ünnepi embléma, 1 csatlóskristály

Stratéga
időtartam: nov 10-nov 14
Nyerj egymás után 5 portyában, amit te kezdeményezel!
jutalom: 1 ünnepi embléma, 1 sorsjegy

Egészségedre!
időtartam: nov 10-nov 14
Igyál meg 3 ork sört!
jutalom: 2 ünnepi embléma

Jutalmak:
ünnepi fétis: 110 ünnepi embléma
kincskereső szkarabeusz: 100 ünnepi embléma
relikviakupon: 25 ünnepi embléma
25 platina: 10 ünnepi embléma
1 ork sör, 1 virsli: 1 ünnepi embléma
1 csatlóskristály: 1 ünnepi embléma

Ezenkívül, akinek esetleg maradt szőlője a szüretről, és nem akarja jövő nyárig tartogatni, beválthatja őket csatlóskristályra.

A jutalmak nov. 16-ig válthatók be!

Szintén az esemény alatt vadászat, portyázás és kihívás során lehet találni 5% eséllyel korsót, amelybe belekukkantva különböző ajándékokat találhatsz.
A napi ajánlatok alatt, naponta egyszer megvehető 3 őskőért a sör virslivel, tartalma: 1 ork sör, 1 virsli, 1 ünnepi embléma.


Új tárgy:
ünnepi fétis. Állatfelszerelés, csatlóssá változtat egy állatot. 200. szintű, +14 TP ad, 10 szintenként ad karakterszint/30 elnyelést.


Kincskereső szkarabeusz. relikvia. szint: 1. Ha egy mini-esemény során vadászol, 4%-kal megnő az esélye, hogy kincses csomagot találsz.


ork sör. gyógyital, 1. szinttől használható. szint: 1. visszakapod a hiányzó életpontod 30%-kát, és kapsz 1 CSP-t és 1 PP-t.


virsli. felhasználáskor lélekenergiát kapsz (mint energiakoncentrátumnál).
Dátum: 2014.10.28. 14:41:44
Ezt a topikot kérésre nyitottam meg, a téma: szükség van-e a harag italára. (Részletesebben majd leírja Shutruk Nahhunte, a topik nyitását kérő játékos).
Dátum: 2014.10.28. 12:31:27
A hibajelzéseket köszönjük, javítunk mindent folyamatosan! A kalandtalálás elvileg jó már, a szövi/kép jóváhagyást azonnal csinálom, amint megy az admin.

A feladatokról: ez a normál játékban is így van, hogy ha a feladatokat nem tudod az első 3 szinten szintlépésig megcsinálni, akkor még szintlépés után is befejezheted, ez egy könnyítés (a nyilacska is ezért van kint).

A tegyél fel kvízkérdést küldetést kivesszük

Őskövek: be fogjuk üzemelni, hogy LE-ért lehessen őskövet venni, DE emellett ha valaki őskövet vásárol a normál módokon, azt az őskövet természetesen jóváírjuk neki újra az éles indulás után.

Változások más világhoz képest: A másik topikban leírt javaslatokat átnéztük. Viszont nem volt egyetlen olyan javaslat sem, ami ne globálisan, a játék egészére vonatkozott volna, ezeket csak a V6-ra külön bevezetni értelmetlen.

Két megfontolandó felvetés volt (de az elsőt ha bevezetjük, V5-re is kell):

1.) Inspiráció kiterjesztése. Sajnos, ez csak egy általános javaslat volt, mindenféle konkrétum nélkül. Ha van köztetek BÁRKI, aki pontosan leírja, hogyan kéne az inspirációt megváltoztatni, kérem írja le, és megoldjuk. De egy általános, 1 mondatos "terjesszétek ki az inspirációt" kommenttel nem sokat tudok kezdeni. Annak meg sok értelme nincs, hogy csinálunk valamit, aztán kiderül, hogy nem erre gondoltatok. Aki úgy gondolja,hogy ez szükséges, annak valószínűleg van konkrét elképzelése, nem?

2.) Birka "anti-pók" kódja, hogy vadászat nélkül ne lehessen EH-ban megadottnál több LE-t rabolni. Ez így, ebben a formában biztos nem éri el a célját. Egyrészt, egy átlag játékosnak véleményem szerint túlkomplikált, másrészt, attól egy pók ugyanúgy elfog költeni 1 CSP-t arra, hogy raboljon egy nagyot. Ha ez a pók téma zavar benneteket, arra van lehetőség, hogy a rabolható LE MAXIMUMA az EH-ban / mini-EH-ban megadott érték, és punktum.

A felvetést, hogy először kérdezzük meg, szükség van-e 6-os világra - ezer bocs, hogy ezt mondom - de marhaságnak tartom. Ezzel az erővel már magát a játékot se kellett volna megcsinálnunk, mert esetleg egy előzetes közvélemény-kutatás azt mondja, hogy "van elég online játék, köszönjük". A 6-os világ azoknak készül, akik a játékba későn kapcsolódtak be, és szeretnének az elejétől, egyforma versenyfeltételekkel indulni, vagy akinek van kapacitása arra, hogy más világon meglevő karakter mellett induljon. Aki nem akar játszani, mert elég neki a már meglévő karaktere, az hadd ne szavazhassa már le, hogy legyen 6. világ

A 6-os világnak van még egy apropója: egy, a korábbinál sokkal erősebb szerver munkába állítása, amin először csak a 6-os világot akarjuk futtatni, és ha beválik, más világot is át tudunk költöztetni rá, ezzel jelentősen csökkentve a lagot. Azért remélem, hogy ez pozitív fejlemény
Dátum: 2014.10.27. 15:31:05
A csatlós spéci képességekkel volt egy olyan cél, hogy a játékosok ne legyenek arra kényszerítve, hogy a csatlósokat is váltogatni kelljen, az öltözethez hasonlóan. Épp ezért, bár csábítóan hangzott, eleve kizártunk minden olyan bónuszt, ami csak egy adott szituációban hasznos, és igyekeztünk olyan képességeket adni, amelyek egyszerűen csak egy harci képességet tuningolnak, így választhatsz közülük és használhatod folyamatosan (mondjuk a kritikussal ilyen szinten elkövettünk egy kisebb hibát, mert van aki a krit küldi miatt már elkezdett ezzel is cserélgetni). Az adott cselekvéshez kötött bónuszt max úgy tudom elképzelni, hogy ez passzívan is működik, tehát nem kell a csatlóst vinni, de azért ez eléggé kilóg a sorból. Ami a felsorolt ötletekből tetszett:
+elnyelés, ill. ellenfél állata elnyelésének csökkentése, ez beleillene az eddigi képességek sorába. Szerintem az elnyelés lesz, jól illik a varázslatelnyelős mellé.

Amit viszont itt a hozzászólások közt látok, lehet, hogy túl soknak tartjátok a fétist? Legyen most egy olyan mini esemény, amin nincs fétis?

A később indulók felzárkóztatásával kapcsolatban: a rendszer ezt pont, hogy támogatja. Aki most egy év alatt megszerezte az összes fétist, annak a köv. évben már jóval kevesebb új lesz. Egy új játékos viszont egy év alatt begyűjtheti a már összes meglevőt, tehát itt a lemaradás behozható (így is lett az egész kitalálva).
Dátum: 2014.10.27. 15:26:16
Kedves Játékosok!

A mai napon elindítottuk a 6-os világ béta tesztjét. Regisztrálni a
http://vilag6.vegzetur.hu
oldalon tudsz. Ez egy béta teszt, tehát 1 hétig lehet játszani, gyakorolni rajta, utána 1 hét elteltével az adatbázist töröljük, és indul az előregisztráció az éles játékra.
A 6-os világ az 5-össel azonos szabályok szerint zajlik.

Ebben a topikban ill. az ügyfélszolgálatnak írt üzenetben lehet a hibákat, problémákat, észrevételeket jelezni (az ÜSZ hamarosan kezelni fogja a 6-os világot).
Dátum: 2014.10.21. 16:00:15
Sziasztok, van valami ötlet, kívánság, mit tudjon egy esetleges új fétis? Persze mindenféle előzetes ígéret nélkül, kíváncsi lennék a véleményetekre, mire van igény! Köszi!
Dátum: 2014.10.21. 10:58:45
Elnézést kérünk, a support szerver nem működik. Igyekszünk minél hamarabb beüzemelni, de ez több óra lesz, addig a türelmeteket kérjük. Az info kukac vegzetur hu címen lehet addig elérni az ügyfélszolgálatot.
Dátum: 2014.10.20. 17:34:49
Ok kitalálunk valamit, előtérbe veszem ezt a gyógyitalból többet lehet inni témát

Ami ötletem van:
1.) Lesz egy Használ 3-at és egy Használ 5-öt gomb is.
Vagy
2.) Használ annyit, hogy az ÉP-m 80% fölé kerüljön.
(itt addig issza, amíg a feltétel teljesül)
Dátum: 2014.10.20. 12:18:08
Idézet: Maci - 2014.10.19. 19:59:02
Igen, pénteken felmerült egy olyan problémám hogy a portyázás italából sem tudtam egyszerre többet inni, csak sokadik próbálkozásra.
Ugyan nem vagyok programozó, sem hasonló elmével megáldott zseni, de nem lehet túl bonyolult ennek a mechanikáját átírni a gyógyitalokra és varázsitalokra...


A portyaitalból tudsz többet inni - HA prémium tag vagy.

A gyógyitalokból több ivás drasztikusan különbözik az egyéb tárgyakból. Az egyéb tárgyakat a tárgylistból, rákattintással használod, "linként", a gyógyital ivó tool viszont egy javascriptes modul. Persze itt is rá lehet ültetni valahogy, csak nem tudjuk elképzelni, mi lenne a jó megoldás úgy, hogy nem komplikálódna túl az interfész, és aki csak egyet akar inni továbbra is (ez az esetek többsége) annak nem kéne emiatt minden alkalommal egy +confirm gombot megnyomni.
A másik gond az volt, hogy ha teszem azt 2 gyógyital elég ahhoz, hogy maxba menj, és te 3-mat használsz el, rögtön menne a sírás-rivás, hogy adjuk vissza a gyógyitalt. Márpedig előre kiszámolni, hogy mennyit érdemes meginni, szintén nem egyszerű, honnan tudjam, hogy amikor még 200 ÉP-d hiányzik, megiszol-e ezért egy 500-at gyógyitó italt, ráadásul a gyógyítás mértéke random).
A csomagok összeállításánál a változatosság a lényeg, hogy ne mindig ugyanazt adjuk, és a +IQ utoljára egy évvel ezelőtt volt. Az, hogy hány millió LE stb, ez egy relatív dolog. Sokmilió LE-t annak jelent csak, akinek már az egekben van az IQja, ott meg a TÖjében ez csak ezreléknyit számít. Minél erősebb egy karakter, a konstans bónuszt adó tápok annál kevesebbet érnek, ezért próbáltam valami olyasmit adni, ami egy erős karakter számára ugyanolyan hasznos, mint egy kezdőnek.
Sajnálom, ha volt valami félreértés, én ezt az akciót már egy hónapja megígértem nektek:

Idézet: Miklós - 2014.09.23. 13:39:11
Így utólag már nem tudunk befizetési akciót berakni - az ilyeneket mindig legalább 3-4 nappal korábban bejelentjük, tehát úgyis késő lenne - de megígérem, hogy akkor október közepén lesz egy ilyen lehetőség.


Írj az ügyfélszolgálatra!
Dátum: 2014.10.17. 16:43:27
Idézet: Offsboy - 2014.10.16. 16:22:54
Idézet: Miklós - 2014.10.16. 15:52:49

1.) fenevad reflex. Az ellenfél állatai +1% támadást kapnak minden lépett szintjük után, a szakértelem ezt a bónuszt csökkenti.

Leírása alapján nem teljesen tiszta, ez PvP-ben is működik? Ha igen, nem fogja megborítani a varázslat-közelharc balanszot? A kiesett állatsebzés eltolhatja a dolgot a varázslat felé.
Ha csak NPC ellen működik, akkor persze semmi.

Igen, úgy gondoltuk, hogy PVP-ben is működik, de nyitottak vagyunk a javaslatokra.

A második 2 szakértelem csak NJK-kal szemben működik, tehát ha még le is klónoznák az ellenfelek, számukra akkor se csinálnának semmit (de azért erre odafigyelünk, hogy tényleg így is legyen, köszi az észrevételt!)

Idézet: Abcdefg - 2014.10.17. 09:42:40
Engem az érdekelne, hogy ezeket az új szakikat epikusra és főleg entitásra nem lehetne-e kiterjeszteni?

Azok túl sokat sebeznek? Elvben igen, ki lehet terjeszteni, ha úgy érzitek, hogy erre szükség van.
Kedves Játékosok! Szeretnénk tájékoztatni titeket előre a jövő héten, hétfőn induló őszi befizetési akcióról.

Okt 20. és nov. 3. k1özött ha őskövet vásárolsz, az első vásárlásnál a befizetett összegtől függően ajándékcsomagot kapsz:

20 Őskő: 520 Ft vagy 30 őskő SMS-el:
1 sorsjegy, 1 torta, 2 kisebb vadászzsákmány, 2 hűségszilánk

100 Őskő: 2080 Ft
1 lelakatolt ládikó, 1 torta, 1 kisebb térkapu stimulátor, +1 IQ, 3 sorsjegy, 5 kisebb vadászzsákmány, 5 hűségszilánk

350 Őskő: 5200 Ft
2 lelakatolt ládikó, 2 torta, 1 templomi pálca, 2 kisebb térkapu stimulátor, +2 IQ, 10 sorsjegy, 12 kisebb vadászzsákmány, 1 barátság kristály

750 Őskő: 10500 Ft
5 lelakatolt ládikó, 5 torta, 1 templomi pálca, 4 kisebb térkapu stimulátor, +5 IQ, 25 sorsjegy, 25 kisebb vadászzsákmány, 2 barátság kristály

1600 Őskő: 21000 Ft
10 lelakatolt ládikó, 10 torta, 2 templomi pálca, 8 kisebb térkapu stimulátor, +10 IQ, 50 sorsjegy, 50 kisebb vadászzsákmány, 4 barátság kristály

A lehetőség október 20. hétfőtől él. A banki utalásoknál és csekkeknél először az október 20-án beérkező vásárlásokra, az őskövek beírásakor adjuk meg a jutalomat, és utoljára a november 3-án beérkezőkre. A paypal, bankkártyás és SMS fizetések azonnal megérkeznek.
Dátum: 2014.10.16. 15:52:49
Felmerült 3 új szakértelem ötlete:

1.) fenevad reflex. Az ellenfél állatai +1% támadást kapnak minden lépett szintjük után, a szakértelem ezt a bónuszt csökkenti.
Magyarázat: az állatok találati esélye jelenleg a maximális, 90% körül mozog, mivel a képlet 50% + tárgybónusz + állat szinte + állat lépett szintje - ellenfél szintje. Ha az állat lépett szintjéből jövő bónuszt részben vagy egészben kompenzálná egy szakértelem, akkor az esély 40-90% között mozogna.
Javasolt képlet: 200. szintig 4 szintenként 1% csökkentés. 201-300 szintig 3 szintenként 1% csökkentés. 301-400. szinting 2 szintenként 1% csökkentés. 401. szinttől szintenként 1% csökkentés.
Példa: egy 500-as szakértelem egy 233. lépett szintű állat szintből eredő támadás bónuszát kompenzálná.

2.) mágikus gyengítés. A szövetségi bajnokságban és a hordák harcában csökkenti ellenfeled taumaturgiáját. Előfeltétele, hogy nincs fizikai gyengítésed.
(képlet a fentihez hasonló; hatásfokát igény szerint más NJK ellenfelekre is kiterjeszthetjük)

3.) fizikai gyengítés. A szövetségi bajnokságban és a hordák harcában csökkenti ellenfeled erejét. Előfeltétele, hogy nincs mágikus gyengítésed.

Várjuk véleményeteket!
Dátum: 2014.10.02. 12:13:32
Idézet: Lanmandragoran - 2014.10.02. 00:01:38

Nem lenne egyszerűbb, és mindenki számára átláthatóbb egy egyszerű checkboxot betenni, hogy "Event alatt nem szeretnék eseménypontot használni a Szövetségi Bajnokságon" Például a Kufár nevezés oldalára, és a választás nem változtatható meg az event végéig.
Aki pipál mert úgysem pazarolja a pp-t bajnokira a kufárok helyett, az szabadon térkifordítózhat. Aki csak tessék-lássék eventel mert neki a cellapüfölés megérősebb, az meg event alatt sem tud exploitolni.


Egyszerűbb nem lenne, mert le kell kódolni, és minden ilyen extra beállítás a tapasztalatunk szerint a játékosok felé is komplikálja az egészet, növeli a hibázási lehetőséget.
Elméletben persze minden megoldható, de ez miért lenne szükséges?

Tegyük fel, hogy a kufár csatákat is tolni akarom, meg a szövetségi bajnokságot.
A kufár csatához min. 500 csata kell (napi átlagban 24), a szövi bajnoksághoz szövi stratégiától függően 10-20.
Egy játékos napi 50 CSP-t és 42 PP-t tud kapni, plusz ami esetleg már megvolt neki az esemény indulásakor (itt is sokkal több csp-d van, mint pp-d), plusz az esetleges vadászat és portya italok.
Tehát eseménypontban nincs hiány, több van belőle, mint portyapontból, bőven jut minden kufár csatára és bajnoki csatára is. Miért akarnék spórolni vele, és cserébe csak 2/3 lélekenergiát kapni a bajnoki csatákért?
Dátum: 2014.10.01. 15:59:24
Janiii: a nagyobb térkifordító úgy működik, hogy amikor megveszed, akkor történik meg a váltás, nem amikor rákattintva használod.

Bilobil:
Ok, nézzünk egy gyakorlati példát.
Az esemény kezdetéig ellőttél 600 vadászatot, van még 200 csp-d, 600 eseménypontod és 300 portyapontod. Megveszed a nagyobb térkifordítót az esemény indulásakor. Az elkövetkezendő 3 napban ellövöd a 300 pp-t, regenerálsz még hozzá 130-at, és megiszol még 34 portyaitalt hogy meglegyen a 600 csata. Utána megiszol egy normál térkifordító italt. Van 350 csp-d, az elkövetkezendő 4 napban kapott 200-zat meg ellősz pár vadászat italt, és lesz újabb 600 eseménypontod 600 csp-ért, közben regeneráltál 180 pp-t. Megint elhasználsz egy nagyobb térkifordítót, itt már további 50 portyaital kell, hogy az elkövetkezendő 4 napban ismét tudjál 600-at csatázni. Közben gyűlik 200 csp-d. Megint váltasz, ellövöd a memóriaszelencét, regenerálsz még meg iszol vadászat italt, összegyűlt a második hétvégére a harmadik adag eseménypont. Jön a harmadik térkifordító, megint iszod a portyaitalokat (van még? .
Amivel bűvészkedni tudsz, hogy egy "ciklusban" mennyi eseménypontot gyűjtesz ill .használsz el.
Dátum: 2014.10.01. 13:55:01
Idézet: Shadowrun - 2014.10.01. 13:23:40
(valóságban a 7db elég) alkalom/térkifordító italra lenne szükségem, hogy úgy játsszam a játékom, ahogy eddig!

A fentiekkel 6 váltásra lesz lehetőség (ne felejtsd el, a relikvia térkifordító csak akkor kell, amikor EH-ra váltasz át, a visszaváltásnál jó a régi térkifordító ital is). Ha neked egy ciklus 600 csatát jelent, akkor összeszen 1800-at fogsz tudni így csatázni. A portya italok remélem azért hasznosak lesznek így is, hiszen zajlik közben a szövetségi háború is.
Mindenképpen a számotokra legjobb megoldást akartuk megtalálni. Felmerült az is, hogy egyszerűen csak X ilyen nagyobb térkifordítót lehessen megvenni, de ezt úgy tudtuk volna megoldani, hogy a vásárlásra csak egy rövid ideig van lehetőség, és akkor sokan lemaradhattak volna róla.
A mostani rendszerben nem határozzuk meg, hogy pontosan mikor kell váltanod, csak egy intervallumot adunk: az első váltás valamikor az első héten, a második valamikor a második héten, a harmadik valamikor a harmadik héten, ezen belül szabadon konfigurálhatod.