Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Mortimer

Dátum: 2009.07.14. 00:05:42
Akar a fene oda felkerülni

Már most a hátam közepére kívánom az Elit-Tyrant háborút, nincs egy normális kamracélpontom. (Azúrt nyilván ma nem éri meg ütni... de lehet rosszul gondolom.)
Dátum: 2009.07.13. 22:51:17
Nem értem miért hiszi bárki is azt, hogy a prémiumosok és a nem prémiumosok érdekei ellentétesek lennének. Nyilván olyan fejlesztési javaslat nem lesz, hogy "minden fizetős játékos +1 támadást kapjon a nem fizetőkre".

A prémium az én szemben csupán annyit jelent, hogy fontos a karakternek a játék, odafigyel rá, ha már fizet érte, követi a változásokat, "képben van". És ebből a szempontból mindegy, hogy az a karakter első, vagy 60. szintű.

Miklós, csináld csak amit kitaláltál, nem kell mindent bedobni rágcsálásra, lényeg, hogy legyen valahogy. Próbálok toborozni, és egyre több helyről, egyre több karaktertől kapok vissza olyat, hogy "bocs nem, mert törölni készülök". A hatodik ilyen után nagyon el tud menni a kedve az embernek az egésztől. Szóval dolgozzatok, vagy lavinaszerű lesz a kilépés
Én itt oldalakon keresztül masszív fenyegetőzést, rágalmazást, meg egyéb, kritikán aluli hangvételű flamet látok, nem pedig normális véleménynyilvánítást. Ahogy visszanéztem, tucatnyi ember által el lett neked mondva, hogy nincs csalás, de te azóta is csak folytatod a papagájkommandódat. Örülnék, és a fórum minőségének is jót tenne ha abbahagynád. Ha nem tetszik, fordulj levélben a játék fejlesztőihez, minket meg légy szíves kimélj meg az eszmefuttatásaidtól.

Előre is köszi.
Már csak azt magyarázzátok meg nekem, hogy miért az én jó kis topikomat cseszte szét ezzel a hülyeséggel...
Dátum: 2009.07.12. 21:59:09
Örültem volna ha maradsz, na. Nem kell mindent támadásnak venni és harapni.
Dátum: 2009.07.12. 21:48:33
Kiforgatod a szavaimat, nem írtam azt, hogy gyáva lennél. De ezek szerint te is elismered, hogy jóval rizikósabb zónába kerültél, és ez egyre erősödött volna. Felkerültél volna szintügyileg is oda, ahova az erőd alapján való vagy. Pont ekkor törölni...

De ugyanezt eljátszotta már több lélekszipolyozó is (Sameed, Grahor). Őket se értettem.

Neked is jelentős esemény, különben 1. nem néztél volna vissza, 2. nem érdekelne a halhatatlanság.
Dátum: 2009.07.12. 20:20:07
Remélem sose tudjuk meg, hogy mi az "utolsó" fegyver, mert sose lesz olyan, aki elérne odáig. Mert elkészülnek az újabbak.
Dátum: 2009.07.12. 17:46:56
Awenhai, már bocsi, de tök jó lenne, ha nem a te hozzászólásaiddal lenne tele ez a topik úgy, hogy 20 szinttel alattuk vagy.
Dátum: 2009.07.12. 13:38:51
OFF:

Egy van. Bár IKCS vitatja a pozicíóját, de én átlátok rajta.
Dátum: 2009.07.12. 13:25:33
"Mortimer, az a szint*10 LE (ha jól emlékszem) max a szemünket lőné ki."

A KH is kb. ennyit hoz, mégis, nézd meg a toplista első oldalát, szinte mindenki bőven százezer feletti értékkel javítja a LE diffjét.

Tegnap, 16:03 Asmodeus Mortimer *Yommm* Te nyerted a csatát.
A jutalmad 774 lélekenergia és 25 TP. Csata leírása P
Tegnap, 16:03 Asmodeus Mortimer *Gladiatorium* Te nyerted a csatát.
A jutalmad 205 lélekenergia és 13 TP. Csata leírása P
Tegnap, 15:52 Asmodeus Mortimer *Zerotolerator* Te nyerted a csatát.
A jutalmad 2103 lélekenergia és 15 TP. Csata leírása P
Tegnap, 15:51 Asmodeus Mortimer *Urbinatus* Te nyerted a csatát.
A jutalmad 316 lélekenergia és 11 TP. Csata leírása P
Tegnap, 15:33 Asmodeus Mortimer *Eliminatus* Te nyerted a csatát.
A jutalmad 165 lélekenergia és 4 TP. Csata leírása P
Tegnap, 15:33 Asmodeus Mortimer *Mammothon* Te nyerted a csatát.
A jutalmad 418 lélekenergia és 13 TP. Csata leírása
Dátum: 2009.07.12. 12:58:45
A háború reformmal az a gond, hogy csak annyit tudunk, hogy a jelenlegi rendszer rossz. Senkitől nem olvastam egyértelműen jó megoldást.

Portyareformnál egyetlen dolog kellene, hogy minden csatában mozogjon annyi LE, mint a KH-nál. Ez egy szakértelemmel, ami győztes csatánál fix LE-t termel szinttől függően, könnyedén megoldható lenne. Nem is értem miért nincs még ilyen. Ez kapásból kilőné a gyémánt bónusz miatti - egyébként jogos - panaszokat is.

A 6. szintről laposra témát szerintem már megszokták az emberek, megtanultak együtt élni vele. Legalábbis rég láttam panaszt erre. Természetes ez az erőkülönbség, és akkora a karakterek ereje közötti szakadék, hogy van, akinél létkérdés. Főleg például az 50 portyás küldetés miatt, ami még az Uralkodónknak is nagy gondot okozott.

Új küldetések lustaság kategória. Igazán vízválasztó a 100. szint feletti tárgyak lesznek, mert azokkal jóval többet kell foglalkozni, mint egy küldetés berakásával, és ha még erre se fordítanak időt, nem tudom a tárgyakra hogy fognak.

Új epik tárgyak vannak.

Világesemény... szerintem jó poén lenne ha egy vortexvihar nyitna egy időleges átjárót a világok között, részben összekötve azokat. Kiváncsi vagyok mekkora az erőkülönbség, van-e egyáltalán. Szerintem borzasztóan feldobná a játékot, mindenkinek frissülést hozna több száz új célpont. A csaták számát karakterszinten lehetne mérni (mintegy új hordaként). Háromhavonta egyszer, két hétre egy brutális vérengzés, ez kell a népnek.
Dátum: 2009.07.12. 12:09:02
Glórin, vigasztaljon a tudat, hogy a KH működési elve alapján egyre nőni fog a rosszabbik végén álló emberek száma, azaz idővel valami történni fog. (A jók tápolnak, erősebbek lesznek, így minden másolás után egyre több olyan ember lesz, akiket rommá ver a KH.)
Dátum: 2009.07.12. 10:51:18
Egyetértek, a háborúk kitörése baromi unalmas, kb. senkit nem érdekel, nem is nézem. Viszont a hatalom tornyát minden nap.
Dátum: 2009.07.11. 12:42:24
bokorn nem V2-n játszik.

(Már csak a tárgyi tévedésekre hívom fel a figyelmed, ezzel legalább nem tudsz vitatkozni.)
Dátum: 2009.07.11. 11:59:10
Én csak azt látom, hogy egy új világ elindítása zéró fejlesztés, de mégis amikor újdonságokat szeretnénk, rámutatnak, hogy "elindult egy új világ". Közben pedig gyakorlatilag semmi nem történt.
Dátum: 2009.07.11. 11:44:15
Miklós, a sokadik új világ helyett - melyekben egyre kevesebb ember van - nem foglalkoznátok inkább a jelenlegiekkel? Gondolok itt számtalan régóta ígért fejlesztésre (például a térkapus fókuszkristályokat február óta ígéred), illetve arra, hogy új célok, valóban új dolgok kerüljenek a játékba. (A várható fejlesztések topik első hozzászólását több, mint egy hónapja frissítetted.) A fertőzést heteken belül robbanásszerűen növekvő számban küzdik le az emberek, és utána már az égvilágon semmi hosszútávú motiváció nincs. Kb. azt figyeljük, hogy a karakterünk képe melletti számok hogyan nőnek egyre magasabbra ahelyett, hogy fejlesztési irányokon gondolkoznánk, és szabadidőnkben tervezgetnénk.

Hónapok óta ugyanazok az emberek ütik egymást, minden nap, ez elég kevés interakció. Hordán belül pedig mégennyi sincs, gyakorlatilag szövetségi társaimon kivül szinte senkit nem ismerek. Szövetségi küldetések? Hordaspecifikus épületek/szakértelmek? Karakterek erősebb specialzáltsága, egyenkarakterek megszüntetése? Kristálypont?
Dátum: 2009.07.11. 10:49:02
"az újoncok csak vesztesek lehetnek"

Nem értelek, ha fizetnek a kőért, a Beho csomót nyer rajtuk.
Dátum: 2009.07.10. 23:19:55
Az alapvilágon napi 2 legalább ajánlott. Ez gyorsított világ, háromszoros sebességgel. Napi 6 belépés alatt nincs esélyed.
Dátum: 2009.07.10. 22:02:44
Unta, amit tökéletesen meg tudok érteni. Szerintem pont hogy eddig nem volt játékélmény számára. Katt, nyer, katt, nyer. Hónapokon át.

Most pedig, amikor ez megváltozott volna, megfutamodott - bocsánat, de másképp nem tudom értelmezni a dolgot.
Dátum: 2009.07.10. 21:45:36
Engem csak az zavar, hogy akkor törölt, amikor jöttek volna az első kihívások a számára. Egy-két héten belül nagyon megugrott volna a vereségeinek a száma.