Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Syck

Oldal: 1234567891011
Dátum: 2008.10.06. 14:29:51
Idézet: Craslorg - 2008.10.06. 14:27:14
Tehát hosszú távon van fórjuk a gyémántoknak és ez 1 hónap után már látható lesz. Ezt most le merem írni, lehet rá hivatkozni és ha nem lesz igazam, elismerem és mindenki meghívhat BEHO talin egy italra.


hat persze, mar megint a hujeseget kellene jutalmazni
Dátum: 2008.10.06. 13:25:27
Idézet: Jeriko - 2008.10.06. 13:08:42
Idézet: Syck - 2008.10.06. 13:04:20
Idézet: Jeriko - 2008.10.06. 12:57:08
Idézet: Syck - 2008.10.06. 12:55:09
Idézet: Jeriko - 2008.10.06. 12:46:59
Shiako: Az itt a gond, hogy akkor LEMARAD. Mert ha nem lesz ott az élbolyban, akkor szerinte a játék nem ér SEMMIT. Természetesen lehet aludni, nyaralni, hétvégi programokat csinálni, csak vannak akik azért nem tudnak kikapcsolódni, mert ilyenkor is ott zakatol az agyukban: most mehetnék portyázni, és akkor kapnénk LE-t...


es ezzel mi a baj?


Ezt én sem tudom, kérdezd meg Draglovtől és Sharpától.


pont az ellenkezojet mondjak.


Draglov: "Ha kihagysz egy hetveget, akkor veged!!!"
Lehet gond van a magyar tudásommal...


hat inkabb "csusztatasnak" tunik, nem szovegertelmezesi problemanak.

tenyek:
- "Nem igényel sok időt, és ha egy-két napig nem tudsz vele foglalkozni, a lemaradást behozhatod." tehat a jatek ugy lett meghirdetve, h nem kell vele hosszu orakat tolteni.
valaki mutassa meg, h lehet behozni a lemaradast a portya toplistan. szerintunk jelenleg sehogy. lehet vitatkozni, h ez lemaradas vagy nem lemaradas. de ha penteken elso vagyok majd harom het mulva 1000392., akkor szerintem az lemaradas. kivancsi varom azt a jatek strategiat, amivel az eltelt harom het portya ideje behozhato.

- a lemaradast maguk a jatek keszitoi hozzak be a jatekba, nem mi. mi megkerdeztuk, h ez az allitas miert nem igaz.
Dátum: 2008.10.06. 13:04:20
Idézet: Jeriko - 2008.10.06. 12:57:08
Idézet: Syck - 2008.10.06. 12:55:09
Idézet: Jeriko - 2008.10.06. 12:46:59
Shiako: Az itt a gond, hogy akkor LEMARAD. Mert ha nem lesz ott az élbolyban, akkor szerinte a játék nem ér SEMMIT. Természetesen lehet aludni, nyaralni, hétvégi programokat csinálni, csak vannak akik azért nem tudnak kikapcsolódni, mert ilyenkor is ott zakatol az agyukban: most mehetnék portyázni, és akkor kapnénk LE-t...


es ezzel mi a baj?


Ezt én sem tudom, kérdezd meg Draglovtől és Sharpától.


pont az ellenkezojet mondjak.
Dátum: 2008.10.06. 12:55:09
Idézet: Jeriko - 2008.10.06. 12:46:59
Shiako: Az itt a gond, hogy akkor LEMARAD. Mert ha nem lesz ott az élbolyban, akkor szerinte a játék nem ér SEMMIT. Természetesen lehet aludni, nyaralni, hétvégi programokat csinálni, csak vannak akik azért nem tudnak kikapcsolódni, mert ilyenkor is ott zakatol az agyukban: most mehetnék portyázni, és akkor kapnénk LE-t...


es ezzel mi a baj?
Dátum: 2008.10.05. 15:08:58
Idézet: Szasza - 2008.10.05. 14:54:29
A második pontodra csak azt tudom mondani, hogy szerintem így van jól. Elvégre azért pakolsz valamit az archívumba, mert esetleg később szükséged lehet/van rá. Ergo most nem kell aktuálisan.
(ez így van más online játékoknál is, meg ne feledd nem akarnak egy bejegyzést x+1 helyen tárolni)


de attol meg h az ellenfelem archivumba rakja, nalam miert nem jelenik meg? vagy felreerheto voltam?

csata.
ellenfel archivumba rakja
nalam nem jelenik meg (csak a sajat archivumomban)
kb nullara erdekel, h az ellenfelem elrakta az unokainak, nalam jelenjen mar meg a listaban!
Dátum: 2008.10.05. 14:10:42
sajnos tobb idegesito bug is felmerult.

- tamadas gomb kikerul akkor is, ha nem tamadhato a karakter. ez csak akkor fordul elo, ha a Toplistabol kerul az ember az karakterlapra. olyankor is elofordul, mikor harc utan kerul oda az ember

- csata archivum. ez a legidegesitobb. ha az ellenfel archivumba rakja a csatat, akkor nalam nem jelenik meg a szimpla listaban! csak az archivumok kozott.
Dátum: 2008.10.04. 17:56:33
Idézet: Balor - 2008.10.04. 17:47:29
Idézet: Syck - 2008.10.04. 17:09:59
A betak soran a gyemant volt a leggyengebb. A pontos szazelkokra mar nem emlekszem, talan 20/10 volt a beta1-n. A beta2n talan 30/20, majd 30/30 lett. A gyemantbonusz rovid tortenete ennyi, egyszeruen tul lett huzva a bonusz.


Béta2-n jobban egyensúlyban volt, mint most? Nem volt túl erős/gyenge? Ez engem (és gondolom még sokakat) nagyon érdekel.


Nem tudom fejbol, de mintha beta2-n kb 5%nyi gyemant lett volna. Egyszoval nagyon keves gyemant volt b2-n, mivel a korabbi teszten mindenki nagyon gyengenek talalta. Ezert is lett egy "picit" erositve. De b2-n nem volt lehetoseg ennyit portyazni (nem volt ennyi karakter), ezt irta is Miklos korabban, talan nem ebben a topicban.
Dátum: 2008.10.04. 17:48:39
Idézet: Balor - 2008.10.04. 17:35:34
Lehet félreérthetőn fogalmaztam. Arra akartam rávilágítani, hogy ha már a játékegyensúlynál tartunk, és a gyémánt tényleg sokkal táposabb lesz, ne őket gyengítsük, hanem erősíteni kell a többieket -leegyszerűsítve.
Mert ha nem így lenne, számomra egy "dögöljön meg a szomszéd tehene is" esetté válna az egész, ami valjuk be elég demoralizáló.

De a portyapont bevezetése elvileg azért merült fel, hogy tényleg napi egy-két órás játék legyen a VU. A balansz témához lehet nem ártana egy másik topic, bár egynlőre még nagyon szorosan összefügg a kettő.


A portyapont melleti ervelok azert ervelnek a portyapont mellett mert ket dologra is megoldast kinalhat:

- sokat kell a gep elott ulni ha lista vezeto karaktert akarsz,
- visszafogja a sokat portyazo karaktereket (amik kozul a gyemant messze kiemelkedik, vagy ki fog emelkedni).

A legtobb lista LE alapu.

A portyabol tudsz extra LE-t szerezni. Ha sokat portyazol, sok LE-d lesz. Ha sok LE-d lesz, nem kell VD-zned, sokkal lassabb lepsz szintet. Ha sokkal erosebb vagy mint a szinted, sok LE-t tudsz szerezni. Elol leszel a listan.
Dátum: 2008.10.04. 17:11:04
Idézet: tramenes - 2008.10.04. 17:06:01
70% alatt még a topnak is igen rizikós portyázni; lehet hogy nyer de arányaiban már túl sok ép-t veszít. Úgyhogy 50 portyához 10X kell óránként belépni a karihoz. Vagy 7X de akkor már a 40%ot is bevállalta....


Ez pontosan igy van!
Dátum: 2008.10.04. 17:09:59
A betak soran a gyemant volt a leggyengebb. A pontos szazelkokra mar nem emlekszem, talan 20/10 volt a beta1-n. A beta2n talan 30/20, majd 30/30 lett. A gyemantbonusz rovid tortenete ennyi, egyszeruen tul lett huzva a bonusz.

A tfes hasonlatok abszolut rosszak, sot, egyenesen azt tamasztja ala, h mihamarabb meg kell fogni a nyilvanvalo unbalancet, h ne 1-2 honap mulva jojjon a balta effekt.
Dátum: 2008.10.03. 23:27:51
Idézet: Mortimer - 2008.10.03. 23:21:49
majd átváltunk 15-ik szinten gyémántra, nagy cucc.


good luck!
Dátum: 2008.10.03. 23:27:09
Azt hittem, ez mar mindenkinek nyilvanvalo volt. *naiv*.

De azt mar tudjuk, h sok embert nem zavar az elhuzas. Persze ha egy cheatelosebb gyemant majd elfelejt felkoltozni es boszme tulajdonsagokkal gyilkolaszik, akkor mar nem nagyon lehet utolag korlatozni... dejavu
Dátum: 2008.10.03. 19:31:21
Betan kiderult mar, hogy mukodik a haboru. Ilyen jellegu problema nem lesz vele.
Dátum: 2008.10.03. 01:18:48
Idézet: dorong - 2008.10.03. 00:35:18
Sharpa, a hozzászólások javarészt a LE vesztésről pityeregnek. Így egy kicsit kicsavarod, amit mondok, mivel amit írtam, az a tömegek problémájára válasz, te viszont egy olyan dologgal érvelsz, amire szinte senki nem panaszkodott.

Nekem úgy tűnik, hogy nem a TP szerzés általi elhúzás itt a sarokkő, hanem az, hogy azok is élvezhessék a játékot, akiknek fogalmuk sincs róla, hogy hol vannak.


Olvasd el mit irt Miklos. Az elhuzzassal van baj, nem a pityergessel.

Idézet: Miklós - 2008.09.30. 12:22:45
Sziasztok,
Egy fontos döntésben kérem ki a segítségeteket.
A játék kezdetén nemcsak a vadászatra, hanem a portyázásra is voltak külön cselekvéspontok, ún. portyázáspontok. Később, az alfa teszt során ezt a dolgot elvetettük, felesleges bonyolitásnak éreztük, mert senki nem portyázott annyit, ahány pp-t kapott egy nap, és csak értelmetlenül gyűltek a pontok.
Később, a béta1 teszt során újra felmerült az ötlet, hogy mégiscsak szükség lenne ilyesmire, mert aki teszem azt óránként portyázik 2-3 alkalommal, robot módjára, éjjel-nappal a gép előtt ülve, nagyon elhúz idővel a többiektől. Akkor ezzel több probléma volt. Egyrészt, az ötlet felvetője napi 6 portyázást javasolt, ami azért is értelmetlen volt, mert ennél még sok átlagos időt játszó ember is többet portyázik. A másik, hogy a béta1 alatt korlátlanul lehetett iszogatni a gyógyitó italokat, ezért rengeteget lehetett portyázni. A béta2 alatt azonban már az életpont regeneráció egy természetes korlátot jelentett a portyázások számára, ezért végül úgy éreztük, erre nincs szükség (annak ellenére, hogy a béta tesztelők többsége szerette volna ezt).
Most, az éles játék megint nagyon más, mint akár az alfa tesztek, akár a béta1 v béta2 teszt. Rengeteg játékos van, mindig lehet ellenfelet találni, sőt mindig lehet olyat, aki ellen akár kevés ép veszteséggel is győzni tudsz. Elvben tehát nem lehetetlen tehát akár napi 30-cat portyázni, megfelelően időzitett pihenésekkel. Ezzel nemcsak az a baj, hogy túl nagy előnyt lehet szerezni, hanem az is, hogy aki versenyben akar maradni, az rá van kényszerülve, hogy sokat portyázzon. Ez nem volt cél, pont azt akartuk, hogy ne kelljen a játékkal naponta több órát foglalkozni.
Felmerült tehát megint, hogy szükség lenne a portyázáspontokra a vadászatnál kapott cselekvéspontok mintájára. Naponta 12 (vagy maximum 15) portyázáspontot kapsz, és ezek valameddig halmozódhatnak, tehát lehet azt, hogy egy nap nem portyázol, másnap meg 24-et. Ha nem használod el őket, nem lehet semmi másra költeni. Az átlag játékosnak ez elvileg bőven elég lesz, még vszinüleg meg is fog maradni. Ez persze mindenképp egy korlátozás, és aki nem tudja elhasználni, azt zavarni fogja, hogy nem tudja elhasználni, ezek a dolog hátrányai. A hc játékosok kedvéért a későbbiekben lehet majd olyan szakértelmet berakni, ami a napi pp-k számát egy kicsit megnöveli.
Dátum: 2008.10.02. 18:18:34
Idézet: Jeriko - 2008.10.02. 17:59:17
Ezek szerint valamit nagyon rosszul csinálok, hogy még egy italt sem ittam, és ilyen rossz statisztikákkal rendelkezem.
Majd próbálok fejlődni.


Idézet: Syck - 2008.10.02. 15:38:14
29 portyanal tartok ma. ebbol 25 sikeres, +50TP. ha gyemant lennek, akkor innam az energia italokat, es akkor vhol 40-45 portyanal tartanek most.


nem tudom honnan jott ez a kozles kenyszer, h fejlodnod kell


kellokeppen el van mar most szallva a karaktered, koszonhetoen a nem korlatozott portyanak, ami minket igazol.
Dátum: 2008.10.02. 15:38:14
29 portyanal tartok ma. ebbol 25 sikeres, +50TP. ha gyemant lennek, akkor innam az energia italokat, es akkor vhol 40-45 portyanal tartanek most.
Dátum: 2008.10.02. 10:32:06
Idézet: Jeriko - 2008.10.02. 10:24:29
Nem mellesleg egyetlen, szintén 30 másodperc kategóriájú módosítás: a portyázásnal kapott TP legyen kb. kétszer annyi (de mindenképpen több), mint a vadászatnál kapott. Aki sokat portyázik, úgy elhúz felsőbb szintekre, mint a vadlibák.

Azzal együtt, hogy csak saját szinteden támadhatsz (szintén kb. 30 sec-es módosítás) már kész is egy korlát - és nem öltük meg a stratégiázás lehetőségét.

Ez pl. egy olyan módosítás, amit el tudok fogadni.


igen, ez a mostani allapot amirol vitazunk portyasok sokkal tobb TP-t kapnak es aktivan huznak elfele.

Idézet: Miklós - 2008.09.30. 12:22:45
mert aki teszem azt óránként portyázik 2-3 alkalommal, robot módjára, éjjel-nappal a gép előtt ülve, nagyon elhúz idővel a többiektől.
Dátum: 2008.10.02. 10:27:54
Idézet: Jeriko - 2008.10.02. 10:17:20

Syck: azért senki sem annyira hülye, hogy láthatatlan karaktereket üssön. A láthatatlanságot lehetne úgy módosítani, hogy nem tulajdonságbónuszt ad, hanem egyszerűen NEM TÁMADHATNAK. Ha arra szolgál, hogy védelmet adjon, akkr arra szolgáljon, ne trükközésre. Mellesleg bevezetném, hogy 1 őskőbe kerüljön használni, cserébe semmi mínuszt nem adna vadászatra.
Máris nem működik mindaz, amit írtál.


Arpi, senki se olyan huje, h ne legyen lathatatlan ha tapot ad. az altalad irt modositas biztos nem lesz megvalositva, mivel a portya a jatek lenyege, aki nem kolt arra, h nyerjen a portyakban, az gyakorlatilag egy masik jatekot jatszik. a beta1 ez kiderult szamomra. lathatatlansag mar igyis eleg overkill, a limitalt szint kulonbseg boven elegendo lenne, ha mindenki aktivan a portyara gyurna.
Dátum: 2008.10.02. 10:04:00
Idézet: Petrus - 2008.10.02. 09:55:27
Idézet: Jeriko - 2008.10.02. 06:34:51
Sharpa: Ha rajtam múlna, az például alap lenne, hogy CSAK a veled azonos szintűeket támadhatod. És máris nem tudnál 300, hozzád képest gyenge ellenfelet mészárolni.


Ezzel egyet tudnék érteni. Alternatívaként azt vezetném be, mint ami a Hódítóban van: ha lefelé támadsz, jóval kevesebb LE/TP jár érte, ha felfelé, jóval több. Ez egyébként a lent lévő tömegeket arra ösztönzi, hogy felfelé támadjanak, így nehéz felfelé elszakadni, és fentről nézve nem érdemes vérengzést csapni a kicsik között sem.


ez minden portyazo alma lenne! igy az enyem is semmi mast nem kell tenni, mint betolni a lathatatlansagot es pihenest! a tamadok soha le nem gyoznek, de folyamatosan tapolodok es meg vadasznom se kellene. a megszerzett LE meg mehet taura, vedekezesre, tamadasra, gyogyitasra, portya LE novelo szakikra. a vege az lenne, h senki nem portyazna, csak vigyorogva varnak azt a par kezdot, aki nincs kepben a strategiaval.

szerintem pont az motivalja gyorsabb fejlodesre a karaktereket, h felulrol utik.

Idézet: Petrus - 2008.10.02. 09:55:27
Alapvetően (miután a grafikán, ősköveken túltettem magam) ez az egyetlen bajom a játékkal: hogy a gyengék levadászgatását ösztönzi, ami, valljuk be, nem a leghősiesebb érzés.


ez egy ilyen vilag. a bevezeto szovegbol kiderul jol
Dátum: 2008.10.02. 08:17:28
Idézet: Jeriko - 2008.10.02. 06:34:51
Sharpa: Ha rajtam múlna, az például alap lenne, hogy CSAK a veled azonos szintűeket támadhatod. És máris nem tudnál 300, hozzád képest gyenge ellenfelet mészárolni. A veled egyforma erősek közül meg szerintem nyugodtan támadj annyit, amennyit akarsz. Mert abban sincs taktika, hogy a sokkal gyengébbeket ütöd, és ha naponta csak 12-szer tudnád ezt megtenni, akkor se lenne.

A számszerű korlátozás, amellett, hoyg a portyából vadászat 2.0-t csinál, mellesleg kiheréli a zafír hordát is: hiába veszítenek kevesebb ÉP-t és gyógyulnak gyorsabban, nem tudnak elmenni többször portyázni.

Szóval a számszerű korlátnál sokkal értelmesebb, hogy csak a veled egyszintűekkel harcolhass. Meg is írom Milósnak


Hat ebben a jatekban a szintnek kb annyi szerepe van, h mit vehetsz meg a boltban.

A szintnek nagyjabol semmi koze a karakter erossegehez. Dani megtehette volna, h nulla VD-vel megy vegig az otodik szinten (akar csak 5. szintueket farmolva), az meg brutalisabb lett volna.
Oldal: 1234567891011