Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Mortimer

Dátum: 2009.05.26. 09:21:48
35 ember nem sokáig bírja majd TOP 100 rohamát.

Ha nem lépnek szintet, nem fejlődnek, akkor 5 szintlépés mulva mi lesz? Ugyanaz a helyzet lesz mint most?
Dátum: 2009.05.26. 09:05:10
Mert emberek vagyunk, és monitor túloldalán is emberek játszanak (próbálnak játszani).
Dátum: 2009.05.26. 08:51:45
A kivégzéssel kapcsolatban arra lennék kiváncsi, hogy miért nem úgy működik, mint a kritikus ütés, varázslás stb. szakértelmek, azaz miért csak az számít hogy kinek a nagyobb, a másik meglévő szakértelme miért nem csökkenti a hatását.

Ha így van, akkor bocsánat, de míg a többi szakértelemnél ezt írja, ennél nem. Azaz nem értem, hogy ha valakinek van mondjuk 50-es, a másiknak 49-es kivégzése, akkor miért nem úgy tekinti a program, hogy csak egyes kivégzése van. Mert a kritikus ütésnél ez így van. Ez egy természetes védekezési mód lehetne, és nem is kellene bolygatni a hatását. Jelenleg nulláról egyáltalán nem éri meg védekezésképp fejleszteni, ha viszont csökkenthető lenne a támadónál lévő hatás, akkor aki egyébként nem használja is elgondolkodna 20-40-ig felhúzáson, mert előnye származna belőle.
Dátum: 2009.05.26. 08:40:52
"Hogy miért támadnak, erről részleteket a legendában lehet olvasni."

Tehát csak 60. szinttől lehet őket ütni?
Indíts egy topicot akkor Pihenésreform címmel. Mert VP regeneráláson kivül semmi értelme nincs használni. Én az utóbbi három hónapban csak akkor voltam maxon, amikor szintet léptem. Akkor se sokáig
Dátum: 2009.05.25. 21:50:16
Húzzatok fel egy BCS-t, és kapásból felezitek a veszteséget.
Dátum: 2009.05.25. 18:52:37
Fél év után hidd el, nem lesz az. Sőt, panaszkodni fogsz, hogy miért kell folyamatosan ennyit előtte ülni.
Dátum: 2009.05.25. 18:28:38
Ha van bennük LE, akkor automatikusan érdemes szövetségi szinten hadat üzenni nekik, mert így ráadásul ők is ütnek minket. Kétlem ugyanis, hogy egy jól fejlesztett karakternek ne lennének simán verhetők. (Ekkor ugyanis értelmetlenek.)
(Simán beírhatnám a megoldást, de hasznosabbnak tartom, ha ők maguk találják meg. Így legközelebb kérdezés helyett maguktól is az adatbázishoz fordulnak. Legalábbis ezt remélem.)
Dátum: 2009.05.25. 17:42:06
- Egyáltalán elhurcolom őket a kamrába?
- Csak kristálypontért lehet rájuk portyázni? Ha igen, akkor mit érek a felgyülemlett portyapontokkal?
Dátum: 2009.05.25. 17:04:24
Azt most is megteheti. Ha törlöd a karaktert átadhatod a dukátokat ugyanazon az emailcímen regisztráltnak.

Az aukciós tárgy átadásának engedélyezése hatalmas hiba lenne.
Dátum: 2009.05.25. 16:54:22
Gondolj már bele mekkora visszáság lenne, ha egy karakter sorban adogatná át egy másik karakternek az aukciós tárgyakat.
"néha az az érzésem, mintha Miklósnak halvány lila gőze sem lenne róla, mi folyik saját játékában."

Ebben én már hónapok óta biztos vagyok :p

"ha mindenről tudni akarok, többet kell olvasnom a fórumot, mint amennyi időt játékkal töltök"

Ez főként azért baj, mert nagyon kevesen vagyunk így. A játékosok háromnegyedének szerintem fogalma sincsen arról, hogy mi is történik körülötte.
Maximálisan egyetértek.

Kiegészíteném azzal, hogy el kéne dönteni, milyen játékot akarunk. Én amikor elkezdtem a játékot, akkor azt hittem, hogy a karakterfejlesztési stratégia számít, az, hogy mikor mit fejlesztesz, melyik tulajdonságot preferálod, melyiket hanyagolod, hogyan fekteted be a karakteredhez vadászatból/portyából beáramló LE-t.

Ezzel szemben a játék borzasztó mértékben eltolódott arrafelé, ahol a klikkelés sebessége a döntő, és ahol a ráfordított idő drasztikus mértékben emeli a karakter által elért sikert. Éppen ezért akik a ráfordított időt nem tudják növelni azok sorban törölnek, és a maradók tekintélyes hányada sem a játékélmény miatt van még itt, hanem mert sajnálja a befektetett munkát/pénzt, és mert fél év alatt megismert egy olyan társaságot, ahonnan nem olyan egyszerű egyik napról a másikra kilépni.
Dátum: 2009.05.24. 08:09:28
Olvasd el az aláírásom.
"azt reklámozzák hogy a visszafogott fejlődés mekkora "ögyilkosság" és egyebek. Ilyen véleményeket kizárólag a legnagyobbaktól olvastam idáig (bár persze lehet hogy én voltam figyelmetlen), vajon miért..?"

Én írtam ezt. És nem, nem azért, hogy több célpontom legyen, köszönöm, elvagyok az Al-EH duóval. Ha negatív szándékot vélsz ebből kihallani, akkor bocsánat, de ezen csak röhögni tudok. Olyannyira károsnak tartom ezt a szakértelmet, hogy a szövetségemben minden erőmmel mindenkit lebeszéltem a fejlesztéséről.
Kössünk itt össze két dolgot: a pókok ellenni legjobb ellenszer a sok szintről letámadás. Hiába szerez egy jó pók több millió LE diff-et, 5-6 szintről simán lenyomják, akár -10-zel is. Saját szintjén nem volt ellenfele, ez nyilvánvaló. Még több szinttel feljebb sem. Csak egy magasabb szintű az, aki vissza tudta neki hozni az izgalmat a játékba, aki miatt védekeznie kellett, akivel szemben tehetetlen volt ugyanúgy, mint az általa választott ellenfeleinek.
Dátum: 2009.05.23. 19:08:35
A csarnok szintjétől (növeli), a sebzések különbségétől (az a jó, ha nagy sebzések vannak, és a háború csarnokos támadó csak kis különbséggel nyer, sokat sebződik), a rabolt LE mennyiségétől (ha a karakter rabol, akkor a csatában csökken, ha nem, akkor nő a termelt LE).
Én sosem írtam, hogy bármit módosítani kellene azért, mert egy ember magas szintre tolta a kivégzést. Használja, élvezze.
Dátum: 2009.05.23. 18:40:13
Van egy rakat: int. kedvenc, szívósság, fúzió, krono, csapda, hordázás, hordagyűlölet, tanulás. Opcionális a sajtolás, transzplant, ultraspec. Biztosan turbózandó a kereskedelem, kritikusok, felejtés (5), spektrális. Felesleges a manakonstrukció, építés, mág. regeneráció maxolása, de nyilván van aki megtette ezeket is.

Mint látható, két dolog van, amit valóban az egekig kell húzni, a két kritikus. Az egek alatt több száz értendő.