Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Mortimer

Minden ilyesfajta fejlesztéssel az a baj, hogy borzasztó nagy a szakadék a karakterek között. Ami az egyik szövetségnek kihívás, az a másik szövetségnek (ami mondjuk csak egy baráti társaság) már teljesíthetetlen feladat. Elég azt nézni, hogy te valószínűleg a térkapuzások 99%-át stabilan nyered (az 1% sem egyértelmű vereség, hanem esetlegesen alacsony életpont miatti kivégzés), addig jópár karakternek ez komoly gondot okoz. Szóval hogy egyensúlyozol úgy, hogy ne csak egy újabb táplehetőség legyen a nagyon erőseknek, hanem számukra is kihívás legyen, de ne csak számukra legyen megoldható?

Szerintem mostanra már olyan szinten elvált egymástól az erős és a gyenge, hogy minden ilyen fejlesztés játékegyensúly szempontjából megvalósíthatatlan, csak az ollót nyitja még széjjelebb a két szegmens között. Ami legdurvábban talán majd a fertőzés leküzdésekor fog látszani - mert 650ezer LE-ért adni kell valamit, viszont aki nem tette meg, az jórészt nem azért nem tette meg, mert nem akarta, hanem mert nem volt rá lehetősége.
Értem, én csak a játék nyelvére akartam lefordítani a kérésed. Egyébként az építőkarakterek és hasonló, valamilyen szempontból "almás" rabszolgák kivédésére már hónapokkal ezelőtt is felmerült a "szintőrők" ötlete, akik mondjuk 5-10. szintenként várnak, és csak akkor lehet átlépni rajtuk, ha le tudtad győzni őket.
Egyszerűsítsük le a kívánalmat: te egy olyan epikust akarsz, aki TP-t és LE-t is ad, de kincset nem, és nem 1, hanem csak 8 óránként üthető. Ugye?

Ez egy újabb szövetségi épülettel (háború tornya) simán megoldható.

Ha viszont nem csak egy adott szövetségi tag ütheti, akkor viszont elég nagy táp, mert minden szintre, vagy minden 3. szintre el kellene helyezni egy ilyet, és 6-8 szinttel felfelé támadva óriási TP forrás, mindenki csak őket ütné. Mert az ugye nem kérdés, hogy a topkarakterek gond nélkül elvernék.
Dátum: 2009.03.19. 15:26:00
Így van.
Dátum: 2009.03.19. 15:13:20
"míg a fegyverek kvázi egyre erősödnek, addig a varázslatok szerencsére sokkal szélesebb spektrumot nyújtanak a taktikázási lehetőségeknek"

A fegyverekkel is lehet taktikázni, bár ezt a sebzés tényleg valamelyest befolyásolja.
36-os és alatta: nagy támadásbónusz, jó találati esély.
42 és alatta: nagy erőbónusz, hatalmas sebzés, kis találati esély.
48 és alatta: nagy varázslatbónusz, zéró támadásbónusz.
Dátum: 2009.03.19. 15:09:55
Zéró, csak tapasztalati dolgokra lehet támaszkodni.

Varázslatnál mindenesetre, ha kitér, biztosan nincs kritikus.
Dátum: 2009.03.19. 12:38:12
Biztos vagyok benne, hogy meg fogod kapni. Mailben kérdezve egyébként pontosabb választ is kapsz.

Okosabb - és plusz költség nélküli - megoldás lett volna a pénztári befizetés. Bemész bármelyik OTPbe, bediktálod a számlaszámot, közlemény rovatba az ott lévő kódot, és gyakorlatilag azonnal (kb. egy-két óra alatt) megkapod az ősköveket. E
Dátum: 2009.03.19. 12:04:01
Hogy kapsz te 30. szint körüli állatért 60 feletti elnyelést?

Egy nem kicsi, 38-as alapszintű, 25. lépett szintű 44-et ad, szóval 30-on ad majd 49-et. Ez elég messze van a 60-tól. De még ha kap felszerelést, akkor is csak 53 lesz. 60. alapszintű állatod pedig még neked sincs

Másik, hogy ne csak off legyek: Az állatok száma drasztikusan, többszörösére nőtt, indokolt lenne a felszerelések árát csökkenteni. 15 őskő egy 4 TP-t adó implantátumért borzasztó sok. Az italok ára is egységesen csökkent 2 őskőre, ezeket is legalább felezni kellene.

Továbbá ha már egy varázslat akár egyszerre három állaton is 40-50-et sebez, logikus lenne, ha a félóránként használható gyógyítás nem csak egy állatra lenne érvényes, vagy egyszerre többet is lehetne gyógyítani.
Dátum: 2009.03.19. 11:41:18
1. Olvass vissza, nagyon sokat.
2. Két ugyanolyan tulajdonságú karakternek 50-50 % esélye van egymással szemben. Ha neked 30-as a támadásod, és neki 20-as a védekezése, akkor nyertél kb. 10%-ot, 60-40-re billent feléd az arány, hogy eltalálod. Magasabb szinten a random szerepe már jóval kisebb, első 3 szinten még nagyon durva.
Dátum: 2009.03.19. 11:38:17
És akkor te 50. szinten kb. már alig éreztél volna meg valamit, 3 hónap múlva meg az egész nem ér semmit, mert ugyanúgy a napi támadások száma, a morál korlátozna csak.
Dátum: 2009.03.19. 11:11:59
"A tapasztaltabb végzethölgyek és urak sokkal jobban odafigyelnek az éltető lélekenergia megvédésére mint kezdő társaik. "

Már csak azt magyarázd meg légyszi, hogy mindezt miért 30. szinttől felfelé teszik, miért nem 10-12-től (amikorra egy átlag karakternek is elérhetővé válik a transzcendális projekció).
Dátum: 2009.03.18. 22:14:00
Mi nem kell a Gyros-ba?

Saláta
Hús
Paradicsom
Lópatkó

Muhaha. Törölhető.
Dátum: 2009.03.18. 22:04:24
Csak azután hogy legyőzted az ellenfeled. Másnap hajnalban fél ötkor meglátod az ajánlásoknál.
Pihensz. 15% fölé kerülsz, vagy akár 30-40 % fölé. Mégsem történik semmi. Ezután ha felkelsz, visszatérsz a játékba, és bejelentkezel, akkor amint belépsz, abbahagyod a pihenést, rámész a portyaablakra és máris jött egy támadás.

Szövetségi társaim szerint ha nem vagy aktív, akkor kisebb eséllyel sorol a portyaablakba a rendszer, mintha vadul kattintgatsz.
Erről a portyázási ablak tehet. Sőt, arról is, ha pihensz, nem csinálsz semmit 2 oráig, majd belépsz, és egyből levernek. Ez ugyanez a szitu, ezt nekem is számtalan szövetségi társam jelezte már.
Dátum: 2009.03.18. 11:26:41
(Most hogy mondod, adott szövetség elleni támadásbónusz tényleg nem megvetendő ötlet.)
"ha pozitívan akkor..."

Akkor nem érzik úgy, hogy megsértené a játék szellemét, kárt okozna másnak, direkt előnyt szerezne vele.
Dátum: 2009.03.18. 11:15:22
"használhatatlanul gyengék magas szinten"

Ha így lenne, a toplista eleje fényrobbanással rohangálna. Valahogy mégsem így van.
"böngészd végig pár top kari lapját és akad aki még oda is kiírja, hogy "robotpilóta" játszik helyette"

Ez azt jelenti, hogy elutazott, nem ér rá, más elfoglaltsága van, ezért szövetségi társa lép be helyette kenneleztetni, figyelni a karakterre, üzeneteket ne írj neki. Ez tökéletesen szabályszerű.
Dátum: 2009.03.18. 09:19:13
(Ha olyan jól működne, nem lenne láthatatlan. A kinzókamrás agyrémjéhez meg annyit, hogy 6. szintű kinzókamrával már marhára nem figyelek arra, hogy ki viszek el, kit nem. 15. szintűnél meg simán mindenki megy oda és kész. Kiváncsi vagyok ekkor mit csinál majd.)