Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Mortimer

Dátum: 2009.11.29. 03:32:21
Most komolyan 10 LE-vel indulsz neki támadni? Vagy ennyit hagysz magadnál védekezésre beállva? Ez játék, rakj párat a transzcendre, és hagyj már magadnál pár százat, anélkül nem fogsz se lélekszívni semmit, se nyerni semmit, ha nyersz.
Dátum: 2009.11.28. 20:34:27
"Azt se érzem, hogy lábtörlője lennék valakinek. Kit érdekel, hogy vannak még páran +-7 szintre tőlem, akik még többnyire elvernek. Attól még nem szakad le a világ, kell nekik is a sikerélmény és nem sajnálom tőlük."

A csúcson nemhogy +7, de +2 szint távolságban is vannak, akik simán elvernek. Mégis kibírják valahogy az elől lévő emberek VF nélkül is, sőt...

"Haladok, mert kb. 1600. -ként indultam e világon, és kemény munkával elértem azt, hogy ha sereghajtóként is, de a kariban lévő LÉ mennyiségét tekintve bekerültem a TOP 40-be. Mindezt viszonylag későn kifejlesztett vf mellett."

A VF _csökkenti_ a karakteredben lévő LE mennyiségét, nem pedig növeli. (Persze a TP mennyiségét is csökkenti.)
Dátum: 2009.11.28. 17:50:06
De.

Miklós azt mondta, hogy a rendszert magát semmiképp nem akarja bolygatni, de azt felírta, hogy ne lehessen a medálokat eladni.

Az 50 helyes válasznál automatikus medált kizárta.
Dátum: 2009.11.28. 10:13:49
A hozzászólásod első felében (helyesen) megállapítod, hogy a dukátok inflálódnak. A második részében ezután közlöd, hogy alternatív dukátszerzési módokra van szükség. Gondold ezt át.

Egyébként már most is rengeteg táp tárgy van aukción, egyáltalán nincs szükség újabbakra. Lélekgyémántból vásároltra sokkal inkább, amivel szélesebb kör is hozzájuthat ezekhez. Ne világonként egy embernek szóljanak a fejlesztések, hanem lehetőleg mindenkinek.
Dátum: 2009.11.27. 22:23:36
15, vagy 30, beállítástól függően.

A valóságformázás ezt növeli.
Dátum: 2009.11.27. 21:26:17
Idézet: Impopo - 2009.11.27. 11:37:57
Nincs valami lista egész véletlenül arról, hogy mik azok amiket nem lehet max főlé vinni, és mit lehet?


Mindent lehet, kivétel a csapdakészítés meg talán a tanulás. Van ahol ez persze értelmezhetetlen, például hordázás, kereskedelem.
Dátum: 2009.11.27. 21:00:08
Nincs.

Az alapszint csak szint/2 elnyelést és több életpontot ad. A sebzés csak a karakter sebzésétől függ. A lépett szinttől függ a további elnyelés és a találati esély. A védekezés számomra értelmezhetetlen tulajdonság.
Szerintem kevés köze van ennek a témakörnek a vadászathoz, erre szabva tényleg csak pár magas szintű emberre vonatkozik, akiket Dutch támad. Háborúban ez sokkal fontosabb és gyakoribb probléma, ami pedig az egész játékosbázist érinti.
Figyelj, lehet trükközni a felszereléssel, ettől még a dolog igazságtalan marad: te már azelőtt támadható vagy pár másodperccel, hogy elérnéd a 15%-ot. Lehet ezt mismásolni, egyéb, kerülőutas megoldásokat keresni, de tény marad. Ez hiba, ezt javítani kell.
Ez buta beszólás volt. Ez a probléma tényleg nagyon sokakat érint.
Dátum: 2009.11.27. 11:29:13
csapdakészítést nem lehet 30 fölé növelni.
Dátum: 2009.11.27. 11:29:08
csapdakészítést nem lehet 30 fölé növelni.
Gyilkóló ősztőn - 5. szintű végzetúr

sziasztok kezdő vagyók még de majd bele jővők és ádáz elenésgetek leszek!!!!
"Állatok sebzése a te sebzésed 5-öd része (szorozva azzal, hány állat talál, plusz tárgyakból jövő érték). Ez szerintem korrekt, legalább nem száll el a sebzésük."

Nem ezzel van a baj, hanem azzal, hogy találatnál az elnyelés számít, ha nem találsz akkor nem. Azaz:

Találsz, kritikus sebzés. 1 sebzést okoztál, állataid 1 sebzést okoznak.
Nem találsz, állataid 250 sebzést okoznak.

Érzed a különbséget?
Dátum: 2009.11.27. 08:43:09
A kalandírók figyelhetnének jobban, mert belefektetnek marhasok munkát, aztán ilyen apróságokkal eltolják. Nincs értelme, hogy kalandírással vesződjenek, ha nem olvassa el azt senki.
Dátum: 2009.11.27. 06:25:31
De a linket látod, és annak a végén van egy szám.
Dátum: 2009.11.27. 00:04:39
Keress valakit, akinél archívban van egy veled folytatott csata. Esetleg bajnoki viadal.
Dátum: 2009.11.26. 18:41:44
Felszállsz a metróra (bárhol), átszállsz deákon a hármasra (ha nem azon ülsz), leszállsz a Forgách utcánál, majd gyalogolsz 150 métert.
Összeírom egy hozzászólásba az ebben a topikban eddig összegyüjtött dolgokat. Látható, hogy egy egész nap kevés lenne a megtárgyalásukra.

Szövetségi dolgok
- háborús rendszer reformja
- szövetségi városok építése, szövetségi épületek újabb generációja
- szövetségi összefogást erősítő dolgok hiánya (epikus már túl erős, küldetés nincs)
- hatalom tornya kérdése (a feltörekvők kaptak egy több százmilliós puttonyt a nyakukba, közben a torony továbbra is az Azúré. Azaz csak biztosabbá vált a helyzetük)
- a szövetségi jelentkezések szigorítása, opcionálisan szintkorlát bevezetése, vagy akár teljes tiltás lehetővé tétele

Karakterfüggő dolgok
- saját hordán belüli interakcióra van-e elképzelés, a játékosok közti kapcsolatok erősítése (az ellenfél hordáját jobban ismeri az ember, mert velük csinál meg küldetéseket, őket üti. A saját horda megismerése a toborzást is segítené.)
- küldetésrendszer revíziója (baromi unalmas már fél éve ugyanazt a néhány küldetést százszor egymás után csinálni)
- kalandok, melyekben jóval az adott szakértelem maximuma felett van a küszöb, és a szerencsepróbák nehézségének könnyítése (nem lehet rá specializálódni, és ráöltözni sem, mint az összes többi tulajdonságpróbánál)

Harcrendszer
- a harcrendszernél sikerült a ló túloldalára átesni, most a közelharc felé tolódott el a mérleg
- hordaspecializációk kihangsúlyozása (?)
- a vastagbőr/sebgyógyítás és a másodlagos varázslat/közelharci sebzések indokolatlan különbözősége. (előbbiek fix védelmet/gyógyítási értéket adnak, míg utóbbi százalékos, ezért a szintenként egyre erősebbé váló varázslatokkal/fegyverekkel fejlesztés nélkül is nő a hatásuk)
- az állatok sebzésének bugja, miszerint ha a fegyveres találat kicsi, akkor ők is kicsit sebeznek.

Kristály horda
- elfogyó portyapontok. Elvileg zaklatnák a végzeturakat, gyakorlatban nem nagyon támadnak.
- a kútméretük alig 500e, és ez gyakorlatilag két vereség után mínuszban van. Amelyik szövetség nem tartozik az első öt közé, melyeknek ők üzennek automatikusan hadat, akkor nem is indíthatnak háborút ellenük.
- a közvetlen a KH alatti réteg kiüresedése. Ők a KH-t már, a többi játékost még nem érik el. V1-en 81. szintű játékos négy darab van, 80. szintű három, 79. szintű négy, és 78. szintű is négy. Ebből a 15 játékosból nyolc zafír, azaz nem tudják ütni egymást.

Egyéb:
- kvízolimpia, a kvízmedálok táp szerepe. (A kvízolimpia maga több, mint fél éve nevetséges szintre süllyedt, megoldás nincs rá, ezért jogos igénynek hangzik 50 helyes válasznál vagy x ezer helyes kvízválasz után egy medál kiosztása)
KH kérdése.

- elfogyó portyapontok. Elvileg zaklatnák a végzeturakat, gyakorlatban nem nagyon támadnak.
- a kútméretük alig 500e, és ez gyakorlatilag két vereség után mínuszban van. Amelyik szövetség nem tartozik az első öt közé, melyeknek ők üzennek automatikusan hadat, akkor nem is indíthatnak háborút ellenük.
- a közvetlen a KH alatti réteg kiüresedése. Ők a KH-t már, a többi játékost még nem érik el. V1-en 81. szintű játékos négy darab van, 80. szintű három, 79. szintű négy, és 78. szintű is négy. Ebből a 15 játékosból nyolc zafír, azaz nem tudják ütni egymást.