Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Prisma

Idézet: Jeriko - 2009.11.30. 17:24:04
Szó mi szó, a LE rablók védekezési lehetőséget kérnek, hogy akiktől elveszik a LE-t, ne tudjanak nekik TP-t is adni a LE mellé, hiszen nekik csak a LE kell, a TP az szivatás.

Kapnak TP-t a LE rablók, mégpedig akkor, amikor támadnak, és LE-t visznek. Vagy LE-t nem is kapnak, mert ugye ez is benne van a pakliban.


Hogy jól értem-e, megpróbálom máshogy megfogalmazni: ha megszivatok valakit azzal, hogy elviszem tőle a LE-t, és otthagyom a TP-t, akkor kellene valami védekezési lehetőség, hogy az illető nem tudjon egy picit sem visszaszivatni azzal, hogy ad egy kicsi plusz TP-t.

Ha LE-t viszel a másiktól, azzal azt csináltad, amire egy PvP játék való. Ráadásul a megtámadottnak 100%-os védekezési lehetősége van ellene. Ez fordítva nincsen így.
Még egyszer: ez egy PvP játék, aminek jellegéből adódik, hogy az ügyesebb játékos elveri a kevésbé ügyeset. Mégis, az a helyzet, hogy míg a LE rablás ellen 100%-os védelem van, ráadásul olyankor siker esetén is eleve a játék lényegének megfelelően az ügyesebb játékos nyerne, addig a TP-vel tömés ellen semmilyen védelem nincsen, ráadásul a játék szellemével ellentétben a rosszindulatú játékos kezébe ad kivédhetetlen fegyvert az ügyes játékossal szemben.
Az általad javasolt "visszaszivatás" semmivel nem különb, mint baseballütővel szétverni a sakktáblát, amikor kikapsz. Végül is milyen jogon ne állhatnál bosszút a vereségért?

Jeriko, azt kell, hogy mondjam, hogy kicsinyes rosszindulatod megdöbbentő ebben a témában. Íme egy idézet tőled: "aki ebben a játékban a TP-re hajt, annak gyengül a karaktere a saját szintjén levőkhöz képest". Ez alapján tényleg nem tudok másra gondolni, minthogy kifejezetten rosszindulatból fejted ki itt a népbutító tevékenységet.
Dátum: 2009.11.30. 17:26:43
Sok mindenben igazad van, de sajnos nem megkerülhető az a tény, hogy a játékvezetés elnézett valamit, mégpedig olyat, ami ellentmond egy stratégiai irányelvnek. Emlékeztetőül:
"A játékban alapvető cél volt, hogy ne legyen SEMMILYEN mechanizmus, amellyel egyértelműen látható támadás nélkül, hogy ki vadászik."

Ez persze nem a te hibád, de attól még úgy igazságos, ha helyrehozzák. Ha a szívedre teszed a kezedet, talán te is így gondolod. Az más kérdés, hogy az viszont engem is felháborít, hogy ezzel foglalkoznak, ahelyett, hogy az ennél jóval súlyosabb problémára találjanak megoldást.
Idézet: Blackjack - 2009.11.30. 17:15:09
Igazság szerint a TP senkinek nem lenne káros, ha nem kezdett volna el terjedni a szándékos "visszamaradás" Az meg szerintem abszurd, hogy a győztes ne kapjon TP-t, mind1, hogy őt támadták vagy ő támadott..vagy legalábbis nagyon furcsa lenne:)


Ez nyilvánvaló tévedés. Vegyük újra elő az alapokat. Ha szerinted nem gond a TP kapás, akkor képzeld el, hogy kapsz 20 szintnyi TP-t, és ugyanezekkel a tulajdonságokkal 20 szinttel följebb kell boldogulni. Jó lenne egyébként, ha végigolvasnád a topikot, és nem triviális dolgokat kellene újra, és újra elmondani. Ha észrevetted, egyetlen érv maradt a javaslat ellen: mégpedig az, hogy valaki igenis így akar kárt okozni, tehát még az ellenzők szerint is káros a TP. Ezt az érve - mint ahogyan többen is rámutattunk - szintén nem állja meg a helyét.
Idézet: Damage - 2009.11.30. 16:05:07
Már megbocsáss, de ezzel az erővel tiltsuk azt, ha valaki hatalmas lopás szakival lopkodja a kiégett ősköveid, tiltsuk azt, aki lelövöldözi az állataid, mert erre specializálódott vagy továbbmegyek, tiltsuk azt, aki direkt megüt (és lever) óránént, mert olyanja van. Mielőtt felháborodnál, csak a logikádat folytattam. Ráadául ettől "a gonosz kicseszéstől" fejlődnek az állataid, és eséllyel lophatsz a visszajáró vesztestől még több kiégett követ.
Meggyőzni nem foglak, nem is állt szándékomban, csak azért lássuk be, hogy nem ez a játék fő problémája. Neked persze lehet, de a játékosok 90%-ának (lefele kerekítettem) távolról sem.
Gonosz vagyok, pontozz le!
Damage


Sajnos rosszul követted a logikámat. Nem akarok semmit tiltani (szerintem más sem). Nem bánom én, hogyha rajtam veretik le magukat mások, csak hadd ne kelljen ezért még büntetést is kapnom. Én tehát egyáltalán nem tiltást javasoltam, ellenkezőleg, egy új lehetőséget azoknak, akik nem akarnak feleslegesen TP-t nyelni.
Még egyszer tehát: adott egy PvP játék, amiben sok esetben BÜNTETÉS jár a győzelemért. Byzon javaslata ezen az elvi problémán segítene. Méghozzá úgy, hogy kárt nem okoz senkinek (leszámítva egy-két rosszindulatú, rossz vesztest). Sokezer játékos érdeke áll szemben néhányéval, akiknek amúgy sincsen semmi alapjuk ragaszkodni egy inkorrekt bosszúálláshoz.
Az pedig nyilvánvaló tévedés, hogy csak az emberek 10%-át érinti. Valójában az emberek 99.9%-át érinti. Mindenkit, aki nem a TOP-hoz tartozik, tehát a TP káros számára. Ez ráadásul azokra is igaz, akik esetleg fel sem ismerték, hogy a TP káros számukra. Attól még az...
Idézet: Birka - 2009.11.30. 13:58:15
Milyen taktikai elemet nyír ki?


Az elesettek kárörömét

OK, ez nem érv.


Ha valaki olyan balfék, hogy háborút indít egy olyan szövi ellen, akikről tudni lehet, hogy csak szívás velük a háború, az igen is vállalja a tette következményeit. A kevésbé ésszerű szövik ilyenkor nekiállnak PC-zni, fenyegetőzni, béke csarnokozni stb... Ha elkezdenék tömni szisztematikusan az agreszsort soha többet nem járnátok rájuk az is fix!


A győztes csaknem mindig több kárt szenved, függetlenül a háború nehézségétől. Egyszerűen a sok benyelt TP miatt. Ez alól csak az a kivétel, amikor annyira szerencsétlen a megtámadott szövetség, hogy a tagjai háború közben is rengeteg lével mászkálnak. Ez tehát tömeges probléma, és nem csak akkor jelentkezik, ha a támadó elnéz valamit.


Láttam törlést is ebből kifolyólag.


Nem kevés törlést láttam már a másik oldalról is...

Nagyszerű, ez tehát mindkét oldalról probléma. Egy okkal több, hogy meg legyen oldva.


Ez butaság. Ez egy tervezési hiba folytán bennmaradt igazságtalanság. Kb. annyira taktikai elem, mint a baseball ütő a sakkversenyen. Ha láma vagy, és vesztesz, még mindig van egy taktikai baseballütőd, amivel szétverheted a táblát.


Nem vagy köteles megjelenni a Sakkversenyen! Ha nyersz megkapod a trófeát, de ennek lehet ára az, hogy az első sarkon levernek érte Star Wars-ban emlékszem rá, amikro a Wuki ellen játszott Luke a holotáblán, volt választási lehetősége


Ezek szerint a baseball ütős etikusan jár el? Minek nevezett a versenyre az idióta Lékó? Ezt te sem gondolhatod komolyan. A kérdés inkább az, hogy ha valaki nevez egy sakkversenyre, mit keres nála baseball ütő? Ha valaki nevez egy PvP játékra, akkor miért akar bosszút állni az ügyesebb játékoson? Pláne kivédhetetlen módon.

Tehát, kedves Birka, úgy tűnik, hogy ésszerű érv nincsen a javaslat ellen.
Idézet: Birka - 2009.11.30. 13:14:16
Prisma annyit hangoztatod a fals szemléleted, hogy el is hiszed amit írsz?

Attól, hogy te azt írod, hogy fals, még nem lesz az. Mint ahogyan nem is az. *középső ujj*


-A javaslat egyoldalú, kinyír egy taktikai elemet, és nincs ellenoldala, így semmiképpen nem támogatnám.

Milyen taktikai elemet nyír ki?


-A háború 2 élü fegyver ha az agresszor rosszul méri fel az áldozatát, ne védjem már érte tök ingyen!

Ezt fejtsd ki lszi, mert nem érthető.


-A leveretőkön háborús bosszú csak a stratégiailag gyenge játékosokat szivatja, ha igazán profikon próbálsz háborúval bosszút állni akkor meglepődve fogod tapasztalni, hogy az egész szövi óránként koppan rajtatok, hogy 3 nap alatt maximális kárt okozzanak. (Nekik maximum kútméret a bukta, neked többezer TP )

Teljesen mindegy, a lényeg, hogy voltak ilyenek, és lesznek is. Láttam törlést is ebből kifolyólag.


-A TP tömés egy taktikai elem, lehessen ellene védekezni, de legyen hátulütője, és költsége is!

Ez butaság. Ez egy tervezési hiba folytán bennmaradt igazságtalanság. Kb. annyira taktikai elem, mint a baseball ütő a sakkversenyen. Ha láma vagy, és vesztesz, még mindig van egy taktikai baseballütőd, amivel szétverheted a táblát.


-Az általam javasolt szaki is ad egy kontrolt a játékos kezébe, eldöntheti hogy hagyja magát "tömetni", vagy kifejleszti a szakit...

Ha nem túl költséges, egyébként a szaki sem rossz, a lényeg, hogy teljes védelmet adjon a nem kívánt TP ellen. És itt nem csak a TP tömésből származóra gondolok.
Fordítsuk meg a dolgot.

Javaslat:
Lehessen kikapcsolni a LE, és TP kapást, amely beállítás kizárólag a győztes csatákra vonatkozna. Ha valaki ilyen karaktert támad, és veszít, elveszíti a szokásos LE-t, de a védekező a beállítása miatt nem kapja meg.

Hatás:
- Megszünteti a háborúkban a rengeteg üres TP benyelése miatt jelenleg meglévő furcsa helyzetet, hogy a győztes csapat nagyobb kárt szenved, mint a vesztes.
- Megszünteti azt az áldatlan állapotot, amikor a leveretők szándékukon kívül kárt okoznak, amire válaszul háborús megtorlások érik nemcsak a leveretőt, hanem szövetségét is. A beállítás mindkét fél problémáját megoldja.
- Megszünteti a TP-tömés lehetőségét.
- Általánosságban olyan kontrollt ad a játékos kezébe, hogy amikor csak a karakterét rongálná a sok TP-vel, inkább lemondhat minden "jutalomról", így megúszhatja a rongálást.

Kinek lesz jó:
Mivel nem kötelező használni, ezért csak az használná, és csak olyankor, akinek szüksége van rá. Ez több ezer játékost jelent.

Kinek lesz rossz:
Annak a néhány rosszindulatú embernek, aki TP-töméssel akar kárt okozni.

A fejlesztés tehát egyszerű, mint egy faék, többezer embernek lenne jó, néhánnyal szemben, akik ráadásul a játék szellemével ellentétes módon tudnak kárt okozni jelenleg.

Milyen ésszerű indok van tehát a bevezetés ellen?
Idézet: Jeriko - 2009.11.30. 13:04:07
Bocsánat, senki nem kényszeríti a pókokat (meg senki mást sem) arra, hogy nekiálljon a többieket farmolni. Ha viszont megteszi, akkor számoljon a minimális következményekkel. Lassan már ott tartunk, a farm lesz a hibás, mert nem tart elég LE-t magánál, és ezért romlik a pókok LE/TP aránya.

Ha nekem rendszeresen kirámolják a lakásomat, és elviszik az értékeimet, akkor nehogy már felróják nekem, ha riasztót szereltetek fel, és legközelebb kénytelen a tolvaj negyed akkora zsákmánnyal beérni, mert menekülnie kell.


Kénytelen leszek annyiszor válaszolni, ahányszor leírod ezt az ostobaságot:

Ez egy PvP játék, aminek jellegéből adódik, hogy az ügyesebb játékos elveri a kevésbé ügyeset. Mégis, az a helyzet, hogy míg a LE rablás ellen 100%-os védelem van, ráadásul olyankor siker esetén is eleve a játék lényegének megfelelően az ügyesebb játékos nyerne, addig a TP-vel tömés ellen semmilyen védelem nincsen, ráadásul a játék szellemével ellentétben a rosszindulatú játékos kezébe ad kivédhetetlen fegyvert az ügyes játékossal szemben.
Idézet: Jeriko - 2009.11.30. 12:50:23

Bocs, úgy látom nem értjük meg egymást. Nekem ez kicsit magas, hogy a pók az "áldozat", a farm pedig a marha, primitív állat, utcai rabló, aki alig várja hogy megszivathassa az áldozatát.


Segítek: ez egy PvP játék, aminek jellegéből adódik, hogy az ügyesebb játékos elveri a kevésbé ügyeset. Mégis, az a helyzet, hogy míg a LE rablás ellen 100%-os védelem van, ráadásul olyankor siker esetén is eleve a játék lényegének megfelelően az ügyesebb játékos nyerne, addig a TP-vel tömés ellen semmilyen védelem nincsen, ráadásul a játék szellemével ellentétben a rosszindulatú játékos kezébe ad kivédhetetlen fegyvert az ügyes játékossal szemben.

Egyébként pedig nem kell, hogy a pók farmoljon valakit, puszta rosszindulatból is lehet TP-vel tömni. Rég megette a fene az egészet, ha valami negatív hatás ellen az egyetlen védelem az esetleges támadó jóindulata.
Idézet: Jeriko - 2009.11.30. 12:43:13
úgy tönkretették az LE/TP arányát, ami még a nagy átlagét sem éri el. Ha látok ilyet, meg tudom nézni, akkor azt mondom, oké, igazatok van.

Nos, Jeriko, ez a tipikus magyar rosszindulatú primitív hozzáállás. Tehát ha az átlagnál jobb a LE/TP aránya, akkor fogja be a mocskos pofáját? Az van, hogy tudnék neked nem egy, hanem több nevet is mondani, és LoWs is (ő ráadásul mondott is), de ez nem a nyilvánosságra tartozik. Sajnos sugárzik a rosszindulat a hozzászólásaidból a pókok irányába, és ez befolyásolja azt, hogyan ítéled meg a kérdést.
Jeriko, ne haragudj, de tényleg kezdesz nagyon primitív dolgokat felhozni.

Idézet: Jeriko - 2009.11.30. 12:31:35

A TP tömés ellen is van védekezés, nem is egy:
- Nem szállok rá senkire, nem verem agyon, nem viszem tőle a LE-t. Van egy olyan érzésem, hogy olyan embert még nem tömtek ki TP-vel, aki nem adott rá okot - de ha tudsz ilyenről, ki vele!

Ez olyan, mintha a rendőr azt tanácsolná, hogy utcai rablásból dumáld ki magad, illetve a villamoson ne nézz rá senkire, és akkor a primitív állatoknak sem lesz okuk megverni. Ne haragudj, de ez nevetséges.


- Leveretem magam, nem vagyok 15% felett és akkor nem tudnak megtámadni. Pont úgy, ahogy azoknak az áldozatoknak tanácsolják, akiktől viszik a LE-t.

Ez is hajmeresztő ostobaság, mert ha nincsen nálad LE, akkor bátran lehetsz 15% fölött, tehát az idő 90% százalékában. Olyat viszont nem tudsz csinálni, hogy 15% felett vagy, de nem lehet TP-vel tömni.

Még egyszer: ez egy PvP játék, aminek jellegéből adódik, hogy az ügyesebb játékos elveri a kevésbé ügyeset. Mégis, az a helyzet, hogy míg a LE rablás ellen 100%-os védelem van, ráadásul olyankor siker esetén is eleve a játék lényegének megfelelően az ügyesebb játékos nyerne, addig a TP-vel tömés ellen semmilyen védelem nincsen, ráadásul a játék szellemével ellentétben a rosszindulatú játékos kezébe ad kivédhetetlen fegyvert az ügyes játékossal szemben.
Több ilyen esetről is tudok. Amellett azonban, hogy ez kirívóan igazságtalan dolog a játékban, ráadásul egy megfelelően felkészült ember tömegesen tudná abbahagyatni a játékot sokakkal, szeretnék rámutatni, hogy ez a kirívó igazságtalanság csak azért létezik, mert a portyarendszer hibás.

A Byzon által javasolt megoldás azonban rövid távon ezen hiba sok aspektusát lenne képes kezelni, tehát nem csak a TP-tömést. Hanem pl. a leveretés, és az azt követő bosszúhadjárat (ez az eszkalálódások, és háborús megtorlások miatt tömegeket érint) problémáját, illetve a háborús károk mérséklését is.

Még egyszer a javaslat: lehessen kikapcsolni a LE, és TP kapást, amely beállítás kizárólag a győztes csatákra vonatkozna. Ha valaki ilyen karaktert támad, és veszít, elveszíti a szokásos LE-t, de a védekező a beállítása miatt nem kapja meg.

Egyszerű, mint a faék, mégis elég sok dologra megoldást nyújt.
Dátum: 2009.11.30. 12:14:18
Idézet: winnie - 2009.11.30. 11:42:31

a HT sok embert érint: most 30-at pozitívan (plusz a régieket közvetve, plusz a kamrázókat minimálisan), negatívan közvetlneül senkit, közvetve szinte mindenkit, aki kevesebbet vadászik.

Attól függ, hogy értjük azt, hogy közvetve. Ha az, hogy a kiválasztott kevesekhez képest a teljes játékosmezőny 10% hátrányt szenved folyamatosan, közvetett hatás, OK. De ettől még ez az egyik legdurvább aránytalanság a játékban. A kristálygömb ehhez képest smafu.


ergó: utóbbi érinti közvetlenül a legtöbb embert és utóbbi érint pozitívan a legkevesebbet, így ezt a cuccot lehet a legkönnyebben, a legkevesebb érdek közvetlen megsérítésével rendbehozni.

Ebben van valami, de a HT kivétele csak virtuális érdeksérelem. Olyan, mintha véletlenül kerülne a bankszámládra pénz, majd a bank korrigálná, és levenné. Ilyenek egyébként történnek, és a bank ilyen esetben szó nélkül korrigál. Nem lenne azonban jogos azért rinyálni, mert visszaveszik a "tápot".


vagyis teljesen logikus, hogy ezt a "hibát" akarják elhárítani, tökéletesen meg lehet érteni. ha itt ekkora a hiszti 1-2 ember miatt, akkor mekkora lenne egy sokkal több embert érintő nerf-nél? gondolom, nem kell ecsetelnem.

Erről már volt szó, hogy játékstratégiai kérdésekben nincsen helye a demokráciának. Ha valami kirívó igazságtalanság van a rendszerben, azt értelemszerűen meg kell szüntetni, hiába sírnak az érintettek.

A kristálygömb rendbetétele ellen egyébként tényleg nem érv a HT, és KH (én különben is egyetértek a rendbetétellel), de ez már a sokadik alkalom, amikor valami kozmetikai dologgal foglalkozik a játékvezetés az érdemi problémák helyett.

Kb. olyan ez, mint amikor felépítik a házadat, majd beköltözve kiderül, hogy az első szellő elvitte a tetőt, de az építő cég ahelyett, hogy ezt helyrehozná, nekiáll festési hibákat javítani, és kerítést polírozni. Egy idő után az ilyesmit vérlázítónak ítéli meg az ember...
Dátum: 2009.11.30. 11:03:20
Idézet: Ricardo - 2009.11.30. 10:57:04
A kristály horda és a hatalom tornya már régebb óta bennt van a játékban, mint a kristálygömb, sokkal nagyobb aránytalanságot okoz az erőviszonyokban, ahhoz mégsem nyúl hozzá a játékvezetés.


Ez sajnos így van. Az egy dolog, hogy a kristálygömbön észrevették, hogy nem úgy működik, ahogy szerették volna, és most szeretnék rendbetenni. Csakhogy úgy jut ez eszükbe, hogy a KH, és a HT visszásságaira már régóta próbálják sokan felhívni a figyelmet, és amik a kristálygömbnél jóval durvábbak, mi több, kifejezetten felháborító elemei a játéknak.
Dátum: 2009.11.30. 07:53:34
Idézet: LanMaffia - 2009.11.30. 00:49:06

Idézet: Prisma - 2009.11.29. 16:04:56
Még egyszer érdemes idézni, mit mondott Miklós:
"A játékban alapvető cél volt, hogy ne legyen SEMMILYEN mechanizmus, amellyel egyértelműen látható támadás nélkül, hogy ki vadászik."

Nem nagyon is logikus, és kívánatos cél ez? Dehogynem.
Megszegi ezt a kristálygömb? Igen.

A következtetés nyilvánvaló.


Mégis berakták. Na most akkor ki a hülye, én, vagy aki mondja?


Senki nem hülye, a játékvezetés elnézett valamit, és most szeretné korrigálni. Esetleg az a hülye, aki szerint mindenáron találni kell egy hülyét az ügy kapcsán...


És az hápogjon utoljára, akinek már 3 hónapja + 10% jön a toronyból, plusz nem tudom kvízekből, meg az egyéb... na nemár... és akkor elviszik a gondosan összevadászott LÉt, amit basztam elkölteni 2 óra alatt.

Soha nem használtam HT-t, mint ahogyan kvízmedált sem. Különben is szerintem ezeknek semmi keresnivalója a játékban, mert kiválasztott kevesek számára adnak nagyon durva tápot.
Idézet: Birka - 2009.11.30. 07:32:52
Najah, csak hogy ha senki nem tart magánál lét, akkor idővel nem éri meg egyáltalán portyázni, és átmegy tamagocsiba a dolog...

Ez jól rávilágít valamire, ami talán egy koncepcionális hibája a játéknak: ha mindenki jól játszana, a portya azonnal értelmetlenné válna, és jönne a tamagocsizás. Valójában pedig az lenne a jó, ha minél jobb játékosok csapnának össze, ami természetesen egyre nagyobb jutalommal járna. Vagy legalábbis nem csökkenővel, mint most.


Szóval vagy védelem kéne a "tömés" ellen, vagy minimális lé a portyába...

Nem a tömés itt a lényeg, bár az is igaz, hogy amíg ez a durva exploit megvan, egyetlen ember kell csak, aki elegendően rosszindulatú, és képes a megfelelő scripteket megírni, hogy tömeges sírás-rívás, és törlés legyen.

Fontosabb az, hogy ne legyen már az, hogy egy portyában a győztes kap büntetést. Byzon által javasolt megoldás kezdetnek nagyszerű: lehessen kikapcsolni a LE, és TP kapást. Ez ugyan nem oldaná meg a koncepcionális problémát, de legalább olyankor meg lehetne úszni a károsodást, amikor kizárólag TP nyelés várható, tehát pihenésnél, és háborúban. Nem utolsósorban pedig egyszerű, mint a faék, és gyaníthatóan nagyon rövid idő leprogramozni.
Idézet: Ricardo - 2009.11.29. 20:08:55
A tp tömés ellen is van ellenszer, de az tényleg csak a diplomácia. Nem mindenki él ezzel, aki meg igen, azzal meg kell beszélned, hogy Te nem rabolod le, ő meg nem rajtad ütteti le magát.

OK, akkor ha kirabolnak, akkor ne tegyél feljelentést, végül is le is beszélhetted volna a támadót.


A tp nem büntetés. A játékban mindenért kapsz tp-t, hiszen fejlődsz.

Tudtam, hogy jön valaki, és benyögi ezt a hajmeresztő ostobaságot. De hogy pont te legyél ez...

Az, hogy a TP káros, az TÉNY. Legalábbis a játékosok 99.9%-a számára. Hadd ne kelljen már ilyen triviális dolgokon vitatkozni.

Edit:
Látom, valamelyik szánalmas balfasz elkezdte visszamenőleg lepontozni a hozzászólásaimat. Sok sikert hozzá.
Idézet: Ricardo - 2009.11.29. 19:55:34
ő cserébe az egyetlen fegyverét az üres tp-t adja

Nem ez az egyetlen fegyvere. Ha elkölti 15% alatt a lét, az 100%-os védelmet nyújt. A különbség az, hogy lehúzás ellen 100%-os védelem van, TP adás ellen pedig semmilyen. Lehúzás esetén ráadásul eleve a játék lényegének megfelelően az ügyesebb játékos nyerne, a TP-vel tömés ellen viszont nemhogy semmilyen védelem nincsen, hanem ráadásul a játék szellemével ellentétben a rosszindulatú játékos kezébe ad kivédhetetlen fegyvert az ügyes játékossal szemben.

Ismét felhívom a figyelmet arra, hogy a TP-tömés csak a töredék részét teszi ki a problémának, bár kétségtelenül egy hiperdurva exploit, amiből csak azért nincsen nagy botrány, mert aki igazán ki tudná használni, az lusta rá.

A fő probléma: ez egy PvP játék, amiben a győztes BÜNTETÉST kap! Elvi ellentmondás? Hmm?
Idézet: Ricardo - 2009.11.29. 19:44:43
Be ne tegyünk még egy szakértelmet!

Sokkal jobb az a beállítás, amit Byzon javasolt.


Ha megnézem a középmezőny kiemelkedő alakjait, akkor azt látom, hogy az LE/tp arányt már így is nagyon magasra lehet tenni. Felesleges szerintem ezen változtatni.

Ez sajnos téves következtetés. Kérdezd meg ezeket a kiemelkedő alakokat, hogy hány darab háborús csatát indítottak, és úgy általában milyen szívesen háborúznak. No és azt, hogy mennyit káromkodnak a leveretőkön, és hogy vallják be, hogy voltak-e már okai egy leveretés miatti bosszúhadjáratnak?
Idézet: Ricardo - 2009.11.29. 19:16:49

Kitömnek a farmok? Ez is ugyanolyan taktika, mint a pókság vagy a VF. Ha a 2 szinttel magasabb pókot 6-8 farm összefogva tömi, akkor gyorsan szintet léptetnek. 3 szintet már nem fog lefelé ütni a pók (szerintem), mert az már nem éri meg neki annyira. Nyugalom lesz egy ideig.


Még egyszer: ez egy PvP játék, aminek jellegéből adódik, hogy az ügyesebb játékos elveri a kevésbé ügyeset. Mégis, az a helyzet, hogy míg a LE rablás ellen 100%-os védelem van, ráadásul olyankor siker esetén is eleve a játék lényegének megfelelően az ügyesebb játékos nyerne, addig a TP-vel tömés ellen semmilyen védelem nincsen, ráadásul a játék szellemével ellentétben a rosszindulatú játékos kezébe ad kivédhetetlen fegyvert az ügyes játékossal szemben. Tehát a TP mint büntetés eleve tervezési hiba folytán lehet csak a játékban.


Azt azért figyelembe kell venni, hogy egy versenyen úgy is jobb lehetsz, hogy az ellenfelet gyengíted.

Remélem, ezt nem gondoltad komolyan. Ez bármilyen versenysportban azonnali kizárást jelent, és súlyosságtól függően büntetőfeljelentést is.
A másik autóját megbuherálni, lovát lesántítani stb. mind ez a kategória.

Bármilyen becsületes versenyben az győz, aki jobb, és nem az, aki több kárt okozott a másiknak.