Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Mortimer

Dátum: 2010.01.19. 13:36:41
Ez ellen most páran tiltakozni fognak, de:
- vehessen részt benne mindenki, szinttől függetlenül. Ne zárjuk ki se az alacsony, se a magas szintűeket.
- számítson a taglétszám - valós háborúkban az emberek száma volt az egyik legfontosabb tényező. Három ember ne verjen meg 35-öt, illetve egy nagyon magas szintűt is valahogy ki tudjon iktatni több kisebb szintű.
Dátum: 2010.01.19. 13:27:07
Kihív az Azúr légió, mi beöltözünk buzogányba, nevezünk, nyernek, és bosszankodnak, mert nem értek el semmit, hiszen nem esett el tőlük senki. Sokkal gyengébbek voltunk
Dátum: 2010.01.19. 13:19:50
Idézet: Prisma - 2010.01.19. 13:14:26
Idézet: Mortimer - 2010.01.19. 13:11:09
Egyből indulnának a lebeszélt háborúk.

Ha 1% vadászati előnyt kap egy szövetség, muszáj a másik oldalon komoly veszteségnek lennie, különben a baráti szövetségek folyton egymást farmolnák a plusszokért.


Ebben ugyan van valami, de az nem megoldás, hogy a vesztes jó nagyot bukik. Az csak újabb frusztráció forrásává tenné az új rendszert. Az jobb megoldás, hogy egy ilyen háború után mindenképpen hosszú a békeidőszak, akár 1 hónapos.


Van egy szövetség, van egy másik hordában egy haveri játékos. Alakít egy szövetséget, megverik (akárhány napig el lehet húzni), kapnak 1% bónuszt, ismét alakít egyet, megverik, ismét 1%. Simán megkerülték az egy hónapos limitet. (Ráadásul alakítani se kell, hiszen minden hordában vannak döntetlenes szövetségek, azokba bárkit beengednek.)
Dátum: 2010.01.19. 13:11:09
Egyből indulnának a lebeszélt háborúk.

Ha 1% vadászati előnyt kap egy szövetség, muszáj a másik oldalon komoly veszteségnek lennie, különben a baráti szövetségek folyton egymást farmolnák a plusszokért.
Dátum: 2010.01.19. 13:07:52
(V3-mon nem játszom. Az vki más, nemtomki.)
Dátum: 2010.01.19. 13:04:05
Próbáld ki, csatázz négy szinttel lefelé.

Offsboy, szerintem csak a hatásokat kell megfelelően kitalálni, lényeg hogy legyen valami döntési, variációs lehetőség, nem pedig egy szimpla kattintás. Késztessen gondolkodásra, a gyengébb is tudjon jó taktikával nyerni.
Dátum: 2010.01.19. 12:53:03
Taktikázási lehetőségeket kell berakni, hogy a gyengébb fél is nyerhessen. Mire gondolok: nevezéskor ugye eldönti minden résztvevő, hogy csatázik, vagy csak külső segítő. Ezt az ellenfél nem tudja. Ha élne az a szabály, hogy két tag semlegesíthet bármely tagot a másik szövetségben, egyből izgi lenne.

Szövetség 1. 80, 75, 75, 75. szintű.
Szövetség 2. Hat darab 76. szintű.

Alapesetben ilyenkor az első szövetség nyer. De vajon mit tesz szövetség 2, feláldoz két tagot, hogy semlegesítse a 80. szintűt? Mi van, ha a Szövetség 1. erre számít, ezért a 80. szintű alapvetően részt sem vesz a csatában, csak segítő kezet nyújt az egyik náluk lévő 75. szintűnek? Akkor két 76. szintű feleslegesen áldozta fel magát.

Persze ilyen hatások kiagyalásához az kell, hogy Miklós belemenjen, hogy legyen ilyen.
Dátum: 2010.01.19. 12:10:39
Egyébként Miklós ötlete jó lenne, csak szerintem nincs teljesen tisztában a karakterek szintbeli különbségének jelentőségével.

Miklós, kérlek válassz ki egy 90. szintű karaktert, és rakj velük szemben 35 darab 70. szintű karaktert. Játszd le velük ezt a csatát, és figyeld meg az eredményt. (A 90. szintűnek minden varázslata bejön, mindegyik kritikus, míg a másik oldalon valószínűleg találat sincs. Ezután jön hat csatakör, ahol előbbi minden ütése ismét kritikus, másik oldalon azonban csak az állatok találnak. Mintegy 70 darab csata lesz, azaz másodjára mindegyiket legyalulja, míg ő életben marad - max. életpontról indult mindenki természetesen.)
Dátum: 2010.01.19. 11:51:03
Ebben a formában azért felesleges fejlesztés, mert minden háborút a Kristály Horda, illetve ha ők nem indítanak ilyet, az Azúr Légió nyerne. Nekik van a legtöbb legmagasabb szintű tagjuk, legtöbb életponttal. Egy kattintással levernek bármilyen szövetséget. Ez elég unalmas így, nem látom értelmét munkát fektetni bele. (Nekik se lenne nagy élvezet vagy dicsőség.)

Ha viszont meg tudod kavarni valahogy úgy, ahogy Jerikó írta, például két tag feláldozhatja magát egy ellenfél kiiktatására, vagy egyéb hatás elérésére, akkor már lenne értelme, mert a kisebb/gyengébb szövetség is győzhet. Ha nem nyerhetnek, akkor szerintem inkább hanyagoljátok.
Dátum: 2010.01.19. 10:20:45
Igen, ment mindent. Létrejön egy virtuális karakter. De miért ne lehetne abba is beavatkozni? A szövetségi lapon a háború fülnél megjelenik a háborús karakter ikonja, és azon módosíthatod a felszerelést vagy a taktikáját menet közben is.

(Jerikó ötletei tetszenek, viszont a TÖ szerinti besorolás nem annyira, mivel lehet extrém magas szintű építő karakter alacsony TÖvel, brutál fegyverrel, és alacsony szintű karakter magas TÖvel. Utóbbit, a jó játékost büntetnéd az építőkarakterrel szemben. Azonos TÖ mellett simán elveri ugyanis.)
Dátum: 2010.01.19. 10:11:53
Idézet: HoGo - 2010.01.19. 10:07:28
Pld. ezért sem tetszik Mortimer ötlete az óránkénti párbajjal. Ezzel megint csak a gép elé ültetnéd az embereket. Mi van ha a háború éjjel kezdődik? Ha valaki nyerni akar, akkor éjszakázzon csak azért, hogy tudjon taktikázni?


Tegyük fel a háború elején segítséget nyújtasz valakinek. A segítő kéz ottmarad. Ha közben kiesik, azzal téged nem ér hátrány. Ha épp a gép előtt ülsz, átrakhatod másnak. Ezzel nagyon minimális előnyre tehet szert az aktívabb szövetség. Máris nem egy kattintás a háború, hanem egy folyamat.
Dátum: 2010.01.19. 09:54:18
Mi lenne, ha nem egyszerre, a hadüzenet után 48 órával menne le az összes csata, hanem 24 óra múlva, viszont óránként egy-egy párbaj? Ezzel modelleznénk azt, hogy a nagyobb szövetségek közötti háború elhúzodik, emellett mivel "valósidőben" zajlik, valamilyen bevatkozási lehetőséget is nyújtanánk: az ember reagálhat arra, hogy kiesik valaki (leveszi a segítő kezet, vagy éppen ad valakinek), felszerelést/varázslatot vált, a kiesett karakter esetleg gyógyíthat egy még bennlévőt, stb.
Dátum: 2010.01.19. 08:23:55
Próbáld már meg egy kicsit nagyobb szemszögből nézni a dolgokat, és elhagyni a kötözködést. Egy példát mondtam, de a lényeg az, hogy ez az ötlet két kattintássá degradálná a háborúkat, ami szerintem semmiképp sem jó ötlet. Lehet ilyen, csak azt ne nevezzük háborúnak, max. lovagi tornának.

Inkább írj véleményt te is Miklós ötletéről.
Dátum: 2010.01.19. 08:14:05
Miklós úgy képzeli el, mint egy bajnokit. Amivel alapjában véve semmi baj nincs, ilyet is be lehetne rakni, hiszen pont a szintkorlátok miatt nem tudnak már általában részt venni az emberek a háborúkban. De azt semmiképpen nem nevezném izgalmasnak, hogy

1. kattintás: háború indítása
2. kattintás: nevezés a háborúba

Majd ezután 48 óra várakozás, és megnézem az eredményt. Hol itt az izgalom? Ráadásul csak egy ilyet lehet indítani, tehát ha hetente hármat is indítanak a szövetségek, akkor 6 kattintásból megoldják.

Lehetne ezt bonyolítani olyan dolgokkal, hogy pl. minek max életpontról indulnak az emberek? miért nem annyival, amennyivel neveztek? Akkor már valamennyire készülni kellene, rá kell pihenni. Ha a másikat eltüntetjük, akkor ez alatt a háború alatt is maradjon meg igenis a 100%-os, óránkénti ütési lehetőség, és az épületpajzsok, transzcendális projekció kilövése. Nomeg a jutalom, az a mostani háborúból teljesen hiányzik.
Dátum: 2010.01.18. 23:00:00
- tehát ez alapján kb. csak a szint (vásárolható fegyver és varázslat) és a tagok száma számít
- nem lehet az ellenfelet óránként ütni
- eddig mindig 100%-on volt az ellenfél, ez megszűnik, azaz jóval kevesebbet lehet rabolni portyában
- az épületek (lélek és aurapajzs), illetve a transzcendális projekciót eddig kilőtte - ez is megszűnik. Nagy csapás ez a háború közbeni portyára.
- a citadella szerepe hol lesz ezentúl?
- a Kristály Hordát kihívni ilyenre öngyilkosság, hiszen az a 35 legmagasabb szintű (legerősebb) játékos másolata. Ezzel szemben a szövetségek szintben jóval széthúzottabbak. A KH ezentúl is hadüzenetet küld az első öt szövetségnek? Kétlem, hogy bármelyik szövetség meg tudná verni őket.

Teljesen megszűnik a taktikázási lehetőség, mindig a több magasabb szintű tagból álló szövetség fog nyerni. (Most koránt sincs így! Katakombával lehet taktikázni, véd a szintkorlát, 15% alá el lehet bújni, stb. Ezt mind-mind kihúzod.)

Szóval ha lesz is ilyen, a mostani is mindenképp maradjon meg e mellett.
Dátum: 2010.01.18. 19:01:35
http://index.hu/belfold/budapest/2010/01/18/presztizscsata_a_bkv- s_szakszervezetek_kozott/

Ez a humoros.

(Lusták kedvéért linkké alakítva :>)
Dátum: 2010.01.18. 08:33:02
Idézet: Darah - 2010.01.17. 22:31:35
V1, TOP50. A játékosok 40 %-t kitevő gyémánt horda öt, azaz öt fővel képviselteti magát. (KH ellenére!)


V1 TOP50. A játékosok 10%-át kitevő zafír horda 24, azaz husszonnégy fővel képviselteti magát (majdnem a fele!) Ez egyértelműen azt mutatja, hogy ez a legerősebb horda. Hol van itt az egyensúly ?!
Dátum: 2010.01.17. 15:20:22
Az ék az egy egyszerű gép.

http://hmika.freeweb.hu/Lexikon/Html/Gep.htm

http://hmika.freeweb.hu/Fizika/Html/EgyszGep.htm
Dátum: 2010.01.17. 14:46:57
Az arénában nagyon profi leszel vele.
Dátum: 2010.01.17. 13:31:17
A LE-ből építést mutatja a szerencse.

Ha kiváncsi vagy rá ki mennyit épített LE-ből és VP-ből használj kémgömböt. (Minimálisan, alig pár százalékot torzítanak a szerencsenövelés olcsobbító tárgyak.)