Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Mortimer

Dátum: 2009.06.07. 18:16:25
Elvileg előtte volt a bugjavítás.

Persze ez a korábbi három bajnokit nem érinti, azokon biztos sok más eredmény született volna.
Dátum: 2009.06.07. 18:16:16
Elvileg előtte volt a bugjavítás.

Persze ez a korábbi három bajnokit nem érinti, azokon biztos sok más eredmény született volna.
Dátum: 2009.06.06. 21:55:38
Elviekben jó, a gyakorlatban túlbonyolítja a rendszert. Így is van már PP, CSP, dukát, ha még a kristálypontból is 4-et csinálsz, akkor azt nem érti egy átlagfelhasználó.
Dátum: 2009.06.06. 21:14:05
+ visszacsatol.
Dátum: 2009.06.06. 20:51:48
Akkor maradt az idomítás és a kereskedelem.

Esetleg még ehhez hozzá lehetne venni olcsóbban fejlszthető kritikus ütést/varázslatot (és csak azt!), szívósság 90. szintet, hordagyűlöletet egy második hordával szemben, esetleg a manakonstrukció %-os hatékonyságának javítását (8,33 fölé).
Dátum: 2009.06.06. 19:30:09
Hát írd át.
Dátum: 2009.06.06. 19:27:40
Butaságot beszélsz, minek előny, az épp elég ha kiválóan ismeri a játékot. A jelszavas felvetést nem is kommentálom, gondolkozz inkább rajta, mit csinálhat vele.
Dátum: 2009.06.06. 09:34:00
Nekem nem tűnt fel. Az elején mindenki implantátumot rakott a második, harmadik állatra, én is.
Dátum: 2009.06.06. 09:04:39
Nálam 13:22 a bejelentés dátuma, azaz a bajnoki előtt írta be. Ettől függetlenül tökigazad van; engem nem is a havonkénti egy bajnoki néhány kör küzdelme zavar, hanem a hordázás bevezetése óta eltelt több hónap több ezer csatája.
Dátum: 2009.06.06. 08:08:04
Szerintem egyáltalán nem kell könnyíteni. Szikraeső (ingyenes!) vagy kinetikus detonáció + kritikus varázslatra rakni a turbót és már meg is van. Még a másodlagos varázslás szakértelmet se kell fejleszteni hozzá.
Dátum: 2009.06.05. 20:21:19
Miklós ezzel épp csökkenti a játékra fordított időt.

A sajátjáét
"Magyarázd már el nekem légyszíves, hogy miért lenne igazságos?"

Mindig a szabályok szellemét kell nézni, hogy miért találták azt ki. A citadellacsapás tagok számára való korlátozásának az a célja, hogy egy alakuló, néhány tagú szövetségre ne lehessen 8-10-15 csapás rárakni, ellehetetlenítve őket teljesen, és így az építések 5%-os nehezítése arányos legyen mind a kicsi, mind a nagyobb szövetségekre. Ha a tagok számától független lenne a citadella mértéke, és a szövetség nagyságával/valós erejével arányos, akkor egy igazságosabb rendszert kapunk.
Dátum: 2009.06.05. 18:49:50
(Nem szídtalak én eddig se, csak nem értettem egyet az álláspontoddal.)

Na most akkor viszont hajrá, találjuk ki mit kezdjünk a kristálypontokkal

Viszont van néhány nehezítő feltétel:
- a legmagasabb szintűek már nagyon megszedték magukat, ott több száz van, míg néhány szinttel lejjebb zéró.
- az amúgy is erőseket tápolja tovább (lentebb jellemzően a pókok vannak nagyon elől a küldetésekben, egyszerűen azért, mert ők fordítanak roppant sok időt a játékra)
- szövetségi épület ebből következően azért nem lehet (vo.: kristályszív), mert az egyébként is nagy szövetségeket tápolná tovább, hiszen ott tömörülnek ezek a tagok
- tehát ahhoz, hogy az ollót ne nyissuk ezzel is széjjelebb, marad a játékszínesítő dolog, mely harci erőben keveset jelent.

Miklós javaslata ebben a tekintetben azért volt jó, mert pont azok, akiknek sok kristálypontja van, azoknak kellene még több kihívás a játékban, hiszen ők már mindent elértek. De kérdés, hogy a kihívásért milyen jutalom járjon. LE semmiképpen.
Dátum: 2009.06.05. 18:38:27
"fogalma nem volt, hogy mire lesz jo"

Ezért is tette fel a kérdést itt, várta hogy ötleteljünk. De szerintem enélkül is rengeteg fejlesztési javaslatunk van.
Dátum: 2009.06.05. 18:10:41
Nézd meg az aláírásom.
Valószínűleg

De attól még egyértelműen röhejes, hogy egy néhány tagú szövetség simán elver 35 embert, ráadásul hatalmas előnyük is van az alacsony létszámból. Ez csak tüneti kezelés lenne (és nem is igazságtalan), de ettől függetlenül inkább a teljes háborús rendszeren kellene alakítani.
Dátum: 2009.06.05. 12:46:47
Nézd meg az aláírásomban.
Dátum: 2009.06.05. 12:06:00
"Szerintem a játék ad olyan lehetőségeket ami azt eredményezi hogy lemaradj szándékosan"

Csúsztatsz. Visszafogott fejlődés még a bokorban sem volt, amikor már elhúztatok. Erre építettétek az egész szövetségetek taktikáját, arányosan nézve rengeteg építéssel párosítva. A kiugrás sikerült is, aminek előnyeit hónapokon át élveztetétek. Tiétek volt a legerősebb szövetség, a toplista első oldalán szinte csak Elites neve volt. Ezután az alattatok lévők egy idő után megunták, hogy a szintelőnyötökből fakadóan folyamatosan elveritek őket, ezért ők inkább ütési távolságon kivül maradnak, életpont % alatt bújkálnak.

Most nektek kellene változtatnotok, a labda nálatok van. Ha erre nem vagy hajlandó, hajrá, törölj.
Dátum: 2009.06.05. 11:25:17
Ez az alacsonyabb szintű egyetlenegy előnye.

A magasabb szintűnek rengeteg fontosabb van.
Dátum: 2009.06.05. 11:06:24
"Szerintem inkább olyan megoldás lehetne hogy gyógyuljunk gyorsabban, ezzel akiket ütnek is jobban járnak"

Kiemelem, mert úgy látszik még mindig nem vagy vele tisztában: a subtop régió nem használ pihenést. Semmi értelme, ha egyharmad fölé megyek azonnal nullázódna az életpontom. Sokszor épp, hogy lassítani szeretném a gyógyulás gyorsaságát.