Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Mortimer

Mekkora a ti szövetségetek tagjainak szintösszege? Mekkora az ő szövetségük tagjainak szintösszege? Volt háború csarnokuk? Volt béke csarnokuk? Nálatok?
Dátum: 2009.10.18. 10:43:58
Az erő tulajdonság változott, eddig fix értékkel növelte a sebzést, de ezt szorzóra cserélték, mint a taumaturgiánál. Tehát a játékosok fizikai sebzése is nagyon jelentősen nőtt. (Merem állítani, hogy borult az egész rendszer a fizikai sebzés javára.)
Dátum: 2009.10.17. 11:30:50
Legkorábban 15. szinten, térkapuban találhatod.

(Speciális eset, ha egy olyan szövetségben vagy, ahol van epikus épület, és az alacsony szinted ellenére már feltöltötted a lélekkútat. Ilyenkor ha leüti neked valaki a lényt, akkor korábban is szerezhetsz. De ez fehér holló esete.)
Dátum: 2009.10.17. 10:58:51
A végzetúr szülinapja alkalmából kaptad. Maxra viszi az életpontodat. Nem a varázsitaloknál van, hanem a gyógyitaloknál.
Dátum: 2009.10.17. 10:49:26
Én a pihenést határozottan erősíteném, több okból:
- a VP regenerálást a torony és a nekrofun is gyorsítja, ha mindkettő van, alig 2 óra alatt maxos lehet a VP. Ezzel szemben az ÉP továbbra is a játék kezdetén meghatározott értékkel regenerálódik, azaz 8 óra alatt.
- a sebzések akkorára nőttek, hogy 10 órás pihenés végén sincs maxon az ember, sőt, örülhet, ha a felét eléri.
- ha gyorsabban regenerálódunk, akkor a portyacélpontok száma nő

Szóval mindenképpen jó lenne egy a nekrofunhoz hasonló épület az életpontra. De akár a max életpontot is növelheti.
Dátum: 2009.10.17. 10:32:53
Vicces.

Vagy inkább szánalmas.
Dátum: 2009.10.17. 10:14:03
Nem teljesen értem, hogy a magasles miért lenne akkora nagy táp, hogy aukciós házba való. Pont, hogy hátrány, nem sokan tudnák hasznát venni.
Dátum: 2009.10.17. 10:12:38
Olvasd el a főlapon az első bejegyzést. Alig néhány sor, menni fog.
Dátum: 2009.10.17. 05:58:51
Az elementáris fúzió 57 felett szimplán kényelmi funkció. Semmilyen kihatása nincs a játékmenetre, simán lehet olcsóbb a fejlesztése.
Dátum: 2009.10.16. 20:44:31
Használd a jobb felül lévő keresőt.

Nézd meg az aláírásom.
Dátum: 2009.10.16. 18:09:46
A levezetés jó, viszont egy dologban tévedsz: az EU sokkal több támogatást ad a mezőgazdaságnak, mint mi, azaz ha nálunk rossz a hatásfok, akkor náluk katasztrófális A dolog nyitja inkább ott van, hogy az egész támogatási rendszert le kellene bontani, amit az EU-ban is borzasztó sokan, sok éve szorgalmaznak. A legnagyobb kerékkötői ennek a franciák, illetve a francia szakszervezetek és parasztok, akik simán borogatnak kamiont és sztrájkolnak hónapokon át, ha hozzá mer nyúlni valaki. És mivel a francia kormány hevesen ellenzi a parasztjai védelmében, így nem is történik semmilyen változás. (Egyébként az egész rendszernek Franciaország a legnagyobb haszonélvezője, de Thatcher is mentességet harcolt ki, azaz ők nem is finanszírozzák az EU-t ilyen téren.)
Dehogy. Nem a manakonstrukcióért mennek át az emberek másik szövetségbe, hanem az ultraspecért és a transzplantációért.
Dátum: 2009.10.16. 12:09:29
2% is sok. Vegyél napi 10 csatát, napi 4 térkaput, az kapásból 28%. Azt már bele se veszem hogy néhányszor megtámadnak...

Nem szabad csataszámhoz kötni, értelmetlen lenne a vastagbőr.
Dátum: 2009.10.16. 12:05:07
Viszont 1% lehetne, és nem csatánként, hanem óránként.

Meg ugy általában az epikus kincseknél erősen át kéne dolgozni a gyógyulásos részeket. Lásd pl. Animátor, egy 75. szintű epikus kincs, ahol a harcolni kijelölt állat óránként 1 ÉP-t regenerál. Namost az ezt kidobó epikus szörny ha végigmegy a csata simán sebez az állatba _ütésenként_ 100-150-et, így 24 óra alatt 24 életpontnak nem sok értelme van.
Dátum: 2009.10.16. 10:55:09
Kiégett őskövet soha nem lehet semmire beváltani. Marketingcélokból van a játékban.
Dátum: 2009.10.16. 10:20:21
A dukátrablás nem lenne jó ötlet, csak a 30 PP-n portyázó, minden csatájukat nyerő egyébként is erős egyéneket segítené.
Dátum: 2009.10.16. 09:59:16
A kvízolimpián aránytalan előnye van annak, aki mind a négy világon játszik. Mivel a kérdések az adatbázis csak egy szűk részét érintik, ha egymás után mind a négy karakterrel oldod meg (vagy három - lényeg a többön van), igen nagy százalékban fogsz ugyanazon kérdésekbe botlani. Azaz ha egyik karakternél látsz egy bonyolult kérdést, és megjegyzed a választ, a következő karakternél azonnal tudni fogod. 100-150 kérdésnél bármely átlagember képes erre, mégis összehasonlíthatatlan előnye van azzal szemben, aki csak 50-re válaszol.

Ezt módosítani kellene.
Dátum: 2009.10.15. 23:56:08
Felegeses negatívumot adni, hiszen úgyse veszed fel senki más ellen.

Vicces, hogy a büntetőnél brutális a védelem, és semmilyen elkerülő támadási lehetőség nincsen, addig más területeken (például lélekszívás vagy bénítás) pont fordítva van: brutális a támadó előnye - ami bárkivel szemben érvényesül - viszont védelem ellenük szinte nem létezik.
Dátum: 2009.10.15. 23:13:10
Oké, nem relikvia, legyen hordható. Akkor az epikus tárgyak közé rakj be légy szíves egy ilyet. Akár visszamenőlegesen, azaz entitásból kiüthető legyen.
Dátum: 2009.10.15. 23:10:59
"Egyébként megjegyzem a büntető mellett el lehet ütni ha 0-ra viszed a csp-t!"

Ja, ha vadászom több órát, utána van egy huszonvalahány perces résem felgyógyulni és ütni a büntetőst