Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Mortimer

Dátum: 2008.10.31. 07:44:42
Elméletben tökéletesen egyetértek, gyakorlatban viszont nem. Ilyen alapon olyanokat is felvethetnénk, hogy gyémántra váltva a többi horda is veszítse el azokat a nyert csatákat, vonják le azt a LE-t, amelyeket a bónusz miatt nyert meg.

(Na most mindketten érdekeinkkel ellentétesen vitatkozunk :>)
Dátum: 2008.10.31. 07:18:30
Ha eleget portyázol, felesleges, mert olyan gyorsan lép szintet, hogy nem kell gyógyítással foglalkozni.
Dátum: 2008.10.31. 07:16:31
Már féltucat esetben láttam ilyen beírást a fórumban, több embertől, szóval annyira nem ritka eset.
Dátum: 2008.10.31. 06:45:27
ugyanezt szakértelmekre is fel lehet hozni, több teljesen értelmetlen is van.
Dátum: 2008.10.31. 02:41:37
Persze, ha nem gyógyítja, és ha a karakter nem nyer sok csatát egyhuzamban (szintlépéskor a szörny is maxra gyógyul). Persze nyilván alacsonyszintű szörnynél ez egyszerűbb, mert ott elég 20-30-at beütni neki.
Dátum: 2008.10.31. 01:30:36
Biztos félrenézted, és smaragd volt.
Dátum: 2008.10.31. 00:04:05
Mindenki szívott, nemcsak te, szóval nincs értelme kompenzálásnak.
Hatsepsut, ezeket az általad is elismert, egyébként jó, csak a látogatók lustasága/csekély ismerete miatt kiesett kérdéseket azért módosítod, újra berakod, hogy ne eshessen ki? Szerintem igenis szükség lenne erre, ne tekintsük már alapnak, hogy mindig mindenki megkapja a +10%-ot, kelljen már egy kicsit küzdeni érte (azaz megnyitni egy google ablakot legalább.)

Írom mindezt azért, mert nekem is már 8 rossz kérdésem van, és egyik sem helyesírási hiba, megfogalmazás bénasága, vagy hasonló miatt esett ki, hanem a látogatói kör ismereteinek rossz felmérése okán. (Törölt, azaz 25% alatti kérdésem nincs is.) Egyébként is kicsit durva feltételnek tartom, hogy legalább a felének jól kell válaszolnia - ez a körülmény tökéletesen független a kérdezőtől. Ha már kvízkérdések vannak, vállaljátok fel azt is, hogy bennhagytok bonyolultabb, de egyébként jó kérdéseket, azaz legyen a határ fixen 25%, az alatt minden essen ki, de az 50%-os "rossz" megjelölésnek semmi értelmét nem látom.
Dátum: 2008.10.30. 20:30:21
Ez speciel az én kérdésem. Tekintve, hogy a játékosok 62%-a helyesen válaszolt rá, nem látok benne nagy problémát.
Dátum: 2008.10.30. 20:05:50
Az állatok okozta sebzéseknél miért nem számít a páncél elnyelése? (gondolok itt pl. a szent elnyelőre). Arról már nem is szólva, hogy elméletben az állatom sebzésfelfogása miatt meg sem tudna sebezni egy ilyen picike izé.
Dátum: 2008.10.30. 15:45:25
Ne aggódj azért ennyire.

1. A lélekkufárnál vásárolható új hordajelvény őskőbe fog kerülni.
2. A gyémánt bónusza 12. szinten már jóval kevesebbet ér (szakértelem a LE elrejtésére, 0-hoz ad hozzá 33%-ot)
3. Magasabb tulajdonságot nehezebb tovább növelni. A smaragd +10%-a 20-as IQ-nál 22-t jelent (ami alig + 629 LE), de 40-esnél már 44 (a különbség 6494 LE).
Persze ezeket a topgyémántok továbbra is hozzák, de nem a legfelső 1%-ra van optimalizálva a rendszer, ők kivételek.
4. Ha többen lesznek, több emberből válogathatsz portyázáskor
Dátum: 2008.10.30. 08:13:11
"A smaragd horda tagjai hány szintől vehetik meg a villámcsapás varázslatot?
11
10
12
Nincs ijen varázslat!"

Csendben megjegyzem, hogy nekem már 9. szinten megvolt, szóval a válaszok egyébként is rosszak.
Dátum: 2008.10.30. 06:06:42
A Napi Gazdaság mai cikke megerősíti, hogy nagy piac voltunk az EU-nak:

"A Citigroup szerint a Nyugat-Európát fenyegető veszélyt jól jelzik azok a számadatok, amelyek megmutatják, mennyit keresett a régió a feltörekvő piacok, különösen Közép-Kelet-Európa egészen mostanáig tartó gazdasági felívelésén. A feltörekvő piacokra irányuló export a teljes eurórégió GDP-jének 6 százalékát adta 2006-ban, míg GDP-arányosan a keletre irányuló eurózónás export még mindössze 4,5 százalékos volt 2000-ben. Az Európai Unióhoz 2004 óta csatlakozott feltörekvő piaci országok az eurózóna termékei iránti külföldi kereslet 15,3 százalékát adták tavaly - mindössze 7 év alatt harmadával növelve a régiós keresletet az ECB adatai szerint."

http://www.napi.hu/default.asp?cCenter=article.asp&nID=385894
Dátum: 2008.10.30. 04:44:04
Én is ezt szajkózom, és a karakterek nagyobb szórásához nem is kellene játéktechnikai változtatás, pusztán például szintenként nem 1, hanem 2-3 tárgy. Egyből kisebb arányban lenne mindenkin ugyanolyan uniformis. Egyébként így látatlanban meg is lehet mondani, hogy milyen szinten, milyen karakternek _kellene győznie_.

9. szint: Smaragd, 10-es kereskedelemmel megvásárolt Villámcsapással, bal kezében Yssuf tőre. Páncél, pajzs amire jutott pénze, tudott rabolni.

11. szint: Bal kezében nyilvánvalóan Enyészmester, melyet Villámcsapás egészít ki. Páncélként Elf páncél, pajzs az Deflektor. Killer szakértelem itt a szívósság, szerintem max. tucatnyi embernek van meg a szinten.

Legmagasabb szintűek: itt már talán kijön a karakterek eltérő fejlesztés (a magas tulajdonságpontok), de a kritikus ütés szakértelem miatt ismét óriási a random szerepe. Még a legjobbaknak is csak néhány százalékos lehet, viszont ha bejön, csatát dönthet.
Dátum: 2008.10.30. 04:32:36
muszáj lenniük, másként nem lehet szintenként _egyet_ kiválasztani (amit a random nagy ereje miatt borzasztó kevésnek tartok).
Dátum: 2008.10.30. 00:26:16
Próbáltad a portyázás menüpontnál, "manuálisan" ütni?
Dátum: 2008.10.29. 19:00:02
Ahogy nézem a toplistát, erősen a random dönt majd: annyi karakternek van TELJESEN UGYANOLYAN felszerelése, és csupán néhány tulajdonságpont különbsége, hogy bárki is nyeri a viadalokat, azt az egyszerű mázli kategóriába lehet sorolni. (Persze ez csak a szintek tucatnyi legjobb karakterére igaz, közöttük dől el majd a tényleges küzdelem.) Mivel ilyen szinten nem a karakter eddigi fejlesztése, hanem a puszta szerencse dönt (nem a szerencse tulajdonság :>), szerintem talán igazságosabb lenne kisebb díj, de azt az első három helyezett kapná.
Dátum: 2008.10.29. 15:45:56
Idézet innen, Zolitól: http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,38.20

"Az állat idomítási LE költsége nem fix, hanem attól függ, hányadik szintű az állat alapból. Az állat valós szintje = az eredeti állat szintje + amennyi szintet lépett nálad. Az állat eredeti szintje: Ez a fajától függ. Minden szinten van valami szórás abban, hogy milyen szintű állat jöhet. Ez a szint határozza meg, hogy mennyi LE-be kerül beidomítani. Mennyi szintet lépett nálad: ezt írja ki az állatodnál. Tehát ha elfogsz egy 1. szintű szörnyet egyből, és az lép nálad mondjuk 10 szintet az az állat pont ugyanolyan lesz a harcban, mint azé aki az elején nem fogott el állatot, és később egy 10. szintűt fog el, beidomítja, de még nem lépett nála szintet."

Így már hitelesebb?
Dátum: 2008.10.29. 15:35:28
Én pedig biztos vagyok benne hogy nem.

Minden állatnak van egy saját szintje, ez annyi, ahányszor 300 LE volt idomítani. Ezt AranyAlma pontosan tudnod kell. Ehhez add hozzá az állat szintjét, ennyi lesz a tényleges szintje, és egyben a sebzésfelfogó értéke. Tehát egy 3000 LE-ért beidomított, majd 5 szintet lépett szörny = egy 900-ért idomított, de 12 szintet lépett szörnnyel.
Dátum: 2008.10.29. 15:09:23
"A gyakorlótér és védőfal mindkét játékosnak számít, mivel itt nincs védő vagy támadó."

Ez biztos jó így?
1. A szövetség nélküliek esélytelenek - már most is +9-et ad egy jobb szövetség.
2. Ez az erősebb szövetség tagjait még tovább tápolja - ha most nem is, de egy-két hónap múlva egyes nagy szövetségek tagjai behozhatatlan előnyre tesznek ezáltal szert.