Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Mortimer

Dátum: 2009.09.17. 08:27:50
Nálunk hárman vagy négyen is átmentek kis szövetségbe, hogy megcsinálják az epiksebzős küldetést.
Dátum: 2009.09.17. 08:22:07
"Ha te hordázgatsz, akkor a lények egyszerre való gyógyítása miatt jó eséllyel már van 30-as Sebgyógyításod."
Minek lenne, nekem sincs, tök értelmetlen szakértelem.

De legyen, nekem mind1, csak Otoaaknak igaza van, tényleg a 30-40. szint körüliek szívnak ezzel nagyot.
Dátum: 2009.09.17. 08:12:03
"A létszám kérdéssel is felesleges foglalkozni."
Haha Ez a hiba már tavaly, a Kublások büntető akciójánál megmutatkozott. De említhetném Rubinpalotát is, ahol egy háromtagú szövetség végigfarmolta hónapokon át a topszövetségeket. Ez alapból immunitást jelentett a Citadella ellen.

Szintén kell csinálni valamit azzal, hogy ha egy szövetség egyszerre öt másik ellen indít háborút. Ebben a Lélekőrök az igazán profik, mivel 20 nagyon aktív taggal rendszeresen ilyen háborúkat vívnak. Mindegyik szövetség bevisz pár ütést, de gyakorlatilag egymás elől happolják el a célpontokat.

Ezek anomáliák, amikkel foglalkozni kell. Nem reális, hogy 20 átlagkarakter 150 ellen sikeresen harcol egy rendszerhiba miatt.
Dátum: 2009.09.17. 03:19:57
"Ha a legutóbbi általa indított háborút megnyerte az adott szövetség, akkor nyitva van, ha elvesztette, akkor zárva.
Amíg nyitva van, addig a szövetségnek bónusz jár."

Regisztrálok egy 1. szintű karaktert, alapít egy szövetséget, hadat üzenek neki, ő kapitulál. Hopp, máris nyitva a kapum.

Túl egyszerű ezt kijátszani.
Dátum: 2009.09.16. 22:39:55
"3. Drasztikusan nőjjön a szerezhető LE nagysága szövetségi szinten, de ez a vesztes fél számára ne jelentse a játék ellehetetlenülését!"

Egyértelműen ez a legkényesebb pont. Mi az, amiért megéri már katakombába vonulnom? Mi az, amiért megéri büntetős ellenfelet támadnom? Mi az, ami akkora veszteséget jelent, hogy feltétlen el akarom kerülni?

3. a) Büntessük a gyors kapitulációt. Ez játékromboló tényező, az azonnali feladás ne legyen kívánatos opció. A védekező fél kapjon jutalmat a kitartásért, csökkenjen a vesztesége, a támadó fél viszont azért kapjon jutalmat, ha gyorsan sikert ér el. Viszont így olyan eredményt kapunk, hogy mindenki a lehető legkisebb célpontra igyekszik menni. Ezt úgy kerüljük el, hogy a jelenlegihez képest is csökkentsük az ezekért kapható jutalmat, egyszerűen ne érje meg 50 portyapontot elnyomni egy ilyen háborúra a győztes félnek.

b) A háború csarnoka komoly LE nyereséggel jutalmazza a hosszú háborúkat. A kapitulációt azért nyomja be a vesztes fél, mert ötös béke csarnokkal 22 nap békét nyer, ami játékszinten borzasztó sok, 4 szintlépés minden karakternek. Valahogy jutalmazni kell a kitartást, viszont arról sem szabad elfeledkezni, hogy míg a béke csarnoka alig 250ezerből maxon van, addig a háború csarnokának első szintje 200e, és összességében milliós befektetést igényel. Ennek reális idő alatt megtérülhetőnek kell maradnia.

c) Nekem régi, februári javaslatom volt a háborús nyereség növelésére a katalizátor belekalkulálása a képletbe, hiszen 15-ös szinten 48 óra alatt maxra regenerálja a lélekkutat, és így egy nagy háború is alig 1-2 napi veszteséget jelent. Miklós szerint ennek növelése büntetné a katalizátor felépítését, én nem gondolom így - ez csak elhanyagolhatóvá teszi a veszteséget, támogatja azt, hogy a vesztes simán benyomja a kapitulációt, úgyse számít alapon. Katalizátortól függetlenül a nyereségnek el kellene érnie a kút egy heti termelését - azaz maxos katalizátornál a mostani lélekkutak 3,5-szeresével kellene számolni (168/48).

Ez magas szinten kapásból alaposan megnöveli a háború tétjét, de szerintem még ez bőven nem elég a nyertes félnek, viszont büntetésnek megfelelő a vesztesnek. (Azt is növelni kell, ugye.) A nyertes nyeresége mellé még valami kell, de figyeljünk az exploit lehetőségekre, ne lehessen LE-t termelni kamu háborúkkal. (Egyszer én indítok, nyerek, egy hét múlva ő indít, nyer - azaz ne lehessen egymáson tápolni.)
Dátum: 2009.09.16. 22:13:30
Miklós támogatja a háborús reformot, kezdjünk ötletelni, milyen háborús rendszert szeretnénk. Néhány alaptétel, ami szerintem fontos:

1. Ne legyen bonyolult!
Ne vezessünk be újabb épületeket, újabb szakértelmeket. Most is van háború csarnoka, és már 9. szinttől indulhatnak, azaz gondolkozzatok olyan rendszerben, ami egy a játékkal egy hónapja ismerkedő számára is érthető.

2. Ne termeljen a karakter számára LE-t!
Ez nem az egyéni tápolásról szól, hanem szövetségi összefogásról, tucatnyi karakter együttműködéséről, áldozatvállalásról.

3. Drasztikusan nőjjön a szerezhető LE nagysága szövetségi szinten, de ez a vesztes fél számára ne jelentse a játék ellehetetlenülését!
Alacsony szinten normálisnak mondható a rendszer, én még tavalyról úgy emlékszem, hogy játszható volt, és 20-30. szint környékén a szerezhető LE mennyiségek is reálisak. Azonban 50-70. szint tájára már teljesen érdektelenné válik az egész, hiszen lásd minapi Azúr veszteséget (V1 legnagyobb szövetsége), egy topkarakter alig két nap alatt betölti VP-ből.

4. Erősítsük meg a pusztítás citadelláját!
A maximális, 20. szintnél elérhető százezres LE veszteség is érdektelen, főleg azt tekintve, hogy milyen horribilis építési költsége van ott már az épületnek.

5. Ne az számítson, hogy mekkora szövetségek háborúznak egymással!
Jelenleg ha egy háromtagú harcol egy 30 tagú ellen, akkor a 3 tagú elképesztő fölényben van, mert rajtuk alig tudnak győzelmeket hozni, míg a 30 tagúnál mindig van célpont. A több tagú adott esetben kapjon bónuszt, mely a katakombákban lévő tagok számával csökken. (Tehát egy 35 tagú szövetségnél ha 30 tag van katakombában, akkor 5 tagúnak számít.)

6. Erősítsük meg a béke csarnokát úgy, hogy béke esetén jóval erősebb bónuszt kapjon a háborút vesztett fél.
A szövetségem sokat háborúzott, és sokszor láttam azt a kiírást, hogy "békés ellenfélre támadsz". Még soha nem vesztettem ilyen esetben, ez tökéletesen érdektelen.

7. Erősítsük meg a láthatatlanságot!
Jelenleg a katakomba jelenti az egyetlen valós védelmi megoldást, mert a VF miatt azonos szinten elhanyagolható a +10-es védelem, egy jobb karakter 5 szinttel lejebbről is átüti. Ne +10-et adjon alapesetben, hanem +20-at - azaz elsősorban nem a magasszintűek elleni védelmet kell erősíteni (a +4 bónuszt), hanem az azonos, vagy alacsonyszintűek elleni fix értéket.

8.
Dátum: 2009.09.16. 22:13:24
Miklós válaszolt a 9-es hozzászólásban lévő felvetésemre, támogatja, hogy reformáljuk meg a háborút, várja az ötleteket.

Átviszem a témát a nyulakból a szövi háború kiegészítésekbe, ne itt szemeteljünk.

http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,217.0
Dátum: 2009.09.16. 18:35:49
Én éjféltől kezdve most este 6-ig csak négy támadást kaptam. Szerintem random.
Dátum: 2009.09.16. 17:59:07
Idézet: Dr_Faktor - 2009.09.16. 15:24:47
ez az egész egyéni epikus dolog a totális megcsúfolása mindannak amikor kalandozók kis kiválasztott csoportja elindul hogy akármilyen szörnyet vagy idegen hatalmat a túlvilágra küldjön...ha már egyedül is leölheted őket azmár gagyi vérpistikézés...nem pedig Krónikákba illő legendás összecsapás...


Egyetértek, csak éppen azt felejted el (vagy nem tudsz róla egyáltalán), hogy magas szinten ez már most is így zajlik, a szövetségi epikusnál. Tehát nem velünk vitatkozol, és nem nekünk szólsz be, hanem a Beholdernek.
Dátum: 2009.09.16. 12:19:28
Jaja, csak egyéni.

Finoman szólva sem erős korlát, hiszen így is, már most választhatnál 70-es tárgyakat, 1 hónap múlva pedig, mire bekerül a fejlesztés és lecsapsz pár epiket 75-öset is - elméletben.
Dátum: 2009.09.16. 11:55:09
Ezért kell berakni a korlátot, hogy karakterszint -10-nél erősebb epikus kincsed nem lehet, és így nem erősödik még tovább néhány nagyon erős ember.
Dátum: 2009.09.16. 10:49:13
"akinek megvannak a %-os cuccok annak csak dukátfarmra lesz jó"

Arra se, hiszen 10 dukátért választhatsz egy tárgyat.
Dátum: 2009.09.16. 10:04:53
Nálunk pl. a 60. szintűek hozzá se tudnak már szagolni az epikhez, és neki ugyanúgy nem lesz kihívás. Azaz számukra se az egyéni, se a szövetségi epikus nem jelent izgalmat.
Dátum: 2009.09.16. 09:58:29
A három napos korlát magas szinten nagyon gáz, ha marad, akkor magas szinten hónapokig unalmas lesz még az epik. Egy most 70. szintű karakter idén biztosan nem fog eljutni odáig, hogy kihívást jelentsen.

105 nap van hátra az évből, ezalatt 35 epik ölhető le, és közben a karakter hat napos szintlépéssel számolva 17 szintet lép. Ha szint -10-es epiktől indulunk, akkor a kezdeti 60-as epik felmegy 95-re, míg a karakter szintje 87-re. Azaz még szilveszterkor is nagyobb "nehézséget" fog jelenteni egy térkapus lény (már amennyiben értelmezhető náluk ez a fogalom), mint egy egyéni epikus legyőzése.
Dátum: 2009.09.16. 09:55:07
"a kiszedett relikviák ne lehessenek nagyobbak mint a karakter szintje."

Jó határ, talán még egy kicsit sok is (karakter szintje -10 is elképzelhető).
Dátum: 2009.09.15. 15:36:34
http://hu.wikipedia.org/wiki/Oktogon
Dátum: 2009.09.15. 11:27:09
A darabszám mellett ott van egy kérdőjel, vidd rá a kurzort és kattincs.
Dátum: 2009.09.15. 11:08:28
Akkor téged a büntető ellen a szövetség számára nyert kapitális LE jutalom kell, hogy motiváljon abban, hogy "beáldozol" néhány vadászattal szerzett TP-t, amit a győztes csatáért kapott TP kompenzál valamelyest.

A szintkülönbség-korlát megszüntetése brutálisan megerősítené a szinguláris szerepét - erősebb fegyvert és varázslatot semmi nem tud kompenzálni. Ez tökéletesen érthető indok tőled, mivel te vagy legfelül

Igen, a láthatatlanság megérne egy újabb erősítést. Én azért nem mertem eddig felvetni sehol, mert fogalmam sincs, hogy csak én látom így, vagy más is. De a saját tapasztalatom egyértelműen ez. Persze simán lehet, hogy 40. szint környékén, ahol még nem jön ki ennyire a karakterfejlesztés hatása, mint 70-en, ezt valószínűleg vitatni fogják.
Dátum: 2009.09.15. 10:57:30
Miklós ötletelése szerint a sebgyógyítás egyéni epikusnál mindig kisülne. (Én nem teljesen értem hogy gondolja ezt; azzal összekötve, hogy nem rak be semmilyen időkülönbséget az ütések közé csak katt katt lesz az egész. Ha pedig várni kell, akkor meg ismét nő a játékkal töltendő idő, amit egyértelműen nem akar - helyesen.)

http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,216.300#hsz320 és #312.
Dátum: 2009.09.15. 10:46:27
"Bunteto nem jatszik."
Nem írtál semmit arra, hogy ha tényleg van tétje a csatának (értsd: mondjuk 10 milliós jutalomról van szó!) akkor a büntetős nem kockáztatna egy vereséget, hanem felvenne egy bónuszt adó cuccot, nehogy veszítsen.

"Mindenki uthet mindenkit, aki 15% felett van."
Tehát egy 70. szintű egy 50 szintűt? Adhatsz tízszeres jutalmat is a védekezőnek, elvi marad.

Nem tudom te hogy vagy vele, de én úgy látom, hogy a láthatatlanság (ismét) hatástalan. A kezdeti +10 után, amikor megnövelték a sebzést is, hatékony volt, de úgy vettem észre, hogy ha 6-7 szinttel lejjebb van az ellenfél, akkor hiába kap +38-et mindenre, teljesen esélytelen (nem egymás közeli sebzéseredmény, hanem bedarálás).