Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Mortimer

Egyszer szombaton hajnal négykor, amikor hazajöttem kicsit spiccesen, elmentem portyázgatni, majd a végén majdnem a szövetségi oldalon lévő "kilépés" gombot nyomtam meg a karakterrajz alatt lévő helyett. Azaz elviekben jó megoldás, a gyakorlatban rengeteg sírást okozna egy ilyen kemény szabály. Főleg, ha a kirugás azért volt, mert egy hétig nem reagált az üzenetekre, majd utána egy nappal visszajön a kórházból, és azt látja, hogy 3 hétig nem mehet vissza. Szegény Baraty nem győzné lekezelni ezeket a panaszokat.
Ha a kilépésre járna büntetés, a kirugásra nem, akkor mindig, mindenki inkább kirugatná magát. Ez egy technikai részletkérdés.
Dátum: 2009.02.24. 21:45:18
Igen, úgy már tökéletes. (Sharpának nálam alacsonyabb a tulajdonságösszege, mégis simán elver a két állat, jobb felszerelés, magasabb szakértelmek miatt.)
Döntsük el, hogy egy szövetségből való kilépést, vagy (ugyanabba vagy másikba) való belépést büntetjük. Én mindenképpen a belépést nehezíteném, egyszerű okból: a kilépés egyrészt lehet nem szándékos (építés elmaradás miatti kirugás, nem ad jelt magáról egy hétig mert nincs netje -> kirugás stb.) másrészt azt is figyelembe kell venni, hogy van egy természetes "felvándorlás" a kis szövetségektől az éppen bővülő nagyok felé. Mivel eddig csak egyetlen szövetség érte el a 35-ös létszámot, és vélhetőleg még tucatnyi fel fog bővülni ennyire, sok száz ember szívna egy kilépkedési szabály kijátszása miatt. A nem káros folyamatokba felesleges beavatkozni.

Szóval szerintem mégiscsak a belépést (visszalépést) kellene valamilyen formában nehezíteni - a hogyanra hirtelen nincs ötletem.
Dátum: 2009.02.24. 21:25:52
Dehogy keverem, ez csak egy minapi "becsületkódex" üzenetváltás kapcsán merült fel bennem, és ide is leírtam.

Nyilván számos más részletet is szabályozni kell, ez csak egy szempont a sok közül, és egyszerű változtatás helyett lehetne ezt pl. a háború tornyához is kötni.
Dátum: 2009.02.24. 21:13:00
Direkt sarkítottam nagy kútra, hogy szemléletes legyen a példa, és ijesztő a differencia. A probléma egyértelműen a katalizátorral van: 15-ös szinten 2 nap alatt teljesen regenerálja magát a kút, míg abból egy háború során maximálisan 30%-ot lehet vinni. Azaz ha egy nagyon kicsi szövetség lenyom egy nagyon nagy szövetséget, a hatalmas, 30%-os veszteség ellenére a nagyok kútja mindössze 14 és fél órányi töltödést veszít. Kb. megvonják a vállukat. És persze a háborúk többsége nem ilyen körülmények között zajlik, hanem inkább a 15-20%-os rablási sávban.

Ebből következően a logikus az lenne, ha rablás szempontjából kútméretet felszoroznánk a katalizátorral, azaz mondjuk egy 100ezres kút 9-es katalizátorral 142 857 méretűnek számítana. (9-es katalizátor 72 órával csökkenti a töltödést, azaz ezt hozzácsapjuk az egy héthez, 168 órához, majd leosztjuk vele.) Ezáltal egyrészt megnő a rablás, másrészt a másik szövetség is jobban igyekszik megvédeni a kútat, mert tetemes veszteséget okozhatnak neki.
Dátum: 2009.02.24. 17:59:40
Lehet, hogy ez külön topicot is megérdemlne, de vitaindítónak ennyi:

A háborúk szerepe a lélekkútak növekedésével drasztikusan csökken, kvázi teljesen értelmetlenné válnak. És ennek nem csak a topszövetségek által sokat emlegetett támadhatatlanság az oka, hanem hogy olyan keveset lehet velük nyerni, a lélekkútak növekedésével devalválódik a szerepe.

1. Egy 300ezres kút 12-es katalizátorral (ezek nemsokára átlagos értékek lesznek) hetente 700ezret termel.
2. Egy 40. szintű karakter napi 35 vadászattal (átlagkarakter, nem prémiumos, de rakott párat az elementárisra) napi 35ezret szed be, mely bőven lehet több is (sajtolás, térkapu, küldetés teljesítése, kínzókamra). Ha napi 3 vadászatot (azaz 8-10%-ot) berak maxolt építéssel, az 9ezer építés egy nap. Átlagszövetség, van benne mondjuk 26 ember, az 234ezer egy nap, 1638e/hét.

Mindezekkel szemben egy 300ezres szövetség kb. 150ezres kutakat támad, de mondjuk nem is a minimumot kapja, hanem 20%-ot, 30ezret. Azaz ha naponta lenyomnak egy ekkorát (ami már nem kis teljesítmény!), akkor 210-et szednek, míg egyébként organikus úton 1638 + 700 = 2,3 millió LE-hez jutnak.

Most, hogy megvan az Akadémia, a védelem itala, és az esetleges aukció után mindenképpen a szövetségi háborúk megreformálása kell, hogy következzen a sorban, mielőtt kihalnak, mint egy dinoszaurusz.
Dátum: 2009.02.24. 12:52:29
Verjetek meg ti is nálatok kisebbeket, hogy így pótoljátok a kieső kúttermelést, vagy próbáljátok megvédeni a kútat. Ha kicsi, és a tagok erősek, senki nem fog támadni titeket. Ha túlépítitek magatokat, az akár az egész szövetség bukását is hozhatja, kilépnek a tagok, még könnyebb megverni, stb.
Dátum: 2009.02.24. 12:46:41
Építsétek fel a béke csarnokát, harmadik szint csak 80e LE, és +9 napot ad, és alig visznek valamit.
Dátum: 2009.02.24. 12:28:23
A +20% tulajdonságösszeget mindenképp ki kell venni, mert azzal együtt használhatatlan. Példaként legyek itt én, egy kezemen meg tudom számolni hányan ütnek, és a max. a 10%-os tulajdonságnövekmény, de már az is 70-et jelent. Néha mégis vennék, főleg ha epikusra megyünk, mert olyankor fontos, hogy megmaradjon az ÉP-m az esetleges betámadás ellenére is. (Sharpa két állattal harcolva 1600 felett sebez - ez több, mint az ÉP-m fele.)
Dátum: 2009.02.24. 11:48:27
"Viszont sajnálom, hogy kimaradt, mert az átlag játékosok számára sokkal jobb lett volna, mint így, hogy ki kell fizetni egy masszív "beugrót"."

Én csak annyit kérnék ezzel kapcsolatban, hogyha 2 hónap múlva is csak alig 3-4 szövetség birtokolta összesen a tornyot, akkor gondold át az egészet, mert akkor csak mint egy játéktorzító tényezőként lehet ránézni, ami a legerősebb szövetségeket erősítette meg még jobban a kútjuk megnövelésével. Ráadásul 1 hónap múlva nem közelebb, hanem távolabb kerül még a most epikussal bíró szövetségektől is, mert addigra el fogja érni a 60-70-es szintet biztosan, ahelyett, hogy hullámszerűen végigmenne az egész játékostársadalmon.
Dátum: 2009.02.24. 11:13:59
Arra célzott, hogy mivel epikusa több tucat szövetségnek van, ez után már nem nagy ugrás a hatalom tornya. Viszont a 7 milliós hatalom tornya igen. Ha csökkenne a szintje naponta eggyel, mint eredetileg is tervezte Miklós, nem csak 2-3, hanem 30-40 szövetség harcolhatna érte. Mivel ebből csak egy birtokolhatja, máris izgalmasabb lenne az egész, taktikai játék lenne.
Dátum: 2009.02.24. 10:51:05
Látom szereted a hangulatkeltést és a siránkozást.

1. Az, hogy "3 csatában kaptam 1811 sebzést a kamra miatt" butaság. Mi az, hogy a kamra miatt? Talán inkább azért, mert teljesen levetkőzve állsz szabad prédaként. Azaz ennek sokkal inkább köze van a döntetlenezéshez, mint egy épülethez. Kevered a dolgokat.
2. Vagy eddig talán nem támadtak téged sose? Akkor pont, hogy pozitív hatást fejtett ki az épület, mert eddig mindenki a leggyengébbeket gyepálta, most pedig már a szintek legerősebbjeire mennek rá az emberek, okosan. Én is ezt fogom tenni, mint azt kifejtettem fentebb.
2. Látom nálatok is van már Akadémia, nemsokára lesz akkor Kamra is. Azaz egy két héten belül te is ugyanígy becipelsz majd másokat, ahogy most téged.
Dátum: 2009.02.24. 10:36:04
Zaccmester 200ezres pozitívban van, legjobb prémium cuccokkal. Simán értendő rá is.

Ha lenne Kínzókamránk, nálam is élen szerepelne, mivel feltehetően több LE-t szerez egy nap, mint egy 100ezres mínuszban lévő karakter.
Dátum: 2009.02.24. 09:49:11
53. szint az 7 205 000.
"Bemegy a Lélekkufárba, azt megnézi."

És ha első szintű akkor csak pislog?
Dátum: 2009.02.24. 06:47:51
"Inkább olyan fejlesztéseket kellene kitalálni, ami segítené a kisebbek felzárkózását."

Bármilyen fejlesztést raksz be, az fogja előbb és magasabb szintre fejleszteni, aki magasabb szintű, többet kap vadászatból, már minden egyebet kimaxolt, illetve nagyobb a szövetsége és a lélekkútja.
Dátum: 2009.02.24. 06:09:06
Tekints rá úgy, mintha még egy térkapu lenne.
Ha nem ezért esett ki, akkor duplázás miatt. Írd be keresőbe, már novemberben volt ilyen kérdés más válaszokkal.
Dátum: 2009.02.23. 19:12:31
A szakértelem nem kincspont. Ha elveszne, nem lehetne szövetséget váltani egyáltalán, ami nyilvánvalóan nonszensz. Szóval csináld csak, lépj be, maxold, majd menj vissza a szövetségedbe.