Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Mortimer

Dátum: 2008.10.29. 13:50:13
Sztavrogin, szerintem a változtatásokon túl nagyobb baj, hogy azok VÁRATLANUL érik a játékosokat, nem tudnak rá felkészülni, nem számolnak vele. Felkel, és látja hogy elveszítette a háborút. Vagy pl. én most a kvízkérdések rendszerének 30-ról 100-ra növelésével elvesztettem legalább 1500 LE-t. (Mivel több száz CSP van tartalékban.)

Ennek örülnöm kéne?
Dátum: 2008.10.29. 13:35:18
"A 6,5 K, kissé sok, úgy vélem kevesebbet veszítettünk volna egy gyors háborún. Ez nem segíti elő, hogy hősies küzdelemben és kitartással harcoljanak az emberek."

Igen, a rendszer sajnos azt támogatja, hogy minél gyorsabban add fel, ne háborúzz, kapitulálj gyorsan, mert akkor olcsóbban megúszod. Ez így szar, ez csak a háború indítójának (az erősebb félnek) jó.
Dátum: 2008.10.29. 13:05:52
A másik "hiba" az eddig a kvízkérdésekből származó LE eltűnése. Mivel 300 feletti összegyűlt CSP-m van, cirka 2000 LE-t vesztettem ezzel az aprócska módosítással.

Miért kell BEJELENTÉS NÉLKÜL ilyen változtatásokat meghozni?
Dátum: 2008.10.29. 13:03:30
Kvízkérdéses téma, de nem konkrét:

Eddigi kérdéseid értékelései: 24 jó, 7 rossz, 0 törölni.
Még 3 rossz értékelés és nem tehetsz fel több kérdést!

Ezekszerint 10 rossz után nem tehetek fel több kérdést, ami kicsit necces. Így előbb-utóbb senki nem fog tudni további kérdéseket feltenni, hiszen mindenki el fogja érni a 10-et. És nem azért, mert hülyék a kérdésfeltevők, hanem mert egy automatikus mechanizmus dönt, azaz ha több mint fele nem tudja a választ, máris "rossz" minősítést kap a kérdés.
Honnan származik a Google keresőcég neve?

23.81%

Azaz mindössze ennyien tudták hogy a mindenki által naponta használt kereső neve a googol szóból, azaz a 10 100. hatványából származik.

http://hu.wikipedia.org/wiki/Googol
Dátum: 2008.10.28. 12:00:15
Az emberek 99% azt se tudja, hogy képregény univerzumok vannak, és létezik olyan, hogy DC.
Dátum: 2008.10.28. 11:58:58
. után soha nem jön kötőjel.
Dátum: 2008.10.28. 11:00:06
"A következő probléma az, ha két szövetség úgy áll háborúban
egymással, hogy a tagok nem támadhatják egymást. Abban a pillanatban,
amikor ilyen helyzet áll elő, a háború fejeződjön be, egyik fél sem veszít
LE-t. Ez a nagy szövetségnek előnyös, hiszen folytathatja a háborúsdit,
a kicsinek is előnyös hiszen nem veszít LE-t. A megoldás azt zárja ki,
hogy a kicsik kilépjenek a szövetségből (hiszen többet veszítenek így,
mint a kapitulációval), továbbá megszünteti azt a problémát, hogy "beragadt"
háborúk legyenek."

Aha, úgy változtassunk a szabályokon, hogy az ELIT HORDA semmiképp se szívjon mi?
Dátum: 2008.10.28. 08:39:24
Javasolnám, hogy a karakterlapon jelenjen meg, ha egy karakter legalább 2 (vagy több) napja nem lépett be. Egyre több az inaktív karakter, akik erősen torzítják a játékot, mivel nyilvánvalóan semmi nincs náluk. Ez különösen egy most induló elsőszintű számára lehet gáz, mert végig kell verekednie magát több száz olyan emberen, aki már rég rá se nézett a karakterére. A hullák között gázolás semmi sikerélménnyel nem jár.
Dátum: 2008.10.28. 00:42:56
Syck, sokszor akartam már reagálni arra, amiket írsz, de most muszáj megkérdeznem:

"pedig ebben a jatekban szinte semmi nem jelent az LE veszteseg"

Ilyen mondatok leírása előtt gondolkodsz egy picit?
Dátum: 2008.10.27. 15:55:42
A levél tartalmától függetlenül, biztos jó ötlet volt egy magánlevelet nagy nyilvánosság előtt közzétenni?
Dátum: 2008.10.27. 15:30:36
Most kaptam levélben:

Miért szeretjük, mennyire értékeljük a gyémántot?

Első előadás: Diamonds forever - Miért szeretjük, mennyire értékeljük a gyémántot?
Előadó: dr. Takács József
Időpont: 2008. október 28. 17 óra
Helyszín: Pintér Sonja Galéria, 1055 Bp., Falk Miksa utca 10.
Részletes program: www.v-pearl.hu/szabadegyetem.aspx
Jelentkezés: Takács Orsolyánál, 06-30-210-7417, oktatas@v-pearl.hu
Támogatók: Volksbank, Pintér Antik
Várjuk, ha tartalmas kikapcsolódásra, hasznos időtöltésre vágyik a művészetek patinás világában!
Dátum: 2008.10.25. 17:52:40
Meglátnának minket, inkább visszafordulnak
Dátum: 2008.10.25. 16:46:53
Kiváló!

Beírtam a végére még pár szakértelmet.
"Tetszik ez az útja a filmvilágnak, hogy már nem a látványt fejlesztik (azt már nincs hova), hanem hitelesebb történeteket csinálnak."

Na a filmeknél még nem tartunk itt, ott sajnos még mindig a látványra (nagy robbanások, jó nők) mennek. A számítógépes játékokról nem is szólva...
Dátum: 2008.10.25. 07:20:18
Kattints az egérrel a szám melletti kérdőjelre.
Dátum: 2008.10.24. 18:00:02
melyik kiadás, nekem pl három kötetből áll, nem hatból....


Ez teljesen lényegtelen, egyetlen hatalmas kötet is lehet, de azon belül egyértelműen fel van osztva hat teljesen különálló könyvre.
Dátum: 2008.10.24. 11:59:38
Tökéletesen igazad van. A játék számtalan része megköveteli hogy a gép előtt ülj, illetve előnyben részesíti azt, akinek erre van ideje. A portyázásnál is teljesen értelmetlen a -10/-20 stb. %, mert adott mennyiségű portyapont van, és a vesztett életpont is behatárol, akkor minek egy harmadik korlát? De ugyanilyen értelmetlen az állatidomítás, aminél féloránként kattintgatni kell. Teljesen céltalan szivatás.

Mindezekkel nem lenne baj, és elfogadnám szó nélkül, ha Miklós nem jelentette volna ki a fórumban több helyen is, hogy olyan játékot szeretett volna csinálni, amit nem az informatikusok nyernek meg. Hát ez nem jött össze
Dátum: 2008.10.24. 10:12:41
oké, akkor üsd be a googleba hogy Spore. Nem kell semmit bogarászni, az első 30ból BÁRMELYIK linkre rákattintasz egyből megtudod miről van szó.
Dátum: 2008.10.24. 09:49:50
A Spore kérdéssel mi baj? Tele a reklámjával minden újság. Wright nagy játékfejlesztő, egy számítógépes kvízben illik ismerni, ahogy pl. Sid Meiers-t is.