Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Mortimer

Dátum: 2008.11.03. 07:44:42
Tényleg kéne a szövetségi háborúknál valami részletesebb statisztika. Kivel szemben mennyit nyertek, támadás győzelem arány. Mivel magaszinten már baromi kevesen ütjük egymást, ugyanez egyéni résznél is felturbózható: hány meccset játszottam az adott karakterrel, abból mennyit nyertem.

Ja, és szerintem a 12 órás hadüzenet utáni támadás csöppet rövid, a játék iszonyatosan elvárja, hogy egyfolytában rajta lógjon az ember. A naponta 2-3szori belépés annyi ér, mint halottnak a csók. És ha ezt az adott karakter bírja is, a 16 másik szövetségi társ közel sem biztos... Nagyon sokat kiván ez a játék.
Dátum: 2008.11.02. 13:21:14
Semmit nem kell csinálnod, csak egy listát kapsz, hogy kivel/kikkel harcoltál, és mi az eredménye. Azonnal van végeredmény is.
Dátum: 2008.11.02. 13:17:42
ird be a haverod nevét, és megmondjuk.
Erre tök egyszerű megoldás lenne a jelenlegi portyapont rendszer átdolgozása. A mostani rossz, rugalmatlan, a 48 óránkénti váltás lehetősége a szövetségi háborúkat is nagyon megnehezíti. Mennyivel egyszerübb és igazságosabb lenne egy olyan rendszer, ahol 30 portyapontot kap MINDENKI, azonos szintűt 1, 1-gyel alacsonyabb szintűt 2, 2-vel alacsonyabbat 3, 3-mal alacsonyabbat pedig 4 portyapont támadni.

Ugyan nyilvánvaló, hogy egy 13. szintű ellen egy 10. szintűnek esélye sincs, de a 13. szintű választhat: vagy mindössze 7 tuti győzelme van (a jelenlegi rendszerben 15 van), vagy többet támadhat, de nagyobb eséllyel szenved vereséget a magasabb szintűektől.
Dátum: 2008.11.02. 12:56:23
Ez a szövetség az egész Beholder általi multifigyelést megkérdőjelezi: hogyan épített fel öt ugyanolyan nevű végzetúr rakat épületet? Ha ezt ilyen sokára vették észre, a kininomultabb multizásra sose jönnek rá, és ez szomorú.
Tökéletesen igazad van. A jelenlegi rendszerben az erős erősebb lesz, a gyenge még gyengébb. Ez egyszerűen értelmetlen így. Ez az egyes karakterekre ugyanúgy igaz. Csomó megoldás lenne a leggyengébbek erősítésére, de az akarat hiányzik, amit azért furcsállok, mert ha emiatt sokan abbahagyják, azon mindenki veszít.
Dátum: 2008.11.01. 18:31:53
"Abba azért gondoljatok bele, hogyha végleg meg lehetne ölni ellenfeleink állatát, az milyen durva és unfair lenne. Valaki pl. rááldoz 200+ vadászatot mire elfog egyet, beidomítja sokszáz, de inkább sokezer LE-ért, utána pedig csak úgy eltűnik, mert valaki lecsapja mellőle."

Már bocsi, de az állatoknak legalább 30-40 életpontjuk van, mire az ellenfélnek olyan szakértelme van, hogy 1-2-t tud rajta sebezni. Ha valaki olyan béna, hogy
1. nem gyógyítja
2. nem is harcol vele, hogy az szintet lépjen idővel
az igenis szívja meg.

Ha valaki egyébként is portyázik, a legfeleslegesebb képességek egyike az állat gyógyítása., pár nap alatt szintet lép, és felgyógyulja magát maxra. Ezáltal ez már a sokadik olyan szakértelem a sorban, ami kizárólag a többi indokolatlan drágítására jó - természetesen az állatok sebzése mellett, ami szintén értelmetlen így.
Dátum: 2008.11.01. 13:21:04
Valóban nem lehet lényt megölni? Ez így szimplán hülyeség, miért tilos ez? Akkor semmi értelme a lénysebzés szakértelemnek, ha nem lehet jól megszívatni vele a másikat.
Dátum: 2008.11.01. 12:35:51
Hány bolygó van a Naprendszerben?
Helytelen válasz! A helyes válasz a következő lett volna: 9

Ez egyszerűen helytelen, a Plutó már vagy két éve nem bolygó!
Dátum: 2008.11.01. 12:09:16
"Igen, a háború miatt napoltam a temetőlátogatást."

Kocka
Dátum: 2008.11.01. 11:00:53
Pfu, tényleg: Miklós, a láthatatlanságra ugye figyeltek?
Balornak sajnos igaza volt: A sebzésfelfogás tekintetében nem az állat abszolút, hanem csak a lépett szintje számít. Ez szerintem nagyon nagy bug, számtalan okból: pl. tökéletesen értelmetlenné teszi a meglévő állat leváltását, hiszen ugyan a magasabb szinten befogott állatnak valóban több életpontja lesz, de ez egyrészt nem (vagy csak speciális esetben, béna játékosnál) számít, másrészt radikálisan csökken a sebzésfelfogás.
Dátum: 2008.11.01. 01:02:42
10-es kereskedelem.
A szerencse nem számít, a csapdakészítésed pedig 1% esélyt ad. Finoman szólva is csekély.
Dátum: 2008.10.31. 11:21:29
Cirka te vagy a 10. aki írja. Ez van, bugos a rendszer.
Dátum: 2008.10.31. 11:09:05
Mindenkinek más a taktikája - írnám, ha nem csak összesen két stratégia létezne. De előbb utóbb a LE szerző is kénytelen TP-re váltani, mert a sok csata sok TP-t jelent, amivel kénytelen kelletlen szintet lép, és a felgyűlt CSP-ket is el kell valamikor kezdeni költeni.
Dátum: 2008.10.31. 10:46:07
A zafírok szimplán érdektelenek
Dátum: 2008.10.31. 10:02:17
Ugyan ősi román szokás ezzel foglalkozni, de borzasztó a helyesírásod, annyira zavaró, hogy már az értelmezést gátolja.
Dátum: 2008.10.31. 08:49:53
"A pontozásos rendszernél ugye mindenki játszana mindenkivel, ez ugye töménytelen meccs."

Szerintem mivel most is több ezren játszanak, percenként rengeteg meccs megy le. Mivel a viadalon csak 8. szint felettiek vesznek részt, és időzíteni lehet a szerver terhelését pl. éjfél utánra, kétlem hogy probléma lenne nem egy, hanem páronként három csata és/vagy a svájci rendszer behozása.
Dátum: 2008.10.31. 07:52:08
Újabb küldetés amihez együttműködés vagy jó magas szakértelem kell. Fasza