Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Mortimer

Dátum: 2009.02.19. 15:33:24
Ez mi?


Harcoló lények

1 (1. Szint)
Az állat aktuális tárgya: 1
+1 Sebzés, +1 Támadás, +1 Védekezés, 0.2 Elnyelés, +1 Gyógy. hatékonysága, +1% LE, +1 morál győzelmenként, +1 TP győzelmenként

3 (3. Szint)
Az állat aktuális tárgya: 3
+3 Sebzés, +3 Támadás, +3 Védekezés, 0.6 Elnyelés, +3 Gyógy. hatékonysága, +3% LE, +3 morál győzelmenként, +3 TP győzelmenként

2 (2. Szint)
Az állat aktuális tárgya: 2
+2 Sebzés, +2 Támadás, +2 Védekezés, 0.4 Elnyelés, +2 Gyógy. hatékonysága, +2% LE, +2 morál győzelmenként, +2 TP győzelmenként

5 (5. Szint)
Az állat aktuális tárgya: 5
+5 Sebzés, +5 Támadás, +5 Védekezés, 1 Elnyelés, +5 Gyógy. hatékonysága, +5% LE, +5 morál győzelmenként, +5 TP győzelmenként

C (c. Szint)
Az állat aktuális tárgya: c
+c Sebzés, +c Támadás, +c Védekezés, 0 Elnyelés, +c Gyógy. hatékonysága, +c% LE, +c morál győzelmenként, +c TP győzelmenként

C (C. Szint)
Az állat aktuális tárgya: C
+C Sebzés, +C Támadás, +C Védekezés, 0 Elnyelés, +C Gyógy. hatékonysága, +C% LE, +C morál győzelmenként, +C TP győzelmenként

9 (9. Szint)
Az állat aktuális tárgya: 9
+9 Sebzés, +9 Támadás, +9 Védekezés, 1.8 Elnyelés, +9 Gyógy. hatékonysága, +9% LE, +9 morál győzelmenként, +9 TP győzelmenként

1 (1. Szint)
Az állat aktuális tárgya: 1
+1 Sebzés, +1 Támadás, +1 Védekezés, 0.2 Elnyelés, +1 Gyógy. hatékonysága, +1% LE, +1 morál győzelmenként, +1 TP győzelmenként

1 (1. Szint)
Az állat aktuális tárgya: 1
+1 Sebzés, +1 Támadás, +1 Védekezés, 0.2 Elnyelés, +1 Gyógy. hatékonysága, +1% LE, +1 morál győzelmenként, +1 TP győzelmenként

1 (1. Szint)
Az állat aktuális tárgya: 1
+1 Sebzés, +1 Támadás, +1 Védekezés, 0.2 Elnyelés, +1 Gyógy. hatékonysága, +1% LE, +1 morál győzelmenként, +1 TP győzelmenként

C (c. Szint)
Az állat aktuális tárgya: c
+c Sebzés, +c Támadás, +c Védekezés, 0 Elnyelés, +c Gyógy. hatékonysága, +c% LE, +c morál győzelmenként, +c TP győzelmenként

1 (1. Szint)
Az állat aktuális tárgya: 1
+1 Sebzés, +1 Támadás, +1 Védekezés, 0.2 Elnyelés, +1 Gyógy. hatékonysága, +1% LE, +1 morál győzelmenként, +1 TP győzelmenként

2 (2. Szint)
Az állat aktuális tárgya: 2
+2 Sebzés, +2 Támadás, +2 Védekezés, 0.4 Elnyelés, +2 Gyógy. hatékonysága, +2% LE, +2 morál győzelmenként, +2 TP győzelmenként

I (i. Szint)
Az állat aktuális tárgya: i
+i Sebzés, +i Támadás, +i Védekezés, 0 Elnyelés, +i Gyógy. hatékonysága, +i% LE, +i morál győzelmenként, +i TP győzelmenként

P (p. Szint)
Az állat aktuális tárgya: p
+p Sebzés, +p Támadás, +p Védekezés, 0 Elnyelés, +p Gyógy. hatékonysága, +p% LE, +p morál győzelmenként, +p TP győzelmenként

4 (4. Szint)
Az állat aktuális tárgya: 4
+4 Sebzés, +4 Támadás, +4 Védekezés, 0.8 Elnyelés, +4 Gyógy. hatékonysága, +4% LE, +4 morál győzelmenként, +4 TP győzelmenként
Dátum: 2009.02.19. 08:51:23
Csak 10. szintű kell, mert szintenként 2 szakértelem jön. De az elsők biztos olyan bénaságok lesznek, mint pl. Kémkedés elhárítás.
Dátum: 2009.02.19. 08:29:00
Ő is jövő hetet írt.

Én egyébként nem bánnám, ha ez azt jelenti, hogy több épületet, több szakértelmet jelent. Ezután fél évig úgyse lesz sok minden.
Dátum: 2009.02.19. 07:24:46
"Szerezz legalább 6 kiégett őskövet szintlépéskor az energiakristályosító segítségével!"

Ez elég aljas küldetés azt figyelembe véve, hogy Miklós egyértelműen azt mondta a Beholder találkozón, hogy az epikus emlékművön túl már nem lesz olyan dolog, aminek az energiakristályosító alapfeltétele lenne. Ezzel a 6 köves megoldással szövetségenként kvázi 1500 darab őskövet (400+500+600) vesz ki a játékosok zsebéből. És most lehet írni, hogy "de kiégett is jó!", amire én meg azt felelem, hogy nálam a kiégett azt jelenti, hogy annyival olcsóbb a játék. Ha jelenleg még csak az első egytucat szövetséget érinti is ez a küldetés, akkoris 270ezer forintot jelent (12 * 1500 * 15ft/őskő).
Dátum: 2009.02.19. 01:35:59
A térkapusat egyedül, az epikust többen győzitek le. A térkapusnak ritkán van kincse, az epikusnál mindig van egy. A tárgyak 250-750 LE-t érnek a kufárnál.
Engem pusztán az zavar, hogy már nem tudom növelni a karakter által szerezhető LE mennyiségét. (Arányosan értve.) Innentől kezdve a játék gyakorlatilag végetért: elmegyek vadászni, azt elköltöm harci képességekre (más nincs), és ennyi.
Dátum: 2009.02.18. 17:47:18
Kérdés: Most az a lényeg, hogy az értelmetlen szakértelmek kifejlesztésére bírjuk a többséget, vagy visszavegyünk a 60-100. szintű állatok erejéből? Mert előbbi esetben például a kontinuumszűkítéssel, szubtéri érzékeléssel is kezdeni kellene valamit. Ugye ez nem cél?

Másik fontos dolog, hogy bármilyen furán hangzik, de bármilyen büntetés legkevésbé a topjátékosokat fogja érinteni. Ők simán megtehetik, hogy pakolnak 20-at a meggyőzőkészségre, és mivel az állatok szintje úgyis a felére esik, egy 40-50-es, egyébként erősnek számító állat napi 15 támadással + 4 térkapuval gyakorlatilag szinten tartható szintlépés nélkül is. Tehát a szintlépés növelése végeredményben könnyítés, mivel később lesz az állat kezelhetetlenül magas szintű, később kezd a morálja zuhanni, az elnyelés növedésének degresszíója okán pedig különbség egy 50-es és egy 80-as állat között nem sok van.

Ebből következően tehát ha az állatok szintje felére csökken, az elnyelés továbbra is szintfüggő, a morálzuhanás pedig a jelenlegi, akkor annak pont hogy nem a top, hanem a zöm issza meg a levét, mert számukra lehetetlen lesz 30. szintnél erősebb állatot fenntartani, többször kell cserélniük, többször kell idomításra költeni, és a játék jelentős részében használhatatlanul alacsony állattal harcolnak.
Dátum: 2009.02.18. 06:54:46
Nem volt ideje a játékra, törölte magát.
Mimi, miért ?

Azthittem csak a 20. szintű állat préselése küldetés okán sajtolt, ezért nem néztem rá korábban.
Keveslem...
Dátum: 2009.02.17. 23:15:56
Emlékezz csak vissza, Miklós nem olyan rég 50-es állat miatt nyitott topicot, mondván megtámadja a gazdáját, pedig akkor még csak negyvenvalamennyi volt csak a max. Ebből kiindulva, a 30-as állat nála simán extra magas kategória.
"Mivel a szintnek igazából semmi szerepe nincs a játékban"

Aha. Magasabb szint -> több LE vadászatból, magasabb szintű fegyver, erősebb karakter. Azaz simán megver téged. A fúzió ellensúlyozza a csapdakészítés miatt kieső TP-t és javítja a portya miatt romló TP-LE arányt.
Dátum: 2009.02.17. 11:30:04
Ezt nem kellett volna írnod neki, most minden épület minden szintjére rádobott még százezret.
Egy állat négy támadással okozott sebzése szinte pontosan egy darab ütést jelent. Ráadásul ez csak a csatát befolyásolja, de olyan szempontból értelmetlen, ha a karakterfejlesztés szempontjából a nyerés kvázi érdektelen. Magas szinten egy nap 50 CSP, és az már most majdnem ugyanennyi ezer LE-t jelent. Portyából csak a legjobbaknak jön ennek max. a tizede, és akkor még örül is a mázlijának.
Dehogynem. Nekik rosszabb
"Közben örömmel jelenthetem, hogy a Mitsubishi ismét adakozott a viharkárosultak megsegítésére, most 24K-val támogatták a rászorulókat a 23 perces háború után."

Számomra az a nem tiszta, hogy miért nem hagyják, hogy elpazaroljatok rájuk 50 PP-t.
A játék lényege, hogy több LE-t szerezz mint az ellenfeleid, és azokat jobban osszd el a karakteren, hosszútávú célokat is figyelembe véve. A játék minden szintjén, minden szakaszában megvan, megvolt egy optimális stratégia amit követni kellett, például az elején a TP volt a király, azután a szintvisszamaradás és a LE rablás lett, mely mostanra hozza meg első gyümölcseit.

A problémát abban látom, hogy elértünk a játék egy olyan pontjára, ahol mindezek a különbségek konzerválódnak. 40. szint tájékára minden jobb játékos maximalizálja a LE beáramlást (gondolok itt mind a szakértelmekre, mind az épületekre), melyet az építésből származó szerencse sem befolyásol jelentősen. A szakértelmeket mindenki maxolja, az esetlegesen kimaradt lyukakat betömködi. A portyából származó LE a vadászathoz képest elhanyagolható, azaz eljön az idilli állapot, amikor a szint legjobbja törvényszerűen ugyanannyit kap, mint a szint leggyengébbje. A fejlesztés nehézsége miatt csak a nagyon elszállt karaktereknél durva a tulajdonságkülönbség (120-ról 130-ra horribilis már a fejlesztési költség, de előbbi százalékosan alig gyengébb karaktert jelent), nem lehet kiugrani.

Ti nem láttok ebben problémát?
Dátum: 2009.02.17. 09:15:32
"megöl több embert, becsuknak valahová, ahol ezt tovább folytathatja, és/vagy kiengedik X év után"

Gyilkosságért ritkán szabadulnak 15 évnél rövidebb idő alatt, és 50 évesen már nem nagyon pattognak az emberek. Ellenben szerinted a bűnéért jogerősen életfogytosra ítélt móri gyilkos élne, ha lenne halálbüntetés? Mert ugye mint utóbb kiderült, nem is ő volt az elkövető. Bízol te annyira a magyar bírókban és jogrendszerben, hogy életekről dönthessenek? (Figyelembe véve itt az októberi tüntetés utáni, futószalagon végrehajtott előzeteseket, hogy rendőr még soha, semmilyen bűntényt nem ismert ben, hogy egy bíró kijelentette, hazudnak a rendőrök, ismert a politikai befolyás az ügyészségekre stb.)
Dátum: 2009.02.17. 07:18:26
Igen. Az történt, hogy a portyázásablakban lement nullára a büntetés, frissitett egyet, te kiválasztottál egy emberkét, megnyitottad új ablakban, támadtál. Ezután becsuktad, a portyázásablakban pedig (ahol még mindig nulla büntetés volt) megnyitottál egy újabb emberkét, és vagy meg se nézve a felszerelését, vagy új ablakban megnyitva támadtad meg.
Dátum: 2009.02.17. 07:13:21
böngészős játék, csak a szerver számít. Nem szoktad néha új ablakban megnyitni támadás előtt a karakterlapot? pl. megnézni a felszerelést?